کی شکلات دوست داره

ziba000

عضو جدید
این باکس های خوشگل همش از شکلات

من که دهنم آب افتاد

شما چه طور
















 

AUTUMN LEAVE

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
من که خیلی دوست دارم ..
دل همه رو آب کردی با این شکلاتا .. :(
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
ب روح اعتقاد داری دیگههههههههههههه

میگم هاااااااااااا اینارو بخوایم بخوریم همه رو میخوریم با این دختره................؟

.:redface:


خو چیههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سواله دیه

 

ziba000

عضو جدید
ب روح اعتقاد داری دیگههههههههههههه

میگم هاااااااااااا اینارو بخوایم بخوریم همه رو میخوریم با این دختره................؟

.:redface:


خو چیههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سواله دیه


نخیییییییییییر اینا فقط تماشایی

دست زدن جیزه:biggrin:
 

ziba000

عضو جدید
گران قیمترین شکلات های دنیا

گران قیمترین شکلات های دنیا


شوکوپولوژي

قيمت اين شکلات معادل 2600 دلار براي هر پوند (450 گرم) است. شکلات سازي نيپشيلد Knipschildt در سال 1999 در کانکتيکات آمريکا، تاسيس شد. گران ترين محصول آن يک ترافل (شکلاتي با مغز کرمي) دو لايه است که تنها با سفارش قبلي تهيه ميشود. اين ترافل دانه اي 250 دلار قيمت دارد و به طور دستي و از بهترين مواد تهيه ميشود.




مجموعه اصيل نوکا








اين مجموعه شکلاتهاي نوکا Noka به قيمت 854 دلار در ازاي هر پوند به فروش ميرسند و از بهترين نوع شکلات سياه هستند و از 75% کاکائوي يک دست و خالص، کره کاکائو و شکر تهيه ميشوند. در ساخت اين شکلات از هيچ ماده امولسيون ساز مانند لسيتين استفاده نميشود و وانيل هم ندارد. اين شکلات سازي در دالاس، تگزاس قرار دارد.









دلافي
شکلاتهاي دلافي Delafeeبا قيمت هر پوند، 508 دلار به فروش ميرسند و محصول سوييس هستند. اين شکلات ها براي کساني مناسب هستند که به اشيا درخشان علاقه دارند، زيرا علاوه بر اينکه از بهترين کاکائو تهيه شده اند، هر يک با برگه هاي نازک طلاي 24 عيار خوراکي تزيين شده اند.

مجموعه Gگوديوا
اين شکلات سازي مشهور که ابتدا در بلژيک تاسيس شده است و اکنون شعبه هايي در شهرهاي مهم جهان دارد، به تازگي مجموعه اي را به نام " G" Collection تهيه کرده که هر پوند اين مجموعه شکلاتهاي قلبي شکل، در طعمهاي مختلف و تزيينات زيبا 120 دلار قيمت دارد.


ريشار

شکلات ريشار Richart محصول ليون، فرانسه، از 70% کاکائوي کريولو Criollo محصول ونزوئلا، که بهترين کاکائوي جهان به شمار مي ايد، تهيه ميشود. اين شکلات طعمي ملايم اما بسيار پرمايه دارد و تنها با بهترين مواد از جمله بادام، ادويه هاي نامتعارف و تمشک همراه شده است. بهاي هر پوند اين شکلات 120 دلار است

پير مارکوليني

هر پوند ترافل هاي پير مارکوليني Pierre Marcolini محصول بلژيک، 102.50 دلار قيمت دارد و علاوه بر بهترين کاکائو، شامل موادي است که در هر ترافل متفاوت است. براي مثال ترافل برزيلي، خميري مرکب از 66% کاکائوي خالص و خمير بادام ايتاليايي است که با شکلات شيري پوشيده شده و روي آن بادام کاراملي قرار گرفته است.

دوباو و گاله

شکلاتهاي دوباو و گاله Debauve & Gallais، محصول فرانسه به طور سنتي، شکر کم و کاکائوي عالي و فراوان دارند. در اين شکلاتها از هيچ ماده امولسيون ساز مانند لسيتين استفاده نميشود و علامت مشخصه آنها استفاده از بهترين افزودنيهاي جهان است، از جمله : فندق پيه مونت، بادام اسپانيايي، کشمش ترکيه و بلوط تورين... هيچ گونه رنگ و ماده نگه دارنده به اين شکلاتهاي 94 دلاري(هر پوند) اضافه نميشود..

چو آوو

نام شکلات سازي چو آوو Chuaoواقع در کاليفرنيا، برگرفته از منطقه اي به همين نام در ونزوئلا است که بهترين کاکائوي جهان را توليد ميکند. در اينجا با استفاده از روشهاي اروپايي، شکلاتهاي ونزوئلايي دست ساز توليد ميشود که هر پوند آن 79 دلار قيمت دارد و از بهترين مواد و بدون هيچ ماده نگه دارنده ساخته ميشود.

ريچارد دانللي

ريچارد دانللي Richard Donnelly، در سال 1988، پس از آموختن روشهاي شکلات سازي نزد استادان پاريسي و بلژيکي، کارگاه خود را در سانتاکروز/کاليفرنيا تاسيس کرد و به تهيه شکلاتهايي دست ساز با طعمهايي ساده و عالي پرداخت. هر پوند از شکلاتهاي دانللي، 75 دلار قيمت دارد.

ووژه

شکلاتهاي ووژه Vosge، طعمهايي بي نظير دارند که در توليد آنها از ادويه هاي تندي چون کاري، زنجبيل، چيلي و دارچين استفاده ميشود. در اين ميان شکلاتهايي به نام فينوکيو Finnochioکه از شکلات سياه و گرده رازيانه وحشي ساخته شده است و همچنين بالزاميکو Balsamicoکه با شکلات سياه، فندق سيسيلي و سرکه بالزاميک ده ساله تهيه ميشود، نيز وجود دارند. هر پوند اين شکلاتها 69 دلار قيمت دارند و در شيکاگو توليد ميشوند.

لا مزون دو شوکولا (خانه شکلات)

هر پوند اين شکلاتهاي فرانسوي 65 دلار است، خانه شکلات علاوه بر شکلاتهاي توليدي خود، به فروش شکلاتهاي والرونا Valrhonaکه يکي از قديميترين و بهترين توليد کنندگان شکلات فرانسه است، نيز ميپردازد. اين شکلات سازي براي توليد شکلاتهاي مخلوط خود، از کاکائوي کريولو و بهترين کره کاکائو استفاده ميکند.

ميشل کلويزه

شکلاتهاي پاريسي ميشل کلويزه Michel Cluizel، از محصولات خاص ده کشور، از جمله ماداگاسکار، ونزوئلا، جاوه، غنا و اکوادور تهيه ميشوند. درصد کاکائوي اين شکلاتها از 33 تا 99% متفاوت است و با کره کاکائو، شکر و دانه هاي وانيل تهيه ميشود. کلويزه هرگز از مواد نگهدارنده، امولسيون ساز ها و کاکائويي که با کود شيميايي توليد شده باشد استفاده نميکند. قيمت هر پوند محصولات آن، 65 دلار است.

ژاک توره

شکلاتهاي ژاک توره Jacques Torres، قيمتي معادل 50 دلار براي هر پوند دارند و در بروکلين نيويورک توليد ميشوند. اين شکلاتها تنها با مواد تازه ساخته ميشوند و به خاطر طعمهاي جديد خود شهرت دارند. مانند Bandol Breezeکه محتوي از بادامهايي است که بر روي پوره هلو قرار گرفته و همچنين Wicked Funکه از شکلات سياه و ادويه جات تند تهيه ميشود.
 

Similar threads

بالا