کلوپ طرفداران پرسپولیس

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
حاشیه های نیمه اول مسابقه پرسپولیس و الغرافه
مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول مسابقه برابر الغرافه شروعی طوفانی داشت و با دوگل پیش افتاد ، شروع ديدار حاشيه*هايي داشت.

* حدود هزار نفر از ايرانيان مقيم دوحه به ورزشگاه الغرافه آمده*اند و تيم پرسپوليس را با در دست داشتن پرچم*هاي ايران و قرمز رنگ تشويق مي*كنند.

جالب اين كه تعدادي از تماشاگران قطري نيز در ميان پرسپوليسي*ها به چشم مي*خورند. سهم هواداران الغرافه نيز هزار نفر است و با توجه به اينكه ميزبان هستند، با طبل و شيپور تيم*شان را تشويق مي*كنند.

* پس از گل*هاي اول و دوم پرسپوليس در دقايق اوليه مسابقه، ايرانيان حاضر در ورزشگاه به شدت پرسپوليس و ايران را تشويق مي*كنند.

* تماشاگران الغرافه نيز پيش از شروع بازي هنگام حضور تيم*ها در زمين، فرهاد مجيدي بازيكن ايراني تيم*شان را به شدت تشويق مي*كردند و سعي داشتند به او انگيزه مضاعف بدهند.

* از مهمانان ويژه ايراني حاضر در ورزشگاه مي*توان به سفير و اعضاي سفارت ايران در دوحه، پيشكسوتان پرسپوليس چون كريم باقري، ابراهيم آشتياني، حسين كلاني و اسماعيل هلالي اشاره كرد.

* پيش از شروع بازي نيمكت نشينان تيم الغرافه به سمت نيمكت پرسپوليس آمده و به پرسپوليسي*ها و مربيان*شان خوش*آمدگفتند.

* در ميان پرسپوليسي*ها وحيد هاشميان، مجتبي شيري، ابراهيم شكوري و حسين هوشيار در ليست تيم نبوده و در جايگاه ويژه نشسته*اند.

* پس از گل دوم پرسپوليس، هواداران الغرافه دست از تشويق تيم*شان برداشتند اما دقايقي بعد از آن دوباره شروع به تشويق كردند.

* پوستر كوچكي از فرهاد مجيدي نيز در دست دو نفر از هواداران الغرافه در جايگاه تماشاچيان اين تيم ديده مي*شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
الغرافه 0-3 پرسپولیس : ارتش سرخ الغرافه را به آتش کشید
چه میکنه این پرسپولیس!
مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در سومین مسابقه از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا الغرافه قطر را در زمین خودش در هم کوبید.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، تیم های پرسپولیس ایران و الغرافه قطر از ساعت 20:05 امشب در حضور 1000 تماشاگر ورزشگاه ثانی بن جاسم دوحه به مصاف هم رفتند که در پایان سرخپوشان ایران با سه گل برابر میزبان خود به برتری دست یافتند.

گل های پرسپولیس را غلامرضا رضایی ، ایمن زاید و جواد کاظمیان در دقایق 2 ، 5 و 73 وارد دروازه حریف کردند.


فرهاد مجیدی بازیکن ایرانی الغرافه در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و با وجود تلاش بسیار نتوانست مانع شکست تیمش شود و در نیمه دوم از زمین بازی خارج شد.
داور عمانی به علی کریمی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس با این پیروزی 7 امتیازی شد و در پایان دور رفت صدر نشین گروه باقی ماند. تفاضل گل شاگردان دنيزلي هم 8+ است.در دیگر دیدار این گروه نیز الشباب امارات و الهلال عربستان به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با نتیجه یک بر یک مساوی تمام شد. به این ترتیب بعد از پرسپولیس،* الهلال عربستان با 3 امتیازی در رده دوم و الغرافه با 2 امتیاز در مکان سوم قرار گرفتند و الشباب هم با 2 امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده آخر است.


ترکیب پرسپولیس : آسمير آودوكيچ، محمد نصرتي، مهرداد پولادي، شيث رضايي، حميدرضا علي*عسگر، سامان آقازمانی(مازیار زارع 37)، محمد نوري، علي كريمي، غلامرضا رضايي(حسین بادامکی 84)،* ايمون زايد و اميرحسين فشنگچي(جواد کاظمیان 67).سرمربی : مصطفی دنیزلی
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ایمون زاید بهترین بازیکن زمین در بازی برابر الغرافه شد
مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم ایرلندی سرخپوشان پایتخت در پایان دیدار تیم های پرسپولیس و الغرافه که با نتیجه 3 بر صفر به سود قرمزپوشان خاتمه یافت، به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته و معرفی شد.


ایمون زاید پس از به ثمر رساندن دومین گل پرسپولیس در سومین دیدار از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، با 4 گل زده، بهترین بازیکن بازی امشب برابر الغرافه شناخته شد.

گفتنی است؛ مهاجم سرخپوشان در دومین بازی پرسپولیس برابر الشباب، با سه گل هت تریک کرده بود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دنيزلي:* گل زودهنگام تمرکز ما و حریف را برهم زد/ از اينكه در صدر مانديم خوشحاليم
مرجع خبری پرسپولیس : مصطفي دنيزلي مي*گويد از اينكه پرسپوليس صدر جدول گروه D را همچنان حفظ كرده خوشحال است.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در نشست خبري پس از ديدار تيمش مقابل الغرافه اظهار كرد: تنها نگراني ما در اين بازي اين بود كه از جايگاه*مان در صدر جدول حفاظت كنيم و من خوشحالم كه ما در اين بازي به خوبي اين كار را انجام داديم.
وي ادامه داد: *انتظار داشتيم كه بازي را ببريم ولي اينكه جريان بازي از همان ابتدا با دو گل عوض شود را پيش*بيني نكرده بوديم. گل*هاي زودهنگام هم تمركز ما را به هم ريخت و هم تمركز حريف را.


دنيزلي با اشاره به اينكه پرسپوليس در اين بازي به هافبك*ها و مهاجمان حريف هيچ فضايي نداد، گفت: ما با گرفتن فضا از حريف و دفاع نزديك روند بازي را به سمت خودمان تغيير داديم و همچنين با اضافه شدن سريع در حمله و دفاع بازي را برديم.
يك خبرنگار قطري از او درباره تيم الغرافه پرسيد كه سرمربي پرسپوليس گفت: الغرافه بازيكنان خوبي در خط مياني و خط حمله دارد اما امروز مهم بود كه ما به هيچ كدام از آن*ها فضا نداديم و يك بازيكن هم بدون فضا هيچ كاري نمي*تواند انجام دهد. هر چهار تيم اين گروه نزديك به هم هستند اما چيزي كه مهم است، عملكرد داخل خانه و خارج از خانه تيم*هاست.
مصطفي دنيزلي در پاسخ به اين سوال كه فكر مي*كرد پرسپوليس در 5 دقيقه ابتدايي بازي دو گل به الغرافه بزند گفت: ما براي اين كار برنامه*ريزي نكرده بوديم چرا كه اين طور نقشه*ها هميشه در بازي جواب نمي*دهد اما گل زودهنگام هم براي تيمي كه گل زده و هم براي تيمي كه گل خورده، خطرناك است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
سرمربي الغرافه: هماهنگی پرسپوليس فوق العاده بود
مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي برزيلي تيم فوتبال الغرافه معتقد است پرسپوليس در بازي مقابل تيمش بسيار هماهنگ بازي كرده است.


پائولو سيلاس پس از شكست خانگی تيمش مقابل پرسپوليس در ورزشگاه خانگي در نشست خبري اظهار كرد: متاسفم كه با اين نتيجه بازي را باختيم. دو گل اول بازيكنان ما را شوكه كرد. پرسپوليس بعد از اين دو گل بازي را خوب كنترل كرد.

وي ادامه داد: آن*ها بازيكنان خوبي داشتند، به ويژه اينكه دو به دو پاسكاري*هاي خوبي انجام مي*دادند. هماهنگي بازيكنان پرسپوليس فوق*العاده بود و در حمله و دفاع خوب كار كردند. من هم اگر جاي دنيزلي بودم، اين تيم را به همين گونه به ميدان مي*فرستادم.

سرمربي الغرافه با اشاره به اينكه تيمش هنوز مشكلات زيادي دارد گفت: ما سعي كرديم بعد از خوردن دو گل روحيه بازيكنان را عوض كنيم و بازي را به سود خودمان برگردانيم و حتي به فكر پيروزي باشيم اما گل سوم كار ما را خراب كرد. ما در الغرافه مشكلات زيادي داريم كه امروز عمده آن*ها را ديديم. براي خود من اين مشكلات خيلي عجيب بود.

در ادامه اين نشست خبرنگاري از سیلاس درباره عملکرد فرهاد مجيدي پرسید و گفت چرا او را زودتر تعويض نكردي که سیلاس در پاسخ گفت: فرهاد امروز خوب بازي كرد و تمام تلاش خود را انجام داد. او وظيفه خود را به درستي انجام داد و دليلي نداشت كه ما او را عوض كنيم. وقتي ديدم كه او در دقايق پاياني نمي*تواند كاري انجام دهد، تعويضش كردم. ما مي*توانستيم حتي اين بازي را مساوي كنيم چرا كه سه موقعيت بسيار خوب را از دست داديم.

وي در پايان گفت: از عملكرد الغرافه در مجموع بازي*ها راضي هستم. اگر احساس كنم بازيكنانم اشتباهاتي داشته*اند، آن*ها را در اين نشست خبري نمي*گويم بلكه در يك جاي خلوت به خود به بازيكنان مي*گويم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
غلامرضا رضايي: گل*هاي زودهنگام به خاطر تمركز بالاي ما بود
مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم گلزن پرسپوليس معتقد است در بازي اين تيم مقابل الغرافه همه بازيكنان پرسپولیس وظايف خود را به درستي انجام داده*اند.

غلامرضا رضايي پس از پيروزي سه بر صفر پرسپوليس مقابل الغرافه گفت: خدا را شكر مي*كنم كه توانستيم دومين پيروزي متوالي را در آسيا به دست بياوريم و جايگاه*مان را در صدر جدول حفظ كنيم.

وي ادامه داد: امروز همه بازيكنان وظايف*شان را به خوبي انجام دادند. گل*هاي زودهنگامي كه به ثمر رسانديم به خاطر تمركز بالاي بازيكنان بود.

مهاجم پرسپوليس درباره گلزني خود در اين بازي هم گفت: هر بازيكني وظايف خاصي دارد. وظيفه من بيشتر بازي*سازي است اما اگر فرصتي به وجود بيايد گل هم مي*زنم. در هر بازي تلاش مي*كنم كه بهترين بازي*ام را براي پرسپوليس انجام دهم و در خدمت تيم باشم. خوشحالم كه امروز هم گل زدم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
حاشیه های پرسپولیس -الغرافه/واكنش*هاي جالب باقري و اعتراض هواداران به مجيدي
مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپوليس با مالك باشگاه الغرافه ديدار كرد.

در ميان دو نيمه ديدار تيم*هاي فوتبال پرسپوليس و الغرافه، جمشيد زارع قائم مقام باشگاه پرسپوليس با مالك باشگاه الغرافه كه رييس شبكه الجزيره هم هست، در يكي از سالن*هاي ورزشگاه ثاني بن جاسم دوحه ديدار و گفت*وگو كرد.

در اواسط نيمه دوم و در حالي كه توپ از كنار دروازه پرسپوليس به بيرون رفته بود،* آسمير آودوكيچ دروازه*بان پرسپوليس در حال كاشتن توپ براي شروع مجدد بازي بود كه در اين لحظه فرهاد مجيدي به خاطر وقت*كشي به اين دروازه*بان اعتراض كرد اما در اين لحظه هواداران پرسپوليس به شدت مجيدي را هو كردند.

مصطفي دنيزلي با وجود اينكه تيمش از همان دقايق ابتدايي بازي از حريف پيش افتاده بود در سراسر 90 دقيقه در كنار زمين مشغول تذكر دادن نكات فني به شاگردانش بود و به خاطر از دست دادن موقعيت*ها به آن*ها اعتراض مي*كرد.

كريم باقري كه از جايگاه ويژه بازي را تماشا مي*كرد زماني كه پرسپوليسي*ها موقعيت از دست مي*دادند، با هيجان زياد از جاي خود بلند مي*شد و واكنش*هاي جالبي از خود نشان مي*داد.

پس از اينكه فرهاد مجيدي تعويض شد ايراني*هاي حاضر در جايگاه ويژه از جمله كريم باقري او را تشويق كردند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
تیکی تاکای ایرانی / ارتش سرخ بار دیگر برای ایرانی آبرو خرید
مرجع خبری پرسپولیس : چشم و چراغ این روزهای فوتبال ایران در آسیا، دیدار خود برابر الغرافه قطر را با اقتدار شروع کرد و با افتخار به پایان برد.

کسب پیروزی پر گل در خانه حریف بهترین نتیجه ممکن برای نماینده شایسته ایران بود و پس از جشنواره گل روز دوم نوروز، دومین نتیجه پرگل نمایندگان ایران در دور جدید رقابت ها را هم به نام سرخپوشان رقم زد.
آنهم در حالی که رقیب دیرینه اش روزهای اسف باری را سر میکند، اما سوال این است چه بر سر پرسپولیس و بازیکنانش آمده؟

آیا این تیم همان پرسپولیس چند ماه پیش است که کسب تساوی بزرگترین آرزوی هوادارانش بود؟ آیا این همان تیم است که بازیکنانش از دقیقه 60 رسما از بازی خارج میشدند؟

وقتی به اسامی بازیکنان نگاهی می اندازیم، می بینیم که اسامی همان اسامی سابق است و در اینجاست که به معجزه مربی پی میبریم.

تیم دو بر صفر برنده دیدار است و فشار الغرافه برای جبران فزاینده، اما دفع توپ های هدف دار مدافعین و پرهیز از قاعده "بکش بکش" صرف نشان از میزان بالای روحیه و اعتماد به نفس بازیکنان دارد.

وقتی در اواخر بازی پاس های متعدد و دقیق بازیکنان را می بینیم که گاهی اوقات از مرز عدد 20 نیز میگذرد، این حقیقت را درک میکنیم که رنسانسی گسترده در ماهیت تاکتیکی این تیم اتفاق افتاده است.

"تیکی تاکای" ایرانی، اتفاقی که کمتر در فوتبال"بلند زن" ایران دیده بودیم، باعث ایجاد نوعی حس افتخار و لذت از دیدن فوتبال در بین هواداران شد. حسی آشنا که این روزها همگان در حین مشاهده بازیهای بارسلونای اسپانیا درک میکنند و اینبار البته در ابعادی کوچکتر، شاهد این نوع بازی تاکتیکی از جانب یک تیم ایرانی هستیم.


پاسهای هدف مند و دقیق، پرهیز از حرکات اضافی، سرعت بخشیدن به روند تغییر جریان بازی،چ ینش و جایگیری مناسب بازیکنان و ... همه و همه نشان از تغییراتی گسترده به سبک فوتبال روز اروپا دارد.


اکنون که بازی جذاب و نتیجه عالی پرسپولیس ایران، اسباب فراموشی ناکامی های دیگران شده، خوب است که با حمایت های منطقی از جانب هواداران و مسئولان و ارباب جراید و ادامه اقدامات مناسب تیم مدیریتی باشگاه، هدفی بسیار فراتر از صعود از گروه را مد نظر قرار دهیم که همان قهرمانی در این رقابت هاست.
امید است که سایر تیم های حاضر در مسابقات با الگو برداری از متد جدید فوتبال ایرانی، اندکی از نقش "زنگ تفریح آسیا" فاصله بگیرند تا بتوانند لااقل در عرصه بین المللی افتخار بیافرینند..
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دانلود ویدئوی گل های پرسپولیس به الغرافه
مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه سه بر صفر الغرافه را شکست داد.
گل های پرسپولیس را غلامرضا رضایی ،ایمن زاید و جواد کاظمیان وارد دروازه حریف کردند. ویدئوی گل های پرسپولیس را با لینک مستقیم از طریق مرجع خبری پرسپولیس می توانید دریافت کنید. برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید...

غلامرضا رضایی : دانلودایمن زاید: دانلودجواد کاظمیان : دانلود
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
آقا جواد و گزارش خنده بازار! / صدا و سیما همچنان سوهان روح بیننده تلویزیونی
مرجع خبری پرسپولیس : او البته این بار خودش هم از تجزیه و تحلیل آنچه ثانیه هایی پیش بر زبان رانده بود عاجز ماند و با لبخندی بر لب ، گزارش نوبرانه اش را خاتمه داد!

خیابانی که در این سال ها همواره با افاضات و اظهارات عجیب و غریب سوهان روح فوتبالدوستان ایرانی بوده، این بار و در جریان بازی پرسپولیس و الغرافه هم نتوانست نمایشی جز آنچه قابل تصور بود ارائه کند.
حیرت آور نیست که جواد خیابانی در حالی که دقایقی چند از زمان مسابقه سپری نشده و سرخپوشان پایتخت با 2 گل از حریف قطری در دوحه پیش هستند، برای کاپیتان سابق آبی پوشان که در ترکیب الغرافه قرار دارد آرزوی موفقیت کند و پیروزی 5-1 چند سال قبل نماینده قطر را به رخ فوتبالدوستان ایرانی بکشد!

مردی که البته پیشتر در حین گزارش بازی ها برای تزریق هیجان بینندگان تلویزیونی آن ها را به کف زدن دعوت کرده بود و از تابش باران در ورزشگاه آزادی گفته بود، دقایقی پس از پایان مسابقه پرسپولیس و الغرافه و در شرایطی که تصاویر گل های به ثمر رسیده سرخپوشان در حال پخش بود با هیجان از ورود توپ به دروازه سرخپوشان سخن می گفت!
او البته این بار خودش هم از تجزیه و تحلیل آنچه ثانیه هایی پیش بر زبان رانده بود عاجز ماند و با لبخندی بر لب ، گزارش نوبرانه اش را خاتمه داد!
حیرت آور اینکه خیابانی این بار در تشخیص رنگ پیراهن بازیکنان دو تیم هم در تصاویر آهسته ای که در آن لحظات در حال پخش بود، مستاصل ماند و متوجه رنگ قرمز پیراهن گلزن سرخپوشان ، غلامرضا رضایی نشد تا با هیجانی که همواره سعی می کند در گزارش ها به مخاطب تزریق کند، از ورود توپ به دروازه نماینده ایران استقبال کند!
برای او که چلسی را شهری در مجاورت لندن می داند، گویی اعصاب و روان مخاطب تلویزیونی یک جزیره خوش آب و هوا برای جولان دادن است.
خیابانی البته سال ها پیش هم در جریان گزارش یک بازی از لیگ برتر انگلیس و در زمان پخش تصاویر دیوار دفاعی ، از گل شدن ضربه کاشته خبر داده بود، غافل از اینکه تصاویری که پیش چشم او قرار می گرفت مطابق رسم ممیزی های رایج در تلویزیون، 10 ثانیه با تاخیر به گیرنده فوتبالدوستان ایرانی می رسید!
مطلبی که سال ها پیش گوشه ای از گاف های همیشگی آقا جواد را در برگرفته بود و از طریق مرجع خبری در اختیار مخاطبان قرار گرفت ، خود گویای عمق زیاد فاجعه در این باره است!
خیابانی البته همچنان خودش را صاحب سبک می داند و ظاهرا رابطه دوستانه ای با سایر مفسران ورزشی از جمله عادل فردوسی پور و مزدک میرزایی ندارد، نکته ای که در این میان همچنان جلب توجه می کند ، اینکه رسانه ملی هیچ واکنشی در قبال انتقادات بی پایان دوست داران فوتبال در قبال گزارش های نوبرانه برخی گزارشگران ورزشی نشان نمی دهد!
اینکه فوتبالدوستان ایرانی تا چه زمانی باید تاوان شنیدن تنها گزارش خاطره انگیز آقا جواد در ملبورن که به رسم روزگار و به واسطه اتفاقی تکرار ناشدنی در ذهن ها باقیست بپردازند و شنونده گزارش های خنده بازاری او در جریان بازی هایی اینچنین حساس باشند، سئوالی است که پاسخ آن همچنان مجهول است! پویا نوایی
انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
كريم باقری: پرسپوليس به صعود نزديك شد/انتقام*گيری حرف بچه*گانه*ای است
مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان سابق پرسپوليس مي*گويد اين تيم مي*تواند با همين تركيب در مرحله بعدي ليگ قهرمانان آسيا هم موفق باشد.

كريم باقري که همراه کاروان پرسپولیس در دوحه حاضر است درباره پيروزي 3 بر صفر پرسپوليس مقابل الغرافه اظهار كرد: بازي خوبي بود. پرسپوليس خيلي خوب توانست در 15 دقيقه اول بازي را به سود خود تغيير دهد و پس از آن هم تيم حريف را كنترل كند.

وي ادامه داد: در نيمه دوم پرسپوليس بهتر كار كرد و نبض بازي را در دست داشت. موقعيت*هاي بيشتري هم به دست آورد. مهم اين بود كه پرسپوليس سه امتياز اين بازي را بگيرد و به صدرنشيني*اش ادامه دهد كه همين اتفاق هم افتاد چرا كه پرسپوليس به دنبال صعود از اين گروه به عنوان تيم اول است كه فكر مي*كنم امشب تا حد زيادي به اين خواسته نزديك شد.

باقري درباره اين موضوع كه پرسپوليس با اين پيروزي انتقام شكست سنگين مقابل الغرافه در سه فصل پيش را گرفت گفت: نبايد به اين چيزها فكر كنيم. انتقام حرف بچه*گانه*اي است. مهم سه امتياز اين بازي بود كه پرسپوليس آن را گرفت و به صعود نزديك شد.

كاپيتان پيشين پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه آيا اين تيم با همين تركيب مي*تواند در دوره بعدي ليگ قهرمانان آسيا هم موفق باشد يا خير گفت: اين به نظر سرمربي تيم بازمي*گردد. اگر بازيكنان كنترل شوند و تغذيه خوبي داشته باشند و زندگي خود را هم حرفه*اي بگذرانند، هيچ چيز براي پرسپوليس دور از دسترس نيست. فكر مي*كنم اين تيم مي*تواند در مرحله بعدي هم موفق باشد و البته تا الان هم در آسيا نتايج بسيار خوبي به دست آورده است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس و بهترین خط حمله آسیا / ایمون زاید آقای گل لیگ قهرمانان
مرجع خبری پرسپولیس : سرخپوشان با 3 گلی که در دوحه وارد دروازه الغرافه کردند به تنهایی عنوان بهترین خط حمله لیگ قهرمانان را در اختیار گرفتند.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ یک پیروزی قاطع دیگر ، این بار در زمین الغرافه کافی بود تا شاگردان مصطفی دنیزلی با 10 گلی که در پایان دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساندند، عنوان بهترین خط حمله این مسابقات را به دست آورند.
الجزیره که با پیروزی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی تاریخساز شد و به عنوان نخستین نماینده فوتبال امارات، یک تیم ایرانی را در ورزشگاه آزادی با شکست بدرقه کرد ، با 9 گل دومین خط حمله لیگ قهرمانان آسیا را پس از پرسپولیس در اختیار دارد.الاتحاد عربستان و ناگویا گرامپوس هم با به ثمر رساندن 8 گل در تعقیب سرخپوشان پایتخت ایران هستند.این البته همه شاهکار شاگردان دنیزلی در پایان دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیست، ایمون زاید مهاجم لیبیایی سرخپوشان با به ثمر رساندن 4 گل در 2 مسابقه (زاید در بازی با الهلال حضور نداشت) آقای گل این رقابت هاست. او البته تا پایان دور رفت ، تنها هت تریک بازی ها را هم به نام خودش ثبت کرده است.به همه این ها باید رکورد دست نیافتنی هواداران پرسپولیس را هم اضافه کرد که در دومین روز از نوروز 91 با حضور قریب به 83 هزار هوادار، رکورد بیشترین حضور تماشاگر در این رقابت ها را به نام خود ثبت کردند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
حاشیه های پرسپولیس الغرافه / حضور سفیر ایران و مچبند آبی مجیدی
مرجع خبری پرسپولیس : دیدار تیم های پرسپولیس و الغرافه قطر در شرایطی با برتری نماینده فوتبال کشورمان برگزار شد که سفیر جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ویژه نظاره گر این بازی بود.

سکوهای خالی ورزشگاه الغرافه علیرغم اینکه برای تیم میهمان امتیاز محسوب می شد اما از جذابیت این بازی کاسته بود.



ورزشگاه میزبان با حدود یکهزار و پانصد تماشاگر که اکثر آنها را نیز ایرانیان تشکیل می دادند، جلوه خوبی برای رقابت های معتبر آسیایی نداشت.

تماشاگران ایرانی حاضر در ورزشگاه با پرچم های مقدس ایران، طی 95 دقیقه نماینده فوتبال کشورمان را مورد تشویق خود قرار دادند.

طبل ها، شیپورها و بلند***ای معروف عربی هم جلودار تیم و تماشاگران پرسپولیس نبود و سرخپوشان توانستند با 3 گل و 3 امتیاز شیرین به وطن بازگردند.

مهاجم الغرافه که پس از جدایی ناگهانی از استقلال اين روزها مي کوشد تعصب خود را به تيم سابقش اثبات کند روز گذشته در ديدار تيمش در مقابل پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا با مچ بند آبي وارد زمين شد. وی در 70 دقیقه حضورش در برابر پرسپولیس نتوانست کار خاصی از پیش ببرد و با تصمیم مربی اش تعویض شد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ایمن زاید : جبران شکست برابر الغرافه انگیزه ما برای کسب برد در زمین حریف بود
مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم لیبیایی پرسپولیس بعد از پیروزی سه بر صفر این تیم برابر الغرافه قطر گفت: برای جبران باخت پرسپولیس مقابل الغرافه که سه سال پیش رقم خورده بود، انگیزه بالایی داشتیم و موفق به این کار شدیم.

ایمن زاید زننده گل دوم پرسپولیس دقایقی بعد از خاتمه دیدار برابر الغرافه مقابل دوربین شبکه تلویزیونی الکاس قطر قرار گرفت و گفت: با گل هایی که در همان پنج دقیقه نخست به ثمر رساندیم، شکست الغرافه را رقم زدیم تا شانس ما برای صعود به عنوان تیم اول گروه بیشتر شود.

در نیمه دوم نیز ضمن حفظ نتیجه نیمه نخست توانستیم گل سوم را وارد دروازه حریف کنیم.

ایمون زاید در پاسخ به گزارشگر شبکه الکاس در خصوص انگیزه بالای بازیکنان پرسپولیس برای جبران شکست مقابل الغرافه در سال 2009 توضیح داد: در آن زمان من عضو باشگاه پرسپولیس نبودم اما از سایر بازیکنان شنیده بودم که قبلا مقابل الغرافه شکست خورده اند. جبران آن شکست یکی از دلایلی بود که انگیزه بازیکنان ما را برای بازی امروز بالا برد و خوشحالم که با پیروزی سه بر صفر توانستیم آن باخت را جبران کنیم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
عابدزاده نماینده رویانیان و پرسپولیس در مراسم سالگرد سیروس قایقران
مرجع خبری پرسپولیس : احمدرضا عابدزاده به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس و محمد رویانیان در مراسم سالگرد مرحوم سیروس قایقران حاضر می شود.

احمدرضا عابدزاده امسال هم برای شرکت در مراسم سالگرد درگذشت سیروس قایقران به انزلی می*رود. عابدزاده در طول 16 سالی که قایقران فوت کرده، هر سال به انزلی می*رود و تنها در سال 90 بود که به خاطر حضور در آمریکا نتوانست خودش را به این مراسم برساند.او فردا هم در مراسم سالگرد درگذشت قایقران شرکت می*کند. البته عابدزاده فردا نماینده باشگاه پرسپولیس هم هست. با توجه به رابطه خوبی که او با رویانیان پیدا کرده، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از او خواسته که نماینده این باشگاه هم باشد.خود عابدزاده در این مورد می*گوید: «نمی*توانم سیروس را فراموش کنم. من هر سال در این مراسم شرکت می*کنم. ضمن این*که امسال نماینده باشگاه پرسپولیس هم هستم. رویانیان گفت حتما یک دسته گل هم از طرف باشگاه پرسپولیس بگیرم و به مراسم سالگرد درگذشت قایقران بروم.»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دنيزلي؛ آقاي انتقام! / لیست همه ناکامی ها را برای او ردیف کنید
مرجع خبری پرسپولیس : مرد ترك*تبار انگار فقط براي انتقام آمده است. پرسپوليسي*ها ليست همه ناكامي*هاي*شان را جلوي افندي گذاشته*اند و حساب*كشي از دشمنان را به «استاد» سپرده*اند.

براي دنيزلي فرقي نمي*كند در 10 دقيقه آخر مسابقه با يك بازيكن كمتر، دو گل از استقلال عقب باشد يا با ميراث ناقص زوج كاشاني – استيلي، ماموريت بقا در گروه مرگ را برعهده*اش گذاشته باشند. او كارش را بلد است و مي*داند چطور از بدترين شرايط و از كمترين امكانات، بيشترين بهره را ببرد.


براي دنيزلي، «مربيگري» يك شغل جدي است كه وقتي آن را مي*پذيرد، با همه انرژي و توانش پاي كار مي*ايستد و سنگ تمام مي*گذارد. او وقتي براي هدايت پرسپوليس به ايران آمد، تصوير يادگاري*اش با فرگوسن در حاشيه ليگ قهرمانان اروپا را در آلبوم عكس*هايش در استانبول جا گذاشت تا اين بار كار را از صفر، در سرماي زير صفر تهران از سر بگيرد. معجزه*اي كه اين روزها در پرسپوليس مي*بينيم، حاصل همه انرژي، سواد و اشتياق پيرمردي است كه براي واكنش نشان دادن به محبت خالصانه ايراني*ها، ماجراي عمل قلب بازش را به دست فراموشي سپرد و تك و تنها به دل ميدان زد.

پرسپوليسي*جماعت، اين روزها با دنيزلي نفسي به راحتي مي*كشند. او حالا از «داربي» كه براي سرخ*ها به كابوسي جانفرسا مي*مانست، يك حماسه ساخته و از ورزشگاه خانگي الغرافه در دوحه قطر كه غرور قرمزها را درهم شكسته بود، سه گل و دو پنالتي بر جاي مانده طلبكار شده است. اين*بار ديگر نه از حلقه*هاي شادي پي در پي قطري*ها خبري بود و نه خاطره «آي بدو، آي بدو» شيث و مجيدي بازسازي شد. آقاي «انتقام» چنان ساماني به تيم درهم ريخته*اش بخشيده است كه حالا آنها براي صعود به عنوان تيم اول از سخت*ترين گروه غرب آسيا، تنها به يك پيروزي خانگي برابر همين الغرافه نياز دارند. در بينش دنيزلي، «تابلوي تعويض» مجالي براي انتقام نيست، بلكه فرصتي براي هنرنمايي است. او با تغييرات جادويي*اش در تركيب پرسپوليس، در خانه حريف آنقدر دروازه دشمن را باز مي*كند كه حتي صداوسيماي بدسليقه ايران هم مي*تواند حداقل يكي از گل*ها را براي مردم به صورت «زنده» پخش كند.

اين يك اعاده حيثيت تاريخي است، به دست مردي كه انگار براي شادي آفريدن خلق شده است. مصطفي دنيزلي از روز اول همه تلاشش را به كار گرفت تا از آخرين فرصت*هاي باقي مانده لشكر شكست*خورده پرسپوليس براي موفقيت استفاده كند و اينگونه بود كه با توپ پر به آسيا رفت. او حالا در راه به جا گذاشتن ميراثي گرانمايه براي پرسپوليس فصل بعد، تنها به دو پيروزي خانگي – يكي در بازي*هاي باقي*مانده گروهي و ديگري در مسابقه پلي*آف – نيازمند است و اين كيمياگري آشكار، با سرمايه نحيفي رقم خورده است كه تا پنج ماه قبل، مثل خوره روح ميليون*ها نفر را مي*جويد.

بالاترين تقديرها شايسته مردي است كه نيمه*هاي شب به ايران بازگشت، از كسب و كار پررونقش در كانال*هاي تركيه*اي دست شست و با خودش كوله*باري از «اميد» براي مردم اين سرزمين سوغات آورد. او مصطفي دنيزلي است؛ آقاي خوش*اخلاقي كه همين هفته قبل، به احترام نوروز ايرانيان جامه نو كرد و از سر سخاوت، صد دلاري*هاي تا نخورده*اش را به شاگردانش عيدي داد. به خاطر همه چيز ممنون افندي!
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کاریکاتور : برتری پرسپولیس برابر الغرافه

مرجع خبری پرسپولیس : مسئولان سایت رسمی الغرافه وقتی خبر همگرومی تیمشان با پرسپولیس را منتشر کردند از این تیم با این عنوان یاد کردند: «The company of Iranian giants Persepolis،کمپانی غول های ایرانی پرسپولیس!»

اولین مسابقه این تیم با پرسپولیسی ها نشان داد که انتخاب نام قطری ها اصلا بی مسما نبوده است!



 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
آخرین شایعه نقل و انتقالات/ برونو سزار زوج ایمون زاید در پرسپولیس 91
نقل و انتقالات
نوشته شده توسط پویا نوایی
پنجشنبه, 17 فروردین 1391 ساعت 12:30
مرجع خبری پرسپولیس : حالا اما صحبت از حضور مهاجم تکنیکی و فرصت طلب ****ان به عنوان زوج ایمون زاید در پرسپولیس مدل 91 است.
هر چند برای سخن گفتن از نقل و انتقالات پر سر و صدا در فوتبال ایران باید چند هفته ای منتظر ماند، اما در واپسین هفته های برگزاری لیگ معمولا بازار شایعات در فوتبال ایران حسابی داغ می شود. وقتی مصطفی دنیزلی روی نیمکت پرسپولیس باشد و سردار رویانیان از عزم جدی برای بستن پرسپولیس کهکشانی بگوید، طبیعی است که تیم سرخپوش تهرانی کانون اصلی این شایعات باشد.
به همین خاطر است که شایعه پیشنهاد 3 میلیارد تومانی سرخ ها به سیدمهدی رحمتی مطرح و البته با لغو قانون منع استفاده از دروازه بان خارجی و حضور آسمیر آودوکیچ در ترکیب پرسپولیس، خیلی زود تکذیب می شود. در روزهایی که نام هایی چون هادی عقیلی، محمدرضا خلعتبری، سیدمهدی رحمتی، حسین ماهینی، محسن مسلمان، رضا حقیقی، آرش برهانی و ... پیرامون نقل و انتقالات سرخ ها نقل محافل شده، باید انتظار شنیدن هر خبری را داشت! حالا اما صحبت از حضور مهاجم تکنیکی و فرصت طلب ****ان به عنوان زوج ایمون زاید در پرسپولیس مدل 91 است. انتقالی که اگر صورت بگیرد به طور قطع فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار خواهد داد. برونو سزار برزیلی در همین مدت کوتاه حضورش در ایران با گل زیبایی که مقابل مس به ثمر رساند چهره شد و چهارچوب شناسی او در بازی های لیگ قهرمانان آسیا و امتیازاتی که به تنهایی به نام ****ان ثبت کرد، او را به یکی از برزیلی های محبوب فوتبالدوستان ایرانی بدل کرده است.
با این حال اما، بعید است باشگاه متمول اصفهانی به این سادگی اجازه انتقال ستاره این روزهایش را به جمع پرسپولیسی ها صادر کند. هر چند حضور برونو سزار در کنار ایمون زاید به عنوان زوج خط حمله پرسپولیس می تواند یک ترکیب کاملا رویایی برای هواداران این تیم باشد. در این شرایط، تمدید قرارداد ایمون زاید در حال حاضر اولویت اصلی باشگاه پرسپولیس است و همه اعضای این تیم پیگیر ثبت امضای ستاره لیبیایی پای برگه قرارداد جدیدش هستند. قدر مسلم اینکه مصطفی دنیزلی قصد دارد فصل آینده میانگین سنی تیمش را کاهش دهد و در این میان نفراتی چون وحید هاشمیان، حسین بادامکی، مازیار زارع ، میثاق معمارزاده و ... جایی در تفکرات او نخواهند داشت.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کریمی: دو اتفاق مهم در پرسپولیس افتاده / امیدوارم هواداران از ما راضی باشند




ارتش سرخ دات كام:
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی مقابل الغرافه گفت: امیدوارم هواداران از ما راضی باشند.

علی کریمی پس از پیروزی سه بر صفر مقابل الغرافه گفت: مسابقه خوبی بود. برد خوبی به دست آوردیم و الان در صدر جدول هستیم. ولی این طور نیست که فکر کنیم صعود کرده ایم.

باید بازی های بعدی را هم جدی بگیریم و با جدیت بازی کنیم. اما این که در سه مسابقه 10 گل زده ایم نشان می دهد تیم وضعیت خوبی دارد. امیدوارم هواداران از ما راضی باشند چون ما یک فصل بد را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم در ادامه مسابقات طوری نتیجه بگیریم که نتایج قبلی مان در لیگ قهرمانان زیر سوال نرود.

کریمی ادامه داد: در مسابقه با الغرافه از موقعیت هایمان خوب استفاده کردیم. طبیعی بود که حریف دنبال جبران گل های خورده باشد. ما در این مسابقه و در بازی با الشباب، هم خوب گل زدیم، هم دروازه مان را بسته نگه داشتیم. این دو اتفاق مهمی است که در پرسپولیس افتاده. امیدوارم این موفقیت ها تداوم داشته باشند.


 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نتایج و آمار کلی دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا/ همه رکوردها برای پرسپولیس
مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس ایران با پیروزی مقابل الغرافه قطر در پایان دور رفت لیگ قهرمانان آسیا به*عنوان هجومی*ترین تیم این پیکارها شناخته شد.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ شب گذشته پیکارهای دور رفت لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید و تاحدودی چهره تیم*های مدعی و صعود کننده از گروه*های هشت*گانه این مسابقات مشخص شد.

در زیر نگاهی به عملکرد تیم*ها در منطقه غرب و شرق قاره کهن می*انداریم.

گروه اول: الجزیره امارات مقتدرانه در صدر، استقلال در جایگاه دومدر این گروه استقلال ایران در خانه شکست تلخ 2 بر یک را مقابل الجزیره پذیرفت تا نماینده امارات با کسب 9 امتیاز کامل دور رفت در صدر این گروه قرار بگیرد و استقلال با 4 امتیاز در مکان دوم بایستد.الریان قطر نیز با نتیجه 3 بر یک نسف ازبکستان را مغلوب کرد تا اولین پیروزی خود را در این گروه را جشن بگیرد.
*جدول رده*بندی:
1- الجزیره امارات، 9 امتیاز
2- استقلال ایران، 4 امتیاز
3- الریان قطر، 3 امتیاز
4- نسف ازبکستان، یک امتیاز

*گروه دوم: حضور قدرتمندانه الاتحاد و کسب بهترین خط دفاعیدر این گروه الاتحاد عربستان با پیروزی یک بر صفر مقابل بن*یاس امارات 9 امتیاز کامل دور رفت را کسب کرد و با 8 گل زده و تنها یک گل خورده یکی از بهترین خطوط هجومی و بهترین خط دفاعی را از آن خود کرد.در دیگر دیدار این گروه، پاختاکور ازبکستان با نتیجه 3 بر یک العربی قطر را مغلوب کرد تا نماینده قطری تنها تیم بدون امتیاز این مسابقات لقب گیرد.
*جدول رده*بندی:
1- الاتحاد عربستان، 9 امتیاز
2- بن*یاس امارات، 4 امتیاز، تفاضل 1+
3- پاختاکور ازبکستان، 4 امتیاز، تفاضل 2-
4- العربی قطر، بدون امتیاز

گروه سوم: صدرنشینی ****ان ایران، قعرنشین قهرمان قطرنماینده ایران موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد قهرمان لیگ قطر لخویا بگذرد و صدرنشینی این گروه را در پایان دور رفت از آن خود کند. در دیگر دیدار این گروه النصر امارات 2 بر یک مغلوب الاهلی عربستان شد. *جدول رده*بندی:
1- ****ان ایران، 7 امتیاز
2- الاهلی عربستان، 4 امتیاز
3- النصر امارات، 3 امتیاز، تفاضل 1-
4- لخویا قطر، 3 امتیاز، تفاضل 1-

گروه چهارم: پرسپولیس هجومی*ترین تیم قاره، زاید در صدر گلزنانپرسپولیس با پیروزی 3 بر صفر شب گذشته مقابل الغرافه قطر 7 امتیازی شد و در صدر این گروه جایگاه خود را استحکام بخشید. نماینده ایران با این برد پرگل تعداد گل*های زده خود را به عدد 10 رساند تا در پایان دور رفت این پیکارها عنوان هجومی*ترین خط آتش را از آن خود کند.در تعقیب نماینده ایران الجزیره امارات حریف استقلال ایران قرار دارد که در 3 دیدار برگزار شده خود 9 گل به ثمر رسانده است. در جایگاه سوم این رده*بندی باز هم تیمی دیگر از منطقه غرب قاره قرار دارد و الاتحاد عربستان با 8 گل زده این مکان را به خود اختصاص داده است.در جدول گلزنان لیگ قهرمانان نیز ایمون زاید مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس ایران شب گذشته با گلی که مقابل الغرافه قطر به ثمر رساند در پایان هفته سوم (دور رفت لیگ قهرمانان) با به ثمر رساندن 4 گل در صدر جدول گلزنان این رقابت*ها گرفت.مهاجم لیبیایی پرسپولیس پیش از این در هفته دوم مقابل الشباب امارات هت*تریک کرده بود. برونو سزار مهاجم ****ان ایران، سلو مهاجم گوانگژو چین، دیانه مهاجم النصر امارات و نایف هزازی از الاتحاد عربستان بازیکنان 3 گله*ای هستند که در تعقیب مهاجم پرسپولیس قرار دارند.
در دیگر دیدار این گروه جدال الشباب امارات و الهلال عربستان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

*جدول گروه چهارم:
1- پرسپولیس ایران، 7 امتیاز
2- الهلال عربستان، 3 امتیاز
3- الغرافه قطر، 2 امتیاز، تفاضل 3-

4- الشباب امارات، 2 امتیاز، تفاضل5-
*گروه پنجم: پوهانگ و آدلاید؛ تساوی در همه چیزدر این گروه آدلاید استرالیا در خانه پوهانگ کره*جنوبی تن به شکست یک بر صفر داد اما همچنان در صدر باقی ماند. نماینده کره با این پیروزی هم*امتیاز با آدلاید شد. نکته جالب توجه در تعداد امتیازات، گل زده و گل خورده این دو تیم است که کاملا با هم برابر است.در دیگر دیدار این گروه گامبا اوازکا 3 بر یک از سد بنیادکار ازبکستان گذشت.*جدول رده*بندی:
1- آدلاید یوناتید استرالیا، 6 امتیاز، تفاضل 2+
2- پوهانگ استیلرز کره، 6 امتیاز، تفاضل 2+
3- بنیادکار ازبکستان، 3 امتیاز، تفاضل 1-
4- گامبا اوزاکا 3 امتیاز، تفاضل 3-

*گروه ششم: اولسان در تعقیب توکیودر این گروه نیز شرایط تیم*های اول و دوم شبیه به هم است و تنها در تفاضل گل با یکدیگر اختلاف دارند.در دیدارهای هفته سوم این گروه، هر دو بازی مساوی شد و هر 4 تیم امتیازات را با یکدیگر تقسیم کردند. جدال توکیو مقابل بیجینگ گوان چین یک یر یک به تساوی رسید و اولسان نیز در خانه مقابل بریسبن استرالیا به نتیجه یک بر یک دست یافت.*جدول رده*بندی:
1- توکیو ژاپن، 5 امتیاز، تفاضل 2+
2- اولسان کره*جنوبی، 5 امتیاز، تفاضل 1+
3- بیجینگ گوان چین، 2 امتیاز، تفاضل 1-
4- بریسبن استرالیا، 2 امتیاز، تفاضل 2-

*گروه هفتم: طلسم تساوی*ها شکسته شددر این گروه از مسابقات تا پایان هفته دوم تمامی دیدارهای این گروه با تساوی دنبال شده بود اما در هفته سوم ناگویا گرامپوس ژاپن در خانه تیانجین تدا چین 3 بر صفر پیروز شد تا این طلسم شکسته شود.دردیگر دیدار سنترال کوئست استرالیا در دیدار با سئونگ نام بانتیجه یک بر یک متوقف شد.*جدول رده*بندی:
1- ناگویا گرامپوس ژاپن، 5 امتیاز
2- سئونگ*نام کره*جنوبی، 3 امتیاز، تفاضل صفر
3- سنترال کوئست استرالیا، 3 امتیاز، تفاضل صفر
4- تیانجین تدا چین، 2 امتیاز

*گروه هشتم: شگفتی*ساز همچنان در صدردر این گروه پدیده این پیکارها بدون شک نماینده تایلند است که در دو هفته ابتدایی موفق شده بود دو پیروزی ارزشمند بدست آورد. اما در هفته سوم این مسابقات بوریام مقابل چونبوک موتورز نایب قهرمان فصل گذشته آسیا در خانه با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد. تا نماینده کره اولین پیروزی خود را در این پیکارها کسب کند.در دیگر دیدار این گروه، کاشیوا ریسول قهرمان جی*لیگ مقابل گوانگژو قهرمان چین به تساوی بدون گل رسید.*جدول رده*بندی:
1- بوریام یونایتد تایلند، 6 امتیاز
2- کاشیوا ریسول ژاپن، 4 امتیاز، تفاضل 3+
3- گوانگژو چین، 4 امتیاز، تفاضل 3+
4- چونبوک موتورز کره*جنوبی، 3 امتیاز
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
روز و 9 بازی سرنوشت ساز/ کسب سهمیه، همه معادلات را تغییر می دهد
مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس امروز حسرت امتيازهايي را مي*خورد كه شايد با كمي دقت مي*توانست جايگاه بهتري داشته باشد البته اشتباهات غير عمد داوري هم در چند بازي بسيار تأثيرگذار بود.
حالا تيم فعلي با اين پتانسيل و موجودي تا 26 ارديبهشت 9 بازي حساس پيش رو دارد كه به طور ميانگين هر 4 روز يك بازي انجام مي*دهد؛ 3 بازي از مرحله برگشت ليگ قهرمانان و 6 بازي هم در ليگ برتر.
حالا اگر اين پرسپوليس بخواهد عنوان چهارمي را كسب و سهميه آسيايي بگيرد (چون استقلال قهرمان حذفي شده) بايد هر 6 بازي*اش را ببرد كه اين مهم اگرچه غيرممكن نيست اما خيلي سخت است اما اگر اين اتفاق رخ دهد و پرسپوليس از 6 بازي 18 امتياز كسب كند يعني بايد ****ان و تراكتورسازي را هم در خانه*شان شكست دهد كه اين مسأله معادلات را در صدر جدول به هم مي*زند و شايد براي استقلال بهترين اتفاق باشد البته اين منوط به آن است كه صبا و فولاد هم امتياز از دست بدهند. به هر حال دنيزلي بايد يك برنامه*ريزي حساب شده را تدوين كند تا شاگردانش به دليل فشردگي مسابقات خسته نشوند چون آنها 3 بازي هم در چارچوب ليگ قهرمانان دارند. اگر به برنامه مسابقات پرسپوليس كه در انتهاي مطلب آمده دقيق شويم كاملاً مشخص خواهد شد كه تمام بازي*هاي اين تيم سخت و حساس است. ابتدا داماش با امير عابديني و تارتار، با انگيزه*هاي فراوان به تهران مي*آيند تا حاشيه امنيت مناسبي را براي خود پيدا كنند. شكست آنها جايگاه*شان را در هفته*هاي آينده به خطر مي*اندازد.
حريف بعدي، ****ان صدرنشين است. كرانچار كه در بازي رفت پرسپوليس استيلي را در تهران متوقف كرده بود و اين روزها در اوج آمادگي به سر مي*برد تنها به پيروزي در اين بازي فكر مي*كند.


5 روز بعد از اين بازي پرسپوليس در تهران ميزبان الغرافه قطر است كه آن بازي هم اهميت بسيار زيادي دارد. 4 روز بعد دنيزلي و شاگردانش بايد رو در روي سايپا قرار بگيرند اما هفتم ارديبهشت پرسپوليس يكي ديگر از بازي*هاي حساس خود را برگزار مي كند. آنها بايد به تبريز بروند. امير قلعه*نويي براي رسيدن به هدفش تنها برد مي*خواهد. نتيجه اين بازي هم مثل بازي با ****ان در سرنوشت هر 3 تيم صدرنشين تأثيرگذار خواهد بود.

بعد از اين بازي پرسپوليس خود را براي بازي بسيار حساس با الهلال عربستان در تهران آماده مي*كند البته بازي با تيم*هاي عربي در هر شرايطي براي ما حساسيت دارد. پس از آن پرسپوليس به ملاقات ياران دايي مي*رود كه اگر تا آن موقع راه*آهن خطر سقوط را احساس كند، اين بازي براي دو تيم بسيار سخت مي*شود. دنيزلي در آخرين بازي فصل به اهواز مي*رود. مجيد جلالي كه قطعاً دوست ندارد با خاطره*هاي تلخ ليگ را به پايان برساند حريف سرسختي براي قرمزهاي پايتخت است. بالاخره آخرين بازي پرسپوليس هم در مرحله مقدماتي ليگ قهرمانان با الشباب در امارات است. شايد آنها بعد از بازي با فولاد به جاي بازگشت به تهران راهي دبي شوند.

برنامه بازي*ها
20/1/91: با داماش در تهران
24/1/91: با ****ان در اصفهان
29/1/91: با الغرافه قطر در تهران
2/2/91: با سايپا در تهران
7/2/91: با تراكتورسازي در تبريز
12/2/91: با الهلال عربستان در تهران
17/2/91: با راه*آهن در تهران
22/2/91: با فولاد در اهواز
26/2/91: با الشباب امارات در دبي
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
اميرآبادي: مديرعامل نبايد بازيکنان را تحقير کند



اميرآبادي از تصميم فتح*ا...زاده هم انتقاد مي*کند و معتقد است که مديرعامل استقلال نبايد بازيکنان را جريمه کند.


مهدي اميرآبادي از حرف و حديث*هاي پيش*آمده بعد از باخت استقلال به شدت شاکي است. کاپيتان استقلال به عنوان نماينده بازيکنان اين تيم از اتفاقات رخ داده در ديدار تيمش مقابل الجزيره و شعارهاي تماشاگران اظهار ناراحتي مي*کند و مي*گويد: «هواداران اين تيم به جاي اينکه جشن قهرماني براي تيم*شان بگيرند به بازيکنان انگ بي*غيرتي مي*زنند.»

اميرآبادي از تصميم فتح*ا...زاده هم انتقاد مي*کند و معتقد است که مديرعامل استقلال نبايد بازيکنان را جريمه کند. او در ابتدا در مورد بازي با الجزيره مي*گويد: «استقلال با توجه به پيروزي الريان مقابل نسف*قارشي هنوز تيم دوم جدول است و چيزي را از دست نداده. فوتبال برد و باخت دارد و نبايد با يک باخت همه چيز را فراموش کرد.»

کاپيتان استقلال در ادامه نمي*تواند ناراحتي*اش را پنهان کند: «من به عنوان کاپيتان استقلال حرف دل خودم و همه بازيکنان را مي*گويم. چرا آقايان مي*گويند استقلال در آزادي بايد جسورتر بازي مي*کرد؟ ما اصلا محتاط نبوديم و کاملا تهاجمي بازي کرديم. موقعيت*هاي زيادي را هم از دست داديم و حريف تنها روي 2 اشتباه خودمان به گل رسيد. آن وقت اين همه حاشيه براي*مان مي*سازند که جسور نيستيد و از اين حرف*ها. بعد از اينکه استقلال قهرمان جام حذفي شد عده*اي به تيم ما حمله*ور شدند و تا جايي که توانستند از تيم انتقاد کردند. هنوز يک ماه نشده که قهرمان جام حذفي شده*ايم اما يادشان رفته است.»

اميرآبادي به اين نکته اشاره مي*کند که هنوز استقلالي*ها پاداش قهرماني در جام حذفي را نگرفته*اند: «نه تنها به ما پاداش ندادند بلکه يک تبريک خشک و خالي هم نگفتند. من واقعا از اتفاقاتي که در پايان بازي با الجزيره افتاد ناراحت هستم. بازيکنان اين همه دويدند و زحمت کشيدند بعد هم بي غيرت شدند! اگر ما بي*غيرت بوديم و تنها به خاطر پول فوتبال بازي مي*کرديم وقتي پول*مان را ندادند اعتصاب مي*کرديم و در تمرين حاضر نمي*شديم. واقعا برخورد تماشاگران بعد از بازي با الجزيره ناراحت*کننده و عجيب بود. باور کنيد اگر پرسپوليس قهرمان جام*حذفي مي*شد بازيکنانش پاداش ميليوني مي*گرفتند اما جوري با ما برخورد مي*شود که انگار نه انگار قهرمان شده*ايم.»


کاپيتان استقلال حرف*هايش را اينطور ادامه مي*دهد: «فکر مي*کنم مردم احساساتي شده بودند اما به هر دليلي که باشد نبايد اين شعارها را سر بدهند. باور کنيد هنوز عرق جام حذفي خشک نشده که با ما اينطور رفتار مي*کنند. رفاقتي که در استقلال وجود دارد در هيچ تيمي نيست و اين موضوع براي من از همه چيز باارزش*تر است. متاسفانه کسي به ما کمک نمي*کند و خودمان بايد بار همه چيز را بر دوش بکشيم.»

اميرآبادي دلخوري خود را از تصميم فتح*ا...زاده اينطور عنوان مي*کند: «فتح*ا...زاده از روي احساس حرف تغيير و تحول را زده است. مظلومي تا پايان فصل بايد روي نيمکت استقلال بنشيند. شما فيلم بازي را ببينيد. حريف جز 2 گلي که زد موقعيت ديگري نداشت. مديرعامل رکن اصلي تيم است و بايد تيم را در روزهاي بحراني جمع کند نه اينکه بازيکنان را تحقير کند.»

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مربي پرسپوليس تماشاگر بازي الشباب و الهلال


به نوشته يک روزنامه عربستاني ، دستيار 'مصطفي دنيزلي' سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران عصر چهارشنبه با حضور در ورزشگاه 'مکتوم بن راشد آل مکتوم' دبي ، ديدار تيم هاي الهلال و الشباب را زير نظر گرفت.

روزنامه ''''''''الریاض'''''''' عربستان سعودی روز پنجشنبه نوشت: به هنگام برگزاری دیدار دو تیم یاد شده ، دستیار ''''''''مصطفی دنیزلی '''''''' سرمربی تیم پرسپولیس ایران در ورزشگاه حضور داشت و نکاتی فنی را یاد داشت می کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران یکی از نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا به همراه تیم های الهلال عربستان سعودی ، الشباب امارات متحده عربی و الغرافه قطر در گروه چهارم این مسابقات حضور دارند.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران چهارشنبه شب موفق شد با نتیجه سه بر صفر تیم الغرافه قطر را شکست دهد.

این روزنامه همچنین در ادامه به حضور برخی از بازیکنان سابق تیم الهلال عربستان که در تیم های اماراتی حضور دارند در هتل محل اقامت این تیم در امارات اشاره کرد و نوشت : این بازیکنان برای دیدار با همبازیان سابق خود به هتل ''''''''ریجنسی '''''''' دبی آمده بودند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
زايد: اين برد حاصل تلاش همه بازيکنان بود


ايمون زايد مهاجم خارجي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: برد قاطعانه اين تيم مقابل نماينده قطر حاصل تلاش بازيکنان وکادر فني اين تيم بود.

وی در گفت وگوی کوتاهی با شبکه ورزشی الدوری قطر اظهار داشت: این برد، تیم پرسپولیس را چند گام برای صعود به مرحله بعد نزدیکتر کرد.

دیدار تیم فوتبال پرسپولیس ایران و الغرافه قطر در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا که چهارشنبه شب در دوحه قطر برگزار شد به برتری 3 بر صفر نماینده ایران به پایان رسید.

وی باابراز رضایت از این برد شیرین گفت: تلاش تمامی بازیکنان برای اجرای نکات ودستورات کادر فنی ثمربخش بود و این زحمتها زمانی به بار نشست که تک تک بازیکنان از خودشان مایه گذاشته اند ودر دقایق اولیه دیدار با به ثمر رساندن دوگل ابتکار عمل را از حریف قطری در دست گرفتند.

وی از حضورش در تیم پرسپولیس ایران ابراز خرسندی کرد وگفت: بااین روند صعودی که تیم پرسپولیس گرفته است ، قصد داریم نام و آوازه این تیم بزرگ را در ایران وآسیا مطرح سازیم و دل هواداران این تیم را شاد کنیم .

نکته جالب این مصاحبه این است که ابتدا گوینده تلویزیون قطر با وی به زبان عربی مصاحبه کرد اما معلوم شد که گرچه وی لیبیایی تبار است اما تنها به زبان انگلسی تسلط داردو نمی تواند به زبان عربی تکلم کند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رویای بي*سرانجام همراهي با کاروان پرسپوليس
مرجع خبری پرسپولیس : همسفر شدن هواداران با پرسپوليس در قطر، تازه*ترين حركت باشگاه بود كه به سرانجام نرسيد تا نارضايتي برای پرسپولیس باقی بماند.
در همان نخستين روزهاي فروردين هر يك از طالبان سفر مبلغي نزديك به يك ميليون تومان-220 دلار+ 440 هزار تومان- پرداخت كردند تا بتوانند در بازي با الغرافه و يك روز پيش از آن با پرسپوليسي*ها همراه باشند.

اما سفري كه انتظارش را مي*كشيدند به استقبالشان نيامد تا اين بار شنونده نارضایتی شان باشيم.يكي از فوتبالدوستاني كه قرار بود با پرسپوليس همسفر شود و نشد، ابوالفضل شكفته است كه داستان را اينگونه تعريف مي*كند: «قرار بود 5 صبح سه*شنبه برويم قطر اما خبري نشد و وقتي به آژانس مسافرتي طرف قرارداد باشگاه پرسپوليس معترض شديم گفتند ويزاها هنوز نرسيده. تمام سه*شنبه را با اين وعده كه ويزا تا 20 دقيقه ديگر مي*رسد گذرانديم و با باشگاه هم كه تماس مي*گرفتيم مي*گفتند اين مشكل به ما مربوط نيست و نمي*توانيد با سردار رويانيان صحبت كنيد.حتي با حسين فريدوني مدير كانون هواداران باشگاه كه به قطر رفته بود تماس گرفتم كه گفت پيگيري مي*كند و شخص ديگري در باشگاه كه اسمش يادم نيست گفت ويزاها صادر شده اما باز خبري نشد. آژانس هم مي*گفت كارهايش را انجام داده و مدارك رفته براي صدور ويزا. تا ساعت 21 سه*شنبه آنجا بوديم كه بالاخره گفتند 5 صبح چهارشنبه شما را مي*فرستيم تا حداقل بازي را ببينيد و يك روز هم بعد از آن بمانيد. در حالي كه آن يك روز اضافه ديگر به درد ما نمي*خورد و همان هم آخر شب كنسل شد.»درباره اين مشكل هيچ مسوولي از باشگاه پاسخی نداد و حالا كه برنامه سفر چهارشنبه هم بي*سرانجام مانده از زبان جا مانده*ها اينطور مي*شنويم: «از همان روز اول رييس آژانس گفته بود شايد جور نشود اما با تبليغات باشگاه فكر نمي*كرديم مشكلي به*وجود بيايد و همه برنامه*هاي*مان را به*خاطر اين سفر كنسل كرديم.از باشگاه هم تنها شخص رويانيان پيگير كارمان بود. او حتي صبح چهارشنبه دو بار با تلفن شخصي*اش با من و بقيه كساني كه شرايط من را داشتند تماس گرفت و رسما عذرخواهي كرد. حتي صداي ضبط شده*اش را دارم. گفت انگار فدراسيون دير اقدام كرده و قطري*ها هم همكاري نكرده*اند. رويانيان گفت حتي مي*خواسته براي ساعت 12 نيمه شب سه*شنبه براي*مان پرواز چارتر بگيرد كه آن هم جور نشده اما تاكيد كرد كه براي جبران اين اتفاق، در سفري ويژه ما را با پرسپوليس همراه مي*كند و با مسوولان باشگاه كه برخورد بدي با ما داشتند هم حتما برخورد خواهد كرد.او از سفير ايران هم كمك گرفته بود اما انگار قسمت نبود برويم قطر. او گفت كه به*خاطر اين اتفاق، خودش هم كه مي*خواسته ديروز به قطر برود، قيد سفر را زده و به مدير كانون هواداران باشگاه و چند نفر ديگر هم دستور داده كه پيش از بازي به تهران برگردند.»در ادامه اين ماجرا و با اعلام مديرعامل باشگاه پرسپوليس به آژانسي كه سفر هواداران را به عهده گرفته بود، پول*هاي پرداخت شده ديروز به مسافران جا مانده از سفر پس داده شد تا كار به شكايت نرسد و پرسپوليس بيش از اينها به دردسر نيفتد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دربی امیدها را هم پرسپولیس از استقلال برد
مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در دربی امیدهای تهران با نتیجه 2 بر یک برابر استقلال به برتری رسید.


دربی امیدهای تهران عصر امروز بین دو تیم استقلال و پرسپولیس در زمین بدر یافت*آباد برگزار شد.
در این بازی در حالی که آبی*پوشان در دقیقه 7 بازی از حریف پیش افتادند، اما در پایان این سرخ*پوشان بودند که با به ثمر رساندن 2 گل بازی را به سود خود به پایان رساندند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزارش تصویری(2) : پرسپولیس 3 - 0 الغرافه
مرجع خبری پرسپولیس : گزارش تصویری دوم از مسابقه تیم های پرسپولیس ایران و الغرافه قطر با برتری سرخپوشان ایرانی























امیرحسین خیرخواه - سایت باشگاه پرسپولیس
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
هزار دلار پاداش شكست الغرافه در جيب بازيكنان پرسپوليس
مرجع خبری پرسپولیس : بازيكنان پرسپوليس پس از پيروزي مقابل الغرافه هر كدام پنج هزار دلار پاداش گرفتند.

پرسپوليسي*ها پس از شكست تيم الغرافه در زمين خود همان طور كه پيش از اين وعده داده شده بود، پنج هزار دلار پاداش گرفتند.

قائم مقام باشگاه پرسپوليس در اين باره گفت: وعده اين پاداش تنها به بازيكنان داده شده بود و فعلا به هر كدام از بازيكنان پنج هزار دلار پاداش داده مي*شود، اما هنوز براي كادر فني تصميمي گرفته نشده است.

همچنين كادر فني و بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس امروز (پنجشنبه) ناهار را به دعوت سفير ايران در قطر و در محل سفارت ايران صرف كردند.

گفتنی است با قیمت فعلی دلار پاداش بازیکنان به پول داخلی 9 میلیون و پانصد هزار تومان محاسبه می شود!
 

Similar threads

بالا