کلوپ طرفداران پرسپولیس

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بازتاب بازگشتن قطبي به پرسپولیس در سايت "اي اف سي"

بازتاب بازگشتن قطبي به پرسپولیس در سايت "اي اف سي"

خبر امضا قرارداد دوباره افشين قطبي با باشگاه پرسپولیسدر سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا بازتاب داشت.
در سايت "اي اف سي" آمده است مقامات پرسپولیس خبر داده‌اند که افشین قطبی دوباره سرمربيگري تيم فوتبال اين باشگاه را برعهده مي گيرد.
قطبي که اولين بار فصل گذشته درفوتبال ايران با سمت سرمربي
پرسپولیس کار خود را شروع کرد با قهرماني در ليگ به کار خود پايان داد و بعد با مديران باشگاه براي ادامه کار به توافق نرسيد.
اما بعداز تغييراتي که در چند روز گذشته درمديريت باشگاه
پرسپولیس بوجود آمد مذاکرات با قطبي44 ساله از سرگرفته شد و قرار است وي امروز قرارداد خود را براي شروع کار به امضا برساند.
در ادامه گزارش "اي اف سي" آمده است کمک مربي سابق تيم ملي کره جنوبي که سابقه فعاليت در باشگاههاي کره جنوبي و آمريکا را دارد متولد شهر جهرم در استان فارس است که از 13سالگي به آمريکا مهاجرت کرد و از دانشگاه يو سي ال اي مدرک مهندسي برق گرفت
.
قطبي که با بازگشت خود احتمالاً با تيم
پرسپولیس در جام حرفه اي آسيا شرکت خواهدکرد قرار است يک دستيار خارجي نيز بياورد تا با افشين پيرواني تمرينات را آغاز کنند.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سوپر جام فوتبال ايران هشتم يا نهم مرداد / قضاوت بازي پرسپوليس و استقلال به داوران ايراني سپرده شد

سوپر جام فوتبال ايران هشتم يا نهم مرداد / قضاوت بازي پرسپوليس و استقلال به داوران ايراني سپرده شد

بنابر تصميم سازمان ليگ برتر ديدار سوپر جام فوتبال ايران بين تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال در يكي از روزهاي هشتم يا نهم مرداد در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.
ديدار سوپر جام هر ساله بين قهرمان ليگ برتر و قهرمان جام حذفي برگزار مي‌شود كه با توجه به قهرماني پرسپوليس و استقلال در اين دو جام، دو تيم در يكي از روزهاي هشتم يا نهم مرداد اين ديدار را برگزار خواهند كرد.
تصميم نهايي درباره انتخاب يكي از اين دو روز در جلسه بعدي هيات رييسه سازمان ليگ گرفته خواهد شد. ضمن آن كه هنوز شوراي تامين استان تهران موافقت كتبي خود را براي انجام ديدار سوپر جام اعلام نكرده است. با اين حال به گفته‌ي "عزيز محمدي" رييس سازمان ليگ، شوراي تامين مخالف برگزاري اين ديدار نخواهد بود.
از نكات جالب توجه قضاوت داور ايراني در اين ديدار خواهد بود. رييس كميته داوران فدراسيون فوتبال گفت: موافقت‌هاي لازم براي قضاوت داور ايراني در اين بازي جلب شده و به طور قطع تيمي ايراني بازي پرسپوليس و استقلال را داوري خواهند كرد.
 

پترو

عضو جدید
کاربر ممتاز
اون بالا بالا ها که تیمهای اروپایی هستند.تیمتون رو با تیمهای دیگه اشتباه گرفتید.سپاهان رو عشقه.
 

arghavan.z

عضو جدید
کاربر ممتاز
منم تبریک میگم اومدن قطبی رو.....جناب میرزایی بازم در نزده اومدی تو....صد بار گفتم وقتی یه سپاهانی میاد تو انگشت نگاری بشه....وقتی میای تو این تاپیک باید بگی پرسپولیس سروره....وگرنه باید بری بیرون...حالا بگو ببینم یاد گرفتی یا نه...بگو....اهان....تو میتونی....پرسپولیس قهرمانه:)
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
باقري:پرسپوليس، آسيايي بسته شده است/انتخاب مجدد قطبي بهترين تصميم بود

باقري:پرسپوليس، آسيايي بسته شده است/انتخاب مجدد قطبي بهترين تصميم بود


كاپيتان پرسپوليس معتقد است مديريت باشگاه پرسپوليس بهترين اقدام ممكن را در خصوص انتخاب سرمربي انجام داده است.كريم باقري با حمايت از قطبي در گفت‌وگويي گفت:اين بهترين انتخاب ممكن بود.

- پيش از اين گفته بوديد بهترين گزينه براي سرمربيگري پرسپوليس دنيزلي است اما نهايتاً قطبي انتخاب شد.
حرف من اين بود كه اگر قطبي به پرسپوليس نيايد دنيزلي بهترين گزينه است اما مسلماً قطبي بهترين انتخاب ممكن براي تيم ما بود كه انجام گرفت. خوشحالم كه اين موضوع به بهترين نحو براي پرسپوليس انجام گرفت. مسلماً حضور مجدد قطبي به نفع پرسپوليس خواهد بود.

- اما گفته مي‌شود شما شخصاً تمايل به حضور دنيزلي داشتيد.
اصلاً اينطور نيست مي‌توانيد از آقاي مصطفوي بپرسيد كه من در ملاقات به ايشان چه گفتم. توصيه من به مديريت باشگاه قطبي بود و در همان جا تأكيد داشتم اگر قطبي به ايران نمي‌آيد دنيزلي را به پرسپوليس بياورند همين.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
رحمان رضايي به پرسپوليس نزديك شد:شرايطم را قبول كنند، قرارداد مي‌بندم

رحمان رضايي به پرسپوليس نزديك شد:شرايطم را قبول كنند، قرارداد مي‌بندم

مسئولان باشگاه پرسپوليس پس از جذب ابراهيم توره مهاجم فصل گذشته پيكان، حالا به دنبال يك خريد بزرگ ديگر هستند.گفته مي شود مذاكرات نمايندگان باشگاه پرسپوليس و رحمان رضايي به مراحل نهايي نزديك است.
مدافع فصل گذشته ليورنو در گفت‌وگويي، با اشاره به اين موضوع مي‌گويد: «تماس‌هايي از طرف اطرافيان باشگاه پرسپوليس با من گرفته شد و آنها خواهان مذاكره هستند ولي هنوز هيچ يك از مسئولان اين تيم مستقيما با من حرف نزده‌اند. من اين تماس‌ها را جدي نمي‌گيرم و حتا به فردي هم كه با من تماس گرفته بود گفتم كه اگر پرسپوليسي‌ها مرا مي‌خواهند بهتر است كه خودشان با من تماس بگيرند.»
رضايي ادامه مي‌دهد: «من چند پيشنهاد از ايتاليا دارم ولي اگر پرسپوليسي‌ها با من مذاكره كنند، به پيشنهاد آنها فكر خواهم كرد. البته جدا از مسائل مالي، بحث‌هاي ديگري هم وجود دارد و اگر شرايطم را قبول كنند، قرارداد مي‌بندم. مي‌دانم كه اگر قرار باشد در ايران بازي كنم نسبت به تيم‌هاي اروپايي پول كمتري به من خواهند داد ولي اين اختلاف نبايد زياد باشد.»
در همين حال يكي از مسئولان باشگاه پرسپوليس مذاكره با رضايي را تاييد كرد و البته با قاطعيت تاكيد داشت كه در همين هفته قرارداد رحمان رضايي رسما در هيات فوتبال استان تهران ثبت خواهد شد.
 

Matrix

عضو جدید
حالا بعد کلا" نظراتمو میگم .. ولی فعلا" علی الحساب :

دیگه نباید لوسش کنن دیگه ! رحمان رضایی واسه چیه .. خداااااااااااااا!
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
معدنچي: آرزو مي‌كردم با پرسپوليس در ليگ قهرمانان بازي كنم

معدنچي: آرزو مي‌كردم با پرسپوليس در ليگ قهرمانان بازي كنم

مهرزاد معدنچي در پايان مسابقات ليگ باشگاهي فوتبال امارات از سوي فدراسيون فوتبال اين كشور به دليل به ثمر رساندن 15 گل براي تيم الشعب و دوندگي پيش از حدش بالاتر از ستاره‌هاي برزيلي و آفريقايي ليگ امارات قرار گرفت و عنوان برترين بازيكن خارجي ليگ را كسب كرد.
معدنچي روز گذشته به دليل كسب اين مقام مبلغ 500 هزار درهم پاداش گرفت.
بازيكن ايراني كه پس از جدايي از تيم الشعب به عضويت تيم النصر امارات در آمده است، فصل آينده با مربيگري لوكابوناچيچ در دبي به فعاليتش ادامه خواهد داد.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
قطبي خواهان تشكيل اردوي پرسپوليس در اروپا شد

قطبي خواهان تشكيل اردوي پرسپوليس در اروپا شد

افشين قطبي در گفت وگو با مسئولان باشگاه اعلام كرده است،‌ بايد اردويي تداركاتي در اروپا برگزار شود و اين درخواست با موافقت اعضاي هيئت مديره مواجه شده است.
قرار است تا 20 روز آينده اردوي اين تيم در يكي از كشورهاي اسپانيا، ايتاليا،‌ هلند يا پرتغال برگزار شود.
پرسپوليسي ها طبق برنامه در اين اردو 6 ديدار تداركاتي نيز انجام خواهند داد.
رابطين باشگاه پرسپوليسي رايزني‌ها خود را از امروز در كشورهاي فوق آغاز كردند
.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
توره: براي آينده‌ام در پرسپوليس برنامه‌هاي زيادي دارم

توره: براي آينده‌ام در پرسپوليس برنامه‌هاي زيادي دارم

ابراهيم توره در گفت و گو یی اظهار داشت: همراه با تيم پيكان تجربه بازي در ليگ ايران را دارم و با تمام نقاط ضعف و قدرت فوتبال اينجا آشنا هستم.
وي افزود: از اينكه در يك تيم پر طرفدار ايراني بازي مي‌كنم، خوشحال هستم و مي‌دانم اگر در اين تيم موفق باشم هواداران قرمز پوش مرا دوست دارند.
اين مهاجم سنگالي تاكيد كرد: براي آينده‌ام برنامه هاي زيادي دارم كه اميدوارم پس از ارتباط مناسب با بازيكنان پرسپوليس، به اهدافم خصوصا موفقيت در آسيا برسم.
وي تاكيد كرد: بازي كردن در تيم‌هاي بزرگ مي‌تواند براي يك بازيكن افريقايي خوشنامي به همراه داشته باشد.اميدوارم رقابت دوستانه و سالمي با هم تيمي هايم داشته باشم.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
جناب دكتر : چرا با آبروي خود بازي ميكنيد ؟

جناب دكتر : چرا با آبروي خود بازي ميكنيد ؟



سعي داشتيم حداقل تا پايان فصل نقل و انتقالات يا بازي سوپرجام ايران چيزي از استقلال و خصوصا سرپرست اين تيم (نظري جويباري)ننويسيم. حتي به پيشنهاد بعضي از دوستان که خواسته بودند جواب ايشان را در برابر صحبتهايي که در مورد جذب بازيکنان پرسپوليس و خصوصا عباس آقايي که با لحن تحقير آميزي بيان کرده
بودند ، بدهيم جواب رد داديم اما مثل اينکه ايشان ميدان را خالي ديده و چون کسي از مسئولان باشگاه پرسپوليس جوابشان را نمي دهد اين توهم در ايشان بوجود آمده که تمامي صحبت ها و اظهار نظرات ايشان عين صواب است.
اولا در مورد جذب بازيکن از پرسپوليس مترصد يک فرصت مناسب هستم تا جواب ايشان را بدهم اما ايشان در جديدترين افاضاتشان در مورد جذب ابراهيم توره بازيکني که خيلي سعي داشتند او را به اردوگاه آبي بکشانند گفته اند:" نميتوانستيم براي بازيکني که در تست فني استقلال رد شده بود تا اين حد هزينه کنيم."
در اينگونه موارد معمولا درک ميکنيم که ايشان چه ميگويند.حکايت همان حکايت نرقصيدن و کج بودن زمين است اما پيشنهاد ما اين است که ايشان بهتر است در صحبتهاي خود تجديد نظر داشته و حداقل از اين به بعد سعي کنند با تامل بيشتري صحبت کنند.
اگر بنا بر اين باشد که هر کس نتواند بازيکني را جذب تيمش کند و آن بازيکن سر از تيم رقيب درآورد اينگونه دادسخن دهد ، پس پرسپوليسي ها که ساليان سال است بازيکن قرارداد داخلي بسته شان را جنابعالي با مبلغي بيشتر و گاه تا چند برابر به تيم خود ميبريد چه بگويند.
نمونه آن آرش برهاني بود که صبح با پرسپوليس داخلي بست و عصر با تيم شما ثبت کرد.
جناب آقاي نظري ما با اينگونه يارگيري شما مشکل نداريم افتخار هم ميکنيم که کادر فني تيم شما آنقدر نابسامان عمل کرده تا منتظر است ببيند پرسپوليس دست بر کدامين بازيکن ميگذارد ، با کدامين بازيکن مذاکره مي کند تا شما بلافاصله جذبش کنيد که البته جالب هم اينجاست که اينگونه بازيکنان هم هيچگاه براي شما بازيکن نشدند که هاشمي نسب ، انصاريان ،مومن زاده، برهاني ، منيعي و .... نمونه ادعاي ماست.
امسال هم اگر بيگ زاده و خسرو حيدري و نيز عباسفر با شما رسما قرارداد بسته اند بدانيد که خود پرسپوليسي ها خواستار همکاري نبوده اند و الا مطمئن باشيد اگر بنا بود بيگ زاده حفظ شود حفظش سخت تر از جذب ابراهيم توره نبود .که خود عباسفر در مصاحبه هايش با اشاره به گفته پيرواني که پرسپوليس قصد جذب عماد رضا و ابراهيم توره را دارد و ممکن است بازي به تو نرسد راه استقلال را پيش گرفته است و جالب اينجاست که هنوز عماد رضا پايش را به سوريه نگذاشته واسطه هاي استقلال تماسهايي را باوي برقرار کرده اند.
ابراهيم توره اگر بازيکن تستي رد شده در تمرين استقلال بوده ،فصل گذشته براي پيکان 13 گل زد و نفر دوم گلزنان شد جنابعالي که دکتر جديد(حاجي قديم) پس از جذب برهاني انگار بمبي ديگر ترکانده بود بگوييد برهاني امسال در استقلال چه کرده که تمديد قراردادش را منوط به آمدن و نيامدن اکبرپور کرده ايد و چه افتضاحي که با عليزاده اي که در ليست فروش پرسپوليس بود تمديد ميکنيد اما برهاني ا دست نگه مي داريد.
قضاوت با خوانندگان
 

کربلایی

مدیر بازنشسته
سلام
در مورد ابراهيم توره و اينكه در تست هاي استقلال رد شده بايد اين نكته رو اضافه كنم كه به اين تست هاي آبي نبايد اعتنا كرد! چون اگر تست اونها تست بود كه امثال آرش برهاني و احمد مومن زاده در تست هاشون قبول نمي شدند!
موفق باشيد
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
قطبی : هیچ بازیکنی حق اعتراض ندارد / یک ماه زمان را از دست داده ایم

قطبی : هیچ بازیکنی حق اعتراض ندارد / یک ماه زمان را از دست داده ایم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نظم و انضباط حرف اول را در این تیم خواهد زد گفت: بازیکنان باید بدانند نظم سرلوحه کارماست و هیچکس حق اعتراض به کادر فنی را نخواهد داشت.
افشین قطبی که در پایان تمرین امروز پرسپولیس در جمع
<STRONG>خبرنگاران سخن می گفت، ضمن بیان مطلب فوق افزود: خیلی دوست داشتم بهپرسپولیس برگردم زیرا کار کردن در این تیم برایم بسیار لذت بخش است<SPAN dir=ltr style="FONT-SIZE: 8pt; FONT-FAMILY: Tahoma">.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خليلي: از حضور توره و عمادرضا در پرسپوليس استقبال مي‌كنم

خليلي: از حضور توره و عمادرضا در پرسپوليس استقبال مي‌كنم

محسن خليلي در گفت و گويي، در خصوص تمديد قرارداد خود اظهار داشت: تمام شرايط را بررسي كرده و با بزرگان زيادي در اين خصوص مشورت كردم. معتقدم يكي از بهترين تصميم‌هاي زندگي ام را اتخاذ كردم.
وي ادامه داد: نمي‌خواهم به بازار گرمي بپردازم؛ اما همه از پيشنهادهاي خوب‌ مالي اماراتي‌ها باخبرند و من هم دچار ضرر مالي شدم؛ اما از لحاظ فوتبالي به آينده خود كمك كردم.
مهاجم پرسپوليس با رد چندباره مشكل با عليرضا نيكبخت واحدي تصريح كرد:‌ شايد در بعضي از بازي‌ها با يكديگر كمي بلند صحبت كرده باشيم؛ اما با يكديگر مشكلي نداشته و نداريم. معتقدم خيلي ها دوست داشتند ارتباط ما خدشه دار شود؛ اما به هدف خود نرسيدند. اميدوام امسال نيز در كنار هم از عوامل قهرماني تيم باشيم.
وي در خصوص زمان حضور در تمرينات گفت: در حال حاضر به تمرينات اختصاصي زير نظر پزشك معالجم همراه با فيزيوتراپي مي‌پردازم و از 2 هفته ديگر تمرين روي چمن را شروع مي كنم.
خليلي كه همواره شايعه اختلافش با افشين قطبي شنيده مي شد، در خصوص بازگشت اين مربي تاكيد كرد: يكي از بهترين خبرها براي هواداران بازگشت قطبي به پرسپوليس بود. با وجود وي و بازيكنان فعلي مي توان قول قهرماني در آسيا را داد.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ليگ ۱۶ تيمى براى هميشه منتفى شد

ليگ ۱۶ تيمى براى هميشه منتفى شد

عزيز ا... محمدى رييس سازمان ليگ گفت: برگزارى ليگ ۱۶ تيمى بارها در هيات رييسه فدراسيون فوتبال مطرح شد اما اين مسأله با راى منفى مواجه شد.
استدلال هاى بيان شده از سوى كارشناسان براى برگزارى ليگ ۱۶ تيمى منطقى و درست نبود. وى ادامه مى دهد: در هشتمين دوره رقابت هاى ليگ برتر سه تيم آخر ليگ برتر به دسته يك سقوط مى كنند و سه تيم برتر نيز جايزه دريافت مى كنند. اين طرح با هدف ايجاد انگيزه در ليگ اول انجام مى شود زيرا سه تيم برتر ليگ دسته يك به ليگ برتر صعود مى كنند. رييس سازمان ليگ گفت: از فصل ۸۸-87 هشتمين دوره رقابت هاى ليگ برتر، ۳ تيم آخر سقوط و ۳ تيم برتر مسابقات ليگ يك به مسابقات ليگ برتر صعود ميكنند.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
عمادرضا: اول پرسپوليس، بعد بقيه پيشنهادات

عمادرضا: اول پرسپوليس، بعد بقيه پيشنهادات

عمادرضاى عراقى حالا به يكقدمى پرسپوليس رسيده و اگر اتفاق پيش بينى نشده اى نيفتد، امروز و فردا او را در جمع سرخپوشان خواهيم داد. او تمايل زيادى به حضور در پرسپوليس دارد و درباره توافق با مديران اين باشگاه مى گويد: به توافق هاى خوبى رسيده ام اما به دليل بيمارى مادرم ترجيح دادم به دمشق بروم. پس از عيادت از مادرم احتمالاً امروز به تهران برمى گردم تا مذاكرات نهايى را با پرسپوليسى ها انجام بدهم البته در اين مدت مدير برنامه هايم مذاكرات را با مديران پرسپوليس ادامه خواهد داد. علاوه بر دريافت پيشنهاد از تيم هاى داخلى، به لحاظ مالى يك پيشنهاد خيلى خوب نيز از السد قطر دارم كه ميزان مبلغ پيشنهادى به مراتب بالاتر از پرسپوليس است ولى همانگونه كه بارها تأكيد كرده ام در شرايط فعلى پرسپوليس گزينه اول من است اما چنانچه به توافق نهايى نرسم به پيشنهاد تيم هاى سپاهان يا السد قطر فكر خواهم كرد.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
حقيقي بخشيده شد

حقيقي بخشيده شد

عليرضا حقيقي گلر جوان و تواناي پرسپوليس فصل قبل فرصتي براي حضور درون دروازه پرسپوليس پيدا نكرد اما چندين بار به بهانه هاي مختلف از طرف كميته انضباطي باشگاه اخطار و جريمه شد.
حقيقي كه از اين موضوع بسيار ناراحت بود بعد از روي كار آمدن مصطفوي با مديرعامل جديد در اين رابطه گفتگو كرد و گفته مي شود نتيجه اين گفتگوها اين بوده كه جريمه هاي فصل قبل حقيقي كه قرار بود از قرارداد وي كسر شود بخشيده شده است.
 

farnaz_sh

عضو جدید
سعي داشتيم حداقل تا پايان فصل نقل و انتقالات يا بازي سوپرجام ايران چيزي از استقلال و خصوصا سرپرست اين تيم (نظري جويباري)ننويسيم. حتي به پيشنهاد بعضي از دوستان که خواسته بودند جواب ايشان را در برابر صحبتهايي که در مورد جذب بازيکنان پرسپوليس و خصوصا عباس آقايي که با لحن تحقير آميزي بيان کرده
بودند ، بدهيم جواب رد داديم اما مثل اينکه ايشان ميدان را خالي ديده و چون کسي از مسئولان باشگاه پرسپوليس جوابشان را نمي دهد اين توهم در ايشان بوجود آمده که تمامي صحبت ها و اظهار نظرات ايشان عين صواب است.
اولا در مورد جذب بازيکن از پرسپوليس مترصد يک فرصت مناسب هستم تا جواب ايشان را بدهم اما ايشان در جديدترين افاضاتشان در مورد جذب ابراهيم توره بازيکني که خيلي سعي داشتند او را به اردوگاه آبي بکشانند گفته اند:" نميتوانستيم براي بازيکني که در تست فني استقلال رد شده بود تا اين حد هزينه کنيم."
در اينگونه موارد معمولا درک ميکنيم که ايشان چه ميگويند.حکايت همان حکايت نرقصيدن و کج بودن زمين است اما پيشنهاد ما اين است که ايشان بهتر است در صحبتهاي خود تجديد نظر داشته و حداقل از اين به بعد سعي کنند با تامل بيشتري صحبت کنند.
اگر بنا بر اين باشد که هر کس نتواند بازيکني را جذب تيمش کند و آن بازيکن سر از تيم رقيب درآورد اينگونه دادسخن دهد ، پس پرسپوليسي ها که ساليان سال است بازيکن قرارداد داخلي بسته شان را جنابعالي با مبلغي بيشتر و گاه تا چند برابر به تيم خود ميبريد چه بگويند.
نمونه آن آرش برهاني بود که صبح با پرسپوليس داخلي بست و عصر با تيم شما ثبت کرد.
جناب آقاي نظري ما با اينگونه يارگيري شما مشکل نداريم افتخار هم ميکنيم که کادر فني تيم شما آنقدر نابسامان عمل کرده تا منتظر است ببيند پرسپوليس دست بر کدامين بازيکن ميگذارد ، با کدامين بازيکن مذاکره مي کند تا شما بلافاصله جذبش کنيد که البته جالب هم اينجاست که اينگونه بازيکنان هم هيچگاه براي شما بازيکن نشدند که هاشمي نسب ، انصاريان ،مومن زاده، برهاني ، منيعي و .... نمونه ادعاي ماست.
امسال هم اگر بيگ زاده و خسرو حيدري و نيز عباسفر با شما رسما قرارداد بسته اند بدانيد که خود پرسپوليسي ها خواستار همکاري نبوده اند و الا مطمئن باشيد اگر بنا بود بيگ زاده حفظ شود حفظش سخت تر از جذب ابراهيم توره نبود .که خود عباسفر در مصاحبه هايش با اشاره به گفته پيرواني که پرسپوليس قصد جذب عماد رضا و ابراهيم توره را دارد و ممکن است بازي به تو نرسد راه استقلال را پيش گرفته است و جالب اينجاست که هنوز عماد رضا پايش را به سوريه نگذاشته واسطه هاي استقلال تماسهايي را باوي برقرار کرده اند.
ابراهيم توره اگر بازيکن تستي رد شده در تمرين استقلال بوده ،فصل گذشته براي پيکان 13 گل زد و نفر دوم گلزنان شد جنابعالي که دکتر جديد(حاجي قديم) پس از جذب برهاني انگار بمبي ديگر ترکانده بود بگوييد برهاني امسال در استقلال چه کرده که تمديد قراردادش را منوط به آمدن و نيامدن اکبرپور کرده ايد و چه افتضاحي که با عليزاده اي که در ليست فروش پرسپوليس بود تمديد ميکنيد اما برهاني ا دست نگه مي داريد.
قضاوت با خوانندگان

احتمالا يکی از موارد تست تو باشگاه استقلاق ، آشنايی بازيکنان با دستگاه بسيار مدرن و پيچيده فکس هست. چونکه مسئولان باشگاه با اين پديده زياد آشنايی ندارن.
 

arghavan.z

عضو جدید
کاربر ممتاز
خب... دیگه نمیشه جلوی این پرسپولیس وایساد.....از الان بعضی از تیمها لرزه به تنشون افتاده که چه جوری جلوی این پرسپولیس بازی کنن:cool:
پرسپولیس سروره............................................
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نيكبخت:سوء تفاهمات برطرف شد / ديگر مشكلي بين من و قطبي وجود نخواهد داشت

نيكبخت:سوء تفاهمات برطرف شد / ديگر مشكلي بين من و قطبي وجود نخواهد داشت

پيش بيني مي شد با حضور افشين قطبي در كادر فني پرسپوليس ،‌ستاره شماره ده از اين تيم جدا شود اما مشكلات سرمربي و نيكبخت در جلسه هيات مديره باشگاه حل شد.
در اين جلسه كه تمامي اعضاي هيأت‌مديره و افشين قطبي نيز در آن حضور داشتند، عليرضا نيكبخت‌واحدي نيز حاضر شد.
نيكبخت درخصوص صحبت‌هاي خود در حضور اعضاي هيأت‌مديره پرسپوليس گفت: «به خواست مديرعامل پرسپوليس در اين جلسه حاضر شدم و در رابطه با اتفاقات سال پيش مواردي وجود داشت كه آنها را در حضور آقاي قطبي و اعضاي هيأت‌مديره مطرح كردم.» وي در ادامه افزود: «فكر مي‌كنم سوءتفاهمات قبلي در اين جلسه كاملاً برطرف شد و مطمئن باشيد ديگر مشكلي بين من و سرمربي تيم در فصل آينده به وجود نخواهد آمد.»
نيكبخت در پايان خاطرنشان ساخت: «از هفته آينده با مجوز پزشك خودم پس از عمل جراحي كه چندي پيش انجام دادم در تمرينات پرسپوليس حضور خواهم يافت تا به همه شايعات و حرف و حديث ها پايان بدهم.»
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
كعبي: براي آرامش به تيم سايپا مي‌روم

كعبي: براي آرامش به تيم سايپا مي‌روم

حسين كعبي در گفت وگويي اظهار داشت: با توجه به حضور تيم ملي در دور چهارم مقدماتي جام جهاني 2010 ترجيح مي‌دهم بيشتر در آرامش به فعاليتم ادامه دهم و به همين دليل مي‌خواهم فصل آينده براي سايپا بازي كنم.
وي ادامه داد: فردا مدير برنامه‌هايم در مورد شرايط جديد با مسولان باشگاه پرسپوليس مذاكرات نهايي را انجام خواهد؛ اما تصميم شخصي‌ام را مبني بر حضور در تيم سايپا را گرفته ام، اگر چه اين تصميم هنوز قطعي نشده است.
كعبي گفت: سايپا در ليگ قهرمانان آسيا حضور دارد، بنابراين فرصت برايم وجود دارد كه در صورت جدايي از جمع سرخ‌پوشان همچنان در يك تيم قدرتمند ايراني كه به مرحله يك هشتم آسيا صعود كرده است، بازي كنم.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
توره: پرسپوليس بزرگتر از استقلال است

توره: پرسپوليس بزرگتر از استقلال است

انتقال تو به پرسپوليس حاشيه‌هاي زيادي را به وجود آورد. مگر با استقلالي‌ها به توافق نرسيدي؟
قبل از اينكه ايران را ترك كنم با مسئولان استقلال صحبت كردم و به توافق شفاهي رسيدم اما قرارداد رسمي امضا نكردم. اين حق من بود كه در مورد آينده‌ام تصميم بگيرم و از اينكه پرسپوليس را انتخاب كردم خوشحالم.

ولي استقلالي‌ها از اين حركت تو خيلي ناراحت و عصباني شدند.
دليلي براي ناراحتي آنها وجود ندارد چون با استقلال هيچ قراردادي امضا نكردم. بعد از بازگشت به ايران با مسئولان پرسپوليس مذاكره داشتم و در مورد تمامي زمينه‌ها با آنها به توافق رسيدم.

ولي خيلي‌ها معتقدند كه به خاطر پول پرسپوليس را انتخاب كردي
.
خير، مسائل مالي به هيچ عنوان دراولويت قرار نداشت. من به پرسپوليس رفتم چون از استقلال بزرگتر است و اين موضوع را در فصل گذشته به خوبي احساس كردم. طرفداران پرسپوليس شور و هيجان خاصي دارند و از حضور پرشمار آنها در ورزشگاه نهايت لذت را مي‌بردم. به نظر من پرسپوليس بهترين و پرطرفدارترين تيم ايران است.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
روند تازه‌ نقل و انتقالات پرسپوليس پس از حضور قطبي

روند تازه‌ نقل و انتقالات پرسپوليس پس از حضور قطبي

وضعيت نقل و انتقالات بازيكنان پرسپوليس پس از حضور "افشين قطبي" در اين تيم روند تازه‌اي به خود گرفته است.
عليرضا واحدي نيك‌بخت كه قراردادش را به مدت 2 سال با پرسپوليس تمديد كرده بود در جلسه‌ي شنبه شب هيات مديره‌ي باشگاه حضور يافت و با قطبي ديداري دوباره داشت اما با اين حال افشين قطبي خواسته كه اين بازيكن در ليست انتظار باشد تا بعدا درباره‌ي او تصميم بگيرد.
رحمان رضايي مدافع ملي‌پوش ايران كه در سال‌هاي گذشته در ليگ ايتاليا و سري A توپ مي‌زد، تنها لژيونري است كه با باشگاه پرسپوليس مذاكرات خود را انجام داد. اما او با مسوولين اين باشگاه به توافق لازم نرسيد. ظاهرا مسوولين پرسپوليس مبلغ 300 ميليون تومان را به رضايي پيشنهاد كرده بودند كه رضايي اين رقم را نپذيرفته است.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ابراهيم توره در تمرين پرسپوليس مصدوم شد

ابراهيم توره در تمرين پرسپوليس مصدوم شد

تمرين امروز از ساعت 50/16 در ورزشگاه آغاز شد و بازيكنان آزمايشي پس از گرم كردن زير نظر افشين پيرواني فوتبالي دستگرمي برگزار كردند.
بازيكنان اصلي نيز پس از دويدن دور زمين در قالب يك تيم مقابل تيم منتخب نفرات آزمايشي قرار گرفتند و با 2 گل ابراهيم توره و پژمان نوري به برتري رسيدند.
* عليرضا نيكبخت واحدي، كريم باقري و محسن خليلي در تمرين امروز غايب بودند.
* ابراهيم توره مهاجم سنگالي پرسپوليس از ناحيه زانو و كشاله پاي راست دچار مصدوميت شد و به دليل درد زياد با نظر افشين پيرواني به تمرين ادامه نداد.
* فرهاد خير خواه، مهاجم فصل گذشته پرسپوليس در تمرين امروز با بازيكنان آزمايشي به تمرين پرداخت.
* محمود خوردبين و سعيد نعيم آبادي از جايگاه ويژه تمرينات امروز پرسپوليس‌ها را نظاره گر بودند.
* دروازه بانان نيم ساعت قبل از تمرين زير نظر احمد رضا عابد زاده به تمرينات فشرده پرداختند.مهدي واعظي كماكان به دليل مصدوميت با درد تمرين كرد.
*بازيكن مراكشي كه در تمرين روز گذشته حضور داشت،‌ امروز نيز با سرخپوشان تمرين كرد.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
شيث رضايي تمرين‌هاي اشتوتگارت را ترك كرد

شيث رضايي تمرين‌هاي اشتوتگارت را ترك كرد

پايگاه اينترنتي باشگاه اشتوتگارت آلمان از ترك تمرين‌هاي آماده‌سازي اين تيم از سوي شيث رضايي خبر داد.
اين پايگاه اينترنتي آورده است؛ شيث رضايي روز سه‌شنبه محل
برگزاري اردوي آمادگي تيم فوتبال اشتوتگارت در دوناشيگن را ترك كرد.
اين سايت در ادامه آورده است
: آري نيمان بازيكن 24 ساله‌ي تيم ملي فوتبال فنلاند از باشگاه سويسي اف سيتون به جاي شيث رضايي در تمرين‌هاي اشتوتگارت حاضر شده است.
 

Similar threads

بالا