کلوپ طرفداران پرسپولیس

mehrdad50

عضو جدید
پرسپوليس سه هفته بسيار سخت رو پشت سر گذاشت. حالا استقلال مونده و سه هفته پايانی ليگ:

هفته 24: استقلال – ذوب آهن(تهران) ، گسترش فولاد – پرسپوليس (تبريز)
هفته 25: مس كرمان – استقلال(كرمان)، پرسپوليس – سپاهان (تهران)
هفته 26: استقلال – سايپا (تهران)، فجرسپاسي – پرسپوليس (شيراز)
هفته 27: ملوان – استقلال (بندرانزلي) ، پرسپوليس – صباي قم (تهران)
هفته 28: استقلال – نفت تهران( تهران،آزادي)، داماش – پرسپوليس(رشت)
هفته 29: فولاد – استقلال (اهواز) ، پرسپوليس – راه آهن(تهران ،آزادي)
هفته 30: استقلال – تراكتورسازي(تهران)، پرسپولیس - استقلال خوزستان( اهواز)
 

challenger_69

عضو جدید
پرسپوليس سه هفته بسيار سخت رو پشت سر گذاشت. حالا استقلال مونده و سه هفته پايانی ليگ:

هفته 24: استقلال – ذوب آهن(تهران) ، گسترش فولاد – پرسپوليس (تبريز)
هفته 25: مس كرمان – استقلال(كرمان)، پرسپوليس – سپاهان (تهران)
هفته 26: استقلال – سايپا (تهران)، فجرسپاسي – پرسپوليس (شيراز)
هفته 27: ملوان – استقلال (بندرانزلي) ، پرسپوليس – صباي قم (تهران)
هفته 28: استقلال – نفت تهران( تهران،آزادي)، داماش – پرسپوليس(رشت)
هفته 29: فولاد – استقلال (اهواز) ، پرسپوليس – راه آهن(تهران ،آزادي)
هفته 30: استقلال – تراكتورسازي(تهران)، پرسپولیس - استقلال خوزستان( اهواز)

با شناختی که از کله مرغی داریم این سه تا بازی آخر رو با تبانی و مافیاگری نتیجه بازیا رو به نفع خودش درمیاره:cry:
تراكتورسازی هم ترکیده دیگه تیم نیست.
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
واقعا این جناب آقای قلعه نوعی این دربی رو به گند کشیده
آخه مرد حسابی چقدر یه رکورد مهمه که این کارا رو می کنی
باور کنید بچه ها از این مساوی به اندازه باخت ناراحت شدم
باید این بازی رو می بردیم
:(
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
علی دایی در نشست خبری بعد از دربی گفت: امروز عدالت فوتبال رعایت نشد و در بازی که بسیار برتر از حریف بودیم نتوانستیم پیروز شویم. ما همه کار انجام دادیم. موقعیت های بیشتری داشتیم اما به نتیجه نرسیدیم.

وی ادامه داد: استقلال در نیمه اول تقریبا پا به پای ما پیش آمد اما در نیمه دوم به هیچ عنوان حتی شانس یک درصدی هم روی دروازه ما نداشت.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: متاسفانه بازیکنان ما در دو، سه صحنه در لحظه آخر که باید سانتر یا پاس درست می دادند اشتباه کردند و این دیدار جزو بازی هایی خواهد بود که افسوسش ر اخواهم خورد بویژه در نیمه دوم که ببینید توپ کجا بود و چه موقعیت های خوبی از دست ما رفت.

دایی تصریح کرد: از کناره ها به خوبی حرکت کردیم، ارسال و شوت های خوبی داشتیم اما هیچ کدام درون دروازه نرفت. فوتبال همین است و من می توانم به بازیکنان تیم خود خسته نباشید بگویم و برای سعید مظفری زاده در زندگی شخصی اش آرزوی موفقیت دارم.

وی در پاسخ به این سوال که بازیکنان پرسپولیس در نیمه نخست با اشتباهات بچه گانه و گرفتن کارت زرد کمی سبب محتاطانه شدن کار این تیم شدند، تاکید کرد: این نظر شماست اما در فوتبال چنین اتفاقاتی رخ می دهد. در همان نیمه اول جلال حسینی را زدند و از روی صورت علی عسگر رد شدند.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: آندرانیک تیموریان در تمام صحنه های بازی در شکم داور بود و اگر جای آنها با هم عوض می شد بهتر بود و چیزی تغییر نمی کرد.

دایی ادامه داد: بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردم و با توجه به اینکه استقلال را مانند کف دست می شناختیم راه های نفوذ این تیم را بستیم. تیم ما از چپ و راست بر روی دروازه استقلال حمله می کرد اما آنها از این دو سمت نتوانستند ارسال کنند و این تیم را خلع سلاح کردیم.

وی تاکید کرد: در مجموع کار خود را به خوبی انجام دادیم بازیکنان ما همه کار کردند اما بدشانس بودیم و توپ های ما درون دروازه نرفت.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این مسئله که آیا با این تساوی شانس پرسپولیس برای قهرمانی کم نشده است گفت: ما تمام بازی های سخت خود را به جز سپاهان انجام دادیم و می توانیم امیدوار باشیم که در هفته های باقیمانده 4 امتیاز اختلاف را جبران کنیم. چرا نتوانیم قهرمان شویم؟ برای بازی های آینده بهتر تمرین می کنیم تا قهرمان شویم.

دایی ادامه داد: تیم من شرایط بحرانی بزرگی را پشت سر گذاشت و به این بازی رسید. حل کردن این شرایط و انجام چنین بازی فقط از عهده بازیکنان پرسپولیس برمی آید. این بازیکنان با توانایی هایی که دارند می توانند قهرمان لیگ شوند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در این دیدار دست به تعویض نزده اظهار داشت: بهتر است در خصوص مسائل فنی من نظر بدهم اما تیم من آنقدر خوب و عالی بازی کرد که احتیاجی به تعویض ندیدیم. عالیشاه دقیقه 90 هم کار خود را انجام داد. متاسفانه ما فوتبال را از یک بعد نگاه می کنیم که کار اشتباهی است. یک بازیکن هم باید در بعد دفاعی و هم در بعد حمله خوب باشد.
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
محمد رویانیان پس از تساوی در دربی 78 گفت: بازی بد نبود و بهتر از دربی های قبلی بود. اما حیف که فقط گل نداشت. مورد خاصی هم پیش نیامد و ای کاش فقط می توانستیم گل بزنیم.

وی ادامه داد: در این دربی فی الواقع بازیکنان ما سرتر بودند و می توانستیم نتیجه را به سود خود به پایان برسانیم.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: در دربی حاشیه خاصی به وجود نیامد و فقط درگیری های لفظی بود که هر از گاهی شاهد آنها بودیم.

وی در پایان در خصوص قضاوت مظفری زاده یادآور شد: داور خوب قضاوت کرد و فقط زیاد کارت داد و به واقع همه را کارتی کرد.
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز




 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
نمي دانيم تقصير را گردن امير قلعه نويي و بازيكنانش بياندازيم يا به قدرت خط دفاعي پرسپوليس اشاره كنيم كه باعث شدند نيلسون كوريا جونيور در 4 دربي دو سال اخير حتي يك واكنش هم در اين بازي نداشته باشد و هيچ سيوي از او در اين بازي بزرگ نبينيم!

نيلسون در اين 360 دقيقه گل نخورده اما عجيب تر آنجاست كه حتي يك وكنش فوق العاده هم مقابل استقلالي ها نشان نداده تا هواداران دو تيم از او صحنه اي در دربي ها به ياد نداشته باشند.

بدون شك اگر گلر 37 ساله برزيلي در پايان فصل از پرسپوليس جدا شود هواداران پرسپوليس و اهالي فوتبال هر چقدر به ذهن شان فشار بياورند حتي رنگ لباس نيلسون در اين 4 دربي را هم به خاطر نخواهند آورد!

الته جدا از اين بازي و بازي هاي فصل قبل در ديدار رفت همين فصل دو سه بار دروازه او تهديد شد اما ساموئل و مجيدي و نكونام دروازه را كج ديدند تا نيلسون يك ركورد جاودانه در دربي بر جاي بگذارد:360 دقيقه بدون يك واكنش خاطره انگيز و به ياد ماندني!
 

MARIA RED

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از نواخته شدن سوت پایان مسابقه، با قلعه‌نویی دست نداد و به او بی‌اعتنایی کرد.
پس از پایان بازی، علی دایی از فرط عصبانیت یک ضربه به بطری آب نزدیک خود زد و سپس با همان حالت به سمت سعید مظفری‌زاده داور دیدار رفت تا به او خسته نباشید بگوید.

در همین حین امیر قلعه‌نویی نیز در حال نزدیک شدن به دایی بود تا به او خسته نباشید بگوید اما هرچه که به سمت سرمربی پرسپولیس رفت دایی به او اعتنایی نکرد.

در همین حال یکی از مسوولان حراست ورزشگاه با صدای بلند سرمربی پرسپولیس را مورد خطاب قرار داد که " آقای دایی! سرمربی استقلال می‌خواهد با شما دست بدهد و خسته نباشید بگوید" اما دایی اعتنایی نکرد و از انجام این کار خودداری کرد. پس از پایان هفتاد و هشتمین دربی پایتخت قلعه نویی و تماشاگران استقلال به شدت از کسب نتیجه تساوی شادمان بودند.
 

3ctor

عضو جدید
کاربر ممتاز
من بیشتر برای خودم و امثال خودم متاسفم که از وقت خودم گذشتم رفتم استادیوم و آخرش شد این بعد بازی قسم خوردم پامو دیگه تو بازی های داربی نزارم که قرار باشه کله مرغی 11 نفره دفاع کنه که مثلا رکورد بزنه ... آقای مافیا شب بلنده و قلندر هم بیدار .....
 

mehrdad50

عضو جدید
نوري: پرسپوليس با قهرماني فاصله زيادي ندارد


کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پرسپوليس هنوز هم با قهرماني در اين فصل فاصله اي ندارد.


محمد نوري پس از تمرين امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ژاپني اظهار داشت: درباره دربي احساس چندان خوبي ندارم. ما مي‌خواستيم 40 ميليون هوادار خود را خوشحال کنيم اما نشد به خاطر همين ناراحتيم.

به گزارش فارس ، وي افزود: اما شما اين را بدانيد درست است استقلال به هدف خودش رسيد؛ اما مطمئن باشيد در جام حذفي و يا دربي فصل آينده دوباره استقلال را ملاقات مي‌کنيم. در روزي که ما مي‌توانستيم برنده باشيم استقلال به يک امتياز بازي که هدفش بود رسيد اما هنوز هيچ چيزي براي ما تمام نشده و هنوز با قهرماني در اين فصل فاصله نداريم.
 

علیرضا ل

عضو جدید
پورحيدری گفته پرسپوليس تو دربی محتاط بازی كرد!!!
فكر كنم بازی رو سر و ته نيگاه كرده يا شايدم يه بازی ديگه رو ديده! يا شايدم تازه از رو منقل پا شده سرش گيج رفته يه چيزی پرونده :biggrin:
زنش كه تو باند نبی و كفاشيانه، ماجدی هم كه جاشو انداخته فدراسيون، كله مرغی هم كه خدای مافياست.
اون وقت فتل ميگه نميذاريم هر دو جام به تيم ديگه ای برسه، دروغ گفته؟!!! ننه هاشم هم بود همينو ميگفت :D

راستی قرار بود كميته انضباطی بعد از دربی حكم تيموريان رو اعلام كنه. فكر كنم حكمش تو كشوی نبی داره خاك ميخوره بعد از ليگ اعلام ميكنن. فيلم صادقيانو شب ديدن، صبح حكم دادن و همون هفته هم اجرا كردن... دور همی خوش ميگذره بهشون
 

mehrdad50

عضو جدید
نوری چگونه ستاره بازی شد؟
بهترين بازيكن حتی بدون آن ضربه ايستگاهی


نوري كه داربي ديده ترين بازيكن تيمش به حساب مي آمد از تجارب قبلش بيشترين بهره را برد

سايت گل-اگر دو هفته قبل يك نظرسنجي بين هواداران سرخابي برگزار مي كردند تا ستاره داربي را حدس بزنيد قطعا محمد نوري در انتهاي ليست بود. اما هافبك طراح قرمزها كه پس از مصدوميت مهرداد كفشگري تازه جواز حضور در تركيب اصلي تيمش را پيدا كرد بهترين عملكرد را بين همه بازيكنان درون زمين داشت.او جذاب ترين صحنه تمام بازي را با زدن يك ضربه ايستگاهي خلق كرد اما اگر آن ضربه را هم نمي زد قطعا نامزد بهترين بازيكن ميدان بود بدون رقيب. نوري كه داربي ديده ترين بازيكن تيمش به حساب مي آمد از تجارب قبلش بيشترين بهره را برد. نه همانند آندو با شلوغ كاري كارش را پيش برد و نه مثل صادقيان و خلعتبري دقايق زيادي از بازي را محو اتمسفر ورزشگاه بود. او در ميانه ميدان ساده بازي كرد و بعد از گرفتن توپ بدون آنكه بخواهد خودنمايي كند در سريع ترين زمان ممكن ان را انتقال مي داد. نوري حتي در بخش دفاعي هم عالي كار كرد كه قطعا اين عملكرد خوب، تاثير زيادي در تغيير نظر دايي پيرامون او دارد.
با اين وجود مي توان لقب يكي از بدشانس ترين بازيكنان تاريخ داربي را به نوري داد. او يك بار پيش از اين در داربي 69 دروازه استقلال را باز كرد كه مرتضي كريمي به اشتباه پرچم آفسايدش را بالا برد و در داربي روز جمعه هم سوپر واكنش رحمتي مانع از اين شد تا به گل برسد.
 

mehrdad50

عضو جدید
[h=1]رئال براي ديدار با پرسپوليس به تهران مي‌آيد[/h]
[h=2]تيم فوتبال رئال مادريد با تمام ستاره هايش براي ديدار با پرسپوليس به ايران مي آيد.[/h]
باشگاه پرسپوليس يکي دو هفته پيش از طريق يکي از فوتبالدوستان ايراني که ساکن اروپاست و ارتباط نزديکي با فلورنتينو پرز رئيس رئال مادريد دارد درخواستي براي بازي دوستانه به اين باشگاه ارسال کرد.

مسئولان باشگاه رئال مادريد اين درخواست را بررسي کرده و براي حضور در ايران اعلام آمادگي کردند.

بر اساس توافقات صورت گرفته قرر است نامه رسمي رئالي ها در اين زمينه تا پايان هفته به باشگاه پرسپوليس اعلام شود.

نکته مهم و جالب توجه در توافق دو باشگاه اين است که رئال مادريد با تمامي ستاره هاي خود از جمله کريستيانو رونالدو، ايکر کاسياس، کريم بنزما، سرخيو راموس، گرت بيل و ... در کنار مربيان بزرگش از جمله کارلو آنچلوتي و زين الدين زيدان به تهران خواهد آمد تا اتفاقي بسيار بزرگ براي فوتبال ايران رخ دهد.

هنوز تاريخ قطعي اين ديدار مشخص نشده و به احتمال زياد تا پايان اين هفته زمان دقيق برگزاري اين بازي دوستانه تعيين مي شود. گفته مي شود کهکشاني ها پيش از آغاز فصل 2014-2015 به ايران مي آيند.

قرار است اين ديدار دوستانه آغازي براي همکاري هاي مشترک دو باشگاه باشد و دو طرف در آينده اي نزديک جهت توافق هاي بعدي با يکديگر مذاکره خواهند کرد.

به گزارش ايسنا، رويانيان اين خبر را تاييد کرد.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
رئال براي ديدار با پرسپوليس به تهران مي‌آيد


تيم فوتبال رئال مادريد با تمام ستاره هايش براي ديدار با پرسپوليس به ايران مي آيد.


باشگاه پرسپوليس يکي دو هفته پيش از طريق يکي از فوتبالدوستان ايراني که ساکن اروپاست و ارتباط نزديکي با فلورنتينو پرز رئيس رئال مادريد دارد درخواستي براي بازي دوستانه به اين باشگاه ارسال کرد.

مسئولان باشگاه رئال مادريد اين درخواست را بررسي کرده و براي حضور در ايران اعلام آمادگي کردند.

بر اساس توافقات صورت گرفته قرر است نامه رسمي رئالي ها در اين زمينه تا پايان هفته به باشگاه پرسپوليس اعلام شود.

نکته مهم و جالب توجه در توافق دو باشگاه اين است که رئال مادريد با تمامي ستاره هاي خود از جمله کريستيانو رونالدو، ايکر کاسياس، کريم بنزما، سرخيو راموس، گرت بيل و ... در کنار مربيان بزرگش از جمله کارلو آنچلوتي و زين الدين زيدان به تهران خواهد آمد تا اتفاقي بسيار بزرگ براي فوتبال ايران رخ دهد.

هنوز تاريخ قطعي اين ديدار مشخص نشده و به احتمال زياد تا پايان اين هفته زمان دقيق برگزاري اين بازي دوستانه تعيين مي شود. گفته مي شود کهکشاني ها پيش از آغاز فصل 2014-2015 به ايران مي آيند.

قرار است اين ديدار دوستانه آغازي براي همکاري هاي مشترک دو باشگاه باشد و دو طرف در آينده اي نزديک جهت توافق هاي بعدي با يکديگر مذاکره خواهند کرد.

به گزارش ايسنا، رويانيان اين خبر را تاييد کرد.
!!!!!!!!!!
خدا کنه اینم یه حاشیه رو حاشیه های تیم نزاره
 

علیرضا ل

عضو جدید
به نظر من که حرکت جالبیه
واقعا سردار یه دونست
فردا فتح اله زاده هم الکی میگه می خوام با بارسلونا بازی کنم
:biggrin:

اگر شود چه شود
و اگر نشود باز هم حاشيه ای ديگر. البته شايدم بد نباشه يه مقدار حواشی ديگه به فراموشی سپرده ميشه و كمرنگتر ميشن
فتل كه فردا مياد ميگه ما قبلا با بارسا بازی كرديم! رويانيان از ما ياد گرفت :biggrin:
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اگر شود چه شود
و اگر نشود باز هم حاشيه ای ديگر. البته شايدم بد نباشه يه مقدار حواشی ديگه به فراموشی سپرده ميشه و كمرنگتر ميشن
فتل كه فردا مياد ميگه ما قبلا با بارسا بازی كرديم! رويانيان از ما ياد گرفت :biggrin:
پر طرفدارترین باشگاه آسیاست
شوخی که نیست
رئالم نمی تونه بهش نه بگه:D
 

mehrdad50

عضو جدید
كريس رونالدو شواليه پرتغال شد

کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، بالاترین نشان افتخار کشور پرتغال را از دست رئیس جمهور این کشور دریافت کرد.
در مراسم رسمی که امروز در کاخ ریاست جهوری پرتغال انجام شد، رونالدو مدال و نشان رسمی پرنس هنری را دریافت کرد؛ مدالی که معادل نشان شوالیه در سایر کشورهاست.
.........................

فتح الله كوجايی كه مدالتو بردن!! فردا مياد ميگه اول من اين مدالو خريدم بعد اينا از من ياد گرفتند
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نامه رئیس باشگاه رئال مادرید به رویانیان برای دیدار دوستانه با پرسپولیس

نامه رئیس باشگاه رئال مادرید به رویانیان برای دیدار دوستانه با پرسپولیس

رئیس باشگاه رئال مادرید در نامه‌ای به رویانیان از برگزاری دیدار دوستانه بین این دو باشگاه استقبال کرد.
خبرگزاری فارس: نامه رئیس باشگاه رئال مادرید به رویانیان برای دیدار دوستانه با پرسپولیس


مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس اظهار داشت: فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید در نامه رسمی به محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس آمادگی این باشگاه را برای بازی با پرسپولیس در سال 2014 میلادی اعلام کرد.


در نامه پرز خطاب به محمد رویانیان آمده است: «جناب آقای رویانیان نامه شما را دریافت کردم و از سخنان محبت‌آمیز در مورد باشگاه رئال مادرید تشکر می‌کنم. در مورد پیشنهاد شما برای بازی رئال مادرید با پرسپولیس بسیار خوشحال می‌شویم که این درخواست را بپذیریم. ما شرایط این پیشنهاد را با علاقه بسیار بررسی خواهیم کرد تا این بازی در برنامه‌های تیم رئال قرار داده شود.


می‌خواهم اشاره کنم به این مطلب که امسال مسابقات جام جهانی برگزار خواهد شد و بازیکنان ما در این مسابقات شرکت می‌کنند و تیم‌هایی که به مرحله نیمه‌نهایی و نهایی می‌رسند با توجه به زمان اتمام بازی‌ها، بازیکنان باید دوره استراحت و تعطیلی معین خود را داشته باشند.


ما در حال بررسی هستیم که چطور می‌توانیم با توجه به تاریخ شروع لیگ اسپانیا این مسابقه برنامه‌ریزی کنیم. با توجه به این موضوعات تقویم بازی‌های تیم ما در سال جاری مقداری پیچیده خواهد شد. با این وجود ما همه کار خواهیم کرد تا امکان برگزاری این بازی برای امسال را ممکن کنیم برای مذاکرات بیشتر دعوتنامه شما را برای سفر به مادرید ارسال خواهیم کرد.»
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
کری خوانی جالب مدافع پرسپولیس برای استقلالی‌ها

کری خوانی جالب مدافع پرسپولیس برای استقلالی‌ها

مدافع پرسپولیس در صفحه اینستاگرام خود عکس جالبی را منتشر کرده است.
به گزارش نامه، محسن بنگر علاقه زیادی به کری خوانی برای استقلالی ها دارد و بارها در فضای مجازی این کار را انجام داده است.

بنگر این بار دربی تهران و بازی تدافعی استقلال را سوژه کری خوانی و عکسی جالب از سیستم استقلال منتشر کرده است.


وی در توضیح این عکس نوشته است: خدارو شکر تیمی داریم که اونهایی که ادعا دارن هر سال آسیا هستن و همه شون ملی پوشن، این طور جلوی ما بازی می کنن.




 

darab64

عضو جدید
كريس رونالدو شواليه پرتغال شد

کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، بالاترین نشان افتخار کشور پرتغال را از دست رئیس جمهور این کشور دریافت کرد.
در مراسم رسمی که امروز در کاخ ریاست جهوری پرتغال انجام شد، رونالدو مدال و نشان رسمی پرنس هنری را دریافت کرد؛ مدالی که معادل نشان شوالیه در سایر کشورهاست.
.........................

فتح الله كوجايی كه مدالتو بردن!! فردا مياد ميگه اول من اين مدالو خريدم بعد اينا از من ياد گرفتند

نتيجه ميگيريم: رونالدو = حاج فـتـل :biggrin:
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
گل رو که خوردیم خاموش کردم دیگه بقیه این نمایش مسخره و احمقانه رو ندیدم ..
بعد 22 هفته یادش افتاده چرخشی از بازیکنا استفاده کنه .. عالیشاه رو که دو هفته س مصدومیتش خوب شده و بازیش افتضاحه ثابت میزاره تو ترکیب و مسلمان آماده رو میزاره نیمکت .. همین میشه که دو قدمی دروازه توپ رو میفرسته به آسمون ..
مسلمان رو میاره به بازی جای خلعتبری .. همون یه ذره خلاقیت و سرعت خط حمله رو با این تعویضای مسخره و بی کیفیت میگیره ..
تو که جرات نداری دو فوروارده بازی کنی چرا حاتمی رو خریدی ؟
علی عسکر در حد یه بازیکن درجه 3 افتضاح .. نفوذ که اصلا نمیکنه تو دفاعم پر اشتباه همه توپا رو لو میده .. باید بعد 22 هفته جای ماهینی رو بگیره .. وقتی تیم داره با این ترکیب 4 بازی پشت سر هم رو میبره و دو تا باختشم همه از شکل بازی کردنش راضی بودن چه دلیلی داره تغییر ترکیب ؟ دو هفته ست گند زدی به بازی تیم با این تفکرات احمقانه ..
از وقتی این بحث مسخره بهترین دفاع جهان رو پیش کشیدن مفتی ترین گلای دنیا رو خوردیم ..
اشکال نداره بازم بهانه جوره .. زمین بی کیفیت بود هوا خوب نبود ما خسته بودیم تا این بهانه های مسخره هست اقا کم نمیاره .. جای اینکه تیمو جم کنه یادش افتاده کی از تیم ملی کنارش گذاشت و تمرکزشو گذاشته رو درگیری با علی آبادی و رییسی کیا و قهرمانی .. تو که دنبال پاک کردن فوتبالی برو رییس فرداسیون شو ..
خسته شدیم از بس نمایش 11 تا بی تعصب و یه مربی کندذهن رو تحمل کردیم ..
 

challenger_69

عضو جدید
کیفیت بازی هر روز افتضاح تر از دیروز.....
واقعا حالم از تماشای این بازی بهم خورد. تعویضا که دیگه کولاک بود
کاش یه نفر پیدا شه تفاوت من رو با سیدصالحی بگه. آخه ایشون که اسمشون فوتبالیسته و میلیاردی پول میگیرن نباید با من غیر فوتبالیست که هزار تومن هم نمیگیرم یه فرقی بکنه؟؟؟ والا به خدا این ضربات سری که ایشون به جای دروازه به فضا میزن منم بلدم بزنم
خدا به داد بازی با فولاد تو جام حذفی برسه
رویانیانم چپ میره، استعفا میده..... راست میره، استعفا میده
 

Similar threads

بالا