کلوپ طرفداران پرسپولیس

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
متسو از حضور در پرسپولیس عذرخواهی کرد/ زمان کافی ندارم

مرجع خبری پرسپولیس : گزینه سرمربیگری پرسپولیس بعد از ظهر امروز رسما از حضور در این تیم عذرخواهی کرد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ پس از اینکه صبح امروز علی پروین از حضور بر روی نیمکت پرسپولیس انصراف داد محمد رویانیان با گزینه‌ های خارجی مجددا وارد مذاکره شد.

گزینه اصلی خارجی قرمز پوشان برای مذاکره برونو متسو بود اما این مربی از طریق نماینده خود در ایران عذرخواهی رسمی خود را از گرفتن سکان هدایت پرسپولیس در فصل جدید اعلام کرد. متسو خطاب به مسئولان پرسپولیس اعلام کرد با توجه به محدودیت زمان کم فکر نمی‌کنم که الان بتوانم به تیم بزرگ و پر‌طرفدار پرسپولیس کمک کنم.

وی افزود: این یک ریسک بزرگ است که بخواهم در این شرایط سکان هدایت پرسپولیس را بر عهده بگیرم. به پرسپولیس و هوادرانش علاقه زیادی دارم و از حضور در ایران در این مدت زمان کم بسیار لذت بردم.

حضور من در پرسپولیس بسیار کمرنگ است و من از این بابت عذر خواهی می‌کنم. شما می‌دانید که تا آغاز فصل زمان کمی وجود دارد به همین دلیل من نمی‌توانم در خدمت شما باشم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
حیدرپور خبر داد: علیرضا محمد به گهر زاگرس می دهد


مرجع خبری پرسپولیس : مدافع فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس به تیم تازه لیگ برتری شده گهر زاگرس خواهد پیوست. اسماعیل حیدرپور مدیر اجرایی باشگاه گهر درود در مورد وضعیت این تیم می*گوید: تیم كارش را شروع كرده است. ما محمد غلامین، علی قربانی، محمد قاسمی*نژاد و رضا كاردوست را در تیم حفظ كرده*ایم و علاوه بر این*ها با 8 بازیكن جدید قرارداد می*بندیم.
علیرضا محمد بازیكن فصل گذشته پرسپولیس، حمید فتحی، ابراهیم میرزاپور و مجید باجلان از بازیكنانی هستند كه به زودی جذب می*شوند.
گهر درود كه فصل گذشته پدیده لیگ آزادگان شده بود، این فصل تعداد زیادی از بازیكنان خود را از دست داد. داود مهابادی مربی فصل گذشته این تیم، حدود 8 نفر از بهترین بازیكنان گهر را با خودش به مس سرچشمه برده است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
حقیقی: به دنبال سوپر جام روسیه هستیم/ ازبکستان را بردیم، اما برخی*ها ناراحت شدند

مرجع خبری پرسپولیس : دروازه*بان تیم فوتبال روبین کازان گفت: در دیدار برابر زنیت به دنبال قهرمانی در سوپر جام روسیه هستیم. علیرضا حقیقی در خصوص آخرین وضعیت خودش در تیم فوتبال روبین کازان روسیه اظهار داشت: پس از اینکه بازی مقابل قطر را پشت سر گذاشتیم به اردوی تیم روبین کازان روسیه در اتریش رفتم. این اردو 16 روزه برای تیم روبین کازان در نظر گرفته شده بود که من به دلیل همراهی تیم ملی ایران در 4 روز آن غیبت داشتم. وی افزود: اردوهای پیش فصل خود را شروع کردیم؛ فشار در اردوها و تمرینات بسیار بالاست. متاسفانه من هم به دلیل همراهی تیم ملی ایران و اردوی روبین کازان استراحتی نداشته*ام. قرار است تا 2 روز دیگر نیز عازم آلمان شویم تا یک اردوی بلند مدت نیز در این کشور داشته باشیم. ما در آلمان قطعا به دنبال کارهای تاکتیکی تیمی خواهیم رفت تا خود را برای حدود یک ماه دیگر برای شرکت در مسابقات لیگ روسیه آماده کنیم. حقیقی خاطرنشان کرد: *در حال حاضر همه به فکر بازی سوپرجام روسیه هستیم. همان*طور که می*دانید قهرمان جام حذفی و لیگ روسیه با یکدیگر در شهری بی*طرف رقابت خواهند کرد تا قهرمان سوپر جام روسیه مشخص شود. امیدوارم بتوانم این افتخار را با تیم روبین کازان به دست آورم. البته بازی بسیار سختی داریم. چون تیم زنیت بازیکنان بسیار خوبی را دارد، اما شرایط تیم ما بسیار عالی است. حقیقی در خصوص بازی دوستانه روبین کازان در اردوی اتریش گفت: ما در اتریش در دیداری دوستانه به دیدار شاخدار دونتس اوکراین رفتیم و موفق شدیم با نتیجه 3 بر 2 این تیم را شکست دهیم. خوشبختانه یک نیمه برای روبین کازان به میدان رفتم. وی درباره شرایط تیم ملی ایران بعد از بازی با قطر گفت: بعد از اینکه در ازبکستان به یک پیروزی شیرین رسیدیم به جای اینکه به ما تبریک بگویند برخی*ها ناراحت شدند. درست است در بازی برابر ازبکستان زیاد خوب نبودیم، اما مهم گرفتن سه امتیاز بود که به هدف*مان رسیدیم. ما باید بدانیم به تساوی یا برد پاداش نمی*دهند. دروازه بان سابق پرسپولیس تاکید کرد: در بازی با قطر هم آنها 11 نفره در زمین خود دفاع می*کردند اما کی*روش روی هم رفته از بازی بازیکنان راضی بود. در حال حاضر تیم ملی نیاز به حمایت دارد. البته انتقاد سازنده نیز می*تواند به تیم ملی کمک کند. ما همه باید با یکدیگر بسیج شویم تا تیم ملی به جام جهانی برود. دروازه*بان روبین کازان در خصوص حذف روسیه از یورو 2102 گفت: باور کنید روس*ها خیلی ناراحت بودند. وقتی من اولین بازی روسیه مقابل چک را دیدم گفتم شک نکنید روسیه جزء 4 تیم خواهد رفت. اما نمی*دانم در دو بازی بعدی چه اتفاقی افتاد. از این اتفاق تمام روسیه ناراحت هستند. چون در روحیه مردم و بازیکنان روسیه تاثیر منفی داشت.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
خواجه نوری: سرود پرسپولیس یک گنجینه در آرشیو هواداران خواهد بود

مرجع خبری پرسپولیس : داريوش خواجه نوري آهنگساز و خواننده سرود رسمي پرسپوليس كه سه سال و نيم فعاليت*هاي اصلي خود را به حالت معلق درآورده تا كار پرسپوليس را روانه بازار كند، به زودي نتيجه فعاليت*هاي خود را روانه بازار خواهد كرد. خواجه نوري در مورد انتشار سرود سرخ مي*گويد: حداكثر تا دو هفته آينده نتيجه كار ما روانه بازار خواهد شد. همانطور كه به هواداران قول داده بوديم اين اتفاق قبل از شروع فصل جديد رخ خواهد داد و مجموعه ترانه سرخ بيرون مي*آيد.
در حال حاضر مشغول طي مراحل قانوني انتشار اين كار هستم و به زودي محصول نهايي را به دست هواداران خواهم رساند.
وي درباره محصول نهايي توضيح مي*دهد: «پكيجي كه قرار است ارائه شود علاوه بر سرود پرسپوليس به صورت صوتي شامل 4 دي*وي*دي خواهد بود كه هر كدام يك بخش را در بر مي*گيرد؛ پشت صحنه حضور بزرگان پرسپوليس در استوديو، خود سرود به صورت تصويري، خاطرات متفاوت بازيكنان و البته كليپي ديدني از تاريخ پرسپوليس. اين پكيج در شكلي متفاوت، همراه با يك دفترچه ارائه خواهد شد.»

خواجه نوري ادامه مي*دهد: «در اين كار بيش از 40 تن از بزرگان پرسپوليس شركت كرده*اند و محصول نهايي بسيار نفيس، متفاوت و ماندگار خواهد شد به طوري كه مي*تواند در آرشيو هر هوادار پرسپوليس يك گنجينه به يادماندني باشد.»
آهنگساز و خواننده سرود پرسپوليس مي*گويد: «خوشحالم كه انتشار اين آلبوم مصادف شد با دوره مديريت رويانيان چون من مدام پيگير اخبار پرسپوليس هستم و مي*دانم ايشان چه خدماتي در باشگاه انجام داده*اند كه محدود به انتشار سرود رسمي پرسپوليس نيست.» وي ادامه مي*دهد: «رويانيان پس از سال*ها قطب اصلي فوتبال ايران را زنده كرده و به دوران اقتدار خود برمي*گرداند ضمن اينكه به 70 درصد جامعه و هواداران پرسپوليس كه شايد تعدادشان به 40 ميليون نفر برسد انرژي و نشاط مي*بخشد.» وي ادامه مي*دهد: «شايد تا حالا كسي به اين نكته اشاره نكرده باشد اما وقتي 70 درصد جامعه خوشحال و با نشاط باشند چرخ*هاي مملكت راحت*تر مي*گردند. هوادار پرسپوليس كه با باخت اين تيم ناراحت و كلافه است با شنيدن اين اخبار خوب شادابي و نشاط خاصي پيدا مي*كند و راحت*تر سر كار مي*رود.»
خواجه نوري مي*گويد: «از طرفي با پر شدن ورزشگاه، رويانيان مي*تواند براي باشگاه درآمدزايي كند و اتفاق ديگر آن است كه هواداراني كه با پرسپوليس قهر كرده بودند را به ورزشگاه برمي*گرداند. به نظر من رويانيان كارهاي اساسي بسياري را در پرسپوليس انجام داده كه نمونه*اش بازگرداندن نام پرسپوليس بوده است. او در حال تبديل تيم به باشگاه است و اقدامات بسياري را در دستور كار دارد تا پرسپوليس يك باشگاه واقعي و قدرتمند باشد.»
آهنگساز سرود پرسپوليس مي*گويد: «مطمئنا به فردي كه اين كارهاي بزرگ را مي*كند حمله مي*شود. اين شرايطي است كه ما داريم مي*بينيم اما بي*انصافي است كه او اينطور مورد هجمه انتقادات قرار بگيرد ولي اين اتفاق كاملا طبيعي است.»
وي در پايان در خصوص خريدهاي پرسپوليس براي فصل جديد مي*گويد: «همه بازيكنان جذب شده عالي هستند اما باشگاه بايد دو هافبك دفاعي قدرتمند هم جذب كند تا اتفاقي كه فصل قبل براي استقلال افتاد رخ ندهد.»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
احتمال ماندن مهرداد اولادی در پرسپولیس وجود دارد
مرجع خبری پرسپولیس : مهرداد اولادي مهاجم پرسپوليس هنوز هم نمي*داند كه بالاخره در پرسپوليس ماندني خواهد شد يا اينكه بايد فصل آينده در تيم ديگري بازي كند. او در فهرست بازيكنان پرسپوليس براي فصل آينده نبود و از چند هفته پيش منتظر است تا وضعيتش براي فصل بعد مشخص شود چون يك سال ديگر با سرخپوشان قرارداد دارد و بايد تسويه حساب و رضايتنامه*اش را از اين باشگاه دريافت كند.
اولادي در اين مدت مصاحبه*هاي مختلفي در مورد ماندن يا جدايي از پرسپوليس انجام داده و در آخرين مصاحبه*اش گفت كه قطعاً از پرسپوليس جدا خواهد شد. حالا احتمال ماندن اولادي در پرسپوليس وجود دارد و اين شايعه روز گذشته دهان به دهان پيچيد. اولادي حتي 3 روز پيش هم با رويانيان صحبت كرد و مديرعامل پرسپوليس به او گفت كه تا چند روز ديگر وضعيتش را مشخص مي*كند. اولادي به نزديكانش گفته كه احتمال ماندنش در پرسپوليس وجود دارد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
درخواست 4 ميلياردي کالدرون از پرسپوليسي*ها

گزينه آرژانتيني تيم فوتبال پرسپوليس از مسئولان اين باشگاه براي عقد قراردادي 2 ساله درخواست 4 ميليارد تومان کرد.

مسئولان باشگاه پرسپوليس در تلاش هستند تا هر چه سريع*تر سرمربي خود را انتخاب کنند، از همين رو با اولين گزينه خارجي خود کالدرون مربي آرژانتيني مجدداً وارد مذاکره شدند که اين مربي در پيشنهادي عجيب 4 ميليارد تومان براي 2 فصل به پرسپوليسي*ها پيشنهاد داده است.

با پيشنهاد علي پروين و موافقت محمد رويانيان يک گزينه ايراني نيز به جمع ساير گزينه*هاي خارجي براي به دست گرفتن سکان هدايت پرسپوليس اضافه شد.

اين در شرايطي است که با توجه به قيمت خوب متسو اين مربي گزينه اصلي اخذ قرارداد با قرمز پوشان است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ماهینی: امیدوارم سرمربی جدید زودتر انتخاب شود

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران، از مسوولان این باشگاه درخواست كرد تا سرمربی جدید این تیم را هر چه سریع تر مشخص كنند. حسین ماهینی گفت: تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر بدنساز تیم پشت سر می گذاریم و بازیكنان در شرایط بسیار خوبی قرار دارند. بازیكنان ما با تمریناتی كه پشت سر گذاشته اند، كاملا آماده آغاز لیگ هستند و اطمینان دارم تیم ما یكی از تیم های آماده لیگ خواهد بود.

مدافع ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: امیدوارم تكلیف سرمربی تیم هرچه سریع تر مشخص شود زیرا حضور سرمربی می تواند به تیم كمك زیادی كند.
وی تصریح كرد: هر تصمیمی كه باشگاه در خصوص سرمربی جدید بگیرد، برای ما قابل احترام خواهد بود و ما با سرمربی مدنظر باشگاه كار خواهیم كرد. وی در خصوص پست مورد علاقه خود برای بازی كردن در تیم پرسپولیس تهران اظهار داشت: می توانم در دفاع راست و چپ بازی كنم اما می خواهم این فصل در پست اصلی خود یعنی دفاع راست بازی كنم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
محمد مایلی کهن گزینه جدید سرمربیگری پرسپولیس شد؟!

مرجع خبری پرسپولیس : برخی منابع خبری از مذاکره مسئولان باشگاه پرسپولیس با محمد مایلی کهن خبر می دهند! به نقل از خبر؛ محمد مایلی*كهن حالا یكی از گزینه*های سرمربیگری پرسپولیس است. او كه مدتهاست هیچ تیمی نداشته و از مربیگری در سطح اول فوتبال ایران دور مانده، تبدیل به یكی از گزینه*های سرمربیگری پرسپولیس شده است.
مسئولان باشگاه پرسپولیس در حال مذاكره با این مربی هستند تا پس از بررسی شرایط او، تصمیم نهایی خود را بگیرند. محمد مایلی*كهن فصل گذشته مدیر فنی پرسپولیس بود اما چند هفته بیشتر در این تیم ماندگار نشد. حالا هم به یكباره او تبدیل به گزینه سرمربیگری پرسپولیس شده است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ماهینی: امیدوارم سرمربی جدید زودتر انتخاب شود

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران، از مسوولان این باشگاه درخواست كرد تا سرمربی جدید این تیم را هر چه سریع تر مشخص كنند. حسین ماهینی گفت: تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر بدنساز تیم پشت سر می گذاریم و بازیكنان در شرایط بسیار خوبی قرار دارند. بازیكنان ما با تمریناتی كه پشت سر گذاشته اند، كاملا آماده آغاز لیگ هستند و اطمینان دارم تیم ما یكی از تیم های آماده لیگ خواهد بود.

مدافع ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: امیدوارم تكلیف سرمربی تیم هرچه سریع تر مشخص شود زیرا حضور سرمربی می تواند به تیم كمك زیادی كند.
وی تصریح كرد: هر تصمیمی كه باشگاه در خصوص سرمربی جدید بگیرد، برای ما قابل احترام خواهد بود و ما با سرمربی مدنظر باشگاه كار خواهیم كرد. وی در خصوص پست مورد علاقه خود برای بازی كردن در تیم پرسپولیس تهران اظهار داشت: می توانم در دفاع راست و چپ بازی كنم اما می خواهم این فصل در پست اصلی خود یعنی دفاع راست بازی كنم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
  • کریم انصاری فرد: مهم این است که پرسپولیس آقای گل شود

  • کریم انصاری فرد گفت: بعد از چند سال بالاخره به پرسپولیس آمدم. خدا را شکر که توانستم بهترین تصمیم را بگیرم. از اینکه رقابت سنگین باشد هم ترسی ندارم. مهم این است که رقابت سالم باشد و بتوانیم پرسپولیس را آقای گل لیگ کنیم.

    آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتبال در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: خدا را شکر می کنم که به پرسپولیس آمدم. این یک اتفاق خوب در زندگی ورزشی من است که بالاخره اتفاق افتاد. از چند سال قبل پرسپولیس صحبت از حضور من بود اما هر بار، این مساله با مشکلی روبرو می شد تا اینکه دوباره برای این فصل بحث حضور من در پرسپولیس قوت گرفت. در نهایت بعد از رایزنی هایی که داشتیم بالاخره به پرطرفدارترین تیم ایران آمدم.
    مهاجم پرسپولیس درباره حرف و حدیث هایی که پس از قطعی شدن حضورش در پرسپولیس مطرح شد، گفت: کارها درست و قانونی انجام شد و نیازی نیست که درباره اش صحبت شود. بعضی هم گفتند که من بازار گرمی می کردم، در حالی که حق طبیعی هر بازیکنی است که برای رسیدن به بهترین شرایط تلاش کند. در این بین پیشنهادهای مختلف مطرح می شود که بازیکن مذاکره می کند. موارد زیادی هم روی گرفتن بهترین تصمیم تاثیر گذار است که فقط مسائل مالی نیست. در نهایت خدا را شکر می کنم که کمک کرد بهترین تصمیم را بگیرم.
    انصاری فرد درباره رقابت بالایی که در حمله پرسپولیس وجود دارد و اینکه آیا آقای گل خواهد شد، تصریح کرد: رقابت که سالم باشد، مشکلی وجود ندارد، اتفاقا کیفیت تیم و بازیکن را بالا می برد. ما باید سعی کنیم رقابت سالم باشد و من این را در تیم می بینم. من سال قبل آقای گل شدم ولی فوتبال غیر قابل پیش بینی است. نباید اینطور فکر کرد که مثلا در هر بازی گل خواهم زد. همه بازیکنان سعی و تلاش می کنند تا تیم موفق شود. در واقع آنچه مهم است این است که پرسپولیس بیشتر از سایر تیم ها گل بزند و آقای گل باشد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
چیذری: نکته مهم نگه داشتن بدن*های بازیکنان در اوج است/ همه باید تلاش کنند

مرجع خبری پرسپولیس : مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس هدف نخست* کادرفنی این تیم را رساندن بازیکنان به اوج خواند و گفت: نکته مهم این است که بازیکنان را در اوج نگه داریم. فرهاد چیذری در مورد آخرین وضعیت تمرینات بدنسازی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: خوشبختانه همه بازیکنان با من همکاری می*کنند و تمرینات بدنسازی و آمادگی جسمانی به خوبی پیگیری می*شود.
وی اضافه کرد: هدف نخست*مان این است که بازیکنان را به اوج آمادگی بدنی برسانیم اما نکته مهمتر این است که آنها را در اوج نگه داریم و بازیکنان با سطح آمادگی مطلوب در مسابقات به میدان بروند. مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شرایط خوب بدنی بازیکنان، در مورد اینکه کدام نفر از نظر بدنی شرایط بهتری نسبت به دیگران دارد، تصریح کرد: نمی*شود گفت کدام بازیکن آماده*تر از دیگران است. فرقی ندارد کدام بازیکن آمادگی بیشتری دارد زیرا باید تلاش کنند تا به سطح بالای آمادگی دست یابند. چیذری در پایان گفت: فشار اصلی را در تمرینات تهران به بازیکنان وارد کردیم ولی در اردوی آماده*سازی ترکیه بیشتر تمرینات سرعتی را انجام خواهیم داد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
حضور کریم باقری در اردوی تیم ملی نونهالان




مرجع خبری پرسپولیس :
کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران و بازیکن تیم فوتبال اساسونای اسپانیا عصر امروز چهارشنبه در تمرین تیم فوتبال نونهالان ایران حضور یافت.


در راستای حضور بازیکنان مطرح کشورمان در تمرینات تیم*های پایه کریم باقری، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز چهارشنبه در محل تمرین تیم فوتبال نونهالان در کمپ تیم*های ملی حاضر شد و عملکرد بازیکنان این تیم را به تماشا نشست.
وی که روز گذشته هم در تمرینات این تیم حضور یافته و برای بازیکنان صحبت کرده بود امروز تنها نظاره*گر برنامه*های آماده سازی نونهالان بود.

شاگردان مصطفی قنبرپور در حالی تمرینات خود را در کمپ تیم*های ملی پیگیری کردند که فرزند کریم باقری هم به عنوان میهمان در تمرین امروز حضور داشت.


از سوی دیگر مسعود شجاعی هافبک ملی پوش تیم فوتبال اساسونای اسپانیا نیز در تمرین تیم نونهالان حضور یافت و برای دقایقی با بازیکنان این تیم صحبت کرد.


شجاعی در صحبت*هایش خطاب به بازیکنان تیم نونهالان گفت: اگر به تلاش خود ادامه داده، با دقت دستورات کادر فنی را اجرا کنید و دور از حاشیه*ها باشید می*توانید در فوتبال حضور یافته و آینده خوبی پیش رو داشته باشید.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزارش تمرین عصر امروز: شعار هواداران در حمایت از رویانیان
مرجع خبری پرسپولیس : هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز حمایت خود از مدیرعامل باشگاه را اعلام کردند.

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در نوبت بعدازظهر از ساعت 18:30 در ورزشگاه درفشی*فر با حضور 19 بازیکن پیگیری شد. در این تمرین بازیکنان پرسپولیس ابتدا بدن*های خود را گرم کردند و سپس به دویدن با توپ پرداختند.
در مرحله بعدی با وزنه به حرکات قدرتی پرداختند.
* حدود 500 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند و با شعارهایی از جمله "پرسپولیس بی سردار نمی خواهیم" به حمایت از رویانیان پرداختند. آنها همچنین شعارهایی علیه قلعه*نویی و استقلالی*ها سر دادند.**کریم انصاری فرد یک ساعت همراه با تیم تمرین کرد و سپس تمرینات خود را به صورت اختصاصی دنبال کرد.* چیذری نقش بسیار فعالی را در تمرین امروز پرسپولیس داشت.* هواداران تیم فوتبال پرسپولیس پیگیر آخرین وضعیت سرمربی این تیم بودند.* هواداران با دستور عاشوری امروز مجوز حضور در ورزشگاه را گرفتند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مذاکرات امشب و فردا انجام می*شود




علی دایی در آستانه بازگشت به پرسپولیس!


خبرگزاری فارس: با منتفی شدن حضور متسو در پرسپولیس علی دایی در آستانه بازگشت به این تیم قرار گرفت.




به گزارش خبرگزاری فارس، پس از منتفی شدن حضور برونو متسو در پرسپولیس، مسئولان این باشگاه به دنبال مذاکره با یک گزینه ایرانی هستند.این گزینه علی دایی سرمربی فصل گذشته راه آهن است و با این حساب دایی در آستانه بازگشت به پرسپولیس بعد از یک سال قرار گرفت.قرار است مسئولان پرسپولیس طی امشب و فردا با دایی مذاکرات اولیه را انجام دهند و با توجه به کمبود وقت احتمالا سریع*تر معارفه این مربی را در تمرین پرسپولیس برگزار کنند.از مدت ها قابل شایعه علاقه مسئولان باشگاه پرسپولیس به بازگرداندن علی دایی در محافل خبری شنیده می شد.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکراتشان را با محمد مایلی*کهن شروع کردند.



به گزارش افکارنیوز به نقل از خبرآنلاین، محمد مایلی*كهن حالا یكی از گزینه*های سرمربیگری پرسپولیس است. او كه مدتهاست هیچ تیمی نداشته و از مربیگری در سطح اول فوتبال ایران دور مانده، تبدیل به یكی از گزینه*های سرمربیگری پرسپولیس شده است. مسئولان باشگاه پرسپولیس در حال مذاكره با این مربی هستند تا پس از بررسی شرایط او، تصمیم نهایی خود را بگیرند.

محمد مایلی*كهن فصل گذشته مدیر فنی پرسپولیس بود اما چند هفته بیشتر در این تیم ماندگار نشد. حالا هم به یكباره او تبدیل به گزینه سرمربیگری پرسپولیس شده است.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پروین قبل از این که خبر انصراف خود را از سرمربیگری پرسپولیس در رسانه ها اعلام کند، در جلسه خود با رویانیان این تصمیم را گرفته و مدیرعامل باشگاه را از استعفا منصرف کرده بود.حسين قهار - گل

علی پروین ظهر امروز در شرایطی از سرمربیگری پرسپولیس انصراف داد که حوالی ساعت 20 شب گذشته با تصمیم باشگاه به عنوان جانشین مصطفی دنیزلی معرفی شده بود.

این تصمیم ناگهانی سلطان قرمزها به همان اندازه برای هواداران این تیم و اهالی فوتبال عجیب و غیر قابل باور بود که سه*شنبه شب وقتی خبر سرمربیگری پروین از سوی سایت باشگاه پرسولیس اعلام شد، همه در بحت و حیرت این تصمیم محمد رویانیان و همکارانش قرار گرفتند!

با این حال در شرایطی که فوتبالی*ها خودشان را برای دیدن دوباره پروین روی نیمکت پرسپولیس آماده کرده بودند، چند ساعت قبل او با انصراف از این سمت رسما اعلام کرد که سرمربیگری پرسپولیس را به خاطر استعفای محمد رویانیان قبول نکرده و به کمک کمیته فنی شخصا خودش جانشین مصطفی دنیزلی را در پرسپولیس انتخاب خواهد کرد.

تغيير موضع در 16 ساعت

اما اینکه از زمان انتخاب پروین به عنوان سرمربی تا انصراف او از قبول این سمت که چیزی حدود 16 ساعت طول کشید، چه اتفاقاتی در باشگاه پرسپولیس افتاد، نکته بسیار مهمی است که ذهن فوتبالی ها و هواداران پرسپولیس را به خود معطوف کرده است. چون پروین سه شنبه شب در گفت و گوی رسمی با خبرگزاری ها خبر از قبول سرمربیگری پرسپولیس و بازگشت خود به دنیای مربیگری داده بود.

در این رابطه گفته می شود ملاقات شبانه یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس با عضو هیئت مدیره این باشگاه تمام معادلات مربوط به انتخاب سرمربی پرسپولیس را بر هم زد و جزئیات این نشست، مقدمات ملاقات صبح امروز علی پروین با محمد رویانیان را فراهم کرد. جلسه ای که نتیجه آن باعث شد تا سلطان دوباره تصمیم خود را تغییر داده و از قبول سرمربیگری پرسپولیس انصراف بدهد.

ملاقات شبانه در لواسان

شنیده*ها حکایت از این دارد که سعید شیرنی معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب علی آقا به عنوان سرمربی پرسپولیس شبانه به منزل عضو هیئت مدیره سرخپوشان در لواسان رفته و جلسه ای مهم را درباره شرایط حساس باشگاه با او برگزار کرد. در این نشست سعید شیرنی ضمن اعلام خبر تصمیم رویانیان برای استعفا از مدیرعاملی پرسپولیس،از علی پروین خواسته بود به عنوان بزرگ این باشگاه وارد گود شود و تکلیف انتخاب سرمربی پرسپولیس را روشن کند آن هم در شرایطی که باشگاه دو ساعت قبل پروین را به عنوان سرمربی فصل آینده تیم در صورت عدم توافق با مربی بزرگ خارجی معرفی کرده بود.

با این حال عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان نشست خود با معاون اجرایی باشگاه به شیرنی اعلام کرده بود که صبح چهارشنبه به باشگاه می رود تا در این باره جلسه ای را با محمد رویانیان برگزار کند.

سردار خسته و سلطان دل*شكسته

درباره اینکه در جلسه محرمانه و فوق اضطراری سلطان و سردار چه گذشت جزئیات خاصی به بیرون منتقل نشده است. اما شنیده ها حکایت از این دارد که رویانیان در این نشست به پروین مشکلاتی را که بر سر انتخاب سرمربی برای پرسپولیس با آن مواجه شده شرح داده و تاکید کرده که به خاطر خستگی قصد دارد از مدیرعاملی باشگاه استعفا بدهد؛ البته قبل از اتخاذ این تصمیم در نظر دارد تا همه کارها را به پروین که بزرگ پرسپولیس است بسپارد تا او تصمیم نهایی را درباره کادر فنی تیمی که همه ستاره های فوتبال ایران را در فصل نقل و انتقالات خريده است، بگیرد.

انصراف به جاي استعفا

از شواهد و قرائن پیدا است که پروین قبل از این که خبر انصراف خود را از سرمربیگری پرسپولیس در رسانه ها اعلام کند، در جلسه خود با رویانیان این تصمیم را گرفته و مدیرعامل باشگاه را از استعفا منصرف کرده بود. به این ترتیب علی پروین بازهم به عنوان مرد همه کاره پرسپولیس معرفی شد تا با توجه به محبوبیت بسیار زیادی که این چهره نزد هواداران دارد، با انتخاب سرمربی توسط او دیگر حرف و حدیثی در رابطه با اینکه باشگاه نتوانست گزینه مناسبی برای جانشینی دنیزلی انتخاب کند به وجود نیاید.

در طول دو سه هفته اخیر محمد رویانیان و همکارانش با برونو متسو، گابریل کالدرون، مانوئل خوزه و ژرار هولیه وارد مذاکراتی انجام دادند که اکثر این مربیان برای قبول هدایت پرسپولیس مبالغ هنگفتی به مدیران این باشگاه پیشنهاد دادند. از طرفی پرسپولیسی ها خیلی خوب می دانند که با توجه به بازیکنان خوبی که به خدمت گرفتند، باید هدایت تیم را به دست مربی بدهند که حتما بتواند با این تیم نتیجه بگیرد تا رضایت هواداران بعد از یک فصل کابوس وار جلب شود.

شايد هم دايي بيايد، شايد!

به همین ترتیب سناریویی طراحی شد تا مدیران باشگاه همه کارها را به دست کمیته فنی که تا همین دیروز جایگاهی در تشکیلات پرسپولیس نداشت بسپارند. محمد رویانیان هم امروز رسما در مصاحب خود را ایسنا اعلام کرده که وظیفه انتخاب سرمربی پرسپولیس را به دست کمیته فنی و علی پروین سپرده است و به زودی مربی جدید این باشگاه انتخاب خواهد شد.

حالا با توجه به این مسائل هر اتفاقی که در پرسپولیس بیفتد، کمیته فنی باید جوابگوی عملکرد فنی تیم و سرمربی جدید باشد و به این ترتیب علی پروین باید با مردم طرف باشد نه مدیران این باشگاه پرطرفدار! در حال حاضر از برونو متسو و علی دایی به عنوان دو گزینه نهایی سرمربیگری پرسپولیس نام برده می شود و حلا باید دید علی پروین کدام یک از این گزینه ها را به عنوان جاشین دنیزلی محبوب انتخاب می کند. اگر کمیته فنی باشگاه رای به انتخاب علی دایی بدهد بدود تردید تا چند روز دیگر خبرهای جالبی هم درباره قرارداد علی کریمی و جدایی احتمالی شماره هشت در رسانه*ها منتشر خواهد شد.

پرسپولیس این روزها آبستن حوادث جالب و عجیبی است وهر لحظه از این باشگاه اخبار جدید به گوش می رسد. حال باید صبر کرد و دید متسو سرمربی پرسپولیس می شود یا شهریار!
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز

  • حسین فریدونی : هواداران پرسپولیس صبور باشند / بهترین تصمیم گرفته می شود
  • بعد انتشار مصاحبه سردار رویانیان و علی پروین شاهد واکنش متفاوتی از سوی هواداران بودیم در همین باب تصمیم گرفتیم تا درباره این موضع گیری هواداران با حسین فریدونی رئیس کانون هواداران پرسپولیس مصاحبه ی را انجام دهیم.


    حسین فریدونی در جواب سوال کانون هواداران پرسپولیس مبنی بر واکنش هواداران گفت:

    من از هواداران پرسپولیس شدیدا دلخور هستم ما بزرگترین تیم آسیا را داریم با بهترین هواداران اما متاسفانه آستانه تحمل و صبر هوادارانمان بسیار پایین است. فریدونی گفت: هوادار ما باید بداند سردار رویانیان و مدیران باشگاه هم دلسوز این تیم هستند . سردار رویانیان از روز اولی که وارد باشگاه شدند شروع انجام وظیفه کردند و همه شاهد عمل کرد قوی وی در فصل نقل و انتقالات بودند اما متاسفانه ما اسم هر سر مربی را که می آوریم هواداران نسبت آن موضع گیری می کنند. رئیس کانون هواداران پرسپولیس اظافه کرد: با آمدن اسم متسو به یک شکل و حالا هم در برابر پیشکسوت و اسطوره باشگاه به یک شکل. باید یادمان باشد علی پروین اگر هم سر مربی تیم نباشد پیشکسوت تیم است باید به ایشان احترام بگذاریم در ضمن باید به این نکته توجه کرد هنوز هیچ چیزی مشخص نشده است نه سردار رویانیان قطعا اعلام کرده نه علی پروین و سردار رویانیان تصمیم آخر را می گیرد. هواداران ما باید صبور باشند و به مدیران باشگاه که تا به امروز تلاش بی وقفه ی انجام داده اند اعتماد کنند. وی افزود: من با هواداران در ارتباط هستم درباره وضعیت خلعتبری از من سوال می پرسند ما گفته ایم خلعتبری به ایران بیاید فقط در پرسپولیس بازی می کند درباره سر مربی تیم هم هواداران خیالشان راحت باشد ما همه جوانب کار را در نظر میگیریم و بهترین گزینه را انتخاب میکنیم و از همه هواداران خواهش میکنم حامی تیم و مدیران تیم باشند و سعی کنند یار دوازدهم پرسپولیس باشند و من به عنوان رئیس کانون هوادران پرسپولیس اعلام میکنم بهترین گزینه برای سر مربیگری تیم انتخاب می شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بمب حاجی فتح الله با خودش درگیر است

خبرگزاری اف سی پرسپولیس: آرش برهانی در اواسط تمرین با برخورد با آدمک های حاضر مصدوم و مجبور به ترک تمرین شد البته به گفته پزشکان مصدومیت او جدی نیست.نکته جالب این است در چند روز اخیر مدیرعامل آبی پوشان برهانی را با سایر بازیکنان ملی پوش پرسپولیس مقایسه کرده
و حفظ او در تیم خود را ترکاندن یک بمب دانسته است ! و او را یکی از مدعیان آقای گلی لیگ برتر خطاب کرده , آرش برهانی در تمرین امروز استقلال با برخود به آدمک های حاضر مصدوم و محل تمرین را ترک کرد برای این مهاجم خوب کشورمان آرزوی سلامتی داریم و امیدوارم هر چه زود تر سلامت خود را بدست بیاورد چون که خط حمله فوتبال ملی ما به همچین بمب هایی نیاز داشته و بدون همچین بازیکن هایی دچار ضعف گلزنی هستیم !
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
فرصت اندک پروین برای مذاکره با دایی
خبرگزاری اف سی پرسپولیس: در شرایطی که پیش بینی می شود علی دایی یکی از گزینه های اصلی پرسپولیس باشد، اما هنوز این باشگاه تماسی با بهترین گلزن جهان نداشته است. پس از آنکه محمد رویانیان در گفت و گو با ایسنا اعلام کرد وظیفه انتخاب سرمربی فصل بعد را به علی پروین سپرده
گمانه زنیهای زیادی درباره نامزدهای مربیگری پرسپولیس انجام گرفت که بیشتر این پیش بینی رسانه ای بر روی علی دایی متمرکز بود اما با این حال تا ساعت پایانی امشب (چهارشنبه) مسوولی از باشگاه پرسپولیس برای مذاکره با سرمربی سابق تیم ملی با او تماس نگرفته است.
در عین حال برخی اخبار حکایت از مذاکره مسوولان باشگاه پرسپولیس و علی پروین با دایی ظرف فردا دارد و اگر قرار است مسوولان تیم سرخپوش با دایی مذاکره کنند باید این اتفاق ظرف روز پنج شنبه صورت گیرد چرا که دایی به دلیل دعوتش از سوی یوفا برای تماشای دیدار فینال یورو ۲۰۱۲ راهی اروپا خواهد شد
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پنجعلي: مربيان دوره ديده خانه*نشين شده*اند

کاپيتان اسبق تيم فوتبال پرسپوليس اظهار اميدواري کرد که هر چه سريع*تر مشکل انتخاب سرمربي جديد سرخ پوشان حل شود.

محمد پنجعلي در گفت*وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران، درباره وضعيت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: چيزي که مشهود است، پرسپوليس امسال يارگيري خوب انجام داده است، اما مشکل اصلي انتخاب سرمربي جديد اين تيم است که تبديل به يک معضل شده و اگر به همين صورت پيش برود به تيم لطمه مي*زند. اميدوارم هر چه زودتر اين مشکل حل شود.

وي همچنين درباره اين که مربي جديد پرسپوليس ايراني باشد، بهتر است يا خارجي، گفت: مربيان خارجي در فوتبال ما تاثير چنداني نداشته*اند، چون فوتبال ما آماتوري است! بيشتر موفقيت*هاي ما با مربيان داخلي بوده است. مربي پرسپوليس بايد شناخت خوبي روي بازيکنان و ليگ ايران داشته باشد و گرنه مربي خارجي هر چقدر هم که معتبر باشد، نمي*تواند کار خاصي انجام دهد. مثلا همين کارلوس کي*روش چه تغييراتي در تيم ملي ايجاد کرده است؟

پنجعلي ادامه داد: اگر قرار است مربي خارجي بياوريم پس بهتر است مدير هم از خارج بياوريم، چون وقتي مربيان خارجي نمي*توانند موفقيت خاص کسب کنند، پس حتما مشکل مديريتي داريم! حرف من اين است که مشکل ما نفرات نيستند، بلکه فوتبال ما از ريشه مريض است. چندين سال است که تکليف فوتبال ما روشن نشده که بالاخره حرفه*اي هستيم يا آماتور.

وي همچنين درباره احتمال انتخاب علي پروين به عنوان سرمربي پرسپوليس، گفت: در فوتبال دنيا وقتي صحبت از مربي مي*شود، مطابق اصول خاص کار مي*شود، اما در ايران بيشتر مربيان بر اساس يکسري ارتباطات با مسئولان دولتي انتخاب مي*شوند. مربياني بوده*اند که با وجود از دور خارج کردن سه تيم مختلف در يک فصل ، باز هم سرمربي يک تيم ديگر شده*اند! متاسفانه اوضاع اين گونه است که برخي مربيان با رابطه هدايت تيم*ها را بر عهده مي*گيرند و تعدادي مربي هم از اروپا و آمريکا مي آيند و تيم مي*گيرند که حتي فوتبال ما را نمي*شناسند، آن وقت مربيان دوره ديده ما در خانه نشسته*اند!



کاپيتان اسبق تيم ملي فوتبال در ادامه با بيان اين که مشکل فوتبال ايران نفرات نيستند، بلکه سيستم* حاکم به آن داراي اشکال است، گفت: سال*ها است که مي گوييم فوتبال نبايد دولتي باشد، ولي شاهد هيچ تغييري نيستم و اين هم نتيجه* فوتبال ما است. ما برابر ازبکستان در رفتيم و برابر قطر هم مساوي کرديم. زماني بود که 17 گل به مالديو مي*زديم، ولي دفعه آخري که با اين تيم بازي کرديم، نزديک بود ببازيم!

پنجعلي ادامه داد: فساد همه فوتبال ما را فرا گرفته است. از اين حرف نبايد به کسي بر بخورد چون من هم که اين حرف را مي*زنم، خودم جزئي از فوتبال هستم. تمام اين مسايل را همه ما مي*دانيم، اما کساني که فساد مي*کنند از خود اثري نمي*گذارند، ولي اين مسايل روز به روز بيشتر رو مي*شوند. به عنوان نمونه يک مربي منشوري که در ليگ برتر نمي*تواند کار کند به ليگ يک مي*رود و 600 ميليون هم مي*گيرد!

وي در ادامه و در پاسخ به اين سوال که آيا قصد ندارد به عرصه مربيگري يا مديريت در فوتبال باز گردد؟ اظهار کرد: من از هيات مديره پرسپوليس استعفا دادم و ديگر قصد ندارم به فوتبال بازگردم. احساس مي*کنم براي من خوب نيست که وارد کار شوم چون در صورت آمدن هيچ نقشي نخواهم داشت و بايد دستورات مقام*هاي بالا دستي را انجام دهم. در آن صورت مجبور مي*شوم دروغ بگويم و مردم را فريب دهم در حالي که من نمي*توانم چنين کاري انجام دهم.

وي در پايان پيش*بيني*اش را درباره نتيجه* پرسپوليس در فصل آينده اين گونه، بيان کرد: ظاهرا همه چيز در پرسپوليس خوب است و به نظر من اگر اين تيم حاشيه نداشته باشد، بخت اول قهرماني در فصل دوازدهم ليگ برتر است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز


سرمربی پرسپولیس / پرونده


لیگ برتر - مدیران باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته*اند سرمربی تیم فوتبال خود را معرفی کنند.

میثم بهرامی / پرسپولیسی ها از همان اول هم سر کار بودند. دنیزلی از همان زمانی که لیگ تمام شد به کشورش برگشت و هر روز می گفت برای فصل آینده به ایران برمی گردد، اما حالا می شود فهمید که او قصد بازگشت به ایران را نداشته. چند روز پس از این که دنیزلی به ترکیه رفت، اخباری مبنی بر مذاکره او با باشگاه بشیکتاش منتشر شد{ایــنــجــا}. اما باشگاه پرسپولیس به شدت این موضوع را تکذیب می کرد.

چند روز که گذشت، اخبار ضد و نقیض در این مورد به پایان رسید؛ آن هم با انتشار خبر منتفی شدن حضور دنیزلی در بشیکتاش. رسانه های ترکیه ای چند روزی در این مورد سکوت کردند اما پس از چند روز دوباره اخباری را منتشر کردند که همگی نشان می داد دنیزلی واقعا با بشیکتاش مذاکره کرده است. طبق اخباری که از ترکیه مخابره می شد، دنیزلی حتی در مورد مبلغ قراردادش هم با بشیکتاش صحبت کرده بود{ایــنــجــا}. باشگاه بشیکتاش همزمان که با دنیزلی مذاکره می کرد، با گزینه های دیگری هم مذاکرات خود را به پیش می برد که در نهایت آی بابا سرمربی بشیکتاش شد. با انتشار سرمربیگری آی بابا در بشیکتاش، این خبر هم مخابره شد که دنیزلی به زودی به ایران برمی گردد. اما بازگشت دنیزلی به ایران، هیچ وقت اتفاق نیفتاد. سرانجام در تاریخ دوم تیرماه برنگشتن دنیزلی به صورت رسمی از سوی باشگاه پرسپولیس اعلام شد {ایــنــجــا} .
از طرفی با منتفی شدن حضور دنیزلی در ایران، رویانیان که نمی خواست هواداران پرسپولیس نگران وضعیت تیمشان باشند، قول داد تا 48 ساعت دیگر سرمربی جدید پرسپولیس را معرفی کند{ایــنــجــا}. پس از این، نام سه مربی رسما برای مذاکره با پرسپولیس اعلام شد. متسو، گابریل کالدرون و مانوئل خوزه سه مربی بودند که پرسپولیس رسما مذاکراتش را با آن ها انجام داد {ایــنــجــا}. از آن به بعد بود که مشکلات پرسپولیس جدی تر از گذشته شد. پرسپولیس در مذاکره با هر گزینه به یک مشکل می خورد. مشکل اول با مانوئل خوزه بود{ایــنــجــا}. این مربی که از گذشته مشکلاتی را با کارلوس کروش سرمربی تیم ملی ایران دارد، ظاهرا از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال گزینه مناسبی شناخته نشد و پرسپولیسی ها قید او را زدند. کالدرون هم مبلغ بالایی را پیشنهاد کرده بود و متسو هم از داخل ایران با مخالفت هایی مواجه شد؛ مخالفت هایی که نتیجه اش پخش تراکت در تمرین پرسپولیس بر علیه این مربی بود{ایــنــجــا}. البته رویانیان در مورد تراکت هایی که علیه متسو در تمرین پرسپولیس منتشر شده بود گفت: تخریب متسو هدفمند است و مشکوک. او با این جمله نشان داد که بی خیال متسو نشده و هنوز هم روی این مربی حساب می کند. با این حال رویانیان برای مذاکره با سایر گزینه ها به ترکیه هم سفر کرد{ایــنــجــا}. او در یکی از سفرهایش به ترکیه، با ژرار هولیه مربی معروف فرانسوی مذاکراتی انجام داد اما بلافاصله پس از انتشار خبر مذاکرات هولیه با رویانیان، مشخص شد که این مربی با تیم ردبول به توافق رسیده است{ایــنــجــا}.
پس از پیوستن هولیه به ردبول بود که رویانیان از پیدا کردن مربی خارجی منصرف شد. او که حالا محبوبیت زیادی بین هواداران پرسپولیس دارد{ایــنــجــا} ناگهان در مصاحبه ای اعلام کرد که اگر با سرمربی خارجی به توافق نرسد، علی پروین سرمربی پرسپولیس خواهد شد{ایــنــجــا}. البته ماجرای پروین 24 ساعت هم طول نکشید و پس از آنکه هواداران در تمرین صبح چهارشنبه پرسپولیس شعارهایی علی پروین دادند{ایــنــجــا} خود او از سرمربیگری این تیم انصراف داد{ایــنــجــا}. البته از آنجا که رویانیان و پروین رابطه خوبی با یکدیگر دارند، رویانیان مسئولیت انتخاب سرمربی را به پروین واگذار کرد{ایــنــجــا}.
پس از آن بود که نام محمد مایلی کهن هم وارد لیست گزینه های سرمربیگری پرسپولیس شد{ایــنــجــا}. البته همه می دانند که پروین و مایلی کهن رابطه خوبی با یکدیگر ندارند و او قطعا با توصیه پروین به لیست گزینه های سرمربیگری پرسپولیس اضافه نشده است. با این حال یکی از گمنه زنی هایی که در مورد نیمکت پرسپولیس وجود داشت این بود که نام علی دایی هم به عنوان گزینه ای جدی مطرح شود، تا با تکمیل سناریویی از پیش طراحی شده، برونو متسو روی نیمکت پرسپولیس بنشیند{ایــنــجــا}. گرچه بعدا مشخص شد این گمانه زنی هم درست نیست چراکه خود متسو از حضور در پرسپولیس انصراف داد. فعلا جدی ترین گزینه نیمکت پرسپولیس علی دایی است که گفته می شود امروز هم با رویانیان جلسه ای برگزار خواهد کرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
آيت اللهى : فدراسيون در قرعه استقلال دست نبرد/دلالى جرم نيست

مرجع خبری پرسپولیس : هادى آيت اللهى نايب رييس فدراسيون گفت : دلالى با داشتن مجوزهاى لازم در قانون تجارت و طبق ماده ۲۳۵ و ۲۳۶ نه تنها جرمى محسوب نشده بلكه اگر همراه با قواعد واقعى خودش باشد، شغل شريفى هم هست. وى در پاسخ به اين سوال كه با توجه به خصوصى بودن تشكيلات سازمان ليگ، چطور سازمان بازرسى كشور كه يك نهاد دولتى است مى تواند در اين سازمان مستقر شده يا با عملكرد نظارتى نقل و انتقالات را كنترل كند، اظهار كرد: ما در اين فوتبال فعلا هيچ جاى خصوصى نداريم و در هر تشكيلاتى يك سر قضايا به هر نوعى به دولت وصل مى شود. اينكه مثلا محمد رويانيان مديرعامل پرسپوليس مى گويد قانون سقف قراردادها را رعايت نكردم، به هر حال بايد يك جايى در اين باره پاسخگو باشد.
بازيكنانى كه بالاتر از سقف قرارداد بستندحق شكايت ندارند
وى افزود: جايى كه مربوط به ماست هيات فوتبال و آن قراردادهاى ثبت شده خواهد بود. ما قانونا قراردادى كه خارج از سقف باشد را نمى توانيم ثبت كنيم. حالا اگر امتياز دادن به بازيكنان در قالب چيزهاى ديگر بوده، بازيكنان بايد بپذيرند اگر در دريافتى هايشان به مشكل برخورد كنند، نمى توانند به هيچ مرجعى شكايت كنند. تنها مرجع رسيدگى كننده به شكايات فوتبالى كميته انضباطى فدراسيون است. آيت اللهى در پاسخ به اين سوال كه با اين تفسير شما، مى توان نتيجه گرفت باشگاه ها مشروط به اينكه بتوانند هزينه هايشان را تامين كنند، مجاز هستند قانون سقف قراردادها را رعايت نكنند! تصريح كرد: خير منظورم اين نيست. اين روال، رفتار باشگاه هايى كه قانون سقف را رعايت نمى كنند، توجيه نمى كند. صحبت هاى من يك نوع آگاهى براى آنهايى است كه اقدام به پرداخت يا دريافت پول هاى زيرميزى مى كنند. امروز من مدير هستم، ممكن است فردا ديگر در آن باشگاه مدير نباشم؛ بنابراين مدير بعدى چطور بايد تعهدات نابجاى مدير قبلى را انجام دهد؟ يا آنكه بازيكن با مدير قبلى طرف بوده و توافقى با مدير جديد ندارد. حتى ممكن است بازيكنى به طور مصلحتى خودش را مصدوم كند، تا مدت زيادى از يك فصل را استراحت كرده اما در عين حال پول هنگفتى بگيرد. همه اين اشكالات نشان مى دهد كه توافق هاى خارج از قانون اعتبارى ندارد. حضور تيم ها در قرعه كشى به منزله حضور قطعى شان در ليگ برتر نيست وى در واكنش به اينكه « بارها اعلام شده بود باشگاه هاى بدهكار تا پيش از تعيين و تكليف بدهى هايشان حق حضور در ليگ برتر را ندارند اما با اين حال تمام تيم هاى ليگ برترى در قرعه كشى ليگ شركت داده شدند! » گفت: ما نمى توانستيم زمان قرعه كشى ليگ را به عقب بياندازيم. جدا از بحث بدهى ها اصلا بعضى باشگاه ها در شرايط عادى هم براى حضور در ليگ برتر مشكل دارند. بعضى از آنها امكانات لازم را نداشته يا تيم را براى حضور در اين بازى ها آماده نكردند. بنابراين صرف حضور تيم ها در قرعه كشى تضمين كننده حضورشان در ليگ امسال نيست. كاهش تعداد تيم هاى ليگ امسال به سود تيم ملى است
آيت اللهى ادامه داد: به طور مثال آيا شما از باشگاه راه آهن در فصل نقل و انتقالات خبرى شنيده ايد؟ چند باشگاه ديگر هم تاحدى همين وضعيت را دارند. بنابراين ما قرعه كشى را در زمان مقرر برگزار كرديم، حالا اگر تا پيش از شروع بازى ها اين باشگاه ها به مشكلات شان رسيدگى كردند كه هيچ اما در غير اين صورت از تعداد تيم هاى ليگ امسال كم مى كنيم كه اتفاقا هم به سود تيم ملى هم هست. آقاى رويانيان قرعه استقلال نصيب شما مى شد باز هم اعتراض مى كرديد؟! نايب رييس فدراسيون در واكنش به اعتراض هاى رويانيان نسبت به قرعه كشى رقابت هاى ليگ، گفت: سوالم از رويانيان اين است كه آيا اگر قرعه اى كه براى استقلال بوجود آمد نصيب پرسپوليس مى شد، آيا باز هم اعتراضى مى كرديد؟ اين شانس استقلال بوده كه تعدادى از حريفان خارج از خانه اش در هفته هاى ابتدايى ليگ تيم هاى تهرانى هستند و بازى هايشان در ورزشگاه آزادى برگزار مى شود. ممكن بود اين قرعه به پرسپوليس برسد. قرعه كشى در حضور نمايندگان تيم ها برگزار شد و فدراسيون در قرعه هاى بيرون آمده دخالتى ندارد. در جهت منافع تيم ملى بهتر است جام حذفى حذف شود
وى درباره حذف احتمالى جام حذفى و اينكه آيا نظر باشگاه ها را هم در اين رابطه دخالت مى دهيد، گفت: تصميم به اين اقدام گرفتيم تا از فشردگى رقابت هاى داخلى در جهت منافع تيم ملى كم كنيم. سازمان ليگ از afc در اين باره استعلام گرفته كه ظرف امروز و فردا پاسخ آن را دريافت مى كنيم. نظر باشگاه ها را هم مى پرسيم اما باشگاه هاى ما هم بپذيرند كه اولويت همه ما براى فوتبال ايران بايد موفقيت تيم ملى باشد. همه مردم ايران مى خواهند تيم ملى به جام جهانى ۲۰۱۴ صعود كند كه خواسته به حقى هم هست. كره جنوبى پيش از جام جهانى۲۰۰۲ ليگ كشورش را تعطيل كرد
نايب رييس فدراسيون تاكيد كرد: حتى اگر لازم باشد بايد در مقاطعى ليگ را هم بخاطر تيم ملى تعطيل كنيم. كره جنوبى براى آمادگى هرچه بيشتر در جام جهانى ۲۰۰۲ ليگ كشورش را تعطيل كرد. نتيجه اش را هم گرفت و ديديم كه در جمع چهار تيم پايانى جام جهانى قرار گرفت. همه بايد از تيم ملى حمايت كنيم تا آمادگى بيشترى پيدا كند. البته حقوق باشگاه ها هم ناديده گرفته نمى شود اما انتظار داريم آنها همچون گذشته از برنامه هاى تيم ملى حمايت كنند. پس از مجمع، بهروان به afc معرفى مى شود
در واكنش به اينكه همچنان عزيزمحمدى به عنوان نماينده ايران در جلسات afc شركت مى كند، آيا براى حضور بهروان در كنفدراسيون آسيا برنامه اى نداريد، اظهار كرد: عزيزمحمدى از قبل به afc معرفى شده بود و الان هم در برنامه ها شركت مى كند. طبق روال پس از آنكه مجمع فدراسيون برگزار و در نهايت بهروان رسما به عنوان رييس كميته مسابقات انتخابات انتخاب شد، قطعا او را به afc معرفى مى كنيم. شايد مجمع فدراسيون را بعد از ماه رمضان برگزار كنيم
نايب رييس اول فدراسيون درباره زمان برگزارى اين مجمع نيز خاطرنشان كرد: اگر مجمع در زمان قبلى اعلام شده يعنى ۲۱ تير برگزار نشود، قطعا اين مجمع را در اولين روز كارى پس از ماه مبارك رمضان برگزار مى كنيم تا تكليف نايب رييس دوم رييس كميته مسابقات فدراسيون هم مشخص شود. به تاخير افتادن برگزارى مجمع و طولانى شدن مسووليت سرپرستى سازمان ليگ از نظر قانونى مشكلى ندارد. بايد مشكلات درون مجموعه تيم ملى فوتسال را حل كنيم
وى با بيان اينكه فدراسيون بنا ندارد تا جام جهانى فوتسال سرمربى تيم ملى را تغيير دهد، در اين باره گفت: على صانعى از سرمايه هاى فوتسال ايران است كه بايد حفظ شود. ما فقط بهتر است برخى مشكلات درون مجموعه تيم را حل كنيم كه با به خدمت گرفتن يك مدير فنى خارجى اين اقدام را انجام مى دهيم
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
اختصاصی/ فریدونی: آوردن اسم دایی شیطتنت رسانه ها است

کانون هواداران پرسپولیس: در پی شایعات اخیر مبنی بر اعلام سر مربی پرسپولیس سایت کانون هوادارن پرسپولیس پیگیر این مجرا شده ایم توانست مصاحبه تلفنی با رئیس کانون هواداران و مشاور ارشد سردار رویانیان انجام دهیم در گفتگوی تلفنی با رئیس کانون هواداران پرسپولیس آقای فریدونی اعلام کردند : سردار رویانیان مرد بحران هاست و مدیر بحران هاست.
حسین فریدونی رئیس کانون هواداران باشگاه دقایقی پیش در این مصاحبه اختصاصی گفت: من نمیدانم چه کسانی اسم علی دایی را در رسانه ها اعلام کرده اند آوردن اسم دایی به عنوان مربی پرسپولیس یک شیطنت رسانه ای بوده است و برخی دشمنان و دوستان نا آگاه این مطلب را اعلام نموده اند.
وی افزود:

رویانیان در طی دوران مدیریتش در کشور خدمات فوق العاده ای انجام داده و همیشه نشان داده که مرد بحران هاست و هیچ گاه به عقب بر نمیگردد وی ادامه داد :سرمربی آینده پرسپولیس از بین سه گزینه خارجی که نام آنها در سایت باشگاه هست انتخاب میشود و هواداران بدانند اگر سردار سرخ ایران نتواند با این گزینه ها کنار بیاید آن وقت به گزینه های داخلی فکر میکند.


ایشان اضافه کرد : سردار سرخ ایران با خریدهایی که امسال برای پرسپولیس انجام داده میداند این تیم مربی بزرگ میخواهد پس به عقب بر نمیگردد و برای تیم بزرگ و این بازیکنان بزرگ حاشیه ایجاد نمی کند وی در پایان ضمن تشکر و بردباری هواداران واقعی پرسپولیس گفت تا فردا ساعت پنج بعد از ظهر مربی پرسپولیس اعلام میشود و این هجمه وشیطنت دشمنان تمام خواهد شد و این دوستان خواهند فهمید رویانیان بیدی نیست که با این بادها بلرزد.
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
تیم ها الان تو اردو هستن دارن آماده میشن....پرسپولیس هنوز دنبال سرمربیه.......!!!!!!!!!!!!......:razz:
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
بمب حاجی فتح الله با خودش درگیر است خبرگزاری اف سی پرسپولیس: آرش برهانی در اواسط تمرین با برخورد با آدمک های حاضر مصدوم و مجبور به ترک تمرین شد البته به گفته پزشکان مصدومیت او جدی نیست.نکته جالب این است در چند روز اخیر مدیرعامل آبی پوشان برهانی را با سایر بازیکنان ملی پوش پرسپولیس مقایسه کرده و حفظ او در تیم خود را ترکاندن یک بمب دانسته است ! و او را یکی از مدعیان آقای گلی لیگ برتر خطاب کرده , آرش برهانی در تمرین امروز استقلال با برخود به آدمک های حاضر مصدوم و محل تمرین را ترک کرد برای این مهاجم خوب کشورمان آرزوی سلامتی داریم و امیدوارم هر چه زود تر سلامت خود را بدست بیاورد چون که خط حمله فوتبال ملی ما به همچین بمب هایی نیاز داشته و بدون همچین بازیکن هایی دچار ضعف گلزنی هستیم !
ن http://www.www.www.iran-eng.ir/images/smilies/icon_biggrin.gif ایم مهاجمشون از اولشم خوددرگیری مزمن داشت ...
.
راستی قضیه گتوزو چی شد؟ یکی نیست به این حاجی بگه چرا جوون مردمو الکی امیدوار میکنی گتوزو بیچاره همینجوری مونده چیکار کنه ..حاجی جوابشو نداده اینم پاشو کرده تو یه کفش که یا اسطغلال یا خودکشی .....
.
تازه کریس رونالدو بعد از بازی دیشب اعلام کرده دیگه تو رئال نمی مونه شنیده شده تازگیا حاجی باهاش مذاکره کرده .... .
.
پولکیا دیروز رفتن چکشونو پاس کنن حساب حاجی خالی بوده از همونجا زنگ زدن قلعه نوعی اعتراض کردن ....هنوز دو روز تمرین نکردن پول پول میکنن ... http://www.www.www.iran-eng.ir/images/smilies/icon_biggrin.gif
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
حضور هافبک دفاعی جدید پرسپولیس در جمع 10 بازیکن دونده ی پرتغال / 18 بازی ملی برای برزیل (سوسای تاج سوراخ کن)

کانون هواداران پرسپولیس : بالاخره هافبک دفاعی برزیلی پرسپولیس هم به ایران آمد تا خیال هواداران این تیم از بابت جذب بازیکن در این پست تا حدودی راحت شود.

دیروز گفته می‌شد سوسا سه‌شنبه شب به تهران رسیده، هر چند نزدیکان او درباره زمان ورودش به تهران شک داشتند و اعلام کردند شاید هم چهارشنبه (دیشب) به تهران رسیده باشد.

به هر حال سوسا که پیش‌تر قراردادی داخلی با پرسپولیس بسته، قراردادی رسمی با این باشگاه امضا خواهد کرد. نام کامل این هافبک برزیلی که 18 ژانویه 1985 در گویانای برزیل به دنیا آمده روبرتو دسوسا رزونده است.

این بازیکن کوتاه قامت که تنها 176 سانتیمتر قد دارد فوتبالش را در گوارانی برزیل شروع کرد و بعد به سلتاویگوی اسپانیا پیوست که البته در این تیم اسپانیایی موفق نبود و تنها 15 بار به میدان رفت تا سلتا این بازیکن را در سه فصل متوالی به تیم‌های سالامانکا، راسینگ فرول و لیکسوئس قرض بدهد.

سوسا سرانجام در سال 2009 به تیم ماریتیموی پرتغال پیوست و طی سه فصل گذشته 73 بازی برای این تیم انجام داد که حدود 30 بازی‌اش مربوط به فصل گذشته لیگ پرتغال است.

این بازیکن که به گفته مدیربرنامه‌هایش «معروف‌ترین خارجی فوتبال ایران» است در رده ملی طی سال‌های 2003 تا 2006، 18 بازی برای تیم زیر 20 سال برزیل انجام داده است. به گفته مدیر برنامه‌های سوسا این بازیکن دوندگی فوق‌العاده‌ای دارد و در چند هفته از رقابت‌های فصل گذشته لیگ پرتغال جزو 10 نفر اول لیست دونده‌ترین بازیکنان این لیگ قرار گرفته است. همچنین این هافبک کوتاه قامت علی‌رغم جثه کوچک، خوب ضربه سر می‌زند و اهل تکل و درگیری است.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
تایید تست پزشکی ملی‌پوش برزیلی / سوسا از شنبه در تمرینات پرسپولیس شرکت می‌کند

کانون هواداران پرسپولیس : پس از توافقات به عمل آمده و تست پزشکی هافبک برزیلی جدید تیم فوتبال پرسپولیس شنبه در تمرینات این تیم شرکت می‌کند.

پرسپولیس برای رفع نواقص برخی از پست‌های خود از بازیکنان خارجی استفاده خواهد کرد. از این رو پس از توافقات به عمل آمده در هفته گذشته بالاخره "روبرتو سوسا" هافبک دفاعی برزیلی که سابقه بازی در لیگ اسپانیا و پرتغال را دارد، قرار است از روز شنبه در تمرینات این تیم شرکت کند.

گفتنی است این بازیکن تست پزشکی داده و مشخص شده مشکل خاصی برای همکاری با پرسپولیس ندارد.

سوسا 18 بازی ملی در تیم زیر 23 سال برزیل دارد.

----------------------
ایمون 9ثانیه هم شنبه میاد سر تمرین
 

Similar threads

بالا