کلوپ طرفداران پرسپولیس

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مصطفی دنیزلی هم به کهکشان سرخ اضافه شد / 2 ستاره ی دیگر در راه است



اگر سری به سایت رسمی باشگاه زده باشید، با قسمتی که " پرسپولیس 91-کهکشان سرخ " نام دارد مواجه می شوید.



به گزارش کانون هواداران پرسپولیس، این قسمت که حدود 2 هفته ی پیش و پیش از جذب بازیکنان جدید به سایت رسمی اظافه شد، همان موقع حاشیه های فراوانی به وجود آورد، زیرا هنوز بازیکنانی همچون بنگر، حسینی، ماهینی و قاضی به طور رسمی پرسپولیسی نشده بودند، اما اسم و عکس آنها در این قسمت وجود داشت، به همین دلیل در کمتر از 2 ساعت این قسمت از سایت رسمی حذف شد.



اما پس از چند روز بار دیگر این قسمت به سات باشگاه اظافه شد، اما فقط بازیکنانی که با پرسپولیس قرارداد داشتند در آن دیده می شدند و خرید های جدید هم پس از ثبت قرارداد به این لیست اظافه می شدند.



به گزارش کانون، تا دیروز فقط اسم بازیکنان پرسپولیس در این لیست وجود داشت، اما روز گذشته محمد رویانیان و مصطفی دنیزلی هم به این لیست اضافه شدند
.




اظافه شدن نام مصطفی دنیزلی به این لیست را باید پایان تمام شایعات در مورد سرمربی فصل آینده ی پرسپولیس دانست، شایعاتی که با وجود تاکید رویانیان مبنی بر اینکه مصطفی دنیزلی سرمربی فصل آینده ی ماست، هر روز از سوی رسانه هایی همچون گل و فارس مطرح میشد.



اما نکته ی قابل توجه، وجود 2 علامت سوال در این لیست می باشد، علامت سوال هایی که طی روز های آینده با بازیکنان بزرگ پر خواهند شد
.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دلخوري شديد فتح الله زاده از رويانيان

علي فتح الله زاده، مدير عامل تيم استقلال، مذاكرات لازم را با كريم انصاري فر انجام داده و حتي مدعي شده كه 90 درصد مذاكرات نهايي شده و انها منتظر پايان بازي ايران و قطر هستند اما حريف جلوتر از انهاست.

به گزارش زلال نیوز، مدير عامل پرسپوليس مذاكراتي را با اين مهاجم انجام داده است و گفته مي شود كه پيشنهاد قابل توجهي نيز به اين بازيكن ارائه شده است تا وي بپذيرد كه فصل آينده را در جمع قرمزها سپري كند، اين اتفاق در حالي است كه فتح الله زاده حسابي از عملكرد و اتفاقات اخير دلخور و ناراحت است و خواستار اين شد كه پرسپوليس ها در خصوص جذب گزينه هاي خود اقدامي لازم را انجام دهند و وارد بازار نقل و انتقالات استقلال نشوند.

شايان ذكر است، مدير عامل تيم استقلال، ناراحتي خود را اعلام كرده است، آبي ها مدعي شدند كه پرسپوليس نبايد به دنبال گزينه هايي باشد كه استقلال با آنها به توافق رسيده است زيرا اين اتفاق خوشايند نيست.

گفتني است، رويانيان با شرايطي كه در فصل نقل و انتقالات ايجاد كرده قصد دارد وضعيت را براي تيم قرمزها تغيير دهد و اين در حالي است كه پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات ، به حريف خود پيشي گرفته و در حالي كه فتح الله زاده فصل پيش، استقلال را كهكشاني بست اين وضعيت در مورد پرسپوليس اين فصل تكرار شده است.

گفته مي شود كه اعتراض و دلخوري مديريت استقلال به اطلاع رويانيان رسيده است اما اين در حالي است كه مديريت پرسپوليس اعلام كرده تمامي سعي و تلاش خود را براي بسته شدن يك تيم خوب براي فصل آينده انجام مي دهد و توجهي به حرف و حديثها ندارد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
عملیات خنثی سازی بمب های رویانیان توسط دنیزلی!
در حالی که مدیرعامل پرسپولیس در فصل نقل*وانتقالات بازیکنان بزرگ و خوبی جذب کرده اما سرمربی این تیم در ترکیه به*سر می*برد و هیچ خبری از او نیست.





به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، مصطفی دنیزلی پس از آخرین دیدار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا که با شکست 3 بر صفر سرخ*پوشان مقابل الاتحاد عربستان همراه شد، به ترکیه رفت و تا امروز خبری از او نشده است.
در این مدت خبرهای ضد و نقیضی در این باره منتشر شد. از یک سو گفته می*شد این مربی در حال مذاکره با باشگاه بشیکتاش است و از سوی دیگر برخی اعتقاد داشتند که او چون یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد،* به ایران باز خواهد گشت.
مصاحبه*های مختلف از دنیزلی و البته متفاوت همه را دچار سردرگمی کرد. در برخی از مصاحبه*های منتشر شده در رسانه*های ترکیه، دنیزلی از تمایلش برای مربیگری در بشیکتاش حرف می*زند و در آن سو در مصاحبه* با رسانه*های ایرانی همه چیز را تکذیب می*کرد.
در این مدت مسئولان باشگاه پرسپولیس موضع روشنی اتخاذ نکردند و رویانیان تنها به ذکر این نکته که دنیزلی با ما قرارداد دارد و می*خواهد پولش حلال باشد، بسنده کرد. مدیرعامل پرسپولیس البته زمانی که دید دنیزلی فعلا خیال بازگشت به ایران را ندارد، گفت که مرخصی این مربی را تمدید کرده است!
دنیزلی به بهانه آنچه که بیماری همسر و پدر همسرش اعلام شده، در ترکیه است و در تازه*ترین اخبار، گفته شده که ممکن است تا پایان هفته جاری به کشورمان بازگردد، البته اگر این بار هم همانند گذشته نباشد.
این در شرایطی است که بیشتر تیم*های لیگ برتری تمرینات خود را برای حضور در لیگ دوازدهم آغاز کرده*اند. در شرایطی که رویانیان در تهران دنبال بمب ترکاندن است و با جذب بازیکنان بزرگ در اندیشه ساختن تیمی قوی است، دنیزلی در ترکیه به سر می*برد و مشخص نیست چه زمانی می*خواهد به ایران بازگردد.
آنهایی که فوتبالی هستند می*دانند که بهترین زمان برای آماده سازی یک تیم همین روزهایی است که پرسپولیس در حال از دست دادن آنها است. نتیجه*گیری یک تیم ارتباط مستقیمی به دوران بدنسازی و تمرینات آماده سازی پیش از فصل دارد و پرسپولیس به راحتی در حال از دست دادن این روزها است.
دوازدهمین دوره لیگ برتر 31 تیر یعنی حدود 40 روز دیگر آغاز می*شود اما پرسپولیس هنوز تکلیف سرمربیگری*اش را نمی*داند. از یک سو گفته می*شود دنیزلی تمایلی برای بازگشت به ایران ندارد و از سویی دیگر اعلام می*شود او قرارداد دارد و باید به ایران بیاید. باز هم از یک طرف شنیده می*شود مسئولان باشگاه پرسپولیس به دلیل نتایج نامطلوب تمایل چندانی به ادامه فعالیت با دنیزلی ندارند و به دنبال یک مربی دیگر هستند.
در این میان نام دایی و مربیان خارجی مطرح می*شود اما مسئولان باشگاه پرسپولیس تا کنون پاسخ روشن و واکنش قاطعی در مقابل این شایعات و مسائل رخ داده نشان نداده*اند.
سؤال اینجاست که مدیران باشگاه پرسپولیس تا چند وقت دیگر می*خواهند منتظر دنیزلی بمانند. آیا در قرارداد این مربی درباره مرخصی و حضور این مربی در ایران چیزی ذکر نشده و اگر ذکر شده پس چرا امروز دنیزلی تا هر زمان که می*خواهد در خارج از کشور می*ماند و مدیران پرسپولیس واکنشی نشان نمی*دهند؟
صدای این روزهایی که پرسپولیس از دست می*دهد بعدا درمی*آید. یعنی زمانی که لیگ آغاز شود و پرسپولیس به خاطر از دست دادن فصل آماده سازی طوری به میدان برود که هوادارانش را ناامید کند. هواداران پرسپولیس بعد از سپری کردن یک فصل کابوس وار دیگر تحمل ناکامی*های این تیم آن هم با ستاره*های بزرگ را ندارند. مشکل اما اینجاست که رویانیان در تهران بمب می*ترکاند و دنیزلی در ترکیه این بمب*ها را خنثی می*کند!
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
وضعیت نظام وظیفه انصاری*فرد تا دو روز دیگر مشخص می*شود/ بمبی در کار نیست؟

مرجع خبري پرسپوليس : رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح از مشخص شدن وضعیت نظام وظیفه مهاجم فصل گذشته سایپا در دو روز آینده خبر داد.


مهرعلی باران چشمه در پاسخ به این سؤال که آیا کریم انصاری*فرد بازیکن سرباز به شمار می*رود یا خیر اظهار داشت: چند روز است که خیلی*ها از من این سؤال را می*پرسند اما تا زمانی که وضعیت او را بررسی نکنم نمی*توانم اظهار نظر کنم.

وی افزود: درخواست استعلام وضعیت انصاری*فرد را داده*ام و تا دو روز دیگر تکلیف نظام وظیفه او مشخص می*شود. کریم انصاری*فرد که از او به عنوان بمب نقل و انتقالات یاد می*شود این روزها مورد توجه پرسپولیس، استقلال و سپاهان قرار دارد و باید دید با این شرایط آیا می*تواند به یکی از این تیم*ها منتقل شود یا اینکه باید به دلیل سرباز بودن به یکی از تیم*های نظامی برود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
سازمان کارگزاران رسمی فوتبال ایران تشکیل شد

ارتش سرخ دات كام: کارگزاران فوتبال ایران صاحب سازمان و تشکیلات مستقل شدند. سازمان کارگزاران رسمی فوتبال ایران به ریاست محمودی تشکیل شد.

بانی تشکیل این سازمان نیز اتحادیه باشگاه های ایران بود.

کارگزاران رسمی فیفا و فدراسیون فوتبال جلسه ای در اتحادیه باشگاه های ایران برگزار کردند و از بین خود محمودی را به عنوان رئیس، شهداد ناظمی به عنوان نایب رئیس، نکومنش به عنوان دبیر این سازمان انتخاب کردند.

آزاده احمدی نژاد و فراهانی نیز از اعضای این سازمان هستند.

این در حالی است که هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران مدتی است که فعالیت کلیه کارگزاران رسمی فیفا در ایران را به حالت تعلیق درآورده است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
قائم مقام باشگاه پرسپولیس: دلم پر است، اما می خواهم آرامش داشته باشم

ارتش سرخ دات كام: قائم مقام باشگاه پرسپولیس تهران گفت كه دلش از شرایط پر است، اما در حال حاضر تنها به آرامش نیاز دارد. جمشید زارع كه مدتی است سكوت رسانه ای كرده و پاسخ گوی خبرنگاران نیست روز دوشنبه گفت: دلم از بعضی مسایل بسیار پر است، اما در حال حاضر تنها می خواهم آرامش داشته باشم.

وی ادامه داد: بهتر است، فعلا در خصوص بعضی از مسایل سكوت كنم، اما باید بگویم كه حرف های زیادی برای گفتن دارم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تهران گفت: همانطور كه گفتم حرف های زیادی برای گفتن دارم اما در حال حاضر در باشگاه حضور دارم و می خواهم با آرامش به كار خود رسیدگی كنم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
احتمال حضور هاشمیان در فولاد خوزستان




مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس قصد خداحافظی از دنیای فوتبال را ندارد و با یک پیشنهاد جدی از باشگاه فولاد خوزستان مواجه شده است.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ وحید هاشمیان که این روزها برای پیگیری امور شخصی در آلمان حضور دارد با پیشنهاد حسین فرکی در فولاد مواجه شده و احتمالا فصل آینده راهی اهواز می شود.
هاشمیان از زمان حضور فرکی در تیم ملی رابطه نزدیکی با وی دارد و حتی دو سال پیش ، قبل از پیوستن به پرسپولیس تا آستانه حضور در تیم وی (نفت تهران) پیش رفته بود. آنچه مشخص است ، اینکه هاشمیان دستکم یک فصل دیگر به عنوان بازیکن در لیگ برتر حضور خواهد داشت و فعلا قصد آویختن کفش ها را ندارد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
سایه شوم دوپینگ بر سر تراکتور آسیایی/ این بار هم پای یک استقلالی در میان است؟
مرجع خبری پرسپولیس : خبر مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ (الف-الف) مدافع کناری مورد علاقه امیر قلعه نوعی در تراکتورسازی جشن صعود این تیم به لیگ قهرمانان آسیا را تلخ کرد.

به گزارش مرجع خبری، احمد هاشمیان در حالی از مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ یک بازیکن لیگ برتری خبر داد که خیلی زود مسئولان فدراسیون فوتبال با ارائه کدهایی از قبیل حضور این بازیکن در یک تیم پرطرفدار شهرستانی مشخصات این بازیکن را افشا کردند.
خبری که جشن 40 هزار نفری هواداران تراکتورسازی برای صعود به آسیا را به کام آن ها تلخ کرد! یکی از 4 بازیکن تراکتورسازی که در آخرین مسابقه لیگ برتر تست دوپینگ داده بودند، همان دوپینگی جدید لیگ برتر ایران است. فلاویو لوپز، سیامک سرلک، مهدی ثابتی و احمد آل نعمه نفراتی بودند که در آن مسابقه تست دوپینگ دادند و حالا خبر مثبت اعلام شدن آزمایش یکی از آن ها سایه شوم دوپینگ را دوباره روی سر فوتبال ایران آورده است. پیش از این نیز استقلالی ها با استفاده از مواد ممنوعه در دربی جام حذفی مقابل تیم نصفه و نیمه پرسپولیس به پیروزی رسیدند و در نهایت قهرمان دوپینگی جام حذفی ایران لقب گرفتند. آیا این بار هم در پرونده دوپینگ (الف-الف) پای سرمربی جدید استقلال در میان است؟!
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
حضور مارادونا در تیم ملی امارات جدی شد/ خلعتبری در الوصل می ماند؟
مرجع خبری پرسپولیس : محمدرضا خلعتبری در حالی روز چهارشنبه برای مذاکره با باشگاه الوصل به امارات می رود که رسانه های این کشور از جدی شدن حضور دیگو مارادونا روی نیمکت تیم ملی امارات خبر می دهند.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ محمدرض خلعتبری صبح چهارشنبه و تنها چند ساعت بعد از برگزاری بازی تیم ملی ایران مقابل قطر (عصر سه شنبه) برای مذاکره با مسئولان باشگاه الوصل راهی امارات می شود.
خلعتبری علاوه بر الوصل از 2 باشگاه دیگر اماراتی نیز پیشنهاد دارد و البته مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در چندین ملاقات با مدیربرنامه های این بازیکن، از وی خواسته شرایط حضور خلعتبری را در جمع سرخپوشان فراهم کند. با وجود اینکه این بازیکن خوش تکنیک علاقه زیادی به ادامه همکاری با دیگو مارادونا دارد، خبرهای جدید رسانه های امارات احتمال بازگشت این بازیکن به ایران و پیوستن به پرسپولیس را پررنگ تر می کند. اماراتی ها از توافق دیگو ماردونا برای قبول هدایت تیم ملی این کشور خبر می دهند و این یعنی قطع همکاری اسطوره فوتبال آرژانتین با الوصل و محمدرضا خلعتبری. وی البته پیشنهاداتی هم از 2 باشگاه دیگر اماراتی دارد و باید دید در نهایت این بازیکن چه تصمیمی در خصوص حضور در پرسپولیس یا ادامه فعالیت در فوتبال امارات خواهد گرفت.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مرجع خبری پرسپولیس : مصطفی دنیزلی در تماس تلفنی با محمد رویانیان پیگیر آخرین وضعیت حضور کریم انصاری فرد و محمدرضا خلعتبری در پرسپولیس شد.
بر خلاف آنچه برخی اصطلاحا رسانه ها عنوان می کنند و هر روز شایعه جدیدی از عدم بازگشت افندی به تهران منتشر می کنند، افندی به رسم عادت همیشگی اش روز پنجشنبه به تهران می آید تا 35 روز پیش از شروع لیگ، تمرینات پرسپولیس را زیر نظر بگیرد.
او البته در تمام مدتی که در ایران حضور نداشت به طور مرتب با محمد رویانیان در تماس بود و مدیرعامل سرخپوشان جزئیات فعالیت خود را در فصل نقل و انتقالات در اختیار دنیزلی می گذشت. سرمربی ترکیه ای پرسپولیس در آخرین تماس با محمد رویانیان پیگیر پرونده حضور انصاری فرد و خلعتبری در پرسپولیس شد و به مدیرعامل سرخ ها تاکید کرد حداقل یکی از این 2 نفر را برای فصل آینده به ترکیب پرسپولیس اضافه کند. دنیزلی همچنین قرار است بزودی نام هافبک دفاعی مورد نظرش را از میان گزینه های پیشنهادی باشگاه به رویانیان بدهد تا جذب بازیکن در این پست حساس نیز نهایی شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
2ستاره دیگر در راهند ، فقط 48 ساعت صبر کنید! + عکس

مرجع خبری پرسپولیس : در حالی که پرسپولیسی ها با اختلاف بسیار زیاد نسبت به رقبا در فصل نقل و انتقالات نسبت به خرید بازیکنان بزرگ اقدام کردند اما این پایان کار آنان نیست! به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، پرسپولیسی ها هنوز در خط هافبک و حمله به دنبال جذب بازیکنان بزرگ هستند و باشگاه پرسپولیس نیز این نوید را به هواداران می دهد.
روزنامه منتصب به باشگاه پرسپولیس تیتر اول چاپ صبح امروز خود را به این مساله اختصاص داده و نوشته : دو ستاره بزرگ در راهند ؛ فقط 48 ساعت صبر کنید! سایت این باشگاه هم در بخش معرفی کهکشان سرخ علاوه بر عکس رویانیان و دنیزلی و بازیکنان فصل پیش ، چهره بازیکنان جدید جذب شده این تیم را نیز کار کرده است و در انتهای آن دو جای خالی به شکل علامت سوال گذاشته است! این دو علامت سوال نام کیست؟ خلعتبری؟ انصاری فرد؟ پله؟ یا شاید نوری و حقیقی... تنها چند روز منتظر بمانید!
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
سرپرست سپاهان: آقایان تازه وارد تیمداری با بازیکن میلیاردی را به ما یاد بدهند/ با آغوش باز کریمی را می پذیریم

ارتش سرخ دات كام: مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان با انتقاد از مبالغی که برخی از باشگاه ها برای جذب بازیکن پرداخت می کنند، گفت: آقایان تازه وارد به فوتبال تیم داری با کنار هم قرار گرفتن بازیکنان بالای یک میلیارد با نفراتی زیر 500 میلیون را به ما یاد بدهند.

رسول خوروش در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال سپاهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: پس از جذب فرشید طالبی، در صدد جذب یک مدافع میانی و یک هافبک دیگر هستیم تا فهرست مان را برای فصل آینده ببیندیم. ضمن اینکه با حفظ جانواریو، سزار و سوکای، یک بازیکن آسیایی دیگر هم جذب خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مهدی کریمیان هم از تیم سپاهان جدا شده، اضافه کرد: علاوه بر کریمیان، رحمان احمدی، هاشیم بیگ زاده، محسن بنگر و سیدجلال حسینی نفرات جدا شده از تیم سپاهان هستند.

مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان خاطرنشان کرد: از مدیران تازه وارد به فوتبال می خواهم که یک کلاس تیمداری برای مان بگذارند و به ما یاد دهند چگونه بازیکنان بالای یک میلیارد تومان در کنار بازیکنانی که زیر 500 میلیون می گیرند، در کنار هم حضور یافته و هیچ مشکلی هم برایشان پیش نمی آید.

خوروش همچنین با اشاره به اینکه علی کریمی اسطوره فوتبال ایران بوده و هر 50 سال یکبار چنین بازیکنی در فوتبال پیدا می شود، در پایان گفت: اگر علی کریمی تصمیم بگیرد به سپاهان بیاید، با کمال میل این موضوع را پذیرفته و با آغوش باز این بازیکن بزرگ را می پذیریم
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پاسخ پژمان نوري به پيشنهاد پرسپوليس

نوري : هيچ بازيکني بدش نمي*آيد با دنيزلي کار کند و من هم از اين قاعده مستثني نيستم. ولي بايد ابتدا تکليفم با ملوان مشخص شود .

محمد رويانيان در حال بستن تيمي قدرتمند براي ليگ دوازدهم است. پرسپوليس بازيکنان مطرحي جذب کرده و حالا مي کوشد دو، سه ستاره ديگر فوتبال ايران را جذب کند. پژمان نوري يکي از اين بازيکنان است که مورد توجه پرسپوليسي*ها قرار گرفته است.

به گزارش گل، نوري که اين روزها از مصاحبه فراري است درباره ابهام*هايي که اطرافش وجود دارد مي*گويد: «هنوز درباره تيم فصل آينده*ام تصميمي نگرفته*ام. تمام تمرکزم روي بازي با قطر است اما مذاکره*اي جدي با مسئولان پرسپوليس انجام نداده*ام. مي*خواهم اول تکليفم با باشگاه ملوان روشن شود و بعد درباره پيشنهادهايم تصميم بگيرم. قرار است ظرف امروز و فردا تکليف خريد ملوان توسط هدايتي مشخص شود. بعد از مشخص شدن تکليف مالکيت ملوان تصميم نهايي*ام را مي*گيرم.»

نوري درباره بازي دوباره زير نظر دينزلي در پرسپوليس مي*گويد: «من سال*ها شاگرد دنيزلي بودم و با پيراهن پرسپوليس بازي کردم. هيچ بازيکني بدش نمي*آيد با دنيزلي کار کند و من هم از اين قاعده مستثني نيستم. ولي بايد ابتدا تکليفم با ملوان مشخص شود. اولويتم بازي در ملوان است اما به شرطي که تيم قدرتمندي بسته شود و تيم براي کسب سهميه آسيايي تلاش کند. به همين خاطر منتظر پايان بازي ايران- قطر هستم تا تيم آينده*ام را انتخاب کنم.»

پژمان نوري روبه*روي ازبکستان در پست دفاع چپ به ميدان رفت و بازي زيبايي ارائه داد. نوري درباره بازي مقابل قطر مي*گويد: «بازي سختي پيش رو داريم. اصلا نبايد به شکست سنگين قطر مقابل کره جنوبي فکر کنيم. آنها به تهران مي*آيند تا از ما امتياز بگيرند ولي بايد باهوش باشيم و اسير جنگ رواني عرب*ها نشويم. اگر قطر را ببريم مي*توانيم مقدار زيادي از راه صعود را طي کنيم. اميدوارم با حمايت تماشاگران خودي بتوانيم قطر را ببريم و شش امتيازي شويم.»
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
انصاری فرد: تیم جدیدم را بعد از بازی با قطر اعلام میکنم/ نه پول نقد گرفته ام نه چک
مرجع خبري پرسپوليس : پس از صحبت های جدی مسئولان ****ان ، استقلال و در نهایت پرسپولیس با انصاری فرد و بردارش برای جذب آقای گل لیگ از سایپا ؛ حرف و حدیث هایی در خصوص توافق نهایی این بازیکن با باشگاه های تهرانی و دریافت چک مطرح شد. انصاری فرد در گفتگوی امروز خود این صحبت ها را رد کرده و این گونه می گوید:
چه زماني اسم تيم جديدت را مي گويي؟
فعلا كه تمام فكر و ذكرم روي بازي با قطر است. الان در مورد تيم بعدي ام حرف نزنم بهتر است. اگر 48 ساعت ديگر صبر كنيد تيم جديدم را معرفي مي كنم.
ولي مي گويند تو با استقلال و پرسپوليس مذاكراتي انجام دادي.
خب درست است. برادرم با مسئولان اين دو تيم صحبت كردند اما هنوز تصميم نهايي در اين باره گرفته نشده!
عده اي می گویند تو از پرسپوليسي ها چك گرفته اي و برخی ديگر اعتقاد دارند مسئولان استقلال به تو پول نقد داده اند. كداميك از اين بحث ها درست است؟
هيچكدام. خودم هم در اردوي تيم ملي اين مسائل را شنيدم اما باور كنيد اين شايعه ها به هيچ وجه درست نيست. نه پول نقد از تيمي گرفته ام و نه چك. اصلا مگر مي شود مسئولان يك تيم به هتل بيايند و به من پول نقد بدهند؟ افرادي كه اين اخبار را مي نويسند نمي گويند كريم انصاري فرد 200 ميليون پول نقد را در هتل تيم ملي چه كار كرده؟ اين صحبت ها را تمام و كمال تكذيب مي كنم ضمن اینکه خود مردم مي توانند واقعيت را از غيرواقعيت تشخيص دهند.
برسيم به بازي مقابل قطر. انگار براي اين بازي انگيزه بالایی داري؟
بازي مقابل قطر يكي از مهمترين بازي هاي تيم ملي در اين مرحله است. بازي سختي پيش رو داريم و نبايد گول شكست پرگل قطر مقابل كره جنوبي را بخوريم. آنها به ورزشگاه آزادي مي آيند تا از ما امتياز بگيرند. من هم از تماشاگران تيم ملي مي خواهم ما را در اين بازي خانگي تنها نگذارند. شك نكنيد با حمايت 100 هزار تماشاگر قطر را در تهران مي بريم تا با شش امتياز صدرنشين گروه شويم.
روبروي ازبكستان يك پاس گل زيبا دادي. به هواداران تيم ملي قول مي دهي به قطر گل بزني؟
مثل همه بازيكنان تيم ملي كه يكدل و همقسم هستند معتقدم مهم موفقيت تيم ملي است. در كنار برد تيم ملي اگر بازي كنم تلاش مي كنم دروازه قطر را باز كنم
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ادینیو در نزدیکی پرسپولیس / رویانیان برای جذب بازیکنان خارجی عازم امارات شد
مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صبح امروز برای مذاکره با 2 بازیکن خارجی راهی امارات شد.

محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که قصد دارد با سه بازیکن دیگر قبل از شروع تمرینات پرسپولیس به توافق برسد صبح امروز عازم امارات شد تا با 2 بازیکن مدنظر پرسپولیس که گفته می*شود از برزیل و پرتغال هستند وارد مذاکره شود.
همچنین رویانیان قرار است دیداری با مدیر برنامه*های محمدرضا خلعتبری داشته باشد. وی امشب به ایران باز می*گردد.

گفته می*شود این بازیکنان مورد تأیید مسئولان فنی باشگاه پرسپولیس قرار گرفته*اند.

طبق اطلاعات رسیده به مرجع خبری یکی از بازیکنان لوسیانو ادینیو بازیکن اسبق مس کرمان است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
كريمي: قطر را دست كم نمي*گيريم/ در يورو طرفدار تيم خاصي نيستم
مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم ملي مي*گويد كه تيم ملي به حمايت تماشاگران براي پيروزي مقابل قطر نياز دارد. علي كريمي گفت: اين بازي براي ما بسيار اهميت دارد چون قطر بازي قبلي*اش را واگذار كرده است و قطعا براي جبران به زمين مي*آيد از طرفي ما هم نبايد توجهي به شكست سنگين اين تيم در خانه مقابل كره جنوبي داشته و آن*ها را دست كم بگيريم. پيروزي در اين بازي شرايط ما را در جدول بسيار بهتر خواهد كرد. وي درخصوص حضور تماشاگران گفت: مطمئنم كه هواداران تيم ملي كشورشان را تنها نمي*گذارند. ما به حمايت آن*ها در اين بازي حساس بسيار نياز داريم تا به اميد خدا با پيروزي مقابل قطر راه صعودمان را به جام جهاني هموارتر كرده و در كنار اين عزيزان پيروزي را جشن بگيريم. كريمي در پايان درباره بازي*هاي يورو گفت: طرفدار تيم خاصي نيستم اما بازي*هاي مهم مثل آلمان ـ پرتغال و ايتاليا ـ اسپانيا را تا امروز ديد*ه*ام.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
  • نوری: سال بعد هر دو جام را می خواهیم

  • محمد نوری گفت: با توجه به تیمی که باشگاه در حال بستن آن است، پیش بینی من برای فصل بعد این است که می توانیم هر دو جام را بگیریم. من علاوه بر این می خواهم به تیم ملی هم برگردم.

    هافبک موثر پرسپولیس که در فصل گذشته دومین بازیکن موثر تیم بود، پس از آنکه امروز قراردادش با پرسپولیس را به ثبت رساند در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: ادامه حضور من در پرسپولیس همان 20 روز پیش قطعی شده بود. با توجه به شناختی که از آقای رویانیان داشتم و صحبتی که کردیم، شک نداشتم پرسپولیس امسال یک تیم قدرتمند می سازد.
    وی افزود: باید از این بابت از مدیریت تشکر کنیم و امیدواریم کنار هم بتوانیم یک تیم قدرتمند بسازیم. با توجه به تیمی که باشگاه در حال بستن آن است، پیش بینی من برای فصل بعد این است که بتوانیم هر دو جام را بگیریم. من علاوه بر این می خواهم به تیم ملی برگردم.
    نوری به استناد آمار که دومین بازیکن موثر تیم در فصل گذشته بود، در ادامه تصریح کرد: سال قبل هر چه تلاش کردم، تحت تاثیر نتایج تیم قرار گرفت و دیده نشد. سال بعد برای همه ما متفاوت خواهد بود، تا امروز 24 گل برای پرسپولیس زده ام و دوست دارم این آمار را افزایش دهم. البته شخصا ترجیح می دهم، آمار خودم پائین بیاید اما پرسپولیس بازیهایش را ببرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کانون هواداران پرسپولیس:تصویر زیر از برگ قرارداد سال گذشته ی علی کریمی با پرسپولیس برداشته شده است که خالی ماندن قسمت مبلغ قرارداد خیلی چیز ها را اثبات می کند به کسانی که شایعه کرده اند فرمانده ی محبوب ارتش سرخ با پرسپولیس بر سر مسائل مالی به توافق نرسیده.خیر آقایان اشتباه به عرض تان رسانده اند؛این مرد تیمش و عشقش را به دلار نمی فروشد.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ارتش سرخ دات كام: طي روزهاي اخير مطالب بسياري درباره ي پخش تلويزيون ي مسابقه ي تيم ملي فوتبال كشورمان در رسانه ها مطرح شد و حتي موضوع به روي آنتن نرفتن اين مسابقه به دليل آنچه مشكل خريد حق پخش تلويزيون ي و به توافق نرسيدن صداوسیما با مسؤولان بخش مارکتینگ شرکت world sport group برای پخش بازی های انتخابی جام جهانی خوانده مي شد، عنوان شد؛ اما در نهايت پيگيري هاي خبرنگار سرويس تلويزيون ايسنا، از پخش زنده ي اين مسابقه فوتبال در روز سه شنبه ـ 23 خرداد ماه ـ ساعت 20 حكايت دارد.
مسوؤولان شبكه سه سيما اعلام كردند كه مسابقه ي فوتبال ايران و قطر از اين شبكه به صورت زنده پخش مي شود و دوربين هاي صداوسيماي ايران اين بازي را پوشش خواهند داد.
نپرداختن برنامه هاي خبري و زيرنويس هاي صداوسيما به بازي تيم ملي ايران و قطر و همچنين قرار نگرفتن اين بازي در جدول برنامه هاي تلويزيون ي روز سه شنبه شبكه سه، به خبر پخش نشدن مسابقه فوتبال ايران و قطر از تلويزيون طي روزهاي اخير دامن زد.
با اين حال سرويس تلويزيون ايسنا پيش از اين نيز از پخش زنده اين مسابقه خبر داده بود.
شبكه سه امشب همچنين مسابقه فوتبال تيم هاي لهستان و روسیه را ساعت 23 و 30 دقيقه پخش مي كند. به نظر مي رسد به دليل همزماني بازي هاي «ايران و قطر» و «یونان و جمهوری چک» مسابقه فوتبال دوم از جريان جام ملت هاي اروپا با تاخير پخش شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دهقان : هر باشگاهی زورش بیشتر باشد پول بیشتری می گیرد/ بدبختی سرخابی ها!

ارتش سرخ دات كام: رئیس پیشین کمیته تربیت بدنی مجلس با بیان اینکه نباید کمک های دولتی به باشگاه ها یکباره قطع شود، گفت: به هر حال هر باشگاهی که زورش بیشتر باشد پول بیشتری می گیرد! البته منظور من فقط استقلال و پرسپولیس نیستند.

علیرضا دهقان در گفتگویی درباره بی توجهی بعضی از باشگاه های دولتی به قانون "منع هزینه دولت در ورزش حرفه ای"، تصریح کرد: این قانون را مجلس تصویب کرد اما این وزارت ورزش است که تشخیص می دهد ورزش ما حرفه ای هست یا نه. همانطور که محمد عباسی هم چند ماه پیش تاکید کرد ورزش ما در حال حاضر شرایط حرفه ای شدن را ندارد و به همین خاطر این قانون شامل حالش نمی شود.

وی با تاکید بر اینکه در زمان حضورش در مجلس از مخالفان تصویب این قانون بوده است، یادآور شد: من مخالف پرداخت مبالغ سنگین به بازیکنان نیستم و واقعا هم نباید اینطوری باشد که تا ابد با فوتبالیست ها چنین قراردادهایی بسته شود اما حرف من این بود که نباید کمک دولت به یکباره قطع می شد. باید این فرصت به باشگاه ها داده شود تا مجالی برای تنفس داشته باشند و حجم انبوه بدهی های خودشان را پرداخت کنند.

نماینده سابق مجلس به طرح خصوصی سازی در ورزش اشاره کرد و گفت: این بحث تقریبا آماده است اما فرصت نشد تا ما آن را نهایی کنیم. باید کمیته های تربیت بدنی و کمیسیون اصل 44 چند جلسه دیگر برگزار کنند تا پس از نهایی کردن این موضوع، خصوصی سازی در ورزش در صحن علنی مطرح شود.

وی افزود: در این قانون همه چیز پیش بینی شده است. به عنوان مثال یک شبکه صنعتی تشکیل می شود و وزارت صنایع مکلف است زمین لازم برای ساخت و ساز را در اختیار بخش خصوصی بگذارد. حتی برای سرمایه گذاری در مناطق محروم تسهیلاتی از جمله ارزان بودن زمین، معافیت از مالیات، پرداخت وام های کم بهره و ... در نظر گرفته شده است.

دهقان در پاسخ به این سئوال که "اگر طبق قانون پرداخت کمک به باشگاه ها ممنوع است، چگونه بعضی از باشگاه های دولتی همچنان از منابع مالی دولت تغذیه می کنند؟"، گفت: به هر حال هر باشگاهی که زورش بیشتر باشد پول بیشتری می گیرد! البته منظور من فقط استقلال و پرسپولیس نیستند. این دو باشگاه مشکلاتی به مراتب بدتر نسبت به سایرین دارند و به خاطر بدهی های زیاد در بدبختی کار می کنند.

وی در پایان تاکید کرد: هر مدیری که برای استقلال و پرسپولیس انتخاب می شود باید از اعتبار و ارتباط خودش برای تامین منابع مالی استفاده کند. اداره کردن دو باشگاه بزرگ ایران به این شکل دیگر زشت است و باید فکری به حال آن شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گران ترین پرسپولیس تاریخ + جدول​
پرسپولیس لیگ دوازدهم، بدون شک گران ترین پرسپولیس تاریخ خواهد بود. تیمی که با سیدجلال حسینی رکورد نقل و انتقالات را شکست و در صورت به خدمت گرفتن خلعتبری، یک بار دیگر رکورد خود را جابه جا می کند.
تماشا: پرسپولیس لیگ دوازدهم، بدون شک گران ترین پرسپولیس تاریخ خواهد بود. تیمی که با سیدجلال حسینی رکورد نقل و انتقالات را شکست و در صورت به خدمت گرفتن خلعتبری، یک بار دیگر رکورد خود را جابه جا می کند.

این در حالی است که پرسپولیسی ها این خوش شانسی را دارند که علی کریمی کاپیتان و ستاره اصلی تیمشان به خاطر علاقه به تیم محبوبش و عدم احتیاج به مبلاغ سنگین مالی، معمولا قراردادهای پایینی با سرخپوشان امضا می کند.

محمد رویانیان مدیرعامل جدید پرسپولیس که هنوز سالگرد مدیرعاملی اش را جشن نگرفت. برخلاف مدیران قبلی این تیم که منتظر کمک های سازمان تربیت بدنی بودند زیاد نگران این قضیه نیست و خرج های میلیاردی می کند.

بمب های گران قیمت و جوانان ارزان

پرسپولیس این فصل حدود 14 میلیارد برای 24 بازیکن خود هزینه کرده و شهاب گردان درون دروازه، ماهینی، سیدجلال، بنگر، پولادی در خط دفاعی و محخمد قاضی را در خط حمله به خدمت گرفته است. محمدرضا خلعتبری، پله هافبک پرتغالی سابق اینترمیلان و یک دروازه بان خارجی دیگر خریدهای احتمالی سرخپوشان خواهد بود. در صورتی که پرسپولیس در این مدت یکی دو بازیکن نسبتا خوب دیگر را به خدمت بگیرد، قطعا هزینه های تیم اصلی از 15 میلیارد تومان فراتر نخواهد رفت.

*هزینه سفر و هتل

پرسپولیس در بازی های خارج از خانه حدود 20 میلیون تومان هزینه سفر و هتل و هزینه های جانبی می پردازد. البته در صورتی که پرواز با هواپیمایی آسمان انجام شود. این هواپیمایی که اسپانسر پرسپولیس است، هزینه ای از این تیم دریافت نمی کند. در بازی های داخل خانه پرسپولیس هم هر بازی حدود 10 میلیون تومان بابت هتل و دیگر هزینه های متفرقه پرداخت می کند.

با توجه به اینکه در لیگ دوازدهم با حضور تیم هایی مثل سایپا، پیکان، نفت تهران، استقلال و راه آهن سرخپوشان 22 بار در ورزشگاه آزادی و فقط 12 بار در دیگر شهرستان ها به میدان می روند از لحاظ مالی هم هزینه هایشان کمتر می شود. مجموعا 220 میلیون برای بازی های داخلی و 240 میلیون برای بازی های خارج از خانه هزینه 460 میلیونی در طول فصل برای مدیران پرسپولیس ایجاد خواهد کرد که با احتساب بازی های جام حذفیف حدودا به 500 میلیون تومان می رسد.

ورزشگاه درفشی فر

در حال حاضر هزینه های عمرانی پیشرفت ورزشگاه درفشی فر بر گردن پرسپولیس نیست و سازمان ساخت تجهیز اماکن ورزشی وظیفه نوسازی کمپ را برعهده دارد. با این وجود، پرسپولیسی ها حدودا ماهی 50 میلیون تومان برای نگهداری از این ورزشگاه هزینه می کنند. هزینه ایت که تقریبا سالی 600 میلیون تومان می شود و جزو هزینه های روزمره تمام باشگاه های دنیاست.

پیراهن و شورت ورزشی

کمپانی معتبر آل اشپورت آلمان وظیفه تهیه لباس های پرسپولیس در تمام رده های سنی را برعهده دارد. با وجود اینکه همیشه هزینه تهیه پیراهن باشگاه برعهده شرکت تولیدکننده بوده و در کشورهای اروپایی این شرکت ها مبلغ زیادی به باشگاه ها می پردازند، آل اشپورت تنها بخشی از هزینه لباس پرسپولیس را برعهده گرفته است. به گفته یکی از کارمندان باشگاه معمولا پرسپولیسی ها باید سالی 300 میلیون برای لباس هایشان در تمام رده ها خرج کنند.

اجاره ورزشگاه آزادی

مسوولان دو تیم محبوب پایتخت، در بازی های خانگی باید 28 میلیون برای اجاره ورزشگاه آزادی بپردازند. هزینه ای که همیشه با بحث و حاشیه های فراوان همراه بوده اما فعال تغییری در روند آن ایجاد نشده است. این هزینه در 17 بازی لیگ، رقمی نزدیک به 500 میلیون تومان می شود. پرسپولیس فصل آینده در بازی های آسیایی حضور ندارد و فقط این هزینه را در مسابقات لیگ یا جام حذفی می پردازد.

کارمندان باشگاه و روزنامه رسمی

باشگاهی مانند پرسپولیسف کارمندان زیادی دارد و تقریباماهی 70میلیون تومان بابت حقوق این کارمندان می پردازد. مبلغی که در سال 840 میلیون خواهد شد. روزنامه رسمی پرسپولیس هم ماهی 20 میلیون تومان خرج داشت که از یک هفته قبل این هزینه توسط اسپانسر تامین می شود و هزینه ای برای باشگاه نخواهد داشت این اسپانسر یکی از هواداران پرسپولیس بوده که هزینه های روزنامه را برعهده گرفته است.

تیم های پایه

پرسپولیس در تمام رده های سنی تیم دارد و اخیرا تیم ب این باشگاه راه اندازی شده که فصل گذشته به قهرمانی لیگ استانی رسید. مجموع هزینه های تیم پایه و ب پرسپولیس کمتر از یک میلیارد می شود. مبلغی که همیشه مدیران پرسپولیس قول افزایش آن را می دهند.

مجموع هزینه ها و درآمدها

هزینه های جاری پرسپولیس در لیگ یازدهم، مبلغی حدود 18 میلیارد تومان می شود. در صورت ایجاد هزینه های اضافی که امری طبیعی در فوتبال ایران به شمار می آید، احتمالا این مبلغ حدود 20میلیارد خواهد شد. قرار است امسال وزرات ورزش مبلغی حدود 12 میلیارد به پرسپولیس و استقلال بدهد و پرداخت 8میلیارد باقی مانده برعهده باشگاه خواهد بود.

سازمان لیگ هم حدود یک میلیارد بابت حق پخش و بلیت فروشی و تبلیغات به پرسپولیس می پردازدف البته محمد رویانیان اعلام کرده به زودی بلیت فروشی را از سازمان لیگ می گیرد تا این درآمد بسیار بیشتر شود. سرخپوشان هنوز اسپانسر فصل آینده خود را مشخص نکرده اند و می توان انتظار داشت حدود 4 تا 5 میلیارد هم از این طریق درآمد عاید سرخپوشان شود. طی ماه های اخیر سایت رسمی پرسپولیس هم به یکی از منابع درآمد این تیم تبدیل شده که به گفته یکی از مسوولان این سایت، ماهی 50 میلیون تومان برای باشگاه درآمد دارد.

درآمدی که با توجه به بالا رفتن آمار بازدید، رو به افزایش است اما در همین شرایط هم سالی 600 میلیون تومان برای باشگاه سود خواهد داشت. اجاره سالن فوتسال و استخر درفشی فر هم به تامین هزینه های جاری ین ورزشگاه کمک می کند در مجموع، اگر پرسپولیسی ها بتوانند درآمد خود را از بلیت فروشی افزایش دهند، بعید است سال آینده مشکلی در پرداخت هزینه های جاری این باشگاه ایجاد شود.



 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نگاهی به دستاوردهای پر افتخار ترین تیم ایران

کانون هواداران پرسپولیس : پرسپول
یس علاوه بر اینکه پرافتخارترین تیم ایران با 9 قهرمانی لیگ و 5 قهرمانی حذفی (مجموعاً 14 قهرمانی است) در برابر 13 قهرمانی استقلال در لیگ و حذفی ایران می باشد؛دستاوردهای بی شماری را در مسابقات رسمی باشگاهی ایران و آسیا بدست آورده است که به آگاهی هوادارن عزیز می رسانیم و یادآوری آنها می تواند حذابیت های فروانی را ایجاد نماید.

قبل از مرور آن دستاوردهای بزرگ به اختصار افتخارات پرسپولیس مرور می شود.

1- نه (9) بار قهرمان لیگ ایران در سالهای 1350 -1352 -1354 -1374 – 1375 – 1377 -1378 – 1380 و 1386 . 3 بار آن متوالی بوده است.
پرسپولیس 3 قهرمانی لیگ را با دخالت مستقیم فدراسیون فوتبال از دست داده است. که دو بار آن به قهرمانی لیگ به استقلال به نوعی هدیه داده شده است. لیگ 1349 نیمه نهایی لیگ رای 3-0 به سود استقلال در بازی با پرسپولیس که به ناحق و بدون بررسی فدراسیون وقت دربار شاه در حمایت از تاج. لیگ 1373 رأی باورنکردنی 3-0 فدراسیون مصطفوی به سود استقلال در نیمه نهایی لیگ در پی اختلافش با عابدینی در آن سال و انتقام از او (پرسپولیس تا قبل از نیمه نهایی از 22 بازی با فرض 3 امتیازی بودن هر برد 47 امتیاز داشت و استقلال از گروه اول دوم شده بود از 22 بازی 37 امتیاز و استقلال 25 گل زده بود از 22 بازی و پرسپولیس 57 گل زده از 22 بازی) همچنین پیوس و دایی از 22 بازی به ترتیب 20 و 15 گل زده بودند. و سرانجام لیگ 1376و سومین تاثیر فدراسیون فوتبال در از دست رفتن یک قهرمانی دیگر از پرسپولیس. فدراسیون از پرسپولیس طی نامه ای رسمی خواست به دلیل فشردگی بازیهای تیم ملی که با 14 ملی پوش پرسپولیس به جام جهانی 98 صعود کرده بود از لیگ کنار برود. (پرسپولیس از 8 بازی 14 امتیاز داشت و استقلال فارغ البال با در اختیار داشتن همه بازیکنانش فقط 4 امتیاز بیش از پرسپولیس داشت که بدن هیچ تردیدی پرسپولیس با اختلاف با داشتن 14 ملی پوش قهرمان لیگ می شد. دهه 1360 پرسپولیس 6 بار در عدم برگزاری لیگ قهرمان بالاترین مسابقات باشگاهی ایران لیگ باشگاههای تهران با حضور تمام مدعیان شد که اگر کمی انصاف داشته باشیم و با احتساب آن سه قهرمانی لیگ که با تاثیر مستقیم فدراسیون از دست رفت اکنون پرسپولیس به راحتی حداقل و با بدبینی 15 و خوشبینی 18 قهرمانی در لیگ ایران را در کارنامه اش داشت.

2- پنج (5) بار قهرمان جام حذفی ایران در سالهای 1366 -1371 – 1378-1388-1389


همگی واقف به این موضوع هستیم که 4 قهرمانی استقلال در جام حذفی مصادف با قهرمانی پرسپولیس در لیگ ایران شده است. کناره گیری. تا قبل از قهرمانی های متوالی در دهه 1370 در لیگ ایران پرسپولیس 2 بار و استقلال 1 بار قهرمان حذفی ایران شده بودند اما در دهه 1370 استقلال 3 بار قهرمان جام حذفی ایران همزمان با قهرمانی پرسپولیس در لیگ ایران شد. 1374 – 1378 – 1380 و 1386 دقیقاً در سالهایی که پرسپولیس با فتح لیگ ایرن از این جام با کناره گیری می کرد یا با امیدهایش می آمد. در سال 1377 پرسپولیس همزمان با فتح لیگ ایران جام حذفی را نیز جدی گرفت و در فینال استقلال تشنه جام را 2-1 برد و هر دو جام را فتح کرد تا مهندس امیر عابدینی ثابت کند که قهرمانی های استقلال در جام حذفی دلیلش عدم حضور جدی پرسپولیس در این جام بوده است. پرسپولیس در فصل گذشته برای اولین بار مقهور استقلال در رویارویی مستقیم در جام حذفی ایران شد آنهم با بدترین پرسپولیس تاریخ. استقلال یک قهرمانی حذفی ایرن بیشتر از پرسپولیس دارد. 5 بر 6.

3- یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی در جام حذفی باشگاههای آسیا در شرایطی کسب شد که آن جام مسیری بسیار صعب العبور داشت به خصوص در فینال دوم پرسپولیس. 1990 و 1991 که همزمان استقلال مثل پرسپولیس قهرمان و نایب قهرمان در جام دیگر آسیایی جام باشگاههای آسیا شد. 1990 و 1991 استقلال در نیمه نهایی پلیتاجایا اندونزی را برد و الریان قطر را؛ اما پرسپولیس در دو نیمه نهایی الاتحاد و الهلال عربستان را برد و فینالیست شد. و در ادامه دو فینال پرسپولیس؛ استقلال با سه بار حضور در جام حذفی باشگاههای آسیا هر سه دوره حذف شد و رنگ فینال را ندید. هم پرسپولیس هم استقلال 3 بار در این جام حاضر بودند.

4- هفت (7) قهرمانی در جام باشگاههای تهران در حضور استقلال در سال های 1358، 1365، 1366، 1367، 1368و 1369 که پنج قهرمانی آن بصورت متوالی رقم خورد و رکوردی خیره کننده در تاریخ فوتبال ایران است و استقلال 5 قهرمانی در سالهای 1348، 1351،1362،1364 و 1370 در رقابت با پرسپولیس و با حضور پرسپولیس در این جام دارد. پرسپولیس با 2 قهرمانی بیشتر از استقلال در این جام نیز برتر می باشد. لیگ باشگاههای تهران در سالهایی که لیگ ایران برگزار نمی شد بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران بود.

5- در چهار دهه فوتبال ايران از سال 1349 تاكنون كه فوتبال ايران داراي مسابقات منظم باشگاهي در سطح ايران و ليگ شد پرسپوليس در سه دهه 1350، 1360 و 1370 و ****ان در يك دهه 1380 پرافتخارترين تيم ايران شدند. با اين توصيف پس از قريب به چهل سال رقيبي براي پرسپوليس با حمايت ها و سرمايه هاي دولتي الم كردند که قابل احترام نیز می باشد.

سه بازیکن پرسپولیس صاحب توپ طلای آسیا شده اند. هیچ باشگاه آسیایی نه به اندازه پرسپولیس لژیونر داشته و نه این تعداد بازیکن که توپ طلای آسیا رو فتح کنند. گلزنترین تیم تاریخ ایران در لیگ ایران با بیش از 1100 گل زده. کمترین باخت تاریخ لیگ با 114 باخت از 704 بازی. کمترین گل خورده تاریخ لیگ 592 گل خورده از 704 بازی (تا سال 1389) گلزن ترین هافبک جهان کریم باقری و بهترین گلزن جهان علی دایی. پرسپولیس و استقلال در جام حذفی تهران چندین دوره بطور مستقیم با هم شرکت کرده اند که پرسپولیس با 3 قهرمانی در جام حذفی تهران با شرکت تیم کامل استقلال و استقلال بدون حتی یک قهرمانی با حضور پرسپولیس در این جام نیز مقهور پرسپولیس مردمی و منسجم دهه های 1350، 1360 و 1370 شده است.

به راستی چرا دهه 1380 سیاه ترین دهه تاریخ پرسپولیس بوده است. یکی از نکات بسیار حائز اهمیت این است که پرسپولیس تا قبل از سال 1382 هیچ مقام زیر سومی در لیگ نداشته است ولی استقلال 6 بار نهم، ششم، پنجم و چهارم شده است و یکبار هم به لیگ دسته سوم ایران سقوط کرده است. نکته بسیار مهم دیگر این است که پرسپولیس که در 36 سال حضور در فوتبال ایران تا سال 1382 مقام پایین تر از سوم نداشت؛ به یکباره در 8 سال اخیر 6 بار پایین تر از رده سومی را تجربه کرده است. استقلال در 8 سال اخیر با حمایت های همه جانبه خود را از زیر سلطه 30 ساله پرسپولیس (1381-1350) بیرون کشید و آرزو و پروژه برخی که دیگر از یکه تازی پرسپولیس در سه دهه 1350، 1360 و 1370 به ستوه آمده بودند به حقیقت پیوست و عملی شد تا دهه 1380 از لحاظ افتخارات به نام ****ان ثبت شود و استقلال نیز حداقل از لحاظ آماری به پرسپولیس نزدیک تر شد و فاصله خود را در شهرآوردهای (دربی ها) تهران با اتکا به خرید بهترین بازیکنان و فراهم آوردن همه امکانات بیشتر و بیشتر کرد.

استقلال از سال 1353 تا 1362 یعنی 9 سال در حضور پرسپولیس قهرمان نشد و جام حذفی ایران 1356 پرسپولیس عملا شرکت نکرد. از سال 1364 تا 1369 هم تمام قهرمانی ها رو پرسپولیس درو کرد 8 قهرمانی در برابر هیچ قهرمانی رقیبش استقلال. از سال 1370 تا 1379 استقلال نتونستن در لیگ و جام حذفی با حضور پرسپولیس قهرمان شود و پرسپولیس 6 بار این کار رو انجام داد. 4 قهرمانی لیگ و 2 قهرمانی جام حذفی ایران. دو قهرمانی استقلال در جام حذفی در دهه 1370همزمان شد با قهرمانی پرسپولیس در لیگ و کناره گیری یا شرکت کردن در جام حذفی با امیدهایش باعث شد استقلال قهرمان شود اما در سال 77 همزمان با قهرمانی لیگ پرسپولیس جام حذفی را نیز جدی گرفت و در فینال استقلال را شکست داد تا عابدینی ثابت کند دو قهرمانی قبلی استقلال در جام حذفی به دلیل انصراف و شرکت دادن امیدهایش در این جام بوده است برگ برگ تاریخ فوتبال ایران موجود می باشد.

دو تیم پرسپولیس و استقلال از سال 1347 تاکنون در رقایتهای رسمی فوتبال ایران باهم رقابت مستقیم داشته اند؛ یعنی قریب به 43 سال. در از دهه 1347 تا سال 1382 يعني 35 سال؛ استقلال فقط 8 سال از 32 سال جلوي پرسپوليس نفس کشيد و از پرسپوليس سر تر بود. سالهاي1348، 1349، 1351، 1353 ـــ 1362 ، 1369، 1370 و سرانجام 1379. یعنی 24 بر 8 به سود پرسپولیس. در سال 1348 ستاره های پرسپولیس به پیکان برای یک سال کوچ کردند و تاج (استقلال) را در آن سال شکست دادند و قهرمان شدند و سال 1349 نیز در نیمه نهایی لیگ رای 3-0 فدراسیون به ناحق باعث برتری استقلال در این سال شد و در سال 1351 هم پرسپولیس حرفه ای در باشگاههای تهران تیم آماتورهایش را شرکت داده بود و این دو مورد برتری استقلال در آن سالها هم دلیلش این بود. اما در همين 9 سال اخير اين تيم 7 بار در جداول ليگ بالاتر از پرسپوليس قرار گرفته است که با احتساب دو قهرماني جام حذفي پرسپوليس در فصل هاي 1389 و 1390 دو مورد از 7 بار قابل رد مي باشد زيرا قهرماني در جام حذفی بسيار مهمتر از مقام بالاتر در جدول لیگ بدون قهرمان شدن می باشد. خوب دقت کنیم. 43 سال 31 سالش پرسپوليس سرتر بود توي نتايج و قهرماني و رتبه جدولي اون سالها در مقايسه با استقلال و فقط 12 بار استقلال.31بار 12. واقعاً اگر کمي استقلالي ها تاريخ مي خواندند براي هر کري خواني که براي پرسپوليسي ها سر مي دادند بعدش يا بايد عذر بخوان يا بايد يک تعظيم جلوي فرمانرواي فوتبال ايران بکنند. اين آمار را خالصانه و بدون هيچ سانسوري براي هواداران عزيز پرسپوليس منتشر کردم تا در مقابل بسياري از گزافه گويي هاي دروغين رقيبان خم به ابرو نياورند.

علاوه بر این رکوردها و دستاوردهای عظیم؛ پرسپولیس افسانه ای در لیگ ایران و بدون احتساب لیگ باشگاههای تهران که در آن رکوردهای خیره کننده ای از خود به جای گذاشته است از قرار زیر می باشند؛
قاطع*ترین قهرمانی در یک فصل : پرسپولیس در سال 50، در 14 دیدار لیگ صاحب 13 برد و یک باخت شد. بر این اساس پرسپولیس آن سال موفق شد 93 درصد از کل امتیازات را به خود اختصاص داده و از این حیث صاحب یک رکورد رویایی شود. بیشترین گل*زده در یک فصل: البته بیشترین و بهترین میانگین متعلق به پرسپولیس سال 50 دارد که در 14 بازی 45 گل یعنی 3/2 گل در یک بازی به ثمر رساند، اما بیشترین گل*زده در یک فصل متعلق به استقلال سال 87 است که در 34 بازی، 70 گل زد یعنی اندکی بیشتر از دو گل*زده در یک بازی توسط آبی*ها ثبت شده است.

یکطرفه*ترین قهرمانی در یک فصل: پرسپولیس صاحب یکطرفه*ترین و شایسته*ترین قهرمانی در یک فصل شده است. سرخپوشان در لیگ سال 77 یعنی در مسابقات لیگ هشتم آزادگان توانستند 65 امتیاز گرفته و قهرمان شوند. تیم دوم یعنی استقلال و ****ان با 12 امتیاز کمتر دوم شدند.

کمترین گل*خورده در یک فصل: پرسپولیس در لیگ سال 54 در 30 بازی از مسابقات لیگ سوم تخت*جمشید، 12 گل*خورده بود. سرخپوشان در این سال، طی دو بازی از راه*آهن و استقلال شش گل خوردند و در 28 دیدار دیگر تنها شش گل دریافت کردند که اتفاق عجیب و جالبی بود. بیشترین امتیاز کسب شده در ۲۸ دوره لیگ از اولین دوره ۱۳۴۹ تا ۱۳۸۹ ـــــ ۱۲۹۶ امتیاز از ۷۰۴ بازی. رکورد قهرمانی در تاریخ لیگ: پرسپولیس با کسب ۹ عنوان قهرمانی، پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ ایران شده است. سرخپوشان در سال*های 50، 52، 54، 74، 75، 77، 78، 80 و 86، ۹بار قهرمان لیگ و ۵ بار قهرمان جام*حذفی شده اند و بعد از پرسپولیس، استقلال با هفت قهرمانی در لیگ و پنج قهرمانی در جام*حذفی، رتبه دوم افتخار این عرصه را دارد.

بیشترین آقای گل: استقلال و پرسپولیس صاحب رکورد کسب عنوان آقای گل بوده*اند. استقلال شش بار با غلامحسین مظلومی، غلامرضا عنایتی (هر کدام دو بار) و علی سامره و آرش برهانی آقای گل شده و پرسپولیس با کلانی (دو بار)، ایرانپاک و کلانی (مشترک)، فرشاد پیوس (دو بار)، دایی و خلیلی هر کدام یک بار آقای گل لیگ شده*اند.

بهترین نتیجه در تاریخ لیگ: پرسپولیس بهترین نتیجه را در تاریخ لیگ به دست آورده است. سرخپوشان در لیگ سال 73 موفق شدند تیم فوتبال شاهین بوشهر را با نتیجه 10 بر یک شکست داده و با این برد خوب نخستین برد با نتیجه دو رقمی را به خودش اختصاص بدهد در مجموع رفت و برگشت ۱۲-۱ پرسپوليس پيروز شد که اتفاق جالب توجهی بود. در لیگ*برتر، ابومسلم یک بار استقلال رشت را 9 بر 2 برد.

رکورد بی*شکستی در تاریخ لیگ:رکورد بی*شکستی در تاریخ لیگ را پرسپولیس با 43 بازی ثبت کرده است. پرسپولیس از روز 19 دی 50 که به تاج مسجد سلیمان یک بر صفر باخت، تا روز چهارم خرداد 53 که در لیگ دوم تخت*جمشید یک بر صفر به تاج باخت در 43 بازی برابر حریفان مختلف خود نباخت و رکورد بی*شکستی را به دست آورد. تکرار رکورد بی شکستی توسط پرسپولیس با سرمربی گری پروین در سالهای 1377 تا 1378 در 43 بازی رسمی جام حذفی ایران، لیگ ایران و جام باشگاههای آسیا. پرسپولیس رکورد 31 باز و 25 بازی بی شکست را نیز دارد که در این مقال نمی گنجد و در مقاله بعدی به آگاهی و دوستان خواهد رسید و یادآوری خواهد شد.
رکورد پیروزی متوالی: در یک فصل از روز 24 مهر ماه سال 77 در لیگ هشتم آزادگان، پرسپولیس یک - صفر فولاد خوزستان را برد و تا روز 21 اسفند ماه سال 77، این تیم در 14 بازی متوالی حریفان خود را شکست داد و با کسب 14 برد متوالی صاحب رکوردی بسیار خوب و باکلاس در تاریخ لیگ ایران شد. رکورد حفظ دروازه در یک فصل: بهرام مودت، دروازه*بان پرسپولیس در لیگ سوم تخت*جمشید در سال 54.

بهرام مودت از اوایل بازی با ذوب*آهن در روز 19 اردیبهشت 54 تا روز 27 شهریور 54 که از ملوان گل خورد، برابر ابومسلم، آب و برق اهواز، ****ان، برق شیراز، بانک ملی، صنعت نفت، راه*آهن و آرارات هم گل نخورد. 720 دقیقه گل و اضافه شدن دقایق ملوان و ذوب*آهن، این رقم را به 842 دقیقه رسانده است. بعد از مودت- حجازی و عابدزاد در ره های دو و سوم هستند که عابدزاده با پیراهن پرسپولیس دهه 1370 این رکورد را ثبت کرد.

رکورد میانگین برتر گل در یک فصل: بیشترین میانگین گل برتر را در تاریخ لیگ ایران، پرسپولیس سال 50 دارد که در 14 بازی 45 گل زد و با رکورد 2/3 گل در هر بازی صاحب یکی از بهترین رکوردهای گل در این عرصه بوده است.

رکورد قهرمانی*های متوالی در لیگ: پرسپولیس سه بار به طور متوالی قهرمان لیگ شده است (50 و 52)، (74 و 75) و (77 و 78). دذ سال 1351 لیگ برگزار نشد. اگر پرسپولیس در لیگ 76 شرکت کرده بود و با 14 ملی پوش با درخواست فدراسیون کنار نمی رفت و آن رای 3-0 فدراسیون در نیمه نهایی لیگ 1373 نبود در آن قهرمان می*شدند، می*توانست با 6 قهرمانی متوالی یک رکورد عجیب را ثبت کند. ضمن اینکه نباید از کنار 5 قهرمانی متوالی پرسپولیس در سالهای 1365، 1366، 1367، 1368و 1369 به راحتی گذشت که رکوردی در نوع خود رویایی است.

بيشترين گل زده ۱۰۹۵ تفاضل گل ۵۰۳ را با در نظر گرفتن ميانگين بازي و تعداد گل زده دارا مي باشد.

بيشترين برد ۳۵۳ هم در مجموع بازيهاي تاريخ ليگ ايران با اختلاف فاحش از آن پرسپوليس مي باشد.

كمترين باخت با ۷۰۴ بازی و ۱۱۴ باخت در مجموع بازيهاي تاريخ ليگ ايران با اختلاف فاحش از آن پرسپوليس مي باشد.
پرسپوليس تنها تيمي است كه در ليگ ايران بدون باخت قهرمان شده است. (ليگ ايران تخت جمشد ۱۳۵۲)
پرسپوليس داراي ركورد ۱۴ برد متوالي و پي در پي در تمام ادوار ليگ است. سال ۱۳۷۷ ۱۴ برد متوالي.

پرسپوليس در دهه ۷۰ با ۴ قهرماني ليگ ركوردار قهرماني ليگ در يك دهه مي باشد.

پرسپوليس تنها تيم تاريخ فوتيال ايران است كه ۱۶ قهرماني در ۱۶ سال (۱۳۶۵ تا ۱۳۸۰) كسب نموده است جالب اينكه ۱۴ قهرماني طي ۱۶ سال با سلطان فوتبال ما علي پروين بوده است. لازم به ذكر است اين قهرماني ها در مسابقات رسمي فدراسيون فوتبال ايران يعني ليگ باشگاههاي تهران، جام حذفي ايران و تهران، جام حذفي باشگاههاي آسيا و ليگ ايران صورت گرفته است.

پرسپوليس بهمراه سايپا تنها تيمي هستند كه در يك فصل موفق به كسب دو جام ليگ ايران و جام حذفي ايران شده اند. البته نباید از یاد ببریم که پرسپولیس در فصل 1366 تمام جام های باشگاهی ایران را در حضور همه قدرتهای فوتبال به دست آورد. 3 قهرمانی در یک سال در سال 1366 لیگ باشگاههای تهران – جام حذفی ایران و جام حذفی تهران.

بهترين نتايج شهرآورد تهران (دربي) در لیگ ایران ۱- پرسپوليس ۶ استقلال ۰ ۲- پرسپوليس ۴ استقلال ۱ هردو در ليگ ايران در دهه 1350.
65 بیشترین امتیاز کسب شده توسط پرسپولیس در یک فصل از ۳۰ بازی رقم خورده است که در لیگ ازادگان 77 رقم خورد. پرسپولیس از هر بازی بطور متوسط بیش از 2 امتیاز کسب کرد که رکوردی تکرار نشدنی است.

علی پروین (220 بازی) پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ با کسب 3 مقام قهرمانی در 220 بازی هدایت پرسپولیس را در لیگ آزادگان و برتر بر عهده داشته است و در این بازیها 115 برد، 75 تساوی و 30 باخت در کارنامه مربیگری وی ثبت شده است. وی در هر بازی موفق به کسب 9/1 امتیاز شده که یک رکورد در تاریخ لیگ به شمار می رود. وی همچنین 52% بازیها را با پیروزی پشت سر گذاشته است که از این نظر نیز رکوردش منحصر بفرد است. علی پروین فقط به عنوان مربی در موفق به کسب 15 قهرمانی رسمی برای پرسپولیس شده است که باید او را فرگوسن فوتبال ایران و پر افتخارترین بازیکن و مربی تاریخ فوتبال ایران نامید. دو قهرمانی در جام حذفی تهران 1361 و 1366. یک قهرمانی در جام حذفی باشگاههای آسیا 1990 (1370). 3 قهرمانی در جام حذفی ایران در سالهای 1366 – 1371 و 1377. سه قهرمانی در لیگ ایران در سالهای 1377 – 1378 و 1380 و 6 قهرمانی در لیگ باشگاههای تهران که بجای لیگ ایران برگزار می شد در سالهای 1365، 1366، 1367، 1368و 1369.

بهروز رهبري فر با 6 مقام قهرماني پرافتخارترين بازيکن ليگ است؛ 5 قهرماني در پرسپوليس و يک قهرماني در پاس.

پرسپوليس تنها تيمي است که در همه ادوار ليگ حاضر بوده است، اگرچه اين تيم در فصل 76 حضور ناقصي در مسابقات داشت.

اولین باشگاه حرفه ای تاریخ ایران در سال 1351 پرسپولیس است که با مدیریت علی عبده صاحب ورزشگاه اختصاصی آپادانا نیز شد و با برتربن تیم های جهان روب رو شد که مهمترین آنها تساوی 1-1 با منچستر یونایتد و پیروزی بر ناسیونال اروگوئه قهرمام باشگاههای جهان با تمام ستاره های نامدارش در ورزشگاه آزادی که باعث جشن ملی تا صبح در کشور شد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مشکل مشترک ایمون زاید و امید نظری/ در انتظار صدور مجوز از سوی فیفا
مرجع خبری پرسپولیس : ایمون زاید برای انجام بازی های رسمی با پیراهن تیم ملی فوتبال لیبی در انتظار صدور مجوز از سوی فیفا است.
همانطور که می دانید ایمون زاید مهاجم ایرلندی - لیبیایی پرسپولیس پس از درخشش در ترکیب سرخپوشان به اردوی تیم ملی فوتبال لیبی دعوت شد اما فعلا نمی تواند تیم کشورش را در بازی های رسمی همراهی کند.
زاید که پیراهن شماره 17 لیبی را هم در اختیار دارد از پدری ایرلندی و مادری لیبیایی متولد شده و از آنجایی که پاسپورت ایرلندی دارد با مشکلاتی برای همراهی تیم ملی کشورش مواجه شده است.
از آنجایی که زاید در ترکیب تیم زیر 21 سال ایرلنده به میدان رفته برای تغییر تابعیت باید پاسپورت خود را تغییر دهد و یا به مدت 2 سال در کشور مقصد زندگی کند. مشکلی که امید نظری بازیکن ایرانی - فیلیپینی تیم ملی کشورمان هم دارد. ظاهرا ایمون زاید و فدراسیون فوتبال لیبی همچنان مشغول نامه نگاری با فیفا هستند و مشکل تابعیت این بازیکن برای همراهی تیم ملی کشورش بزودی رفع می شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
حاشیه های نیمه نخست ایران و قطر/ سنگ تمام 100 هزار نفری برای تیم کی روش


مرجع خبری پرسپولیس :
با گذشت 20 دقیقه از دیدار تیم*های ایران و قطر ظرفیت ورزشگاه آزادی تکمیل شد.
دیدار تیم*های ایران و قطر در حالی که 20 دقیقه از بازی گذشته بود، ظرفیت ورزشگاه آزادی تکمیل شد تا به این ترتیب یک دیدار 100 هزار نفری دیگر در این ورزشگاه رقم بخورد.

* کارلوس کی*روش قبل از آغاز مسابقه به سمت سرمربی تیم ملی قطر رفت و به وی خوش*آمد گفت.

* هواداران تیم ملی پرچم بزرگی را آورده*اند که روی آن نوشته شده "ایران، جام جهانی پیوندتان مبارک"

* مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال و عهده*ای از مسئولان وزارت ورزش به همراه مسئولان بلندپایه کنفدراسیون فدراسیون آسیا در جایگاه ویژه حضور دارند. مهدی شیری بازیکن اسبق تیم*های استقلال و پرسپولیس و برق شیراز نیز در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده است.


* در دقیقه 6 هنگامی که هافبک*های ما دچار اشتباه شدند و قطر صاحب ضد حمله خطرناک شد جواد نکونام کاپیتان تیم ملی به تیموریان تذکر داد و از مدافعان نیز خواست مراقب مهاجمان قطر باشند.
زمانی که بازیکنان قطر برای گرم کردن خود وارد زمین شدند هواداران ایرانی به شدت علیه آنان موضع گرفتند و شعارهایی علیه تیم ملی قطر سر دادند.

* حسین عسگری رئیس دپارتمان کمیته داوران در ورزشگاه آزادی حضور دارد و کنار زمین ایستاده است.

* یک شبکه قطری کنار زمین با بازیکنان تیم ملی این کشور به گفت*وگو پرداخت.

* در جایگاه ویژه غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ برتر، حسن*زاده رئیس کمیته انضباطی، سفیر قطر در ایران، پیش*نمازی قائم مقام وزیر ورزش و آیت*اللهی نایب رئیس فدراسیون فوتبال حضور دارند.* مسئولان ورزشگاه آزادی دو مانیتور در جایگاه خبرنگاران و دو مانیتور در جایگاه ویژه قرار دادند.

* لیدرهای تیم ملی برای دقایقی با مأموران نیروی انتظامی درگیر شدند که با شعار هواداران درگیری خاتمه پیدا کرد.


* ناظر بحرینی مسابقه ایران و قطر در کنار زمین همه اتفاقات ورزشگاه را با دوربین خود ثبت و ضبط می*کند.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بچه ها ی خبر فوق ضد حال دارم ک اصلا باورم نمیشه
بد تر از مساوی ه تیم ملی ه
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کريمي: حضورم در پرسپوليس منتفي شد

بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس از عدم حضورش در تيم فوتبال پرسپوليس در فصل آينده خبر داد.

علي کريمي در پايان ديدار تيم ملي فوتبال ايران برابر قطر درباره حضورش در پرسپوليس اظهار کرد: صحبت*هايي با رويانيان انجام دادم اما او مرا نخواست و حضورم در پرسپوليس منتفي شده است.

کريمي ادامه داد: اميدوارم که پرسپوليس در فصل آينده موفق شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
علي عسگر:
براي شروع ليگ لحظه شماري مي کنيم

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با تيمي که رويانيان براي فصل جديد بسته براي شروع ليگ لحظه شماري مي کنيم.

افزود: با تيمي که امسال رويانيان براي پرسپوليس بسته، انگيزه زيادي پيدا کرديم و براي شروع ليگ لحظه شماري مي کنيم.

وي ادامه داد: تيم ما به دنبال جبران فصل قبل است و تمام توانش را مي گذارد تا نتايج ضعيف فصل قبل را از خاطره ها پاک کند.

بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس تصريح کرد: تيم ما يکدست شده و در نقاطي که ضعف داشتيم بازيکنان جديد آمده اند و انگيزه آنها به ما کمک مي کند.

علي عسگر خاطر نشان کرد: شخصاً انگيزه زيادي دارم تا ناکامي فصل گذشته را که بيشتر به خاطر مصدوميت بود جبران کنم و دوباره به تيم ملي برسم در ضمن حضور بازيکنان ملي پوش در پست من به سود تيم و بازيکنان است.
 

Similar threads

بالا