کلوپ طرفداران شياطين سرخ

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز

12970
چلسي 3 : 0 منچستريونايتد
31 'فرناندو تورس
36 'Jonny Evans گل به خودی
1 : 0
45 'برانيسلاو ايوانوويچ
46 'خوآن ماتا
2 : 0
50 '
پاتريس اورا
51 'داويد لوئيز
3 : 0
19
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
71'


چلسي3 - 2منچستريونايتد

14759
چلسي 3 : 2 منچستريونايتد
31 'فرناندو تورس
36 'Jonny Evans گل به خودی
1 : 0
45 'برانيسلاو ايوانوويچ
46 'خوآن ماتا
2 : 0
50 '
پاتريس اورا
50 'داويد لوئيز
3 : 0
58 '3 : 1
وين روني پنالتی
69 '3 : 2
وين روني پنالتی

 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
15766
چلسي 3 : 3 منچستريونايتد
31 'فرناندو تورس
36 'Jonny Evans گل به خودی
1 : 0
45 'برانيسلاو ايوانوويچ
46 'خوآن ماتا
2 : 0
50 '
پاتريس اورا
50 'داويد لوئيز
3 : 0
58 '3 : 1
وين روني پنالتی
69 '3 : 2
وين روني پنالتی
84 '3 : 3
خاوير هرناندز

 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]چلسی 3 – منچستریونایتد 3: بازگشت به سبک فرگی[/h] [h=2]منچستریونایتد تا فاصله نیم‌ساعت مانده به پایان بازی سه گل عقب بود، اما نمایش عالی خاویر ارناندس و وین رونی آنها را به تساوی رساند؛ هرچند آنها دو امتیاز از منچسترسیتی عقب افتادند.[/h]
سایت گل – دو پنالتی وین رونی منچستریونایتد را نجات داد و آنها را به تساوی سه بر سه در استمفورد بریج رساند.
میزبان در فاصله تقریبا نیم‌ساعت مانده به پایان بازی با سه گل پیش بود، اما منچستری‌ها در نیمه دوم دست به یورشی گسترده زدند و یک امتیاز را در استمفورد بریج به دست آوردند. وین رونی دو پنالتی زد و تاثیرگذارترین بازیکن بود.
یونایتد در 9 بازی اخیر در لیگ برتر در استمفورد بریج پیروز نشده نشده بود. آنها با حضور وین رونی، اشلی یانگ و دنی ولبک ترکیبی تهاجمی داشتند.
در چلسی هم گری کیهیل برای اولین بار در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت.


اولین گل بازی را جانی ایونز به اشتباه وارد دروازه یونایتد کرد. پاس دانیل استاریج با برخورد به پای داوید دخئا به جانی ایونز برخورد کرد و وارد دروازه شد.
این گل باعث شد دو تیم دست از احتیاط بردارند. هرچند یونایتد حملات بیشتری داشت اما چلسی در ثانیه 40 نیمه دوم به گل رسید. فرناندو تورس در سمت راست صاحب توپ شد و با سانتری دقیق توپ را به خوان ماتا سپرد و او هم از داخل محوطه جریمه با شوتی سنگین گل دوم را زد.
مردان ویلاش-بواش در دقیقه 50 گل سوم را هم زدند. ضربه آزاد خوان ماتا به داوید لوییز رسید و او از روی شانه ریو فردیناند گل سوم را زد. فردیناند روز خوبی نداشت، به ویژه که توهین‌های فراوانی از سوی طرفداران چلسی به او شد، چرا که جان تری و آنتون فردیناند، برادر ریو، جنگ لفظی شدیدی با هم دارند.
فرگوسن خاویر ارناندس را در دقیقه 53 به جای اشلی یانگ وارد میدان کرد. این تعویض اثرگذار بود چرا که ارناندس در دقیقه 58 با خطای استایرج در محوطه جریمه سرنگون شد و هوارد وب که دو موقعیت مشکوک به پنالتی را برای یونایتد نادیده گرفته بود این بار سوت زد و نقطه پنالتی را نشان داد. وین رونی توپ را به سمت بالا و راست دروازه زد و یونایتد امیدوار شد.
در دقیقه 69 بود که گل دوم هم به ثمر رسید. ولبک با پای برانیسلاو ایوانوویچ سرنگون شد. نقش ارناندس در این موقعیت هم پررنگ بود. پنالتی حاصل را دوباره وین رونی به گل تبدیل کرد.
چلسی دست به حمله زد و فرناندو تورس موقعیتی عالی را از دست داد. ده دقیقه بعد و در دقیقه 84 بود که آنها افسوس آن موقعیت را خوردند. روی حرکت آنتونیو والنسیا، دنی ولبک توپ را روی دروازه فرستاد و رونی به سمت دروازه ضربه زد، اما توپ را پتر چک برگشت داد. رایان گیگز توپ را به ارناندس سپرد و او هم با ضربه سر گل تساوی را زد.
در نهایت ضربه ایستگاهی خوان ماتا هم با واکنش عالی دخئا به گل تبدیل نشد و دو تیم به یک امتیاز بسنده کردند.
منچستریونایتد با 55 امتیاز در رده دوم است و چلسی با 43 امتیاز چهارم است.
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]چلسی 3-3 منچستریونایتد[/h]



جاني اوانز- گل خودی به منچستر
دانلود
دانلود برای موبایل


ماتا – دقیقه 46 – چلسی
دانلود
دانلود برای موبایل


luiz دقیقه 51 – چلسی
دانلود
دانلود برای موبایل


رونی – دقیقه 58 – پنالتی
دانلود
دانلود برای موبایل


رونی – دقیقه 69 – پنالتی
دانلود
دانلود برای موبایل

3-3
چیچاریتو – دقیقه 81- منچستر

دانلود
دانلود برای موبایل
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز

21:21
چلسی 3 – منچستریونایتد 3: بازگشت به سبک فرگی
منچستریونایتد تا فاصله نیم‌ساعت مانده به پایان بازی سه گل عقب بود، اما نمایش عالی خاویر ارناندس و وین رونی آنها را به تساوی رساند؛ هرچند آنها دو امتیاز از منچسترسیتی عقب افتادند.

9:06
ویلاس بواس: داوری ها برای یونایتد مشکوک است
آندره ویلاس بواس معتقد است داور در هر دو بازی رفت و برگشت با منچستر یونایتد ، سوت های مشکوکی برای آنها زده است.

9:48
فرگوسن: یونایتد کاملا بهتر از چلسی بود ومی توانست به 4پنالتی برسد
مربی شیاطین سرخ در ادامه به تاثیر خاویر ارناندس برجریان بازی پرداخت و به مهارتهای داوید دخه آ اشاره کرد.

13:39
پارک جی سونگ: دویستمین بازی ام برای یونایتد غیرقابل باور بود
ستاره 30 ساله کره ای از اینکه دویستمین بازی اش برای یونایتد را انجام داده، بسیار خوشحال است

هواداران چلسي: انگليس فقط يک کاپيتان دارد
 

sina_anis

عضو جدید
کاربر ممتاز
ستایش سر الکس از تلاش شاگردانش
سر الکس پس از تساوی 3_3 تیمش در یک بازی پر هیجان با چلسی احساسات دو گانه ای دارد.
از یک سو وی از تلاش تیمش برای برگشتن به بازی خوشحال است و از سوی دیگر وی باور دارد که تیمش دو امتیاز حساس را از دست داد.


" ما دو امتیاز حساس را از دست دادیم چون خیلی خوب بازی کردیم.به غیر از ده دقیقه ابتدایی نیمه دوم که ما بازی را وحشتناک اغا کردیم و دو گل خوردیم من فکر می کنم که با اختلاف تیم برتر میدان بودیم. بازگرداندن نتیجه 0_3 به هیچ وجه اسان نیست، بازیکنان من تلاش فوق العاده ای کردند.این یک بازی تماشایی برای تماشاچیان بود.چلسی هم در زیبا شدن این بازی نقش داشت با این حال من فکر میکنم ما بهتر بودیم و من از بازیکنانم راضی هستم."


یکی از بازیکنانی که فرگوسن ازش راضی است وین رونی است که با دو پنالتی که بثمر رساند کمک فراوانی به تیمش کرد.

"وین از زمانی که پنالتی خودش را در برابر بولتون از دست داد تمرین زیادی روی این ضربات کرد و دیدیم که این تمرینات نتیجه خوبی داشت."


سر الکس فرگوسن همچنین بشدت از کمک داور این بازی ناراضی بود و انتقاد شدیدی از وی کرد.


"گری کاهیل در نیمه اول باید اخراج میشد.ان کمک داور در دو سال گذشته از 45 متری دو پنالتی به ضرر ما در الدترافورد به نفع ارسنال و لیورپول گرفت اما نتوانست این صحنه را ببیند؟ من هاوارد وب را سرزنش نمیکنم، من کمکش را مقصر می دانم.
در صحنه دیگری ان ها پیراهن یانگ را در جلوی چشمان کمک داور کشیدند و وی باز هم ان را خطا نگرفت.در حالی که وی این صحنه ها را در الدترافورد خطا گرفت.من این ها را درک نمیکنم . من نمیدانم این ها را از کجا می اورند.
دو پنالتی نیمه دوم عدالت را برقرار کرد ولی ما می توانستیم 4 پنالتی داشته باشیم."


سر الکس با اشاره به تعویض رافائل با چیچاریتو می گوید:"ما با توجه به نتیجه بازی باید ریسک می کردیم و این کار را هم انجام دادیم.اگر بخواهم روراست باشم باید بگم ما باید هرناندز را از ابتدا در ترکیب قرار میدادیم.از وقتی وی وارد زمین شد ان ها را عقب نگه داشت.حرکات و جایگیری های وی عالی بود.
البته دنی ولبک بازیکن بسیار خوبی است و از این هم بهتر خواهد شد اما وقتی چیچاریتو وارد زمین شد بازی کاملا تغییر کرد."


فرگوسن همچنین به تمجید از دروازه بان جوانش که این روز ها زیر موج انتقادات قرار دارد پرداخت.


"عکس العمل وی روی ان ضربه ازاد باور نکردنی بود.ان یک مهار فوق العاده بود.ما استعداد این پسر را دیدیم و به این استعداد اعتماد میکنیم. تا سه یا چهار سال اینده ما تمام توانایی های این پسر را خواهیم دید.امروز وی نشان داد که در حال نزدیک شدن به ان روز است .
بله در حال حاضر وی چند اشتباه کرده است اما تطبیق یافتن با سبک فوتبال در انگلیس مقداری برای وی دشوار بوده است.سبک اینجا با ان چیزی که وی در اسپانیا به ان عادت کرده بود متفاوت است.اما امروز وی به خوبی کار کرد و من ازش راضی هستم."
 

sina_anis

عضو جدید
کاربر ممتاز
رونی:شک نداشتم که به بازی برمیگردیم
حتی زمانی که تنها سی دقیقه به پایان بازی مانده بود و چلسی با سه گل اختلاف جلو بود وین رونی کاملا به توانایی های خودش و همبازیانش مطمئن بود.


زننده دو گل یونایتد به MUTV گفت :"من میدانستم که اگر زمانی که هنوز به پایان بازی مانده بود به گل برسیم شانس خوبی برای جبران نتیجه داریم.ما بازی را در کنترل خود داشتیم و خوشبختانه در اوایل نیمه دوم به گل رسیدیم و یک گل دیگر هم به فاصله کمی از ان زدیم.این ها به ما زمان خوبی داد تا به گل تساوی برسیم.

من دو پنالتی قبلی خودم را از دست داده بودم بنابراین مربی ازم پرسید که ایا می خواهم امروز پنالتی بزنم یا خیر .من هیچ شکی در این مورد نداشتم.من یک بازیکن مطمئن هستم و در دو یا سه سال گذشته تمرینات زیادی روی این ضربات کرده ام.من در ذهنم هیچ شکی نداشتم که می خواهم ضربات پنالتی را به گل تبدیل کنم .


همه میدانند که اکثر تیم ها زمانی که با 3 گل عقب می افتند تسلیم می شوند و بازی را تمام شده میدانند اما ما به خوبی جنگیدیم.حتی اگر ما موفق نمی شدیم که گل سوم را بزنیم و بازی همان 2_3 تمام می شد می توانستیم بگیم که با تمام وجود جنگیدیم اما خوشبختانه توانستیم که یک امتیاز بگیریم هر چند از این که نتوانستیم هر سه امتیاز را کسب کنیم ناامید هستیم.

من مطمئنم که بازیکنان سیتی این بازی را می دیدن و احتمالا زمانی که نتیجه 0_3 شد گمان کردن که بازی تمام شده است اما ما میدانیم که ان ها از دیدن این جنگدگی ما و اینکه برای یکدیگر مبارزه میکنیم خوششان نمی اید.این روحیه تیم ما را نشان میدهد و اینکه چقدر برای یکدیگر تلاش میکنیم .شکست دادن ما بسیار دشوار است."
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
کد خبر : 64432 زمان ارسال : سه‌شنبه 18/11/1390 23:58

فن در سار: دخه‌آ بايد با اين فشارها کنار بيايد


اين ستاره هلندي در تابستان گذشته از دنياي فوتبال خداحافظي کرد و فرگوسن براي پر کردن جاي خالي او، داويد دخه آ را با انتقالي 21 ميليون يورويي به خدمت گرفت.

ادوین فن در سار، دروازه بان سابق منچستریونایتد، معتقد است داوید دخه آ، دروازه بان فعلی یونایتدها، باید شیوه کنار آمدن با فشارها را یاد بگیرد.
دروازه بان اسپانیایی شیاطین سرخ از زمان حضور در الدترافورد به دلیل اشتباهاتش با انتقادهای زیادی روبرو شده اما فن در سار معتقد است دخه آ باید با انتظارات کنار بیاید.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" همیشه حضور در یک باشگاه جدید و یک لیگ جدید، به ویژه لیگ انگلیس بسیار دشوار است. انتظارات در لیگ برتر بسیار بالاست و می تواند بسیار کار را دشوار کند.
او باید با این فشارها کنار بیاید. یونایتدها پول زیادی برای خرید او پرداخت کرده اند و او باید آن را جبران کند."
فن در سار همچنین اعلام کرد از تحت تاثیر نمایش های دروازه بان دیگر منچستریونایتد، آندرس لیندگارد، که در حال حاضر به دلیل مصدومیت قارد به همراهی تیمش نیست، قرار گرفته است.
" من با آندرس صحبت کردم. او البته ناراحت است. او در زمانی که فوق العاده کار می کرد، دچار آسیب دیدگی شد."
این ملی پوش سابق هلندی همچنین تاکید کرد که هیچ شانسی برای بازگشتش به میادین وجود ندارد اما از دیدن دوباره پل اسکولز در ترکیب منچستریونایتد متعجب نیست.
" من چند اس ام اس از دوستانم داشتم که پرسیدند " تو می خواهی چه کار کنی؟" وئ در حال حاضر کاملا از شرایط راضی هستم و هیچ تردیدی در ذهنم نیست.
من در تمرینات منچستریونایتد حضور پیدا کردم و اسکولز را دیدم که مشغول نگاه کردن به تمرینات بود. از او پرسیدم این شرایط را دوست داری؟ او گفت نه، دلم برای تمرین کردن تنگ شده.
او هنوز در باشگاه بود و به عنوان کمک مربی تیم ذخیره کار می کرد و به همین دلیل بازگشت اندکی برایش راحت تر بود."

 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
کد خبر : 64450 زمان ارسال : چهارشنبه 19/11/1390 10:09

فان‌درسار: قصد ندارد به ميادين فوتبال باز گردد


دروازه‌بان سابق منچستريونايتد اعلام کرد قصد ندارد به ميادين باز گردد.


ادوين فان در سار دروازه‌بان سابق شياطين سرخ که فصل پيش اعلام بازنشستگي کرده بود، اعلام کرد که قصد ندارد مانند پل اسکولز به ميادين فوتبال باز گردد.
بحران دروازه‌باني در تيم منچستريونايتد باعث شده تا شايعاتي درباره بازگشت احتمالي فان در سار به دروازه‌ اين تيم مطرح شود. با اين حال وي با رد اين شايعات گفت: از وضعيت فعلي‌ام خيلي راضي‌ام و فکر بازگشت به فوتبال به ذهنم خطور نمي‌کند.
خودداري فان در سار از بازگشت به ميادين در حالي است که چندي پيش پل اسکولز هافبک بازنشسته منچستريونايتد تصميم گرفت به ميادين باز گردد و تيمش را در نيم فصل دوم همراهي کند.
فان در سار معتقد است که دو دروازه‌بان فعلي منچستريونايتد که براي جانشيني او با يکديگر رقابت‌ مي‌کنند، داراي کيفيت لازم هستند.
وي همچنين از "ده‌خيا" خواست از فرصتي که به دليل مصدوميت ليندگارد پيدا کرده نهايت استفاده را ببرد.
فان در سار گفت: هميشه وقتي وارد تيم و ليگ جديدي مي‌شويد کار برايتان سخت است، مخصوصا اگر ليگ انگليس باشد. حضور در ليگ انگليس نياز به توان بالايي دارد و ليگ دشواري است. ده‌خيا بايد با اين مشکلات دست و پنجه نرم کند. باشگاه پول زيادي براي او پرداخت کرده و او بايد اين موضوع را درک کند.
اين دروازه‌بان سابق هلندي گفت: با ليندگارد حرف زدم و او از اين که آسيب ديده است بسيار ناراحت بود، چون پيش از آسيب ديدگي وضعيت خوبي داشت.
دروازه‌بان سابق منچستريونايتد ابراز اطمينان کرد که تيم سابقش مي‌تواند براي يک فصل ديگر قهرمان ليگ برتر شود. وي گفت: فکر مي‌کنم منچستريونايتد در يک ماه اخير بسيار قدرتمند ظاهر شده است. کيفيت بازي اين تيم و تاکتيک‌هايي که فرگوسن پياده مي‌کند بالا است. فکر مي‌کنم همين موضوع براي کسب يک جام قهرماني ديگر کافي باشد.


 

sina_anis

عضو جدید
کاربر ممتاز
هراس پاتریس اورا از مصدومیت

پاتریس اورا احساس میکند که تیم منچستر یونایتد در این فصل با آسیب دیدگی نفرین شده است، اما افتخار میکند که قهرمانان هنوز در مبارزه برای کسب عنوان قهرمانی هستند.
بازگشت شگفت انگیز در برار تیم چلسی و از دست دادن 2 امتیاز در رقابت با تیم منچسترسیتی در صدر جدول و مسابقات دشوار در برابر تیمهای لیورپول، تاتنهام هاتسپر و نوریچ سیتی در تقویم مسابقات داخلی. کریس اسمالینگ با آسیب دیدگی در تمرینات به لیست عظیم ستاره های حاشیه نشین پیوست و این به معنی انتخابهای سر آلکس فرگوسن در ورزشگاه استمفوردبریچ بدون امثال آندرس لیندگارد، نمانیا ویدیچ، مایکل اوون، لوئیز نانی، تام کلورلی، اولیویرا اندرسون و فیل جونز بود.

پاتریس اورا در مصاحبه با شبکه MUTV، به مضاح در این باره اظهار داشت: من نمیدانم چه اتفاقی افتاده است، من فکر میکنم عده ای در حال انجام برخی جادوها بر علیه ما هستند. چگونگی بسیاری از آسیب دیدگی های ما تعجب آور است. من تیمهای زیادی را میبینم که در باره مصدومیتها شکایت دارند، اما این برای ما شگفت انگیز است. از دست دادن بازیکنی مانند نمانیا ویدیچ برای یک فصل که ما هنوز با آن مقابله نکرده ایم. به نظر من نزدیک شده به تیم منچسترسیتی، با توجه به آسیب دیدگیهایی که ما داشته ایم، نشان دهنده روحیه واقعاً خوب در تیم است. این مهمترین چیز است و فرهنگ این باشگاه است. مهم نیست چه اتفاقی می افتد، ما دوست نداریم عذر و بهانه ای داشته باشیم. من تنها میگویم که همه بازیکنان خوب کار کرده اند اما کار تمام نشده است. هنوز مهمترین قسمت در راه است.

کاپیتان به خوبی از کار پیش روی تیم منچستر یونایتد در فاز بحرانی فصل آگاه است اما اعتماد به نفس بالا در کمپ باقی میماند.
کاپیتان تیم منچستر یونایتد در ادامه چنین استدلال آورد: هنوز زمانی طولانی از فصل پیش روی است و من همیشه گفته ام که لیگ یک ماراتن است نه دو سرعت. پس از تیم چلسی، ما با تیم لیورپول بازی داریم و در برابر تیم آژاکس آمستردام در لیگ اروپا. من فکر میکنم به همین دلیل است که ما برای تیم منچستر یونایتد بازی میکنیم زیرا ما میخواهیم در این نوع از مسابقات بازی کنیم. ما میخواهیم ایجاد اطمینان کنیم که این را در زمین نشان میدهیم.

مدافع فرانسوی در خاتمه تصدیق کرد: هر مسابقه دشوار است اما تنها باید به خودمان بگوئیم که ما میخواهیم در همه آنها پیروز شویم. من میدانم که این کار آسانی نیست، اما اگر شما میخواهید فاتح لیگ شوید، شما باید در این نوع مسابقات پیروز شوید.
 

sina_anis

عضو جدید
کاربر ممتاز
نیمکت‌نشینم اما در منچستر می‌مانم
برباتف: بدون رایزنی با یونایتد هم قراردادم تمدید می‌شود
خبرگزاری فارس: مهاجم بلغاری منچستریونایتد انگلیس با وجود نیمکت نشینی برنامه‌ای برای ترک اولدترافورد ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فوتبال بلغارستان، دیمیتار برباتف اظهار داشت: بازیکنی هستم که با منچستریونایتد قرارداد دارد. درست است در فصل جاری تعداد بازی‌هایی که برای تیم انجام داده‌ام کم بوده، اما این به معنای اتخاذ تصمیمی به‌منظور ترک اولدترافورد نیست.
وی ادامه داد: همه بازیکنان در سراسر دنیا دوست دارند برای تیم‌شان بازی کنند. همه از نشستن روی نیمکت، خرسند نمی‌شوند. این موضوع در مورد من هم صدق می‌کند. اما همین مساله نیز نمی‌تواند دلیلی باشد تا از مسئولان منچستر انتقاد و به حضور در تیمی دیگر فکر کنم.
گلزن بلغاری در سال ۲۰۰۶ پس از درخشش بسیار برای بایرلورکوزن آلمان به لیگ برتر وارد شد. او ابتدا با پیراهن تاتنهام به میدان رفت و بعد در سال ۲۰۰۸ به جمع «یونایتد‌ها» پیوست.

برباتف افزود: اگر در این زمینه حرفی داشته باشم، مقابل رسانه‌ها بر زبان نخواهم آورد. بلکه می‌روم و با مدیران منچستر در این‌باره صحبت می‌کنم. آن‌وقت می‌توان با رسیدن به یک جمع‌بندی بهترین تصمیم را گرفت.
برباتف در مورد دورنمای کاری‌اش نزد شیاطین سرخ نیز بیان کرد: هنوز پیشنهادی برای رایزنی در مورد ادامه همکاری با تیم به من نشده است. در این‌مورد فقط مطالب در روزنامه‌ها را خواندم. نشریات هم که فقط شایعه به خوانندگان ارائه می‌کنند.
وی تصریح کرد: از نظر من برای ادامه همکاری مانعی نیست. اما باید دید خواسته منچستر چیست و تا چه زمانی علاقمند به همکاری مشترک است. فقط همین را می‌دانم حتی اگر باشگاه اقدامی نکند، در متن قراردادم تبصره‌ای است که خود به خود شرایط ادامه همکاری را تا تابستان سال ۲۰۱۳ استمرار می‌بخشد.
 

soha.soha

عضو جدید
کاربر ممتاز
دیدی گفتم مساوی میشه
اما به قول تو اگه گل به خودی نمیخوردیم الان برده بودیمشون
این دیگه گذشته بازی با لیوپول خیلی مهمه
آره ....
تقریبا شد حدس ترکیبی ....:دیییی
اما خب ..
چون سه تا خوردن سه تا هم زدن
اگه دوتا میخوردن دوتا میزدن ....
اما باز اگه مساویشونم بدون گل به خودی بود خیلی بهتر بود:w05:
 

soha.soha

عضو جدید
کاربر ممتاز
این دیگه گذشته بازی با لیوپول خیلی مهمه

آره ....
اون بازی حیثیتیه!!!
پیش بینی کنیم ؟؟؟ من که پیش بینیام همیشه برد منچسترهhttp://www.www.www.iran-eng.ir/images/smilies/funny/w05.gif
ولی هرچی شه فک کنم بازی پرگلی باشه ولی هر چی بشه فک کنم اینم بازی پرگلی باشه!
 

sina_anis

عضو جدید
کاربر ممتاز
آره ....
تقریبا شد حدس ترکیبی ....:دیییی
اما خب ..
چون سه تا خوردن سه تا هم زدن
اگه دوتا میخوردن دوتا میزدن ....
اما باز اگه مساویشونم بدون گل به خودی بود خیلی بهتر بود:w05:
حالا نیتیجه این بازی چی میشه
پیش بینی من
منچستریونایتد3- لیورپول 0
 

soha.soha

عضو جدید
کاربر ممتاز
بازی با لیورپول همیشه غیر قابل پیش بینیه چون حساسیتش خیلی بالاس!!!
البته این فصل از نقل و انتقالا و سیستم تیما بی اطلاعم کلا! ... واسه همین نمیدونم!
حالا درسته تو اولترافورده ولی تو فک میکنی لیور پول همینجوری مث ماست گل میخوره و نیگا مکنه ؟؟ :دییی
 

sina_anis

عضو جدید
کاربر ممتاز
بازی با لیورپول همیشه غیر قابل پیش بینیه چون حساسیتش خیلی بالاس!!!
البته این فصل از نقل و انتقالا و سیستم تیما بی اطلاعم کلا! ... واسه همین نمیدونم!
حالا درسته تو اولترافورده ولی تو فک میکنی لیور پول همینجوری مث ماست گل میخوره و نیگا مکنه ؟؟ :دییی
نه جیگر منچستر مثل کره گل میزنه
 

sina_anis

عضو جدید
کاربر ممتاز
آهاااااااااااااا اینو یادم رفت بگم:w09:
یکی به من بگه چرا دوباره دو امتیاز عقب افتادیم؟:w06::w06:
منچسیریونایتد با چلسی مساوی کرد اما منچستر سیتی بازیش رو برد
فردا منچستر یونایتد با لیورپول بازی داره و منچستر سیتی با استون ویلا
 

sina_anis

عضو جدید
کاربر ممتاز
یونایتد - لیورپول


[h=2]یونایتد در پی بدست اوردن پیروزی در برابر رقیب سنتی خود است...[/h]


از چهار جولای و از زمان شکست 3-0 در برابر نیوکاسل ، شیاطین سرخ در لیگ برتر متحمل شکست نشده اند اما از جام حذفی توسط لیورپول حذف شدند. بازگشت شگفت انگیز در برابر چلسی بدون تردید باعث افزایش روحیه بازیکنان خواهد شد و انها امیدوارند با کسب سه امتیاز این بازی، و با توجه به اینکه یونایتد قبل از منچستر سیتی به میدان می رود، فشار را در صدر جدول بر روی مردان مانچینی بیشتر کنند. لیورپول از 8 بازی آخرش در لیگ برتر فقط 2 پیروزی بدست آورده است اما در جام اتحادیه و جام حذفی به مراحل بالا رسیده است. انها در اخرین بازی خود با تاتنهام در آنفیلد به تساوی بدون گل دست یافتند.



تام کلورلی می تواند در این بازی به میدان برود اما بازگشت نانی دور از انتظار خواهد بود. نمانیا ویدیچ، درن فلچر و مایکل اوون همچنان حاشیه نشین هستند و بنظر میرسد فیل جونز و کریس اسملینگ این بازی را از دست بدهند. پل پوگبا نیز یکی از نیمکت نشینان یونایتد خواهد بود. برای لیورپول نیز حضور خوزه انریکه در حاله ای از ابهام است اما فابیو اورلیو امادگی خود را بازیافته است. لوئیز سوارز بعداز سپری کردن محرومیت 8 جلسه ای امیدوار است از ابتدا به میدان برود. لوکاس نیز مابقی فصل خانه نشین خواهد بود.





گل دقایق پایانی درک کویت پایان بخش حضور یونایتد در جام حذفی بود. در ان دیدار دنیل اگر گل اول را برای لیورپول بثمر رساند اما دقایقی بعد پارک بازی را به تساوی کشاند. بازی قبلی در لیگ برتر در 15 اکتبر در آنفیلد برگزار شد. در ان بازی استیون جرارد گل اول را برای لیورپول زد و خاویر هرناندز نیز تعویضی طلایی بود و توانست گل تساوی را وارد دروازه رینا بکند.






استیون جرارد همچنان مردی است که کنترل امور را در لیورپول بدست دارد و در چند سال اخیر در برابر یونایتد به موفیقت هایی دست یافته. او بعداز سپری کردن دوران مصدومیت توانسته در 10 بازی لیگ برتر شرکت کند و دو گل بثمر برساند. او همچنان خطرناکترین لیورپولی در هنگام زدن ضربات آزاد و قلب تیم داگلیش است.



کنی داگلیش: " تمام افرادی که درگیر این بازی هستند، شامل رسانه ها، هواداران و هردو تیم باید کاری کنند تا مطمئن شوند که این بازی از لحاظ مسائلی ورزشی به یک از تاریخی ترین بازیهای دوران تبدیل شود؛ ونه بخاطر چیز دیگر..."



بعداز اینکه پاتریس اورا در انفیلد هو شد ، انتظار میرود از سوارز در الدترافورد پذیرایی مشابهی به عمل آید. همچنین انتقام حذف شدن از جام حذفی در خاطر بازیکنان یونایتدهست اما بدست اوردن سه امتیاز و کسب بیستمین قهرمانی چیزی است که انها بدنبالش هستند.





فیل داود قضاوت باین بازی را برعهده دارد. این داورد پرتجربه قضاوت بازی یونایتد با منچستر سیتی (جام خیریه) ، چلسی و ویگان را برعهده داشته است.



درک کویت در 3 بازی آخرش در برابر یونایتد 4گل بثمر رسانده است.
خاویر هرناندز در 2بازی اخر یونایتد-لیورپول در ده دقیقه پایانی دوبار گلزنی کرده است.
استیون جرارد چهار بار در پنج بازی اخرش در لیگ در برابر یونایتد گلزنی کرده است.
تنها چلسی (5بار) بیشتر از لیورپول (4بار) به پیروزی رسیده است.
یونایتد در بازی اخرش با لیورپول فقط 44% مالکیت توپ را در اختیار داشت؛ کمتر از بقیه بازیهای دیگر در این فصل.
لیورپول 4بازی از 7 بازی اخر در لیگ برتر در برابر یونایتد را با پیروزی پشت سر گذاشته است.
در شش بازی اخر در لیگ برتر بین این دو تیم 4 ضربه پنالتی گرفته شده است.
لیورپول پایین ترین آمار شوتزنی این فصل لیگ برتر را در اختیار دارد(8.5%)
یونایتد در 33 بازی خانگی در لیگ برتر 29 بازی را برده و فقط دوبار شکست خورده است.
 

Similar threads

بالا