کلوپ آبیدلان.

gorgan89

عضو جدید
 

Saeed.bi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
درود بر استقلال و طرفداراش
درود بر استقلال و بازیکناش
درود بر استقلال و تماشاگراش
درود بر استقلال و مربیاش
درود بر استقلال و ستاره های روی پیرهنش(خودتونو به حالت گریه بزنین به یاد قرمزا.ثواب عظیمی داره)
.
.
تبریک به همه
 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
این برد شیرین رو به همه آبی دلای عزیز تبریک میگم ...
آقا مبارکه ... ایشالا جمعه جشن قهرمانی بگیریم


در نبود اندو خیلی سخته. اگه بازی امروز رو دیده باشی کل میانه زمین استقلال رو اندر جمع میکرد.
 

♥milad♥

عضو جدید
کاربر ممتاز
صحبت های امیر قلعه نویی پس از بازی با فولاد

صحبت های امیر قلعه نویی پس از بازی با فولاد

امير قلعه‌نويي در کنفرانس مطبوعاتي بعد از ديدار مقابل فولاد خوزستان که با پيروزي يک بر صفر تيمش به پايان رسيد گفت: در ابتدا به خاطر ايام سوگواري تسليت مي‌گويم. از مديرعامل هواپيمايي تابان تشکر مي‌کنم، چون آنها براي رفت و برگشت ما تلاش زيادي کردند. در اين چند هفته‌اي که هم تيم و هم تحت فشار بوديم کمک و برادري کردند.

به نقل از فارس، وي افزود: به فوتبال ايران به خاطر حضور اين هواداران تبريک مي‌گويم. آنها حضور خوبي امروز داشتند و فولاد هم فوتبال مدرني بازي کرد امروز يکي از روزهاي قشنگ فوتبال ايران بود اميدوارم بازي هاي آينده هم کيفيت داشته باشد و اينقدر قشنگ باشد.

قلعه نويي تصريح کرد: بازيکن مثل سربازان دلاور جنگيدند و مردانه بازي کردند بايد بگويم فولاد هم مي‌توانست برنده بازي باشد. آرش برهاني نشان داد متر و ميزان او اين است او مي‌تواند هم خوب بازي کند و هم گل بزند اگر آن يک امتياز را از ما کم نمي‌کردند شانس بيشتري براي قهرماني داشتيم اما اين کسر امتياز حق ما نبود امروز مي‌خواستيم بختيار رحماني را خنثي کنيم اين کار را کرديم بايد بگويم اهواز خانه استقلال است درست است. در اين دو روز مردم خيلي به ما کمک کردند به خصوص مسئولان استقلال خوزستان و ويسي زحمت زيادي کشيدند. فولاد امروز بازي خوبي ارائه داد و هميشه عملکرد آنها را ديدم.

وي خاطرنشان کرد: همه چيز دست خدا است اگر در بازي با نفت تهران مساوي مي‌کرديم شانسمان بيشتر مي شد اما هفته آخر همه چيز مشخص مي شود اگر قهرمان شديم لياقتش را داشتيم.

قلعه نويي در مورد اينکه آيا سال بعد در استقلال مي‌ماند، گفت: همه چيز دست خدا است بايد ببنيم من را مي‌خواهند يا نه خودم دوست دارم در اين تيم بمانم فکر مي‌کنم هيچ وقت براي استقلال کم نگذاشتم و قراردادهاي زيادي را به خاطر استقلال ترک کردم. اين تيم مثل خانه من است چه باشم چه نباشم براي اين تيم آرزوي موفقيت دارم اما اين توان من بود از همه مردم تشکر مي‌کنم شايد اصلا مردم من را نخواهند.

وي ادامه داد: اين سربازان استقلال به مردم ثابت کردند بي غيرت نيستند. بعد از بازي با نفت گفتم اصل غيرت همين بازيکنان هستند. مشکلات زياد است. چند هفته آخر به خاطر مسائل مالي بازيکنان بازي نکردند آنها تمام توان را گذاشتند. اميدوارم در بازي با تراکتورسازي و الشباب نتيجه خوبي بگيريم.

سرمربي استقلال گفت: فوتبال ما پاک است عده اي مي خواستند فوتبال را خراب کنند. هفته بعد هم فوتبال ما پاک خواهد بود خوشحالم که من و برادران شفيع‌زاده در فوتبال پاک آن روزها تاثير داشتيم عده اي دوست دارند فوتبال را ناپاک بنامند اما بدون شک فوتبال ما پاک خواهد بود.
 

MisyoMasoud

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
در نبود اندو خیلی سخته. اگه بازی امروز رو دیده باشی کل میانه زمین استقلال رو اندر جمع میکرد.

کاملأ باهات موافقم .... آره واقعأ .. اگه پژمان نوری بتونه توو کار دفاعی مث این بازی کار کنه بازی بعدی میتونیم امیدوار باشیم... حالا جدا از توپ لو دادناش
استقلال مرد روزای سخت :)
 

jahan pahlevan

عضو جدید
کاربر ممتاز
با سلام به همه دوستای گلم لطفا جوگیر نشید.......... استقلال این فصل تیم نمیشه.........من که دعا میکنم قهرمان نشه........
چون قهرمانی این فصل یعنی نابودی استقلال تا چند فصل.......امسال تو همه چیز افتضاح بودیم.....تیم رو با تف بهم چسبوندن تا اینجا هم اومد.........
من نمیدونم چطور به این بازیکنا میگید غیرتی وقتی 2تا استپ ساده نمیتونن بکنن........تو استقلال فقط 4 تا بازیکن الان داریم......
رحمتی......تیموریان......حیدری........عمران زاده.......وسلام بقیه به دبد لای جرز دیوار میخورن........
 

jahan pahlevan

عضو جدید
کاربر ممتاز
سعید پلیمر رفته پیش حسن روحانی گفته به خدا قسم اگر سبد کالا را در دست راستم و سهام عدالت را در دست چپم قرار دهید محال است از دریافت یارانه انصراف نخواهم داد..........:cool:
 

jahan pahlevan

عضو جدید
کاربر ممتاز
پسر داداشم 8 سالشه معلم مدرسشون تلفن کرده به مامانش گفته شما به این بچه چی یاد میدین؟؟؟؟
ازش پرسیدم 4 مزه اصلی چیه؟پسرتون میگه:
خیار شور
چیپس
ماست موسیر
زیتون
 

Similar threads

بالا