کسی در مورد نرم افزار IHS اطلاعاتی داره؟

pdms.ir

عضو جدید
من بیشتر از 100 گیگابات از استاندار های ihs رو جمع آوری کردم اما برنامه ای که بریا سرچ استفاده می شه دچار مشکل هست
از دوستان کسی اطلاعاتی در این زمینه داره؟
 

ture

عضو جدید
من از این نرم افزار حدود 6-5 سال پیش استفاده کردم . در واقع این نرم افزار index مربوط به استاندارد ها و خود استاندارد ها هست ؛

* یک سی دی شامل نرم افزاری است که لیست استاندارد ها را دارد و میتوان بر اساس موضوع ، شماره یا عنوان استاندارد ، جستجو در استانداردها را انجام داد .

* یک سری CD که خود استانداردها با فرمت خاصی در آنها ذخیره شده
ASME : 12 CD ; NFPA: 2 CD , DIN : 8 CD , …
تعداد این CD ها به سفارش مشترب بستگی دارد .

طرز استفاده
این نرم افزار (index) شماره سی دی ایکه استاندارد در آن قرار دارد را مشخص می کند و بطور مثال پیغام "insert cd no 12 HIS " را میدهد . بعد از قرار دادن cd مورد نظر آن استاندارد در محیطی شبیه به MS Word نمایش پیدا می کند .


این CD ایندکس اصلی دارای یک قفل بود ( بصورت یک دیسکت ) که دیسکت قابل کپی کردن نبود . نرم افزار هم بدون آن کار نمی کرد .


البته تو ضیحات بالا برای دوستانی بود که با این سیستم اشنا نبوده اند . در ضمن بخاطر نرم افزار PDMS و PVELITE ممنونم .
 

pdms.ir

عضو جدید
یک سی دی شامل نرم افزاری است که لیست استاندارد ها را دارد و میتوان بر اساس موضوع ، شماره یا عنوان استاندارد ، جستجو در استانداردها را انجام داد .
مشکل من هم دقیقا همینجاست!
یک سری از فایل های dll من از بین رفته موقع اجرا ارور می ده.
این سی دی در دسترس شما هست؟
امکان ارسالش برای من هست؟

در ضمن بخاطر نرم افزار PDMS و PVELITE ممنونم .
قابلی نداشت!
بلکه اینجوری یه کم از شر بازار کاذب این برنامه ها رها شیم!
اگر نرم افزار خاصی می خواهید که زیر 500 مگابایت باشه و کمیاب هم باشه می تون براتون اپلود کنم!

موفق باشید
 

netspyking

عضو جدید
با سلام

من تمامی استانداردهای IHS رو دارم (حدود 1700 CD) ولی قفل ندارند و دیسکتی که شما از آن به عنوان دیسکت قفل نام میبرید در واقع دیسکت تنظیمات یا User Disk هست که تعیین کننده نوع استاندارد مورد استفاده میباشد یعنی شما بدون این دیسکت فقط خلاصه تمامی استاندارد ها را میتوانید مشاهده کنید و برای دسترسی به حالت Full Text به این دیسکت نیاز دارید . موفق باشید
 

hessamsh

عضو جدید
بابا ماشاالله .( 1700 CD) چه خبره ؟ 100GB خیلیه ها؟ ما 8 تا CD از استانداردهای DIN را خریدیم فکر کردیم چشم بازارو کور کردیم . به هر صورت منم index CD را دارم اگر خواستی در خدمتتم ( در برابر کار تو برای PVELITE & TANK اگر از دستم کاری بر بیاد دریغ ندارم )
hessamsh[at.]gmail[dot.]com
 

alireza1361

عضو جدید
من بیشتر از 100 گیگابات از استاندار های ihs رو جمع آوری کردم اما برنامه ای که بریا سرچ استفاده می شه دچار مشکل هست
از دوستان کسی اطلاعاتی در این زمینه داره؟
سلام
میشه بگین استاندارد ihs چی هست؟
 

hessamsh

عضو جدید
سلام
میشه بگین استاندارد ihs چی هست؟

IHS (نمیدونم مخفف چی هستش ) اسم یک نرم افزاره که لیست کلی از استانداردها را دارد و به کمک آن و KeyWord های تعریف شده در آن میتوانید به مشخصات هرکدام از استانداردها دسترسی پیدا کنید همچنین امکان سرچ بسیار خوبی نیز دارد همچنین پس از انتخاب استاندارد مورد نظرتان شماره CD حاوی استاندارد را نیز به شما می دهد .
دوستانی که مجموعه کاملی از استانداردها را دارند در صورت امکان و قابل فروش بودن نسخه کپی اگر لطف کنند و یک قیمت بدهند ممنون میشم .
 

hessamsh

عضو جدید
مشکل من هم دقیقا همینجاست!
یک سری از فایل های dll من از بین رفته موقع اجرا ارور می ده.
این سی دی در دسترس شما هست؟
امکان ارسالش برای من هست؟


قابلی نداشت!
بلکه اینجوری یه کم از شر بازار کاذب این برنامه ها رها شیم!
اگر نرم افزار خاصی می خواهید که زیر 500 مگابایت باشه و کمیاب هم باشه می تون براتون اپلود کنم!

موفق باشید

آقا نمیدونم حجم برنامه CAESAR II زیر 500 مگابایته یا نه ولی ممنون میشم اگر لینکی ازش بزاری.
 

Dr ehsan

عضو جدید
سلام دوستان
ببنید من خیلی سعی کردم آی کیوم بالا باشه سوالای احمقانه نپرسم
اما آخرش از حرفای شما نفهمیدم که اگه من استانداردهای ANSI رو بخوام باید 80،000 تومان پول بدم یا راه ارزونتر و غیر قانونی تری هم هست؟:redface:
 

hadiranji

عضو جدید
در باره استاندارد های صنعتی

در باره استاندارد های صنعتی

استاندارد سازي نقش مهمي در زندگي ما بازي مي‌‌كند , با اين وجود اغلب افراد در مورد چگونگي تهيه و تدوين استانداردهايي كه هر روزه با آنها سروكار دارند از اطلاعات كمي برخوردار هستند. اكثراً مي‌دانند كه چنانچه بر روي يك فيلم دوربين عكاسي ‌” ISO100 “ چاپ شده باشد احتمالاً اين فيلم داراي كيفيت خوبي است ولي ممكن است فقط تعداد كمي بدانند كه Iso100 چاپ شده بر روي بسته فيلم‌هاي عكاسي بدين معني است كه اين فيلم مطابق با استانداردهاي ايجاد شده بوسيله سازمان بين‌المللـي استانداردسازي International organization for standardization مي‌باشد.
ما از استانداردها جهت رسيدن به سطحي از ايمني , كيفيت و سازگاري در محصولات و فرآيندهايي كه بر روي زندگي‌مان تأثيرگذار هستند استفاده مي‌كنيم. بطور خلاصه , استانداردها زندگي ما را ايمن‌تر , ساده‌تر و بهتر مي‌سازند. همچنين , استانداردها ابزاري حياتي براي صنعت و تجارت هستند. آنها اغلب اساس و معيار معاملات بين خريداران و فروشندگان قرار مي‌گيرند , از اين‌رو اثرات بسيار زيادي بر روي سازمانها و ملت‌ها و حتي اساس اقتصاد بازارهاي جهان دارند.
اغلب استانداردها بوسيله كميته‌اي از متخصصين يك فن ( در قالب انجمن , مؤسسه , جامعه , كميسيون , و ... كه معمولاً‌ شامل اعضاء ‌صنعت , دولت و محققين بخش عمومي همچون اساتيد دانشگاه مي‌شوند تهيه و تدوين مي‌گردند. در ايالات متحده , مؤسسه ملي استانداردهاي آمريكا موسوم بهANSI به عنوان يك سازمان مادر مسئوليت سازماندهي , هماهنگي و ارائه دستورالعمل‌ها و خط‌مشي‌ها به اين انجمن‌ها را بر عهده‌ دارد.
در ايالات‌متحده به تنهايي , تقريباً 30 هـزاراستاندارد كه بوسيله بيش‌از 400 انجمن و سازمان تدوين شده‌اند هم‌اكنون معتبر و در حال استفاده هستند. سازمان بين‌المللي استانداردسازي (ISO) تاكنون بيش از 12000 استاندارد بين‌المللي را تدوين كرده است ISO حدوداً داراي 2300 گروه فني با بيش از 20000 متخصص در كل جهان است كه به كمك آنها هرساله استانداردهاي جديدي را براي كل جهان تدوين و عرضه مي‌كند.
قبل از رواج کامپیوتر استاندارد ها به صورت کتاب و اوراق عرضه می شدند ولی پس از روی کار آمدن کامپیوتر و اولویتهای آن نسبت به سیستم سنتی استاندارد ها به صورت فایلهای کامپیوتری عرضه می شوند استاندارد ها جهت سهولت استفاده و قابل استفاده بودن در تمامی سیستم های کامپیوتری اغلب به صورت فایلهای PDF عرضه می شوند بزرگترین موسسه HIS عهده دار تنظیم و ارائه استاندارد ها توسط موسسات دیگر در سطح دنیا را می باشد که استاندارد های ارائه شده خود را توسط نرم افزار اختصاصی Worldwide Standards Service ارائه می دهد .
پکیج های استاندارد ارائه شده توسط موسسه IHS دارای 3 نوع هستند سی دی اصلی نرم افزار ایندکس استاندارد ، سی دی userdisk و سی دی های دارای متن کامل استانداردکه دارای شماره ای اختصاصی هستند سی دی اصلی نرم افزار Worldwide Standards Service به عنوان یک بانک اطلاعاتی استاندارد که قابلیت جستجو بین بیش از 500000 استاندارد را دارا می باشد سی دی userdisk به عنوان جواز استفاده برای مشاهده متون کامل استاندارد است و سی دی های دارای متن کامل استاندارد که توسط نرم افزار ایندکس استاندارد مورد استفاده قرار می گیرد.
پکیج استاندارد های عرضه شده در سطح دنیا دو حالت کلی دارند استاندارد های عمومی و اختصاصی
استاندارد های عمومی شامل طیف گسترده ای از استاندارد ها هستند و متعلق به موضوع یا رشته خاصی نیستند مانند : ISO , BSI , DIN , ANSI , EURO , AFNOR , CSA , TIS و ...
استاندارد های اختصاصی بر روی موضوع یا رشته خاصی متمرکز هستند مثلاً استاندارد ASTM در خصوص تست مواد و یا ASME در خصوص مهندسی مکانیک و یا ANS در مورد انرژی هسته ای و ...
نام گذاری استاندارد ها بر اساس حروف اختصاری استاندارد است مثلاً استاندارد IAEA سرواژه جمله INTERNATIONAL ENERGY ATOMIC AGENCY است که معمولاً هر استاندارد به همراه نگارش آن استاندارد معرفی می شود مثلاً ISA 2003 که معرف استاندارد های انجمن ابزار آلات اندازه گیری آمریکا تا سال 2003 میلادی می باشد در مورد نگارش هر استاندارد می توان گفت که مثلاً استاندارد NEMA 2003 شامل متن کامل استاندارد های تولید کنندگان وسائل برقی از ابتدا تا سال 2003 می باشد لازم به توضیح است که تمامی استاندارد های یک پکیج استاندارد دارای ورژن 2007 متعلق به سال 2007 نیست بلکه تعدادی از آنها که تغییراتی داشته اند و به روز رسانی شده اند و یا تعدادی استاندارد جدید اضافه شده است در بسیاری از موارد در یکی پکیج استاندارد تعدادی استاندارد مشابه وجود دارد که متعلق به سالهای مختلف هستند و بنا به تغییرات نسخه های جدید از آنها ارائه شده است.
 

hadiranji

عضو جدید
سلام دوستان
ببنید من خیلی سعی کردم آی کیوم بالا باشه سوالای احمقانه نپرسم
اما آخرش از حرفای شما نفهمیدم که اگه من استانداردهای ANSI رو بخوام باید 80،000 تومان پول بدم یا راه ارزونتر و غیر قانونی تری هم هست؟:redface:

قیمت سری کامل استاندارد های صنعتی یا مدرکی از یک استاندارد مشخص در سایتهای ناشر استاندارد مثل www.Ansi.org برای استاندارد ANSI و دیگر سایت های ارائه دهنده استاندارد مثل www.IHS.com بالای چند میلیون است با توجه به نبود قانون کپی رایت در ایران می توان انها را با قیمت ناچیزی نسبت به قیمت اصلی آنها تهیه کرد
 
سلام دوست عزيز من استاندارد ISO رو دارم ولي User disk اونو ندارم اگه لطف كني برام بفرستي ممنون ميشم Email:Aliasghar_moghani@yahoo.com
 
سلام دوستان عزيز:
وااسفا! واويلا! به دادم برسيد! يكي نيست جواب منو بده! شمارو به خدا به دادم برسيد! اين User diskاستاندارد Iso رو كسي نيست برام بفرسته! بابا به خدا لنگم! خيلي قاطي كردم نه! تورو خدا بفرستين! كارم گيره!
 

mehdi_r16

عضو جدید
منم یه مشکلی دارم

منم یه مشکلی دارم

من نرم افزار رو کامل نصب کردم و فایل قفلش رو هم دارم
ولی اطلاعات استاندارد ها تو cd هایی هست بصورت image
نمی دونم چطوری باید ازشون استفاده کرد
خود نرم افزار نمی خونتش
باید نرم افزار جداگونه ای نصب کرد؟؟؟
 

ali80j

عضو جدید
سلام.
اگه ميشه در مورد userdisk كمي توضيح بديد كه فرمت فايلهاي درونش چيه؟ فقط بار اول نصب ميشه؟ ميشه از روي يه كامپيوتر ديگه كه IHS نصب هست اين فايلها رو برداشت؟
اگه userdisk رو برام بفرستيد كه خيلي ممنون ميشم.
 

Similar threads

بالا