کسب درآمد از اینترنت تحقق یک رویای بزرگ

بنیانا

عضو جدید
سامانه تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ایران

شما می توانید پس از عضویت در این سامانه به عنوان بازاریاب، از طریق ارجاع بازدیدکننده به وب سایت حامیان ما، به کسب درآمد بپردازید. آنچه ما را متمایز می سازد ابتکار در شیوه پرداخت دستمزدها است. کلیه تراکنش های مالی در این سامانه به صورت کاملا کاربرگرا می باشد و مبالغ بدون واسطه توسط خود اعضا به حساب بانکی یکدیگر واریز می گردد و درآمد ما تنها از طریق جذب اسپانسر و نمایش تبلیغات خواهد بود. چنانچه تمایل دارید به جمع حامیان ما بپیوندید در برقراری تماس با ما راحت باشید. کسب درآمد اینترنتی را در فضایی امن و متفاوت در کنار تیم مدیریتی فعال و پاسخگو، از طریق سامانه پرقدرت ما تجربه کنید. هم اکنون زمان تحقق یک رویای بزرگ فرا رسیده است.


چند تذکر بسیار مهم:

- سامانه تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ایران (iranadvertisers) صرفا یک سیستم تبلیغاتی است که با استخدام اعضا به عنوان بازاریاب تبلیغاتی، در راستای افزایش بازدید وب سایت حامیان خود فعالیت می نماید.

- درآمد ایران ادورتایزرز تنها از طریق درج و نمایش تبلیغات در وب سایت خواهد بود. ایران ادورتایزرز هیچگونه مبلغی تحت هیچ عنوان از کاربران خود دریافت نمی نماید.

- کلیه تراکنش های مالی (دریافت ها و پرداخت ها) در سمت کاربران و به صورت کاملا کاربرگرا صورت میپذیرد و ایران ادورتایزرز هیچگونه دخالتی در این خصوص ندارد. لذا هیچگونه واسطه ای وجود ندارد و هیچگونه ارزی از کشور خارج نمی شود.

- درآمد در ایران ادورتایزرز با توجه به مسائل شرعی، به هیچ عنوان به صورت دائمی نیست و هر کاربر پس از دریافت دستمزد خود از سیستم حذف میگردد. درآمد هر فرد دقیقا متناسب با میزان فعالیت وی می باشد.

- آنچه که کاربران تحت عنوان دستمزد بازاریابی دریافت مینمایند، حاصل تلاش آنها در معرفی و جذب بازدیدکننده برای وب سایت حامیان ما می باشد.

- سامانه ایران ادورتایزرز با نشانی http://www.iranadvertisers.com در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد به ثبت رسیده است.

شما برای عضویت در سامانه کسب درآمد ایران ادورتایزرز به "لینک عضویت" نیاز دارید هم اکنون می توانید با استفاده از لینک زیر در سامانه ایران ادورتایز عضو شوید.

http://www.iranadvertisers.com/group.php?id=LBx99213152lt30
 
آخرین ویرایش:
بالا