کتاب زندگینامه استیو جابز زودتر از موعد منتشر میشود

?!؟

عضو جدید
Click here to view the original image of 500x281px and 13KB.



اطلاع داشتید که کتاب زندگینامه استیوجابز قرار بود تا دو ماه دیگر منتشر بشود؟ تا به حال هیچ کتاب رسمی که توسط استیوجابز تایید بشود از زندگی او وجود نداشته و این تنها کتابی است که با رضایت استیو و بر اساس بیش از ۴۰ مصاحبه طولانی و در طی ۲ سال نوشته شده است. در کنار آن برای جمع آوری اطلاعات با بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای خانواده، دوستان، همکاران و رقیبان استیوجابز گفتگو شده است.

خبر درگذشت استیو جابز امروز سبب شد که تقاضای پیش خرید این کتاب با رشد خیره کننده ای در سایت آمازون روبرو بشود به گونه ای که با رشد ۴۳ هزار درصدی! در صدر کتاب های سایت پر فروش آمازون قرار گرفت.

این تقاضای کاربران سبب شد که ناشر اعلام کند کتاب را یک ماه زودتر و ۲۴ اکتبر وارد بازار خواهد کرد. بنابراین کمتر از ۲۰ روز دیگر می توانید زندگینامه استیوجابز را داشته باشید.

کتاب توسط آقای والتر ایساکسون به رشته تحریر درآمده است. اون رییس سابق هیات مدیره CNN بوده و از دبیران مجله تایم است و پیش از این زندگینامه های بنجامین فرانکلین و هنری کیسینجر را تالیف کرده است.

ناشر کتاب می گوید این کتاب داستان زندگی و شخصیت یک کارآفرین خلاق را به شما نشان می دهد که با عشق اش به تکامل، سبب تحول در شش صنعت دنیا شد: کامپیوترهای شخصی، فیلم های انیمیشن، موسیقی، تلفن ها، تبلت ها و انتشارات دیجیتال.

نویسنده می گوید با وجود اینکه استیو جابز با او در تالیف این کتاب همکاری کرده اما از او خواسته تا هیچ کنترلی بر مطالبی که در این کتاب می نویسد نداشته باشد و حتی به استیو جابز اجازه خواندن کتاب را پیش از انتشار کتاب نداده است. بنابراین شما کتاب زندگی استیو جابز را در حالی خواهید خواند که خود او هم آن را نخوانده است.

این کتاب ۶۵۶ صفحه ای با اسم «استیو جابز» با قیمت ۳۵ دلار به فروش می رسد.
 
بالا