کتاب تست تکنولوژی خودرو کاردانی به کارشناسی

fanosedarya

عضو جدید
با عرض سلام خدمت دوستان عزیز.

یکی از مشکلات داشنجویان مکانیک خودرو برای کنکور کاردانی به کارشناسی و مسابقات کشوری،نبودن کتابی جامع و مفید تست های تکنولوژی خودرو می باشد.

بنابراین وظیفه خود دانستم به فکر چاپ کتابی در این زمینه باشیم،که حاصل تلاش بنده ودیگر دانشجویان ممتاز دانشگاه منتظری مشهد می باشد،که زیر نظر اساتید گرامی می باشد.

این کتاب شامل تست های مسابقات بین دانشکده های کشوری و المپیاد ها و تست های سال قبل کنکور دانشگاه ازاد اسلامی،علمی کاربردی،سراسری می باشد. علاوه بر این، با زحمت و تلاش توانستیم تست های جامع و مهم رو به صورت تالیفی که منابع مختلف جمع اوری کرده ودر اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

سرفصل های این کتاب شامل:

تست های مولد قدرت،برق خودرو،شاسی و بدنه،مالتی پلکس،انتقال قدرت ساده،انتقال قدرت اتوماتیک،تکنولوژی موتورهای دیزل و انواع پمپ انژکتور دیزل،و... می باشید

امیدواریم با توجه به محدودیت زمان برای کنکور کاردانی به کارشناسی مکانیک خودرو و نبود منابع کافی و برای جلوگیری از سردرگمی،
این کتاب اواخر اذر ماه 1391 به چاپ خواهد رسید.


به احتمال زیاد،این کتاب شامل حدود 5000 تست مهم کاردانی به کارشناسی خودرو به چاپ برسد

ــــــــــــــــــــــــــ
همچنین میتوانید،برای مشاوره درباره درس خواندن دروس تخصصی خودرو ویژه کنکور سراسری مکانیک خودرو و منابع تست و جزوات مفید، زیر نظر موسسه دی سیستم با ایمیل بنده در تماس باشید.
fanosedarya88@gmail.com
 
بالا