کتاب آموزش MINITAB 16

kingworld

عضو جدید
کاربر ممتاز
کتاب آموزش MINITAB 16


مینی تب یکی از قوی ترین نرم افزارها در علم آمار می باشد و استفاده آسان و ابزارهای قدرتمند در این نرم افزار موجب شده کاربرانی که در زمینه ی آمار و کنترل کیفیت آماری مشغول فعالیت هستند از این نرم افزار استفاده کنند.



آنچه که این کتاب را از سایر کتاب ها متمایز می سازد

v این کتاب بر اساس آخرین نسخه ی نرم افزار ( Minitab 16) تألیف شده است.

v در این کتاب سعی شده است مطالب تئوری به طور کامل توضیح داده شود تا خوانندگان بهتر بتوانند ابزارهای موجود در نرم افزار را درک کنند و با سایر قابلیت های هر ابزار آشنا شوند.لذا این کتاب یک کتاب کاربردی در زمینه آمار و کنترل کیفیت آماری نیز می باشد.

v در این کتاب برای هر ابزار مورد بررسی در Minitabاز مثال های متعدد استفاده شده است تا خوانندگان را در درک بهتر مفاهیم و قابلیت های نرم افزار یاری کند.

این کتاب به دو بخش کنترل کیفیت آماری و تحلیل آماری تقسیم شده است. این تقسیم بندی باعث می شود که خوانندگانی که در مباحث آماری پایه لازم را ندارند قبل از مطالعه بخش اول , علم خود را در زمینه آمار بهبود بخشند هم چنین آن دسته از خوانندگانی که در حوضه ی تحصیلی آن ها فقط از تحلیل های آماری استفاده می شود, صرفا تنها از بخش آماری کتاب بهره گیرند.


[h=4]فایل دانلود:[/h]
منبع:
ieclub.ir
 

hoomann2000

عضو جدید
سلام بچه ها
من اين كتاب رو دانلود كردم و خيلي عاليه ولي فايل هاي كتاب رو ندارم. ميشه يه لطفي بكنيد و بگيد از كجا ميتونم فايلها رو گير بيارم؟؟ ممنون ميشم اگه پاسخ بدين.
 

hadi3.

عضو جدید
سلام
من به این کتاب احتیاج شدیدی دارم
تازه عضو شدمو نمیتونم این کتاب رو دانلود کنم میشه راهنماییم کنید
 

Similar threads

بالا