چگونه در داخل ایران با Sms وبلاگ بنویسم؟

memphis

عضو جدید
چگونه در داخل ایران با SMS وبلاگ بنویسم؟

نوشتن وبلاگ یا سرویس پیام کوتاه یا همان SMS جذابیت زیادی دارد. شاید یکی از دلایل محبوب شدن سایت توییتر ، همین ویژگی این سایت باشد. تصور کنید که سر کار ، یا در مسیر راه ، در مسافرت ، وقتی به اینترنت دسترسی ندارید و در هر زمانی ، هر وقت سوژهای به نظرتان رسید با ارسال یک SMS ، اندیشههای خود را روی وبلاگ بیاورید. به سبب کوتاه بودن ذاتی این گونه نوشتهها ، هر وبلاگنویس با این کار در واقع شیوه جدیدی از وبلاگنویسی را شروع میکند.

در خارج کشور ، تصور میکنم سرویسهای رایگان زیادی برای وبلاگنویسی وجود داشته باشند که بتوان ویژگی SMSنویسی را در آنها فعال کرد. اما اگر اشتباه نکنم در داخل ایران فقط پرشینبلاگ است که چنین ویژگیای را از مدتها قبل فعال کرده.

پس چاره کار چیست؟
* اگر در پرشینبلاگ وبلاگ دارید که مشکلی ندارید و میتوانید به راحتی با SMS وبلاگ بنویسید.

* اما اگردر پرشینبلاگ نمینویسید ، میتوانید با انجام کارهای زیر به نحوی وبلاگنویس SMSای شوید ، «گرچه مسلما این کار نوعی میانبر زدن است و لطف SMSنویسی واقعی را ندارد» :


- یک وبلاگ در پرشینبلاگ باز کنید.
- راهنمای فعال کردن موبایل و استفاده کردن از آن را برای نوشتن وبلاگ با SMS بخوانید. خیلی ساده است.
- بسیار خوب! حالا اولین نوشته خود را SMS کنید و وبلاگ پرشینبلاگیتان را چک کنید تا ببینید متن ارسال شده یا نه.


- در مرحله بعد ، به سایت فیدبرنر بروید و ثبتنام کنید.
- آدرس خروجی فید وبلاگ پرشینبلاگیتان را به فیدبرنر بدهید ، در پرشینبلاگ معمولا خروجی فید این فرمت را دارد : http://yourblogname .persianblog. com/rss.xml و با آیکون
مشخص میشود. next را بزنید.
- عنوانی برای خروجی فید فیدبرنری شده خود انتخاب کنید ( در جلوی Feed Title و با کلمات انگلیسی) ، آدرس خروجی فید را هم بنویسید که هر عبارت دلخواهی میتواند باشد (در جلوی Feed Address)
- روی activate feed کلیک کنید.
- وارد صفحهای میشوید که خبر میدهد ، موفق شدهاید فید وبلاگ پرشینبلاگیتان را وارد فیدبرنر کنید ، next را بزنید.


- حالا به اینجا بروید و روی نام فید ( و نه آیکون آن) کلیک کنید

روی 1- باز کردن یک وبلاگ در پرشینبلاگ و فعال کردن ویژگی وبلاگنویسی با SMS: 2- خروجی فید وبلاگ پرشینبلاگیتان را فیدبرنری کنید: 3- خروجی فید را وارد وبلاگ اصلی کنید: publicize کلیک کنید



حالا روی BuzzBoost کلیک کنید



در صفحهای که ظاهر میشود ، در کنار Plain Text Excerpt Length ، شما باید full item را انتخاب کنید و متغیرهای دیگر را مشخص کنید. بهتر است تعداد آیتمهاي به نمایشگذاشته شده را زیاد انتخاب کنید. دست آخر روی activate کلیک کنید.
- کدی به شما داده میشود که میتوانید آن را در جای دلخواه وبلاگتان بگذارید تا smsنوشتههای وبلاگ پرشینبلاگیتان در وبلاگ اصلیتان به نمایش درآید.
- توجه داشته باشید که فیدبرنر هر نیم ساعت خروجی فید وبلاگها را چک میکند ، پس ممکن است از زمانی که sms میزنید تا زمانی که نوشته در وبلاگتان ظاهر میشود ، نیم ساعت زمان لازم باشد
 
بالا