چشم حشرات رو از فاصله خیلی خیلی نزدیک دیدین؟

m@hboubeh

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز




حشرات موچودات ریز و کوچکی هستن که کمتر به جزئیات ظاهری شون توجه شده. اکثر ما به جای اینکه کمی به قیافه ی این موجودات نگاه کنیم، یا از دستشون فرار می کنیم، یا اونها رو از خودمون فراری می دهیم. اما حشرات جزو اون دسته از موجودات هستن که تنوع و جزئیات خیلی زیادی دارن.

به منظور دقت بیشتر به حشرات و جزئیات ظاهری شون، یه مجموعه عکس جمع کردیم از چشم حشرات. این مطلب شما رو با زیبایی ها و شگفتی های دنیای حشرات آشنا می کنه و باعث میشه نظرتون راجع به این موجودات کوچک عوض بشه.


مگس مرگ آور

همینطور مشهور به “مگس دزد”، این حشره به خاطر سرعت بالایی که در شکار کردن داره مشهور هست. اما این باعث نمیشه چشم های فوق العاده زیبایش رو نادیده بگیریم. به حاله های قرمز، زرد و نارنجی نگاه کنید!

عنکبوت پرنده ماده

عنکبوت پرنده برای داشتن قوه ی بینایی خیلی قوی مشهوره. این حشره عجیب ۴ تا چشم داره و هیچوقت پیش نمیاد که بتونید اون رو از این فاصله به راحتی مشاهده کنید. چشم های براق و گرد به همراه حاله ی سبز، آبی و قرمز اونها رو فوق العاده دیدنی می کنه.


درنامگس

درنامگس به قطعیت چهره ی عجیب و غریبی داره که دراز بودن بیش از حدش توسط چشم های بزرگ و رنگی کمرنگ تر جلوه داده میشه. سایه ی سبز روشن چشم ها در مقابل رنگ خنثی بدن ِ درنامگس توی چشم میزنه و به این حشره یه قیافه ی استثنائی میده.


خرمگس تابانوس ماده

همه خرمگس رو از نزدیک دیدیم. این حشره ی پرتلاش که هیچوقت دست از طعمه های انسانی اش برنمیداره، چشم های فوق العاده عجیبی داره. احتمالا وقتی در حال تلاش برای سر به نیست کردن یکی از این موجودات هستید، به چشم هاشون دقت کافی نکردید. این چشم های تیره ی زیبا که نوار سبز رنگی تزئینشون کرده آدم رو یاد صفحه های نمایشگر تلویزیون مینداره.

کفش دوزک


چشم های کفش دوزک به اندازه ی بقیه حشراتی که دیدیم بزرگ نیست، اما زیبایی چشم ها، شاخک های ظریف و کله ی سیاه و سفید این حشره رو به هیچ وجه نمیشه نادیده گرفت.

شیرمور

این حشره که ظاهرش هیچ ربطی به اسمش نداره، در همه جای دنیا پیدا میشه و بیشتر به خاطر ردی که موقع درست کردن تله برای طعمه هاشون توی شن باقی میذارن مشهور هست. چیزی که هنوز به خاطرش مشهور نیست، چشم های فوق العاده زیباشه.

مگس

بله مگس! احتمالا مگس حشره ای نیست که طرفدارهای زیادی داشته باشه، اما بیاید از یه زاویه دیگه به این حشره ها نگاه کنیم.


زنبور

تا به حال از این فاصله به یه زنبور نگاه کرده بودین؟

سوسک

شاید این صحنه با تصوراتی که از کلمه “سوسک” دارید جور در نیاد، اما باور کنید یا نه، این صورت پشمالو با چشم های قهوه ای بزرگ یه هیولا نیست، فقط یه سوسک کوچکه!

سنجاقک

سنجاقک ها همیشه به زیبایی ازشون یاد میشه. بال های بلند و بدن رنگی شون ظاهر جذابی رو ایجاد کرده. توی این عکس میتونید ببینید که چشم های عجیب و جالبی دارن.

کرم ابریشم




خب، این عکسی که میبینید چشم های کرم ابریشم رو نشون نمیده، چون چشم های این حشره روی پوسته ی درونی قرار داره. چیزی که می بینیم فقط شبیه چشم هست و به خاطر جذابیتی که برای این حشره ایجاد کرده، اون رو جزو لیست بلند بالای حشراتمون لحاظ کردیم
 

مریدا

عضو جدید
کاربر ممتاز
سیلام دختری مثل همیشه عالی بود
خوشم اومد حسابی
خوشحالم بازم تایپیک میزنی
بیتابه خودت و مطالبتم:gol:
 

وحيد اسماعيلي

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
خیلی جالب بودند متشکرم از زحمات شما دوست عزیز ....

همیشه موفق و موید باشید زیر سایه سار الطاف بیکران حضرت دوست ...

سپاس...
 

Adnan175

عضو جدید
کاربر ممتاز
مرسیییییییییییی
خیلی قشنگ بودن
من اون کرم ابریشمه رو ک میبینم یاد اتوبوس مرسه میفتم!!خخخخخخخخخخخ
 

Similar threads

بالا