چرا دخترای نجیب دیگه به چشم نمی یان

وضعیت
موضوع بسته شده است.

saghar*20*

عضو جدید
هیچ پسری عاشق نجابت دختر نمیشه برای اکثر پسرها نجابت دختر مهمه ولی شرط کافی نیست

پس میشه بگین شرط کافیشون چیههههه؟؟!!!!!.......
هه....لازم نیست بگین...این ماییم که برای آقایون شرط کافی وملاک تعیین میکنیم نه اونا...........بحلهههههههه:D
بعضی آقایون فک نکن بااینحرفای سطحی وبی پایه واساسشون میتونن نجابت خیلی ازدخترای باشگاهو اینجا هدف قراربدن!!!....نچ.........نجابت مابیدی نیس که بااین بادابلرزه........ا:);)
 

ΜΟΗΑΜΜΑD

کاربر بیش فعال
دختران نجیب بسیارند ایراد از چشم هاست که به دنبال نجابت نیستند!
:smile:

موافقم انگار جای خوبی و بدی عوض شده.
اما مطمئنم همون پسرا وقتی وارد زندگی واقعی با این دخترا میشن میفهمند که چه اشتباهی کردند و برعکس
سلایق عوض شده

سلام ، ناخودآگاه یاد ضرب المثل کبوتر با کبوتر، باز با باز افتادم!
در مورد به چشم اومدن باید بگم که دختر نجیب و با اصالت به چشم آدم خاص خودش میاد ( به قول معروف قدر زر زرگری داند و قدر مس مسگری ).
هیچ مردی نمیگه من زن نانجیب و بی اصالت و هزار رنگ میخوام، همه میگن زن خوب و نجیب میخوایم ولی این معیار خوب و نجیب بودن بستگی به این داره که یه مرد چه جوری برای خودش تعریفش کنه!
البته بعضی اوقات یا بهتره بگم اکثر اوقات مردها به دليل ظاهرسازى، فريب و ... با اینجور افراد یا به قول شما با دخترای هزاررنگ ازدواج میکنن.
سلام
با شما موافقم
در تکمیل حرفاتون
امروزه سطحی نگری ظاهر پرستی دنیا طلبی زیاد شده
معیارهای ازدواج هم به تبع همینها عوض شده
انسانها سعی می کنند بهتر از اون چیزی که هستند خودشونو نشون بدهند تا ان چیزی که می خواهند بدست بیاورند
این زیبایی های کاذب عامل بسیاری از جدایی ها هست
 

محمودپور

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوست عزیز منظورم از اینکه گفتم چرا دخترای نجیب به چشم نمی یان این نبود که چرا پسرا باهاشون دوست نمی شن،منظورم این بود که چرا با اینکه دخترای با کمالاتی هستند برای آقایون کیس های مناسب به عنوان انتخاب همسر نیستن،بله به نظره من این دخترام باید به چشم بیان چون لیاقتشون خیلی بالاست و این دسته از خانوم ها هم حق دارن تشکیل خانواده بدن و بچه دار بشن،نه اینکه سن شون بالای 35-36 باشه و دائم فک کنن که شاید یه چیزی از خانم های دیگه کمتر داشتن که کسی تا حالا نخواستتشون،هر چقدر هم که بخوان خودشون رو مجاب کنن اما تهش به نا امیدی می رسن این عینه واقعیته،هر دو جنس(هم خانوم و هم آقا) نیاز به توجه و محبت و همچنین تشکیله خانواده دارن،اینکه بخوایم شعار بدیم که اصن چرا دختر باید به چشم بیاد، همون بهتر که به چشم نیاد،خانم ها به آقایون نیاز ندارن و... اصله موضوع (اینکه این ادما ممکنه به حقشون نرسن) رو تغییر نمی ده.
موفق باشین:smile:

شما فرد واقع بینی هستین، اما بزارین به واقعیت رو بهتون بگم آقایون پس از بلوغ اجتماعی که آخرین مرحله بلوغه حدود فکر می کنم 23 یا 24 سالگی علاقشون رو به هزار رنگی از دست میدن و بیش تر به دنبال شریکی برای زندگی هستن و طبیعیست که معیار هاشون عملی تر میشه و بیش تر محبت گرا میشن و نیاز به محبت دلیل ازدواج خواهد شد ( البته به صورت ترکیبی از نیازهای دیگر). خوب بنابراین دختری که آرایش شدیدی داره، دختری که حجاب شدیدی داره، دختری که روابط عمومی به شدت ضعیفی داره، دختری که درکی از سختی و مشکلات نداره موارد مناسب نیستن. حالا اگر به این موارد نگاه کنین شاید منظور شما از واژه نجیب در یکی از اونها بگنجه.
 

hesam72

عضو جدید
این ک دخترای نجیب به چشم نمیان یه حرف نسبیه در مورد هر کی ممکنه فرق کنه!این ک کمتر دیده میشن به خیلی چیزا بستگی داره مخصوصا شهر و مکان و خونواده ای که شخص توش قرار داره.شاید یه نفر تو خونواده ای بزرگ شده که اصلا همچین دخترایی توش نیستن و اصلا رابطه ای باهاشون نداشته!طبیعیه ک کمتر به چشم میان.بعدم پسرا یه هدفایی دارن از اینکه حالا به یه دختری بیشتر نگا مکنن و به یکی کمتر.به هر حال توی هر سنی ادم به یه چیزایی احساس نیاز بیشتری میکنه...ممکنه اینطوری تصور بشه که با اونا بشه راحتتر ارتباط برقرار کرد!

اما یه چیزی که حداقل توی شهر خودمون مطمئنم اینه که بیشتر پسرا برا ازدواج و تشکیل زندگی به دخترای نجیب و دخترایی که واسه خودشون شخصیت قائلن میرن و فقط برا دوستی به چشم دخترای ... نیگا مکنن !
شاید در ظاهر دخترای نجیب و با حجاب اصیل کمتر بچشم بیان اما در باطن و واقعیت بیشتر مدنظر اقایونن....
 

avayestan

کاربر بیش فعال
من که این زمونه بیشتر دیدم پسرا با دخترایی که از لحاظ ظاهر خیلی آزادن و یا حتی خیلی راحتن هم دوست میشن هم ازدواج میکنن.. البته سو تعبیر نشه دخترایی که ظاهرشون آزاده دلیل بر نجیب نبودنشون نیس منظورم اوناییه که تو رابطه ها راحتن.. من خودم دیدم اطرافم.. پسرایی که ساده و متین هستن و با دخترایی که از لحاظ ظاهر افرطی هستن دوست میشن بعدشم ازدواج.. برعکس دخترایی که از لحاظ رفتاری و ظاهری متین تر و پوشیده تر هستن یا اهل پوشش ، کمتر موردتوجه قرار میگیرن.. یه مثالشم اینکه کافیه تو دانشکده ها دقیقتر بشین..
 

elahe66

عضو جدید
کاربر ممتاز
به نظر من چون مردم میخوان شاد باشن.

یه دختری که تو خودشه ارتباط نداره با بقیه تو جامعه حاضر نمی‌شه و به قول شما به چشم نمیاد خوب این چه زندگی‌ می‌خواد درست کنه؟

این که نجابت این باشه که به چشم نیاد آدم که درست نیست... همه نیاز به توجه داریم افسرده میشیم واسه همین به نظر من تا اونجا که خودش احساس رضایت و راحتی‌ می‌کنه باید به ظاهرش هم برسه ... در ضمن آدم با یه رفتار هوشمندانه و فکر شده هم می‌تونه به چشم بیاد فقط جینگل پینگول نیست که آدمو جذاب میکنه... من خودم بیشتر دخترایی واسم جالبن که ازشون چیزی یاد بگیرم ... یه رفتار اجتماعی مطلوب ... یه حرکت قشنگ... خیلی‌ بهتر از کسایی هستن که هیچی‌ واسه گفتن ندارن.
 

70arezu

عضو جدید
نجابت یعنی به خاطر عشقی که قراره وارد زندگیت بشه بعدها حدود رابطتو با نامحرم حفظ کنی و زیبایی های ظاهری خودت رو فقط بخوای صرف اون کنی

نه اینکه تو خونه حبس باشی.

ضمنن رابطه نداشتن یه دختر با یه پسر تحت عنوان دوست پسر ودختری نمی تونه ضعف یه دختر محسوب بشه بعضی از دخترا لزومی برا داشتن این

رابطه نمی بینند ولی با بحث ازدواج و خواستگار خیلی منطقی برخورد می کننداما متاسفانه این دوره و زمانه به دختر نجیب بیشتر لقب متحجر بودن رو

میدن تا یه دختر روشنفکر
 

نفس شیمی

عضو جدید
شما حساب کن دختری که تا 25 سالگی مجرده و دوست پسر نداشته!!! زندگی کردن باهاش سخته!!! چرا ؟! اونوقت دختری که تا 25 سالگی با چند نفر بوده مشکلی نداره به نظرت !؟ هر رابطه ای که این آدم تجربه کرده صرف نظر از تجربه ای که براش شده و بهش رشد داده لطمه ی روحی هم خورده ... روحش خش برداشته ، تصویر و خاطره داره که فراموش کردنش آسون نیست ... البته اگه از نظر روحی و جنسی سالم باشه ! اینایی که رابطه پشت رابطه دارن و ککشونم نمی گزه من نمی دونم با احساس و عواطفشون چیکار کردن ؟! ... زندگی باهاش سخت نیست ، اما شروع یه ارتباط عاطفی و ... چرا ! بالاخره سالها بسته بوده و تلاش کرده و شایدم بهش تحمیل شده ! شایدم آدم مناسب خودشو پیدا نکرده و ...آره ! یه باره نمی تونه شیرجه بزنه تو عمق 4 متری ، زحمت داره برای شما !!!

من الان دققققققققققققققیقا 25 سالمه و دوست پسر هم نداشتم و مجردم . کسی بخواد باهام دوست باشه خودم می دونم ، فوق العاده سرسختم ... واقعا هیچکس نمی تونه منو راضی به همچین ارتباطی بکنه ! ( منظورم از دوستی یه ارتباط بی سر و ته بی تعهد هستش که توش هیجان هست و صمصمیت اما بدون تعهد ! ) از پسشم بر نمیاد ، تازه اگه من بخوام . ولی فکر نمی کنم زندگی کردن باهام سخت باشه !!!
اتفاقا برعکس ، معتقدم آدم خیلی مناسبی هستم برای یه رابطه ی متعهدانه و طولانی مدت . تو این جامعه و با این وضعیتی هم که می بینم ... تقریبا محاله زمانی درگیر یه همچین ارتباطی بکنم خودمو ، عاقل تر از این حرفام ! مگه واقعا اطمینان کنم ...
تنهایی همیشه هم بد نیست ! باعث می شه آدم از هیاهوی دور و برش فاصله بگیره و خودشو پیدا کنه .
دوست پسر نداشتم ، اما ارتباط اجتماعی که بلدم ! درک و فهم و احساس دارم که بتونم یه ارتباط عاطفی ایجاد کنم با کسی . همون طور که با خوانواده م با دوستامم می تونم با همسرمم رابطه ایجاد کنم !

دوره اینکه دختر خوب، دختر افتاب مهتاب ندیده است و دختر باید باکره باشه و اینا دیگه تقریبا سر اومده . خیلی خوبه ! اگه به جایی رسیده باشیم که آزادی که جامعه به پسرا می دادو برای دخترا هم قائل باشیم و هزار برچسب بهش نزنیم این فوق العاده عالیه برای ماها . اصلن این تعریف که دختر خوب دختریه که دست نخورده باشه از هر نظر اگه یه تفکر مرد سالارانه پشتش باشه اشتباهه ! اگه برای حفظ عزت نفس دختره بوده که ارزشه !

معمولا اینجور دخترا، کلا هر پسری رو ار خودشون دور میکنن!!! الان خود پسر معمولا همسرش رو انتخاب میکنه، و چون اصلا رابطه ای با این مدل دخترا نداشته، چجوری باید بشناستشون!!! آره ، این دخترا رابطه نمی زنن ... اشتباهشون همینه . هر جور پسری رو هم ... فک نمی کنم ! بالاخره هر دختری که قوه ی تشخیص و تمیز داشته باشه یه سری رو می پذیره یه سری رو رد می کنه ، طبیعیه


کی گفته دختر نجیب، دختریه که دوست پسر نداشته؟؟؟ موافقم
شاید این دختر مشکل داره!!! جنسی، روحی!!! ... والا ! کلا پرونده شونو بستی دادی زیر بغلشون ... مششششششششششششکل ! ...
یه چیزی هست تو روانشناسی ... بهش می گن "سوپر ایگو" این یه بخشی از باید و نبایدای آدماست ، درست و غلطاشون ، چارچوباشون ، از خانواده و جامعه و قانون و دین و اینا می گیرتش هر کسی ... کسی که سوپر ایگوی قوی داره "هر کاری " نمی کنه ، با "هر کسی" نمی پره !
کسی که روزه می گیره شما متهمش می کنی به مشکلات گوارشی !! ...
شما دقیقا مرز هم گذاشتی ! 25 . 25 سال انقدر سن عجیبی نیست برای برچسب زدن به یه دختر ، اونم تو جامعه ی ما که خیلی چیزا با قبل تغییر کرده و کلا سن ازدواج به هزار دلیل بالا رفته
تازه اونیم که 35 شده و مجرده هنوز بازم نمی تونی بگی از نجابتش بوده ! هزار دلیل هست ... ماشالا شرایط هم که ... چی بگم ؟
***********************************************************************************************
من نمی دونم منظور استارتر از نجابت یه خانوم چی بوده !؟
اما
اینو ببینید که جامعه ی ما هنوز به شدددددددددددت سنتیه ... در حال گذار رو یکی از بچه ها گفت ، خوب اومد اینو !
جامعه ی ما هنوزم جامعه ایه که به دختری که به خودش می رسه و مشتاقه ایجاد ارتباط با جنس مخالفه و تواناییش رو هم داره ( ارتباط درست و سالم اصلن ) برچسب ... می زنن ! . از مشاور هم شنیدم این لفظو ... چه انتظاری از مردم عامی هست !؟
هنوز جایی زندگی می کنیم که دختر مثل نون بربری ! مونده اش بیاته !از یه سنی به بعد ... فاتحه !
هنوز جایی هستیم که ... اگرچه دو نفر عاشق هم می شن اما انگاری بناست قبیله ای زندگی کنن ! ( کلی از باید و نبایدای خانواده ها سر همین مسائله ... هزار نفر تصمیم می گیرن به جای دو طرف)
هنوز خیلیا نگاهشون به هم نگاه جنسیتیه نه انسانی ! ... هنوزم یه نامزدیه به هم خورده برای یه نفر انگار یه داغ ننگه !!! نمی فهمیم کسی که یه بار تعهد داده تو یه رابطه اتفاقا آدم کاملیه ...
اگر منظور از نجیب ، دختری هست که خودشو از همه چیز محروم می کنه و احساس و غریزه و عاطفه و باقی نیاز هاشو تو خودش سرکوب می کنه و می کشه ( یا بقیه این کارو در حقش کردن ! ) که ... خب اصلن این حقشه تنها بمونه !!! این دختر همه ی چیزایی که لازمه ی ایجاد و ادامه ی یه ارتباطه رو نداره . مسلما آدم مناسبی برای یه ارتباط عاشقانه نیست ! البته بازم نمی شه در اون حد که بیایم راجع بهش بنویسیم "اینا هم حق زندگی کردنو دارن ! حق ازدواجو دارن " !!!! یه طوری نوشتین انگاری مرض لا علاج دارن !!!!!
ولی ... اگه منظور حجبه ، حیاست ، عفافه که انقدری که من تحقیق کردم حتی کسی که تو آمریکا و اروپا هم زندگی می کنه این براش یه مطلوبیته و یه امتیاز مثبت
زن و مرد هم نداره
آدمی که بلده خویشتن دار باشه و سالم زندگی بکنه قطعا آدم خیلی مناسبیه برای ازدواج و ارتباط ( ربطیم به دین و سنت نداره ! همه اش اخلاقه و رشد شخصیتی )

چند وقت پیش تو فیس بوک یه پیجی دیدم عنوانش "باکرگی ممنوع " بود
احساس کردم داریم از اونرو بوم می افتیم ... یه زمانی " دهانت را می بویند مبادا گفته باشی دوستت دارم " الان تفتیش عقایده که چرا با کسی نبودی ! مشکل دار !!!!
طرف اومده نوشته با دختر باکره اصصصصصصلن ازدواج نمی کنم ، آنورماله !!!!
انگار می خوایم اینوری برچسب بزنیم اینبار ! که فلانی ! اگه نپری آنورمالی ها ! از رده خارجی ها !!!
ایندفعه این رنگی دوست داریم ... اینجوری راحت تر می گذره ! ... رواج آزادی نمی کردن ها ، مدافع حقوق زن هم نبودن ... رواج بی قیدی بود بیشتر !
تاسف خوردم ...
واقعا دردم اومد ...
این جریان همه گیر شده ... خیلی جاها بحث همینه ... یکی از بچه ها راست گفت ... ر به انقراضن این تیپ آدما
بابا جان !
آزادی فردی باید بحثش حل شده باشه دیگه ... کاش به جای بحث راجع به این چیزا تو فکر این بودیم که چرا انقدر سن ازدواج بالا رفته !؟ چیکار کنیم با اینهمه سنتای احمقانه ی بی معنی دست و پاگیر - بدبختانه خیلیا دین رو نفی می کنن ، سنت رو نه !!! -

... ببخشید اگر طولانی شد ...:gol::gol::gol:

واقعنی خسته نباشید
جالب بود
 

A N A H I T A

عضو جدید
کاربر ممتاز
مگه مرد نجیب و مرد دیگه هست که دخترش به چشم بیاد!
وقتی مردش نباشه دختر نجیبه هم به چشم نمیاد
 

Tybe Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خانومای نجیب هیچوقت به چشمای هرز نمیان و خودشون هم اینو میپسندن.
خوبه یه دختر نجیب به چشم یه پسر هزار رنگ بیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟انصاف هست؟؟؟؟؟؟همین خود ما نمیگیم این کجا و اون کجا؟



کاملا گویا و مفید...
همینه!
;)
 

tala1988

عضو جدید
عزیزم ... واقعیت اینه که به چشم مردای نجیبم نمیان !!!
یه نظریه داره فروید ، "عقده ی مادونا روسپی" که همه ی مردا دارنش ... یه سرچ ساده بزنید مطلب روشن می شه براتون ...
"هر مردی" دوست داره همسرش هر دو رو با هم باشه ! اما خب ... همچین زنی به ندرت پیدا می شه ...
کاملا تایید می شه،مرسی از نظرای کامل و زیباتون:gol:
 

bahargoli

عضو جدید
سلام خدمت دوستان
صحبت از ارتباط شد در این تاپیک! خواستم عرض کنم که ارتباط داریم تا ارتباط!
خیلی از خانم ها هستن که در محیط کارشون با اقایون بسیاری در ارتباط هستن و اما لزومی نیست که این دختر به همه ی این اقایون ابراز علاقه کنه و یا حرف های عاشقانه بزنه فقط به این بهانه که دوره دختر های افتاب مهتاب ندیده تموم شده
برخلاف نظر برخی دوستان، بنده فکر میکنم دختر خانمی که این اخلاق تنوع طلبی رو داشته باشه مشکل دار هست نه تنها این خانم بلکه اقایون هم در این حوزه قرار دارن
چون در این صورت اون ها رو به عنوان یک فرد نرمال نمیشناسیم! فردی هست که مشکلات روحی و روانی بسیاری داره! یا دچار کمبود محبت هست که دائما در حال گدایی محبت از دیگران هست یا دچار یه نوع بیماری اذیت آزار هست! از این رفتار لذت میبره که با عواطف و احساسات یه عده بازی بکنه و بعد از یه مدت که دلزده از اون فرد شد به سراغ دیگری برود.
-------------
همچنین
هیچ دلیل قانع کننده ای هرزهگی(عذر خواهی بابت این کلمه) رو تائید نمیکنه! اگر قرار بر این بود که مثل حیوانات برخورد کنیم که دیگه اسم مارو انسان(اشرف مخلوقات) نمیگذاشتن.
باکره بودن یک خانم برای یک آقا، غرور و غیرتش هست و هیچ مردی ولو اگر خودش قبل از ازدواج این رابطه رو از راه غیر مشروع تجربه کرده باشه، دوست داره که برای ازدواج فردی رو به همسری انتخاب کنه که باکره باشه!
هر مردی خواهان این هست که همسر آینده اون، مادر بچه هایش، شخصی باشه که پایبند به اصول اخلاقی، قبل و بعد ازدواج باشه!
کسی که قبل از ازدواج خوب امتحان خودش رو پس داده ، مطمئنن میتونه بعد از ازدواج هم یک همسر ایده ال برای شوهرش باشه
--------------------------------
تنوع طلبی جنسی و عاطفی، یک نوع بیماری محسوب میشه، که اگر درمان نشه مطمئنن هم بعد از ازدواج فرد دچار مشکل میشه چون هیچ وقت همسرش، اون فرد رو راضی نمیکنه!
-----------------
بنابراین میشه در چارچوب اصول اخلاقی با غیرهمجنس خودمون ارتباط اجتماعی سالم داشته باشیم! تا اون افراد بیماری که برای براورده شدن خواسته های خودشان دختران جامعه مارو به بازی میگیرند، اجازه هر نوع نزدیکی به خودشون رو در ارتباط با اون خانم ندهند!
--------------
و حرف آخرم به همه ی دوستای خوبم در این تاپیک هست
خدا در آیه 26 سوره نور وعده داده است. و این رو یادمون باشه که قانون خدا عوض نداره. پس به خدا توکل کنید و یادمون باشه در هیچ شرایطی حجب و حیای خودمون رو به خاطر حرف یه عده از ادم ها، کنار نذاریم.
مهم این هست که به چشم خدای خودمون خوب بیایم:gol:
 
آخرین ویرایش:

Tybe Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام خدمت دوستان
صحبت از ارتباط شد در این تاپیک! خواستم عرض کنم که ارتباط داریم تا ارتباط!
خیلی از خانم ها هستن که در محیط کارشون با اقایون بسیاری در ارتباط هستن و اما لزومی نیست که این دختر به همه ی این اقایون ابراز علاقه کنه و یا حرف های عاشقانه بزنه فقط به این بهانه که دوره دختر های افتاب مهتاب ندیده تموم شده
برخلاف نظر برخی دوستان، بنده فکر میکنم دختر خانمی که این اخلاق تنوع طلبی رو داشته باشه مشکل دار هست نه تنها این خانم بلکه اقایون هم در این حوزه قرار دارن
چون در این صورت اون ها رو به عنوان یک فرد نرمال نمیشناسیم! فردی هست که مشکلات روحی و روانی بسیاری داره! یا دچار کمبود محبت هست که دائما در حال گدایی محبت از دیگران هست یا دچار یه نوع بیماری اذیت آزار هست! از این رفتار لذت میبره که با عواطف و احساسات یه عده بازی بکنه و بعد از یه مدت که دلزده از اون فرد شد به سراغ دیگری برود.
-------------
همچنین
هیچ دلیل قانع کننده ای هرزهگی(عذر خواهی بابت این کلمه) رو تائید نمیکنه! اگر قرار بر این بود که مثل حیوانات برخورد کنیم که دیگه اسم مارو انسان(اشرف مخلوقات) نمیگذاشتن.
باکره بودن یک خانم برای یک آقا، غرور و غیرتش هست و هیچ مردی ولو اگر خودش قبل از ازدواج این رابطه رو از راه غیر مشروع تجربه کرده باشه، دوست داره که برای ازدواج فردی رو به همسری انتخاب کنه که باکره باشه!
هر مردی خواهان این هست که همسر آینده اون، مادر بچه هایش، شخصی باشه که پایبند به اصول اخلاقی، قبل و بعد ازدواج باشه!
کسی که قبل از ازدواج خوب امتحان خودش رو پس داده ، مطمئنن میتونه بعد از ازدواج هم یک همسر ایده ال برای شوهرش باشه
--------------------------------
تنوع طلبی جنسی و عاطفی، یک نوع بیماری محسوب میشه، که اگر درمان نشه مطمئنن هم بعد از ازدواج فرد دچار مشکل میشه چون هیچ وقت همسرش، اون فرد رو راضی نمیکنه!
-----------------
بنابراین میشه در چارچوب اصول اخلاقی با غیرهمجنس خودمون ارتباط اجتماعی سالم داشته باشیم! تا اون افراد بیماری که برای براورده شدن خواسته های خودشان دختران جامعه مارو به بازی میگیرند، اجازه هر نوع نزدیکی به خودشون رو در ارتباط با اون خانم ندهند!
--------------
و حرف آخرم به همه ی دوستای خوبم در این تاپیک هست
خدا در آیه 26 سوره نور وعده داده است. و این رو یادمون باشه که قانون خدا عوض نداره. پس به خدا توکل کنید و یادمون باشه در هیچ شرایطی حجب و حیای خودمون رو به خاطر حرف یه عده از ادم ها، کنار نذاریم.
مهم این هست که به چشم خدای خودمون خوب بیایم:gol:

خیلی عالی بود دوست گلم....منم باهات موافقم!
 

mahdis.

عضو جدید
کاربر ممتاز
بودا و زن هرزه
بودا به دهی سفر كرد ...
زنی كه مجذوب سخنان او شده بود از بودا خواست تا مهمان وی باشد.
بودا پذیرفت و مهیای رفتن به خانه‌ی زن شد.
كدخدای دهكده هراسان خود را به بودا رسانید و گفت : این زن، هرزه است به خانه‌ی او نروید !
بودا به كدخدا گفت : یكی از دستانت را به من بده !!!
كدخدا تعجب كرد و یكی از دستانش را در دستان بودا گذاشت.
آنگاه بودا گفت : حالا كف بزن !!!
كدخدا بیشتر تعجب كرد و گفت: هیچ كس نمی‌تواند با یك دست كف بزند ؟!!
بودا لبخندی زد و پاسخ داد : هیچ زنی نیز نمی تواند به تنهایی بد و هرزه باشد، مگر این كه مردان دهكده نیز هرزه باشند.
بنابراین مردان و پول‌هایشان است كه از این زن، زنی هرزه ساخته‌اند
 

70arezu

عضو جدید
بودا و زن هرزه
بودا به دهی سفر كرد ...
زنی كه مجذوب سخنان او شده بود از بودا خواست تا مهمان وی باشد.
بودا پذیرفت و مهیای رفتن به خانه‌ی زن شد.
كدخدای دهكده هراسان خود را به بودا رسانید و گفت : این زن، هرزه است به خانه‌ی او نروید !
بودا به كدخدا گفت : یكی از دستانت را به من بده !!!
كدخدا تعجب كرد و یكی از دستانش را در دستان بودا گذاشت.
آنگاه بودا گفت : حالا كف بزن !!!
كدخدا بیشتر تعجب كرد و گفت: هیچ كس نمی‌تواند با یك دست كف بزند ؟!!
بودا لبخندی زد و پاسخ داد : هیچ زنی نیز نمی تواند به تنهایی بد و هرزه باشد، مگر این كه مردان دهكده نیز هرزه باشند.
بنابراین مردان و پول‌هایشان است كه از این زن، زنی هرزه ساخته‌اند

با این داستانتون کاملا موافقم گاهی شرایط اجتماعی و اطرافیان اونقدر روی یه دختر نجیب تاثیر میزارن که اون هم به حفظ نجابتش شک میکنه خیلی همت می خواد ,خیلی صبر می خواد قد صبر زلیخا تو این دوره و زمونه که آدمها هزار رنگ شدن تو یک رنگ باقی بمونی مخصوصا اگه این فشارها از طرف نزدیک ترین افراد خانواده ات باشه:cry:
 

Ice Dream

عضو جدید
کاربر ممتاز
بذارین خیالتونو راحت کنم... بر ای مردها اساس رابطه , کیفیت رابطه ی جنسیه... و اصولا هم به افرادی نزدیک می شن که (به درست یا غلط) فکر می کنن بهتر نیازشونو برآورده می کنن... قطعا هم این رو در دخترانی تشخیص می دن که بهتر بتونن از فیزیک و رفتارش اطلاعات بگیرن (از ناحیه ادراکی) ...
خب قبلا چهره ی جامعه فرق داشت و ناچارا اونها این امر رو به خانواده ها می سپردن (رسم هایی در مناطقی از همین ایران وجود داره که برای درآوردن شاخ آدم کافیه) اما الان دیگه آقایون خودشون این نقش رو به عهده گرفتن... هرچقدر هم که مردی در مورد نجابت و مسائل دیگه حرف زد ممطمئن باشید برای همه ی اینها یک پیش شرط ذهنی داره و اون هم ظاهر و اندام طرف مقابلشه بخصوص در رابطه با مسائل جنسی (که شامل ازدواج هم می شه)
 

*rahil*

عضو جدید
کاربر ممتاز
بذارین خیالتونو راحت کنم... بر ای مردها اساس رابطه , کیفیت رابطه ی جنسیه... و اصولا هم به افرادی نزدیک می شن که (به درست یا غلط) فکر می کنن بهتر نیازشونو برآورده می کنن... قطعا هم این رو در دخترانی تشخیص می دن که بهتر بتونن از فیزیک و رفتارش اطلاعات بگیرن (از ناحیه ادراکی) ...
خب قبلا چهره ی جامعه فرق داشت و ناچارا اونها این امر رو به خانواده ها می سپردن (رسم هایی در مناطقی از همین ایران وجود داره که برای درآوردن شاخ آدم کافیه) اما الان دیگه آقایون خودشون این نقش رو به عهده گرفتن... هرچقدر هم که مردی در مورد نجابت و مسائل دیگه حرف زد ممطمئن باشید برای همه ی اینها یک پیش شرط ذهنی داره و اون هم ظاهر و اندام طرف مقابلشه بخصوص در رابطه با مسائل جنسی (که شامل ازدواج هم می شه)
با این تفاسیر بیشتر به قانون راز بقای داروین شباهت داره
 

mahdis.

عضو جدید
کاربر ممتاز
بذارین خیالتونو راحت کنم... بر ای مردها اساس رابطه , کیفیت رابطه ی جنسیه... و اصولا هم به افرادی نزدیک می شن که (به درست یا غلط) فکر می کنن بهتر نیازشونو برآورده می کنن... قطعا هم این رو در دخترانی تشخیص می دن که بهتر بتونن از فیزیک و رفتارش اطلاعات بگیرن (از ناحیه ادراکی) ...
خب قبلا چهره ی جامعه فرق داشت و ناچارا اونها این امر رو به خانواده ها می سپردن (رسم هایی در مناطقی از همین ایران وجود داره که برای درآوردن شاخ آدم کافیه) اما الان دیگه آقایون خودشون این نقش رو به عهده گرفتن... هرچقدر هم که مردی در مورد نجابت و مسائل دیگه حرف زد ممطمئن باشید برای همه ی اینها یک پیش شرط ذهنی داره و اون هم ظاهر و اندام طرف مقابلشه بخصوص در رابطه با مسائل جنسی (که شامل ازدواج هم می شه)

متاسفم...وقتی این پستتو خوندم واقعا از خیلی چیزا بدم اومد.حالم از هرچی مرد بود بهم خورد.
اما من فکر نکنم با این دلیل مردها خلق شده باشن.اگه اینجوری باشه که افتضاحه.نه فکر نکنم اساس یه رابطه این باشه.موقعی که یه مرد حس دلتنگی میکنه باز براش این موضوع ملاکه؟
قبول ندارم.
 

bahargoli

عضو جدید
بذارین خیالتونو راحت کنم... بر ای مردها اساس رابطه , کیفیت رابطه ی جنسیه... و اصولا هم به افرادی نزدیک می شن که (به درست یا غلط) فکر می کنن بهتر نیازشونو برآورده می کنن... قطعا هم این رو در دخترانی تشخیص می دن که بهتر بتونن از فیزیک و رفتارش اطلاعات بگیرن (از ناحیه ادراکی) ...
خب قبلا چهره ی جامعه فرق داشت و ناچارا اونها این امر رو به خانواده ها می سپردن (رسم هایی در مناطقی از همین ایران وجود داره که برای درآوردن شاخ آدم کافیه) اما الان دیگه آقایون خودشون این نقش رو به عهده گرفتن... هرچقدر هم که مردی در مورد نجابت و مسائل دیگه حرف زد ممطمئن باشید برای همه ی اینها یک پیش شرط ذهنی داره و اون هم ظاهر و اندام طرف مقابلشه بخصوص در رابطه با مسائل جنسی (که شامل ازدواج هم می شه)
من هم جنس اون ها نیستم که بدونم در فکر و ذهنشون چی میگذره اما زیاد درست و منطقی نیست که فقط اون ها رو در قالب فقط یک بعد تفسیر کنیم
شاید این جور مسائلی که مطرح کردین ذهن اون ها رو بیشتر از مسائل دیگه درگیر کنه اما همه ی درگیری ذهنی اون ها درباره فقط همین بعد نیست مطمئنن
چون در این صورت زندگی طبیعشون مختل میشه:|
 
آخرین ویرایش:

nazila_sh

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
متاسفم...وقتی این پستتو خوندم واقعا از خیلی چیزا بدم اومد.حالم از هرچی مرد بود بهم خورد.
اما من فکر نکنم با این دلیل مردها خلق شده باشن.اگه اینجوری باشه که افتضاحه.نه فکر نکنم اساس یه رابطه این باشه.موقعی که یه مرد حس دلتنگی میکنه باز براش این موضوع ملاکه؟
قبول ندارم.



منم از خوندن این پست دقیقا حالم مثل شما شد.
 

vahid_007_006

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بذارین خیالتونو راحت کنم... بر ای مردها اساس رابطه , کیفیت رابطه ی جنسیه... و اصولا هم به افرادی نزدیک می شن که (به درست یا غلط) فکر می کنن بهتر نیازشونو برآورده می کنن... قطعا هم این رو در دخترانی تشخیص می دن که بهتر بتونن از فیزیک و رفتارش اطلاعات بگیرن (از ناحیه ادراکی) ...
خب قبلا چهره ی جامعه فرق داشت و ناچارا اونها این امر رو به خانواده ها می سپردن (رسم هایی در مناطقی از همین ایران وجود داره که برای درآوردن شاخ آدم کافیه) اما الان دیگه آقایون خودشون این نقش رو به عهده گرفتن... هرچقدر هم که مردی در مورد نجابت و مسائل دیگه حرف زد ممطمئن باشید برای همه ی اینها یک پیش شرط ذهنی داره و اون هم ظاهر و اندام طرف مقابلشه بخصوص در رابطه با مسائل جنسی (که شامل ازدواج هم می شه)

مخالفم شدید اساس رابطه درک مقابل هست خیلی دیگه شما ارزش مرد رو ارودی پایین رابطه جنسی یه جزئی از روابط مرد و زن همست همه اش که نیست
 

vahid_007_006

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
همه اومدن کلی حرف در مورد این تاپیک زدن (بعضی ها هم طبق معمول اسپم کردن) ولی من هنوز نفهمیدم که تعریف استارتر از نجابت چی بود؟

خودش که اینطوری گفته :::" چرا اکثر دخترای نجیب و با اصالت که حاضر نیستن با آقایون دوست باشن و دنباله خوشی های زودگذر نیستند"


 

Ros3

عضو جدید
سلام دوستان:gol:
واقعا یه مدته یه سوالی عجیب ذهنمو درگیر کرده،چرا اکثر دخترای نجیب و با اصالت که حاضر نیستن با آقایون دوست باشن و دنباله خوشی های زودگذر نیستند،دیگه به چشم نمی یان؟و بر عکس دخترایی که همه جوره راحتن در کماله پررویی(به قول خودشون با عرضه)به هر چی که می خوان می رسن؟بعدشم همون آقایونی که شعار می دن (البته منظور تمامه آقایون نیستن) دختر باید نجیب باشه،خانواده دار باشه و ... می رن با دخترای هزار رنگ ازدواج می کنن و تو روی همه هم وایميستن که گذشته ی همسرم به خودش مربوطه و هزار و یک توجیه دیگه،واقعا چرا اینطوریه؟
فقط دو تا نکته :
1.این بحث اصلا شخصی نیست فقط واقعا برام جای سوال بود،واسه همینم اینجا مطرحش کردم پس خوشحال می شم که همتون نظر بدین.:smile: :gol:
2.لطفا به نظرای هم دیگه احترام بذاریم که خدایی نکرده رنجشی پیش نیاد.مرسی.;)

مرسى از همه تون كه نظر مى دين فقط لطفا Spam نكنيد[/QUOTE]

چون الان هر کی نجیب باشه بقیه فکر میکنن اسکله، یا اینکه بقیه فکر میکنن گوشه گیره، دیوونس، در صورتی که خبر ندارن اون ارزش خودشو بیشتر از این میدونه همرنگ جماعت به اصطلاح امروزی بشه.
به آقایون بر نخوره ولی بیشترشون عادت دارن شعار بدن ولی وقتی وارد فرصتای بعدی میشن خیلی راحت شعاراشون عوض میشه، این تو جامعه امروز خیلی عادی شده، شایدم خیلی عجیب نیست خوب آدما هیچ تصوری از زندگی آیندشون ندارن، مگر ادمایی که هدف دارن تو زندگیشون، همیشه در راستای هدفشون عمل میکنن، البته منظورم هدفای مادی نیست. چون الان ادمای هدفمند کم شدن ما فکر میکنیم همه مردا اینجورین ولی اگه خوب بگردی شاید دوروبر خودتم باشن آدمایی که همیشه حرفشون یکی بوده. اینا چیزایی نیستن که فکر یکی مثله منو مشغول کنن، همین سوالا سوالای خودم بود یه زمانی.
البته فقط آقایون نیستن که شعار میدن ولی چون معمولا خانوما خیلی راحت رو حرف آقایون حساب میکنن و برعکسش کمتره بیشتر بد قولی و زیر حرف زدنشون به چشم میاد.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا