یه مقاله در مورد پیاده سازی crm (مدیریت ارتباط با مشتری) با استفاده از الگوریتم ژنتیک یا منطق فازی میخام.
اگر کسی از دوستان کتاب هم میشناسه بهم معرفی کنه.
یه مقاله در مورد پیاده سازی crm (مدیریت ارتباط با مشتری) با استفاده از الگوریتم ژنتیک یا منطق فازی میخام.
اگر کسی از دوستان کتاب هم میشناسه بهم معرفی کنه.
یه مقاله در مورد پیاده سازی crm (مدیریت ارتباط با مشتری) با استفاده از الگوریتم ژنتیک یا منطق فازی میخام.
اگر کسی از دوستان کتاب هم میشناسه بهم معرفی کنه.
یه مقاله در مورد پیاده سازی crm (مدیریت ارتباط با مشتری) با استفاده از الگوریتم ژنتیک یا منطق فازی میخام.
اگر کسی از دوستان کتاب هم میشناسه بهم معرفی کنه.
فارسی صحبت کن یکی بفهمه
در رابطه با مديريت ارتباط با مشتري (CRM) ، توجه به اين نكته بسيار پراهميت است كه CRM ، يك راهبرد تجاري سازمان است و نه محصول يا خدمات قابل ارايه توسط يك سازمان. به عبارتي ديگر، CRM خود به عنوان يك فناوري اطلاعاتي مطرح نيست، بلكه از فناوري اطلاعات براي دستيابي به اهداف خود استفاده مي كند. اين امر بيانگر اين نكته است كه نيازمندي استقرار CRM در يك سازمان، طراحي راهبرد تجاري است، نه برقرار كردن سيستم هاي اطلاعاتي.یه مقاله در مورد پیاده سازی crm (مدیریت ارتباط با مشتری) با استفاده از الگوریتم ژنتیک یا منطق فازی میخام.
اگر کسی از دوستان کتاب هم میشناسه بهم معرفی کنه.