پوشیدن پیراهن منچستر یونایتد حرام است

عطر بارون

عضو جدید
کاربر ممتاز
به گزارش خبرگزاری ابنا ، مشاور "شورای دینی جوهر ـ The Johor Religious Council" و نیز یک مفتی دیگر در کشور مالزی اعلام کردند: «تصویر صلیب، تصویر شیطان و علامت‏های تجاری مشروب بر روی پیراهن‏های ورزشی، توهین به خداوند است و مسلمانان نباید این پیراهن را بپوشند».
پیراهن دیگر تیم‏هایی که از نظر این شورا غیرقابل قبول شناخته شده‏اند شامل تیم‏های برزیل، پرتغال، صربستان، بارسلونا و نروژ است. بر روی پیراهن ورزشی همه این تیم‏ها تصویر صلیب قرار دارد.
«داتوک نوح گادت» مفتی شورای جوهر گفت: «هیچ بهانه‏ای برای پوشیدن اینگونه لباس‏ها وجود ندارد. با پوشیدن این لباس شما به عنوان یک مسلمان، عملاً نماد یک دین دیگر را ترویج می‏کنید. در این مورد هیچگونه توجیهی مانند "سرگرمی"، "مد" یا حتی "بازی" را نمی‏توان قبول کرد».
«تان سری هاروسانی زاکاریا» یک مفتی ساکن در مالزی هم گفت: «مسلمانانی که چنین لباس‏های فوتبالی را می‏پوشند، این لباس‏ها آنها را به سمت گناه هدایت می‏کند. زیرا نمایش دادن نماد دیگر ادیان به معنای این است که پوشنده لباس آن دین را به اسلام ارجحیت داده است».
شایان ذکر است که منچستر یونایتد در بیشتر کشورهای اسلامی ـ بخصوص کشورهای شرق آسیا مانند مالزی ـ محبوبیت دارد.



آرم باشگاه منچستر یونایتد ـ تصویر شیطان در مرکز آرم

آرم باشگاه بارسلونا ـ نقش صلیب در گوشه بالای چپ

پیراهن تیم ملی سوئد با نقش صلیب مقتبس از پرچم این کشور

آرم تیم ملی برزیل ـ نقش صلیب در مرکز آن

آرم تیم ملی نروژ ـ نقش صلیب در بالاترین بخش آن​
 

mojtaba_81

عضو جدید
جالب بود...:biggrin::biggrin::biggrin:
حماقت که نهایت نداره...
ولی باز به پای جماعت حمقای اینجا نمیرسن...
 

persian_land

عضو جدید
کاربر ممتاز
خب دیگه ...ما مسلمونا الان با کل کشورای جهان درگیر شدیم...بیچاره این تیما که دیگه طرفدار ندارن.......................پیروزی و استقلالو...را عشق است.....حیف لیگ برتر.....اصلا ما نباید با کشورای دیگه فوتبال بازی کنیم ....لیگ مسلمونا باید تشکیل بشه
 
بالا