پنج افسانه ی مهلک درباره عشق

رزتنها

کاربر فعال
پنج افسانه ی مهلک درباره عشق
1-عشق حقیقی بر همه چیز فائق می شود:

اگر واقعا عاشق باشیم خوشبخت خواهیم شد وبر تمامی مشکلات فائق خواهیم آمد
مثلا تفاوتها مذهبی نادیده گرفته میشود وتفاوتهای فردی
فرد با فکر کردن در این مورد اگر بیشتر به او مهر بورزم فرد تغییر خواهد خود را در رابطه ای باقی میگذارد که جز رنج چیز دیگری براش به ارمغان نخواهد آورد.
عشق برای موفقیت یک ازدواج کافی نیست. به این معنا که رابطه به تعهد و تفاهم نیازمند است.

2-وقتی عشقی .عشق حقیقی باشد همان لحظه که فرد را دیدید خواهید دانست

عشق در نگاه اول همه ما با این نوع عشق آگاهی کامل داریم وبارها توسط سریالها وترانه گفته شده ودر وجود ما ریشه کرده است عشق در نگاه اول چیست؟هوس در نگاه اول و شفتگی با تصویر آنها بعضی اوقات وقتی به کسی علاقه مند می شوید عاشق او نیستید بلکه عاشق تصویر او هستید که شامل چه قیافه ای دارد چکاره ست چقدر پول داردو........
برای دلباختگی یک لحظه کافی است اما عشق حقیقی به وقت نیاز دارد

3-تنها یک عشق در دنیا وجود دارد که برای من مناسب است
ما فقط یک نفر را در زندگی به عنوان عشقی حقیقی در نظر میگیریم
در تمام دنیا افراد بسیاری هستند که ما می توانیم با آنها خوشبخت بشویم وبه صرف از دست دادن یه نفر خود را محکوم به تنهایی میکنیم
عواقب منفی این افسانه:همسر خود را با آن تصویر رویایی مقایسه می کنید که از همان یک نفر در سر خود ساخته اید واز درک منحصر به فرد بودن آن شخص باز می مانید.
ما را از شروع یک زندگی جدید پس از آنکه زندگی قبلی پایان پذیرفته است باز میدارد.
این امکان وجود دارد که عشق حقیقی را با بیش از چند نفر تجربه کنید.شریکهای بالقوه زیادی وجود دارند که می توانید با آنها خوشبخت شوید.

4-همسر ایده آل شما را از هر لحاظ ارضا می کند

عواقب منفی این افسانه:از شناسایی رابطه ای خوب وسالم باز می مانید فقط به این دلیل که همسر شما نیازهای را که خود باید برای خودتان برآورده کنید بر آورده نمیکند.همسران شما علم غیب ندارند برای تامین نیازهای شما نیاز به گفتن دارید
اگر پیش از ازدواج احساس تهی بودن میکنید پس از ازدواج نیز به همان اندازه احساس تهی بودن میکنید.از همسرتان به دلیل ندادن چیزی به شما که می بایست خودتان در جای دیگر آن را پیدا کنید متنفر خواهید شد.
همسر مناسب بسیاری از نیازهای ما را برآورده میکند نه همه ی آنها را

5-هوس همان عشق است
عواقب منفی این باور:خود را باکسانی درگیر میکنید که با آنها تفاهم ندارید. بیش از آنچه باید. به رویایتان می چسبید وبه سختی کسانی را که برای شما مناسب نیستند رها می کنید.
 
آخرین ویرایش:

Similar threads

بالا