پمپ

tsp.co

عضو جدید
پاسخ

پاسخ

برای انتقال بتن که شامل آب و سیمان و ماسه و شن هستش از پمپهای رفت و برگشتی خاصی که اصطلاحا پمپ بتن به اونا گفته می شه استفاده می کنن. این پمپها شامل دو سیلندر و دوتا پیستون هستش که زمانی که یک سیلندر در حال پر شدن توسط مکش پیستونش هستش پیستون تو سیلندر دیگه بتن رو با فشار به بیرون هدایت می کنه. برای انتقال دوغاب ماسه و سیمان هم میشه از این پمپها استفاده کرد. البته نمی دونم شما چه مقداردوغاب و برای چه فاصله ای می خواهین پمپاژ کنین؟ تا بگم که مطابق نیاز شما این پمپها تو بازار پیدا میشن یا خیر
 

FIRE FIGHTER

عضو جدید
سلام

سلام

آقای مهندس اگر میشه و عکسی یا فایلی از این پمپها دارید ممنون میشم بگذارید تا همه استفاده کنیم.
 

tsp.co

عضو جدید
کافیه فقط تو قسمت جستجوی تصویری google بنویسیدconcrete pump انواع و افسام این پمپها رو میبینید. اصولا این پمپها دو نوع هستن : ثابت و سیار . پمپ ثابت رو همون طور که از اسمش معلوم هستش تو یک جا قرار می دن و بعد با استفاده از لوله کشی تا هر محلی که بخوان بتن رو انتقال می دن. پمپهای سیار هم روی تراکهای مخصوصی نصب میشه و قابلیت جابجایی داره و بصورت تلسکوپی دکلهاش باز میشه. شرکت cifa یکی از تولید کننده های معروف انواع پمپهای بتن هستش که سایتش اینه :
www.cifa.com
هر نوع اطلاعاتی خواستید می تونید اونجا پیدا کنید. اگر نتونستید باز هم من در خدمتم.
 

r_asadi

عضو جدید
سلام لطفا در مورد عيب يابي پمپ هاي دوراني اگر مقاله يا مطلبي داريد به ايميلم ارسال نماييد. پيشاپيش از همكاريتون ممنونم. مرسي .
r_asadi_m@yahoo.com
 

Similar threads

بالا