** پذیرش کارشناسی ارشد و دکتری بدون کنکور **

zeinab68

عضو جدید
کاربر ممتاز
چند روز پیش یکی از دوستان یک سایتی رو به من معرفی کرد که اگه یه کم زودتر معرفی کرده بود شاید تا الان درخواست می دادم واسه کارشناسی ارشد بدون کنکور

اما هنوزم دیر نشده


هنوز تعداد زیادی از دانشگاه ها اعلام امادگی نکردن و خودم هر روز دارم این سایت رو چک می کنم

لینک

سعی می کنم جدید ترین اخبار رو از اعلام آمادگی دانشگاه ها برای پذیرش در این تاپیک قرار بدم


اینم لینک پیج مخصوص اخبار
 

zeinab68

عضو جدید
کاربر ممتاز
اطلاعيه نحوه پذيرش دانشجويان مشمول استعدادهاي درخشان به دوره دکتري بدون آزمون دانشگاه صنعتي شريف

متقاضيان مي توانند مدارك خود را به همراه تكميل فرم درخواست ورود به دوره دكتري بدون آزمون از تاريخ 7 /12/ 89 تا تاريخ 25 /12/ 89 به دفتر استعدادهاي درخشان دانشگاه تحويل دهند.متقاضيان مي توانند مدارك خود را به همراه تكميل فرم درخواست ورود به دوره دكتري بدون آزمون از تاريخ 7 /12/ 89 تا تاريخ 25 /12/ 89 به دفتر استعدادهاي درخشان دانشگاه تحويل دهند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید .
 

zeinab68

عضو جدید
کاربر ممتاز
پذیرش بدون کنکور دانشجوی ارشد در پردیس بین المللی دانشگاه گیلان

پردیس بین المللی دانشگاه گیلان برای نیمسال دوم سال تحصیلی جاری 90 - 89 از بین علاقمندان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشجوی بدون آزمون می پذیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پذیرش در این دانشگاه بر اساس سوابق تحصیلی دوره کارشناسی و مصاحبه تخصصی خواهد بود و محل تحصیل در پردیس بین الملل دانشگاه گیلان واقع در منطقه آزاد انزلی است.

پردیس بین الملل دانشگاه گیلان از سه شنبه 3 اسفندماه از متقاضیان شرکت در مقطع کارشناسی ارشد دعوت به مصاحبه می کند.

این پردیس در رشته های مورد پذیرش به این شرح است: مدیریت mba، حقوق خصوصی، مهندسی عمران - خاک و پی، مهندسی عمران – سازه، مهندسی فنآوری اطلاعات it و معماری دانشجو می پذیرد.


منبع : http://www.unp.ir/news_10409.htm
 

ho3in.s

عضو جدید
خوشم میاد با این تاپیک زندگی میکنی!:)
زینب خانم اگه بخوای بدون کنکور بری ارشد خیلی نامردیه!!!:surprised::cry::D
 

zeinab68

عضو جدید
کاربر ممتاز
خوشم میاد با این تاپیک زندگی میکنی!:)
زینب خانم اگه بخوای بدون کنکور بری ارشد خیلی نامردیه!!!:surprised::cry::D

ای بابا ما که بیخیال شدیم حالا گذاشتیم بچه ها یه موقع دیدی قبول شدن

پس متالورژی چی؟

الان تو خبر های جدید فقط mba بود که گفتم به درد ماها میخوره

شرایطشم خوبه


اگه اهل گیلان رفتن هستین می تونین ببینین شرایطشو دارین یا نه که درخواست بدین
 

ho3in.s

عضو جدید
ای بابا ما که بیخیال شدیم حالا گذاشتیم بچه ها یه موقع دیدی قبول شدن



الان تو خبر های جدید فقط mba بود که گفتم به درد ماها میخوره

شرایطشم خوبه


اگه اهل گیلان رفتن هستین می تونین ببینین شرایطشو دارین یا نه که درخواست بدین
شوخی میکنم... امیدوارم بدون کنکور توی یه دانشگاه خیلی خوب ادامه تحصیل بدی... لیاقتشو داری;)
من نفهمیدم ربط mba با ما چیه؟!
 

zeinab68

عضو جدید
کاربر ممتاز
شوخی میکنم... امیدوارم بدون کنکور توی یه دانشگاه خیلی خوب ادامه تحصیل بدی... لیاقتشو داری;)
من نفهمیدم ربط mba با ما چیه؟!

مخسییییییی

خوب mba رو خیلیا واسه ارشد می خونن

خیلی از بچه های ما پارسال کنکور mba هم داده بودن
 

zeinab68

عضو جدید
کاربر ممتاز
جدول پذیرش بدون کنکور دانشجویان در دوره دکتری 13 دانشگاه/ ظرفیت پذیرش
همزمان با اجرای شیوه جدید پذیرش دانشجوی دکتری در سال 90 که از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام شد روند جذب و پذیرش دانشجویان استعداد درخشان دکتری نیز از سوی برخی دانشگاهها اعلام شد که در جدولی وضعیت 13 دانشگاه کشور منتشر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، روند جذب و پذیرش دانشجویان استعدادهای درخشان در مقطع دکتری دانشگاههای کشور برای سال تحصیلی 90 علیرغم تغییر در نحوه پذیرش دانشجوی دکتری همچنان ادامه دارد.

بر اساس آیین نامه جدید، شیوه پذیرش دانشجو در دوره دکتری برای سال 90 به صورت نیمه متمرکز و توسط سازمان سنجش صورت می گیرد اما براساس اظهارات مسئولین برخی دانشگاهها ظاهرا شیوه پذیرش دانشجوی استعداد درخشان و بدون کنکور در این دوره مطابق گذشته و آیین نامه قبلی ادامه خواهد داشت.

ابراهیم خدایی معاون سازمان سنجش آموزش کشور پیش از این درباره شرکت داوطلبان گروه استعداد درخشان در اولین آزمون نیمه متمرکز دکتری تخصصی تاکید کرده بود: توصیه می شود افراد مشمول آیین نامه استعداد درخشان هم در آزمون ثبت نام و هم در آن شرکت کنند.

به گفته خدایی ظرفیت پذیرش در دوره دکتری محدود است و از سوی دیگر دانشگاهها برای پذیرش دانشجویان استعدادهای درخشان اختیار دارند و ظرفیت گروه استعداد درخشان را دانشگاه تعریف می کند.

روسا و معاونان آموزشی برخی دانشگاههای برگزار کننده دوره دکتری در سال تحصیلی آینده در گفتگو با مهر خبر از جذب دانشجوی استعداد درخشان برای مقطع دکتری سال 90 داده اند و برخی از دانشگاهها نیز به علت عدم ایجاد مقاطع دکتری در رشته های خود، سال های آینده را برای جذب این گروه در مقطع دکتری نوید داده اند.

جدول پذیرش دانشجویان استعداد درخشان مقطع دکتری در سال 90


به گزارش مهر، براساس مندرجات دفترچه آزمون نیمه متمرکز دکتری تخصصی امتیاز متقاضیان استعدادهای درخشان بر اساس آیین نامه وزارت علوم است. داوطلبان واجد شرایط برای پذیرش در دوره دکتری می توانند براساس آیین نامه شماره 3536/2 تاریخ 31 شهریور 86 شورای هدایت استعدادهای درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام کنند.

در ماده 2 این آیین نامه که به عنوان آیین نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر نام دارد آمده است: ماده 2: افراد مشمول این ماده می توانند بدون شرکت در آزمون ورودی برای تحصیل در دوره بالاتر مستقیماً توسط دانشگاهها پذیرفته شوند.

همچنین در ماده 6 آیین نامه یادآور شده است: دانشجویان دوره کارشناسی ارشد دارای شرایط زیر می توانند با اخذ پذیرش از دانشگاه مورد نظر بدون شرکت در آزمون ورودی در دوره تحصیلی دکتری ادامه تحصیل دهند: دارا بودن حداقل میانگین کل 17 و حداقل دو مقاله در مجلات علمی – پژوهشی نمایه شده معتبر ملی و بین المللی دانشجویان نمونه کشوری در دوره کارشناسی ارشد و محاسبه میانگین کل دروس دوره کارشناسی ارشد بدون در نظر گرفتن نمره پایان نامه.

پذیرش دانشجویان مشمول این ماده مازاد بر ظرفیت و با رعایت مفاد مندرج در آن، طبق دستورالعمل مصوب شورای آموزشی دانشگاه انجام می شود.
 

zeinab68

عضو جدید
کاربر ممتاز
اعلام جزئيات پذيرش بدون کنکور دکتري در دانشگاه صنعتي اصفهان
دانشگاه صنعتي اصفهان از بين دانش آموختگان ممتاز از طريق بررسي سوابق، مصاحبه و بدون شرکت در آزمون کتبي، دانشجوي استعداد درخشان در مقطع دکتري 90 مي پذيرد.
به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه صنعتي اصفهان براي متقاضيان دانش آموخته ممتاز دوره کارشناسي ارشد شرايط پذيرش بدون کنکور را اعلام کرد.
متقاضيان براي کسب امتياز لازم در پذيرش بدون آزمون مقطع دکتري استعدادهاي درخشان دانشگاه صنعتي اصفهان بايد دانش آموخته از مقطع کارشناسي ارشد بعد از شهريور 87 و حداکثر تا آخر شهريور 90، داراي معدل کل حداقل 17 در دروس و نمره ارزشيابي 18 و بالاتر در پايان نامه باشند.
برخي مستندات علمي که داوطلبان مي بايست هنگام بررسي سوابق علمي به همراه داشته باشند به اين شرح است: انتشار دو مقاله کامل مبتني بر پايان نامه در مجلات علمي پژوهشي معتبر، کسب رتبه 1 تا 3 در آزمون سراسري کارشناسي ارشد رشته مربوطه که توسط سازمان سنجش برگزار مي شود، کسب رتبه پنج درصد بالا ميان دانش آموختگان هم رشته در سال دانش آموختگي در مقطع کارشناسي ارشد و انتشار حداقل يک مقاله کامل در مجلات علمي پژوهشي معتبر مبتني بر پايان نامه کارشناسي ارشد نيز برخي از شرايط است.
پذيرش نهايي بر اساس بررسي مدارک و سوابق داوطلبان صورت مي گيرد.
به مدارک ناقص ( به جز ارزشيابي پايان نامه و گواهي رتبه براي دانشجويان فعلي) و يا دريافت شده بعد از 25 اسفندماه جاري ترتيب اثر داده نخواهد شد.
ثبت نام به صورت اينترنتي از طريق آدرس http://golestan.iut.ac.ir انجام خواهد شد و داوطلبان تا 25 اسفند فرصت دارند در اين زمينه اقدام کنند.
دانشگاه صنعتي اصفهان در رشته هاي شيمي، فيزيک، رياضي، مهندسي نساجي، مهندسي برق، مهندسي کامپيوتر، مهندسي شيمي، مهندسي عمران، مهندسي صنايع، مهندسي مکانيک، مهندسي مواد، بيومواد(مشترک با دانشگاه علوم پزشکي اصفهان)، نانو مواد(مشترک با دانشگاه صنعتي مالک اشتر)، خاکشناسي و علوم مرتع دانشجوي بدون کنکور دکتري مي پذيرد.
 

zeinab68

عضو جدید
کاربر ممتاز
آغاز ثبت نام در پودمانی کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی از سه شنبه
ثبت‌نام برای دوره‌های پودمانی کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی از روز سه‌شنبه 17 اسفندماه به صورت اینترنتی آغاز و در روز یکشنبه 22 اسفندماه پایان می‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم) دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی مورد تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا داشتن مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش برای شرکت در این آزمون اجباری است.

داوطلبان می توانند برحسب ضوابط بدون در نظر گرفتن عنوان مدرک کاردانی یا فوق دیپلم خود و براساس علاقمندی به هریک از رشته‌های تحصیلی در این آزمون ثبت نام و نسبت به انتخاب رشته مبادرت کنند.

بدیهی است در صورتی که داوطلب در رشته غیرمرتبط با رشته دوره کاردانی خود قبول شود، می‌بایست پس از قبولی، طبق ضوابط آموزشی دروس پیش نیاز را انتخاب و با موفقیت طی کند.

براساس مصوبه جلسه شماره 748 مورخ 17/11/88 شورای برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانش‌آموختگان معادل دوره‌های کاردانی (دارندگان مدارک معادل) به شرط آنکه دوره فوق با مجوز شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شده باشد و مدارک معادل آنان مورد تأیید وزارت متبوع باشد، می‌توانند با همان مدرک معادل در آزمون‌های سراسری سازمان سنجش آموزش کشور برای ادامه تحصیل در مقطع تحصیلی بالاتر شرکت کنند و در صورت پذیرفته شدن ادامه تحصیل دهند.

سازمان سنجش همچنین به ذکر برخی تذکرات برای داوطلبان نیز پرداخت است. بر این اساس، کارمندان دولت در صورتی می توانند به تحصیل بپردازند که موافقت نامه رسمی وزارتخانه یا سازمان متبوع خود، مبنی بر شرکت در کلاس ها، آزمایشگاه ها و فعالیت های دیگر دوران تحصیل را به همراه سایر مدارک ثبت نام به مرکز آموزش علمی-کاربردی محل قبولی، ارایه کنند.

هیچ دانشجویی مجاز نیست همزمان در دو رشته یا دو مقطع در موسسه های دولتی و یا غیردولتی تحصیل کند در صورت تخلف طبق آیین نامه انضباطی دانشجویان با وی رفتار خواهد شد.

در پودمان اول تغییر رشته، نقل و انتقال و مرخصی تحصیلی مجاز نیست.
 

zeinab68

عضو جدید
کاربر ممتاز
دو روش جدید پذیرش استعدادهای درخشان / شرط ورود بدون کنکور

مدیرکل آموزشی وزارت علوم از قرار گرفتن پیش‌نویس آئین‌نامه استعداد درخشان در دستور کار شورای استعداد درخشان وزارت علوم خبر داد و گفت: در آیین نامه جدید دو روش برای پذیرش دانشجویان استعداد درخشان به مقاطع بالاتر دانشگاهها در نظر گرفته شده است.

سعید قدیمی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: برای آئین‌نامه استعداد درخشان تغییرات زیادی پیشنهاد نشده است به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود بررسی‌های شورای استعداد درخشان وزارت علوم بر روی پیش‌نویس آئین‌نامه استعدادهای درخشان تا پایان بهار سال 90 نهایی شود.

دو روش پذیرش استعدادهای درخشان در مقاطع بالای تحصیلی

مدیرکل امور آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه 2 بحث کلی در پیش‌نویس آئین‌نامه جدید استعدادهای درخشان مطرح شده است، گفت: یک بحث مربوط به دانشجویانی است که می‌توانند بدون کنکور وارد دانشگاه یا وارد مقطع بالاتر شوند یک بحث نیز مربوط به دانشجویانی می‌شود که از طریق آزمون تسهیلاتی برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

وی افزود: داوطلبان استعداد درخشانی که برای ورود به مقطع بالاتر از طریق آزمون تسهیلاتی برای آنها در نظر گرفته می‌شود باید بین 80 تا 90 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در رشته مدنظرشان را کسب کنند.

شرط ورود بدون کنکور استعدادهای درخشان

قدیمی اضافه کرد: در پیش‌نویس آئین‌نامه جدید استعدادهای درخشان پیش‌بینی شده تا افراد در شرایط واقعا ویژه از جمله مدال‌آوران طلا در المپیادها بدون شرط و بدون آزمون وارد مقطع بالاتر شوند.

پذیرش دانشجوی دکتری استعداد درخشان

مدیرکل امور آموزشی وزارت علوم در پاسخ به اینکه با توجه به تغییر شیوه پذیرش دانشجوی دکتری آیا تغییری در نحوه پذیرش داوطلبان دکتری استعداد درخشان در پیش‌نویس آئین‌نامه جدید استعدادهای درخشان پیش‌بینی شده است گفت: در این پیش‌نویس پیش‌بینی شده که یک دسته از استعدادهای درخشانی که داوطلب ورود به مقطع دکتری هستند بدون آزمون دکتری وارد مقطع دکتری شوند و یک تعداد نیز باید در آزمون دکتری شرکت کنند.

قدیمی در توضیح بیشتر درباره برنامه جدید پذیرش دانشجوی دکتری استعداد درخشان گفت: هنوز این برنامه در حد پیشنهاد است و باید با تصمیم شورای استعداد درخشان وزارت علوم نهایی شود لذا اعلام جزئیات این برنامه در صورت نهایی شدن در آینده اعلام خواهد شد.

وی درباره شیوه پذیرش دانشجوی دکتری استعداد درخشان تا قبل از نهایی شدن پیش‌نویس آئین‌نامه جدید استعدادهای درخشان در شورای استعداد درخشان وزارت علوم گفت: دانشجویان استعداد درخشان با استفاده از همان تسهیلات قبلی می‌توانند وارد دانشگاه یا وارد مقطع بالاتر شوند. تا زمانی که آئین‌نامه جدیدی نداریم بر اساس آئین‌نامه قبلی برای دانشجویان استعداد درخشان عمل می‌شود.

مدیرکل امور آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تأکید کرد: تغییر زیادی در آئین‌نامه استعدادهای درخشان حاصل نشده است.
 

zeinab68

عضو جدید
کاربر ممتاز
پذيرش بدون آزمون دانشجوي دکتري تخصصي از ميان دانشجويان استعدادهاي درخشان در دانشگاه تبريز


متن آگهي پذيرش دانشجو براي دوره هاي دکتري تخصصي(PhD)

از طريق بررسي پرونده متقاضيان داراي شرايط استعداد درخشان در سال تحصيلي 91- 1390 دانشگاه تبريز (جهت دريافت کليک کنيد)

دانشجويان محترم پذيرش مدارک فقط ازطريق پست امکان پذير مي باشد از مراجعه حضوري جدا"خوداري فرماييد.
 

zeinab68

عضو جدید
کاربر ممتاز
مهلت ثبت‌نام در کارشناسی ناپیوسته پودمانی تا چهارشنبه تمدید شد

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار در ارتباط با آخرین مهلت ثبت نام در نخستین آزمون کارشناسی ناپیوسته پودمانی دانشگاه علمی کاربردی گفت: مهلت ثبت نام در این آزمون تا ساعت 24 چهارشنبه 25 اسفندماه ادامه دارد و داوطلبان می توانند نسبت به ثبت نام اینترنتی خود از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند.



به گزارش مهر، داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم) دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی مورد تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا داشتن مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش برای شرکت در این آزمون اجباری است.

داوطلبان می توانند برحسب ضوابط بدون در نظر گرفتن عنوان مدرک کاردانی یا فوق دیپلم خود و براساس علاقمندی به هریک از رشته‌های تحصیلی در این آزمون ثبت نام و نسبت به انتخاب رشته مبادرت کنند.

بدیهی است در صورتی که داوطلب در رشته غیرمرتبط با رشته دوره کاردانی خود قبول شود، می‌بایست پس از قبولی، طبق ضوابط آموزشی دروس پیش نیاز را انتخاب و با موفقیت طی کند.

هیچ دانشجویی مجاز نیست همزمان در دو رشته یا دو مقطع در موسسه های دولتی و یا غیردولتی تحصیل کند در صورت تخلف طبق آیین نامه انضباطی دانشجویان با وی رفتار خواهد شد.
 

mobin712

عضو جدید
جدید ترین اخبار پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد و دکتری و کارشناسی

جدید ترین اخبار پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد و دکتری و کارشناسی

جدید ترین اخبار پذیرش بدون کنکور :

http://www.unp.ir/education_57.htm

· ثبت‌ نام پذیرفته شدگان کاردانی پودمانی علمی کاربردی از 20 فروردین 89/12/27
· ﭘﺬﻳﺮش بدون آزمون ﻛﺎرﺷﻨﺎﺳﻲ ارﺷﺪ دانشگاه صنعتی خواجه نصیر 89/12/24
· مهلت ثبت‌نام در کارشناسی ناپیوسته پودمانی تا چهارشنبه تمدید شد 89/12/23
· پذيرش بدون آزمون دانشجوي دکتري تخصصي از ميان دانشجويان استعدادهاي درخشان در دانشگاه تبريز 89/12/21
· دو روش جدید پذیرش استعدادهای درخشان / شرط ورود بدون کنکور 89/12/19
· جدول پذیرش بدون کنکور دانشجویان در دوره دکتری 13 دانشگاه/ ظرفیت پذیرش 89/12/18
· آغاز ثبت نام در پودمانی کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی از سه شنبه 89/12/16
· جزئیات و مدارک ثبت نام سربازان در کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 89/12/16
· اعلام جزئيات پذيرش بدون کنکور دکتري در دانشگاه صنعتي اصفهان 89/12/16
· پذيرش دانش‌پژوه در دوره دکتري تخصصي رشته فلسفه گرايش حكمت متعاليه 89/12/15
· پذيرش بدون کنکور دانشجوي دکتري در دانشگاه هنر اسلامي تبريز 89/12/15
· پذيرش دانشجوي بدون کنکور دکتري در 3 رشته دانشگاه ياسوج 89/12/12


http://www.unp.ir/education_57.htm
 

zeinab68

عضو جدید
کاربر ممتاز
پذيرش دانشجو دكتري بدون شركت در آزمون اختصاصي در دانشگاه تهران

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، دانشگاه تهران در اجراي ماده 6 آيين‌نامه ارائه تسهيلات به برگزيدگان علمي براي ورود به دوره‌هاي تحصيلي بالاتر مصوب جلسه مورخ 31 ارديبهشت‌ماه سال 86 شوراي هدايت استعدادهاي درخشان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، براي سال تحصيلي 91-90 در رشته‌هايي كه پذيرش دانشجو دوره دكتري دارد به صورت مازاد بر ظرفيت تعيين شده دانشجو مي‌پذيرد.
از شرايط اوليه متقاضيان اين است كه دانشجويان دوره كارشناسي‌ارشد دانشگاه‌ها و مؤسسه‌هاي آموزش عالي دولتي تابعه وزارت علوم، تحقيقات و فناوري داراي دو مقاله(استخراج شده از پايان‌‌نامه‌هاي دوره كارشناسي‌ارشد) مطابق ليست مجلات معتبر علمي - پژوهشي ملي يا بين‌المللي مورد تأييد وزارت متبوع باشند.
همچنين دانشجويان نمونه كشوري دوره كارشناسي‌ارشد دانشگاه‌ها و مؤسسه‌هاي آموزش عالي دولتي تابعه وزارت علوم با معرفي معاونت دانشجويي وزارت متبوع و داراي حداقل يك مقاله چاپ شده مطابق ليست مجلات معتبر علمي - پژوهشي ملي يا بين‌المللي مورد تأييد وزارت علوم مي‌توانند در اين دوره شركت كنند.
متقاضيان مي‌توانند از تاريخ دهم ارديبهشت‌ماه تا دهم خردادماه سال‌جاري جهت ثبت‌نام به دفتر استعدادهاي درخشان دانشگاه تهران مراجعه كنند.
جهت کسب اطلاعات بيشتر اينجا کليک کنيد .
 

zeinab68

عضو جدید
کاربر ممتاز
چه کسانی بدون کنکور وارد مقطع بالاتر می‌شوند ؟


شوراي استعداد درخشان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري به گفته مدير کل امور آمورشي وزارت علوم مصاديق داوطلباني که واجد استفاده از تسهيلات ورود به مقطع بالاتر بدون کنکور هستند را تصويب کرد.

سعيد قديمي از برگزاري اولين جلسه شوراي استعداد درخشان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در سال 90 خبر داد و گفت: با وجود اينکه مصاديق داوطلباني که واجد استفاده از تسهيلات ورود به مقطع بالاتر بدون کنکور با استفاده از تسهيلات استعدادهاي درخشان هستند تصويب شده اما هنوز به مرحله ابلاغ نرسيده است.

مديرکل امور آموزشي وزارت علوم يادآور شد: آئين نامه استعدادهاي درخشان در حال بازنگري است و در حال حاضر مصاديق ورود بدون کنکور به مقطع بالاتر با استفاده از تسهيلات استعدادهاي درخشان تصويب شده است.

وي در اين باره گفت: المپيادي‌هاي طلايي و برگزيدگان جشنواره‌هاي رازي و خوارزمي از افرادي هستند که با استفاده از تسهيلات استعدادهاي درخشان مي‌توانند بدون کنکور وارد مقطع بالاتر شوند.

مديرکل امور آموزشي وزارت علوم افزود: 10 درصد برتر هر دوره مانند آئين‌نامه قبلي استعدادهاي درخشان مي‌توانند بدون کنکور وارد مقطع بالاتر شوند.

وي اظهار داشت: در دوره‌هاي کارشناسي ارشد و دکتري داوطلب ورود بدون کنکور بيشتر است.
 

zeinab68

عضو جدید
کاربر ممتاز
پذیرش بدون آزمون دانشجوی دکتری در دانشگاه شهید چمران اهواز

دستور العمل تسهيلات آموزشي و پژوهشي دانشگاه شهيد چمران اهواز براي دانشجويان ممتاز دوره کارشناسي ارشد به مقطع دکترا (Ph.D.) جهت پذيرش بدون کنکور
داوطلبين ميبايستي مدارک خود را از پانزدهم فروردين ماه(15/1/90) لغايت سي ويكم ارديبهشت (31/2/90)به آدرس دفتر حفظ و هدايت استعدادهاي درخشان دانشگاه ( اهواز- دانشگاه شهيد چمران –ساختمان مركزي- دفتر حفظ وهدايت استعدادهاي درخشان ) ارسال و پس از بررسي اوليه و کامل بودن مدارک جهت مصاحبه و أخذ پذيرش توسط گروه تخصصي مربوطه ارسال خواهد شد . بعد از قبولي در مصاحبه و پذيرش توسط گروه تخصصي مربوطه مدارک جهت دستور مقتضي به معاونت محترم آموزشي و تحصيلات تکميلي دانشگاه ارسال خواهد شد.
جهت کسب اطلاعات بيشتر اينجا کليک کنيد .
 

reza2124

عضو جدید
پذيرش دانشجو دكتري بدون شركت در آزمون اختصاصي در دانشگاه تهران

از شرايط اوليه متقاضيان اين است كه دانشجويان دوره كارشناسي‌ارشد دانشگاه‌ها و مؤسسه‌هاي آموزش عالي دولتي تابعه وزارت علوم، تحقيقات و فناوري داراي دو مقاله(استخراج شده از پايان‌‌نامه‌هاي دوره كارشناسي‌ارشد) مطابق ليست مجلات معتبر علمي - پژوهشي ملي يا بين‌المللي مورد تأييد وزارت متبوع باشند.
.

اگر امکانش هست این قسمت رو بیشتر باز کنید.

دو مقاله رو باید از پایان نامه خودمون استخراج کنیم یا وزارت علوم از یایان نامه ما.؟

و این تطبیق با لیست مجلات معتبر منظور چیه؟ از لحاظ عنوان و موضوع یا اینکه متن مقاله؟

متشکرم
 

zeinab68

عضو جدید
کاربر ممتاز
اگر امکانش هست این قسمت رو بیشتر باز کنید.

دو مقاله رو باید از پایان نامه خودمون استخراج کنیم یا وزارت علوم از یایان نامه ما.؟

و این تطبیق با لیست مجلات معتبر منظور چیه؟ از لحاظ عنوان و موضوع یا اینکه متن مقاله؟

متشکرم

والا توضیحات در همین حد بوده و من عین خبر رو کپی کردم اینجا

منبع رو ببینید
 

reza2124

عضو جدید
والا توضیحات در همین حد بوده و من عین خبر رو کپی کردم اینجا

منبع رو ببینید

ممنون

من لینک رو دیدم ولی اونجا هم توضیحاتی نداده.

گفتم شاید شما اطلاعاتی در این باره داشته باشید.

احتمالا با پیشرفت تحصیل متوجه بشیم.
 

magnet

عضو جدید
اگر امکانش هست این قسمت رو بیشتر باز کنید.

دو مقاله رو باید از پایان نامه خودمون استخراج کنیم یا وزارت علوم از یایان نامه ما.؟

و این تطبیق با لیست مجلات معتبر منظور چیه؟ از لحاظ عنوان و موضوع یا اینکه متن مقاله؟

متشکرم

ببینید ، به وزارت علوم ربطی نداره که. خودت باید مقاله بنویسی.
ضمناً الان نمره پایان نامه از بیست که هست ، 2تا3 نمره بسته به تصویب دانشگاه شامل مقاله و ارائه در همایش ها است.
مجلات هم ، میری سایت جهاد دانشگاهی لیست نشریات علمی ترویجی هست.
اگه ISI یا ISC بخوای بدی ، خیلی خیلی بهتر و مقبول تره ، تو مصاحبه هم بدردت میخوره. این ژورنال ها هم به ترتیب اهمیت و قوی بودنش یه عددی میدن که ازون نتیجه گیری میکنن که مقاله ات تا چه حد خوبه. الان مثلاً ژورنال iranian material sciencs علم وصنعت که مدیرمسولش دکتر گلستانی فرده ، جزو ژورنالای به نسبت ضعیفه.
اینم یه خلاصه.
 

yasser_eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
بچه ها من اخیرا به آگهی تعداد مراکز آموزش عالی برخورد کردم که دانش پذیر ( نه دانشجو ) برای کارشناسی ارشد سازه , مدیریت ساخت و اجرا و .... بدون کنکور و فقط با شرط قبولی در مصاحبه ، جذب می کنن و در پایان دوره هم گواهی پایان تحصیلات مورد تأیید وزارت علوم ارائه میدن و طول دوره یکساله و هزینه کل دوره حدوده 2 میلیون هست

حلا چند سوال :

1) کسی می دونه که مدرک پایان دوره اینا مورد قبول نظام مهندسی هست ؟

2 ) دارای ارزش استخدامی برای اداره های دولتی هست ؟

3 ) بعد از اتمام تحصیل برای اعطای مدرک مورد تأیید وزارت علوم آیا باید در انتها آزمون داد ؟

4 ) شنیدم سازمان سنجش هر چند وقت برا تبدیل وضعیت این گونه مدارک آزمون برگزار می کنه آره ؟

5 ) به نظرتون کدوم شاخه ارشد بهتره واسه ادامه تحصیل ؟
 

Similar threads

بالا