پدر تجاوز می‌كرد، مادر فیلمبرداری

saeedhashemee

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دادگاه عالی منطقه «پلی موث كراون» در انگلستان در بیانیه‌ای اعلام كرد كه دپارتمان خدمات اجتماعی این منطقه و دپارتمان امور شهروندی انگلستان در تلاشند تا دختربچه 14 ساله‌ای را كه از جانب پدرش مورد تجاوز قرار گرفته و مادرش هم از صحنه‌های تجاوز فیلم‌برداری كرده است را نجات داده و او را به یك مكان امن منتقل كنند. البته این تلاش تاكنون بی‌نتیجه مانده است.
در گزارش دپارتمان این كشور آمده است كه والدین این دختر، هنگامی كه وی 13 سال داشته او را از ادامه تحصیل در مدرسه بازداشته و به دپارتمان آموزش و پرورش منطقه «پلی موث كراون» تعهد دارند كه در خانه و با معلم خصوصی ادامه تحصیل دخترشان را پیگیری می‌كنند، در حالی كه چنین تعهدی اصلا به اجرا در نیامد.
همچنین در آزمایشات انجام شده مشخص شد كه این دختربچه 14 ساله به نوعی بیماری به نام «سندرم عدم تطبیق و یا عدم سازگاری» مبتلاست و والدین او از این نقص استفاده كرده و با شست و شوی مغزی از دخترشان سوء‌استفاده كردند.
در این گزارش آمده است كه در زمان برگزاری دادگاه، این دختر بچه 14 ساله در حضور هیات منصفه و قاضی اعلام كرده بود كه با خواست خود مورد تجاوز و تعدی والدینش قرار گرفته، در حالی كه شست‌وشوی مغزی علت اصلی این رضایت بوده است.
با این حال، چنین ادعایی تاكنون ثابت نشده است و ماموران اداره خدمات اجتماعی و بهزیستی هم در تلاشند تا با اثبات كامل این ادعا، دختربچه نگون‌بخت را نجات دهند.مادر این دختر بچه تاكنون ده‌ها تصویر و فیلم مستهجن از وی در شبكه‌های اینترنتی منتشر كرده است.
در این گزارش نیز به این موضوع اشاره شده است كه در صورت اثبات كامل این تجاوز، پدر این دختر كه 43 سال دارد، به حداكثر 10 سال حبس محكوم می‌شود.
«فرانسیس گیلبرت» ـ قاضی رسیدگی به این پرونده‌ ـ نیز خاطر‌نشان كرد: تاكنون چنین موردی را در انگلستان شاهد نبودیم، این مورد بسیار وحشتناك و رعب‌انگیز است.
این مورد زمانی به یك فاجعه ملی برای انگلیس بدل شد كه تصاویر این دختربچه در اینترنت به صورت سراسری پخش شد و پس از آن نیروهای پلیس با شناسایی منزل وی، به خانه هجوم برده و والدین سنگدل این دختربچه را دستگیر كردند.
 

esmikhani.m

عضو جدید
خوب یعنی تو مملکت ما نیست..........؟
اگر هست اونوقت تعریف ما چیه؟
http://www.www.www.iran-eng.ir/show...-پدر-سنگدل-به-دختر-سه-ماهه-اش-در-قزوین!/page2
همین زیر بود....
 

naserkhan

عضو جدید
به حداكثر 10 سال حبس محكوم می‌شود.
بابا یکم زیاده!!!
یه حبس ابدی اعدامی سنگ سری ...(مث ایران):razz:
به کمر قاضی زیاد فشار نیاد با این حکم دادنش:surprised:
متاسف شدم فقط و فقط به خاطر اینکه دختره بیمار هست و از این بیماریش سوء استفاده میشه
در کشور ما...:warn:دیگه وارد بحث سیاسی -اجتماعی-اقتصادی-فرهنگی-علمی...نشدیم:biggrin:
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
اینا همش دروغه ..
منبع درستی هم نداره .
 
بالا