وزش شدید توفان تمام مدارس عشایری در ریگان را تخریب کرد ؟!

raminbabak

اخراجی موقت
جداي اين همه بحث بيخودي تحريم و قيمت سكه و دلار و قوميت نبايد كسي به فكر اين چنين افرادي باشد؟ همش فقط بحث مي كنيم ولي در گوشه كنار اين مرزو بوم افرادي هم هستند كه با وزش طوفان نه زياد قوي خانه خراب مي شوند و آنوقت ماها ادعاي......


فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش عشایری شهرستان ریگان گفت: وزش توفان در ریگان تمام مدارس این شهرستان در مناطق عشایری را تخریب کرد.

رضا خورشیدی اظهار کرد: با توجه به اینکه تعدادی از مدارس شهرستان ریگان در مناطق عشایری از سنگ، چوب و چادر هستند، به دلیل شدت توفان این مدارس 100 درصد تخریب شدند.

وی افزود: 25 مدرسه عشایری شهرستان ریگان چادری و کپری هستند که تمام آنها تخریب شدند.

رئیس اداره آموزش و پرورش عشایری شهرستان ریگان خاطرنشان کرد: در این مدارس بیش از 450 دانش‌آموز مشغول به تحصیل بودند که مدارس آنها احتمالا در هفته آینده تعطیل ‌یا کلاس‌های آنها در فضای سرد زمستانی تشکیل می‌شود.
..........
شهرستان ریگان یکی از شهرستان‌های استان کرمان در جنوب شرق ایران است. مرکز این شهرستان شهر محمدآباد می‌باشد و در فاصله ۳۰۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است. بر اساس آمار موجود این شهرستان با ۹ هزار متر مربع وسعت دارای و ۳۶۰ پارچه آبادی دارای ۹۰ هزار نفر جمعیت می باشد. در گذشته شهرستان ریگان، بخش ریگان یکی از بخش‌های شهرستان بم بوده است.




 

Similar threads

بالا