هر کی عکس خوشگل و زیبا داره بیاد تو تا همه لذت ببرند

computrenginneer

عضو جدید
سلام به همه دوستان

هر کسی عکس زیبا وخوشگلی داره می تونه به این تاپیک اضافه کنه تا خستگی همه در بره
امیدوارم طرف دارای زیادی داشته با شه. حالا این عکسارو ببنید تا خستگیتون در بره


 

russell

مدیر بازنشسته
تقدیم به تمام دوستان :gol:
 

پیوست ها

  • reza.jpg
    reza.jpg
    49.5 کیلوبایت · بازدیدها: 0

computrenginneer

عضو جدید
papa chair یا صندلی پاپا ابتکاری برای افزایش صمیمیت در خانواده ها


یکی از سیگار ها را از پاکت سیگار بیرون اورده در یک فنجان اب جوش انداخته و پس از چند دقیقه از نوشیدن فنجان چای خود لذت ببرید..


سیگارچای یا Cigarettea چای کیسه ای جدیدی است که بصورت سیگار و در یک پاکت سیگار بسته بندی شده است . بجای توتون داخل سیگار با چای پر شده است و ***** هم نقش شناور دارد .


در تصویر زیر هارمونی فواره های اب با حرکت اسب ها منظره ای زنده ، متحرک و بسیار زیبا خلق کرده است .




مهمانی در اسمان



اگر از خوردن نهار یا شام در رستورانهای معمولی خسته شده اید و بدنبال سرو یک غذای مهیج و بیادماندنی هستید - می توانید بارزرو جا از این رستوران سیار از خوردن یک غذای مهیج همراه با نزدیکانتان لذت ببرید. این رستوران بهترین غذارا به سفارش شما در ارتفاع ۵۰ متری برایتان سرو می کند. این رستوران منحصر به فرد با تیمی متخصص بهترین امکانات را برای سرو غذا در ارتفاع محیا نموده است.بنا به خواسته مشتری سرو غذا در ارتفاع گاه تا ۸ ساعت نیز بطول می انجامد.در هر مرحله پذیرائی ۲۲ میهمان توسط سه نفر شامل سر آشپز - گارسون و مهماندار پذیرائی میشوند. این گروه در هر رزرو می توانند به ۵۰۰ نفر میهمان خدمات ارائه نمایند . در هر ساعت سه مرتبه پذیرائی از ۲۲ میهمان و جمعا در ۸ ساعت تقریبا ۵۰۰ میهمان پذیرائی میشوند.میز پذیرائی ۲.۵*۶ متر و وزنی معادل ۵ تن دارد .
 

computrenginneer

عضو جدید
در شهر پاتایا تایلند یک قورباغه پیدا شده که می تواند کارهای جالبی انجام دهد. این قورباغه قادر است با موتورسیکلت اسباب بازی حرکات شگفت انگیزی انجام داده و تعادل خود را در ارتفاع حفظ کند.


 
بالا