هر کتاب الکترونیکی مکانیک که میخواهید در خدمتم

karimieng

عضو جدید
سلام ممکنه این کتاب رو برای بنده بگیرین:
[h=1]The optimal design of composite drive shafts[/h]
Author:Joon W Lim
Publisher:1984.
Dissertation:Thesis (M.S.)--Rensselaer Polytechnic Institute, 1984.
Edition/Format:
Thesis/dissertation : Thesis/dissertation : Manuscript
Archival Material : English
Database:WorldCat
Rating: (not yet rated) 0 with reviews - Be the first.
Subjects

لینک:
http://www.worldcat.org/title/optimal-design-of-composite-drive-shafts/oclc/23607028
 

پیمان22

عضو جدید
با سلام

نام حلل مسایل:
Conduction Heat Transfer Solution manual

Vedat S. Arpaci
====================================
نام حلل مسایل:
Computational Fluid Mechanics and Heat Transfer, Solution manual

Richard Pletcher, John Tannehill, Dale Anderson

به این دو حلل المسایل شدیدا نیاز دارم.ممنون میشم برام لینکش را بذارید.

با سلام
ببینید این بدردتون می خوره مربوط به حل و المسائل اول هستش

کد:
 http://s1.picofile.com/file/7555231391/CONDUCTION_HEAT_TRANSFER_Vedat_S_Arpaci_1966_.pdf.html.

واسه فایل دوم هم می تونید به لینک زیر برید اونجا دانلود کنید.
کد:
http://fluidmechanic.vcp.ir/page-Request-64225/
در صورت تمام شدن دانلودتان خبر دهید که از روی سرور پاک کنم
 
آخرین ویرایش:

katolbashi

عضو جدید
سلام


کتاب زیر رو میخواستم اگر لطف کنید



www.amazon.com/Elementary-Chemical-Engineering-Mcgraw-Series/dp/0070495866

[h=2]Product Details[/h]
  • Series: Mcgraw Hill Chemical Engineering Series
  • Hardcover: 375 pages
  • Publisher: Mcgraw-Hill College; 2 Sub edition (January 1984)
  • Language: English
  • ISBN-10: 0070495866
  • ISBN-13: 978-0070495869
  • [h=1]Elementary Chemical Engineering (Mcgraw Hill Chemical Engineering Series) January 1, 1984[/h]
    by Max Stone Peters (Author)


با تشکر
 

arabbasi

عضو جدید
با سلام و خسته نباشید
خواهشمندم اگر کتاب محاسبات عددی برای مهندسین (نویسنده چاپرا) را به فارسی دارید ، لطفا برایم بفرستید
با تشکر
 

ssalehnejad

عضو جدید
با سلام

حل المسائل اين كتاب وجود داره؟

Fracture mechanics-fundamentals and applications-Anderson

فارسي يا انگليسي فرق نميكنه. لينك دانلود يا لينك خريد يا كتابفروشي كه بشه ازش خريد رو هم اگه لطف كنيد، ممنون ميشم
 

tir70

عضو جدید
با سلام
لینک این کتابو میشه بزارید نیاز فوری دارم
ممنون
MATLAB Guide to Finite Elements: An Interactive Approach
By Peter I. Kattan
 

m.sabri

عضو جدید
من کتاب مکانیک سیالات شمزو میخوام....کسی میتونه لینک دانلودشو واسم بذاره؟؟؟
فوریه
 

omidrezag

عضو جدید
سلام. یه کتاب میخوام که خودم خیلی گشتم اما پیداش نکردم با اینحال درخواست میدم شاید کسی داشته باشه. کتاب کانتینیوم چاوز. اسم دقیقش هم اینه:
[h=1]Notes on Continuum Mechanics by eduardo w.v. chaves یا[/h][h=1]Notes on Continuum Mechanics: Fundamental Concepts and Constitutive Equations یا[/h][h=1]پیش نمایش این کتاب در گوگل هست ولی تمام صفحات رو نشون نمیده. اگر کسی پیدا کرد ممنون میشم.[/h]

 

wr25nxz

عضو جدید
سلام راهنمای این کتاب میتونی گیربیاری Fundamentals Of Electric Circuits alexander
 

amir-sky

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام. یه کتاب میخوام که خودم خیلی گشتم اما پیداش نکردم با اینحال درخواست میدم شاید کسی داشته باشه. کتاب کانتینیوم چاوز. اسم دقیقش هم اینه:
Notes on Continuum Mechanics by eduardo w.v. chaves یا

Notes on Continuum Mechanics: Fundamental Concepts and Constitutive Equations یا

پیش نمایش این کتاب در گوگل هست ولی تمام صفحات رو نشون نمیده. اگر کسی پیدا کرد ممنون میشم.

سلام مهندس.

دانلود
 

mamad74

عضو جدید
حل المسائل شیمی مورتیمر رو میشه بزارید نیاز دارم خیلی ممنون
 

ghazaleh_heidari

کاربر بیش فعال
سلام
كتاب measurement and instrumentation theory and application by alan s. morris & reza langari
ممنونم لطف ميكني
 

"ALPHA"

دستیار مدیر مهندسی کشاورزی , صنایع غذایی
کاربر ممتاز

pooya_mech

عضو جدید
دوستان سلام...
اگر کسی کتاب solution manual conduction heat transfer By arpaci داره بزاره واسه دانلود...
لینک راپیدشیر تو پست های قبلی از کار افتاده...
ممنون...
 

sama009

عضو جدید
سلام دوستان
دنبال حل المسائل رياضيات عالي پيشرفته دكتر فرشاد و ترموديناميك پيشرفته وينتربون ميگردم
لطفا اگه كسي داره لينكشو بذاره.
ممنون
 

omidrezag

عضو جدید
سلام. ممنون از دوستانی که میان اینجا و کتاب های مورد نیاز بچه ها رو قرار میدن. من کتاب حل المسائل روش های ریاضی در فیزیک آرفکن رو میخوام. ممنون میشم اگر کسی اینجا بذاره
mathematical methods for physics solution by george arfken
 

hamid12345

عضو جدید
با سلام

ایا لینک کتاب های ذیل را کسی دارد؟

[h=1]Standard Handbook of Petroleum and Natural Gas Engineering, Second Edition Hardcover – October 15, 2004[/h]
by William C. Lyons Ph.D. P.E. (Author), Gary J Plisga BS (Author)





Nontechnical Guide to Petroleum Geology, Exploration, Drilling & Production, 3rd Ed.
by Norman J. Hyne Hardcover




[h=2]Casing and Liners for Drilling and Completion, Second Edition: Design and Application (Gulf Drilling Guides)[/h]Sep 10, 2014by Ted G. Byrom



با تشکر
 

saeid15207

عضو جدید
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت تمام دست اندرکاران این تاپیک
اگه واستون مقدور هست حل المسائل کتابapplied numorical methods نویسنده brice carnahan واسه دانلود بذارید.ممنون
 

hamid12345

عضو جدید
با سلام


آیا لینک کتاب ذیل را کسی درد:

[h=1]The 7 Habits of Highly Effective People: Powerful Lessons in Personal Change Paperback – Deluxe Edition, November 19, 2013[/h]
by Stephen R. Covey


با تشکر و احترام فراوان
 

Mehran14233

عضو جدید
سلام دوستان.
حل المسائل کتاب تئوری ورق و پوسته اوگورال ویرایش 1998 رو می خوام. کسی از دوستان داره؟
stresses in plates and shells ugral 1998

چاپ 1981ش اونم فقط کتابش (نه حل المسائلش) توی اینترنت هست. ولی از این ورژنی که گفتم نه کتابی ازش پیدا میشه نه حل المسائلی :cry:
کسی از دوستان می تونه کمک کنه؟
 
بالا