هر کتاب الکترونیکی مکانیک که میخواهید در خدمتم

rafieihr

عضو جدید
نیاز به کتاب الکترونیکی "اصول مهندسی نصب" از عباسعلی سبزواری (هردوجلد)

نیاز به کتاب الکترونیکی "اصول مهندسی نصب" از عباسعلی سبزواری (هردوجلد)

نیاز به کتاب الکترونیکی "اصول مهندسی نصب" از عباسعلی سبزواری (هردوجلد)
با تشکر
 

سحرخیز

عضو جدید
سلام دوستان من اثبات معادله پیوستگی و انرژی و مومنتم ناویراستوکس را در مختصات کروی رو می خواستم
ممنون میشم زیاد
 

soroush93

عضو جدید
سلام میشه کتاب سيستم هاي كنترل تهويه مطبوع / نوشته : راج و .هاينس، داگلاس س . هايتل؛ ترجمه : مصطفي رضايي ساروي رو برام گیر بیاری واقعا ممنون....
 

*ENGINEER*

عضو جدید
با سلام لطفا ترجمه کتاب ریاضی مهندسی پیشرفته جلد اول+حسین فرمان اگه دارید بذارید ممنونم
 

*ENGINEER*

عضو جدید
با سلام لطفا کتاب ریاضی مهندسی پیشرفته جلد اول+ترجمه حسین فرمان و سیامک کاظمی
ممنونم
 

mahdi6478

عضو جدید
درخواست کتاب

درخواست کتاب

سلام کتاب فارسی محاسبات عددی پیشرفته هافمن و حل المسائلش موجوده
 

I_can_mjj

عضو جدید
سلام
اگه اطلاعات مفیدی درباره آموزش کتیا داشتید ممنون میشم در اختیارم بزارید
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

omid20110

کاربر فعال تالار اسلام و قرآن ,
کاربر ممتاز
سلام بچه ها،واسه پروژه تخصصی مقاله ای درباره گرافیت میخواستم،لطفا هرکی میتونه کمک کنه...
 

arsha5877

عضو جدید
3تا کتاب مقطع ارشد رو می خواستم

1.کتاب numerical anylisys مربوط به درس محاسبات عددی پیشرفته همراه با حل المسائلش
2.کتابهای بلنجر و سیدورف از کتابهای درس کنترل پیشرفته همراه با حل المسائلشون
 

mohamadsadra

عضو جدید
سلام حل المسایل چند فازی کوللیرconvective boiling and condensation
john G.collier
رو پیدا کردی؟؟
 

bahram haghighat

عضو جدید
سلام آقا مرتضی :smile:
من یه کتاب استاندارد رو میخوام به اسم
ESDU
خودم گشتم ولی پولیه!!
ممنون میشم پیدا کردین لینکش رو برام بفرستید چون خیلی بهش نیاز دارم!!
 

B.JAFARI

عضو جدید
سلام آقا مرتضی یه منبع می خواستم درمورد طراحی انواع پره (اعم از پره پمپ ، توربین و...) یه سری منابع پیدا کردم اما کمه اگه چیزی داشتی لطف کن لینکش رو برام بفرست ممنون میشم.
 

morteza_sarbaz

عضو جدید
سلام آقا مرتضی یه منبع می خواستم درمورد طراحی انواع پره (اعم از پره پمپ ، توربین و...) یه سری منابع پیدا کردم اما کمه اگه چیزی داشتی لطف کن لینکش رو برام بفرست ممنون میشم.

کتابای توربو ماشینها رو ببینید.
 

hamid12345

عضو جدید
با سلام

دوستان من نیاز دارم کتاب های ذیل را دانلود کنم و همراه خودم واسه ادامه تحصیل ببرم. اگر کسی دسترسی به هر یک از انها دارد لطفا راهنمایی فرماید.

Fundamentals of Engineering Economics Park ISBN 0132775425 Copyright 13 Publisher Ph Edition 3

Managing Engineering & Technology Morse ISBN 0133485102Copyright 14Publisher Pearson Edition 6Binding Hardback

Computer-Aided Manufacturing Chang ISBN 0131429191 Copyright 06 Publisher Ph Edition 3

Industrial Automation & Process Control Stenerson ISBN 0130330302 Copyright 03 Publisher Ph

Introduction to Statistical Quality Control Montgomery ISBN 1118146816 Copyright 13 Publisher Wiley Edition 7 Binding Hardback
Work Systems Groover ISBN 0131406507 Copyright 07 Publisher Ph

Logistics Engineering & Management Blanchard ISBN 0131429159Copyright 04 Publisher Ph Edition 6Binding Hardback

Designing with Creo Parametric 2.0 Rider ISBN 158503827X Copyright 13 Publisher Schroff Binding Paperback

Manufacturing Processes for Engineering Materials Kalpakjian ISBN 0132272717 Copyright 08 Publisher Ph Edition 5

Introduction to Math Programming: Operations Research Vol One (W/Cd Only) Winston ISBN 0534359647 Copyright 03Publisher B/C Edition 4Binding Hardback
 

omidrezag

عضو جدید
سلام. من این کتاب و حل تمرینش رو میخوام. اگر کسی بذاره ممنون میشم.
energy principles and variational methods in applied mechanics by J.N.Reddy
 

dashti.mech

عضو جدید
کتاب هیدرولیک مهندس بیژن دبیایی ممنون میشم

کتاب هیدرولیک مهندس بیژن دبیایی ممنون میشم

هر کتاب الکترونیکی مکانیک که میخواهید reply بزنید تا براتون پیدا کنم
حل التمرین سعی کنین نخواین ولی میزارم حد اقل اسم انگلیسیشو یاد بگیرین و بنویسین
اسم کتابارو دقیق بنویسین. درضمن هركتابي هم تو اينترنت نيست.
کتاب هیدرولیک مهندس بیژن دبیایی ممنون میشم
 

m1m3m7m4

عضو جدید
سلام کتاب
Borgnakke,Sonntag,Fundamentals of thermodynamics,John Wiley &sons INC,8th edition,2013
لاتین لطفا
 

behzadk2019

کاربر فعال تالار مهندسی مکانیک
کاربر ممتاز
سلام کتاب
Borgnakke,Sonntag,Fundamentals of thermodynamics,John Wiley &sons INC,8th edition,2013
لاتین لطفا

سلام . نگاهی به این لینک کنید http://eu.wiley.com/WileyCDA/WileyTitle/productCd-EHEP002520.html

اگر همین کتاب بود که میخواید .

درخواستتون رو با ذکر لینکی که براتون قرار دادم به این تاپیک بدید http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/112973-تاپیک-اختصاصی-مقالات-درخواستی-از-wiley

براتون دانلود میکنن
 
بالا