هری پاتر و دنیای مردگان رکورد شکست

mohandesehsan

عضو جدید
هری پاتر و دنیای مردگان رکورد شکست
قسمت اول "هری پاتر ویادگاران مرگ " پرفروشترین فیلم مجموعه فیلمهای هری پاتر شد.

به گزارش واحد خبر آفتاب به نقل از اسکای نیوز، هفتمین فیلم مجموعه هری پاتر بیش از ۶۴۸ میلیون دلار در خارج از آمریکای شمالی فروش کرد و به این ترتیب از فیلم اول این مجموعه با نام " هری پاتر و سنگ جادو " که در سال ۲۰۰۱ ساخته شد ، پیشی گرفت . مجموعه فیلمهای هری پاتر، ماجراهای یک پسر جادوگر را به تصویر می کشد .

جف رابنینو ، رئیس کمپانی وارنر برادرز گفت:" دست یافتن به چنین رکوردی در آستانه پایان این مجموعه بزرگ و موفق، بی نهایت لذت بخش و خوشحال کننده است. جو رولینگ که کتابهایش پایه و اساس این مجموعه غنی و پرهیجان است و همینطور افراد با استعدادی که به نوشته های او جان بخشیدند واین داستان بی نظیر را روی پرده سینما به نمایش در آوردند ، همگی در این دستاورد و موفقیت بزرگ سهیم هستند. "

نماینده کمپانی وارنر برادرز افزود:"این ارقام نشان دهنده قدرت خارق العاده و پایدار این مجموعه فیلمها است که باعث شده است در سراسر جهان مخاطبان بیشماری را مجذوب خود کند. این فیلمها مخصوص سن و یا فرهنگ خاصی نیست و بسیاری از مردم جهان با فرهنگها و سنین مختلف ، جزء طرفداران این مجموعه هستند . "

موفقیت این فیلمهای دنباله دار باعث شده است دانیال راد کلیف ، اما واتسن و روپرت گرینت که نقش هری پاتر ، هرمیون گرنجر و رون ویزلی را در این فیلمها بازی می کنند ، تبدیل به ستاره شوند و جزء ثروتمندترین جوانان مشهور بریتانیا شوند .

درآمد حاصل از فیلم " هری پاتر " در سال گذشته برای دنیل راد کلیف حدود ۷۲ میلیون دلار ، برای اما واتسن ۳۲.۵ میلیون دلار و برای روپرت ۲۹.۵ میلیون دلار بود.

قسمت دوم " هری پاتر و یادگاران مرگ" که آخرین فیلم این مجموعه نیز هست ، در تاریخ ۱۴ جولای در استرالیا اکران خواهد شد.

منبع:http://www.njavan.com/forum/showthread.php?t=90876
 

BAW705

عضو جدید
کاربر ممتاز
قشنگه برو ببین . انقدر باحاله که خیلیا حاضر به گرفتنش با کیفیت TS نشدن و وایسادن تا DVDRIp بیاد :gol::D
 

fire dragon

عضو جدید
کاربر ممتاز
من دیدم
چون دو قسمتی یه کم کشداره
وسط فیلم کمی خسته کننده میشه ولی بارها گفته ام و بار دگر میگویم
کتاباش خیلی از فیلمهاش قشنگتره
 

Similar threads

بالا