ندامت نامه یک نویسنده داستانهای مستهجن

pinion

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ندامت نامه یک نویسنده داستانهای مستهجن
احمدرضا ، یکی از گردانندگان و نویسندگان سایتهای مستهجن در نامه ای با ابراز ندامت از اعمال خود، نگارش داستانهای مستهجن و انتشار آنها از طریق اینترنت را به لحاظ انسانی، اجتماعی و شرعی عملی نادرست و گناهی بزرگ دانست.

به گزارش گروه اجتماعی «فردا» ، "احمدرضا ه" در این نامه درخصوص نگارش و ترجمه داستانهای مستهجن گفت: «با صداقت قلبی و شرمندگی و خجالت کامل از مرور خاطراتم اعتراف می‌کنم که همکاری من با سایتهای غیراخلاقی در زمینه نگارش و ترجمه مقالات و داستانهای مستهجن و اشاعه آنها از طریق اینترنت به لحاظ انسانی، اجتماعی، شرعی و حقوقی عملی ناصواب و گناهی بزرگ بود.»

این فرد با ابراز تأسف از اقداماتی که در فضای سایبر انجام داده است، اظهار داشت: «باید اذعان کنم در مقطع زمانی که من در آن سایتها دست به قلم می‌بردم، شالوده و اساس بنایی آلوده و مشمئز کننده گذاشته شد که امروز دیوارهای نکبت‌آلود آن تا آسمان بالا رفته و در اتاقهای تاریک اما به ظاهر زیبایش جوانان این مرز و بوم به فساد و تباهی کشیده می‌شوند.»

وی ادامه داد: «ما با اتکا به قوی‌ترین حس غریزی انسان یعنی همان میل جنسی او و پرداختن به جنبه‌های گوناگون لذت جنسی و اشتهای سیری ناپذیری که در فرد ایجاد می‌‌کند، عده زیادی از افراد قشر جوان و تحصیل کرده این مملکت را سوار قطاری کردیم که مقصد نهایی آن جهنم بود.»

"احمدرضا ه" راه‌اندازی سایتهای ***ی و انتشار مطالب ضد اخلاقی در اینترنت را باعث به تباهی کشاندن خیل عظیمی از افراد دانسته است.

او با تشریح چگونگی آشنایی خود با سایتهای غیراخلاقی، روند عضویت خود در این سایتها و پیشروی به مراحل دیگر را اینگونه توضیح داد: «ابتدا فقط بازدیدکننده سایت بودم. مدت کوتاهی بعد به عضویت انجمن درآمدم و مطالب دیگران را می‌خواندم. پس از آن وسوسه شدم خودم هم مانند سایر اعضا انجمن مطلب بنویسم. نوشته‌های من ابتدا کوتاه بود و از چند سطر تجاوز نمی‌کرد ولی غریزه جنسی و اشتهای سیری ناپذیر به *** باعث شد فقط ظرف چندماه به یکی از نویسندگان مهم سایتهای غیر اخلاقی مبدل شوم.»

وی با اعتراف به اینکه نوشته هایش باعث جلب بازدیدکنندگان بیشتری به سایتهای مستهجن می‌شد، این عامل را دلیلی برای راه‌اندازی سایتهای بیشتر دانسته و گفت: «من دست در دست شیطان داشتم و با او قدم به سوی سرزمین تباهی می‌رفتم.»

"احمدرضا ه" بیان کرد که در طول 2سال، آرشیو بزرگ و کاملی از عکس ها و کلیپهای مستهجن جمع‌آوری کرده که به دلیل گستردگی آن هرگز فرصت برای دیدن تمامش را نداشته است.

این فرد با مقصر دانستن خود در رقم خوردن سرنوشت هولناک برای صمیمی ترین دوست خود و گرفتار کردن او و بسیاری از افراد جامعه گفت: «نوشته های من سرمایه نفرین شده‌ای بود که جوانی، زندگی، تحصیل و آینده دوستم را بر باد داد.»

وی با حسرت نسبت به گذشته و با بیان اینکه کاش زمان به عقب برمی‌گشت، گفت: «کاش از اینترنت به جای غریزه شهوت در مسیر تکامل فکری و آرمان های متعالی استفاده کرده بودم. کاش به جای داستانهای ***ی جوانان، داستانهایی در مورد رشادت و فداکاری آنها برای وطنشان نوشته بودم. کاش به جای ***ولوژی به مقوله شناخت انسان پرداخته بودم. کاش خدا را از یاد نبرده بودم. کاش دست در دست شیطان نمی‌گذاشتم. کاش هرگز هیچکدام از این اتفاق ها نیافتاده بود...»

به گزارش «فردا» نامه احمدرضا در حالی نگاشته شده و منتشر می شود که لزوم آگاه سازی جوانان و خانواده ها ، بستر سازی جهت استفاده اصولی و آموزش کاربرد های اینترنت در جامعه بیش از پیش احساس می شود و امید است با احساس وظیفه نهاد ها و دستگا ه های مسئول در این زمینه شاهد آفت های این رسانه همه گیر نباشیم.

در این بین باید قدردان چشمان تیز بین و توان بالای عملیاتی سربازان سایبری کشور بود که فضای فعالیت مفسدانه گروهی از فریب خوردگان و دشمنان آینده این کشور را بیش از پیش نا امن ساخته اند .

http://www.bultannews.com/fa/pages/?cid=34045
 

Similar threads

بالا