نامه عاشقانه جوان عرب به دختر ايراني!! باحاله ها!

playful

عضو جدید
نامه عاشقانه:heart: جوان عرب به دختر ايراني

يا ايها المعشوق
بعد از السلام و الاحوال پرسي انا اميدوارم كه مزاجك في الصحت و السلامت بوده باشد و اگر انت از احوال انا خواسته باشي لا ملال لي سواي فراغك كه آن هم ان شاا... تعالي في همين ايام ديدارنا و مرادنا حاصلوننا.
باري يا ايها العزيز انا في آتش العشق كمثل الماهيتابه مي سوزم.
في كل شب كه انا سرم را علي المتكا مي گذارم اشكي كمثل الرودخانة الجارية علي البستر و آه سوزاني به سوي آسمان صعودن.
الهي انا قربان انت بروم انا قسم مي خورم به جاني و به جانك كه في كل شبها الخواب ابدا لا داخلون في چشماني و اغلب الي الصبح بيدارون و گريه زارون في هجرك.
انا قربان چشم و ابرويت بروم و جان ناقابل حقير فداي بدن ابيضت شود به خدا رنگم من هجرانك كمثل الزردچوبه اصفر شده و قلبي كمثل الآلبالو احمر گرديده.
آه آه يا ويلنا كه هر نصف شب بيادك يقوقوا مي كنم و هر چه مرسولات عاشقانه به سوي انت ارسالون هيچ لا جوابون گويا انا را آدم لا حسابون.
به جان انت كه از جان الحقير عزيزتر است قلبي في فراغك مجروح و باب القلبي به روي انت مفتوح.
انا نمي دانم كه انت چرا از انا فرارون در صورتي كه انا من العشقك بيقرارون. گويا لا رحم في قلبك
انا هستم واحد جوان الباسواد و صاحب المعلومات الكثيره . با تمام اين احوال انا حاضرم حلقة العبوديت و الچاكري انت را في الگوشم آويزون
ارحم....ارحم نگذار مفن جفائك خودم را با اربع النخود الترياك تقتلون
انا ديگر طاقت الفراغ ندارم و به وصالك مشتاقون ولي خداوند به قدر يك مثقال وفا في وجودك لا آفريده.
انا تا ثلاث ماه ديگر مرتبا في كل هفتة واحد النامة العاشقانه براي انت اكتب تا به حال زارم يتفكرون و چنانچه باز هم بر درد دلم لا يرسون آنقدر اشكي من الچشماني سرازيرون تا انا جان آفرين تسليمون

آنكه من الفراقك زردا و لا غيرون
الجوان الضعيف الخفيف المريضون