موسوي تبريزي: بهترين راه انقلاب مخملي متهم كردن افراد درون نظام است

خيبر

عضو جدید
کاربر ممتاز
ایلنا: دبير مجمع محققين و مدرسين حوزه علميه قم گفت: بهترين راه انقلاب مخملي اين است كه افراد درون نظام متهم شوند و اشخاص بي‌سابقه عرصه را بدست بگيرند، زيرا چنين افرادي بهتر مي‌توانند در مقابل بيگانه كرنش كرده و خضوع نشان دهند.
سيد حسين موسوي تبريزي در پاسخ به سوالي درباره "دليل حملات سنگين به برخي چهره‌هاي اصولگرا توسط طيف خاصي از اين جناح"، گفت: برخي قرائن نشان مي‌دهد كه از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي دشمنان براي به شكست رساندن انقلاب، در صدد شقه شقه كردن مردم و ايجاد اختلاف در ميان آنها بوده‌اند.
وي با ذكر خاطره‌اي از دوران مسئوليت خود در دادستاني كشور، اظهار داشت: در سال 1361 در جلسه‌اي با رهبري انقلاب يكي از دوستان صحبتي مبني بر حذف برخي افراد را به ميان آورد، در پي آن سخن، آيت‌الله خامنه‌اي مقام معظم رهبري دايره بزرگي را روي ميز ترسيم كردند و با اشاره گفتند كه 4 سال پيش و هنگامي كه انقلاب پيروز شد، دايره ما تا اين اندازه بزرگ بود،.
دبير كل خانه احزاب يادآور شد:متاسفانه انديشه حذف از همان ابتداي انقلاب توسط منافقين و همچنين طيف راست سنتي درون حزب جمهوري اسلامي وجود داشت كه حتي وقتي يكبار به آيت‌الله خامنه‌اي گفتم كه در حزب شما دو دستگي ايجاد شده است، ايشان از سه دسته شدن آن خبر داد.
موسوي تبريزي هشدار داد: حذف تدريجي افراد و جريانات از صحنه كشور جز خواست قدرت‌هاي خارجي چيز ديگري نيست، زيرا آنها مي‌خواهند كاري كنند كه انقلاب در داخل به اهداف خود نرسد تا بهانه‌اي بيابند و بگويند جمهوري اسلامي توان اداره كشور را ندارد.
وي در ادامه، با بيان ديدگاهي ديگر در زمينه چرايي حذف افراد از جريانات سياسي، خاطرنشان كرد: برخي افراد كه فضيلت كمتري دارند، همواره نمي‌توانستند شخصيت‌هاي با فضيلت‌تر از خود را ببينند و لذا به انگ زدن و تهمت زدن روي مي‌آورند كه با توجه به اسلامي بودن نظام ما، معمولا انگ بي‌ديني رايج‌تر است و در واقع اين افراد در جهت تثبيت خودشان چيزي براي عرضه كردن ندارند و از اين طريق مي‌خواهند جاي ديگران را بگيرند.
موسوي‌ تبريزي تصريح كرد: حذف چهره‌هاي سياسي اصلا كار صحيحي نيست، اما امروز گروه‌هايي كه زماني ديگران را به ضد انقلاب بودن و اباحه‌گري متهم مي‌كردند، خودشان مورد اين اتهامات قرار گرفته و حذف مي‌شوند.
وي ادامه داد: بهترين راه انقلاب مخملي اين است كه افراد درون نظام متهم شوند و در پي آن اشخاص بي‌سابقه عرصه را بدست بگيرند، زيرا چنين افرادي بهتر مي‌توانند در مقابل بيگانه كرنش كرده و خضوع نشان دهند.
دبير مجمع محققين و مدرسين حوزه علميه قم پيش بيني كرد: همين دار و دسته‌اي كه اكنون ديگران را زير تيغ حذف مي‌برند، يك روز هم درون خودشان دچار اختلاف شده و يكديگر را حذف مي‌كنند.
وي در پاسخ به اينكه "راهكار جلوگيري از جريان حذف چهره‌ها چيست؟" گفت: تنها راه ممكن اين است كه گروهها يكديگر را مطلق نپندارند و بدانند كه نكات مثبت و منفي همواره توام با يكديگر هستند و خداوند هم مي فرمايد "فَمَن يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَيْرًا يَرَهُ" كه بدين معناست كه هركس به اندازه خوبي يا بدي، پاداش يا جزاي عمل خود را مي‌بيند.
موسوي تبريزي در پايان تاكيد كرد: در كشور ما افكار و قوميت‌هاي فراواني وجود دارد كه كشور متعلق به همه آنهاست و تا زماني كه اين حقيقت براي همه جا نيفتد، انحصار طلبي‌ها از بين نخواهد رفت.
 

Metal Guard

عضو جدید
کاربر ممتاز
این آقای موسوی تبریزی هم از افتخارات جنبش شما هستند!
آقای موسوی تبریزی !
می تونم از شما بپرسم داستان برکناری از دادستانی کل انقلاب؟
داستان حکم امام و خشم ایشون از شما؟
داستان اون خانم زیبا؟داستان هوس شما؟داستان صیغه ؟!
درود بر جنبش سبز!!!
 

Reza mechanic

کاربر بیش فعال
این آقای موسوی تبریزی هم از افتخارات جنبش شما هستند!
آقای موسوی تبریزی !
می تونم از شما بپرسم داستان برکناری از دادستانی کل انقلاب؟
داستان حکم امام و خشم ایشون از شما؟
داستان اون خانم زیبا؟داستان هوس شما؟داستان صیغه ؟!
درود بر جنبش سبز!!!
بابا چه جوري بگم موسوي آذربايجاني نيست . اصلآ بلد نيست آذري حرف بزنه
من نميدونم چه خوابي ديده بود كه فكر كرده بعد از 20سال كه مياد تبريز 90درصد آرا رو كسب ميكنه.
 

فانوس تنهایی

مدیر بازنشسته
تفاوت دو نامه منو خیلی به فکر فرو برد
یکی نامه ای امام خمینی بود که به میر حسین داد و گفت چرا میخوای استعفا بدی و میر حسین بدون یک لحظه مکث استعفاشو پس گرفت
و دیگر نامه ای آیت الله خامنه ای به آقای دکتر احمدی نژاد بود که بعد از یک هفته اون هم خود آقای مشاعی استعفا دادند
.....
 
بالا