مهم ترین اخبار فوتبال ایران

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
[h=3]یحیی گل محمدی به کمیته انضباطی دعوت می شود[/h]
مشارکت شده 07 تیر 1391 - 06:53 بعد از ظهر

[دانلود تصویر]
محمود زاده: فضای فوتبال نباید آلوده به گمانه زنی های نادرست شود
محمود زاده مسئول برگزاری رقابتهای لیگ آزادگان در پاسخ به ادعای یکی از مربیان مبنی بر پاک شدن اخطارها در لیگ دسته اول به نکاتی اشاره کرد.
به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وی در این باره گفت: یحیی گل محمدی از بازیکنان خوب ملی پوش و مربیان فعال کشورمان است اما ایشان ادعا کرده اخطارها در رقابتهای لیگ یک پاک شده است. باید به ایشان دو نکته را متذکر شوم. اول اینکه من در حیطه مسئولیت خودم صحبت می کنم چرا که یک سال مسئول رقابتهای سازمان لیگ آزادگان شده ام. در فصل گذشته یعنی فصل 90-91 ایشان که در لیگ یک فعالیت نداشته و در لیگ برتر در باشگاه راه آهن مشغول به کار بوده است.ایشان اگر درباره فصل گذشته صحبت می کند که سال پیش اصلا در لیگ یک حضور نداشته پس از کجا چنی گالری تصاویر:

[دانلود تصویر] ن ماجرایی را بازگو می کند؟ ایشان در صحبتش از زمان حال استفاده کرده و باید بیاید و به کمیته انضباطی پاسخگو باشد. از لحاظ حقوقی بنده نامه ای به دبیرکل محترم نوشته ام و ایشان به کمیته انضباطی دعوت خواهد شد. در واقع به نظر من ایشان باید برای اصلاح فوتبال باید پاسخگو باشد. ما چرا باید در فضای اتهام زنی پیش برویم؟
وی نکته دوم را اینگونه تشریح کرد: گل محمدی باید مستند صحبت کند، کدام بازی؟کدام بازیکن؟ کدام اخطار؟ نمی شود که همینطور ادعا کرد. اگر منظور ایشان امسال است یا سالهای گذشته باید مستند اشاره کند. اگر در سالهای گذشته اتفاق افتاده مسئولان همان دور سازمان لیگ آزادگان می توانند پیگیری کنند چرا که به آنها هم اتهام وارد شده است. ضمن اینکه من یک سوال از آقای گل محمدی دارم. آن هم این است که آیا خود ایشان در ماجرای پاک شدن اخطارها ذینفع بوده؟ آن زمان چرا سکوت کرده و حالا چرا دارد چنین ادعایی می کند؟
وی درپایان گفت: امیدوارم در فوتبال ایران همه در فضایی پیش برویم که مستند و بر اساس سند و مدرک حرف بزنیم و ادعا کنیم تا فضای فوتبال آلوده به گمانه زنی های نادرست نشود.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
[h=1]پرسپوليس با مديربرنامه‌هاي خوزه به توافق رسيد[/h]
[h=2]مسئولان باشگاه پرسپوليس با مدير برنامه‌هاي مانوئل خوزه به توافق رسيدند.[/h]


پس از جلسه کميته فني باشگاه پرسپوليس که روز گذشته برگزار شد پرسپوليسي‌ها از مانوئل خوزه درخواست کردند مبلغ قراردادش را نسبت به پيشنهاد اوليه کمتر کند.

مديربرنامه‌هاي مانوئل خوزه صبح امروز ديداري با محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس داشت و در نهايت با اين باشگاه به توافق رسيد. قرار است امشب قرارداد خوزه براي او ارسال شود و در صورت امضا،‌ اين مربي پرتغالي تا دو روز ديگر به ايران سفر خواهد کرد.

گفته مي‌شود خوزه در صورت عقد قرارداد يک دستيار پرتغالي همراه خود به ايران مي‌آورد.




اين در حالي است که گابريل کالدرون آرژانتيني ديگر گزينه سرمربيگري سرخپوشان است.




 

اخبار

ربات
حضور جباری و مجیدی در مس کرمان منتفی شد

حضور جباری و مجیدی در مس کرمان منتفی شد

دو بازیکن مورد نظر باشگاه مس کرمان که مذاکراتی را با مسئولان این باشگاه انجام داده بودند، در تماس با یکی از مسئولان کرمانی خبر انصراف خود از حضور در این تیم لیگ برتری را اعلام کردند.

بيشتر...
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
تراکتور اف سی سه ساله شد.

تراکتور اف سی سه ساله شد.

[h=2]تراکتور اف سی سه ساله شد.[/h]


13 تیر 88 اولین روز آغاز به کار سایت تراکتور اف سی. بازگشت تراکتور از رفسنجان و حضور هواداران در فرودگاه را می توان نقطه ی آغاز به کار تراکتور اف سی دانست وقتی مدیران سایت حضور چشم گیر هواداران در فرودگاه را مشاهده کردند به فکر راه اندازی سایتی درحده نام تراکتور و هواداران پرشورش افتادند و با بحث و گفت و گویی که همان شب داشتند تصمیم بر این شد که سایتی را برای هواداران طراحی کنند. بحث بر سر زمان آغاز به کار سایت بود که بالاخره تصمیم بر این شد که سایت مورد نظر بعد از پایان مسابقات لیگ دسته یک آغاز به کار کند. طبق روال گذشته جلسه ای تشکیل شد تا با تصمیم گیری جمعی اسمی برای سایت انتخاب شود,تراکتور اف سی نامی بود که با توجه به این که سایت متعلق به هواداران بود برای سایت انتخاب شد. 13 تیر فرا می رسد,حوالی ساعت 12 ظهر دوستی به دوست دیگر زنگ می زند و با دادن آدرس سایت نظر دوستش را در مورد چگونگی طراحی سایت و تالار گفتمان و صفحه ی اول می خواهد.با تائید کلیه دوستان بالاخره تراکتور و هوادارانش صاحب سایتی در حده نام و آوازه شان شدند یعنی تراکتور اف سی.
امروز سومین سال روز آغاز به کار پربازدید ترین سایت هواداری کشور و بزرگترین سایت هوادارن تراکتور یعنی تراکتور اف سی هست,شاید روز اول که تراکتور اف سی کارش را آغاز کرد با وجود سنگ اندازی های زیاد و مشکلات فراوان کمتر کسی فکر می کرد که روزی این سایت تبدیل به بزرگترین سایت هواداری کشور شود و به چنان قدرتی برسد که اکثر خبرگزاری ها و روزنامه های معتبر کشور با پیگیری اخبار خروجی این سایت در تلاش باشند تا با دریافت اخبار از طریق تراکتور اف سی اخبار به روز تراکتور را در رسانه های خبری خود بنویسند. بسیاری از هواداران بر این اعتقادند که یکی از علل مهم موفقییت تراکتور اف سی و پیشرفت چشم گیر آن این بوده که مدیران مجموعه از روز اول با این شعار که:تراکتور اف سی مستقل از هر شخص و ارگانی بوده و خواهد ماند به کار خود ادامه دادند و تنها تعلق ما فقط و فقط به هوادارن تراکتور بوده و خواهد بود. تمامی این موفقییت ها و پیشرفت های سایت را مدیون هواداران و کاربران عزیزمان هستیم و برای تک تک اعضای سایت و هواداران آرزوی موفقیت و پیروزی را داریم. یاشاسین تراختور
یاشاسین تراکتور اف سی
İYİKİ DOĞDUN


منبع: تراکتور اف سی
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/13 19:14

مسابقات فوتبال مقدماتي زير 22 سال آسيا
[h=1]توقف شاگردان منصوريان برابر بحرين[/h]
[h=2]تيم ملي فوتبال زير 22 سال ايران در بازي برابر بحرين به تساوي يک بر يک رسيد اما به عنوان سرگروه به مرحله نهايي مسابقات زير 22 سال آسيا صعود کرد.[/h]


آخرين ديدار تيم ملي فوتبال زير 22 سال ايران در مرحله مقدماتي قهرماني آسيا عصر امروز (سه‌شنبه)در مالاکاي مالزي انجام شد که با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

با اين نتيجه تيم ايران با 13 امتياز به عنوان تيم نخست و کويت به عنوان تيم دوم به مرحله نهايي راه يافتند.



ايران که با ترکيب سيد حسين حسيني-بهرام دباغ-علي گودرزي-محمد امين حاج محمدي-شهريار شيروند-مرتضي پورعلي گنجي-مرتضي تبريزي(وحيد اسماعيل بيگي در دقيقه 66) -محسن مسلمان-ميلاد غريبي-پيام صادقيان(کاوه رضايي در دقيقه 62)-يعقوب کريمي(فرشاد احمدزاده در دقيقه 92) به ميدان رفته بود در نيمه دوم تيم برتر ميدان بود اما بازي تاخيري بحريني ها ابتکار عمل را از ملي پوشان ايراني گرفته بود.



در نيمه اول، ايران در ثانيه هاي تلف شده بازي گل اول را دريافت کرد اما در نيمه دوم بحريني ها کاملا تحت تاثيربازي خوب ملي پوشان ايراني بودند و آنقدر تحت فشار بودند که همه بازيکنان اين تيم کارت زرد دريافت کردند و حتي يک اخراجي هم دادند. دروازه بان اين تيم هم کارت زرد دريافت کرد. از ايران پورعلي گنجي در دقيقه 58، کاوه رضايي در دقيقه 71 و اسماعيل بيگي در دقيقه 93 کارت زرد دريافت کردند.



در نيمه دوم و در اوايل بازي پورعلي گنجي در دقيقه 48 دروازه تيم بحرين را باز کرد تا ايران به گل تساوي برسد. در دقايق باقيمانده بحريني ها با دفاع و بازي تاخيري و وقت کشي بازي را به انتها رساندند. در ديگر ديدارها کويت 8 بر صفر مالديو را شکست داد و تيم دوم گروه شد. تاجيکستان هم 4 بر 2 از سد قطر گذشت.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/14 00:37


[h=1]خداحافظي رحمان رضايي از بازيکني فوتبال[/h]
[h=2]رحمان رضايي اعلام کرد ديگر قصد بازي کردن ندارد و بدون سر و صدا قصد دارد از دنياي بازيگري خداحافظي کند.[/h]


"با وجود اينکه به لحاظ بدني از آمادگي خوبي برخوردارم و در اين مدت بدنم را آماده نگه داشته‌ام ولي ديگر نمي‌خواهم فوتبالم را ادامه دهم. يعني مي‌خواهم خداحافظي کنم! به هر حال برخلاف صحبتي که قبلا کرده بودم ديگر نمي‌خواهم بازي کنم."

به گزارش سايت قانون ،رحمان رضايي مدافع مستحکم و با تجربه تيم ملي براي امسال خود برنامه ويژه‌اي داشت. او با تيم لس آنجلس بلوز آمريکا قرارداد بسته بود اما شرايط به گونه‌اي رقم خورد که با وجود عقد قرارداد در نهايت براي اين تيم بازي نکند. در حالي که رضايي تصميم دارد از دنياي بازيگري خداحافظي کند با او همصحبت شديم. متن گفت‌وگوي اختصاصي قانون با رحمان رضايي را مي‌خوانيد.

-بالاخره چه زماني عازم آمريکا مي‌شوي؟



برنامه‌ام براي سفر به آمريکا و همراهي لس آنجلس بلوز عوض شد. با توجه به اينکه من ويزاي کاري مي‌خواستم کارم خيلي طول کشيد. اين در حالي است که نيم فصل تيم نزديک است و بعد از تعطيلات نيم فصل امکان جذب بازيکن جديد وجود نداشت. با وجود صدور آي تي سي ام وعدم وجود مشکلي تصميم عوض شد و قراردادم را اين تيم کنسل کردم. مسئولان لس آنجلس بلوز حتي محل اقامتم را هم معلوم کرده بودند اما از آنجايي که کار ويزاي اشتغالم هنوز صد در صد نشده بود ريسک نکردم که به آمريکا بروم.

-برنامه بعدي‌ات چيست؟

کارهايم تقريبا در ايتاليا تمام شده و به احتمال زياد اواسط هفته آينده به ايران بر مي‌گردم. فعلا تا شروع دوره بعدي کلاس مربيگري که قرار است در آن شرکت کنم فرصتي باقي مانده که به تهران مي‌آيم تا کارهايم را دنبال کنم.

-براي ادامه دوره بازي‌ات چه برنامه‌اي داري؟

با وجود اينکه به لحاظ بدني از آمادگي خوبي برخوردارم و در اين مدت بدنم را آماده نگه داشته‌ام ولي ديگر نمي‌خواهم فوتبالم را ادامه دهم. يعني مي‌خواهم خداحافظي کنم! به هر حال برخلاف صحبتي که قبلا کرده بودم ديگر نمي‌خواهم بازي کنم.

-چرا اين قدر ناگهاني و بي سر وصدا چنين تصميمي گرفتي؟

نيازي به سر و صدا و جار و جنجال نيست؛ بالاخره اين اتفاق يک روز براي هر فوتباليستي مي‌افتد. من هم از اين قاعده مستثني نيستم. همان طور که خيلي از فوتباليست‌ها ناگهان چنين تصميمي گرفتند حالا نوبت به من رسيده است!

-براي بازي خداحافظي رسمي برنامه‌اي نداري؟

نه. خودم که برنامه‌اي ندارم. کسي از اين تصميمم اطلاع نداشت. البته مهم هم نيست. چون زياد در قيد و بند اين مساله نيستم.

-حالا که مصمم به خداحافظي هستي پس حتما کار کلاس‌هاي حرفه‌اي مربيگري‌ات را ادامه مي‌دهي؟

من چند ماه پيش در کلاس درجه بي يوفا شرکت کردم؛ کلاسي که مدرک آن معادل مدرک A آسياست. الان هم قرار است تا يکي دو ماه ديگر کلاس A در فلورانس برگزار شود که مي‌خواهم در اين کلاس هم شرکت کنم.

-از اتقافات فوتبالي در ايران چقدر با خبري؟

تا حدودي اخبار را دنبال مي‌کنم. به هرصورت دوري چند ماهه‌ام از ايران يک مقدار مرا از فوتبال ايران دور کرده اما دورا دور اخبار را پي ‌گيري مي‌کنم.

-در مورد اوضاع تيم ملي در راه صعود به جام جهاني چه نظري داري؟

با توجه به گروه بندي و رقبايي که داريم روي کاغذ شانس زيادي براي صعود داريم اما اين بدان معنا نيست که همه چيز را به قضا ووقدر بسپاريم. به هر حال اگر ما مي‌خواهيم به جام جهاني صعود کنيم بايد تمام حريفانمان را جدي بگيريم و قدر بازي‌هاي خانگي‌مان را بدانيم. فرصتي که متاسفانه در بازي اخيرمان در برابر قطر در تهران از دست داديم.

-ارزيابي‌ات از انتخاب مربي خارجي براي پرسپوليس چيست؟

نمي‌دانم بر اساس چه سياستي اين تصميم براي معرفي کادر فني پرسپوليس اتخاذ شده، به هرحال به اعتقاد من الان براي انتخاب مربي آن هم گزينه خارجي بدترين موقع است. مربي خارجي حداقل 40 روز فرصت مي‌خواهد اين در حالي است که الان پرسپوليس فقط دو هفته تا شروع بازي هايش فرصت دارد! به هرحال اميدوارم اين مساله براي اين تيم مشکل‌ساز نشود و هر کسي که به عنوان سرمربي پرسپوليس معرفي مي‌شود بتواند در کارش موفق باشد و انتظارات هواداران و مردم علاقه‌مند را برآورده سازد.

-در مورد رقابت‌هاي يورو 2012 و شرايط تيم ملي ايتاليا در اين بازي‌ها صحبت مي‌کني؟

به نظر من بازي‌هاي جذاب و خوبي را ازهمه تيم‌ها شاهد بوديم. به خصوص بازي‌هاي مرحله حذفي خيلي جذاب بود. در مورد تيم ملي ايتاليا هم بايد بگويم بعد از دوره افول نسبي اين تيم حتي يکسري از مردم به صعود اين تيم از گروه خودش هم خوشبين نبودند؛ چون در اين دوره بضاعت ايتاليا کم بود و به نوعي از فقر بازيکن رنج مي‌برد.با اين شرايط حضور در فينال براي ايتاليا خوب بود. هر چند منجر به قهرماني نشد. در مورد فيناليست شدن ايتاليا هم بايد بگويم برد اين تيم برابر آلمان به خاطر ترس هميشگي آلماني‌ها از ايتاليا بود. مساله‌اي که در روحيه آلمان در آن ديدار اثر منفي گذاشت. در مجموع به نظر من اسپانيا استحقاق قهرماني را داشت.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/14 01:00


[h=1]شغل دوم فوتباليست‌هاي ايراني چيست؟[/h]
[h=2]خيلي ها مي گويند با اين رقم هايي که بازيکنان فوتبال طي چند سال اخير گرفته اند آينده خود و چند نسل بعدشان را تامين کرده اند و اگر از همين امروز در خانه بنشينند و کاري نکنند ديگر نگران مسائل مالي نخواهند بود اما اگر با خود بازيکنان صحبت کنيد، مي گويند که اين پول کفاف همه عمرشان را نمي دهد و نمي توان تنها به درآمد فوتبال دل خوش کرد.[/h]


به گزارش برترين ها، فوتباليست ها عموما از درآمد مناسبي برخوردار هستند. حداقل 450 بازيکن در ليگ برتر فوتبال ايران مشغول هستند که قراردادهاي ساليانه بين 60 ميليون تا 5/1ميليارد تومان را منعقد کرده اند.



يک بازيکن 20 ساله تيم راه آهن تهران که امسال به پرسپوليس پيوسته 120 ميليون تومان قرارداد ساليانه بسته است.اين جدا ازحقوق ماهيانه حدود يک ميليون تومان است.



در همين تيم مبلغ قرارداد کريم انصاري فر5/1 ميليون ميليارد تومان برآورد شده است.



بازيکنان معمول تيم هاي شهرستاني مبالغي بين 200 ميليون تا يک ميليارد تومان (در مورد تيم هاي متمولي مثل سپاهان و تراکتورسازي) در سال دريافتي دارند.



خوبي اين شغل اين است که جوانان مستعد بلافاصله از بهره وري خوبي به لحاظ مالي برخوردار مي شوند که براي جوانان مشابه با مدرک ديپلم به يک آرزو شبيه است.



آنها حتي اگر با تيم هاي ليگ يک و دو شروع کنند مي توانند به درآمد سالي 20 تا 25 ميليون تومان دلخوش باشند که با پيوستن به تيم

هاي ليگ برتر اين رقم به سادگي به 100 ميليون تومان در سال مي رسد اما از آن سو مشکل ديگر محدود بودن سن بهره وري اين بازيکنان است.

فوتباليست ها معمولا حداکثر تا 35 سالگي مي توانند به عنوان بازيکن بدرخشند در حالي که مثلا يک بازيگر، پزشک،وکيل و يک مهندس بهره وري مالي اصلي شان تازه از اين سن آغاز خواهد شد.



اين همان پاشنه آشيل اين حرفه است.همان نکته اي که موجب شده فوتباليست ها هميشه باتکيه بر درآمد هنگفت دوران فوتبالشان در پي يک کسب و کار ديگر هم هستند.



شايد اين يکي از دلايلي باشد که بازيکنان فوتبال ترجيح مي دهند بخشي از درآمدشان را در حوزه هاي ديگر سرمايه گذاري کنند تا با سود آن، موجودي حساب بانکي شان به مراتب بيشتر ازقبل شود.



از سال ها قبل فوتباليست ها وارد دنياي بيزينس شده اند که شايد موفق ترين شان علي دايي باشد، مردي که درآمد خود از فوتبال را در توليدي پوشاکش

هزينه کرد و آنقدر در کارش خوب بوده که او را نماد يک بيزينس من موفق مي دانند.



دايي يک بار اعلام کرد در دوران دانشجويي دستفروشي مي کرده و با کارگري به اينجا رسيده است ولي دوستان نزديک دايي که سال هاست با او ارتباط نزديکي دارند مي گويند اين businessman معروف هيچگاه دستفروشي نکرده چون وضع مالي خانواده اش بد نبوده است.



به جز او خيلي از فوتباليست هاي جديد و قديم ديگر هم شانسشان را در بيرون زمين فوتبال امتحان کرده اند. گزارش زير نگاهي است به فعاليت اقتصادي يا به عبارت بهتر شغل دوم فوتباليست ها.


قلعه نويي



ژنرال استقلالي ها آنقدر درگير مربيگري در ليگ برتر است که وقت سر خاراندن ندارد با اين همه گفته مي شود او بعد از تجربه رستوران داري در اکباتان درآمد قابل قبولش ازمربيگري را در يک مبل فروشي در خيابان ولي عصر سرمايه گذاري کرد.



جزو فوتبالي هايي است که ساخت و ساز را هم حوزه خوبي براي کارش مي داند و دوستان او ناظر پروژه هايش هستند. خبر ديگري که در مورد بيزينس اميرخان آبي ها وجود دارد،استخر و سوناي ژنرال است.


علي کريمي


شماره هشت تاريخي فوتبال ايران سال ها قبل پيش از آنکه رداي جادوگري بر تن کند در کرج مسافرکشي مي کرد. او يک پيکان گوجه اي داشت. دوراني که به عنوان يک پديده در فتح تهران بازي مي کرد. او وقتي به پرسپوليس هم پيوست قبل و بعد از تمرين با ماشين خود کار مي کرد تا خرج خود را دربياورد.



نقل است زماني که او به دفتر يکي از روزنامه هاي ورزشي رفته بود، براي آنکه نشان دهد وضع مالي بسيار بدي دارد تمام دارايي اش را رو کرد که يک اسکناس هزار توماني بود.



اوضاع جادوگر البته از سال ها قبل تغيير کرده. او سال ها در دبي در تيم الاهلي بازي کرد و درآمدي ميلياردي کسب کرد. سپس به بايرن مونيخ رفت و دو سال هم آنجا پول پارو کرد و بعد هم در قطر بازي کرد. اين بنيه قوي مالي دست او را براي انواع بيزينس باز گذاشته است.



تجارت اصلي او ساخت و ساز است که اگر خودش وقت سر زدن به پروژه هايش را پيدا نکند قطعا فرشيد کريمي هواي برادرش را خواهد داشت.



در مقطعي اين شايعه به وجود آمده بود که کريمي قصد دارد قيد فوتبال بازي کردن را بزند و به تجارتش بپردازد. شايعه اي که هيچ وقت تبديل به واقعيت نشد. کريمي زماني با حامد کاويانپور در ساخت و ساز شراکت مي کرد اما اتفاقاتي که در اين قضيه افتاد راه دو دوست قديمي را از هم جدا کرد.



کريمي جدا از ساخت و ساز در کار لوازم ورزشي هم دستي بر آتش دارد و از سال ها قبل به همراه خداداد عزيزي يکي از سهامداران پوشاک ورزشي مجيد – که متعلق به دکتر مجيد ساعدي فر پزشک سابق تيم ملي است – محسوب مي شود. اين موضوع يکي از دلايلي است که کريمي در بعضي اوقات به کيفيت لباس هاي تيم ملي گير مي دهد!



کريم باقري
وي جدا از ساخت و ساز، بخش ديگري از درآمدش را صرف خريد کاميون و تريلي کرده تا در حوزه ترانزيت هم حرف هايي براي گفتن داشته باشد. از چندي قبل هم آقا کريم وارد دنياي رستوران داري شده و گفته مي شود يکي از رستوران هاي جديدالتاسيس روبروي پارک ملت که نام معروفي دارد متعلق به کاپيتان سابق پرسپوليس است که نزديکانش آنجا را اداره مي کنند.



مجتبي جباري
هافبک کليدي،جنجالي و اکثرا مصدوم استقلالي ها از سال ها قبل به لطف علي انصاري صاحب مغازه اي در بازار موبايل ايران شده. هنوز معلوم نيست که اين مغازه کادوي استقلالي ها به او بوده يا اينکه خود مجتبي به واسطه هوش بالايش تصميم به سرمايه گذاري در خريد و فروش گوشي کرده.



مهدوي کيا
اما يکي از بازيکناني است که در آلمان هم منزل مسکوني دارد و کلا به داشتن ملک علاقه زيادي نشان داده است. گفته مي شود او در تهران هم چندين باب منزل دارد و پول هايش را هم در کار واردات و صادرات تزريق کرده است.



مهدي پيش از تبديل شدن به يک فوتباليست معروف در مزرعه پدرش در روستاي چشمه اراک کار مي کرد. دوستان نزديک کيا مي گويند او حتي زماني که در آلمان بازي مي کرد، در زمان تعطيلات به مزرعه پدرش سر مي زد تا در امورات به او کمک کند.


مهرداد ميناوند



بازيکن سابق پرسپوليس و تيم ملي از سال ها قبل در پاساژ ميلاد نور مغازه عطرفروشي به نام خودش دارد. به جز او پژمان جمشيدي، هافبک سابق تيم هاي پرسپوليس و پاس هم بخشي از وقتش را در گالري عطر و ادکلن فروشي اش که در کرج واقع است، مي گذراند.


غلام پيرواني



شاغلام برخلاف چهره و خلق و خوي سنتي اش، يکي از پولدارترين ورزشي هاي ايراني به شمار مي رود. ارث به جا مانده از خانواده پدري براي برادران پيرواني خوش يمن بود و در اين بين فقط شاغلام بود که علاوه بر حضوري فعال در کار خريد و فروش زمين، شغل پدر را ادامه داد و گاوداري مدرني که يادگار پدرش بود را حفظ کرد و سرپا نگه داشت. البته به دليلمشغله شديد کاري، مديريت اين گاوداري را به عهده يکي از نزديکانش گذاشته و خود فقط گاهگداري به آنجا سر مي زند تا خيالش از بابت تنها يادگار پدرش، راحت باشد.


عليرضا منصوريان



جدا از رستوراني که در خيابان گلبرگ دارد زماني علاوه بر حضور فعال در بازار بورس، يک مغازه بزرگ موبايل و لوازم کامپيوتري داشت که بازيکنان استقبال جزو مشتريان پر و پا قرص مغازه اش بودند و عده زيادي از هواداران استقلال هم فقط به عشق خود علي منصور،

خريدهاي شان را از مغازه او انجام مي دادند.




جواد نکونام



هافبک ايراني اوساسوناي اسپانيا هم يکي از بازيکناني است که پول هايش را در کارهاي تجاري هزينه کرده است تا پس از دوران فوتبالش بتواند با خيالي آسوده روزگار را سپري کند.



جواد نکونام به اتفاق چند تن از دوستانش يک شرکت توليد پوشاک و لوازم ورزشي تاسيس کرده بود اما تنها به آن اکتفا نکرده و طبق شنيده ها در شمال کشور يکي از کساني است که مشغول شهرک سازي است.




شيث رضايي



کاپيتان سابق پرسپوليس که سال وحشتناکي را پشت سر گذاشت به غير از فوتبال در تجارت هم فعال است و خانه هاي پيش فروش را خريداري کرده و به مردم مي فروشد. گفته مي شود شيث قبل از ورود به فوتبال در يکي از شهرک هاي ساري کشاورزي مي کرده.




مازيار زارع



هافبک شمالي سابق پرسپوليس هم دستي در زمين و املاک دارد. او در انزلي که زادگاهش به حساب مي آيد، زمين خريد و فروش مي کند.




فرهادمجيدي



کاپيتان سابق استقلال سرمايه گذاري هاي زيادي انجام داده که مي توان به طور نمونه به مشارکت در شهرک سازي در دبي و همچنين در شمال کشور اشاره کرد.




يحيي گل محمدي



رستوران داري و کافي شاپ يکي از محبوب ترين شغل هاي جنبي فوتباليست هاست و خيلي از آنها حضور فعالي در اين حوزه دارند. يحيي گل محمدي قهوه خانه سنتي دارد – گفته مي شود آرايشگاهي به نام هنر پرشيا هم متعلق به سرمربي صبا است – رستوران افشين پيرواني در

فرحزاد را تقريبا همه فوتباليست ها مي شناسند. هادي شکوري هم تا دو ماه قبل در اکباتان کافي شاپ داشت که گويا آن را فروخته. گفته مي شود نيما نکيسا هم در خيابان قائم مقام فراهاني رستوران دارد.




حسين کعبي



بازيکن راه آهن را بايد يکي از ملاک هاي جوان و خوش آتيه در بين فوتباليست ها به حساب آورد. او معمولا با پول هايي که به دست آورده و مي آورد، منزل مسکوني تهيه مي کند و آنها را به مردم اجاره مي دهد و از اين راه به غير از فوتبال، کسب درآمد مي کند.
 

اخبار

ربات
درگیری در فرودگاه سرمربی پرسپولیس را فراری داد!

درگیری در فرودگاه سرمربی پرسپولیس را فراری داد!

برخی از هواداران با پلاکاردهایی که به زبان فارسی و انگلیسی نوشته شده بود، به استقبال خوزه مانوئل در فرودگاه رفتند.

بيشتر...
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/14 12:43


[h=1]احضار گل محمدي به کميته انضباطي فدراسيون[/h]
[h=2]کميته انضباطي فدراسيون فوتبال 'يحيي گل محمدي' سرمربي تيم فوتبال صباي قم را براي توضيح در خصوص دو پرونده احضار کرد.[/h]


به نقل از تارنماي فدراسيون فوتبال، گل محمدي که چندي پيش در گفت وگو با رسانه ها مسائلي را در خصوص پاک شدن اخطارها در ليگ يک و حواشي آن مطرح کرده بود بايد روز دوشنبه نوزدهم تيرماه در کميته انضباطي حاضر شود.

همچنين جلسه رسيدگي به مطالبه وي از باشگاه راه آهن نيز 26 تيرماه برگزار مي شود و عدم حضور طرفين پرونده (گل محمدي و نماينده باشگاه راه آهن) مانع از رسيدگي نيست.

''وريا غفوري'' بازيکن فصل گذشته شهرداري تبريز مطالباتي از اين باشگاه دارد و به همين دليل جلسه اي براي رسيدگي به شکايت وي از باشگاه شهرداري تبريز روز 25 تيرماه در کميته انضباطي فدراسيون فوتبال برگزار مي شود که بايد نماينده تام الاختيار باشگاه شهرداري حضور داشته باشد.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/14 13:52

خبري از تعويق نيست
[h=1]ليگ برتر در ماه رمضان برگزار مي‌شود[/h]
[h=2]سرپرست سازمان ليگ برتر فوتبال از برگزاري اين مسابقات در ماه مبارک رمضان و به تعويق نيفتادن ليگ خبر داد.[/h]


غلامرضا بهروان در گفتگويي اظهار داشت: برخي باشگاه‌ها مي‌خواستند مسابقات در ماه رمضان برگزار نشود اما طبق برنامه‌اي که قبلا اعلام کرديم بازي‌ها را برگزار مي‌کنيم.

وي تاکيد کرد: مسابقات ليگ برتر نه به تعويق مي‌افتد و نه تاريخ آن جابه‌جا مي‌شود. برنامه 7 هفته اول مسابقات و تاريخ و ساعت برگزاري آن مشخص شده و به زودي اعلام مي‌شود.

دوازدهمين دوره ليگ برتر از 29 تير با حضور 18 تيم آغاز مي‌شود. در اين مدت حرف و حديث‌هايي مبني بر تعويق اين مسابقات به گوش مي‌رسيد و باشگاه پرسپوليس نيز خواستار برگزار نشدن اين رقابت‌ها در ماه مبارک رمضان شده بود.


 

درکه

عضو جدید
تکذیب می کنم واقعیت نداره - اگر واقعیت داشته باشه بعداز 6 سال یه بار بزار پرسپولیس ستاره بگیر چی میشه - 6 سال سقف قرارداد رعایت کرد کسی از مدیران ازشون تشکر کرد
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/14 16:37


[h=1]کميته انضباطي پرسپوليس را محکوم کرد[/h]
[h=2]کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس را به پرداخت پول به حسين عبدي محکوم کرد.[/h]


به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، کميته انضباطي در مورد پرونده طلب وجه محمد مومني از باشگاه شاهين بوشهر، با توجه به عدم حضور نمايندگان باشگاه در جلسه رسيدگي و عدم ارسال لايحه اي که موجب خدشه به درخواست محمد مومني شود، اين باشگاه را به پرداخت مبلغ 95000000 تومان به مومني محکوم کرد.

راي صادره در مهلت يک هفته پس از رويت قابل تجديد نظر خواهي در کميته استيناف است.

پرونده طلب وجه سحر مهرداديان کارگزار فابيو جان واريو از باشگاه استقلال

در مورد پرونده طلب وجه سحر مهرداديان کارگزار فابيو جان واريو از باشگاه استقلال،با توجه به محتويات پرونده مبلغ خواسته هشتصد ميليون ريال قيد شده بود که کميته انضباطي اين مبلغ را به نهصد ميليون ريال افزايش داد و راي خود را اصلاح کرد.

پرونده تجديد نظر خواهي باشگاه فولاد خوزستان

کميته انضباطي در مورد درخواست تجديد نظر خواهي باشگاه فولاد خوزستان نسبت به راي صادره کميته انضباطي هيئت فوتبال استان خوزستان بابت ادعاي خسارت سازمان اتوبوسراني اهواز که باشگاه فولاد را به پرداخت مبلغ 63740000 ريال خسارت وارده به اتوبوس هاي شرکت توسط تماشاگران منتسب به تيم مذکور محکوم کرده بود، درخواست تجديد نظر خواهي را مردود اعلام کرد و راي صادره هيئت فوتبال استان خوزستان را قطعي دانست.

پرونده طلب وجه حسين عبدي از باشگاه پرسپوليس

کميته انضباطي در مورد ادعاي طلب وجه حسين عبدي مربي سابق پرسپوليس از اين تيم، اين باشگاه را به پرداخت مبلغ 697015000 ريال به علاوه 4500000 ريال بابت هزينه دادرسي و همچنين حق الوکاله وکيل برابر تعرفه مربوطه به حسين عبدي محکوم کرد.راي صادره قابل تجديد نظر خواهي در کميته استيناف است.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/14 18:42


[h=1]آبي‌ها دربي اميدها را بردند[/h]
[h=2]تيم فوتبال استقلال موفق شد با برتري 6 بر 2 پرسپوليس را در هفته اول مسابقات اميدهاي تهران شکست دهد.[/h]


دو تيم استقلال و پرسپوليس در هفته اول مسابقات فوتبال اميدهاي تهران در ورزشگاه هرندي از ساعت 16 به مصاف يکديگر رفتند که در اولين دربي سال 91 تيم استقلال موفق شد با نتيجه پرگل 6 بر 2 شکست دهد.

نيمه اول اين ديدار را آبي‌پوشان با برتري 3 بر يک به نفع خود به پايان رسانده بودند. گل‌هاي تيم استقلال را در اين ديدار فرهاد قلي‌زاده 2 گل، مرتضي حسيني 2 گل، عرشيا جباري و مدافع پرسپوليس به صورت گل به خودي به ثمر رساندند.

از اين مسابقه بيش از 500 نفر ديدن کردند. سرمربي تيم استقلال مرتضي صادقي و سرمربي تيم پرسپوليس، منوچهر عبدالله‌نژاد است.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
لیگ برتر 91-92

لیگ برتر 91-92

هفته اول - 29 و 30 تیرماه:


*
داماش گیلان – فولاد خوزستان

*
صنعت نفت آبادان – پرسپولیس تهران

*
فجر سپاسی شیراز – ذوب آهن اصفهان

*
صبای قم – پیکان تهران

*
گهر درود – ملوان بندرانزلی

*
تراکتورسازی تبریز – سایپای البرز

*
نفت تهران – راه آهن شهرری

*
سپاهان اصفهان – مس کرمان

* استقلال تهران – آلومینیوم هرمزگان
 
آخرین ویرایش:

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/15 09:59


[h=1]صبا هافبک تيم ملي اميد کامرون را جذب کرد[/h]
[h=2]تيم فوتبال صباي قم دوازدهمين بازيکن مورد نظر خود را از بين يکي از فوتباليست‌هاي خارجي شاغل در فوتبال کشورمان جذب کرد.[/h]


در فاصله باقي مانده تا پايان مهلت نقل و انتقالات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور جام خليج فارس، در حالي که تيم‌هاي مختلف ليگ برتري اين روزها به دنبال به خدمت گرفتن بازيکنان مطرح ليگ برتري و خارجي هستند، صباي قم نيز يک بازيکن خارجي جذب کرد.

به نقل از فارس،در حالي که چهره‌هاي شاغل در رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور مورد توجه تيم‌هاي مختلف قرار گرفته‌اند، در اين بين تيم فوتبال صباي قم در فضاي آرام يک بازيکن ديگر از ليگ دسته اول و البته اين بار يک فوتباليست خارجي به خدمت گرفت.

تيم فوتبال صباي قم در تکاپو براي جذب بازيکنان مورد نظر خود، شامگاه چهارشنبه با فوتباليست ملي پوش تيم ملي فوتبال اميد کامرون يعني ديويد سانيا ويلکروم به توافق رسيد و اين بازيکن به مدت يک سال به عضويت صباي قم در آمد.

سانيا بازيکن فصل گذشته تيم فوتبال شيرين فراز کرمانشاه است و متولد سال 1990 ميلادي است که بر اين اساس يکي از بازيکنان تيم ملي زير 22 سال کامرون به شمار مي‌رود و تا کنون حضور در ليگ برتر فوتبال کشور را تجربه نکرده است.

صباي قم نخستين تيمي است که ديويد سانيا ويلکروم کامروني در آن تجربه حضور در بالاترين سطح رقابت‌هاي ليگ فوتبال باشگاه‌هاي ايران يعني ليگ برتر جام خليج فارس را به دست مي‌آورد و در خط مياني يکي از مهره‌هاي کليدي تيم صباي قم به مربيگري يحيي گل محمدي به شمار مي‌رود.

تيم فوتبال صباي قم به دنبال تدارک مناسب براي دوازدهمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور با نظر يحيي گل‌محمدي از آغاز نقل و انتقالات، در صدد جذب بازيکن جديد ديگري نيز از تيم‌هاي ليگ برتري و دسته اول و همچنين بازيکنان خارجي اقدام کرده و تاکنون 12 بازيکن جذب کرده است.

از آغاز نقل و انتقالات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور تاکنون، تيم فوتبال صباي قم 9 بازيکن از ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي کشور جام آزادگان و سه بازيکن از سهميه خود در رقابت‌هاي ليگ برتر به خدمت گرفته است.

بهمن طهماسبي، ابوالفضل ابراهيمي و مسعود حق‌جو از تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان، ميثم خداشناس از تيم نساجي مازندران، سعيد لطفي از تيم شهرداري اراک، فرشاد قديري و محسن خليلي از تيم مس کرمان و مهرداد طهماسبي از تيم کاوه صنعتي تهران نفراتي هستند که به صباي قم پيوسته‌اند.

تيم فوتبال صباي قم در حال حاضر با حضور تمام نفرات حفظ شده از تيم فصل گذشته و بازيکنان جديد به خدمت گرفته شده، در اردوي آماده سازي ترکيه به سر مي‌برد و در فصل جديد ليگ برتر در هفته نخست ميزبان پيکان تهران است.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/15 17:06


[h=1]ذوب آهني ها در آنکارا تمرين کردند[/h]
[h=2]بازيکنان تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان که اردوي آمادگي خود را در هتل ' پاتاليا' در نزديکي آنکارا داير کرده اند، امروز ( پنجشنبه ) تمرينات خود را پي گرفتند.[/h]


بازيکنان تيم ذوب آهن اصفهان که خود را براي شرکت در فصل آينده رقابتهاي فوتبال قهرماني باشگاه هاي برتر ايران آماده مي کنند ، زير نظر '' رسول کربکندي '' سرمربي و ديگر اعضاي کادر فني تيم ذوب آهن به تمرين پرداختند.

ذوب آهني ها در تمرين صبح امروز نخست به تمرينات کششي و قدرتي پرداختند و آنگاه به زدن ضربات از راه دور پرداختند.

چهار دروازه بان تيم ذوب آهن نيز نظر '' توميسلاو ساويچ '' مربي دروازه بان هاي اين تيم تمرينات اختصاصي خود را انجام دادند.

تيم ذوب آهن اصفهان که در اين فصل بازيکناني همچون '' شهاب گردان ، محمد قاضي ، حسين ماهيني ، علي احمدي ، محمد باقر صادقي و فرشيد طالبي '' را از دست داده است شماري از بازيکنان جوان و با تجربه ''همچون مجتبي بابک ، ميلاد پرتوان ، محمد صادق باراني ، فرشاد بهاران ، سعيد عبدالله پور ، سپهر حيدري ، مهدي رجب زاده و قاسم حدادي فر'' را به خدمت گرفته است.

اين تيم قرار است در مدت تشکيل اردوي خود در ترکيه دو ديدار تدارکاتي نيز انجام دهد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/15 18:43

ششگلاني :
[h=1]بليت هاي ليگ دوازدهم يکسان خواهد بود[/h]
[h=2]نماينده گان اي اف سي 18 مورد ايراد از ورزشگاه يادگار امام را مشخص کرده بود که در حال حاضر براي برطرف کردن آنها تلاش هاي لازم صورت مي گيرد .[/h]


در جلسه اي که بمناسبت روز قلم با دعوت از اصحاب رسانه توسط هيات فوتبال استان آذربايجانشرقي ترتيب داده شده بود ششگلاني رئيس اين هيات که رياست شوراي شهر را نيز عهده دار است ضمن اشاره به مسائل ومشکلات فوتبال تبريز اعلام کرد : اگر حمايت هاي لازم صورت نگيرد روند نزولي فوتبال اين خطه بيش از پيش نمايان خواهد شد وهمانطوري که شاهد هستيم يک سهميه ليگ برتر از دست رفت وشرايط ماشين سازي وگسترش فولاد هم براي فصل اينده قابل تعريف نيست و گسترشي ها تيم دوم خود در جام آزادگان را به کاوه تهران وفوتسال ليگ برتري خود را هم به حلال احمر واگذار کردند ، وي عدم حضور کارشناسان تحصيل کرده را در ساختار کلي فوتبال کشور يک آفت دانست ودر سطح استاني نيز اين عامل را تاثير گذار عنوان کرد و سياست هاي موازي را عامل نا کارآمدي و جزيره اي عمل کردن افراد مرتبط با فوتبال قلمداد کرد .ششگلاني با انتقاد از مديريت هاي سليقه اي در فوتبال گفت : بيايد ببينيد مديريت سليقه اي در شهرداري تبريز چه کار هاي انجام مي دهد وبدليل نبود ساختار مشخص همه دنبال افکارشخصي خود بوده واين عامل نيز باعث بروز يکسري تنش ها ودرگيري هاي مي شود که لاجرم با اين شرايط فوتبال اداره مي شود .

ششگلاني در مورد حضور نمايندگان afc اعلام کرد 18 مورد ايراد از ورزشگاه يادگار امام مشخص شده بود که در حال حاضر براي برطرف کردن آنها تلاش هاي لازم صورت مي گيرد ،وي در مورد ارسال مدارک تيم تراکتور سازي هم گفت که ديروز اين مدارک به فدراسيون فوتبال ارسال شده ، بحث استفاده از زمين ورزشگاه يادگار امام براي تيم هاي ليگ دسته اولي موضوع ديگري بود که ششگلاني توضيح داد ورزشگاه باغشمال براي تيم هاي ليگ دسته اول ويادگار براي ليگ برتر برنامه ريزي شده است ، در مورد بحث بليت فروشي که موجب بروز اختلافاتي نيز مابين هيات وباشگاه تراکتور سازي شده بود هم اينگونه توضييح داد : بر اساس اساسنامه فدراسيون فوتبال مسئوليت بليت فروشي از ان هيات ها است و از دوسال پيش با وجود همه مخا لفت ها ما بليت اکترونيکي را براي اولين بار در کشوربا در خواست باشگاه تراکتور سازي با سرمايه گذاري يک شرکت خصوصي راه اندازي کرديم وهر ارگاني بخواهد اين مسئوليت را عهده دار شود بايد حق .حقوق اين شرکت را اعاده کند ، وي مطرح کردن تنها بحث واگذاري بليت فروشي به باشگاه ها از طرف afc را مردود اعلام کرد وگفت : آنهاي که به اين قضيه استناد مي کنند فقط يک طرف قضيه که يک منبع درآمدي هست را مطرح مي کنند در حالي که باشگاه ها بايد کل ورزشگاه را در اختيار داشته باشند وکل هزينه هاي آنرا هم اعم از نگهداري ورزشگاه وهزينه هاي اجرايي بازي ها همچون دستمزد داوران وعوامل انتظامي و...را هم بپردازند .

در مورد آخرين تصميمات اتخاذ شده در مورد چگونگي بليت فروشي در فصل اينده رئيس هيات فوتبال گفت : طي جلسه اي که هفته گذشته در فدراسيون فوتبال برگزار شد واز باشگاه تراکتور سازي هم حضور داشتند طبق قرار دادي که با يک شرکت فدراسيون فوتبال منعقد نموده بليت ها بطور يکسان و سراسري از طرف اين شرکت تهيه ودر همه ورزشگاه هاي کشور قابل استفاده خواهد بود ، ششگلاني اضافه نمود که بايد شرکت مربوطه نيز رضايت طرف قرار داد هيات فوتبال استان را که قبلا منعقد شده جلب نمايد ، وي در همين رابطه و در مورد اطلاعيه باشگاه تراکتور سازي مبني بر تهيه کارت هاي هواداري براي ورود به ورزشگاه نيز گفت : با توجه به تصميم اخير فدراسيون فوتبال به نظرم هر حرکتي غير از کانال فدراسيون اقدامي غير اصولي وغير منطقي است ونبايد کار هاي انجام بگيرد که موجب بروز مسائل حاشيه اي ونا مطلوب شود .

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/15 19:50


[h=1]حضور يک برزيلي درتمرينات فولاد خوزستان[/h]
[h=2]سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت:يک بازيکن برزيلي که درپست هافبک نفوذي بازي مي کند از روزگذشته درتمرينات اين تيم حضوريافته است.[/h]


''''حسين ابن قاسم'''' روزپنجشنبه درگفت وگو با خبرنگارايرنا اظهارداشت:اگر کارلوس مندس در تمرينات تست موفق باشد به عضويت اين تيم درخواهد آمد.

وي اضافه کرد:تيم فوتبال فولاد خوزستان سه جاي خالي دارد که کادرفني آن تصميم دارد براي نيم فصل اول ازميان سه بازيکن که درخط دفاع ،حمله و مياني توپ مي زنند دونفر را گزينش کند.

تيم فوتبال فولاد خوزستان ازروزگذشته سومين اردوي آماده سازي خودرا به مدت 9 روز درتهران شروع کرده است و دراين مدت سه بازي تدارکاتي برگزار خواهد کرد.

تيم فوتبال فولاد خوزستان که تاکنون پنج بازيکن ليگ برتري و دوبازيکن برزيلي را جذب کرده است به دنبال کسب مکاني بالاتر در جدول نسبت به دوره قبل است.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/15 23:20

اتحاديه بين المللي فوتبال :
[h=1]ممنوعيت‌استفاده از حجاب در فوتبال‌زنان لغو شد[/h]
[h=2]اتحاديه بين المللي فوتبال روز پنجشنبه ممنوعيت استفاده از حجاب اسلامي در بازي هاي فوتبال زنان را لغو کرد.[/h]


با لغو ممنوعيت حجاب اسلامي در بازي هاي فوتبال زنان، راه مشارکت بسياري از کشورهاي اسلامي در رقابت هاي سطح بالا هموار مي شود.

خبرگزاري فرانسه افزود: هيات مديره اتحاديه بين المللي فوتبال امروز ( پنجشنبه ) در زوريخ، با راي گيري ممنوعيت استفاده بازيکنان از حجاب اسلامي را لغو کرد.

منتقدان گفتند: ممنوعيت استفاده از حجاب اسلامي مروج نابرابري در بالاترين سطح محبوب ترين بازي ورزشي جهان بوده است.

اين اتحاديه بين المللي وابسته به فدراسيون بين المللي فوتبال (فيفا ) مرجع قانون گذاري در زمينه ي فوتبال جهان است.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/15 23:37


[h=1]آراء جديد کميته انضباطي[/h]
[h=2]کميته انضباطي فدراسيون فوتبال آراي جديدي اعلام کرد.[/h]


به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال،کميته انضباطي فدراسيون فوتبال آراي جديدي اعلام کرد که اين آراء به شرح زير است:

پرونده طلب وجه محمد مومني از باشگاه شاهين

کميته انضباطي در مورد پرونده طلب وجه محمد مومني از باشگاه شاهين بوشهر، با توجه به عدم حضور نمايندگاه باشگاه در جلسه رسيدگي و عدم ارسال لايحه اي که موجب خدشه به درخواست محمد مومني شود، اين باشگاه را به پرداخت مبلغ 95000000 تومان به مومني محکوم کرد.

راي صادره در مهلت يک هفته پس از رويت قابل تجديد نظر خواهي در کميته استيناف است.

پرونده طلب وجه سحر مهرداديان کارگزار فابيو جان واريو از باشگاه استقلال تهران

در مورد پرونده طلب وجه سحر مهرداديان کارگزار فابيو جان واريو از باشگاه استقلال تهران،با توجه به محتويات پرونده مبلغ خواسته هشتصد ميليون ريال قيد شده بود که کميته انضباطي اين مبلغ را به نهصد ميليون ريال افزايش داد و راي خود را اصلاح کرد.

پرونده تجديد نظر خواهي باشگاه فولاد خوزستان نسبت به راي صادره کميته انضباطي هيات فوتبال استان خوزستان

کميته انضباطي در مورد درخواست تجديد نظر خواهي باشگاه فولاد خوزستان نسبت به راي صادره کميته انضباطي هيات فوتبال استان خوزستان بابت ادعاي خسارت سازمان اتوبوسراني اهواز که باشگاه فولاد را به پرداخت مبلغ 63740000 ريال خسارت وارده به اتوبوسهاي شرکت توسط تماشاگران منتسب به تيم مذکور محکوم کرده بود، درخواست تجديد نظر خواهي را مردود اعلام کرد و راي صادره هيات فوتبال استان خوزستان را قطعي دانست.

پرونده طلب وجه حسين عبدي از باشگاه پرسپوليس تهران

کميته انضباطي در مورد ادعاي طلب وجه حسين عبدي مربي سابق پرسپوليس از اين تيم، اين باشگاه را به پرداخت مبلغ 697015000 ريال به علاوه 4500000 ريال بابت هزينه دادرسي و همچنين حق الوکاله وکيل برابر تعرفه مربوطه به حسين عبدي محکوم کرد.

راي صادره قابل تجديد نظر خواهي در کميته استيناف است.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
آراء جديد کميته انضباطي

آراء جديد کميته انضباطي

زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/15 23:37


[h=1]آراء جديد کميته انضباطي[/h]
[h=2]کميته انضباطي فدراسيون فوتبال آراي جديدي اعلام کرد.[/h]


به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال،کميته انضباطي فدراسيون فوتبال آراي جديدي اعلام کرد که اين آراء به شرح زير است:

پرونده طلب وجه محمد مومني از باشگاه شاهين

کميته انضباطي در مورد پرونده طلب وجه محمد مومني از باشگاه شاهين بوشهر، با توجه به عدم حضور نمايندگاه باشگاه در جلسه رسيدگي و عدم ارسال لايحه اي که موجب خدشه به درخواست محمد مومني شود، اين باشگاه را به پرداخت مبلغ 95000000 تومان به مومني محکوم کرد.

راي صادره در مهلت يک هفته پس از رويت قابل تجديد نظر خواهي در کميته استيناف است.

پرونده طلب وجه سحر مهرداديان کارگزار فابيو جان واريو از باشگاه استقلال تهران

در مورد پرونده طلب وجه سحر مهرداديان کارگزار فابيو جان واريو از باشگاه استقلال تهران،با توجه به محتويات پرونده مبلغ خواسته هشتصد ميليون ريال قيد شده بود که کميته انضباطي اين مبلغ را به نهصد ميليون ريال افزايش داد و راي خود را اصلاح کرد.

پرونده تجديد نظر خواهي باشگاه فولاد خوزستان نسبت به راي صادره کميته انضباطي هيات فوتبال استان خوزستان

کميته انضباطي در مورد درخواست تجديد نظر خواهي باشگاه فولاد خوزستان نسبت به راي صادره کميته انضباطي هيات فوتبال استان خوزستان بابت ادعاي خسارت سازمان اتوبوسراني اهواز که باشگاه فولاد را به پرداخت مبلغ 63740000 ريال خسارت وارده به اتوبوسهاي شرکت توسط تماشاگران منتسب به تيم مذکور محکوم کرده بود، درخواست تجديد نظر خواهي را مردود اعلام کرد و راي صادره هيات فوتبال استان خوزستان را قطعي دانست.

پرونده طلب وجه حسين عبدي از باشگاه پرسپوليس تهران

کميته انضباطي در مورد ادعاي طلب وجه حسين عبدي مربي سابق پرسپوليس از اين تيم، اين باشگاه را به پرداخت مبلغ 697015000 ريال به علاوه 4500000 ريال بابت هزينه دادرسي و همچنين حق الوکاله وکيل برابر تعرفه مربوطه به حسين عبدي محکوم کرد.

راي صادره قابل تجديد نظر خواهي در کميته استيناف است.

 

اخبار

ربات
تمرین عصر پرسپولیس پشت درهای بسته

تمرین عصر پرسپولیس پشت درهای بسته

تمرین نوبت عصر امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸ پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
پول قرارداد خوزه را از انتقال حقیقی تامین کردم

پول قرارداد خوزه را از انتقال حقیقی تامین کردم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از تمایلش برای جذب هافبک تیم ملی خبر داد و گفت: به مدیر برنامه‌های نکونام گفتم این بازیکن را می‌خواهم.

بيشتر...
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/16 09:03


[h=1]تارتار:توان مقابله فني با تيم‎هاي قدر را داريم[/h]
[h=2]سرمربي گهر شهرداري دورود شرايط برگزاري اردو در دورود را مناسب نمي‏‌داند.[/h]


مهدي تارتار در خصوص شرايط تيمش، اظهار کرد: حدود يک هفته است که تمرينات شروع شده، 6 بازيکن جديد جذب کرده‌‏ايم و به زودي با ديگر بازيکنان موردنظر قرارداد مي‏‌بنديم.

وي ادامه داد: چون بيشتر بازيکنان فصل قبل از تيم جدا شده‌‏اند، قصد داريم با تلفيقي از بازيکنان باتجربه و جوان، تيم خوبي را روانه ليگ دوازدهم کنيم.

تارتار با بيان اينکه دير استارت زده‏‌ايم، افزود: متاسفانه با توجه به شرايط موجود نمي‏‌توانيم بدنسازي سنگين انجام دهيم و کار سختي در پيش داريم.

وي تاکيد کرد: هر چند توان مقابله مالي با تيم‏هاي متمول را نداريم اما مي‏‌توانيم در مقابل همين تيم‏ها به لحاظ فني مقابله کنيم.

تارتار با بيان اينکه قصد داشتيم اين هفته در دورود اردو برگزار کنيم، خاطرنشان کرد: دوست داشتيم هر چه زودتر به دورود بياييم اما گويا شرايط فعلاً مهيا نيست و قرار شد اين هفته در کردان کرج اردو برپا کنيم و هفته بعد به دورود سفر مي‎کنيم.

سرمربي گهر شهرداري دورود در پايان با اشاره به دو بازيکن لرستاني عنوان کرد: بيژن کوشکي به علت مصدوميت نيم‎فصل دوم فصل قبل را از دست داد و اگر مشکلي نداشته باشد، خوشحال مي‎شويم اين مدافع باتجربه در تيم ما حضور داشته باشد و وحيد اميري هم مشکل رضايت‎نامه دارد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/16 09:20

سرپرست تيم فوتبال ذوب‌آهن:
[h=1]جو حاکم بر اردو فوق العاده است[/h]
[h=2]محسن کرباسچي گفت: شرايط تيم در اردوي ترکيه خوب است و واقعا جو حاکم بر اردوي ذوب‌آهن فوق العاده است.[/h]



به نقل از روابط عمومي باشگاه ذوب‌آهن، محسن کرباسچي اظهارکرد: تمرينات تيم ذوب‌آهن بسيار عالي و منظم در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجام مي شود.

وي افزود: محمد صادق باراني‌، سعيد عبداله پور، بهمن مالکي و هوگو ماچادو نيز راهي ترکيه شدند و در تمرينات تيم حضور يافتند.

سرپرست تيم فوتبال ذوب‌آهن شرايط اردو را بسيار عالي توصيف کرد و گفت: جو حاکم بر اردو فوق العاده آرام، دوستانه و صميمانه است و علاوه بر تمرينات عملي، به تشخيص سرمربي جلسات تئوري نيز براي بازيکنان برگزار مي‌شود.

وي با بيان اينکه مذاکرات بسيار خوبي با ايگور کاسترو داشته‌ايم و اميدواريم که وي به اردوي ترکيه بپيوندد، افزود: دو ديدار بسيار خوب تدارکاتي در روزهاي جمعه شانزدهم وسه شنبه بيستم تيرماه با دو تيم قره باغ از آذربايجان و کنستانتال از روماني که هردو از تيم‌هاي قدر و مطرح ليگ باشگاه‌هاي کشورشان هستند برگزار خواهيم کرد.

کرباسچي گفت: اميدواريم اين اردو زمينه حضور قدرتمند و در خور نام بزرگ ذوب‌آهن در ليگ برتر را فراهم آورد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/16 09:53

کاستا:
[h=1]خوشحالم که "مانوئل" به پرسپوليس آمده است[/h]
[h=2]سرمربي پرتغالي تيم فوتبال صنعت نفت گفت: باعث خوشحالي است که "مانوئل خوزه" به عنوان سرمربي جديد تيم فوتبال پرسپوليس انتخاب شده است.[/h]


"خوزه آلبرتو کاستا" در خصوص حضور "مانوئل خوزه" هموطنش در تيم فوتبال پرسپوليس تصريح کرد: مانوئل يکي از دوستان صميمي من است. او مربي خوب و با تجربه‌اي است که حضور در فوتبال ايران باعث خوشحالي است.وي افزود: راضي کردن مانوئل براي پذيرفتن هدايت يک تيم کار ساده‌اي نيست. باشگاه پرسپوليس کار خوبي کرد که او را به عنوان سرمربي انتخاب کرد.

سرمربي تيم نفت آبادان در پاسخ به اين سئوال که "آيا مانوئل خوزه با او درباره فوتبال ايران مشورت داشته است يا خير"؟ گفت: خير، او هيچ تماسي با من نداشت و مشورتي با هم انجام نداديم.

وي در پايان درباره اولين بازي نفت آبادان و تقابلش با هموطن خود تاکيد کرد: اين اتفاق عجيبي نيست. خوشحالم که مانوئل روي نيمکت پرسپوليس است و تيمم در اولين مسابقه مقابل تيم او بازي مي‌کند، اما اين مسئله براي من عادي است.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/16 11:29


[h=1]اعضاي هيئت مديره ملوان تعيين شدند[/h]
[h=2]اعضاي هيت مديره باشگاه ملوان مشخص شدند.[/h]


اعضاي هيئت مديره باشگاه ملوان که 70 درصد سهام آن از سوي حسين هدايتي خريداري شده است به شرح زير انتخاب شدند.

خرداد حکيمي، حسين هدايتي، سعادتمند داودي، محمد صادق درودگر، محمود آذرگون، شهاب جهانيان، بهمن صالح‌نيا.

گفتني است در حال حاضر صادق درودگر سرپرست باشگاه ملوان است که قرار است اعضاي هيئت مديره مدير عامل باشگاه را انتخاب کند.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/16 17:11

اصفهانيان :
[h=1]دستمزد داوران همان 500 هزارتومان است[/h]
[h=2]رئيس کميته داوران فدراسيون فوتبال گفت که بايد براي داوران تجهيزات مدرن راديويي خريداري شود.[/h]


فريدون اصفهانيان در گفت و گو با فارس در مورد استفاده از 5 داور که از سوي فيفا تاييد شده، اظهار داشت: هر مسئله‌اي که فيفا به صورت قانون دربياورد و بعد به کشورهاي عضو ابلاغ کند بايد اجرايي شود. هر کشور هم با توجه به داشته‌هايش آن را انجام مي‌دهد. ما بايد تجهيزات مدرن راديويي براي داوران بخريم؛ تجهيزاتي که طول موج آماتوري داشته و بردش کمتر از 200 متر باشد و با بي‌سيم‌هاي ديگر در ورزشگاه مانند بي‌سيم پليس و حراست تداخل نداشته باشد.

وي ادامه داد: بايد اين تجهيزات خريداري شود و به داوران آموزش لازم را براي استفاده بدهيم تا قضاوت‌ها به بهترين شکل انجام شود. به دليل قيمت زياد اين تجهيزات از آنها فقط در ليگ برتر مي‌توانيم استفاده کنيم. فدراسيون بايد براي خريد اين تکنولوژي هزينه کند زيرا ارتباط داوران در طول برگزاري مسابقه باعث مي‌شود ضريب اشتباه داوران پايين‌تر بيايد.

اصفهانيان در مورد اينکه در گذشته چنين تجهيزاتي از نوع نامرغوبش خريداري شد، عنوان کرد: آن تجهيزات مربوط به استفاده از سه داور بود و تجهيزات مربوط به 5 داور با نوع قبلي آن متفاوت است. در گذشته بهترين تجهيزات داوري حدود 300 تا 400 هزار تومان قيمت داشت اما تجهيزات جديد گرانتر است به ويژه اينکه قيمت ارز هم گران شده است. با اين حال هرچه سريع‌تر بايد اين تجهيزات خريداري شود تا در ليگ برتر بتوانيم از اين تکنولوژي استفاده کنيم.

رئيس کميته داوران فدراسيون فوتبال در مورد برنامه‌هايش براي ليگ برتر آينده گفت: روز 20 و 21 تير ماه نيز کلاسي آموزشي براي داوران داريم و در اين کلاس از نظر آمادگي جسماني تست مي‌شوند و آموزش‌هايي نيز براي داوران داريم. داوران مظلوم‌ترين قشر جامعه فوتبال هستند.

اصفهانيان در مورد افزايش دستمزد داوران در ليگ دوازدهم گفت: فصل آينده دستمزد داوران همان 500 هزار تومان است. البته با جذب اسپانسر سعي مي‌کنيم حق الزحمه داوران را افزايش دهيم ولي بدانيد که ميزان دستمزد داوري ارتباطي با اشتباه داوران ندارد و اگر اينگونه بود در کشورهايي که پول خوبي به داوران مي‌دهند نبايد هيچ اشتباهي ديده مي‌شد. با اين حال وظيفه ماست که بهترين امکانات رفاهي را براي داوران آماده کنيم. مبلغ 500 هزار تومان نسبت به سال‌هاي قبل خيلي خوب است.

وي افزود: زماني که ما داوري مي‌کرديم به داوري عشق مي‌ورزيديم و کاري به پول نداشتيم. البته پول در کنار کار هست ولي با عشق داوري مي‌کرديم و داوران اکنون نيز بايد در جريان بازي تمام هوش و حواس‌شان بر روي بازي باشد و به مسايل بيرون زمين و حتي مشکلات خودشان توجهي نکنند. داوران بايد براي داوري انگيزه داشته باشند. داوران هويت و شخصيت اجتماعي خوبي دارند و افراد جامعه برايشان ارزش و احترام زيادي قائل هستند. وقتي داوري قضاوت خوب و با صلابتي داشته باشد اين حس خوب را نمي‌توان با هيچ رقمي خريداري کرد.

اصفهانيان در مورد شايعه جانشيني مسعود مرادي به جاي حسين عسگري در دپارتمان داوري، گفت: هر آنچه براي جامعه داوري مفيد است بايد انجام شود و ما در کميته و دپارتمان بيش از انگشتان دو دست نمي‌توانيم نفر داشته باشيم. پيشکسوتان و اهالي داوري نيز بايد با گذشت، معرفت و تعامل به رشد بيشتر داوري ايران کمک کنند و بايد به داوري بيشتر بها بدهيم. همه بايد براي رسيدن به موفقيت دست به دست هم دهيم.


 

Similar threads

بالا