مهم ترین اخبار فوتبال ایران

khooshe

مدیر بازنشسته
عليدوستي: هر چه از قدرت استقلال بگويم كم گفته‌ام


سرمربي تيم فوتبال پيکان قزوين گفت: هر چه از قدرت استقلال بگويم کم گفته‌ام.

حميد عليدوستي در مورد ديدار فردا با استقلال عنوان کرد: بازي بسيار سختي پيش رو داريم. استقلال تيم قدرتمندي است که اکنون در رده دوم جدول قرار دارد. هر چه از قدرت اين تيم بگويم بازهم کم است اما ما هم تمرينات خوبي انجام داده‌ايم و براي مسابقه با استقلال آماده هستيم.
سرمربي تيم فوتبال پيکان قزوين ادامه داد: به دليل اينکه پيکان مدتي از شرايط مسابقه دور بود نتوانست برابر ملوان خوب نتيجه بگيرد و سه امتياز آن مسابقه را از دست داديم. باخت مقابل ملوان را فراموش کرده‌ايم و با بازيکنان هم در اين زمينه حرف زده‌ايم تا به وضعيت مطلوب قبلي بازگردند.

عليدوستي در مورد شناختش از پرويز مظلومي تصريح کرد: با مظلومي تقريبا هم‌دوره بوده‌ام. او مربي خوبي است و نتايج خوبي با تيم‌هايي که در آن کار کرده، گرفته است.
سرمربي پيکان قزوين در مورد اينکه اين تيم مي‌تواند از امتياز ميزباني در ديدار روز يکشنبه استفاده کند يا نه اظهار داشت: اميدوارم بتوانيم از امتياز ميزباني خود نهايت استفاده را ببريم. از نظر فني هم مشکلاتي که تيم در مسابقه قبلي داشته در تمرينات مرور کرده‌ايم تا اشکالات برطرف شود.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
تارتار: تنها نگراني‌ام قوي شدن پرسپوليس است


سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن گفت: تنها نگراني من براي بازي فردا قوي شدن پرسپوليس است.

مهدي تارتار در مورد بازي فردا مقابل پرسپوليس عنوان کرد: به هيچ وجه دوست نداشتم چه به عنوان بازيکن و چه مربي مقابل پرسپوليس قرار بگيرم به خصوص پرسپوليسي که مربي آن دايي باشد. ما با هم در اين تيم در اوايل فصل دوران خوبي داشتيم. دوستانه از اين تيم جدا شدم و همه چيز در کمال احترام انجام شد. مطمئن هستم که اين مسابقه بدون حاشيه برگزار مي شود.
سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن افزود: فضاي دنياي حرفه اي ايجاب مي کند وقتي سرمربي راه آهن هستم فقط به تيم خودم فکر و براي موفقيت آن کار کنم. من شناخت خوبي از پرسپوليس دارم و اميدوار به موفقيت مقابل اين تيم هستم.

تارتار تاکيد کرد: تنها نگراني من از بازي فردا اين است که پرسپوليس قوي شده است.
سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن در مورد مشکلات مالي باشگاه خاطرنشان کرد: بازيکنان بابت اين مسئله مشکل دارند و انصافا با تمام وجود هم بازي مي کنند. من بايد از بازيکنان تشکر کنم که به باشگاه فرصت دادند.
ديدار تيم هاي راه آهن و پرسپوليس فردا ساعت 17 در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
مروري بر بازي هاي هفته بيست‌ودوم ليگ برتر فوتبال


حساس‌ترين ديدار هفته بيست و دوم ليگ برتر فوتبال در اصفهان برگزار مي‌شود.

ديدارهاي هفته بيست و دوم ليگ برتر همانند هفته بيست و يکم در يکي از روزهاي اول هفته برگزار مي‌شود و به همين دليل انتظار نمي‌رود تماشاگران زيادي به ورزشگاه‌ها بيايند.
نگاهي به ديدارهاي اين هفته که همگي يکشنبه برگزار مي‌شود مي‌اندازيم.

* پيکان قزوين - استقلال؛ به دنبال حفظ جايگاه دومي با پيکان
اولين ديدار هفته بيست و يکم در قزوين برگزار مي‌شود. پيکان که هفته گذشته در بندر انزلي گير کرده و برابر ملوان شکست خورده بود، بايد از استقلال تيم دوم جدول پذيرايي کند. استقلال با برد خوبي که برابر استيل آذين کسب کرد از نظر روحي و رواني در وضعيت خوبي قرار گرفته است.
آبي‌پوشان تهراني مي‌خواهند مکان دوم جدول را با پيکان همچنان حفظ کنند هرچند اين رتبه با يک بازي بيشتر نسبت به سپاهان به آنها رسيده است. ديدار دو تيم مي‌تواند زيبا و جذاب باشد زيرا هر دو براي برد به ميدان مي‌آيند و به تساوي فکر نمي‌کنند.

صباي قم - فولاد خوزستان؛ نبرد علم و تجربه با جواني
صبا با بدل گوارديولا تا اينجاي کار خوب نتيجه گرفته و در اين ديدار هم حريفش تيمي است که عبدالله ويسي در آن هم بازي کرده و هم به سمت مربيگري رسيده است. ويسي مي‌گويد شناخت کاملي از فولاد خوزستان و نحوه کار مجيد جلالي سرمربي اين تيم دارد و با اتکا به اين آگاهي تيمش را براي برد به ميدان مي‌فرستد.
در آن سو مجيد جلالي که نماد مربيان علمگراي فوتبال ايران است قرار دارد. نبرد صبا و فولاد در واقع نبرد بين علم و تجربه جلالي با جواني ويسي است. ويسي؛ مربي به دليل اختلاف سني کمي که با بازيکنانش دارد توانسته جو رفاقت و صميمت خوبي را در صبا حاکم کند.

* مس کرمان - استيل آذين؛ برخورد مس با استيل
مس کرمان دو شکست متوالي در کارنامه‌اش داشته و صمد مرفاوي تلاش مي‌کند در اين ديدار خانگي نوار باخت‌هاي تيمش را پاره کند و دوباره همان تيم مقتدر اول فصل شود. البته سرمربي مس معتقد است هيچ تيمي نمي‌تواند رکورد 15 بازي بدون شکست اين تيم را تکرار کند. البته او بهتر از هر کسي مي‌داند که فوتبال بازي رکوردها نيست و بازي لحظه‌هاست و هر تيمي که بتواند بهتر از لحظه‌ها و موقعيت‌ها استفاده کند مي‌تواند پيروز هم شود. حتي اگر اين تيم استيل آذين تيم انتهاي جدول باشد که فقط 19 امتياز گرفته و ضعيف‌ترين خط دفاع ليگ را در اختيار داشته باشد.
شانس مس براي برد در اين ديدار روي کاغذ بيشتر از استيل آذين است. استيل آذيني که ضعيف‌ترين دوران خود را تجربه مي‌کند.

* تراکتورسازي - شاهين بوشهر؛ نبرد پرتماشاگرها
هر دو تيم در خانه خود جزء پرتماشاگرترين تيم‌هاي ليگ محسوب مي‌شوند. تبريزي‌ها و بوشهري‌ها به تيمشان علاقه خاصي دارند و فقط اخبار تيم‌هايشان را دنبال نمي‌کنند بلکه در روزهاي بازي به ورزشگاه مي‌روند و تيم‌هاي مورد علاقه خود را تشويق مي‌کنند. شاهين بوشهر با مشکلات فراوان مالي روبه رو است و حتي مديرعامل باشگاه نيز از احتمال کناره‌گيري اين تيم از مسابقات به دليل مشکلات مالي سخن گفته بود اما کادر فني شاهين بوشهر معقتدند بازيکنان پيش از ورود به ميدان مشکلات مالي را فراموش مي‌کنند.
تراکتورسازي هم تاکنون نتايج خوبي گرفته و است و براي کسب سهيمه‌ آسيايي در بالاي جدول تلاش مي‌کند. اين در حالي است که شاهين سعي مي‌کند خود را از منطقه خطر همچنان دور نگه دارد بنابراين گرفتن يک امتياز براي شاهين در تبريز نيز يک برد خفيف محسوب مي‌شود.

* سايپا - ملوان انزلي؛ بازي شش امتيازي در نبرد مربيان گيلاني
سايپا بعد از کار بزرگي که هفته گذشته انجام داد و توانست صدرنشين ليگ برتر را در خانه‌اش شکست بدهد اکنون در وضعيت روحي و رواني مطلوبي قرار دارد و خود را براي يک برد خانگي ديگر آماده مي‌کند. ملوان نيز با پيروزي برابر پيکان به وضعيت خود در جدول سرو سامان داده است.
ملوان سه امتياز بيشتر از سايپا دارد و اين مسابقه را مي‌توان بازي شش امتيازي دانست زيرا تيم برنده مي‌تواند خود را به طور کامل از انتهاي جدول جدا کند. اين مسابقه يک ويژگي ديگر هم دارد و آن جدال مربيان گيلاني است. محمد مايلي‌کهن برابر فرهاد پورغلامي؛ البته سرمربي ملوان اعلام کرده اين دربي گيلان نيست و مي‌خواهد برابر مايلي‌کهن که مربي بزرگي است درس پس بدهد.

* سپاهان اصفهان - ذوب آهن؛ حساس‌ترين ديدار در نصف جهان
حساس‌ترين ديدار هفته در نصف جهان برگزار مي‌شود جايي که دو تيم اصفهاني با يکديگر رو به رو مي ‌شوند. اين مسابقه به جز حساسيت‌هاي يک دربي، از نظر شرايط جدول هم شرايط ويژه‌اي دارد.
ذوب آهن براي حفظ صدرنشيني بايد سپاهان را شکست دهد و سپاهان نيز نمي‌خواهد از کورس قهرماني عقب بمانند به همين دليل هر دو تيم براي گرفتن سه امتياز وارد ميدان مي‌شوند. اين مسابقه همه چيز براي انجام يک مسابقه تماشاگر پسند و جذاب را دارد؛ حضور امير قلعه‌نويي و منصور ابراهيم‌زاده که هر دو زماني در تيم ملي همکار بوده‌اند، بازيکنان ملي‌پوش و از همه مهم‌تر دو تيمي که استانداردهاي تيمداري حرفه‌اي را در سطح آسيا دارند.
بايد ديد نايب قهرمان کنوني آسيا مي‌تواند نايب قهرمان سابق اين قاره را شکست دهد يا نه.
ساير تيم‌ها مشتاقانه نتيجه اين ديدار را پيگيري مي‌کنند و مساوي اصفهاني‌ها مي‌تواند براي تيم‌هايي نظير استقلال، پرسپوليس و تراکتورسازي و مس کرمان نتيجه خوبي باشد زيرا در اين صورت دو تيم اصفهاني دو امتياز حساس را از دست مي‌دهند و اين تيم‌ها به آينده ليگ اميدوارتر مي‌شوند.

* نفت تهران - پاس همدان
پاس با 21 امتياز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و نفت تهران 20 امتيازي تيم هفدهم جدول است. نبرد اين دو تيم در انتهاي جدول حساسيت‌هاي خاص خودش را دارد هرچند که نفت تهران تماشاگري ندارد و شايد کمتر فوتبالدوستي نگران سقوط اين تيم باشد اما قطعا حسين فرکي مربي سابق تيم ملي نمي‌خواهد در کارنامه مربيگري‌اش سقوط يک تيم ديده شود. او بايد برابر محمود ياوري که پيرمربيان ايراني است به برتري برسد. ياوري در روزهاي گذشته خود را اميرکبير فوتبال ناميده بود. شايد به دليل اينکه توانسته چند تيم ليگ برتري را از خطر سقوط نجات دهد و شايد هم به دليل کسوتي که بين مربيان دارد چنين لقبي را براي خود انتخاب کرده است.
* نفت آبادان - شهرداري تبريز؛ جشن بقا در آبادان؟
نفت آبادان هفته گذشته برابر پرسپوليس شکست خورد تا کاسيميرو سرمربي پرتغالي اين تيم پرده از مشکلات مالي باشگاه بردارد و اين شکست را به اشتباهات داور و بي‌پولي ربط دهد. شهرداري نيز در خانه توانست مس کرمان را شکست دهد تا از انتهاي جدول کمي جدا شود. نفت آبادان معمولا در خانه‌اش پيروز مي‌شود و آن طور که کاسيميرو گفته اين تيم براي بقا در ليگ برتر فقط نياز به سه امتياز ديگر دارد بنابراين شايد آباداني‌ها اين هفته جشن بقاي خود را در ليگ برتر بگيرند.
* پرسپوليس - راه آهن؛ جدال پرسپوليسي‌ها
سرخپوشان تهراني ليگ را با يک برد خانگي خوب برابر نفت آبادان از سر گرفتند و شايد آن پيروزي باعث شود هواداران اين تيم دوباره با پرسپوليس آشتي کنند و به ورزشگاه بيايند. البته نبايد فراموش کرد ديدار در روز يکشنبه برگزار مي‌شود بنابراين خيلي نبايد از ديدن صندلي‌هاي خالي ورزشگاه آزادي تعجب کرد.
اين ديدار به نوعي نبرد پرسپوليسي‌ها محسوب مي‌شود. مهدي تارتار در ابتداي فصل به عنوان دستيار علي دايي کارش را در ليگ دهم با پرسپوليس آغاز کرد و بعد سرمربي راه آهن شد ضمن اينکه محمد حسن انصاري‌فرد نيز در گذشته بازيکن و مديرعامل باشگاه پرسپوليس بوده است. دو تيم از يکديگر شناخت کافي دارند و پرسپوليس براي رسيدن به رده‌هاي بالاتر در جدول ليگ و راضي نگه داشتن هواداران بي‌شمارش مي‌خواهد از روي ريل قطار به سلامت عبور کند.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
استقلال مقابل پيكان به برتري رسيد


تيم فوتبال استقلال برابر پيکان قزوين به پيروزي رسيد و جايگاه دومي خود را در جدول حفظ کرد.

ديدار دو تيم استقلال و پيکان از ساعت 14:45 در ورزشگاه شهيدرجايي قزوين و در حضور حدود چهار هزار تماشاگر برگزار شد و با برتري 3 بر يک استقلال خاتمه يافت.
فرزاد آشوبي در دقيقه 13 از روي نقطه پنالتي، سيد مهدي سيدصالحي در دقيقه 20 و حنيف عمران‌زاده در دقيقه 79 براي استقلال گلزني کردند.
جهانگير عسگري در دقيقه 75 براي پيکان از روي نقطه پنالتي گلزني کرد. به اين ترتيب استقلال 3 بر يک به برتري رسيد تا جايگاه دومي خود را در جدول با 40 امتياز حفظ کند. با اين شکست پيکان 21 امتيازي باقي‌ماند و به رده هفدهم جدول سقوط کرد. اين باخت دومين شکست پياپي پيکان است. اين تيم هفته گذشته مغلوب ملوان شده بود.
هادي شکوري در دقيقه 77 براي استقلال گلزني کرد که کمک داور اين گل را آفسايد اعلام کرد و نپذيرفت.

محسن قهرماني داور مسابقه به بابک ميربزرگي، زلاتان آرساني و علي قرباني از پيکان و امير حسين صادقي و سيد مهدي سيد‌صالحي از استقلال کارت زرد نشان داد.

ترکيب استقلال:
وحيد طالب‌لو، حنيف عمران‌زاده، امير حسين صادقي، پژمان منتظري، مهدي اميرآبادي، فرزاد آشوبي، ايمان مبعلي( از دقيقه 65 هادي شکوري)، آلوز دسوزا( از دقيقه 84 هوار ملا محمد)، اسماعيل شريفات( از دقيقه 70 آرش برهاني)، سيدمهدي سيد‌صالحي و فرهاد مجيدي
سرمربي: پرويز مظلومي
ترکيب پيکان قزوين:
ابراهيم‌ ميرزاپور، حسن اسلامي، علي قرباني( از دقيقه 72 صابر ميرقرباني)، رحمان رضايي، الونگ، محمود پوراسدالله، زلاتان هرناندز( از دقيقه 40 بابک بزرگي)، مجيد خدابنده‌لو، ميثم رضا پور( از دقيقه 52 آرساني)، جهانگير عسگري و عليرضا عباسفرد
سرمربي: حميد عليدوستي
 

khooshe

مدیر بازنشسته
پيروزي تراكتورسازي در روز بازگشت پرفروغ كرار


تيم فوتبال تراکتورسازي با درخشش جاسم کرار مقابل شاهين 2 بر يک به برتري رسيد.


ديدار تيم‌هاي تراکتور‌سازي و شاهين بوشهر از ساعت 15 در ورزشگاه يادگار امام(ره) و با حضور بيش از 15 هزار تماشاگر برگزار شد.
تراکتورسازي در ابتدا در دقيقه 6 توسط جاسم کرار به گل رسيد اما در دقيقه 40 عباس پورخسرواني گل تساوي را وارد دروازه تراکتور سازي کرد. جاسم کرار در دقيقه 78 براي دومين بار دروازه شاهين را باز کرد تا اين بازيکن پس از محروميت بازگشت پر فروغي داشته باشد.
قضاوت اين مسابقه بر عهده يدالله جهانبازي بود. وي به مجيد غلامي از شاهين بوشهر و علي عليزاده کارت زرد نشان داد. جهانبازي در دقيقه 82 با نشان دادن کارت زرد دوم عبدالله کرمي را از بازي اخراج کرد.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
پيروزي پرگل نفت تهران برابر شاگردان ياوري


تيم فوتبال نفت تهران موفق شد پاس همدان را با 4 گل شکست دهد.


ديدار تيم‌هاي نفت تهران و پاس همدان از ساعت 15 در ورزشگاه دستگردي تهران و در حضور حدود يک‌صد تماشاگر برگزار شد و با برتري 4 بر يک نفتي‌ها خاتمه يافت.
گل‌هاي نفت تهران را مارسيو خوزه در دقيقه 8، فريرا در دقايق 45 و 66 و محمد ابراهيم خسروي در دقيقه 70(گل به خودي) به ثمر رساندند و تک گل پاس را مرتضي عزيز محمدي در دقيقه 87 وارد دروازه نفت کرد.
قضاوت اين پيکار بر عهده جمشيد محمدي بود. اين داور محمدحسين مهرآزما، رضا ناصحي و بهمن طهماسبي از نفت تهران و امير محبي از پاس همدان را با کارت زرد جريمه کرد.
با اين نتيجه نفت تهران 23 امتيازي شد و پاس هم همچنان 21 امتيازي ماند تا رقابت در قعر جدول حساس‌تر از گذشته شود.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
توقف صبا مقابل فولاد خوزستان


ديدار تيم‌هاي صبا و فولاد خوزستان با نتيجه يک بر يک به پايان رسيد.


ديدار تيم هاي صباي قم و فولاد خوزستان از ساعت 15 در ورزشگاه يادگار امام در حضور 200 نفر برگزار شد.
شاگردان ويسي در دقيقه 26 توسط فرزاد حاتمي به گل رسيدند اما در دقيقه 62 کاوه رضايي توانست گل تساوي را براي فولاد به ثمر برساند.
قضاوت اين مسابقه بر عهده احمد صالحي بود. وي از صبا به هاشمي زاده، رضاييان، حمدي نژاد و فرزاد حاتمي و از فولاد به آرش افشين کارت زرد نشان داد.
در دقيقه 85 شاهوردي از فولاد با دريافت کارت زرد دوم اخراج شد.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
سپاهان بعد از 1579 روز دربي اصفهان را برد


تيم سپاهان بعد از 1579 توانست در دربي اصفهان به پيروزي برسد.

ديدار تيم هاي سپاهان و ذوب آهن از ساعت 15 در ورزشگاه فولاد شهر در حضور 9 هزار تماشاگر آغاز شد و با برتري 2 بر صفر شاگردان قلعه نويي به پايان رسيد.
ابتدا در دقيقه 34 هادي عقيلي توانست با استفاده از ضربه پنالتي دروازه ذوب آهن را باز کند. در نيمه دوم درحالي که دو تيم بازي پاياپايي را در پيش گرفته بودند در دقيقه 56 يانوش توانست گل دوم شاگردان قلعه نويي را به ثمر برساند.
سپاهان با اين پيروزي علاوه بر اينکه 3 امتيار را کسب کرد بعد از 1579 روز توانست دربي اصفهان را به سود خود خاتمه دهد.
ذوب آهن با وجود اين شکست با 42 امتياز در صدر باقي ماند اما سپاهان با اين پيروزي 39 امتيازي شد و در همان رتبه سوم باقي ماند.
قضاوت اين ديدار بر عهده محسن ترکي بود. وي به توره و نويدکيا از سپاهان کارت زرد نشان داد. جان واريو از سپاهان در دقيقه 80 با دريافت کارت زرد دوم اخراج شد.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
توقف نفت آبادان مقابل شهرداري تبريز در خانه


تيم نفت آبادان با تساوي يک بر يک مقابل شهرداري تبريز متوقف شد.


ديدار تيم هاي نفت آبادان و شهرداري تبريز از ساعت 15 در ورزشگاه تختي آبادان در حضور 10 هزار تماشاگر آغاز شد.
در حالي که دو تيم بازي سردي و کسل کننده اي انجام مي دادند در دقيقه 30 کارلوس ادواردو توانست دروازه نفت آبادان را باز کند اما گل تساوي تيم نفت آبادان در دقيقه 48 توسط رسول نويدکيا به ثمر رسيد.
شاگردان کاسيميرو در دقيقه 77 توسط اميد شريفي نسب يک ضربه پنالتي از دست دادند.
جمشيد دانش مهر قضاوت اين بازي را بر عهده داشت. وي به حسن هوري، فرهاد آل خميس و اميد شريفي نسب از نفت آبادان و رسول پيرزاده و مسعود همامي از شهرداري تبريز کارت زرد نشان داد.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
برتري مس مقابل استيل آذين


تيم فوتبال مس مقابل استيل آذين به برتري رسيد.

ديدار تيم‌هاي مس کرمان و استيل آذين در ورزشگاه شهيد باهنر و با حضور حدود 2 هزار تماشاگر برگزار شد.
شاگردان مرفاوي در ابتداي بازي در دقيقه 6 توسط ادينهو دروازه استيل آذين را باز کردند تا اين مسابقه با همين نتيجه به پايان برسد.
از نکات قابل توجه اين ديدار بازگشت ساکت الهامي روي نيمکت مس بود. وي در طول 90 دقيقه از کنار زمين با بازيکنان مس صحبت مي‌کرد.
قضاوت اين مسابقه برعهده شاهين حاج بابايي بود. وي به ادينهو از مس کرمان و مهرداد پولادي کارت زرد نشان داد.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
مظلومي: با توجه به شكست پرسپوليس اين برد برايمان اهميت داشت


سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: با توجه به شکست پرسپوليس در قزوين اين برد برايمان اهميت زيادي داشت.


پرويز مظلومي پس از برتري 3 بر يک برابر پيکان قزوين در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازي خوبي بود. از پيش مي‌دانستم روز سختي در قزوين خواهيم داشت چرا که پرسپوليس در اين شهر شکست خورده بود و اين برد از اين نظر برايمان اهميت داشت. اميدوارم پيکان به دسته اول سقوط نکند زيرا تيم استخوان داري است و امروز بازي خوبي را انجام داد.
وي ادامه داد: بازيکنان استقلال همگي سرحال بودند تاکتيکي‌هاي را که از آنها خواسته بودند در زمين اجرا کرده بودند روند رود به رشد استقلال ادامه خواهد داشت.
سرمربي استقلال درباره داوري گفت: نمي‌خواهم در اين مورد زياد نظر بدهم اما بعيد مي‌دانم گل شکوري آفسايد بوده باشد.

مظلومي در مورد حضور هوار ملا محمد در استقلال گفت: اين بازيکن امروز اولين بازي‌اش را براي ما انجام داد و اگر از اين به بعد در تمرينات تاخير داشته باشد جريمه خواهد شد و من تشخيص مي‌دهم که او را جريمه کنم.
سرمربي استقلال در مورد برگزاري دربي 70 پايتخت در عيد نوروز گفت: روز 25 اسفند بايد در عربستان بازي کنيم. هر تيمي که به عربستان مي‌رود دوست دارد به زيارت خانه خدا هم برود. اين در حالي است که ما روز 29 اسفند بايد در ليگ برتر ايران بازي کنيم و روز 6 فروردين نيز بايد برابر پرسپوليس به ميدان برويم. با تمام احترامي که براي سازمان ليگ قائل‌ام اما با اين برنامه ريزي فشار زيادي به تيم ما وارد کردند آن هم در شرايطي که عيد نوروز در پيش است و بايد رسم و رسومات را هم به جاي بياوريم.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
عليدوستي: درخشش طالب‌لو پيكان را از رسيدن به امتياز محروم كرد


سرمربي تيم فوتبال پيکان قزوين گفت: درخشش وحيد طالب‌لو باعث شد نتوانيم برابر استقلال امتياز بگيريم.


حميد عليدوستي پس از شکست 3 بر يک خانگي برابر استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از بازيکنان تشکر مي‌کنم. آنها تمام تلاش خود را براي تيم انجام دادند اما در نهايت درخشش وحيد طالب‌لو در نيمه دوم باعث شد نتوانيم از اين مسابقه امتياز بگيريم.
سرمربي پيکان در مورد اينکه اين تيم دوباره به شرايط مربيگري احمدزاده بازگشته است گفت: از چنين موضوعي هراس نداريم و شرايط پيکان در روزهاي آينده بهتر خواهد شد. ما با تلاش و کار بيشتر نقاط ضعف را برطرف مي‌کنيم.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
استيلي: عدالت فوتبال رعايت نشد


سرمربي تيم شاهين بوشهر گفت: در مسابقه با تراکتورسازي عدالت فوتبال براي ما رعايت نشد.

حميد استيلي پس از شکست 2 بر يک تيمش مقابل تراکتورسازي گفت: بازيکنان من در اين مسابقه عملکرد خوبي داشتند اما با گل دقايق ابتدايي کرار غافلگير شديم. در نيمه دوم همه ديدند که کنترل بازي را در دست گرفتيم و به گل هم رسيديم اما باز هم روي خلاقيت جاسم کرار گل دوم را دريافت کرديم.
وي افزود: بعد از اخراج کرمي تراکتورسازي تنها دو موقعيت داشت. مي‌توانستيم از موقعيت‌هايي که ايجاد کرديم استفاده کنيم هر چند معتقدم در تبريز بازي کردن بسيار سخت است ولي فکر مي‌کنم بازي بايد مساوي مي‌شد و يک امتياز حق ما بود.

استيلي تاکيد کرد: همه راه‌هاي نفوذ را به روي تراکتورسازي بسته بوديم و بازيکناني مثل ابراهيمي، تيموريان و کياني نتوانستند کار خاصي انجام دهند. قصد داشتيم از عمق توسط عماد رضا و کرمي نتيجه بگيريم اما اين طبيعت فوتبال است و به تيم تراکتور سازي تبريک مي‌گويم. هر چند معتقدم عدالت فوتبال در خصوص ما در اين بازي رعايت نشد.
استيلي که در اين لحظات با زبان آذري با خبرنگاران صحبت مي‌کرد، با کنايه نسبت به بخشيده شدن جاسم کرار گفت: اگر مي‌خواهيم پيشرفت کنيم بايد تابع قانون باشيم و قوانين را در رابطه با محروميت‌ها و مصدوميت‌ها اجرا کنيم چون به اين شکل هيچ کس متضرر نمي‌شود.

وي در خصوص داوري مسابقه عنوان کرد: در اين خصوص حرف هميشه وجود دارد اما من به قانون احترام مي‌گذارم.
سرمربي شاهين بوشهر در خصوص مشکلات مالي اين تيم گفت: هر چند ما مشکل مالي داريم اما با اين وجود بازيکنان من با جان و دل بازي مي‌کنند و از آنها تشکر مي‌کنم.
استيلي در پايان ضمن تشکر از هواداران تراکتورسازي گفت: آنها روحيه بسيار خوبي دارند و هنگامي که تيمشان گلي را دريافت مي‌کند نااميد نمي‌شوند. تبريز بايد قدر چنين هواداراني را بداند.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
قلعه‌نويي: من، ابراهيم‌زاده را نبردم


سرمربي سپاهان گفت:: من و ابراهيم‌زاده بيرون زمين فوتبال با هم رفيق هستيم و من او را نبردم.

امير قلعه نويي پس از پيروزي 2 بر صفر مقابل ذوب آهن در نشست خبري اظهار داشت: من و ابراهيم زاده بيرون زمين فوتبال با هم رفيق هستيم و من او را نبردم. ما در داخل زمين به عنوان دو قطب فوتبال با هم رقيب هستيم. در مجموع بايد بگويم کيفيت بازي سپاهان در بازي رفت بهتر از امروز بود. در اين بازي با پرس کردن خط هافبک ذوب آهن تواسنتيم نبض بازي را به دست گيريم. من به هواداران سپاهان اين پيروزي را تبريک مي گويم.
وي افزود: تازه کار سپاهان شروع شده چون تقريبا به جدول بازگشته ايم. بچه ها در هفته هاي اخير تحت فشار بودند اما امروز با انگيزه بالا براي پيروزي به ميدان رفتند. خوشحالم که شش امتياز بازي در اصفهان ماند.

قلعه نويي درباره فشار مسابقات ليگ گفت: وقتي تيم را مي‌بستيم به گونه‌اي بازيکنان را انتخاب کرديم که بتوانيم در چنين مواقعي از آنها استفاده کنيم. اکنون بازيکناني که کمتر مورد استفاده قرار مي‌گرفتند مي‌توانند به خوبي در ترکيب قرار گيرند. از سوي ديگر بحث نگهداري بدن‌هاي آنها مطرح است. تيم پشتيباني ما به خوبي در حال آماده سازي بازيکنان است.
سرمربي سپاهان درباره حضور کرش در رأس تيم ملي عنوان کرد: در کميته فني بحث‌هايي درباره حضور اين مربي شد و ما نقطه نظرات خودرا گفتيم. اجازه دهيد من در مورد سپاهان حرف بزنم. کميته فني سخنگو دارد و اگر قرار باشد من حرف بزنم ناهماهنگي پيش مي‌آيد.
قلعه نويي درباره اخراج جواد کاظميان از تمرينات سپاهان گفت: من جواد کاظميان را اخراج نکردم. مربي حق اخراج ندارد و فقط مي‌تواند بازيکن را در اختيار باشگاه قرار دهد. آن زمان احساس کردم کاظميان نمي‌تواند به تيم کمک کند. اکنون بعد از دربي و شرايط آرام در مورد او تصميم گيري خواهيم کرد.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
مرفاوي: تنها تيمي هستيم كه دو هفته خارج از خانه بازي مي‌كنيم


سرمربي تيم فوتبال مس با انتقاد از برنامه‌ريزي ليگ گفت: متاسفانه تنها تيمي هستيم که دو هفته بايد بيرون از خانه بازي کنيم.


صمد مرفاوي پس از پيروزي يک بر صفر تيمش مقابل استيل آذين در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازي را خوب شروع کرديم و مي‌دانستيم که استيل‌آذين با تغيير سيستم به مصاف ما مي‌آيد.
وي افزود: هنگامي که گل اول را زديم، مي‌دانستيم که اين گل حاشيه امنيت زيادي ندارد و البته بايد اشاره کنم که دو شکست قبلي در روحيه بازيکنان ما زدن ضربات نهايي تاثير داشت.
سرمربي مس با انتقاد از برنامه‌ريزي ليگ گفت: بازي با فولاد براي ما سخت است و درست بايد يک هفته بعد به مصاف استقلال برويم. اين درحالي است که دو هفته پياپي قبل از بازي امروز خارج از خانه بازي کرديم و اين مسئله تنها براي مس کرمان رخ مي‌دهد.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
ابراهيم‌زاده: دليل اصلي شكست ما تصميم‌گيري بازيكنان است


سرمربي ذوب‌آهن گفت:در بازي قبلي گفتم و باز هم تکرار مي‌کنم دليل اصلي باخت در دو بازي اخير تصميم‌گيري بازيکنان است.



منصور ابراهيم زاده پس از شکست 2 بر صفر مقابل سپاهان در خصوص اينکه پس از 1579 روز به سپاهان باختند گفت: من اگر سؤال فني باشد پاسخ مي‌دهم و برخي سؤال‌هايي که مي‌پرسيد تحليل خودتان است. ما در نيمه اول شيوه بازي سپاهان را مي‌دانستيم و با وجود اينکه احمدي را نداشتيم مي‌دانستيم آنها از توپ‌هاي بلند استفاده مي‌کنند و اين پيش بيني ما درست از آب درآمد.
وي افزود: تا قبل از اينکه داور براي سپاهان پنالتي اعلام کند به بازي مسلط بوديم. اين پنالتي از روي اتفاق براي سپاهان به وجود آمد البته کارشناسان بايد در مورد آن نظر بدهند و من فکر مي کنم پنالتي نبود. در هر صورت اگر ما توانسته بوديم از موقعيت‌هاي خود بهتر استفاده کنيم نتيجه ديگري رقم مي‌خورد.
سرمربي ذوب آهن تصريح کرد: بايد بازي هاي ليگ را بدون در نظر گرفتن نتايج اخير پيش ببريم و براي رسيدن به قهرماني برنامه ريزي کنيم.

ابراهيم زاده درباره اينکه خلعتبري و قاسم حدادي فر مقابل روسيه بازي خوبي انجام دادند ولي امروز عملکرد خوبي نداشتند اظهار داشت: من بايد فيلم بازي با روسيه را ببينيم آن را تحليل کنم سپس نظر خود را بدهم. من در بازي قبلي هم گفتم و باز تکرار مي‌کنم دليل اصلي باخت در دو بازي اخير تصميم گيري بازيکنان است. اگر آنها در تصميم گيري تعلل نکنند و سرعت بيشتري داشته باشند مي توانستيم بازنده نباشيم و ما از همين نقطه ضربه خورديم.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
فركي: آبروي ما بيشتر از اين است كه كم‌كاري كنيم


سرمربي تيم فوتبال نفت تهران گفت: اعتبار و آبروي ما بيشتر از اين است که بخواهيم با کم‌کاري شرايط سقوط يک تيم را فراهم کنيم.


حسين فرکي پس از برتري 4 بر يک برابر پاس همدان اظهار داشت: تمام تلاش خود را براي حفظ نفت در ليگ برتر به کار خواهيم گرفت. در زمين ورزشگاه دستگري عملکرد بازيکنان بسيار مهم است و امکان دارد برخي مواقع شرايط خوبي نداشته باشند.
وي ادامه داد: در هفته گذشته و در تمرينات هم‌قسم شده بوديم تا پاس را شکست دهيم و امروز موفق شديم به اين هدف خود برسيم. از ابتدا توانستيم خود را به حريف تحميل کنيم. تيم ما در رده‌هاي انتهايي جدول رده‌بندي قرار دارد و اين موضوع باعث شده بازيکنان جوان ما استرس داشته باشند.

سرمربي نفت تهران گفت: اگر بتوانيم بر استرس تيمي غلبه کنيم ديگر خطر سقوط ما را تهديد نخواهد کرد و مي‌توانيم به رده‌هاي ميانه جدول برسيم. در اين مسابقه توان گلزني بيشتر را هم داشتيم، البته حريف هم موقعيت‌هاي خوبي خلق کرد.
وي افزود: پس از کم‌رنگ شدن بحث انتقال تيم به اراک نتايج خوبي کسب کرده‌ايم. در آن مدت برخي‌ها قصد داشتند عدم نتيجه‌گيري تيم را کم‌کاري بازيکنان عنوان کنند که بازيکنان با عملکرد خوب امروز خود ثابت کردند که اين موضوع درست نيست.

فرکي عنوان کرد: به دنبال موفقيت تيم هستم و اعتبار و آبروي ما بيشتر از اين است که بخواهيم با کم‌کاري شرايط سقوط يک تيم را فراهم کنيم. چون بازي هفته گذشته برابر فولاد را به ناحق واگذار کرديم بازيکنان در ديدار برابر پاس با انگيزه بالايي حاضر شدند.
سرمربي نفت تهران گفت: نسبت به هفته گذشته 4 تغيير داشتيم و بازيکنان جايگزين سطح بالايي داشتند و توانستند عملکرد خوبي از خود به نمايش بگذارند. با اين شرايط انتظار پيروزي برابر پاس را داشتيم.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
كاسيميرو: به داور نصيحت مي‌كنم كتاب‌هاي داوري را مرور كند


سرمربي تيم فوتبال نفت آبادان گفت: به داور مسابقه با شهرداري تبريز نصيحت مي‌کنم يک بار ديگر کتاب‌هاي داوري را مرور کند.

به گزارش خبرگزاري فارس، آلفردو کاسيميرو پس از تساوي يک بر يک مقابل شهرداري تبريز عنوان کرد: من در چند روز گذشته بيمار بودم و دکتر مجوز داده بود چند روزي در تمرينات حاضر نشوم اما به خاطر شرايط حساس تيم ترجيح دادم کنار تيم باشم و استراحت نکنم.
وي افزود: از عملکرد تيمم راضي هستم. آنها مثل يک تيم خوب بازي کردند اما از داوري راضي نيستم. تمام دنيا هر گاه در محوطه جريمه بازيکن حريفي با گلر برخورد مي‌کند خطا گرفته مي‌شود اما اين اتفاق براي نفت آبادان رخ نداد و من به داور نصيحت مي‌کنم کتاب‌هاي داوري را مرور کند.

کاسيمرو درباره از دست دادن پنالتي گفت: مارادونا و اوزه بيو هم پنالتي خراب کردند ما بدشانس بوديم که شريفي نسب نتوانست اين پنالتي را گل کند و از او ناراحت نيستم.
سرمربي پرتغالي نفت آبادان خاطرنشان کرد: از مديران وزارت نفت مي‌خواهم مشکلات مالي تيم را حل کنند. آنها اگر مي‌خواهند تيم‌شان در ليگ برتر بماند بايد اين مشکل را حل کنند. ما بازيکنان نظير امانوئل دسوزا را داريم که 3 ماه است ريالي از باشگاه دريافت نکرده‌اند.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
پورغلامي: پس از 30 دقيقه از خواب بيدار شديم


سرمربي تيم فوتبال ملوان گفت: در 30 دقيقه اول، بازي خوبي به نمايش نگذاشتيم، اما پس از آن از خواب بيدار شديم.


فرهاد پورغلامي پس از تساوي يک بر يک ملوان برابر سايپا اظهار داشت: در 30 دقيقه اول اين ديدار نتوانستيم خوب ظاهر شويم، اما به مرور زمان از خواب بيدار شديم و توانستيم موقعيت‌هايي را روي دروازه سايپا به وجود بياوريم که متاسفانه با بي‌دقتي بازيکنان تبديل به گل نشد.
وي ادامه داد: حتي مي‌توانستيم به پيروزي دست يابيم و در مجموع از عملکرد بازيکنان راضي هستم، اما از نتيجه به دست آمده راضي نيستم.
پورغلامي درباره داور اين مسابقه گفت: داوري در چندين صحنه به ضرر ما سوت زد و به نظرم پنالتي نيز براي ما اعلام نکرد.

سرمربي ملوان درباره حضور کرش در تيم ملي اظهار داشت: بسيار خوب است که پس از سال‌ها يک مربي صاحب سبک مي‌خواهد به ايران بيايد و اميدوارم اين امر نهايي شود تا بتوانيم از تجربه‌هاي او به خوبي استفاده کنيم.
وي با اشاره به مشخص شدن مديرعامل ملوان يادآور شد: به زودي بايد مديرعامل ملوان را تعيين کرد و در همين زمينه جلسه‌اي با رئيس هيات مديره باشگاه برگزار خواهيم کرد که هر چه زودتر اين امر نهايي شود و مشکلات تيم برطرف شود و ملوان سر و سامان يابد.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
درخشان: كرش بزرگ بوده كه كنار فرگوسن كار كرده است


سرمربي شهرداري تبريز گفت: کرش حتما مربي بزرگي است که سال‌ها دستيار فرگوسن بوده است.


حميد درخشان پس از تساوي يک بر يک مقابل نفت آبادان اظهار داشت: بازي کردن مقابل تماشاگران آبادان کار سختي است. نيمه اول ما خوب بوديم و به گل هم رسيديم.
وي افزود: به بازيکنان گفته بودم اگر 15 دقيقه اول بازي نتيجه را حفظ کنند مي‌توانيم برنده باشيم اما متاسفانه 15 دقيقه اول نيمه دوم گل خورديم.
سرمربي شهرداري تبريزي تصريح کرد: شانس با ما يار بود که پنالتي نفت آبادان خراب شد و نيمه دوم نفت بهتر از ما بود در مجموع از گرفتن يک امتياز راضي هستم.

درخشان درباره اينکه قبلا گفته بود کرش مربي ضعيفي است، گفت: من هرگز نگفتم او مربي ضعيفي است. حتما مربي بزرگي است که کنار فرگوسن کار کرده اما بايد با فرهنگ ما آشنايي پيدا کند تا بتواند به تيم ملي کمک کند. در مجموع نگاه ما بايد به فوتبال ريشه‌اي باشد.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
مايلي‌كهن: از نتيجه به دست آمده راضي هستم


سرمربي تيم فوتبال سايپا تساوي برابر ملوان را رضايت‌کننده دانست.

محمد مايلي‌کهن پس از اينکه تيمش در دقايق پاياني بازي برده را با تساوي يک بر يک عوض کرد، اظهار داشت: جذابيت فوتبال به همين موضوع است و من اصلاً ناراحت نيستم. طبيعي بود وقتي که ما در دقيقه 15 به گل رسيديم بازيکنان عقب کشيدند و همين امر باعث شد ملوان فشار را روي دروازه ما بيشتر کند و سرانجام در دقايق پاياني به گل دست يابد.
وي ادامه داد: خوشحالم که بازيکنانم در اين ديدار نمايش خوبي داشتند هر چند که همانند بازي هفته گذشته برابر ذوب‌آهن نبوديم، اما از عملکرد آنها راضي‌ام و از نتيجه تساوي راضي هستم. ما روند خوبي داريم و مي‌توانيم در آينده امتيازهاي بيشتري به دست آوريم.

سرمربي سايپا با اشاره به بهبود بازيکنان مصدوم تيمش يادآور شد: خوشحالم که بازيکنان مصدوم به ترکيب تيم اضافه شدند و مي‌توانيم بازي‌هاي بهتري را به نمايش بگذاريم. اميدوارم با کمک آنها بتوانيم در آينده امتيازات بيشتري کسب کنيم.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
ويسي: باد تاثير خودش را گذاشت


سرمربي صباي قم گفت: فولاد را کاملا آناليز کرده بوديم اما باد تأثير خود را گذاشت.

عبدالله ويسي پس از تساوي يک بر يک مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: به خاطر شرايط خاص جدول هر دو تيم به سه امتياز نياز مبرم داشتند و فوتبال رواني را به نمايش گذاشتند.
وي افزود: نيمه اول تهاجمي بوديم و فرصت‌هاي زيادي داشتيم و به گل هم رسيديم اما نيمه دوم به خاطر
وزش باد گل مساوي را دريافت کرديم.
سرمربي صبا ادامه داد: فولاد را کاملا آناليز کرده بوديم و باتوجه به اينکه آنها روي ضد حمله کار مي‌کنند و به گل مي‌رسند تيم را عقب نگه داشتيم تا فولاد نتواند به گل برسد اما باد تأثير خود را گذاشت.
ويسي با رد اين موضوع که فولاد قصد داشت از طريق پاس‌هاي عمقي به گل برسد گفت: من اعتقادي به اين قضيه ندارم و تا به حال از اين طريق گلي دريافت نکرده ايم. مدافعان وسط صبا از جمله مدافعان باهوش ليگ هستند.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
کمالوند: 2 بازيکن تراکتورسازي قهر کرده‌اند، پول و زمين هم نداريم


سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: عمده‌ترين مشکل ما مسائل مالي است تا جايي که پول و زمين تمرين نداريم.

به گزارش خبرگزاري فارس، فراز کمالوند پس از پيروزي 2 بر يک مقابل شاهين بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه مشکل و معضلات زيادي داريم که عمده آنها مربوط به مسائل مالي و نداشتن زمين تمرين است.
وي ادامه داد: وقتي بازيکنان ما در طول هفته روي پيست تمرين مي‌کنند چطور مي‌توانند در اين زمين بازي کنند. امروز به لطف جاسم کرار پيروز شديم و اصلا انتظار نداشتيم 3 امتياز را بگيريم چون در دادن کوچکترين پاس مشکل داشتيم و معتقدم اين فوتبال نبود که ما بازي کرديم.

کمالوند که از مشکلات مالي تراکتور سازي گلايه داشت تصريح کرد: سردار جعفري و تربيت بدني استان تلاش زيادي انجام مي‌دهند اما تا زماني که اين تيم خصوصي نشود با مشکلات زيادي دست به گريبانگير خواهيم بود. پيمنتا و ترائوره قهر کرده‌اند و من هم به آنها گفته‌ام استراحت کنند چون نمي‌توانيم به آنها پول بدهيم.
وي گفت: بازيکني مثل نصرتي تنها 30 درصد از پول خود را گرفته ولي اعلام کرد چون شما هستيد سرم را جلوي توپ مي‌گذارم. بايد بگويم با داشتن هوادار و مربي، تيم آسيايي نمي‌شود و برخي مشکلات مالي بايد مرتفع شود. من نگران آينده هستم چون وقتي هزينه 6 ميلياردي را نمي‌توانيم تامين کنيم چطور مي‌توانيم 15 ميليارد براي آسيايي شدن بودجه در نظر بگيريم. برخي بازيکنان از من سؤال مي‌کنند که آقاي کمالوند اگر شما جاي ما بوديد چه مي‌کرديد؟

وي عنوان کرد: از مسئولان مي‌خواهم مشکلات را از ريشه حل کنند چون همه مي‌دانند خطيبي و اولروم را به خاطر مشکلات مالي فروختيم. جاسم کرار همين حالا از الوحده پيشنهاد 2 ميليون دلاري دارد و خودم شاهد پيشنهاد او هستم اما او در تيم ما باقي مانده است. اکثر نفرات ما سال آينده قراردادشان تمام مي‌شود و اگر اينها بروند چه کساني را مي‌توانيم جايگزين کنيم.
کمالوند گفت: پول 2 سال گذشته‌ام را هنوز نگرفته‌ام و اکثر بازيکنان دچار چنين مشکلي هستند ولي واقعا نمي‌دانم چطور آنها را راضي کنم که براي ما بازي کنند.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
جلالي: در دور برگشت 5 پنالتي براي ما نگرفته‌اند


سرمربي فولاد خوزستان گفت: در دور برگشت 5 پنالتي به نفع فولاد گرفته نشد اما من هيچ اعتراضي نکردم.

مجيد جلالي پس از تساوي يک بر يک مقابل صباي قم اظهار داشت: فوتبال خوبي بود. من تيمم را دوست دارم و معتقدم امروز بايد برنده مي‌شديم.
وي افزود: تمام راه‌هاي موقعيت گل صبا را سد کرديم و هيچ فرصتي به آنها نداديم. روي اشتباه خودمان گل خورديم اما بعد از دريافت گل مسابقه را کنترل کرديم.
جلالي ادامه داد: صبا تيم خوبي است و به مرور بهتر هم مي‌شود اميدوارم فوتبال قم از طريق صبا پيشرفت کند.

سرمربي فولاد در خصوص داوري اين مسابقه گفت: من از داوري گلايه دارم اما صحبتي نمي‌کنم. از خبرنگاران هم مي‌خواهم بعد از بازي ها در مورد داوري از من نپرسند. در دور برگشت 5 پنالتي به نفع فولاد گرفته نشد اما من هيچ اعتراضي نکردم.
جلالي در پاسخ به اين سؤال که باتوجه به اينکه اهل قم است اگر براي فصل آينده شرايط مهيا شود تا وي در صبا سرمربي‌گري کند عنوان کرد: در حال حاضر من سرمربي فولاد هستم و فقط به اين تيم فکر مي‌کنم.

سرمربي فولاد خوزستان درباره وضعيت فوتبال تصريح کرد:‌ بعد از شکست در جام ملت‌هاي آسيا به اين فکر کردم که ما از همه چيز در حال ايراد گرفتن هستيم و اين در حالي است که ما خودمان اين فوتبال را ساختيم. اگر به تمامي اقشار فوتبال احترام گذاشته شود مي‌توانيم رونق بهتري پيدا کنيم.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
توقف پرسپوليس مقابل راه‌آهن 10 نفره


تيم فوتبال پرسپوليس با نتيجه تساوي بدون گل برابر راه آهن 10 نفره متوقف شد.


آخرين ديدار هفته بيست و دوم ليگ برتر از ساعت 17 در ورزشگاه آزادي و در حضور حدود سه هزار تماشاگر برگزار شد.
پرسپوليس در نيمه دوم برخلاف نيمه اول نتوانست بازي خوبي انجام دهد. اين در حالي بود که راه آهن از دقيقه 44 با اخراج رودباريان دروازه‌بانش 10 نفره شد. تماشاگران پرسپوليس نيز از اين شيوه بازي تيمشان ناراضي بودند.
در نهايت اين بازي با تساوي بدون گل به پايان رسيد و پرسپوليس 34 امتيازي در رده ششم جدول باقي ماند و راه آهن نيز 26 امتيازي شد.

محمود رفيعي داور مسابقه به کمال کاميابي‌نيا، حسن رودباريان و ابراهيم کريمي از راه آهن و ابراهيم شکوري از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.
ترکيب پرسپوليس:
رحمان احمدي، سپهر حيدري، عليرضا نورمحمدي، حميد رضا علي‌عسگر، ابراهيم شکوري، تياگو فراگو، اميرحسين فشنگچي(از دقيقه 69 محمد منصوري( از دقيقه 75 مجتبي زارعي)، مازيار زارع، محمد نوري، غلامرضا رضايي و هادي نوروزي( از دقيقه 69 اشپتيم آرفي)
سرمربي: علي دايي

ترکيب راه آهن:
حسن رودباريان، حسين پاشايي، ابراهيم کريمي، ميرهاني هاشمي، ابوذر رحيمي، حامد نورمحمدي( از دقيقه 45 حسين کوشکي)، بهادر عبدي، ايمان رزاقي‌راد، امين متوسل زاده( از دقيقه 44 فرشيد کريمي)، محمود آمنه و کمال کاميابي‌نيا
سرمربي: مهدي تارتار

 

khooshe

مدیر بازنشسته
حيدري: اين بازي يك‌طرفه بود


کاپيتان پرسپوليس گفت: برابر راه‌آهن يک بازي يک طرفه را انجام داديم اما نتوانستيم گل بزنيم.

سپهر حيدري پس از تساوي بدون گل برابر راه‌آهن در جمع خبرنگاران گفت: امروز بازي يک طرفه بود و تمام مسابقه دست ما بود. بازيکنان راه‌آهن در زمين خود جمع شده بودند و فشردگي خط دفاع هافبک باعث شد نتوانيم به گل برسيم.
وي ادامه داد: قبول دارم که بازيکنان ما بي‌دقت بودند. امروز فوتبال روي بدش را به ما نشان داد و در نهايت به کسب يک امتياز رضايت داديم.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
غلامرضا رضايي: از هواداران تيم گلايه دارم


مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: ‌به دليل ناسزا گويي از هواداران تيم گلايه دارم.

غلامرضا رضايي عصر يکشنبه پس از توقف تيمش مقابل راه آهن شهرري ضمن بيان اين مطلب، افزود: بازي 90 دقيقه است اما گويا هواداران ما اين موضوع را نمي دانند و از دقيقه 70 به بعد عليه بازيکنان شعار مي دهند.
وي ادامه داد: به عنوان يک فوتباليست از آنان مي خواهم که اجازه دهند کار خود را بدون حاشيه ادامه دهيم و به ما فشار وارد نکنند.
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس تهران افزود: به طور يقين اگر هواداران تيم را همراهي کنند ما موفق خواهيم بود.
به اعتقاد رضايي، بازيکنان پرسپوليس امروز بد بازي نکردند چرا که درطول 90 دقيقه توپ و ميدان را در اختيار داشتيم و اگر هواداران از دقيقه 70 به بعد به بازيکنان دشنام ندهند اين تيم درست خواهد شد.
وي گفت: تيم راه آهن امروز خيلي خوش شانس بود که از تيم ما گلي دريافت نکرد.
تيم فوتبال پرسپوليس در ادامه رقابت هاي ليگ برتر و از هفته بيست و سوم اين مسابقات عصر يکشنبه مقابل راه آهن شهرري با نتيجه تساوي صفر بر صفر متوقف شد.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
تارتار: دروازه‌بان ما در نيمه دوم يك بار هم زمين نخورد


سرمربي راه‌آهن گفت: با دويدن زياد بازيکنان، دروازه‌بان ما در نيمه دوم حتي يک بار هم زمين نخورد.

مهدي تارتار، پس از تساوي بدون گل برابر پرسپوليس در نشست خبري اظهار داشت: براي برد آماده بوديم. مي‌دانستيم کار سختي پيش روي پرسپوليس متحول شده داريم. مشکلات پرسپوليس حل شده و اين تيم در 3 بازي گلي دريافته نکرده اما من شناخت کافي از پرسپوليس داشتم. براي همين تيم را براي بردن به ميدان فرستادم.
وي ادامه داد: 2 تعويض اجباري داشتيم و اخراج حسن رودباريان دست من را بست. در نيمه دوم با نظم بازي کرديم و تمامي راه‌هاي نفوذ را بستيم. پرسپوليس در خط حمله و هافبک بازيکنان خلاق و خوبي دارد اما ما براي گرفتن امتياز از اين تيم 2 برابر توان خود کار کرديم و بازيکنان تمام تلاش‌شان را انجام دادند.

تارتار تاکيد کرد: با دويدن زياد بازيکنان، دروازه‌بان ما در نيمه دوم حتي يک بار هم زمين نخورد. من به بازيکنانم تبريک مي‌گويم. ما به هيچ عنوان ضد فوتبال بازي نکرديم و قصد وقت کشي هم نداشتيم. وقت مسابقه را در جريان مسابقه نگه داشتيم و توپ را در زمين دوانديم.
وي افزود: مي‌دانستيم اگر يک بازيکن ديگر ما اخراج شود تيم ما 9 نفره مي‌شود. به همين دليل بازيکنان ما مراقب بودند.
سرمربي راه‌آهن در مورد نحوه قضاوت محمود رفيعي در اين ديدار گفت: در مورد داوري حرف نمي‌زنم اما از حسين عسگري سرپرست کميته داوران انتظار دارم نظرش را در مورد اخراج دروازه بان ما و همچنين صحنه‌اي که بازيکن ما با دروازه بان حريف تک به تک شد و داور خطاي بازيکن ما را گرفت اعلام کند.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
دايي:فاصله بازيكنان اصلي و ذخيره ما زياد است


سرمربي پرسپوليس گفت: هر وقت بازيکن به تيم ملي داديم دچار مشکل شديم.

علي دايي پس از تساوي خانگي بدون گل برابر راه‌آهن در نشست خبري اظهار داشت: در 15 دقيقه اول مسابقه خوب نبوديم و راه‌آهن بهتر بازي کرد اما از دقيقه 30 تا 45 مي‌توانستيم کار را تمام کنيم. همه کار کرديم اما براي گل‌زني دقت نداشتيم. اخراج رودباريان نيز هيچ کمکي به ما نکرد و راه‌آهن 9 نفره دفاع مي‌کرد
وي ادامه داد: در نيمه دوم نيز همه کار کرديم و به دروازه حريف نزديک شديم اما باز هم به دليل بي‌دقتي در پاس‌هاي آخر نتوانستيم به گل برسيم. يک پاس درست مي‌توانست تمام مشکلات ما را حل کند اما متاسفانه اين کار انجام نشد و با اشتباهات خود به حريف فرصت داديم تا بازي مساوي شود. اين مسابقه کيفيت فني خاصي نداشت و ما دو امتياز حساس را از دست داديم و براي جبران بايد تلاش کنيم.

سرمربي پرسپوليس تأکيد کرد: اگرچه در يک ربع اول مسابقه خوب بازي نکرديم اما در نيمه دوم توپ و ميدان در اختيار ما بود که نتوانستيم از فرصت‌هاي آن استفاده کنيم.
دايي در مورد شعارهايي که از سوي سکوهاي خاص سر داده مي‌شد گفت: خود شما مي‌گوييد سکوهاي خاص و من نظري در اين مورد ندارم.
وي در مورد نحوه قضاوت محمود رفيعي گفت: در مورد داوري حرف خاصي ندارم. همه ديدند چه اتفاقاتي افتاد. اگر حرف بزنم محروم مي‌شوم. بنابراين براي داوري آرزوي موفقيت مي‌کنم.

سرمربي پرسپوليس در مورد حضور 2 بازيکن اين تيم در بازي دوستانه تيم ملي با روسيه گفت: رضايي و نوري 30 درصد توان خود را هم نداشتند. هر وقت بازيکنان ملي پوش ما ضعيف مي‌شوند ما هم افت مي‌کنيم. فاصله بازيکنان اصلي با بازيکنان ذخيره ما زياد است و اين مشکلي است که پرسپوليس دارد. هر وقت بازيکن به تيم ملي داديم دچار مشکل شديم.
وي ادامه داد: من 3 تعويض در اين مسابقه انجام دادم. بازيکنان ما تا کناره‌هاي دروازه حريف خوب پيش مي‌روند اما يا توپ را لو مي‌دهند يا سر مي‌خورند يا پاس اشتباه مي‌دهند. تکنيک در فوتبال بر عکس آنچه در ايران باب شده فقط دريبل زدن 2 نفر نيست. تکنيک شامل پاس سالم، بغل پاي سالم و زدن ضربه آخر خوب است. اصول فوتبال را بايد از نوجواني و به طور اصولي آموخت.

سرمربي سابق تيم ملي در مورد حضور کرش در تيم ملي ايران گفت: او بهترين گزينه براي تيم ملي است اما بايد ديد چگونه او را حمايت مي‌کنند. يکي از نهادهايي که از کرش بايد حمايت کند باشگاه‌ها هستند با امکاناتي که دارند اما اينجا باشگاه‌هاي امکاناتي ندارند. ما زير ساخت‌ نداريم. کرش پتانسيل بالايي دارد و بايد زمينه کار براي او را فراهم کنيم.
دايي در مورد برگزاري دربي پايتخت در روز 6 فروردين اظهار داشت: مخالف برگزاري بازي در اين تاريخ هستم. همه ما خانواده داريم و دوست داريم عيد در کنار خانواده باشيم. خانواده من و شما حق ندارند 2 روز تعطيل باشند؟ متاسفانه با اين برنامه ريزي همه چيز به هم مي‌خورد.
وي در مورد اينکه آيا در اين مورد مکاتبه کرده است يا نه، گفت: من کاره‌اي نيستم که مکاتبه کنم. نظرم را به باشگاه اعلام مي‌کنم و مي‌گويم مخالف اين تاريخ هستم.

دايي در مورد استقبال کم تماشاگران از پرسپوليس گفت: اين فقط مشکل پرسپوليس نيست. به غير از شهرستان‌ها که پرسپوليس و استقلال در آن بازي مي‌کنند ساير ورزشگاه‌ها تقريبا خالي است. براي بازي استقلال چند هزار نفر به ورزشگاه آمده بودند؟‌ آيا بيشتر از 2 هزار نفر بود؟ اين مشکل فوتبال ما است که به ضرر فوتبال تمام مي‌شود و بايد آن را حل کنيم. چه کسي باور مي‌کرد براي ديدار پرسپوليس بين 3 تا 5 هزار نفر تماشاگر به ورزشگاه بيايد؟ اين مشکل گريبانگير کل فوتبال ما شده است.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
كاپيتان تيم سايپاي البرز:بايد با اختلاف دو گل ملوان را شكست مي داديم


کاپيتان تيم فوتبال سايپاي البرز گفت:بايد با اختلاف دو گل تيم فوتبال ملوان بندر انزلي را در کرج شکست مي داديم.

'' ابراهيم صادقي'' پس از پايان بازي روز يکشنبه تيمش مقابل ملوان انزلي در گفت و گو با خبرنگار مرکز البرز اظهار داشت : در نيمه اول موقعيت هاي بسيار خوبي بر روي دروازه ملوان بوجود آورديم که اگر کمي خوش شانس بوديم ،بايد با اختلاف دو گل اين تيم را شکست مي داديم.
وي گفت : در مجموع بازي بسيار خوبي از هر دو تيم شاهد بوديم ، در نيمه اول ما بر توپ و زمين مسلط بوديم و در نيمه دوم تيم ملوان.
صادقي گفت: پس از پيروزي در ديدار هفته گذشته مقابل ذوب آهن بسيار اميدوار بوديم اين هفته با شکست ملوان به صعود خود در جدول رقابتهاي ليگ ادامه دهيم که متاسفانه چنين نشد.
تيم فوتبال سايپا عصر روز يکشنبه در هفته بيست و دوم رقابتهاي ليگ برتر در کرج مقابل تيم ملوان به تساوي يک بر يک دست يافت.
اين تيم اکنون با 24 امتياز از 22 بازي در رده دوازدهم رقابتهاي ليگ برتر قرار دارد.

 

Similar threads

بالا