من عاشق محمد(ص) هستم

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
تداوم تظاهرات ها در قرقیزستان در محکومیت توهین به پیامبر(ص)+تصاویر


توهین اخیر مجله فرانسوی «شارلی ابدو» در انتشار کاریکاتوری در مورد پیامبر اسلام، خشم مسلمانان قرقیزستان را در پی داشت.


مسلمانان این کشور در راستای اعلام محکومیت و انزجار این اقدامات سخیف و مغرضانه رسانه‌های غربی، اعتراضات گسترده‌ای را در این کشور راه‌اندازی کردند.


در این راستا، جوانان مسلمان قرقیزستان با برگزاری کنفرانس‌های مطبوعاتی و انتشار مقالات و مطالب زیادی در رسانه‌های کشور، این توهین‌ها را محکوم کردند.

در ادامه، بسیاری از شخصیت‌ها و رجال دینی و اجتماعی این کشور با حضور در رسانه‌ها و برنامه‌های تلویزیونی، اعتراض خود را به این‌گونه حرکات تفرقه‌افکنانه در بین ادیان الهی از سوی غرب، ابراز داشتند.


در اقدامی دیگر، جمعی از شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی، اندیشمندان اسلامی، جامعه زنان مسلمان و انجمن‌های فعال جوانان مسلمان کشور، راهپیمایی و اعتراضات گسترده‌ای را در«بیشکک» پایتخت قرقیزستان همراه با سخنرانی شخصیت‌های مطرح کشور در حمایت از پیامبر(ص) و محکومیت ترفندهای رسانه‌ای غرب، برگزار کردند.


در برنامه‌ای دیگر، در جمعه اخیر پس از برگزاری نماز جمعه در شهر «اوش» در جنوب قرقیزستان، مسلمانان این کشور خشم و انزجار خود را نسبت به توهین‌کنندگان به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) ابراز داشتند.

این امر در حالی است که مسلمانان قرقیزستان همچنان با حضور در برنامه‌ها و اقداماتی اینچنینی، به اعتراض خود نسبت به روند مغرضانه غرب در مورد اسلام ادامه می‌دهند.
انتهای پیام
 

ali hoseini

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
افشین علاء در اعتراض به هتک حرمت به ساحت پیامبر اکرم(ص)، شعری را با عنوان «خدایا ببخش» سروده است. متن این شعر را در ادامه می خوانید:

«خدایا ببخش»
خدایا زمین و زمان را ببخش
بر این جرم سنگین، جهان را ببخش
چو دیدند هتک نبی را به چشم
زمین را نسوزان، زمان را ببخش
نبارید اگر سنگ،‌ از آسمان
بر این کوتهی، آسمان را ببخش
خطا ما نکردیم، اما ز شرم
نمردیم! پس جرم‌مان را ببخش
چو گردی به دامان احمد نشست
هم این خاک و این خاکدان را ببخش
به خُلق عظیم نبی، خالقا
به خَلق این گناه‌گران را ببخش
به آن چارده جان معصوم پاک
تو این چند میلیارد جان را ببخش
چو تیری خطا از کمانی جهید
کمان برنیاور، گمان را ببخش
اگر بدعنان گشته اسب سخن
سخن را، نظر را، زبان را ببخش
بر این صفحه، کج رفت نقش قلم
قلم را، هنر را، بیان را ببخش
چو خشم تو از مهر گیرد سَبَق
جهان بگسلد، انس و جان را ببخش
در این ناسپاسی ز شیون چه سود؟
فغان گشته قاصر، فغان را ببخش
فلک را توان مکافات نیست
مه و زهره و کهکشان را ببخش
من، آرام و توهین به پیغمبرم؟!
من خسته ناتوان را ببخش...
 

ali hoseini

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
توزیع گل در میدان تایمز نیویورک به یاد پیامبر اکرم(ص)

توزیع گل در میدان تایمز نیویورک به یاد پیامبر اکرم(ص)

واحدمرکزی خبر نوشت: مسلمانان نیویورک قصد دارند تعداد یکهزار و چهارصد و چهل و چهار شاخه گل رُز را به مناسبت سالگرد میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) در میدان تایمز این شهر به رهگذران هدیه دهند.

انجمن آموزشی جوانان طائف که به مسلمانان ترک تبار شرق آمریکا تعلق دارد، اعلام کرد در واکنش به سیاه نمایی برخی رسانه های غربی ضد اسلام و مسلمانان، اعضای این گروه فعال مذهبی روز چهارشنبه در پرتردد ترین نقطه گردشگری نیویورک، درباره پیامبر اکرم (ص) روشنگری خواهند کرد.

طبق اطلاعیه این انجمن قرار است جوانان مسلمان شاخه های گل رُز را در میدان تایمز نیویورک، به مناسبت هزار و چهارصد و چهل و چهارمین سالگرد میلاد حضرت رسول (ص) توزیع کنند. اعضای این گروه مسلمان همچنین به همراه این شاخه گل ها، جزواتی حاوی مطالبی درباره اسلام راستین، نگرش مسلمانان واقعی و نیز حقیقت قرآن به گردشگران اهداء خواهند کرد. رئیس انجمن جوانان و آموزش طائف در این اطلاعیه هدف از این ابتکار را تاکید بر صلح دوستی و اتحاد مسلمانان دانست و اعلام کرد: ما می‌خواهیم که همه درباره اسلام و معنای واقعی ‌قرآن بیشتر بدانند.

آیهان ازمکیک با اشاره به وجود بیش از یک میلیارد و هفتصد میلیون مسلمان در جهان امروز نوشته است: ما می‌خواهیم همه مسلمانان و غیر مسلمانان بدانند که اسلام، دینِ صلح، دوستی و اتحاد است. این اطلاعیه افزوده است: ما می‌خواهیم با این کار به اطلاعات غلط برخی‌ رسانه ‌ها که هدف آنها تفرقه افکنی و افزایش نفرت بین مردم جهان است، پایان دهیم.

انجمن فرهنگی یادشده در پایان اطلاعیه خود آورده است که قصد دارد با همراهی مسلمانان مقیم دیگر ایالات آمریکا، برنامه های متنوعی را با هدف رساندن پیام صلح، دوستی و اتحاد مسلمانان، برگزار کند.

منبع
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
تظاهرات مسلمانان در شهر لندن در محکومیت توهین به پیامبر(ص)

تظاهرات مسلمانان در شهر لندن در محکومیت توهین به پیامبر(ص)

رویترز نوشت: تظاهرات کنندگان مسلمان، با تجمع در نزدیکی دفتر دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس در شهر لندن، پارچه نوشته هایی در مخالفت با اقدام نشریه شارلی ابدو در توهین به پیامبر اسلام در دست داشتند.
برپایی این تظاهرات چند هفته پس از حملات تروریستی ماه گذشته در فرانسه است که منجر به مرگ 17 نفر شد. دو تروریست با حمله به دفتر نشریه شارلی ابدو در پاریس، تعدادی از کارکنان آن را به قتل رساندند.
تظاهرات کنندگان مسلمان حملات صورت گرفته در پاریس را محکوم کردند ولی اعلام نمودند که نشریه فرانسوی نیز نباید تصاویر موهن نسبت به پیامبر اسلام را منتشر می کرده است. سازمان دهندگان این تظاهرات همچنین درخواستی را برای دفتر کامرون تهیه کردند که با امضای بیش از 100 هزار مسلمان روبرو شد. در این درخواست اقدام کسانی که این تصاویر موهن را تولید کرده اند، محکوم شده و آن را بی حرمتی به معیارهای جامعه مدنی دانسته است.




 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز

راهپیمایان در مسیر میدان صادقیه تا میدان آزادی با تاکید بر اینکه اهانت و جسارت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) محکوم به شکست است، فریادهای « ما عاشق محمدیم ، پیرو راه احمدیم، لبیک یا محمد (ص) ، لبیک یا رسول الله، هیهات من الذله و می جنگیم می میریم ذلت نمی پذیریم» سردادند.
 
آخرین ویرایش:

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
ای بنده آفریده ازخاک
لولاک لما خلقت الافلاک
آنجا که خدا چنین ندا داد
نفرین به روان هرچه هتاک
من عاشق آن رسول پاکم
تاکور شود دیده ناپاک
پروانه ام وبه گرد شمعش
ازذوب شدن نیست مرا باک
گر حضرت حق نظر نماید
شعرم برسد به گوش افلاک
تا دشمن اجنبی بداند
کم نیست چومن دراین خاک
 

لیمویی

عضو جدید
کاربر ممتاز
من عاشق محمد(ص)م...

إِنَّ اللَّهَ وَمَلَائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيمًا
خدا و فرشتگانش بر پيامبر صلوات می‌فرستند ای کسانی که ايمان آورده‌ايد ، بر او صلوات فرستيد و سلام کنيد ، سلامی نيکو سوره احزاب، آیه 56
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
مهاجرین افغانستانی مقیم ایران «همایش بزرگ پیامبر اعظم(ص)» برگزار می کنند



همزمان با اعتراض سایر مسلمانان سراسر جهان، مهاجرین افغانستانی مقیم ایران نیز روز جمعه ۲۴ دلو با برگزاری همایش بزرگی اعتراض خود را نسبت به بازنشر کاریکاتورهای توهین آمیز به پیامبر اکرم (ص) در مجله "شارلی ابدو" اعلام می کنند.
به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان، در پی انتشار کاریکاتور توهین آمیز علیه پیامبر اکرم(ص) توسط نشریه فرانسوی “شارلی ابدو”، مهاجرین افغانستانی مقیم ایران نیز با دیگر مسلمانان جهان همراه شده و علیه این اقدام توهین آمیز همایشی را تحت عنوان "من عاشق محمد(ص) هستم" در فرهنگسرای ولاء شهر ری برگزار می کنند.
ستاد مردمی برگزاری همایش پیامبر اعظم(ص) مهاجرین افغانستانی مقیم ایران طی اطلاعیه ای از عموم مردم دعوت کرده تا در این همایش بزرگ شرکت کنند و انزجار خویش را از این عمل زشت نشریه فرانسوی "شارلی ابدو" اعلام کنند.
این مراسم ساعت ۲ بعدازظهر جمعه ۲۴ دلو واقع در فرهنگسرای ولاء شهر ری با همکاری بنیاد علمی فرهنگی کوثر افغانستان برگزار می شود.
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
رهبر کاتولیک های جهان بار دیگر توهین به اسلام را در غرب تحت عنوان آزادی بیان محکوم کرد

رهبر کاتولیک های جهان بار دیگر توهین به اسلام را در غرب تحت عنوان آزادی بیان محکوم کرد

پاپ فرانسیس در دیدار خانم مولاوردی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده که در صدر هیاتی به ایتالیا سفر کرده است ،تاکید کرد: آزادی بیان به معنای توهین به ادیان و مقدسات مردم نیست..................

 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]عضو کلیسای انجیلی آشوری: اهانت به پیامبر اسلام توهین به همه انبیاء الهی است[/h]کشیش نینوس مقدس‌نیا گفت: توهین به مقدسات اسلامی و پیامبر گرامی اسلام توهین به همه ادیان و انبیاء الهی است، لذا هیچ کس حق اهانت به مقدسات و باورهای دیگران را ندارد و ما از این اتفاقی که افتاد به شدت ناراحت هستیم. به گزارش تسنیم، کشیش نینوس مقدس‌نیا از کلیسای انجیلی آشوری در همایش بررسی توهین به مقدسات از منظر اسلام و حقوق بین‌الملل که امروز دوشنبه 27 بهمن ماه در دفتر مطالعات سیاسی و بین‌الملل وزارت امور خارجه برگزار شد، اظهار کرد: این موج اهانت ها بحرانی است که صلح و آرامش جوامع بشری را به هم ریخته و نیاز است برای حل آن چاره اندیشی کنیم.

وی با اشاره به دیدار خود با پاپ فرانسیس عالی‌ترین مقام کلیسای انجیلی در جهان و نظر وی درباره توهین به ادیان دیگر، افزود: ایشان این موضوع را با توهین به مادر خود مقایسه کرده است و توهین‌کنندگان را مستوجب مجازات شدید دانستند.چرا که در کتاب مقدس کفر به نام خدا و حتی بی احترامی به والدین مستوجب چنین حکمی است چه برسد به این که کسی بخواهد به انبیاء و ادیان الهی جسارت و اهانت کند.
کشیش مقدس‌نیا خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل (ره) بیداری دینی در جهان اتفاق افتاد و کشورهای سکولار و لائیک از این بیداری شوکه شدند و تلاش کردند ساز مخالفت با آن بزنند و در این راستا از جهل برخی افراد سوء استفاده کردند.
وی با بیان این که آنها اشتباه می کنند چرا که توهین به مقدسات دینی نه تنها دین و دینداران را تضعیف نمی‌کند بلکه موحدان را در راه و هدف خود مصمم تر خواهد کرد, گفت:هم‌زیستی دینی ادیان در ایران موجب ایجاد یک زندگی برادرانه و علقه بین یکدیگر شده است به طوریکه ما مسیحیان قرنها در کنار برادران خود در ایران زندگی کرده‌ایم و شریک غم و شادی همدیگر هستیم و چیزی نمی‌تواند بر آن خدشه وارد کند. نماینده کلیسای انجیلی آشوری تصریح کرد: امام راحل و مقام معظم رهبری و مسئولان حامی اقلیت‌های دینی بوده و قوانین مملکتی در ایران طوری است که آزادی دین و برپایی جشن‌های ادیان غیراسلامی کاملاً آزاد است و همین نگاه باعث شده ما در کنار آنها باشیم.
کشیش مقدس‌نیا با بیان این که جامعه آشوریان از هر حرکت ناشایستی که به اسم مسیحیت در کشورهای غربی صورت می‌گیرد تبری می‌جوید، گفت: ما به عنوان یک مسیحی اهانت به پیامبر گرامی اسلام را توهین به همه ادیان و انبیاء الهی می‌دانیم و از سیاست های پشت پرده این اقدامات به خوبی آگاه هستیم و انتظار داریم نمایندگان کشورهای غربی که در این نشست حضور دارند اعلام انزجار و بیزاری ما جامعه کلیمیان و مسیحیان و اقلیت‌های دینی از اینگونه اقدامات را به اطلاع مسئولان و مقامات کشورهای خود برسانند تا دیگر شاهد این اتفاقات تلخ نباشیم.
 

Similar threads

بالا