منابع رشته دکتری مدیریت بازرگانی و راهبردی سراسری و آزاد

feyzi1400

عضو

گرایش های رشته دکتری مدیریت بازرگانی و راهبردی سراسری و آزاد عبارتند از:​


دکتری مدیریت بازرگانی شامل زیر گرایش های : مدیریت بازاریابی ، مدیریت سیاست گذاری بازرگانی ، رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی​


دکتری مدیریت راهبردی​


منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی – منابع زبان عمومی​


۱- کتاب گرامر کاربردی زبان انگلیسی، شهاب اناری و همکاران، انتشارات مبتکران.
۲- کتاب گرامر زبان انگلیسی، عباس فرزام، انتشارات باستان.
۳- کتاب تافل رهنما، ابراهیم نظری تیموری، انتشارات رهنما.
۴- کتاب ۵۰۴ واژه ضروری تافل، انتشارات جنگل.
۵- کتاب مجموعه سوالات کارشناسی ارشد زبان عمومی، انتشارات سازمان سنجش و آموزش کشور.
۶- جزوه زبان عمومی موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.
۷- Saheli, Mohamad, Vocabulary for TOEFL and MA candidates of TOEFL. Koye Kosar Press.
۸- جزوه زبان عمومی سنجش امیرکبیر که برگرفته از اکثر منابع فوق می باشد.





منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی – منابع زبان تافل​


۱- کتاب خودآموز IELTS، محمد معین جهانگیر و علی زارعی، انتشارات نور علم.
۲- کتاب مجموعه سوالات تافل آزمون دکتری، محمود رمضانی، انتشارات سرای عدالت.
۳- کتاب نکته ها و مهارت های موفقیت در آزمون های زبان عمومی و تخصصی، تالیف عبدالرضا تالانه و شاهین شریفی، انتشارات کیومرث.
۴- کتاب تست و گرامر انگلیسی، تالیف عباس فرزام، انتشارات باستان.
۵- کتاب نکات کلیدی گرامر در زبان انگلیسی، مورفی ریموند، ترجمه میمنت رحمتی، انتشارات دانش پرور.
۶- کتاب راهنمای جامع آزمون تافل، سید محمدرضا ناصرزاده و یاشار دهدشتی، انتشارات نگاه دانش.
۷- جزوه زبان تافل موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.
۸- Daneshvari, R, Essential words for the TOEFL, Jungle pub.
۹- Barron’s, Essential words for the TOEFL, Jungle pub.
۱۰- Martin Hewings, Advanced grammar in use: a self-study reference and practice book for advanced learners of English: with answer, Khorvash Pub.
۱۱- Murray Bromberg, Julius Liebb, Arthur Traiger, Husain Kabiri, absolutely essential word 504.
۱۲- Murphy, R. English grammar in use: a self-study reference and practice book for intermediate students .
۱۳- Murphy, R. Essential grammar in Use, Danesh Parvar Pub.

۱۴- جزوه زبان تافل دکتری سنجش امیرکبیر که برگرفته از اکثر منابع فوق می باشد.





منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی – منابع استعداد تحصیلی​


۱- کتاب استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت (۲ جلدی) ، احمد صداقت، انتشارات نگاه دانش.
۲- کتاب استعداد و آمادگی تحصیلی، هوشنگ عباس فام، انتشارات راه.
۳- کتاب استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت ، عرفانیان، اصلانی، غفارزاده، انتشارات نگاه دانش.
۴- کتاب استعداد و آمادگی تحصیلی GMAT 2011 ، مجید نگهداری، انتشارات مولف.
۵- کتاب استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت ، هادی مسیح خواه، محمد وکیلی ، انتشارات کتابخانه فرهنگ.
۶- جزوه استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت ، احمد صداقت.
۷- جزوه استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت ، عرفانیان.
۸- جزوه استعداد و آمادگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت، محمد وکیلی.
۹- جزوه اینترنتی ۱۰۰ مساله حل شده استعداد تحصیلی دکتری، هادی مسیح خواه، محمد وکیلی ، انتشارات کتابخانه فرهنگ.
۱۰- نمونه سوالات دکتری دانشگاه های صنعتی شریف، امیرکبیر و تهران.
۱۱- جزوه استعداد تحصیلی، جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف.
۱۲- جزوه استعداد تحصیلی، جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر.
۱۳- جزوه استعداد تحصیلی، جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران.
۱۴- جزوه استعداد تحصیلی موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.
۱۵- جزوه استعداد تحصیلی سنجش امیرکبیر که برگرفته از اکثر منابع فوق می باشد.





منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی – منابع آمار و کاربرد آن در مدیریت​


۱- کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت (جلد ۱ و ۲)، تالیف عادل آذر و منصور مؤمنی و سعید جعفری، انتشارات سمت.
۲- کتاب آمار کاربردی، تالیف وحید ناصحی فر، انتشارات ترمه.
۳- کتاب آمار و احتمال، تالیف هادی رنجبران، انتشارات اثبات.
۴- کتاب تئوری احتمالات و آمار کاربردی (تحلیل آماری)، تالیف اکبر عالم تبریز و بابک حاجی محمدرضاتبریزی، انتشارات صفار.
۵- کتاب کاربرد آمار در اقتصاد و مدیریت، تالیف حمید سپهردوست، انتشارات نورعلم.
۶- کتاب تحلیل آماری پیشرفته، تالیف جمشید صالحی صدقیانی، انتشارات هوای تازه.
۷- کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت ۱ و ۲، تالیف جمشید صالحی صدقیانی و ایرج ابراهیمی، انتشارات هستان.
۸- کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت و اقتصاد، تالیف غلامرضا جندقی، انتشارات علم گستر کریمه.
۹- کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت و حسابداری، تالیف هادی رنجبران، انتشارات اثبات.
۱۰- کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت، تالیف مسعود نیکوکار، انتشارات گسترش علوم پایه.
۱۱- کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت، تالیف الهه ارسلان و شعله مرادفام، انتشارات کانون فرهنگی آموزش.
۱۲- جزوه آمار دانشگاه علامه طباطبایی.
۱۳- جزوه آمار دانشگاه تهران.
۱۴- جزوه آمار دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات.
۱۵- جزوه آمار موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.
۱۶- جزوه آمار سنجش امیرکبیر که برگرفته از اکثر منابع فوق می باشد.





منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی – منابع مبانی سازمان و مدیریت​


منابع مبانی سازمان و مدیریت
۱- کتاب مدیریت عمومی، تالیف سید مهدی الوانی، انتشارات نی.
۲- کتاب مبانی سازمان و مدیریت، تالیف سیدمحمدمقیمی، انتشارات راه دان.
۳- کتاب تجزیه و طراحی سیستم، تالیف علی رضائیان، انتشارات سمت.
۴- کتاب تئوری سازمان: ساختار و طرح سازمانی، تالیف استیفن پی رابینز، ترجمه سیدمهدی الوانی و حسن دانایی فرد، انتشارات صفار- اشراقی.
۵- کتاب مبانی سازمان و مدیریت، تالیف علی رضائیان، انتشارات سمت.
۶- کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی، تالیف علی رضائیان، انتشارات سمت.
۷- کتاب تئوری های سازمان: مدرن، نمادین، تفسیری و پست مدرن، تالیف ماری جو هچ، مترجم حسن دانایی فرد، انتشارات مهربان نشر.
۸- کتاب تئوریهای مدیریت پیشرفته، تالیف سیدرضاسیدجوادین و حسین جلیلیان، انتشارات نگاه دانش.
۹- کتاب مدیریت منابع انسانی، تالیف اسفندیار سعادت، انتشارات سمت.
۱۰- کتاب مبانی سازمان و مدیریت، تالیف سیدرضا سیدجوادین، انتشارات نگاه دانش.
۱۱- کتاب مروری بر نظریه های مدیریت و سازمان، تالیف سید رضا سید جوادین، انتشارات نگاه دانش.
۱۲- کتاب تئوری و طراحی سازمان (۲جلد)، تالیف ریچارد ال دفت، مترجم سیدمحمد اعرابی و علی پارساییان، انتشارات دفتر پژوهش های فرهنگی.
۱۳- کتاب رفتار سازمانی، تالیف ریکی گریفین و گرگوری مورهد، مترجم سید مهدی الوانی و غلامرضا معمارزاده، انتشارات مروارید.
۱۴- کتاب سازمان: سیستم های عقلایی، طبیعی و باز، تالیف ریچارد اسکات، مترجم حسن میرزایی اهرنجانی، انتشارات سمت.
۱۵- کتاب مبانی رفتار سازمانی، تالیف استیفن رابینز، مترجم علی پارسائیان و محمد اعرابی، انتشارات دفتر پژوهش های فرهنگی.
۱۶- کتاب سازمان؛ ساختار، فرآیند و ره آوردها، تالیف ریچارد اچ. هال، ترجمه علی پارساییان و سیدمحمد اعرابی، انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی.
۱۷- کتاب تئوری مدیریت (نظریه عمومی مدیریت)، تالیف علی محمد پرگان و مصطفی حسان، انتشارات کتاب نوین.
۱۸- کتاب سیمای سازمان؛ مروری بر اثر ارزشمند گرت مورگان درباره سازمان و استعاره های آن، تالیف گرت مورگان، ترجمه اصغر مشبکی، انتشارات دانشکده مدیریت دانشگاه تهران.
۱۹- کتاب مبانی فلسفی تئوریهای سازمان، تالیف حسن میرزایی اهرنجانی، انتشارات سمت.
۲۰- کتاب تئوری های سازمان و مدیریت، تالیف الهه ارسلان و شعله مردفام و حسن یزدی پور، انتشارات کانون فرهنگی آموزش.
۲۱- کتاب نظریه های سازمان و مدیریت از تجددگرایی تا پسا تجددگرایی (۲جلد)، تالیف حسین رحمان سرشت، انتشارات دوران.
۲۲- کتاب تئوری های مدیریت، تالیف حسین صفرزاده و صالح منصوری، انتشارات پوران پژوهش.
۲۳- کتاب تئوری سازمان (ساختار، طراحی و کاربردها)، تالیف رابینز و استفان پی، مترجم ناصر عسگری و آرمیتا احمدی، انتشارات راه.
۲۴- جزوه تئوری های مدیریت دانشگاه تهران.
۲۵- جزوه تئوری های مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی.
۲۶- جزوه تئوریهای مدیریت دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات.
۲۷- جزوه تئوری های مدیریت سنجش تکمیلی امیرکبیر.
۲۸- جزوه مبانی سازمان و مدیریت سنجش امیرکبیر که برگرفته از اکثر منابع فوق می باشد.





منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی – منابع اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام​


۱- کتاب مدیریت اسلامی (اصول، مبانی، مفاهیم و الگوها)، تالیف مسعود احمدی، انتشارات پژوهش های فرهنگی.
۲- کتاب اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام، تالیف سید محمد مقیمی، انتشارات راه دان.
۳- کتاب مدیریت اسلامی، تالیف علی اکبر افجه ای، انتشارات جهاد دانشگاهی دانشگاه علامه طباطبایی.
۴- کتاب مدیریت ما، مدیریت اسلامی در پرتو نهج البلاغه امام علی (ع)، تالیف علی اصغر پورعزت، انتشارات بنیاد نهج البلاغه.
۵- کتاب مدیریت اسلامی و الگوهای آن، تالیف حجه الاسلام ولی الله نقی پورفر، انتشارات موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی.
۶- کتاب مدیریت اسلامی و الگوهای آن، تالیف لطف الله فروزنده دهکردی و علی اکبرجوکار، انتشارات دانشگاه پیام نور.
۷- کتاب مدیریت اسلامی، رویکردها، تالیف علی نقی امیری و حسن عابدی جعفری، انتشارات سمت.
۸- کتاب مدیریت در اسلام، تالیف علی آقا پیروز، ابوطالب خدمتی، عباس شفیعی و سیدمحمودبهشتی نژاد، انتشارات پژوهشکده حوزه و دانشگاه.
۹- کتاب مدیریت اسلامی، تالیف محمدحسن نبوی، انتشارات بوستان کتاب قم.
۱۰- کتاب اصول مدیریت اسلامی و الگوھای آن، تالیف ولی الله نقی پورفر، انتشارات موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی.
۱۱- کتاب مدیریت از منظر کتاب و سنت، تالیف سید صمصام الدین قوامی، انتشارات دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری.
۱۲- کتاب مروری بر اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام، تالیف علی احسانی، انتشارات آترین پارسه.
۱۳- کتاب مبانی مدیریت اسلامی، تالیف رضا نجاری، انتشارات پیام نور.
۱۴- کتاب اصول و مبانی مدیریت اسلامی، تالیف محمد حسین ساجدی نیا، انتشارات شهر آشوب.
۱۵- کتاب مدیریت در اسلام، تالیف دکتر سید مهدی الوانی، انتشارات حوزه و دانشگاه.
۱۶- کتاب سیصد نکته در مدیریت اسلامی، تالیف محسن قرائتی، انتشارات مرکز فرهنگی درسهایی از قرآن.
۱۷- جزوه مدیریت از دیدگاه اسلام دانشگاه علامه طباطبائی.
۱۸- جزوه مدیریت از دیدگاه اسلام دانشگاه تهران.
۱۹- جزوه مدیریت از دیدگاه اسلام موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.
۲۰- جزوه مدیریت از دیدگاه اسلام سنجش امیرکبیر که برگرفته از اکثر منابع فوق می باشد.





منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی – منابع بازاریابی و مدیریت بازار​


۱- کتاب اصول بازاریابی، تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، مترجم بهمن فروزنده، انتشارات آموخته.
۲- کتاب مدیریت بازاریابی، تالیف فیلیپ کاتلر و کوین کلر، ترجمه مهدی امیر جعفری، انتشارات نص.
۳- کتاب بازاریابی و مدیریت بازار، تالیف احمد روستا، داور ونوس و عبدالحمید ابراهیمی، انتشارات سمت.
۴- کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی، تالیف الگزاندر چرنو، ترجمه کامبیز حیدرزاده و نیما شجاعی، انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی.
۵- کتاب مدیریت بازار (مدیریت بازاریابی)، تالیف داود محبعلی و علی اکبر فرهنگی، انتشارات امیرکبیر.
۶- کتاب مدیریت بازاریابی، تالیف داور ونوس، انتشارات نگاه دانش نوین.
۷- کتاب مدیریت بازاریابی، تالیف مهرداد پِرِچ و کیانوش کلانتری، انتشارات شهر آب، آینده سازان.
۸- کتاب مدیریت بازاریابی، تالیف رضا مناجاتی، انتشارات نگاه دانش.
۹- کتاب اصول مدیریت بازاریابی، تالیف جف لنکستر و لستر مسینگهام، مترجمان حسین نوروزی و نیما سلطانی نژاد، انتشارات مهربان.
۱۰- کتاب مدیریت بازاریابی، تالیف سید جواد پورحسینی، انتشارات علوی فرهیخته.
۱۱- کتاب مدیریت بازاریابی، تالیف مسعود مشهدی، انتشارات پوران پژوهش.
۱۲- کتاب بازاریابی و مدیریت بازار (با نگرش مدرن)، تالیف مهرداد علیپور، انتشارات به آوران.
۱۳- کتاب بازاریابی (مدیریت بازار)، تالیف شاهرخ افلاکی، انتشارات کیومرث.
۱۴- کتاب مفاهیم بازاریابی و مدیریت بازار، تالیف رسول رحمتی نودهی، انتشارات گسترش فرهنگ کتاب.
۱۵- کتاب قضایایی در بازاریابی و مدیریت بازار، تالیف داور ونوس، انتشارات سمت.
۱۶- کتاب مباحث و موضوعات مدیریت بازاریابی با نگرش بازار ایران، تالیف پرویز درگی، انتشارات بازاریابی.
۱۷- کتاب تحلیلی بازاریابی و مدیریت بازار ویژه دانشجویان مدیریت، تالیف محمدحسین بلاغی اینالو، انتشارات راه.
۱۸- کتاب بازاریابی و مدیریت بازار (رشته مدیریت بازرگانی)، تالیف حسن الوداری، انتشارات دانشگاه پیام نور.
۱۹- کتاب مبانی مدیریت بازاریابی، تالیف فیلیپ کاتلر، مترجم علی پارساییان، انتشارات ترمه.
۲۰- کتاب تحقیقات بازاریابی، تالیف داور ونوس، احمد روستا و عبدالحمید ابراهیمی، انتشارات سمت.
۲۱- کتاب استراتژی بازاریابی با رویکردی تصمیم محور، تالیف هارپر بوید، جان مالینز، جان کلود لرش و اورویل واکر، مترجمان سیدمحمد اعرابی و داود ایزدی، انتشارات دفتر پژوهش های فرهنگی.
۲۲- کتاب مدلهای کمی در تحقیقات بازاریابی، تالیف فیلیپ هانس و ریچارد پاپ، مترجم کامبیز حیدرزاده، انتشارات کساکاوش.
۲۳- کتاب بازاریابی خلاق: روش های کشف ایده های راه گشا در بازاریابی، تالیف فرناندو تریاس دبس و فیلیپ کاتلر، مترجمان کامبیز حیدرزاده و رضا رادفر، انتشارات کساکاوش.
۲۴- کتاب ده اشتباه نابخشودنی در بازاریابی: نشانه ها و راه حل ها، تالیف فیلیپ کاتلر، مترجم کامبیز حیدرزاده، انتشارات کساکاوش.
۲۵- کتاب برنامه ریزی بازاریابی: مفاهیم، الگوها، ساختارها، استراتژی ها، تجربیات و مستندات، تالیف علی اکبر اسلام، انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی.
۲۶- کتاب بازاریابی پیشرفته، تالیف محمدحسین منتظری فر، انتشارات ضریح آفتاب.
۲۷- کتاب برنامه بازاریابی (راهنمای عملی تدوین و اجرای برنامه بازاریابی)، مولفان حسین منتی، علی متولی، کاظم چاوشی و فاطمه یاوری گهر، انتشارات ترمه.
۲۸- جزوه بازاریابی و مدیریت بازار دانشگاه تهران.
۲۹- جزوه بازاریابی و مدیریت بازار دانشگاه علامه طباطبایی.
۳۰- جزوه بازاریابی و مدیریت بازار دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات.
۳۱- جزوه بازاریابی و مدیریت بازار موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.
۳۲- جزوه بازاریابی و مدیریت بازار سنجش امیرکبیر که برگرفته از اکثر منابع فوق می باشد.





منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی – منابع مدیریت استراتژیک پیش رفته​


۱- کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته، تالیف هلن جعفری و علیرضا مزرعتی، انتشارات خردمندان.
۲- کتاب راهنمای جامع مدیریت استراتژیک پیشرفته، تالیف محمدرضا اوقانی، انتشارات فراگیران سینا.
۳- کتاب برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک، تالیف جان پیرس و ریچاردکنت رابینسون، مترجم سهراب خلیلی شورینی، انتشارات یادواره کتاب.
۴- کتاب مدیریت استراتژیک، تالیف فردآر دیوید، مترجمان علی پارسائیان و محمد اعرابی، انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی.
۵- کتاب مبانی مدیریت استراتژیک، تالیف دیوید هانگر و توماس ال ویلن، مترجمان محمد اعرابی و داوود ایزدی، انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی.
۶- کتاب نگرشی جامع بر مدیریت استراتژیک، تالیف علیرضا علی احمدی، مهدی فتح الله و ایرج تاج الدین، انتشارات تولید دانش.
۷- کتاب مدیریت استراتژیک و سیاست کسب و کار (۲جلدی)، تالیف جى . دیوید هانگر و توماس ال . ویلن، ترجمه سیدمحمد اعرابی و هاشم آقازاده، انتشارات دفتر پژوهش های فرهنگی.
۸- کتاب سازمان استراتژی محور، تالیف رابرت اس.کاپلان و دیویدپی.نورتون، ترجمه پرویز بختیاری، انتشارات نگاه دانش.
۹- کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک؛ رویکردی جامع، تالیف سیدحمید خدادادحسینی و شهریار عزیزی، انتشارات صفار – اشراقی.
۱۰- کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته (کارشناسی ارشد مدیریت)، تالیف رضا رسولی، علی صالحی و اکرم هادی زاده مقدم، انتشارات دانشگاه پیام نور.
۱۱- کتاب مدیریت راهبردی (برنامه ریزی، اجرا و کنترل)، تالیف جان ای. پیرس و ریچارد بی.رابینسون، ترجمه سیدمحمود حسینی، انتشارات سمت.
۱۲- کتاب مفاهیم و نکات درسی مدیریت استراتژیک پیشرفته، تالیف جعفر سجادی، حمیدرضا چاره جو و حامد غفاری نوین، انتشارات فرهیختگان دانشگاه.
۱۳- کتاب مدیریت استراتژیک، اصول و شیوه های عمل، تالیف ارتور ای.تامپسون و جان ای گمبل، ترجمه محمدعلی عبدالوند و هاشم نیکومرام، انتشارات مبلغان.
۱۴- کتاب مجموعه سوالات مدیریت استراتژیک پیشرفته، تالیف جعفر سجادی، حمیدرضا چاره جو و حامد غفاری نوین، انتشارات فرهیختگان دانشگاه.
۱۵- کتاب مدیریت استراتژیک؛ مفاهیم و کاربردها، تالیف محمد حقیقی، مجتبی موسوی و مرتضی انوشه، انتشارات نگاه دانش.
۱۶- کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته: داوطلبان کارشناسی ارشد و دکتری، تالیف احمدرضا مدرسی و آرزو مودب پور، انتشارات تانیش.
۱۷- جنگل استراتژی هنری مینتزبرگ، جوزف لمپل، ترجمه محموداحمدپور داریانی جاجرمی
۱۸- کتاب “۹۶۰ سوال چهارجوابی مدیریت استراتژیک پیشرفته”، تالیف احمدرضا مدرسی و آرزو مودب پور، انتشارات تانیش.
۱۹- کتاب مدیریت استراتژیک، تالیف لطف ا… فروزنده، انتشارات دانشگاه پیام نور.
۲۰- کتاب راهنمای جامع مدیریت استراتژیک پیشرفته: به انضمام پرسش های چهارگزینه ای، تالیف سیده لاله حسینی و ماچک پشتی، انتشارات آرنا.
۲۱- کتاب مدیریت استراتژیک همراه با آخرین نمونه سوالات تشریحی و آدرس پاسخ در منبع اصلی، تالیف سحر احمدی پرتو، انتشارات موسسه فرهنگی هنری دانش پذیر.
۲۲- کتاب مدیریت استراتژیک، تالیف علیرضا معینی، انتشارات دانشگاه علم و صنعت ایران.
۲۳- کتاب مدیریت استراتژیک، تالیف بهناز خدایاری، انتشارات سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی.
۲۴- جزوه مدیریت استراتژیک پیشرفته دانشگاه تهران.
۲۵- جزوه مدیریت استراتژیک پیشرفته دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات.
۲۶- جزوه مدیریت استراتژیک پیشرفته موسسه سنجش تکمیلی امیرکبیر.
۲۷- جزوه مدیریت استراتژیک پیشرفته سنجش امیرکبیر که برگرفته از اکثر منابع فوق می باشد.


راه موفقیت در کنکور دکتری مدیریت بازرگانی و راهبردی سراسری و آزاد
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا