معرفی iPhone 6S و iPhone 6S Plus

Coraline

مدیر تالار پزشکی
مدیر تالار
کاربر ممتاز




دوربین ۱۲MP iSight




مهم ترین و قابل توجه ترین بهبود دوربین ها افزایش تعداد پیکسل ها به تعداد ۱۲ مگاپیکسل می باشد که این یعنی شاهد وضوح تصویر بی نظیری خواهیم شد و دوربین جزئیات بیشتری را در یک عکس ثبت خواهد کرد


همچنین اندازه هر پیکسل از ۱٫۵u در آیفون ۶ به ۱٫۲۲u رسیده است که این باعث می شود که مقدار نور جذب شده در شرایط نوری کم بسیار افزایش یافته و عکس هایی با کیفیت تر را ثبت کند
اپل همچنین با ارتقا سنسور های داخلی به ثبت عکس هایی باکیفیت تر کمک کرده است




فیلم برداری با کیفیت ۴K




یکی دیگر از بهبود های مهم این دوربین ، فیلم برداری با کیفیت ۴K است . اپل پس از بهبود های سخت افزاری و نرم افزاری موفق شده تا فیلم برداری با کیفت تقریبا ۴ برابر Full HD را برای کاربران خود فراهم کند .




در ضمن قدرت سخت افزاری آیفون های جدید آنقدر زیاد است تا بتواند با حداکثر سرعت این فیلم ها را پردازش و ویرایش کند .




Live Photos


اپل با ایجاد این قابلیت ، رنگ و روی تازه ای به صنعت عکس برداری داد تا کاربران بیش از پیش علاقه به عکس برداری با آیفون خود داشته باشند .
این قابلیت جدید در نوار وضعیت برنامه دوربین اضافه شده است تا بتوان آن را فعال یا غیر فعال کرد .
این عکس ها تقریبا زنده و مانند یک ویدیو کوتاه اما بسیار زیبا می باشند
دوربین جلو با کیفیت ۵ مگاپیکسلی
بله ! دوربین جلو آیفون ها هم بهبود چشمگیری داشته تا با آن بتوانید عکس های سلفی دقیق و همچنین مکالمه تصویری لذت بخشی را با دوستان خود داشته باشید



Retina Flash


یکی دیگر از نو آوری های اپل هم در کنفرانس ۱۸ شهریور دیده شد . این قابلیت مربوط به صفحه نمایش رتینا آیفون ها می شود که باعث می شود در شرایط نوری کم هم بتوان سلفی های خوبی گرفت !




بعد از فعال کردن این قابلیت ، هنگام گرفتن سلفی ، صفحه نمایش به رنگ سفید خیره کننده ای در می آید که باعث می شود عکس های با نور ۳ برابر بیشتر ثبت کرد
 
آخرین ویرایش:

Coraline

مدیر تالار پزشکی
مدیر تالار
کاربر ممتاز
آیفون های جدید دقیقا مانند آیفون های سابق میباشد و فقط در داخل آن تغییرات زیادی ایجاد شده است.البته در جنس بدنه آن تغییری ایجاد شده است و از آلومینیوم سری ۷۰۰۰ استفاده شده است که باعث استحکام بیشتری در این آیفون شده است.


همچنین اپل رنگ جدیدی (طلایی سرخ) به رنگ بندی آیفون ۶s و آیفون ۶s پلاس اضافه کرد.

بیایید با هم تصاویری از این آیفون ها ببینیم.



 

Coraline

مدیر تالار پزشکی
مدیر تالار
کاربر ممتاز



اگر به یک فرد عادی یک آیفون ۶ بدهید و بعد از چند دقیقه، آیفون ۶ را از او بگیرید و آیفون ۶s را نشانش دهید، به هیچ نمیتواند تمایز این دو را متوجه شود. این دقیقا همان چیزی است که دقایقی پیش معرفی شد. یعنی اپل آیفون ۶ و ۶ پلاس را یکبار دیگر به کاربران نشان داد و گفت اینها حاصل یکسال تلاش مهندسان و طراحان خبره‌ی اپل است. اما صبر کنید! آیا ۷ هزار نفری که در مرکز بیل گراهام جمع شده بودند متوجه این حقه نشدند؟ چرا شدند، اما اپل بار دیگر قلب همه‌ی آنها را دزدید، اینبار نه با طراحی بلکه با دریایی از امکانات جدید.

آیفون ۶s و ۶s پلاس دارای سیستم عامل آی او اس ۹ خواهند بود که خود دارای ده ها قابلیت جدید از جمله مسیریابی پیشرفته و افزایش قابلیت‌های نقشه، کنترل دیجیتالی خانه و وسایل با نرم افزار Home، قابلیت کار کردن همزمان با دو برنامه، پشتیبانی قدرتمند از اپل موزیک،قابلیت ذخیره‌ی هر فایلی به صورت PDF، قابلیت حذف موقتی اپلیکیشن‌ها، امکان جابجایی سریع از اندروید به آی او اس، امکانات جدید اپلیکیشن Notes، قابلیت پاسخگویی سریع به پیام های مسنجرها، قابلیت های جدید اپلیکیشن Photos، قابلیت کار در حالت Low Power وقابلیت ذخیره یا پیوست هر نوع فایل به ایمیل میباشد. اما جدا از این موضوع میخواهیم ببینیم سری S آیفون های ۶ در هر زمینه، از خودشان چه چیزی برای عرضه کردن دارند؛ بنابراین با ما همراه باشید:

ظاهر؛ هر گردی گردو نیست

۶s و ۶s پلاس هر دو از آلومینیوم ساخته شده اند اما نه آلومینیومی که در ساخت آیفون های قبلی به کار رفته است. آلومینیوم سری ۷۰۰۰ که در ساخت این نسل از آیفون ها از آن استفاده شده است، همانطور که قبلا وعده داده شده بود قرار است تا استحکام بیشتری را نصیب آیفون های اپل کند. همچنین باید بدانید که در ساخت شیشه‌ی آیفون های جدید از شیشه‌های بسیار مستحکمی استفاده شده که با بهره گیری از فناوری یونیزاسیون پیشرفته تولید شده اند و به گفته‌ی اپل، محکم ترین شیشه های بکار رفته در تاریخ آیفون ها (و شاید تلفن های همراه) میباشند.




به جز این موضوع، همه چیز شبیه آیفون ۶ و ۶ پلاس خواهد بود به جز یک تغییر که آنهم در رنگ است. اپل طبق وعده، رنگ طلایی سرخ یا همان Rose Gold را به گزینه های پیش روی خریداران اضافه کرده است که البته به دلیل شباهت آن به رنگ صورتی، بیشتر مورد پسند خانم ها واقع خواهد شد.




اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش هم همان ۴٫۷ و ۵٫۵ اینچ خواهد بود.

سخت افزار؛ به سوی بهترین و فراتر از آن

نسل دوم سنسور تشخیص اثر انگشت یا همان تاچ آیدی قرار است دو برابر سریعتر از نسل قبلی عمل کند. استفاده‌ی دائمی از قابلیت Hey Siri مطابق گزارشهای پیشین و سنسور تشخیص حرکت کمکی از دیگر امکانات جدید است.




خیلی از کاربران حتی از دوربین های آیفون ۴ نیز راضی هستند و دوربین آیفون ۵s برایشان یک دوربین فوق العاده به نظر می‌آید. اما این برای کاربران حرفه‌ای اپل کافی نیست و ارتقای دوربین پشتی (iSight) به ۱۲ مگاپیکسل، با فوکوس خودکار سریعتر و ۵۰ درصد تراکم پیکسلی بالاتر، نتیجه‌ی این زیاده خواهی میباشد. البته نباید از امکان تصویربرداری با کیفیت ۴K هم غافل شویم که در هر فریم، ۸ میلیون پیکسل را شکار میکند.

دوربین جلو (FaceTime) نیز به تبع این ارتقا در دوربین پشتی، به ۵ مگاپیکسل و کیفیت HD نائل آمده است و البته قرار است خود تاچ اسکرین نیز در این میان به دوربین کمک کند. میپرسید چگونه؟ یک چیپست اختصاصی در تاچ اسکرین قرار است نور صفحه را تا سه برابر بالا ببرد تا هنگام عکس برداری با دوربین جلو، صفحه به عنوان فلاش عمل کند و کمبود نور را جبران کند. اپل از این قابلیت با نام Retina Flash یاد میکند.




همچنین یک قابلیت جالب دیگر که اپل آنرا به عکس های جادویی موجود در هری پاتر تشبیه میکند این است که از هر طرف تصویر، ۱٫۵ ثانیه ویدیو ضبط میشود و کاربر درصورت دلخواه، میتواند از آن تصویر، یک عکس متحرک تولید کند.

سنسور A9 اپل با معماری ۶۴ بیتی قرار است در آیفون های جدید، سرعت و قدرتی به مراتب بالاتر از آیفون های ۶ و ۶ پلاس را به ارمغان بیاورد. این موضوع در کنار سنسور دنبال کردن حرکات M9، وای فای و LTE با سرعت بالاتر، همگی برای تجربه‌ی یک استفاده‌ی لذت بخش فراهم شده اند.




و البته قابلیت جدید ۳D Touch که پیش از این همه‌ی ما فکر میکردیم با نام Force Touch معرفی شود. باور کنید پتانسیل های بالای این قابلیت به حدی است که در چندین صفحه مطلب هم نمیگنجد. اپل برای معرفی اولیه‌ی این قابلیت، از نرم افزارهای پیشفرض آی او اس استفاده کرده است؛ به طور مثال شما میتوانید با لمس بر روی یک ایمیل، مقداری از آنرا مشاهده کنید و با افزایش فشار لمس‌تان، مقدار بیشتری از ایمیل را مطالعه کنید.




یا مثلا با لمس طولانی آیکون نقشه، منویی اولیه از آنرا مشاهده کنید و با افزایش فشار، نمایش منطقه بر روی نقشه را ببینید. طی روزهای آینده به طور تفصیلی به بررسی این قابلیت انقلابی خواهیم پرداخت.

قیمت؛ موضوعی که هیچ ارتباطی به قیمت عرضه شده در کشور ما ندارد!




آیفون ۶s در سه حافظه‌ی ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت به فروش خواهد رسید و قیمت مدل تحت قرارداد آنها به ترتیب ۱۹۹، ۲۹۹ و ۳۹۹ دلار خواهد بود. این قیمت ها برای مدل های آیفون ۶s پلاس به ترتیب ۲۹۹، ۳۹۹ و ۴۹۹ دلار است.


قیمت مدل های آنلاک شده که در هر کشوری از جهان قابل استفاده اند نیز در جدول زیر قابل مشاهده است:




بنابراین مهمترین ویژگی های آیفون ۶s و ۶s پلاس به طور خلاصه این ها هستند:


  • فناوری ۳D Touch
  • آلومینیوم و شیشه‌ی مستحکم تر در بدنه
  • اضافه شدن رنگ طلایی سرخ
  • چیپ A9 با معماری ۶۴ بیتی و چیپ M9
  • دوربین iSight دوازده مگاپیکسلی با فوکوس خودکار سریعتر
  • قابلیت فیلمبرداری ۴K
  • دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی با کیفیت HD و امکان استفاده از تاچ اسکرین به عنوان فلاش
  • امکان تهیه‌ی تصاویر زنده و متحرک
  • وای فای و LTE نسل جدید با سرعت بیشتر
  • امکان دسترسی دائمی به سیری با استفاده از عبارت Hey Siri
  • برخورداری از آی او اس ۹
 

Coraline

مدیر تالار پزشکی
مدیر تالار
کاربر ممتاز
مراسم Hey Siri اپل در ۱۰ دقیقه

مراسم Hey Siri اپل در ۱۰ دقیقه

اپل دیروز طی مراسم Hey Siri خود از محصولاتی نظیر آیفون ۶ اس، آیفون ۶ اس پلاس، آیپد پرو، اپل تی وی، آیپد مینی ۴ و شمار دیگری از فناوری‌های به کار رفته در محصولات خود رونمایی کرد. از جمله‌ی تغییرات در آیفون‌های جدید این کمپانی باید به بهره‌گیری از فناوری جدید 3D Touch Display در کنار دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اشاره کرد. آیپد پرو ۱۲.۹ اینجی اپل نیز بالاخره پس از دو سال انتشار انواع شایعات و اخبار معرفی شد تا اپل برخلاف نظر استیو جابز قلم استایلوس خود را با عنوان پنسیل در کنار یک کاور کیبورد برای آیپد پرو ارائه کند.


بخش دیگری از کنفرانس اپل مربوط به اعلام همکاری با هرمس بود که شامل تولید بند‌های جدید برای اپل واچ در کنار طراحی واچ فیس هرمس است.


می‌توانید ویدیویی ۱۰ دقیقه‌ای از مراسم Hey Siri اپل را به نظاره بنشینید:
 

Coraline

مدیر تالار پزشکی
مدیر تالار
کاربر ممتاز
اپل شب گذشته طی مراسمی آیفون‌های جدید را معرفی کرد. آیفون 6S و آیفون 6S پلاس نام نسل جدید از گوشی‌های هوشمند شرکت اپل است که تغییرات ظاهری زیادی نداشته و تنها رنگ رز گلد به مجموعه رنگ‌های آیفون اضافه شده است. به گفته‌ی اپل زمانی که آیفون ۶ اس را در دست می‌گیرید احساسی که با کار کردن با آن به دست می‌آورید را تا به حال در هیچ یک از گوشی‌های هوشمند تجربه نکرده‌اید!

3D Touch



تنها با یک فشارکوچک قابلیت 3D تاچ فعال شده و این امکان را به شما می‌دهد تا کارهای جدید بسیاری را انجام دهید. آیفون جدید قابلیت چند-لمسی را به همراه دارد که راه تعامل کاربران با تکنولوژی را تغییر می‌دهد. با کمک 3D Touch می‌توان کارهایی که قبلا قادر به انجام آن نبودید را انجام دهید، این قابلیت اجازه می‌دهد تا تمامی کارهای ضروری را سریع و بدون هیچ زحمتی انجام دهید. این قابلیت به لطف وجود موتور تپتیک پاسخ و فیدبک را سریعا به کاربر منتقل می‌کند.

دوربین



  • سنسور ۱۲ مگا پیکسلی
  • فیلم‌برداری 4K
  • قابلیت Live Photos
بالاخره اپل سنسور دوربین آیفون‌ها را ارتقا داد و آیفون‌های جدید به سنسور ۱۲ مگا پیکسلی مجهز هستند. علاوه بر این قابلیت فیلم‌برداری 4K و Live Photos نیز به لیست ویژگی‌های جدید دوربین آیفون 6S اضافه شده‌اند. به عقیده‌ی اپل دوربین ۱۲ مگا پیکسلی آیفون‌های جدید پیشرفته‌ترین دوربین گوشی‌های هوشمند دنیا است؛ تصاویر ثبت شده به واسطه‌ی این دوربین دقیق‌تر، واضح‌تر و زیباتر است. رزولوشن در آیفون جدید بیشتر شده و از این‌رو می‌توان ویدئوهایی با رزولوشن 1080p اچ‌دی ضبط کرد. علاوه بر این سنسور دوربین سلفی نیز ۵ مگا پیکسلی شده تا کاربران بتوانند تصاویر اچ‌دی سلفی واضح‌تر و زیباتری را ثبت کنند. همچنین قابلیت Live Photos تجربه‌ای جدید را فراهم می‌کند، به این صورت که در زمان عکاسی دوربین آیفون لحظاتی پس از فشار دادن کلید شاتر روی صفحه‌ی نمایش نیز به ثبت تصاویر می‌پردازد، در صورتی که پس از پایان یافتن فرایند انگشت خود را روی صفحه‌ی نمایش و تصاویر به آرامی فشار دهیم، مجموعه‌ی تصاویر ثبت شده به آرامی به همراه صدا پخش خواهند شد.

پردازنده



  • پردازنده‌ی ۶۴ بیتی Apple A9
  • سی‌پی‌یو۷۰ درصد سریع‌تر
  • جی‌پی‌یو ۹۰ درصد سریع‌تر
آیفون‌های جدید به پردازنده‌ی ۶۴ بیتی اپل A9 مجهز شده‌اند. این پردازنده‌ عملکردی مشابه پردازنده‌ی کامپیوترهای دسکتاپ را فراهم می‌کند. به واسطه‌ی این پردازنده می‌توانید ۷۰ درصد پردازنده‌ی سریع‌تر و ۹۰ درصد پردازنده‌ی گرافیکی سریع‌تری را نسبت یه نسل پیشین داشته باشید.

طراحی



  • آیفون ۶ اس: ۴.۷ اینچی
  • آیفون ۶ اس پلاس: ۵.۵ اینچی
آیفون‌های جدید از لحاظ ظاهری نسبت به نسل پیشین خود تغییری نداشته و از همان ارگونومی بهره می‌برد. اما در ساخت این آیفون‌ها از نوعی آلیاژ جدید آلومینیوم ۷۰۰۰ استفاده شده است. شیشه‌ی این گوشی‌ها بسیار مقاوم بوده و رنگ جدید رز گلد به مجموعه رنگ‌های آیفون اضافه شده است.

تاچ آی‌دی


آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس به سنسور اثر انگشت پیشرفته‌تری مجهز شده است. این سنسور در آیفون‌های دقت بهینه شده و با دقت بیشتری عمل می‌کنند. همانند نسل پیشین گوشی‌های آیفون، به واسطه‌ی تاچ آی‌دی می‌توان از اپل پِی استفاده کرده و پرداخت‌های دیجیتال را انجام داد.

ارتباط‌های مخابراتی



  • ارتباط LTE و WiFi سریع‌تر
آیفون‌های جدید به ارتباط LTE پرسرعت مجهز شده‌اند که در مقایسه با نسل پیشین سرعت آن بسیار افزایش یافته است. LTE در آیفون ۶ اس از چندین باند پشتیبانی می‌کند. زمانی که به یک وای‌فای متصل می‌شوید، آیفون ۶ اس به شما این امکان را فراهم می‌کند تا وب‌گردی‌های خود را سریع‌تر و پرسرعت انجام دهید.

سیستم عامل



  • سیستم عامل موبایل iOS 9
iOS 9 پیشرفته‌ترین نسخه از سیستم عامل موبایل اپل است. این نسخه هوشمندتر شده و امنیت آن نیز افزایش یافته است. اپلیکیشن‌های پیش فرض بسیاری در این نسخه ارائه شده و همچنین سیری نیز به قابلیت‌های بسیاری تجهیز شده است. iOS 9 تعامل بسیاری را با سخت افزار آیفون دارد و می‌تواند به واسطه‌ای پرسرعت برای بهره‌مند شدن از گوشی عمل کند.

لوازم جانبی


چندین لوازم جانبی برای آیفون‌های جدید در نظر گرفته شده که طراحی بخصوصی دارند. قاب‌های در نظر گرفته شده برای آیفون دارای جنس چرم طبیعی و سیلیکون هستند که از گوشی آیفون به خوبی محافظت می‌کنند. علاوه بر این قاب‌های رنگی با جنس فلز برای این گوشی نیز فراهم شده که مشکلی را در حین شارژ ایجاد نمی‌کنند.
 

Coraline

مدیر تالار پزشکی
مدیر تالار
کاربر ممتاز
مقایسه‌ی مشخصات فنی آیفون 6 اس پلاس با گلکسی نوت 5، اکسپریا زد 5 پریمیوم، ال‌جی جی 4 و هواوی میت اس:

iPhone 6s PlusGalaxy Note 5Xperia Z5 PremiumLG G4Mate S
پردازندهApple A9 (64-bit) Dual Core 2GHz Exynos 7420 Quad-core 1.5 GHz Cortex-A53 & Quad-core 2.1 GHz Cortex-A57 Qualcomm MSM8994 Snapdragon 810 Quad-core 1.5 GHz Cortex-A53 & Quad-core 2 GHz Cortex-A57 Qualcomm MSM8992 Snapdragon 808 Quad-core 1.44 GHz Cortex-A53 & dual-core 1.82 GHz Cortex-A57HiSilicon Kirin 935 Quad-core 2.2 GHz & quad-core 1.5 GHz
گرافیکهنوز مشخص نیستMali-T760MP8Adreno 430Adreno 418Mali-T628 MP4
سیستم‌عاملiOS 9 Android OS, v5.1.1 (Lollipop) Android OS, v5.1.1 (Lollipop) Android OS, v5.1 (Lollipop) Android OS, v5.1.1 (Lollipop)
حافظه‌ی رم
1 GB RAM DDR4 4 GB RAM3 GB RAM 3 GB RAM 3 GB RAM
صفحه نمایش
5.5 inches IPS LCD 1080 x 1920 pixels 5.7 inches Super AMOLED 1440 x 2560 pixels 5.5 inches IPS LCD 2160 x 3840 pixels 5.5 inches IPS LCD 1440 x 2560 pixels 5.5 inches AMOLED 1080 x 1920 pixels
تراکم پیکسل401ppi 518 ppi 806 ppi 538 ppi 401 ppi
حافظه‌ی ذخیره‌سازی
16/64/128 GB 32/64 GB 32 GB, 32 GB, 32/64/128 GB
حافظه خارجینداردندارددارد تا ۲۰۰ گیگابایتدارد تا ۱۲۸ گیگابایتدارد تا ۱۲۸ گیگابایت
دوربین اصلی12MP / 4K Video Recording16MP / 4K Video Recording 23 MP, / 4K Video Recording 16 MP / 4K Video Recording 13 MP / 4K Video Recording
دوربین جلو5 MP, 5MP 5.1MP 8MP 8MP / LED Flash
فورس تاچ سه بعدیدارد - سه مرحله‌ای ندارد ندارد ندارد دارد (نسخه‌ی لاکچری)
ضبط ویدیو4K Recording / 2160p 30fps, 1080p 60fps, 720p 240fps 2160p@30fps,1080p@60fps, optical stabilization, dual-video rec 2160p@30fps,1080p@60fps,720p@120fps, HDR 2160p@30fps,1080p@60fps, optical stabilization, HDR, stereo sound 4K Recording
لرزش گیر اپتیکالداردداردمشخص نیستداردمشخص نیست
WiFiWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band,Wi-Fi 802.11 b/g/n
بلوتوثv4.1, A2DP, LEv4.2, A2DP, EDR, LE v4.1, A2DP, LE v4.1, A2DP, LEv4.0, A2DP
جهت یابی
Accelerometer, gyro, proximity, compass, barometer Accelerometer, gyro, proximity, compass, barometer Accelerometer, gyro, proximity, compass, barometer Accelerometer, gyro, proximity, compass, barometer Accelerometer, gyro, proximity, compass, barometer
مسیریابی A-GPS, GLONASS A-GPS, GLONASS A-GPS, GLONASS A-GPS, GLONASS A-GPS, GLONASS
اثر انگشت TouchID fingerprint sensor دارد داردندارد دارد
سیم کارت nanoSIM nanoSIM nanoSIM nanoSIM nanoSIM
باتری Non-removable Li-Po 2,915 mAh battery Non-removable Li-Po 3000 mAh batteryNon-removable Li-Ion 3430 mAh batteryLi-Ion 3000 mAh battery- قابل تعویض Non-removable 2700 mAh battery
وزن ۱۹۲ گرم ۱۷۱ گرم۱۸۰ گرم ۱۵۵ گرم ۱۵۶ گرم
ابعاد 158.2 x 77.9 x 7.3 mm 153.2 x 76.1 x 7.6 mm 154.4 x 75.8 x 7.8 mm 148.9 x 76.1 x 6.3 - 9.8149.8 x 75.3 x 7.2 mm
ColorsSpace Gray, Silver, Gold, Rose Gold Black Sapphire, Gold Platinum, Silver Titan, White Pearl Chrome, Black, GoldGrey, White, Gold, Leather Black, Leather Brown, Leather Red Luxurious Gold, Mystic Champagne, Titanium Grey
جنس بدنهآلومینیوم جدید شیشه و آلومینیوم شیشه و آلومینیوم چرم و پلاستیک آلومینیوم
 

Coraline

مدیر تالار پزشکی
مدیر تالار
کاربر ممتاز
مقایسه‌ی سخت افزاری آیفون ۶s و ۶s پلاس با آیفون های ۶، ۵s و ۶ پلاس

مقایسه‌ی سخت افزاری آیفون ۶s و ۶s پلاس با آیفون های ۶، ۵s و ۶ پلاس

همواره بعد از اینکه آیفون های جدید معرفی میشوند، یکی از چالش هایی که خریداران آیفون با آن مواجه میشوند این است که آیفون های جدید را خریداری کنند یا به سبب کاهش قیمت نسل قبلی، یک ورژن قدیمی تر را تهیه کنند. این موضوع بخصوص در ایران که قیمت ها بسیار بالاتر از بازارهای جهانی است، نمود بیشتری پیدا میکند.

یکی از راه هایی که میتواند کمک کند تا کاربران راحت تر تصمیم بگیرند این است که مشخصات سخت افزاری، قابلیت ها و قطعات آیفون های مختلف را کنار هم بگذاریم تا ببینیم واقعا آیا امکانات جدید، ارزش قیمت بیشتر را دارند یا خیر. در این مطلب در جدول های مختلف میتوانید مقایسه‌ی دو تازه وارد دنیای آیفون ها، یعنی آیفون ۶s و ۶s پلاس را با همدیگر، با آیفون ۵s و با نسل قبلی خودشان یعنی آیفون ۶ و ۶ پلاس را ببینید و تفاوت های آنها را متوجه شوید؛ با ما همراه باشید (برای مشاهده‌ی تصاویر با اندازه‌ی کامل، بر روی آنها کلیک کنید):

[h=3]مقایسه‌ی دو هم تیمی؛ آیفون ۶s در برای آیفون ۶s پلاس[/h]


[h=3][/h][h=3]قیاس ناجوانمردانه؛ آیفون ۶s و ۶s پلاس در برابر آیفون ۵s[/h]



[h=3]رقابت بر سر خرید غول ها؛ آیفون ۶s پلاس در برابر آیفون ۶ پلاس[/h]



[h=3]کدام یک پرچمدار فعلی هستند؛ آیفون ۶s در برابر آیفون ۶[/h]



همچنین در جدول تفصیلی زیر میتوانید مشخصات سخت افزاری و امکانات همه‌ی این مدل ها را در کنار یکدیگر ببینید:


 

Similar threads

بالا