معرفی سایتهای آموزش زبان انگلیسی

s_talone

کاربر فعال تالار زبان انگلیسی ,
کاربر ممتاز
سلام
فکر کنم این سایت هم بتونه کمکتون کنه
http://www.languageguide.org/english/


Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly, Laugh uncontrollably, And never regret anything that made you smile..​

زندگي كوتاه است، قواعد را بشكن، سريع فراموش كن، به آرامي ببوس، واقعاً عاشق باش، بدون محدوديت بخند، و هيچ چيزي كه باعث خنده ات ميگردد را رد نكن...
 

roz_1221

عضو جدید
سلام دوستان

امروز می خوام تجربه ی 4 ساله ی خود را در زمینه جستجوی بهترین سایت های آموزش زبان در اختیار شما بگذارم. سایت هایی که معرفی میکنم بهترین سایت هایی هستن که به شما اجازه میدن به صورت رایگان از تمام امکاناتشون استفاده کنید. این سایت ها تمام چیز هایی که در مورد آمورش زبان هست در اختیار شما میگذارن از جمله دیکشنری(به صورت نرم افزار و کتاب)، کتاب های آموزشی، دوره های آموزشی صوتی وتصویری، نرم افزار های آموزش زبان و خیلی چیزهای دیگه. زبان همه سایت ها انگلیسی است اما در زمینه زبان های مختلف برنامه و فایل دارند.













(زبان سایت آخر روسی هستش و فقط از ساعت 8:30 تا 10:30صبح به وقت تهران می شه ثبت نام کرد )
برای ترجمه ی سایت میتونید از مترجم گوگل استفاده کنید



سایت های زیر از نظر سطح کیفیت نسبت به سایت های قبلی در درجه ی دوم قرار دارند







سایت آخر برای کسانی که دوست دارند به قصد تحصیل به خارج از کشور بروند بسیار مفید است
 
آخرین ویرایش:

samal

عضو جدید
معرفی وبلاگ دانلود منابع اموزشی انگلیسی

معرفی وبلاگ دانلود منابع اموزشی انگلیسی

دانلود کتابهای اموزش و تقویت انگلیسی (لغات وگرامر.اموزش مکالمه .نگارش ) . دانلود نرم افزارهای اموزش و تقویت انگلیسی . دانلود مجموعه های اموزش و تقویت انگلیسی اعم از ویدیوهای اموزش انگلیسی وفایلهای صوتی اموزش انگلیسی . دانلود انواع دیکشنری انگلیسی به انگلیسی ( کمبریج . اکسفورد .لانگمن و...) و دیکشنریهای انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی .دانلود منابع ازمون تافل و ایلتس .همه و همه بصورت رایگان در این وبلاگ

http://kardoonline.mihanblog.com

خوشحال می شم
اگر نظرات شمادوستان را درموردوبلاگ بدونم
 

Arasp

عضو جدید
من تازه عضو سایت شدم.

چیزی که جالب برام بود این بود که تو این همه صفحه در مورد سایت های آموزش زبان
کسی سایت ما رو معرفی نکرد در حالی که اگر شما آموزشگاه زبان رو در گوگل سرچ کنید . ما اولین یا دومین گزینه هستیم !  

آموزشگاه اینترنتی زبان های خارجی ایزبان
 

s_talone

کاربر فعال تالار زبان انگلیسی ,
کاربر ممتاز
با عرض سلام
من فکرکنم این سایت ها هم بد نیست برای یادگیری زبان

پیروزی آن نیست كه هرگز زمین نخوری، آن است كه بعداز هر زمین خوردنی برخیزی
Victory is not never to fall, It is to rise after every fall
 

programmer1389

عضو جدید
معرفي سايتهايي كه بصورت انلاين ميتونن متون شما رو ترجمه ميكنن

معرفي سايتهايي كه بصورت انلاين ميتونن متون شما رو ترجمه ميكنن

اوليش رو خودم ميزارم لطفا بقيه كمك كنن تا تايپيك خوبي بشه
http://translate.google.com/#en|fa|
 

Sarp

مدیر بازنشسته
ده وب سایت برای یادگیری روزانه لغات انگلیسی

ده وب سایت برای یادگیری روزانه لغات انگلیسی

همه می دانیم که یادگیری لغات و اصطلاحات انگلیسی به صورت روزانه و به زبان عامیانه چقدر ارزشمند است و قصد ندارم از اهمیت یادگیری زبان انگلیسی صحبت کنم.

در زیر ۱۰ تا از بهترین سایت هایی که شما می توانید دامنه لغات خود را افزایش دهید معرفی خواهد شد ، ضمن این که این سایت ها اکثرا سبک و ساده هستند و شما می توانید با تلفن همراه خود به این سایت ها سر بزنید و زبان انگلیسی خود را غنی تر کنید و یا با عضویت در خبرنامه سایت روزانه بر دامنه لغات خود بیافزاید .



Wordsmith



سایت Wordsmith.org یکی از بهترین ها یادگیری لغات انگلیسی است و دارای چند سرویس مختلف می باشد . مثلا با ثبت نام در سرویس newsletter هر روز در صندوق میل های شما یک لغت جدید با توضیحات آن قرار خواهد گرفت.


Weboword



در این سایت هر روز یک لغت بوسیله یک کارتون مصور خواهد شد .


Wordia



این سایت کاملا یک دیکشنری مصور هست که همراه با توضیحات نوشتاری درباره یک لغت به شما یک ویدئوی کوتاه میده که در اون یک فرد به صورت خیلی جالب و فان یه لغت رو توضیح میده و در کنار یادگیری سرگرم کننده هم هست .


Vocab Vitamins



این سایت هم دارای خبرنامه هست که هر روز یه لغت جدید با توضیحات کامل و تلفظ آن (در یک فایل صوتی ) به میل شما خواهد آمد.


Save The Words



یک سایت زیبا از نظر طراحی است که تلاش می کند تا روی لغاتی که کمتر شناخته شده هستند در زبان انگلیسی تمرکز کند و لغاتی که در حال حذف شدن از گفتار هستند را دوباره جا بندازد .
 

s_talone

کاربر فعال تالار زبان انگلیسی ,
کاربر ممتاز
لغات پر کاربرد در زبان انگلیسی

لغات پر کاربرد در زبان انگلیسی

با سلام به همه علاقه مندان به زبان انگلیسی
می خواستم در این تاپیک در رابطه با لغات پرکاربرد زبان گفت و گو کنیم برای شروع من یک نرم افزاری را برای دانلود گذاشته ام که امیدوارم بتونه به بالا بردن سطح زبان شما کمک کنه

<LI style="TEXT-JUSTIFY: kashida; TEXT-ALIGN: justify; TEXT-KASHIDA: 0%; MARGIN: 0cm 0cm 0pt; COLOR: steelblue; tab-stops: list 36.0pt; mso-list: l0 level1 lfo1" dir=rtl class=MsoNormal>1100 لغت پركاربرد در اخبار انگلیسی: 64 صفحه با حجم 1.18 مگابايت
 

s_talone

کاربر فعال تالار زبان انگلیسی ,
کاربر ممتاز
سلام

دقیقا باید چکار کنیم

؟؟؟
سلام دوست عزیز
در این تاپیک به وب سایت و یا نرم افزار هایی که دارای لغات پرکاربرد و حیاتی می باشند که میتونه به بالا رفتن سطح زبان کمک بکنه بپردازیم و حالا می خواستم نظرتون رو در این مورد بدونم خوشحال می شوم اگر کمکم کنید

Essential English Words اولین کتاب صوتی از مجموعه ششگانه ای میباشد که به منظور آشنایی زبان آموزان با کلمات پر کاربرد زبان انگلیسی تدوین یافته است . کلمات فوق که با دقت فراوان و بر پایه مطالعات دقیق انتخاب شده اند و تقریبا 95% از مکالمات عادی و یا حتی نیمه تخصصی زبان انگلیسی را پوشش میدهند .
شیوه متعارف این سری از کتابها ( گرچه دارای نسخه چاپی و یا PDF نمیباشند ) دقیقا به فرم کلاسیک کتابهای لغت تنظیم گردیده است که طی آن پس تلفظ کلمه ، معنی آن و در برخی موارد مثالهای از کاربرد آن گفته خواهد شد .


محتوی کتاب شامل 60 فایل MP3 میباشد که در هر کدام به طور متوسط 20 کلمه توضیح داده شده است . کیفیت فایلها 128 کیلوبیت بر ثانیه و کاملا در حد قابل قبول میباشد .
همچنین فهرست لغات ، کلید پاسخ برخی تمرینات و نمونه ای فایلهای صوتی به صورت جداگانه با عنوان Sample تقدیم عزیزان گردیده است .
برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



حجم فایل : 105 مگابایت
http://www.mihanblog.com/blog/post/----------دانلود قسمت اول | دانلود قسمت دوم | دانلود نمونه و فهرست
پسورد فایل فشرده:
www.takdownload.ir
 

Sarp

مدیر بازنشسته
منابع رایگان یادگیری زبان انگلیسی را از کجا پیدا کنیم؟

منابع رایگان یادگیری زبان انگلیسی را از کجا پیدا کنیم؟

كساني كه قصد يادگيري زبان انگليسي را دارند مي‌توانند از منابع متعددي براي اينكار استفاده كنند؛ منابعي از قبيل: انواع كتاب‌هاي آموزش گرامر، كتاب‌هاي مربوط به آزمون‌هاي استاندارد از قبيل TOEFL، GMAT، GRE، IELTS و غيره، نرم‌افزارهاي كمك‌آموزشي مختلف براي بهبود لهجه، كتاب‌هاي ساده‌سازي‌شده‌ي داستان به زبان انگليسي، كتاب‌هاي صوتي براي تقويت قدرت شنوايي، منابع صوتي و تصويري مختلف، واژه‌نامه‌هاي تخصصي و عمومي، يادگيري زبان انگليسي براي كودكان، منابع آموزشي زبان انگليسي براي معلمان، و امثال آن.

معمولاً براي يافتن چنين منابعي به گوگل مراجعه مي‌كنيم اما امروز مي‌خواهم سايتي به نام EnglishTips را معرفي كنم كه همه‌ي اينها را يكجا جمع‌آوري كرده و به رايگان در اختيار خوانندگان خود قرار مي‌دهد.

اين سايت يكي از بهترين سايت‌هايي است كه بيش از ۲۵۰۰۰ منبع يادگيري زبان انگليسي را به رايگان ارائه مي‌دهد. بعيد است دنبال منبعي خاص براي يادگيري زبان انگليسي باشيد و نتوانيد اينجا پيدا كنيد. اين سايت هم قابليت جستجو داشته و هم طبقه‌بندي خوبي از منابع ارائه داده است. ضمناً مي‌توانيد منابع را بر اساس ميزان محبوبيت آنها براي خوانندگان ديگر نيز مرتب كرده و بنابراين منابع معتبرتر را يافته و دانلود كنيد.

طبقه‌بندي منابع اين سايت در زير آمده است. اعداد نشان‌داده‌شده در داخل پرانتر، تعداد منابع مربوطه در هر طبقه مي‌باشد.

Daily English Lesson!
Articles & Collections
265
Coursebooks
4199
» GRAMMAR 701
» ESP 412
» KIDS 2038
» ONLY FOR TEACHERS 1743
Exam Materials
208
» TOEFL 122
» IELTS 135
» FCE 127
» CAE 58
» CPE 52
» GRE 60
» GMAT 53
» BEC 14
» RUSSIAN STATE EXAM 32
» MATURA EXAM 39
» OTHER EXAMS 208
Fiction literature
2235
» GRADED READERS 887
Periodicals
2216
Non-Fiction
3996
» TOURISM AND CULTURES 474
» SELF-IMPROVEMENT 1191
» SCIENCE LITERATURE 1642
» » LINGUISTICS 1229
» » MATHS 429
» » MEDICINE 989
Multimedia
455
» AUDIO 1205
» VIDEO 421
» LEARNING VIDEOS 755
Dictionaries
1444
Audiobooks
2362
Software
756
Movies

Other
739


ضمناً براي دانلود منابع، نياز به ثبت‌نام رايگان در سايت مي‌باشد.


منبع: تفريح‌وار هر روز يك نوشتار http://www.tafreevar.com/525/where-to-find-free-english-resources-online#ixzz18251CI29
 

s_talone

کاربر فعال تالار زبان انگلیسی ,
کاربر ممتاز
دانلود Essential English Words 4 کتاب صوتی رایج ترین لغات زبان انگلیسی ۴۰۰۰
امروزه کتاب های الکترونیکی یکی از مهمترین ابزارهای کمک آموزشی جهت فراگیری زبان به زبان آموزان می باشند. کتابی را که امروز در سایت میهن دانلود برایتان آماده کرده ایم یکی از معروف ترین کتاب های کمک آموزشی زبان انگلیسی می باشد. کتاب صوتی ۴۰۰۰iEssential English Words شامل مجموعه ای از رایج ترین لغات زبان انگلیسی بوده که به منظور آشنایی زبان آموزان با کلمات رایج زبان انگلیسی منتشر شده است. این کتاب دارای ۶ مجموعه است که پس از قرار گرفتن نسخه شماره ۱ ، ۲ و ۳ آن در سایت امروز نسخه شماره ۴ این مجموعه برای دانلود شما کاربران محترم قرار داده ایم. همچنین لازم به ذکر است که لغات موجود در این کتاب ها بر پایه مطالعات دقیق انتخاب شده و تقریبا ۹۵ درصد از مکالمات عادی زبان انگلیسی را پوشش میدهند. توجه داشته باشید که این ۶ مجموعه به صورت کتاب های صوتی می باشد و به صورت یک کتاب الکترونیکی با فرمت PDF نبوده در واقع به شکل کلاسیک کتابهای لغت تنظیم گردیده که طی آن پس تلفظ کلمه معنی آن و در برخی موارد مثالها و تمرین هایی از کاربرد آن گفته خواهد شد.

پسورد فایل: www.ojansoft.com
لینک دانلود با حجم 111 مگابايت | لینک دانلود كمكي

برچسب ها: دانلود دیکشنری, دانلود لغات رایج زبان انگلیسی, دانلود نرم افزار اموزش زبان انگلیسی, دانلود نرم افزار کمک اموزشی زبان انگلیسی, دانلود کتاب 4000 Essential English Words, دانلود کتاب الکترونیکی, دانلود کتاب اموزش زبان انگلیسی, دانلود کتاب صوتی اموزش زبان, دانلود کتاب پرکاربرد ترین لغات زبان انگلیسی
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
دیکشنری آنلاین آریان پور
www.aryanpour.com/
 

biomass

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام به همه دوستان باشگاه

من دانشجو هستم و از اونجايي كه وقت نميشد كلاس زبان ثبت نام كنم يا ساعتاي اون با كلاسام تداخل داشت از طريق مسنجر بيلوكس تونستم به پيشرفت زبانم كمك كنم توي روم Free English Learning به همراه استادم و بقيه شاگردها جو خوبي بوجو د اومده براي يادگيريه زبان.
امتيازش اينه كه ساعت 10 - 12 شب برگزار ميشه و راحت ميتونين به همه كارتون برسين بعد بياين و با لذت زبان كار كنين و تقويتش كنين:gol:
من براتون لينك رو مينويسم حتما يه سر بزنين من كه راضي هستم شما هم امتحان كنين
اين آدرس وبسايته كه تازه درست شده http://www.english-at-beyluxe.tk/ ميتونين ثبت نام هم بكنين و از بقيه امتيازاتش بهره مند شين و همونطور كه تو سايت هم هست ميتونين زمان برگزاري كلاس رو ببينين .

و اينم آدرس وبلاگ كه قبل از افتتاح سايت بوده و شامل درس هاي قبلهhttp://englishatbeyluxe.blogfa.com/
در ضمن ميتونين نرم افزار بيلوكس رو از همين وبلاگ دانلود كنين
اگه سوالي بود حتما برام پيام بذارين با كمال ميل جواب ميدم:gol:

منتظرتون هستم حق نگهدار
 

skyplex

کاربر فعال
دوستان به غیر از بی بی سی چه سایتی سراغ دارید که با لهجه بریتیش زبان اموزش بده؟
 
بالا