معرفی جدید ترین فیلمهای اکشن دنیا

mohadese esmaeeli

عضو جدید
best-2021-action-movies.jpg

فیلم اکشن جدید و فیلم های سینمایی اکشن اکران شده در سال 2021 از سرگرمی های جذاب عاشقان فیلم و سریال است. حتی برخی گیمرها علاقه زیادی به تمایشای فیلم های اکشن جدید جهان دارند. در این نقد و بررسی سعی کردیم لیستی از بهترین فیلم های اکشن 2021 دوبله فارسی و همچنین جدیدترین فیلم های اکشن اکران شده را معرفی کنیم. شاید برایتان جالب باشد که بدانید دهه گذشته شاهد اکران لیست بلند بالایی از فیلم اکشن جدید بودیم. البته تعریف بهترین فیلم های اکشن 2021 از دیدگاه هر شخصی متفاوت است. برخی ها فیلم های اکشن 2021 را در صورتی می پسندند که بازیگر مورد علاقه آنها در نقش اول فیلم ظاهر شود، برخی نیز فیلم های کارگردان مورد نظر خود را جزء بهترین فیلم های اکشن 2021 می دانند. ده ای نیز فارغ از همه این معیارها فیلم های جدید اکشن را بر اساس نمره ای که در سایت های معتبر نقد و بررسی فیلم و سریال مانند IMDB، راتن تومیتوز، متاکریتیک و… وجود دارد مورد سنجش قرار می دهند.

فیلم اکشن جدید​

از آنجایی که فیلم های اکشن روز دنیا بازخورد زیادی دارند و جامعه مخاطبان آن ها بسیار گسترده است طبیعتا تاثیر بسیار زیادی در زندگی هنری بازیگران و کارگردانان نیز خواهند داشت. از دهه 70 میلادی و به علت پیشرفت در فناوری های تصویربرداری و ساختن جلوه های ویژه شاهد رشد این ژانر بودیم. اغلب کارگردانان و بازیگران بزرگ سینما نیز به خاطر حضور در همین فیلم های اکشن روز دنیا به شهرت رسیدند. همه این ها نشان دهنده تاثیر زیاد فیلم های اکشن جدید روز دنیا بر زندگی حرفه ای یک بازیگر و یا یک کارگردان است. در سال 2021 شاهد تولید فیلم های اکشن زیادی بودیم. اگر چه پاندمی کرونا، تاثیر زیادی در روند ساخت فیلم ها گذاشت، اما هر طور شده کمپانی های فیلم سازی سعی کردند در طول پاندمی، فیلم های خود را بسازند. در ادامه یک لیست 30 تایی از بهترین فیلم های جدید اکشن در سطح جهان را گردآوری کرده ایم. این فیلم ها جدیدترین فیلم های اکشن بشمار می روند که در سال 2021 اکران شده اند.

1- فیلم جدید اکشن بدون پشیمانی Without Remorse​

بدون پشیمانی به عنوان یکی دیگر از جدیدترین فیلم اکشن ساخته شده توسط تام کلنسی از روی رمانی با همین نام و به نویسندگی خود تام کلنسی در سال ۱۹۹۳ ساخته شده است. فیلم سینمایی اکشن جدید بدون پشیمانی نیز مانند اغلب فیلم ‌ها قرار بود در سال ۲۰۲۰ نمایش داده شود، اما به دلیل کرونا نمایش آن به امسال موکول شد. داستان این فیلم این گونه است که این فیلم روایتگر انتقام جویی شخصی به نام جان کلارک است. خانواده جان توسط نیروهای روسی به قتل رسیده اند و برای همین جان قصد دارد انتقام مرگ همسرش را از نیروهای روسی بگیرد. اما در این راه متوجه می ‌شود که یک دسیسه بزرگ علیه آمریکا و نیروهای نظامی آن به وجود آمده و جان باید به آنها کمک کند....
این فیلم قرار بود در سال 1994 و بابازی کیانو ریوز ساخته شود. اما کیانو ریوز در آن سال درخواست دستمزد 7 میلیونی داشت. از این رو پروژه متوقف شد. چرا که بودجه این فیلم آن هم در سال 1994 به این حد نبود. این فیلم در واقع یک فیلم اکشن جدید سیاسی است و تقابل بین روسیه و آمریکا را در حوزه سیاسی و جاسوسی نشان می دهد. از این رو فیلم های اکشن 2021 بدون پشیمانی به عنوان فیلم آمریکایی اکشن ارزش دیدن دارد. فیلم بدون پشیمانی به عنوان یک اکشن جدید در بهار 2021 میلادی اکران شد. فیلم های جنگ فردا و اخطار قرمز از لحاظ محتوا با فیلم بدون پشیمانی شباهت دارند.

Without-Remorse-movie.jpg

2- فیلم سرزنش Blame​

فیلم اکشن جدید سرزنش یکی از فیلم‌ های جنایی و البته با محوریت جوانان است، در این فیلم بازیگران زیادی به ایفای نقش پرداخته‌ اند که عمده انها را نوجوانان و جوانان تشکیل می دهند. داستان از این قرار است که چند جوان برای گذراندن تعطیلات به یک خانه قدیمی در اطراف شهر می روند. اما دچار یک طوفان شدید می شوند و چالش های زیادی برای آنها به وجود می آید...
داستان این فیلم شاید برای شما تکراری باشد! چرا که خیلی از فیلم های ترسناک و جنایی چنین داستانی را دارند! فیلم برداری این فیلم یکی از اصلی ترین چالش های گروه فیلم برداری بود. چرا که آنها باید در طول یک گرداب قطبی فیلمبرداری می کردند! گرداب قطبی جبهه ای از هوای بسیار سرد است که معمولا در زمستان در نزدیکی های قطب شمال به وجود می آید. اگر به فیلم سینمایی اکشن جدید سرزنش علاقه مند شدید،می توانید فیلم هایی مانند سرخ شده و شرق کوه ها را نیز تماشا کنید.

Blame-movie.jpg

3- جنگجویی از آسمان The Warrior From Sky

یکی از کشورهایی که در چند سال اخیر به طور جدی روی فیلم های جدید اکشن و هیجان انگیز تمرکز کرده است، کشور چین است. فیلم اکشن جدید جنگجویی از آسمان، که علاوه بر این که در ژانر اکشن و رزمی است، اما بیشتر مباحث درون آن علمی-تخیلی و افسانه ای است! البته بیشتر فیلم‌ های شرقی از این ویژگی استفاده می کنند. داستان فیلم جنگجویی از آسمان در مورد خدای باستانی جنگ در چین است که باید در مقابل خدایان دیگر که با شیاطین متحد شده‌ اند مبارزه کند. او از مقبره ای به نام اشک بر می خیزد و بعد از مبارزات شدید به طور تصادفی وارد یک سرمین به نام چو می ‌شود. پادشاه سرزمین چو لشکری بزرگ برای کمک به خدای جنگ تدارک می بیند...
فیلم جنگچویی از آسمان از بهترین فیلم های اکشن 2021 است. این فیلم در واقع مانند اکثر فیلم های آسیای شرقی بیشتر از مفاهیم مانند جادو! سود برده است. صولا افسانه های شرقی مفاهیم کلیشه ای را دنبال می کنند. این فیلم هم از این قاعده مستثنا نیست! اگر علاقه مند به دیدن فیلمی پر از صحنه های اکشن هستید، این فیلم را تماشا کنید. اما انتظار یک داستان پرکشش و غنی را از آن نداشته باشید! فیلم اکشن 2021 جنگجویی از آسمان از فیلم های فانتزی و تخیلی است که البته مفهومی ماورایی و آخرالزمانی نیز دارد. فیلم های زیر از لحاظ محتوایی شبیه فیلم جنگجویی از آسمان هستند. فیلم های سوبوک و گاردین.

movie-The-Warrior-From-Sky.jpg

4- فقط یک رویای دیگر Just Another Dream​

فیلم اکشن جدید فقط یک رویای دیگر یکی از فیلم های جذاب و تخیلی و البته درام است که در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است. داستان این فیلم این گونه است که یک دختر توانایی پیشگویی را به دست آورده است. اگرچه خیلی از پیشگویی های او درست از آب در می آید، اما باید به همه ثابت کند که این توانایی او واقعی است و او دچار توهم نشده است!
اگر چه داستان فیلم اکشن 2021 فقط یک رویای دیگر تکراری است اما شخصیت پردازی و بازی خوب بازیگران ضعف های فیلم نامه را پوشانده است. این فیلم مفاهیم روانشناسی Self-fulfilling prophecy و یا Self-defeating prophecy (پیشگویی شکوفا و مخرب) را به خوبی توصیف می کند. فیلم اکشن جدید یک رویای دیگر از جمله تربلرهای رازآلود ساخته شده در سال 2021 است. تم روانشناسی و بسیار جالب این فیلم به همراه صحنه های اکشن آن، باعث شده است تا این فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم های اکشن جدید 2021 شناخته شود. اگر به فیلم اکشن جدید یک رویای دیگر علاقه مند هستید، می توانید فیلم هایی مانند سرچشمه های من و سعادت را هم که از نظر ماهیتی شبیه آن هستند تماشا کنید.

Movie-Just-Another-Dream.jpg

از همان ابتدای دهه 70 میلادی که سازندگان فیلم های هالیوودی دریافتند فیلم های اکشن سود خوبی دارد، سرمایه گذاری های زیادی روی فیلم های اکشن جدید شد. برخی از کمپانی ها که خیلی کم به سمت ساخت فیلم های اکشن می رفتند، حالا روی این نوع فیلم ها سرمایه گذاری های کلانی انجام می دهند. مثلا شرکت تولید کننده فیلم نتفلیکس بیشتر بر فیلم های خانوادگی تاکید داشت اما حالا فیلم های اکشن روز کشورهای لهستان و ژاپن را هم حمایت می کند! فیلم اکشن جدید و ساخت آن یک گزینه رقابتی بین فیلم سازان امروزی است. فیلم های اکشن روز دنیا فروش بسیار خوبی در گیشه داشته اند و همین موضوع ثابت کرده است که مخاطبین فیلم های اکشن کم نیستند! تولید فیلم های اکشن جدید در سال های گذشته بسیار اهمیت یافته است، چرا که فیلم های اکشن به ژانر محبوب علاقمندان دنیای فیلم و سریال تبدیل شده اند.
 

پیوست ها

  • movie-The-Warrior-From-Sky.jpg
    movie-The-Warrior-From-Sky.jpg
    348.1 کیلوبایت · بازدیدها: 2
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Similar threads

بالا