مدعي قوي‌ترين مرد ايران، چگونه آدم كشت؟

ar.noorian

عضو جدید
کاربر ممتاز
گروه حوادث:به‌رغم خبرهاي منتشره در باره تسليم امير قرايي به پليس امينت پس از انجام جنايت روز چهارشنبه جنت‌آباد،خبرهاي شنيده حاكي از كذب بودن اين مطلب و فراري بودن وي است.

اطلاعات دريافتي خبرنگار تهران امروز حاكي است امير قرايي پس از ارتكاب قتل با شمشير سامورايي بلافاصله از محل متواري شده و تحقيقات پليس براي دستگيري وي تا كنون به جايي نرسيده است.




جنايت 3ميليوني چگونه رقم خورد؟


امير قرايي يكي از قوي ترين مردان ايران و شركت كننده مداوم مسابقه قويترين مردان ايران ، از سالها قبل با علي مقتول حادثه رفاقت داشت.


متهم اما سر مبلغ 3 ميليون تومان پول با علي مشكل پيدا كرده و همين موضوع كدورتي عميق را بين آنها ايجاد كرد.بر سر همين مسئله چندين بار بين آنها مشاجره پيش آمد و حتي يك بار نيز متهم به قصد تسويه حساب جلوي خانه مقتول رفته بود كه با وساطت مادر علي قضيه خاتمه يافته بود.


روز حادثه مقتول با چند نفر از دوستان خود به سفره خانه اي سنتي در جنت آباد جنوبي رفته بود و در آنجا مهماني را برگزار كرده بود.


حول و حوش زمان شام بود كه امير قرايي به همراه يكي از برادران خود شمشير سامورايي به دست به در سفره خانه آمده و با ارسال پيامكي به مقتول وي را از حضور خود مقابل سفره خانه مطلع كرد.


وي در اين پيامك از مقتول خواسته بود براي روشن شدن تكليف 3 ميليون تومان پول مقابل در بيايد.


مقتول نيز با يكي از دوستان خود سفره خانه را ترك كرده و نزد وي آمده بود.


پس از گفت و گويي مختصر بين طرفين به يكباره درگيري خونيني بين آنها پيش آمد و متهم با استفاده از شمشير سامورايي ضربه‌اي محكم به مقتول وارد كرد. وي سپس ضربه اي نيز به دوست علي زد و 4 انگشت وي را از دستانش جدا كرد.


متهم سپس محل حادثه را ترك كرده و مقتول نيز هنوز آنقدر سرپا بود كه خود را به درمانگاهي در همان حوالي رساند اما دقايقي بعد براي هميشه از هوش رفت. با توجه به وخامت حال علي بلافاصله وي با آمبولانس به بيمارستان پيامبران در بلوار فردوس منتقل شد.


چند ساعت بعد انگشتان دوست علي كه از محل حادثه در فريز گذاشته شده بود به دست او پيوند خورد اما پزشكان مرگ مغزي علي را به خانواده وي كه در آن ساعت شب با گريه و زاري خود را به بيماستان رسانده بودند اعلام كردند.


خانواده مقتول نيز به‌رغم داغ بزرگي كه از اين خبر نابهنگام به آنها وارد شده بود دست به اقدامي انسان دوستانه زده واعضاي سالم بدن وي را به بيماران نيازمند اهداي عضو اهدا كردند .


اين پرونده همان ابتدا توسط پليس امنيت پيگيري شد ولي تلاش ماموران براي دستگيري امير قرايي به جايي نرسيد.


سرانجام روز جمعه پرونده به دادسراي جنايي تهران فرستاده شد و بازپرس شهرياري دستور احضار پدر و يكي از برادران متهم را صادر كرد. بازجويي از اين دو نفر پشت درهاي بسته صورت گرفت.
 

Similar threads

بالا