محافظت گوشی های سری N نوکیا Kaspersky Mobile Security 7.0.32

MOSHIRGSM

عضو جدید
Kaspersky Mobile Security يکی از بهترين و مطمئن ترين راه حل ها برای محافظت گوشی های سری N از حملات اينترنتی، برنامه های ويروسی و اسپم ها می باشد.اين نرم افزار همچنين باعث افزايش امنيت گوشی شما در برابر دزدی ها و از دست رفتن داده ها می شود.

Anti-Theft Protection
برای حفاظت گوشی در برابر دزدی.شما می توانيد دسترسی صاحب جديد را قطع کنيد،اطلاعات ،پيغام ها و ارتباطات مهم خود را از راه دور پاک کنيد. شما حتی می توانيد بفهميد صاحب جديد گوشی چه کسی است.

SMS-Block
بعد از دزديده شدن گوشی شما می توانيد با فرستادن يک اس ام اس پنهانی گوشی خود را قفل کرده و پاسورد جديدی برای آن بگذاريد.

SMS-Clean
اين ويژگی علاوه بر جلوگيری از دريافت اس ام اس های ناخواسته ، باعث می شود که گوشی و سيم کارتتان را از هرگونه پيغام نامناسبی پاک کنيد.

SIM Watch
دو ويژگی بالا هنگامی کار می کنند که گوشی شما در حال کار و استفاده از سيم کارت اصلی باشد. سارقان گوشی بعد از سرقت آن ،سيم کارت را خارج کرده و بعد به کار خود ادامه می دهند.اين ويژگی از دسترسی سارق به اطلاعات شخصی شما بر روی سيم کارت جلوگيری کرده, بدون اينکه سارق بداند به شما اطلاعات شماره جديد را می دهد.

Antivirus Protection
تمام اس ام اس ها ، ام ام اس ها و ايميل های دريافتی به طور خودکار جستجو می شوند تا ويروسی در آنها موجود نباشد.شما حتی می توانيد برای اسکن گوشی خود زمانی را معين کنيد تا به دنبال داده های ويروسی بگردد و در صورت وجود پاک و يا قرنطينه کند.

Firewall
شما می توانيد با انتخاب کردن کردن درجه حفاظت از آی پی تان امنيت گوشی خود را بالا ببريد.

Anti-Spam For SMS/EMS/MMS
شماره تلفن ه ا، متن ها و .... ناخواسته را ميتوانيد به ليست سياه اضافه کنيد تا ديگر مزاحمتی برای شما و گوشی تان به وجود نيايد.شما همچنين می توانيد آن ها را دوباره به ليست سفيد خود باز گردانيد.

Automatic Updates
شما می توانيد در هر زمان آنتی ويروس خود را از طريق WAP/HTTP (GPRS, EDGE, WiFi, ...)l و يا کامپيوتر به روز نماييد.
از اینجا دانلود کنید.............
 
بالا