مجموعه کامل کارتون های جذاب Looney Toons لونی تونز

samyar2011

عضو جدید
بیش از یک هزار اپیزود کارتونی لونی تونز از کمپانی معروف برادران وارنر ( وارنر برادرز ) را در این مجموعه استثنایی و بی نظیر برای شما گردآوری کرده ایم
تمام شخصیتهای دوست داشتنی یک قرن صنعت انیمیشن Warner Brothers
در ایران متاسفانه این کارتون های فوق العاده از تلویزیون به صورت کامل پخش نشد و کودکان و نوجوانان از این کارتون های زیبا بی نصیب ماندند ! گرچه تقریبا همگی با آن آشنایی دارند و قسمتهایی از آن را دیده اند و مجذوب زیبایی ها و بامزگی های آنها شده اند !!
پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل
قیمت : فقط 31800 تومان
خوشحالیم که می توانیم بخشی از خاطرات زیبای گذشته را تقدیم شما کنیم .
با ما رویاهای زیبای دیروز را دوباره زنده کنید
تنها و تنها با
فروشگاه های آنلاین زنجیره ای هزار و دوشب
کمپانی معروف برادران وارنر دست به اقدام جدیدی زده است. این شرکت از تمامی شخصیت های کارتونی دوست داشتنی و قدیمی خود در مجموعه ای به نام The Looney Tunes Show استفاده کرده است. در این سریال، در هر قسمت شاهد داستانی متفاوت خواهید بود و مهره های داستان همواره در حال تغییر هستند. باگز بانی و دافی داک شخصیت های اصلی این سریال و قسمت های مختلفش هستند. ماجراهای بسیار جالبی در این مجموعه تلویزیونی به وقوع می پیوندد.
پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل
قیمت : فقط 31800 تومان

تمام کارتون های زیبای بامزه و خاطره انگیز لونی تونز در یک جا !
با این مجموعه فرزندان خود را سالهای سال سرگرم نگاه دارید !
آرشیو کامل صدها سری کارتون این مجموعه از سال 1929 تا سالهای اخیر !!

نکته : کارتونهای لونی تونز به زبان اصلی هستند و به دلیل زیبایی هایشان دوبله و غیر دوبله تفاوتی در درک آن ایجاد نمی کند !
بیش از یک هزار اپیزود کارتونی لونی تونز از کمپانی معروف برادران وارنر ( وارنر برادرز ) را در این
مجموعه استثنایی و بی نظیر برای شما گردآوری کرده ایم
مجموعه کامل کارتونهای زیبای Looney Toons در 22 دی وی دی
کمپانی بزرگ کارتون و فیلم سازی برادران وارنر در سال 1929 شروع به ساخت مجموعه طنز کارتونی نمود که تولید آن بدلیل طرفداران بسیار در سرتاسر دنیا مدت های مدید ادامه داشت.
لونی تونز تلفیقی از چند مجموعه جداگانه با شخصیتهای خاص که آمیزه ای توامان از هوش، حماقت، شیطنت و خباثت هستند.
محبوبیت، شخصیت پردازی و تکنیک ساخت بامزه و دوست داشتنی این کارتون ها و شخصیت ها همگی به گونه ای بود که این سری برنامه ها بارها برنده جایزه اسکار و بهترین جوایز سینمایی دنیا گردیده است.
پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل
قیمت : فقط 31800 تومان


برخی از محبوبترین شخصیتهای آن عبارتند از :
باگز بانی (خرگوش با مزه و شروری که همیشه یک هویج در دست دارد) ،
دافی داک (اردک موذی، بد شانس و دوست داشتنی قصه)،
سیلوستر (گربه بد شانسی که همیشه به دنبال به دست آورد تویتی قناری کوچک است و هرگز موفق نمی شود!)،
توییتی (جوجه قناری کوچک، دوست داشتنی و باهوش که همیشه از دست گربه فرار می کند)،
پپه (راسوی بدبو و بی ادب و عاشق پیشه ! )،
کایوت و رود رانر ( گرگ احمقی که هرگز نمی تواند کوکو دونده جاده را شکار کند! یا همان کارتون میگ میگ )
المر فاد (شکارچی احمق که حیوانات همیشه سرش کلاه می گذارند)
پورکی پیگ ( خوک احمق قصه)
ماروین مارتیان (آدم فضایی کوچک)
تازمانیا ( شیطان تاسمانی احمق که موفق در شکار و ترساندن نمی شود)
فاگهورن لگهورن ( خروس بزرگ و مغروری که همیشه با سگ همسایه در حال جدال است)
یوسمیت سام ( شکارچی کابوی مکزیکی با سیبیل های بلند)
اسپیدی گونزالز (موش مکزیکی کوچک و بسیار سریع و علاقمند به غذاهای تند)
گرانی ( شخصیت مادر بزرگ و صاحب تویتی و سیلوستر که همیشه توییتی را از دست سیوستر گربه نجات می دهد )
پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل
قیمت : فقط 31800 تومان


در ادامه توضیحات مربوط به بعضی از کارکترهای اصلی این مجموعه های کارتون را به اختصار معرفی می کنیم :
باگزبانی ( بانی خرگوشه ) (به انگلیسی: Bugs Bunny)‏
یک شخصیت انیمیشنی است که در سری کارتون‌های لونی تونز و مری ملودیز هنرنمایی می‌کند. این شخصیت توسط کمپانی تولیدات لئون اسلینگر ساخته شده‌است که بعدها در سال ۱۹۴۴ تبدیل به کمپانی برادران وارنر شد. باگز که یک خرگوش شبه انسان است در انیمیشن های کوتاه در دوران طلایی انیمیشن‌های آمریکایی هنرنمایی می‌کند و حضور کوتاهی هم در جاهای دیگر از جمله در فیلم‌های غیر انیمیشنی داشته‌است.
بر اساس کارتون ۵۰ Years and Only One Grey Hare او در ۲۷ ژوئیه سال ۱۹۴۰ در بروکلین نیویورک در لانه خرگوشی در ابت فیلدز در خانهٔ بروکلین داجرز متولد شد. اما در واقع او ساختهٔ دست تعدادی از انیماتورهای مختلف بود. از جمله تاکس آوری که کارگردانی وایلد هار اولین کارتونی که باگز در آن ظاهر شد با او بود. وهمچنین رابرت مک کیمسون که شخصیت نهایی باگز را طراحی کرد. طبق طراحی باگزبانی، مل بلانس (به انگلیسی: Mel Blanc)‏ شخصی که صدای باگز را در می‌آورد لهجهٔ فلات باش دارد
باگزی تکیه کلام‌های متعددی دارد که معروفترین آن (اوه چه خبرا دکی؟) می‌باشد. که معمولاً آن را در هنگام جویدن هویجش می‌گوید. او علیرغم آرامشی که دارد مهم ترین شخصیت لونی تونز است. بی توجهی گستاخانهٔ او باعث شد که در طول جنگ جهانی دوم و پس از آن محبوب تماشاچیان آمریکایی باشد. او همچنین نماد کارتون‌های لونی تونز و کمپانی برادران وارنر می‌باشد.

تاز یا شیطان تاسمانی
شخصیتی کارتونی آفریده شده توسط استودیو برادران وارنر است که در مجموعه تلویزیونی لونی تونز حضور داشت. پیش از آنکه وارنر برادرز کارتونز در سال ۱۹۶۴ به کار خود پایان دهد، این شخصیت تنها در پنج فیلم کوتاه حضور پیدا کرد؛ ولی تبلیغات و حضور تلویزیونی این شخصیت باعث شد که محبوبیت آن در دهه ۱۹۹۰ بالا برود. در این دهه، مجموعه اختصاصی تاز به نام تاز-مانیا آغاز به کار کرد و تاز یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های کارتونی کودکان شد.
ایده اصلی طراحی تاز در دهه ۱۹۵۰ توسط رابرت مکیمسون و از روی رفتار راستین شیطان‌های تاسمانی در حیات وحش شکل گرفت
پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل
قیمت : فقط 31800 تومان

میگ میگ و کایوت (به انگلیسی: Wile E. Coyote and Road Runner)‏
نام دو شخصیت کارتونی است که یکی کایوت و دیگری یک کوکو دونده (به انگلیسی: Greater Roadrunner)‏ است و هر وقت که کایوت در تلاش است که رودرانر را بگیرد ناموفق می‌ماند. وایل ای گرگه و رودرانر دوشخصیت کارتونی برگرفته شده ازسری کارتون‌های لونی تونز و مری ملودی هستند. شخصیت‌های گرگه و رودرانر در سال ۱۹۴۸ در انیمیشنی به کارگردانی چاک جونز برای کمپانی برادران وارنر ساخته شدند. درحالی که قالب اولیه خلقتشان کار نویسنده‌ای بنام مایکل مالتز بود. در۱۶ قسمت اولی که مالتز نوشته بود این دو شخصیت در یک مسافت طولانی نمایشی هنرنمایی می‌کردند که برای پخش در کارتون‌های تلویزیونی ساخته شده بود.
در هر قسمت کایوت گرگه به جای استفاده از غرایز حیوانی و حیله گری از دستگاه‌های مضحک و نقشه‌های پیچیده برای دنبال کردن طعمه‌اش استفاده می‌کند. کایوت گرگه هم چنین بصورت جداگانه در ۵ قسمت از کارتون‌های باگزبانی (به انگلیسی: Bugs Bunny)‏ به عنوان دشمن ظاهر شده‌است. در حالی که عموماً کایوت در قسمت‌های کوتاه میگ میگ و کایوت ساکت است اما با لهجه ی خالص در این سفر تک نفره صحبت می‌کند و با صداگذاری مل بلانس خودش را بعنوان وایل ای گرگه ی نابغه معرفی می‌کند. رودرانر فقط با آوای (میگ میگ) از خودش صدا در می‌آورد و گاهی هم سرو صدا می‌کند. آوای میگ میگ را پل جولین صداگذاری کرده‌است.
توئیتی(به انگلیسی: Tweety)‏
نام یک پرنده خیالی از گونه قناری زرد است که که در ۴۸ پویانمایی از پویانمایی‌های دوره طلایی حضور داشت. توئیت به معنی آواز پرنده است.
پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل
قیمت : فقط 31800 تومان



پکیج عظیم انیمیشن‌های سینمایی کیفیت HD با دوبله فارسی
کلکسیون کامل کارتون های جذاب Looney Toons لونی تونز
کلکسیون کارتون های بی کلام و خنده دار
کلکسیون استثنایی کارتون های قدیمی
 

Similar threads

بالا