مجازات مرگ در انتظار دزد هوسران

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
دادگاه كيفري قزوين اعلام كرد:
مجازات مرگ در انتظار دزد هوسران ....:surprised::warn:


جام جم آنلاين: مردي كه به اتهام آزار و اذيت يك نوعروس و سرقت طلاهاي وي، دستگير شده و در زندان به سر مي‌برد، در دادگاه كيفري استان قزوين محاكمه و به اعدام در ملأ عام محكوم شد.






به گزارش «جام‌جم»، 20 آبان سال گذشته، داماد جواني خانه‌اش واقع در شريف‌آباد البرز از استان قزوين را ترك كرد تا به محل كار خود برود. پس از خروج مرد از خانه، دقايقي بعد زنگ در خانه به صدا درآمد. وقتي نوعروس خانه به سمت حياط رفت و در را باز كرد، با مرد غريبه‌اي روبه‌رو شد كه خود را مامور شركت گاز معرفي كرد و از زن جوان خواست اجازه دهد وي براي بررسي كنتور گاز وارد خانه‌اش شود.


مامور قلابي شركت گاز وقتي كنتور را بررسي كرد، از زن صاحبخانه خواست اجازه دهد براي بررسي دقيق‌تر و اطلاع از عدم نشت گاز خانه، محل نصب بخاري را هم مشاهده كند كه آن زن پذيرفت و بعد خودش به سمت يكي از اتاق‌ها رفت تا قبض گاز دوره قبل را بياورد و به او نشان دهد. دقايقي بعد، نوعروس قصد خارج‌شدن از اتاق را داشت كه متوجه شد مامور قلابي شركت گاز مقابل در ورودي اتاق ايستاده است. زن صاحبخانه با ديدن او وحشت كرد و از آن مرد خواست آنجا را ترك كند؛ اما اين مامور قلابي به التماس‌هاي وي توجهي نكرد و با تهديد چاقو ، او را مورد آزار و اذيت قرار داد. نوعروس در حالي كه بشدت آسيب ديده بود، قصد فرار از خانه را داشت كه مرد مهاجم او را دوباره كتك زد و بعد به زور طلاهاي وي را به سرقت برد.
مرد مهاجم از ترس اين كه زن صاحبخانه پس از فرار وي، ماجرا را به پليس اطلاع دهد، تصميم به قتل وي گرفت و با چاقويي كه در دست داشت، چند ضربه به وي زد كه زن جوان بيهوش كناري افتاد.


هوشياري همسايه راز گشود
در همين هنگام، يكي از همسايه‌ها كه در حال بازگشت به خانه‌اش بود، متوجه مردي شد كه سراسيمه از خانه زن همسايه خارج شده و شروع به دويدن در خيابان كرده است. زن همسايه كه به اوضاع مشكوك شده بود،‌به سمت خانه نوعروس رفت و چند بار در خانه را به صدا درآورد، اما زن صاحبخانه پاسخي به وي نداد.


اين زن به آرامي وارد خانه نوعروس شد و چند بار او را صدا زد. وقتي براي يافتن وي در حال بررسي اتاق‌ها بود، متوجه شد كه صداي ناله‌هاي خفيف از يكي از اتاق‌ها شنيده مي‌شود. پس از وارد شدن به اتاق با زن صاحبخانه روبه‌رو شد كه با ضربه‌هاي چاقو بشدت زخمي شده و به سختي نفس مي‌كشد. زن همسايه با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفت و از ماموران تقاضاي كمك كرد.
پس از اين تماس، ماموران انتظامي همراه نيروهاي امدادي اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و زن زخمي را براي درمان به يكي از بيمارستان‌هاي شهر انتقال دادند و با تلاش پزشكان، وي از مرگ حتمي نجات پيدا كرد.
ماموران پس از اطلاع موضوع به بيمارستان مراجعه كردند و به تحقيق از شاكي پرداختند.
ماموران با به دست آمدن اطلاعاتي از مرد مهاجم، به چهره‌نگاري او پرداختند و جستجو براي يافتن وي آغاز شد تا اين كه چند روز بعد، در جستجوهاي پليسي، متهم در يكي از محله‌هاي شهر دستگير شد و در بازجويي‌هاي فني به آزار و اذيت و سرقت از نوعروس اعتراف كرد.


اعتراف به 2 نيت پليد
متهم در اظهاراتش به پليس گفت: به خاطر بيكاري با تهديد چاقو از مردم پول زور مي‌گرفتم. بعد از آن تصميم به سرقت اموال زنان تنها گرفتم.
متهم ادامه داد: چندي قبل از اين حادثه، خانه ديگري را شناسايي كردم و منتظر ماندم تا شوهر وي از خانه خارج شود. پس از اطمينان از اين موضوع، به عنوان مامور شركت گاز وارد آن خانه شدم و زن صاحبخانه را با تهديد به مرگ، مورد آزار و اذيت قرار دادم و با سرقت پول و طلاهايش فرار كردم. متهم افزود: پس از ارتكاب اين جرم وقتي از سوي پليس دستگير شدم، آزار و اذيت و سرقت از زن شاكي را انكار كردم و قاضي نيز با استناد به همين گفته‌هاي دروغين، مرا در دادگاه تبرئه كرد و آزاد شدم. وي ادامه داد: بعد از آن، اين بار به خانه نوعروس رفتم و او را در دام خود گرفتار كردم. پس از سرقت طلاهاي زن جوان و آزار و اذيت وي، تصميم به قتل او گرفتم، اما گمان نمي‌بردم با آن ضربات متعدد چاقو، او زنده مانده باشد.


با ثبت اظهارات مرد هوسران، او با قرار قانوني روانه زندان شد و پس از پايان تحقيقات، پرونده قضايي با صدور كيفرخواست به دادگاه كيفري استان قزوين ارسال و مرد متهم چند روز قبل محاكمه شد. پس از پايان محاكمه و اخذ آخرين دفاع از متهم در دادگاه، قضات دادگاه كيفري استان قزوين وارد شور شدند و مرد شرور را به اتهام ارتكاب به جرم شيطاني به اعدام در ملأ عام محكوم كردند.

 

samane joon

عضو جدید
ببين چه دنياي كثيفيه ....
اميد وارم دختر بيچاره سر زندگيش برگرده و شوهرش به دليل گناه ناكرده تركش نكنه
 

me-myself

عضو جدید
کاربر ممتاز
ببين چه دنياي كثيفيه ....
اميد وارم دختر بيچاره سر زندگيش برگرده و شوهرش به دليل گناه ناكرده تركش نكنه

اینجا ایرانه
خیلی از مردا به جسم زنشون بیشتر اهمیت میدن تا روحش
واسشون شاید مهم نباشه که زنشون بی گناهه و روح پاکی داره
خیلی احتمال داره شوهر این خانومه زنش رو ترک کنه حتی اگه این کار رو نکنه هزار تا منت میذاره که آره من زنمو بخشیدم چون دوسش دارم و ..................
اینجا زن به خاطر گناه ناکرده مجازات میشه:cry:
این حرفی رو که زدم از روی حدس نیست
این حرف رو از خیلی از مردا شنیدم که اگه این اتفاق واسه زن من بیوفته نمیتونم باهاش زندگی کنم.
البته همه ی مردا اینقدر پست و کثیف نیستن
 

mehdi metal 84

عضو جدید
امان از دست خانمها که تا یه چیزی میشه شروع میکنن به بمباران علیه مردای بیچاره!!!!!!
 

archi_arch

مدیر بازنشسته
متهم افزود: پس از ارتكاب اين جرم وقتي از سوي پليس دستگير شدم، آزار و اذيت و سرقت از زن شاكي را انكار كردم و قاضي نيز با استناد به همين گفته‌هاي دروغين، مرا در دادگاه تبرئه كرد و آزاد شدم.
مملکتو!
دلمون خوشه قاضی و قوه قضاییه داریم!!
حالا کو محکمه ای که اون قاضی بیخرد رو محکوم و مجازات کنه؟!
 

hd_memar

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
چه جوری یه ادم می تونه اینقدر کثافت بشه؟!
 

Similar threads

بالا