ماسک خانگی برای داشتن موهایی درخشان

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
بیشتر شما از موهای آسیب دیده و خشن و نازک برخوردار هستند و این مسئاله باعث نگرانی آن ها در مورد موهایشان می شود ولی باید بدانید که هیچ روشی به اندازه ی درمان های خانگی و استفاده از ماسک ها تاثیر گذار و ارزنده و همچنین مقرون و به صرفه نیست .


1- ماسک آووکادو و تخم مرغ : این ماسک از مخلوط کردن دو قاشق غذاخوری عسل با یک عدد آووکادوی پوست کنده و خرد شده و همچنین یک عدد تخم مرغ تهیه می شود، پس از این که این مواد را به خوبی مخلوط کردید ، مواد ماسک را به روی موهای خیس شده ی خود مالیده و به خوبی ماساژ دهید و پس از ۳۰ دقیقه موهایتان را به آب گرم و شامپوی مخصوص نوع موهایتان بشویید.



2. ماسک روغن آووکادو و سس مایونز: دو قاشق غذاخوری روغن آووکادو را با یک فنجان سس مایونز مخلوط کنید و به روی موهای خود بمالید ، این ماسک نوعی ماسک نرم کننده برای موهای شما به حساب می آید، و پس از ۳ ساعت موهایتان را با آب و شامپو بشویید.





3. ماسک لیمو و سرکه : مقدار مساوی از آب لیموی تازه را با سرکه مخلوط کرده و به موهای خود بمالید و به خوبی ماساژ دهید و پس از چند ساعت موهایتان را با آب شستشو دهید، این ماسک بسیار مناسب موهای فر و چرب می باشد.






4. ماسک آلوئه ورا و عسل : مقدار مساوی از ژل آلوئه ورا وعسل را باهم مخلوط کنید و به روی موهای خود بمالید و پس از ۱۰ دقیقه موهایتان را با آب بشویید.




5. ماسک قهوه : مقداری از قهوه ای را که آماده ی خوردن کرده اید به موهایتان بمالید و به خوبی موهایتان را ماساژ دهید و پس از ۳۰ دقیقه موهایتان را با آب و شامپوی مناسب بشویید، این ماسک مناسب موهای رنگ شده می باشد.



6. ماسک ماست :
مقداری ماست پر چرب را به روی موهایتان بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا اندازه ای که ماست کاملا جذب موهایتان شود و پس از ۳۰ دقیقه موهایتان را با آب و شامپو بشویید ، این ماسک مناسب موهای خشک می باشد و موها را بسیار درخشان می کند.





7. ماسک سرکه : موهایتان را کمی مرطوب کنید و مقداری سرکه ی سفید را به روی موهایتان اسپری کنید و پس از ۱۰ دقیقه درخشان شدن موهایتان را ببینید و این کار را به مدت یک ماه ، هر روز انجام دهید.

 

Girlicious

عضو جدید
کاربر ممتاز
عزیزم اینجا ایرانه اواکادو از کجا بیاریم؟
 

Similar threads

بالا