لعنت به زلزله که انگار فقط از ما می کشد

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
برنامه 90 تحت تاثیر زلزله آذربایجان شرقی
فردوسی پور جور تلویزیون را کشید


درحالی که انتقادات شدیدی از سوی مردم و رسانه ها به عملکرد اخیر تلویزیون وجود دارد ، عادل فردوسی پور در اقدامی تحسین برانگیز، مسابقه پیامکی این هفته برنامه 90 را به زلزله زدگان اخیر کشور اختصاص داد.
برنامه شب گذشته 90 با توجه به زلزله اخیر در آذربایجان شرقی کاملا تحت تاثیر این اتفاق تلخ قرار داشت به طوری که این بار، این برنامه به دور از جنجال ها و حاشیه های همیشگی بیشتر حال و هوای معنوی و نوعدوستی داشت. حتی نظر سنجی برنامه را به ابراز هم دردی با هموطنانمان اختصاص داد و خواسته شد که یک پیامک بدون متن بزنند.
در نهایت بیش از 4 میلیون و 200 هزار نفر در این نظرسنجی شرکت و جملات خود را ارسال کردند. فردوسیپور گفت که مسئولان اعلام کرده اند درآمد حاصل از شرکت بینندگان در این نظرسنجی را به بازماندگان زلزله اختصاص میدهند.
در اکثر دقایق این برنامه بسیاری از اهالی فوتبال روی خط ارتباطی برنامه آمدند و به جای مطرح کردن مسائل فنی بیستر از تاسف خود مبنی بر حادثه زلزله در آذربایجان شرقی و درخواست از مردم برای کمک به هموطنان آذری صحبت کردند.
مسعود مرادی میهمان بخش داوری برنامه بود. همچنین رفعتی کمک داور بین المللی روی خط آمد و اعلام کرد خداحافظی اش از داوری قطعی است و بازنخواهد گشت.
علی دایی سرمربی راه آهن در تماس تلفنی با این برنامه درباره سفرش به اهر و بازدید از مناطق زلزله زده توضیحاتی داد.
محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم اعلام کرد مهدوی کیا بخشی از قرارداد خود را به مردم حادثه دیده اهدا کرده است.
در ادامه فردوسی پور به مدیرعامل پرسپولیس گفت شما که بازیکن میلیاردی می گیرید بخشی از آن را به مردم کمک کنید که رویانیان گفت: این حرف شما درست نیست و باید این مبالغی را که می گویید ثابت کنید. شما از المپیک برگشته اید و دو هوایی شده اید!
رویانیان با بیان اینکه قبول دارد ورزشکاران المپیکی مبالغ ناچیزی می گیرند گفت: حاضرم در صورت تایید مسئولان به رشته های مدال آور کمک کنم.
کریم باقری نیز روی خط برنامه آمد و گفت: قرار است چهارشنبه به تبریز بروم و کسانی که شماره مرا دارند با من تماس بگیرند تا کمک هایشان را به مردم حادثه دیده برسانم.
غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ در تماس با این برنامه اعلام کرد خواهان همکاری با کیروش است و در پاسخ به این سوال که فکر می کنید جام حذفی برگزار می شود یا خیر گفت: ما برنامه این جام را ریخته ایم و فکر می کنم جام حذفی برگزار شود.
امیر قلعه نویی نیز روی خط آمد و گفت: باید از علی دایی تشکر کرد که کاری پهلوانی انجام داد و به اهر رفت. ما نیز آماده هستیم در تعطیلات بعدی لیگ با تراکتورسازی بازی کنیم.
وی همچنین از پیشنهاد یک باشگاه خارجی با مبلغ 5.5 میلیون یورو به نکونام خبر داد و گفت: این بازیکن در استقلال می ماند و برای هماهنگی نیاز به زمان دارد.
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزارش تصویری کامل و امداد رسانی TractorFC به یکی از ده های محروم هریس که تنها 21 خانواده توش زندگی میکرد

این روستا بیش از 5 کیلومتر جاده خاکی داشت که به خاطر همین راه یکی از محرومترین های استان به حساب میاد


این اولین بار است که زلزله ای به این وسعت در کشور روی می دهد و رسانه ها نه تنها پوشش کافی نمی دهندبلکه کمک های خارجی را هم رد می کنند حالا هم درست ۲۴ ساعت پس ازاین دو زلزله وسیع همه خطوط تلفن و آب وصل شده کمک رسانی به اتمام رسیده و باز سازی هم شروع شده!!

از یه طرف کمکهای خارجی رو پس میزنند و از طرف دیگه شماره حساب اعلام میکنند

وزیر کشور اعلام میکنه که آواربرداری تموم شده ولی هنوز حتی دستشون به بعضی روستاها که 100% تخریب شدن نرسیده!

به 600 - 700 تا روستا در کمتر از 24 ساعت به طور کامل رسیدگی شد، همه رو از زیر آوار درآوردن کمکم نمی خوان ، تازه از فردام میخوان بازسازی رو شروع کنن. یعنی چی؟

فقط سازمان حلال اهمر روز اول سر زده و چادرهای خودشون پهن کردن
جالب اینجاست که مردم این روستا قدری با شعور و صادق و با معرفت بودن که هر چی وسایل دادیم گفتن ما اینو داریم یا این مقدار واسه ما کافیه شما بقیه رو ببرین فلان روستا
فقط به مسئولین بگین که شما که هی میگین آوار برداری شده آوار برداری شده اصلا به این ده سر زدین یا اسم این ده رو تا حالا شنیدین که آوار برداری هم کنین ؟
این ده دهی بود به نام Qərə Dərə (قره درق)
طبق آماری که گرفتیم اهالی این روستا در زمین لرزه اول خونه هارو ترک کردن وه به خاطر همین مسئله اصلا تلفات جانی نداشتن
ولی کل خونه ها با خاک یکسان شده عکسها مربوط را در زیر مشاهده بفرمائید

منبع : تراکتور اف سی TractorFC
 

ssara2025

عضو جدید
کاربر ممتاز
اول از همه به همه هموطنام تسلیت میگم .
خدا به بازمانده ها صبر بده :gol:
در ثانی الان هیشکی به اندازه اونایی که آسیب دیدن تو رنج و عذاب نیستن . قول میدم به دو هفته نرسیده همه اینایی که اینجا اینطور با تعصب از کمک به زلزله زده ها حرف میزنن ، یادشون میره .
فقط اون بنده های خدا می مونن با تمام سختی ها و سرمایی که پیش رو دارن .
نمی دونم چرا یه عده فقط منتظر یه فرصت هستن تا فقط بتونن ازش به نفع خودشون بهره برداری کنن. فقط میتونم بگم ، استفاده از رنج و عذاب دیگران ، پست ترین کارهاست.
امروز همه امون جوگیر میشیم و کلی اظهار نظر و تنفر و ... میکنیم . ولی در نهایت این مردم زلزله هستن که شبا خونه ای ندارن که برن توش و تو تنهایی برای عزیزی که از دست دادن گریه کنن .
این مردم زلزله هستن که باید تو بی کسی و سختی عزیز ترینهاشونو به خاک سرد گور بسپرن .
میشه خواهش کنم این دعواهای الکی رو تموم کنین .
این دعواها و گلایه ها باید از دو سه هفته دیگه شروع شه ، وقتی که مسئولین برای اسکان و بازسازی کم کاری کردن . الان براشون دعا کنید و اگه میتونید کمک کنید . هرقدر که کوچیک باشه، ولی برای اون بنده های خدا یه روزنه امیده .
 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=2]بيا اي هم وطن! به ياري آي[/h] زبان بسته
و من چون روزه بشكسته
دريغ از جرعه آبي و
دريغ از قرص ناني جو
صداي مهيبي بود
و بعد از آن زمين لرزيد
ملائك فرش گسترده
و من با تكه سنگي روزه بشكستم
و با آجرها پياپي باريده بر سفره!

و مادر زير آوارست
و من نمي دانم!
چرا تقاص سستي ديوار من دادم!؟

كمي آن سو
مردمي خندان
و غافل از مصيبت ها
صداي قهقهه سايه مي افكند بر
صداي شيون مادر
صداي گريه كودكي بي كس
صداي مانده از آوار ،
همين است و تنها بس

زمين تنگ دل تنگم
و بيگانه همسنگم!
طنين خنده ِ بي جا
خود از اشك كودك شرم آموخت
و من پيوسته بر گفته استاد يقين داشتم:!

"گمان كردم كه با من همدل و همدين و همدردي
بـــه مـــردي بـا تو پـيـوسـتـم نـدانستم كه نامردي
چـه گويم اي همه سازِ تو بي قانون و هر دمبيل
تــو را يكشـب نشد ساز و نوا در راديو تعطيل

تــرا تـنـــبـور و تنبك بر فلك مي شد مرا شيون
كنون تنها علي مانده است و حوضش چشم ما روشن"


كنون اينجا هست و صد ها بم
يكايك سست ديوار
فرو ريخته بر آوار
زمين ِ سخت، بوسه بر پاي برهنه مي اندازد
و من با دلي لرزان و چشمي ابر آلود
و من تنها،
و من بي كس،
كنار نعش ياران و چشمان خسته از گريه
و من تشنه
الا ياران! همينجا آسمان دلگير و
"هوا بس ناجوانمردانه سرد است!"

من از هر آنچه غير از دوست، رستم!
بيا اي هم وطن!
به ياري آي و گير از دستم.

TƏBRİZLİ.M.S.T

(Tutulmaz)

يكشنبه سياه

بسم الله الرحمن الرحيم

إنا لله وإنا إليه راجعون،با نهايت تأثر و تألم درگذشت هموطنان،همزبانان عزيزتر از جانمان در پي سانحه زمين لرزه آزربايجان را تسليت عرض مي نماييم.اگرچه نه مانند شما اما خانه ها و دل هاي ما نيز با شما لرزيد ما را تنها در غم خود شريك ندانيد ما خود صاحب عزا هستيم.تأخير پيغام تسليت رسمي به خاطر شوكه وارده بود والبته تصميم گرفتيم اين بار قبل از سخن عمل كنيم!
از پروردگار متعال براي درگذشتگان طلب مغفرت ، براي سانحه ديدگان طلب شفاي عاجل داريم خداوند بزرگ بازماندگان اين سانحه را صبر ايوبي دهد.
هواداران تيم فوتبال تراختور آزربايجان مراتب تقدير و تشكر خود را از كمك هاي مادي و معنوي جمهوري آزربايجان ، تركيه و ساير كشورهاي همسايه اعلام مي دارند.
مساعدت هاي ورزشكاران ، هنرمندان،ارگان ها و شركت هاي خصوصي،باشگاه هاي ورزشي و تمامي هم وطنان عزيزمان جدا از هر رنگ و قوميتي از جاي جاي كشور موجبات دلگرمي سانحه ديده گان و مسكني بر درد قلب تپنده ايران،آزربايجان گشت اجر عزيزان با خداي متعال،بدون شك ياري ها عزيزان در لوح محفوظ پروردگار و خاطر فراموش ناكار مردم آزربايجان حك شد.اين امتحاني بود كه مردم ايران بار ديگر سربلند و سرافراز از آن بيرون آمدند.
اميدواريم مساعدت هاي مردم بزرگوار ايران و به خصوص آزربايجان به عزيزان آسيب ديده تا بازگشت ايشان به شرايط عادي همچنان ادامه يابد.


جامعه روشنفكر آزربايجان،عدم توجه رسانه ملي به اين ضايعه دلخراش در 24 ساعت آغازين پس از حادثه و عدم توجه كافي رسانه ملي پس از 24 ساعت ابتدايي به اين بلاي جانگداز را محكوم مي نمايد.
بايكوت خبري،در اولويت قرار گرفتن اخبار نامهم خارجي و همچنين پخش برنامه هاي طنز در روزهايي كه بخشي از مردم كشور زير آوار مانده اند احساسات مردم آزربايجان و مردم آگاه ايران را جريحه دار كرد.
اعلام نادرست تعداد از دست رفتگان و مجروحان،اطلاعيه هاي نادرست كمك رساني و پوشش مناطق و روستاهاي صعب العبور ،ريجكت برخي كمك هاي مردمي و دولتي كشورهاي همسايه به بهانه ناهماهنگي با مسؤلين كشوري نمي تواند سوء مديريتي زير ساختي در كشور را توجيه نمايد.

غم آزربايجان غم ايران است،عزاي عمومي در آزربايجان عزاي عمومي در ايران است.عدم توجه رسانه به اين موضوع و برپا كردن ساز و دمبيل از راديو و تلوزيون به اصطلاح ملي ،دعوت به آرامش مسؤلان بومي اي كه به موقع حادثه و پس از حادثه در محل حاضر نبودند! نمي تواند قوت قلبي براي مردم آزربايجان باشد!

يكشنبه 29 مرداد ساعت 19:40 ،استاديوم سهند آزربايجان

اين بار به جاي پيراهن سرخ، همگي با پيراهن سياه در سوگ عزيزان از دست رفته خواهيم نشست.لطفاً به احترام از دست رفتگان يك دقيقه پس از سوت بازي سكوت كنيم.
به احترام عزيزان از دست رفته،
به احترام مردمي كه فارغ از هر رنگ و زباني هنوز انسانيت در وجود دارند،
و در سوگ مسؤلان و در سوگ رسانه ملي.

TƏBRİZLİ.M.S.T

(Sarp)



منبع: تراکتور اف سی ( TractorFC.com )
 

shanim

عضو جدید
کاربر ممتاز
زرقان تعداد امامزاده ۵۰ بیمارستان صفر
اهر تعداد امامزاده ۴۱ بیمارستان یک
رئیس جمهور منتخب ! در راه عربستان برای شرکت در اجلاس سازمان همکاری اسلامی برای حل بحران سوریه به جای حل مشکل مردم زلزله زده ...
بی‌ توجهی‌ به این مصیبت واسه اینکه اجلاس سران اسلامی در ایران با مشکل روبرو نشه ...
و و و...
من نمیفهمم چقدر انسان بیگناه دیگه باید کشته بشن تا به خودمون بیایم ؟
 

nafis...

مدیر بازنشسته
بی توجهی مسولین و نوجه بیش از حد به اجلاس غیر متعهد ها:eek::warn:

اولا"لعنت به زلزله نفرستید
ثانیا" زلزله از ترکه ها نکشه پس از کی بکشه
هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی عالی پیش میری،داری به هدفت نزدیک میشی(البته فقط هدف خودت:cool: )
چون نه دلت به حاله این مردم میسوزه، و نه از روی دلسوزی پست میدی:cool:
فقط یه لبخند میتونم برای پستت بزارم:smile:
 

آذر دخت

عضو جدید
زلزله و سیل و طوفان و از این چیزا همیشه تو کشور بوده...
ولی بدیش اینه که بیشتر ماها فقط یه مدت کوتاه دلسوزی می کنیم و بعد این حادثه فراموش میشه..
امیدوارم مسئولین بی خیال از کنار این قضیه نگذرن.. چون فصل سرما تو راهه و این بنده خداها باید زیر کدوم سقف زندگی شونو ادامه بدن خدا می دونه.
 

Sarp

مدیر بازنشسته
من دیروز ورزقان و روستاهای اطرافش بودم
به دلیل اتلاف وقت در راههای پرپیچ و خم و سنگلاخ و صعب العبور با وجود ماشینهای شاسی بلند نتونستیم به شهرهای هریس و اهر برسیم




بار ما عمدتا کفش بود و در این چند روز اولین اکیپی بودیم که کفش پخش میکردیم




طبق پرس و جوهایی که از مردم آسیب دیده داشتم تنها کمک هلال احمر چادر و پتو به تعداد محدود بوده
و غیر این هیچ کمکی از طرف دولت به مردم نرسیده
کل کمکهای رسیده از طرف مردم بوده




پس لطفا کمکاتون رو در اختیار هلال احمر نذارید
به خدا این کمکها به دست مردم نمیرسه !




اگر کمک نقدی دارید به حساب یکی از کمپین های مردمی که بهشون اعتماد دارید واریز کنید
و اگر کمک غیر نقدی دارید در اختیار کمپینهای مردمی که در اکثر شهرها فعال شده بگذارید




دیروز یک کانتینر از طرف بچه های تهران راهی تبریز شده
و همچنین محموله بار از طرف مشهد








لطفا کمکهاتون محدود به این چند روز نباشه
این مردم تا ماه ها نیاز به کمکهای مردمی دارند




شاید هزار تومن و یا یک بطری آب معدنی از نظر شماها چیزی نباشه
ولی این کمکهای به ظاهر ناچیز هم در کنار هم خیلی به درد میخورند




کمپین دانشجوهای دانشگاه آزاد و دانشگاه تبریز در این چند روز میلیونها تومن کمک از طرف همه شهرها و چندین کشور خارجی دریافت کرده اند و امروز صبح یک اکیپ شامل 5 دستگاه نیسان وانت و 20 نفر راهی منطقه شده اند




بیشترین اقلام مورد نیاز برای مردم که تونستم برآورد کنم شامل :
پتو
کفش
مواد بهداشتی و شوینده
لباس گرم (کاپشن و بافتنی)
لباسهایی مثل شلوار و پیرهن و جوراب و . . .
انواع چراغ
مواد غذایی مثل برنج و روغن خوراکی (مردم زلزله زده خواستار برنج بودند)
یخ و کلمن
شیر خشک و پوشک و پماد سوختگی و پودر بچه و لباس نوزاد برای کودکان
پد بهداشتی
لوازم مورد نیاز برای توالتهای صحرایی




اینها مهم ترین اقلامی هستند که طبق دیده هام مردم نیاز دارند




شکر خدا مواد خوراکی به وفور توسط مردم بدست آسیب دیده ها میرسه




و باز هم تاکید میکنم کمکهاتون رو در اختیار هلال احمر و کلا نهادهای دولتی نذارید
چون به دست زلزله زده ها نخواهد رسید
بابک بمیره هیچکدوم این کمکها بدست مردم نمیرسه



کسانی هم که نمیتونند کمکی بکنند ، میتونند اعتراض کنند که این دروغ از سر در باشگاه برداشته بشه
با عرض تسلیت به همه ی هموطنانمان و بازماندگان زلزله ی اخیر در استان آذربایجان شرقی، به اطلاع می رساند شماره حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نزد بانک ملت آماده ی دریافت کمک های نقدی هموطنان است .
 

Sarp

مدیر بازنشسته
من واقعا شهر ورزقان رو نشناختم
زیاد به این مناطق رفت و آمد داشته ام
ولی دیروز بعد اینکه بانک مسکن رو دیدم متوجه شدم که تو ورزقان هستم !!!!!!!!!!!!
ساختمانها یا فرو ریخته اند و یا نیاز به بازسازی و دوباره سازی دارند




مردمی که برای کمک میروند اکثرا به دلیل ناآشنا بودن به جغرافیای منطقه ، کمکهاشون محدود به روستاهایی هست که سر راه های اصلی واقع شدند
و روستاهایی که جاده آسفالت ندارند به شدت در مضیقه هستند




و همانطور که گفتم از طرف دولت فقط تعداد محدودی چادر و پتو در اختیار مردم قرار داده شده
ولی تا دلتون بخاد ماموین وزارت اطلاعات در منطقه پخش بودند (البته نه در مناطق دور افتاده)
دلیل وجود اینها رو هم من نفهمیدم !!!!




روستاهایی مثل چیراخلی (چراغلو) و دیبه هلی (دیبکلو) و . . . . به کل ویران شده اند








دیشب حدودای ساعت 2 - 2:30 بود که ما در بین مردم روستای دیبه هلی بودیم
یهو گرگها زدند به گله گوسفندا
اصلا یه وضی هست که تا نبینی قابل تصور نیست




دولت فقط آمار کشته هایی رو اعلام میکنه که توسط خودش دفن میشن
و کشته هایی که توسط خود مردم به خاک سپرده شده اند جزو آمار دولتی نیستند
آمار دقیق کشته ها رو نمیدونم
ولی کشته ها خیلی بیشتر از تعدادی هستند که دولت اعلام میکنه




و البته دولت از دفن شده ها توسط مردم خبر داره
اینطور نیست که خبر نداشته باشه
ولی فقط آمار کشته های تایید شده توسط پزشکهای قانونی رو اعلام میکنه !
 

nazliii

مدیر مهندسی برق مخابرات - متخصص نیمه هادی
من واقعا شهر ورزقان رو نشناختم
زیاد به این مناطق رفت و آمد داشته ام
ولی دیروز بعد اینکه بانک مسکن رو دیدم متوجه شدم که تو ورزقان هستم !!!!!!!!!!!!
ساختمانها یا فرو ریخته اند و یا نیاز به بازسازی و دوباره سازی دارند




مردمی که برای کمک میروند اکثرا به دلیل ناآشنا بودن به جغرافیای منطقه ، کمکهاشون محدود به روستاهایی هست که سر راه های اصلی واقع شدند
و روستاهایی که جاده آسفالت ندارند به شدت در مضیقه هستند




و همانطور که گفتم از طرف دولت فقط تعداد محدودی چادر و پتو در اختیار مردم قرار داده شده
ولی تا دلتون بخاد ماموین وزارت اطلاعات در منطقه پخش بودند (البته نه در مناطق دور افتاده)
دلیل وجود اینها رو هم من نفهمیدم !!!!




روستاهایی مثل چیراخلی (چراغلو) و دیبه هلی (دیبکلو) و . . . . به کل ویران شده اند








دیشب حدودای ساعت 2 - 2:30 بود که ما در بین مردم روستای دیبه هلی بودیم
یهو گرگها زدند به گله گوسفندا
اصلا یه وضی هست که تا نبینی قابل تصور نیست




دولت فقط آمار کشته هایی رو اعلام میکنه که توسط خودش دفن میشن
و کشته هایی که توسط خود مردم به خاک سپرده شده اند جزو آمار دولتی نیستند
آمار دقیق کشته ها رو نمیدونم
ولی کشته ها خیلی بیشتر از تعدادی هستند که دولت اعلام میکنه




و البته دولت از دفن شده ها توسط مردم خبر داره
اینطور نیست که خبر نداشته باشه
ولی فقط آمار کشته های تایید شده توسط پزشکهای قانونی رو اعلام میکنه !

سلام خوبی؟خوش اومدی.
راسته هنوز هلال احمر به روستاها نیومده؟
وای باز زلزله اومد
 

Sarp

مدیر بازنشسته
سلام خوبی؟خوش اومدی.
راسته هنوز هلال احمر به روستاها نیومده؟
وای باز زلزله اومد
هلال احمر به روستاها اومده
ولی کمکی به جز چادر و پتو در تعداد محدود و کمک به زخمیها کمک دیگه ای نکرده

الان هم بله زمین لرزید
 

Sarp

مدیر بازنشسته
تو راه برای تقسیم اقلام بین عده ای از روستاییها وایساده بودیم


که یهو زمین لرزید
کنار جاده یه سازه آجری بود که با لرزه زمین کلا داخلش فرو ریخت


جدا از تخریب اون سازه صدای جیغ و داد زن و بچه ها بود که بدجور رو اعصاب بود


نمیدونم این چجور زلزله 6 ریشتری بوده که تا گیلان و زنجان هم حس شده
شاید مقیاسها با قدیم فرق کرده !!!!
 

ni_rosa_ce

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
غیر از این شماره حساب هلال احمر شماره حساب دیگه ای نیست ؟!
 

sana.68

عضو جدید
این چرت و پرتا چیه میگی.بحث ترک و لر و فارسش نکن .من خودم کرمانشاهیم و از امثال تو که انقد کوته فکرن شرمم میاد.اسمت و عوض کن ابروی ما رو نبر.
 

Sarp

مدیر بازنشسته
این سایت کمپین کمک به زلزله زده هاس که دیروز توسط دوستان راه اندازی شده


http://helpazarbaijan.org/


به زودی درگاه بانک رو هم به سایت وصل میکنند تا کمکهای نقدی از خارج کشور هم امکانپذیر باشه


این هم گروه همین کمپین تو فیســبوک
http://www.facebook.com/groups/help...825092/?ref=notif&notif_t=group_comment_reply


و این هم پیج کمپین در فیســبوک
http://www.facebook.com/helpazarbaijan


تو این پیج برای شهرها و استانها پستهای جداگانه اختصاص پیدا کرده تا اهالی هر شهر در پست مخصوص خود کمکهاشون رو هماهنگ کنند
 

sana.68

عضو جدید
شماچرامثل مردم عوام حرف می زنید خواست خداچه ربطی به این حرف هاداره اگه این طورباشه بلاتشبیه امام حسین هم خطاکاربودکه اونطورکشته شد.یکذره سنجیده تربه این رویدادنگاه کنید

ای کاش همه مثل شما فکر میکردن عزییییییییییزم ra2012
 

shanim

عضو جدید
کاربر ممتاز
من تنها حسابی‌ رو که گیر آوردم هلال احمر بود و اون رو هم میدونستم به دست کسی‌ نمیرسه اگر بخوام کمک نقدی کنم واسه همین همش دارم توی سایت‌های مختلف چک می‌کنم که ببینم چطور میشه از خارج از کشور کمک نقدی کرد
هنوز سایت مورد اعتماد پیدا نکردم
 

shanim

عضو جدید
کاربر ممتاز
این سایت کمپین کمک به زلزله زده هاس که دیروز توسط دوستان راه اندازی شده


http://helpazarbaijan.org/


به زودی درگاه بانک رو هم به سایت وصل میکنند تا کمکهای نقدی از خارج کشور هم امکانپذیر باشه


این هم گروه همین کمپین تو فیســبوک
http://www.facebook.com/groups/help...825092/?ref=notif&notif_t=group_comment_reply


و این هم پیج کمپین در فیســبوک
http://www.facebook.com/helpazarbaijan


تو این پیج برای شهرها و استانها پستهای جداگانه اختصاص پیدا کرده تا اهالی هر شهر در پست مخصوص خود کمکهاشون رو هماهنگ کنند
http://www.helpazarbaijan.org/help/
این سایت اگر به پورت‌های بانک‌های خارج از کشور هم وصل شد
لطفا به من از طریق پیام خصوصی‌ اطلاع بدید ممنون میشم
 

مهرومهتاب

عضو جدید
ببخشید الان از کجا تشخیص دادین این زلزله عذاب الهی نیست؟

اگه باشه، رسانه ملی چه نشون بده یا نده فرقی نمیکنه، در شب قدر هم بوده و همه اهالی اونجا معتقد بودند تقدیرشون رقم میخورده و این تقدیرشون بوده.
.
.
.
.
زلزله به دليل ظلم و توهين به ائمه و اهل بيت (عليه السلام ) پديدار مى گردد و كم توجهى به آن بزرگواران و روى گردانى از حجت خدا و مبارزه با او، بلكه هر نوع دل آزردگى امام و عدم رعايت حقوق امام معصوم (عليه السلام )، مى تواند باعث زلزله گردد و مى توان گفت زلزله جلوه كوچكى از لرزش قلب گرفته امام معصوم ، و شعله كنترل شده و كوتاهى از تندر خشم امام (عليه السلام ) است .

منبع :

http://www.ghadeer.org/social/zelzeleh/69000004.htm
اونوقت مردم مومن زاپن روزی 2 3 بار قلب ائمه معصومینشونو می لرزونن ولی دست بر قضا به دلیل اینکه خونه هاشون از کاه گل نیس مورد خشم الهی قرار نمی گیرن :||||||||||
 

Sarp

مدیر بازنشسته
من تنها حسابی‌ رو که گیر آوردم هلال احمر بود و اون رو هم میدونستم به دست کسی‌ نمیرسه اگر بخوام کمک نقدی کنم واسه همین همش دارم توی سایت‌های مختلف چک می‌کنم که ببینم چطور میشه از خارج از کشور کمک نقدی کرد
هنوز سایت مورد اعتماد پیدا نکردم

http://www.helpazarbaijan.org/help/
این سایت اگر به پورت‌های بانک‌های خارج از کشور هم وصل شد
لطفا به من از طریق پیام خصوصی‌ اطلاع بدید ممنون میشم
فعلا درگاه بانکی برای کمکهای بین المللی راه اندازی نشده
فعلا از این event استفاده کنید
http://www.facebook.com/events/405681322823820

تعدادی از دوستان خراجی من هم منتظر هستند درگاه راه اندازی بشه
 

sarvestan1987

عضو جدید
ببخشید الان از کجا تشخیص دادین این زلزله عذاب الهی نیست؟

اگه باشه، رسانه ملی چه نشون بده یا نده فرقی نمیکنه، در شب قدر هم بوده و همه اهالی اونجا معتقد بودند تقدیرشون رقم میخورده و این تقدیرشون بوده.
.
.
.
.
زلزله به دليل ظلم و توهين به ائمه و اهل بيت (عليه السلام ) پديدار مى گردد و كم توجهى به آن بزرگواران و روى گردانى از حجت خدا و مبارزه با او، بلكه هر نوع دل آزردگى امام و عدم رعايت حقوق امام معصوم (عليه السلام )، مى تواند باعث زلزله گردد و مى توان گفت زلزله جلوه كوچكى از لرزش قلب گرفته امام معصوم ، و شعله كنترل شده و كوتاهى از تندر خشم امام (عليه السلام ) است .

منبع :

http://www.ghadeer.org/social/zelzeleh/69000004.htm

چی میگی!!!!!
 

ra2012

عضو جدید
300 نفر اینجا مردن. زن و بچه و مرد و همه
چند هزار نفر زخمی شدند. اونوقت تو اومدی اینجا میگی حقشون بوده؟؟؟؟؟؟
واقعا باید خجالت بکشی. واقعا باید خجالت بکشی
یا چون اینا ترک بودن تو خوشحالی مردن و یا چون به سر خودت و خونوادت نیومده (که خدا نکنه بیاد) همچین چیزی میگی.
حتمن برادران جام جم نشین و تهران نشین هم مثل تو فکر مکیکنن که تا حالا صداشون در نیومده و عین خیالشون نبوده
اره واقعا من حرفتون روصددرصدقبول دارم
 
بالا