كل كل فوتبالی

كل كل فوتبالی


  • مجموع رای دهندگان
    968

کربلایی

مدیر بازنشسته
تیم فقط پرسپولیس .... سرورهر چی اس اس

سلام
با اين جمله ات واقعا حال كردم، اما يه نكته:
حيف رنگ مقدس سرخ نيست كه باهاش بنويسي اس اس؟ همون بهتر كه اس اس رو آبي(رنگ شكست) بنويسي;)

در مورد اون دسته از 6 تايي هايي كه به زمين رفتن هواداران پرسپوليس هميشه قهرمان ايراد گرفته بودند، بهتره يادشون باشه اون سالي رو كه در تبريز، بازي مقابل ذوب آهن، وقتي قهرمان ليگ آزادگان شدن هواداران 6 تايي چطوري ريختن زمين!!! هيچ يادم نمي ره اين علي موسوي شتر مرغ شرت ورزشي شو برداشته بود و از ترس تماشاگران وحشي خودي به سمت رختكن فرار مي كرد!!! سامره هم دست كمي از اون نداشت ها!!!!


نبببببببببببببببببببببببود پرسپوليس
 

afshin_ss

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام
با اين جمله ات واقعا حال كردم، اما يه نكته:
حيف رنگ مقدس سرخ نيست كه باهاش بنويسي اس اس؟ همون بهتر كه اس اس رو آبي(رنگ شكست) بنويسي;)

در مورد اون دسته از 6 تايي هايي كه به زمين رفتن هواداران پرسپوليس هميشه قهرمان ايراد گرفته بودند، بهتره يادشون باشه اون سالي رو كه در تبريز، بازي مقابل ذوب آهن، وقتي قهرمان ليگ آزادگان شدن هواداران 6 تايي چطوري ريختن زمين!!! هيچ يادم نمي ره اين علي موسوي شتر مرغ شرت ورزشي شو برداشته بود و از ترس تماشاگران وحشي خودي به سمت رختكن فرار مي كرد!!! سامره هم دست كمي از اون نداشت ها!!!!


نبببببببببببببببببببببببود پرسپوليس


ضمن عرض سلام خدمت شما بايد بگم كه داري صحبت خيلي وقت پيش رو مي كني يعني ما نسبت به اون زمان خودمون رو با شرايط وقف داديم و همينطور پيشرفت كرديم مثل اين مي مونه كه بگي تو انگستان قبلا تو بازي ها تماشاگرا مي مردن ولي الان مي بيني با تدابيري كه فدراسيون درباره ي تنبيهات تيمها در نظر گرفت چقدر با شعور و با چه فاصله اي از زمين مي شينن ما هم اين شكلي ولي بدون تنبيه به اين شعور رسيديم كه تيمي كه قهرمان شده نباي دبري داخل زمين بايد بذاري بازيكن از نتيجه ي يه سال زحمتي كه كشيده استفاده كنه و جشنشو بگيره نه عين لنگيا رو سكو از ليدر بگير تا مدير عامل وايستاده باشن تا بعضي بازيكنا مجبور بشن كلشونو از زير بغل و بين پاهاي هديگه رد كنن تا مدالشونو بگيرن بعضي ها هم اصلا ديده نشن مدالشونو بدن به اون دوستي كه اونا رو فردا مي بينه(يه زماني تو مدرسه معلم مي خواست ورقه ها رو بده مي گفت فلاني رو كي مي بينه ورقشو بدم بهش يادته كه؟!)ولي واسه ما خيلي منظم هر كي اومد مدالشو گرفت و بعدم جام بدون حضور حتي يه تماشاگر در زمين و بدون حضور رئيس هيئت مديره روي سكوي اهداي جام اين خيلي قشنگه كه مربي رو به زور بياري بالاي سكو و رئيس هيئت مديره و مدير عامل عقده ي ديده شدن موقع اهداي جام تو تلويزيون رو نداشته باشن


تقصير شما نيست وقتي يه سري لنگ رو از تو حموم و سر ايستگاها جمع مي كنن ميارن فوتبال بازي و كنن و مديريت كنن از اين بهتر نمي شه از شما بعيده بشي طرفدارشون


راستي اره منظورم از پرتماشاگر ترين بازي باشگاهي تو آسيا(البته فكر نكنم تو جهانم اينقدر تماشاگر واسه بازي باشگاهي رفته باشه يعني ظرفيت ورزشگاه هاي اروپايي اجازه نميده اگرم بده واسه هر دو تيم ميرن نه فقط يه تيم) همون بازي اي هست كه ما 2-1 باختيم ولي معمولا كسي اين حرف رو مي زنه كه خودش برنده ي اون بازي باشه شما ژاپني هستي؟؟؟


بهتره بري هر وقت لنگستون به اون مراحل از جام باشگاه هاي آسيا رسيد (كه تقريبا بعيد و محاله)اونوقت بيا راجع به بازي فينال جام باشگاه هاي آسيا حرف بزن;)

آخه لنگي رو چه اظهار فضل درباره ي جام باشگاه هاي آٍيا اونم از نوع بازي فينالش:biggrin:
 

moongirl

عضو جدید
ببینین من نمی دونم الان دارن به چیتون می نازین؟ بهاین که توی بازی فینال جام حذفی 70 هزار تا تماشگر اومده بودن بازیتونو ببینین؟؟؟ آخه اینم نازیدن داره؟؟؟؟؟
 

m@hy@r

عضو جدید
افشین جان با لنگی جماعت بحث کردن داره آخه!!!
فینال آسیااا!!! پرسپولیس!!! حتما با استیلی D:
 

arghavan.z

عضو جدید
کاربر ممتاز
تقصير شما نيست وقتي يه سري لنگ رو از تو حموم و سر ايستگاها جمع مي كنن ميارن فوتبال بازي و كنن و مديريت كنن از اين بهتر نمي شه از شما بعيده بشي طرفدارشون
ببین داره چی میگه....اگه بازیکنای سرورتون پرسپولیسو از حموم جمع کردن اوردن که در اینصورت باید بازیکنای تیمهای دیگه مخصوصا استقلال برن بمیرن.....چون که همونا اکثرشون گل زدشون بیشتر از بازیکنای شماست:biggrin:(با این که به قول شما از سر ایستگاه اومدن)....نمونش هم محسن خلیلی که اقای گل لیگه.....بازیکناتون برن خجالت بکشن که بازیکنایی که از سر ایستگاه اومدن شدن اقای گل و اونوقت خودشون شدن هیچی....:biggrin:....بعد جالبه همون مدیرایی که به قول شما از حموم اومدن میان یه تیمو قهرمان میکنن...اونوقت مدیرای شما با اون همه ادعا میان تیمو میکنن سیزدهم...:biggrin:
...پس دیگه نگو این حرفو که بدجوری تیمتون در این زمینه حرف واسه گفتن داره....
راستی دستگاه فکس خریدید یا نه....اسامیتون مثل دفعه قبل .....یه وقت...:biggrin:....
 
آخرین ویرایش:

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ميدوني واسه چي هر كي از حموم مياد لنگ قرمز داره
چون ميخواد بگه درسته با آبي شنا كرده ولي قرمز سروره بايد روش باشه
پس چاره اي نداره به جز پوشيدن يه چيز كه خيلي مناسب باشه و به بدنش و سلامتيش آسيب نرسه


به طور كلي قرمز سرور آبي
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ببين دوست من
اگه تو بازي پرسپوليس فقط يه تماشگر بياد اونم شما باشي كه طرفدار استقلال باشي طرفداراي ما بيشتر كه چه عرض كنم اصلا قابل مقايسه نيست
مثلا تو روستاي ما كه 1800 نفر جمعيت داره فقط يه دونه استقلالي هست كه اون هم پشيمونه ولي روش نميشه برگرده وگر نه از خداشم هست





اين رو بدونين
اولا پرسپوليس سرور استقلاله
ثانيا طرفداراي پرسپوليس خيلي از شما بيشتره
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز

موضوع : مصاحبهزمان انتشار : 1/4/1387



ساعت 09:40
بی‎ادبی‎های آخوندی را به حساب آقای علی آبادی نمی‎گذاریم
عباس علیپور: برکنارکنندگان کاشانی باید پاسخگوی مردم باشند
عباس علیپور گفت: «بی‎حرمتی‎ها و بی‎ادبی‎های آخوندی به آقای کاشانی را به حساب آقای علی آبادی نمی‎گذاریم اما از این رویکرد متأسفم».
مدیر مستعفی روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهارات روزهای گذشته محمد آخوندی، مدیر روابط عمومی سازمان تربیت بدنی به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: «آقای آخوندی در صحبت‎های اخیرشان گفته‎اند؛ آقای کاشانی 55 دقیقه روی استعفا اصرار کرده‎اند و آقای علی آبادی هم 55 دقیقه مخالفت می کرده‎اند! این در حالی است که مجموع جلسه ایشان نهایتاً 45 دقیقه به طول انجامید.
به هر حال سوال اینجاست که چطور مدیری که پس از سالها، مقام قهرمانی را برای باشگاه بزرگ پرسپولیس به ارمغان آورده و آقایان هم مدعی بودند که برای سال آینده امکانات لازم را در اختیار وی قرار می دهند، اصرار به استعفا دارد؟»
عباس علیپور در این باره تاکید کرد: «استعفای آقای کاشانی به دستور آقای علی آبادی و با هماهنگی آقای سعیدلو بوده و ایشان هم مثل یک کارمند، دستور رئیس خود را اجرا کرده‎اند».
مدیر مستعفی روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص بخش دیگری از صحبت‎های آخوندی که مسائل اخیر باشگاه پرسپولیس را نشان از ضعف مدیریتی آقای کاشانی عنوان کرده بود، گفت: «ضعف مدیریتی مصداق‎های دیگری در ورزش دارد که از اهم آنها می‎توان به 2 سال تعلیق فوتبال ایران توسط فیفا اشاره کرد که به خاطر ندانم کاری‎ها و حب جاه برخی مقامات عالی رتبه ورزش کشور اتفاق افتاد و همچنین اشاره کرد به بلاتکلیفی یکساله سرمربیگری تیم ملی و مدیریت فدراسیون فوتبال.
ضعف مدیریتی یعنی فضاحت در انتخاب سرمربی برای تیم ملی که بعد از صحبت با آقای قطبی و قطعیت سرمربیگری ایشان اتفاقات دیگری می‎افتد! وگرنه مدیری مثل آقای کاشانی که یکسال از عمر مدیریتش در ورزش می‎گذرد و در این مدت نیز بالاترین مقام ممکن یعنی قهرمانی در لیگ برتر را برای تیمی مثل پرسپولیس به ارمغان می‎آورد به گواه مردم و کارشناسان مدیری موفق بوده‎اند و نمی‎توان ضعف مدیریتی را به ایشان نسبت داد».
عباس علیپور درباره بی‎احترامی‎های مدیر روابط عمومی سازمان تربیت بدنی در برنامه‎های تلویزیونی به مدیر عامل مستعفی پرسپولیس گفت: «ما گمان می‎کردیم با توجه به نسبت فامیلی آقای آخوندی با آقای علی آبادی، ما ادب و احترامی را که در وجود آقای علی آبادی سراغ داریم را در وجود ایشان هم خواهیم دید که متاسفانه اینگونه نیست.
بهتر بود شأن مدیری که بهترین دستاورد را برای مجموعه تحت امرش که همانا قهرمانی پس از 6 سال بود و کسی که بیش از 50 ماه سابقه جنگ و دفاع از ناموس و شرف ملت ایران را دارد و مدال پر افتخار جانبازی و برادر شهیدی را به گردن دارند توسط یک فرد کم سن و سال و بی‎تجربه نگه داشته می‎شد. از اینکه رعایت اخلاق و حرمت افراد و ارزش‎ها کمترین جایگاه را در نظر برخی افراد دارد متاسفم».
مدیر مستعفی روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره بخش دیگری از اظهارات آخوندی که گفته بود؛ «مگر با رفتن پروین اتفاق بدی افتاد و آقای کاشانی مسبب اصلی ناکامی احتمالی پرسپولیس در فصل آتی است»، تصریح کرد: «جدای از تناقض در صحبت‎های مدیر روابط عمومی سازمان، باید تاسف خورد که حد و حریم و خط قرمزی برای برخی دوستان وجود ندارد و حرمت پیشکسوت و اسطوره‎ای چون آقای پروین نیز رعایت نمی‎شود»!
از طرفی، صحبت از ناکامی احتمالی پرسپولیس در فصل آینده جای تأمل فراوان دارد و «سوال برانگیز» است! بهر حال مسئولیت چنین احتمال عجیبی نیز بر عهده کسانی است که آقای کاشانی را وادار به استعفا کردند. برکنارکنندگان کاشانی باید پاسخگوی مردم باشند».
عباس علیپور درباره بخش دیگری از اظهارات آخوندی که گفته بود: «مدیرانی که استعفا داده‎اند چطور می‎خواهند جشن قهرمانی را برگزار کنند؟»، تصریح کرد: «جدای از اینکه گویا آقایان علاقه‎ای به برگزاری این جشن نداشتند و در نهایت هم از برگزاری آن جلوگیری کردند، آقای کاشانی دستور داده بودند، مدیران باشگاه تا پس از برگزاری جشن و کارهای مرتبط با آن به فعالیت خود ادامه دهند. البته در نهایت نیز آقایان دست به کار شدند و طبق نامه‎ای که از استانداری به دست ما رسید، این برنامه به دستور مستقیم سازمان تربیت بدنی لغو شد».
|
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
با پیگیری‎های حبیب کاشانی انجام شد
کمک 15 میلیون تومانی برای درمان وحید مظاهری
کمک 15 میلیون تومانی حبیب کاشانی در اختیار وحید مظاهری قرار گرفت.
به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، وحید مظاهری بازیکن سابق تیمهای شموشک، فولاد و... چندی است به علت مشکل کلیوی در بیمارستان هاشمی‎نژاد بستری است.
مدیر عامل سابق پرسپولیس هفته گذشته طی ملاقاتی با این بازیکن ضمن عیادت از وی قول داده بود کمکهای لازم را برای درمان این بازیکن انجام دهد. بر این اساس امروز (شنبه) با پیگیری‎های حبیب کاشانی مبلغ 15 میلیون تومان در اختیار وی قرار گرفت.

|
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
موضوع : مصاحبه
زمان انتشار : 1/4/1387




ساعت 14:24
در پیامی به هواداران باشگاه پرسپولیس انجام شد
تقدیر حبیب کاشانی از حمایت‎های هواداران پرشور پرسپولیس
حبیب کاشانی در پیامی خطاب به هواداران پرشور باشگاه پرسپولیس، از محبت‎ها و حمایت‎های آنها در طول فصل گذشته تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پیام حبیب کاشانی آمده است:
هواداران عزیز و گرامی
با سلام
اکنون که پس از قهرمانی در لیگ برتر هفتم، مقدر شده است ردای خدمتگزاری از دوشم برداشته شود بر خود لازم می‎دانم از محبت‎ها و حمایت‎هایی که در طول فصل به این سرباز و خادم خود داشتید و همچنین زحماتی که در سرما و گرما، پیروزی‎ها و شکست‎ها در تهران و شهرستان‎ها برای موفقیت تیم محبوب و همیشه سرافراز پیروزی متحمل شدید صمیمانه تشکر و قدردانی کنم و برای قصور و کوتاهی‎های انجام شده درخواست حلالیت و طلب عفو نمایم.
همانطور که کراراً گفتم با وجود گرم و صمیمی و حضور فعال و مسئولانه شما که صاحبان اصلی این باشگاه مردمی هستید و همچنین بازیکنان متعصب و با غیراتی که پیراهن تیم محبوب خود را چون نگین انگشتری ارج می‎گذارند و با تمام وجود در میادین حضور پیدا می‎کنند، چراغ قهرمانی و مسیر عزت و سربلندی باشگاه همچنان روشن و ادامه خواهد داشت.
انشاءالله تصمیمات صادقانه و خالصانه و متعهدانه مسئولان عزیز به گونه‎ای خواهد بود که توفیقات الهی و حمایت‎های پر شور و همه جانبه شما از باشگاه بیش از پیش بشود. تردید نکنید پرسپولیس همیشه زنده و قهرمان خواهد ماند چه سربازان و خدمتگزارانی چون حقیر باشیم یا نباشیم. فقط دعا کنید شرمنده و رو سیاه نباشیم.
ارادتمند و مخلص شما
حبیب کاشانی
 

afshin_ss

عضو جدید
کاربر ممتاز
ببین داره چی میگه....اگه بازیکنای سرورتون پرسپولیسو از حموم جمع کردن اوردن که در اینصورت باید بازیکنای تیمهای دیگه مخصوصا استقلال برن بمیرن.....چون که همونا اکثرشون گل زدشون بیشتر از بازیکنای شماست:biggrin:(با این که به قول شما از سر ایستگاه اومدن)....نمونش هم محسن خلیلی که اقای گل لیگه.....بازیکناتون برن خجالت بکشن که بازیکنایی که از سر ایستگاه اومدن شدن اقای گل و اونوقت خودشون شدن هیچی....:biggrin:....بعد جالبه همون مدیرایی که به قول شما از حموم اومدن میان یه تیمو قهرمان میکنن...اونوقت مدیرای شما با اون همه ادعا میان تیمو میکنن سیزدهم...:biggrin:
...پس دیگه نگو این حرفو که بدجوری تیمتون در این زمینه حرف واسه گفتن داره....
راستی دستگاه فکس خریدید یا نه....اسامیتون مثل دفعه قبل .....یه وقت...:biggrin:....


محسن خليلي هر وقت به رضا عنايتي رسيد بياد حرف بزنه تازه اون بازيكن سايپا بود ضمنا تيم ما قهرمان جام حذفي شد چطور مقام سيزدهم رو خبو چشمتون مي بينه ولي قهرماني با جام حذفي رو نه الان ميشه بگي فرق ما با شما چيه هر دو تو جام باشگاه هاي آسيا حضور داريم درسته يا نه ؟؟؟تازه ما با 7 دقيهق وقت اضافه قهرمان نشديم با اقتدار كامل قهرمان شديم اينو كه يادت نميره هيچوقت ولي خب حالا شدين ديگه تموم شد رفت پي كارش در ضمن لباساتون ابروي لنگ و حمومم برده

ميدوني واسه چي هر كي از حموم مياد لنگ قرمز داره
چون ميخواد بگه درسته با آبي شنا كرده ولي قرمز سروره بايد روش باشه
پس چاره اي نداره به جز پوشيدن يه چيز كه خيلي مناسب باشه و به بدنش و سلامتيش آسيب نرسه


به طور كلي قرمز سرور آبي


ميشه يه توضيح جامع راجع به اين لنگايي كه شيشيه ي ماشين رو پاك مي كنن هم بدي ممنون ميشم توصيه ي سلامت خوبي بود پس از اين به بعد جاي حوله از لنگ استفاده مي كنم
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
آهاي شماهايي كه به اندازه برداي ما باختيد تا اطلاع ثانوي ساكت
سرا پايين
رو به ديوار
تا صداتون كنم
 

arghavan.z

عضو جدید
کاربر ممتاز
بازم حداقل ما تو دقیقه 96 تونستیم گل بزنیم....شما چی تو یکی از بازیا اونقدر نتونستین گل بزنین کارتون کشید به پنالتیو....خلاصه....شانسی شانسی رفتین شدین قهرمان
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
محسن خليلي هر وقت به رضا عنايتي رسيد بياد حرف بزنه تازه اون بازيكن سايپا بود ضمنا تيم ما قهرمان جام حذفي شد چطور مقام سيزدهم رو خبو چشمتون مي بينه ولي قهرماني با جام حذفي رو نه الان ميشه بگي فرق ما با شما چيه هر دو تو جام باشگاه هاي آسيا حضور داريم درسته يا نه ؟؟؟تازه ما با 7 دقيهق وقت اضافه قهرمان نشديم با اقتدار كامل قهرمان شديم اينو كه يادت نميره هيچوقت ولي خب حالا شدين ديگه تموم شد رفت پي كارش در ضمن لباساتون ابروي لنگ و حمومم برده




ميشه يه توضيح جامع راجع به اين لنگايي كه شيشيه ي ماشين رو پاك مي كنن هم بدي ممنون ميشم توصيه ي سلامت خوبي بود پس از اين به بعد جاي حوله از لنگ استفاده مي كنم


آهان مگه من چي گفتم براي اينكه آثار آب(آبي) رو ماشين اين وسيله خوب نمونه با لنگ پاكش ميكنن چون فقط قرمز سرورشه و نابودش ميكنه
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
محسن خليلي هر وقت به رضا عنايتي رسيد بياد حرف بزنه تازه اون بازيكن سايپا بود ضمنا تيم ما قهرمان جام حذفي شد چطور مقام سيزدهم رو خبو چشمتون مي بينه ولي قهرماني با جام حذفي رو نه الان ميشه بگي فرق ما با شما چيه هر دو تو جام باشگاه هاي آسيا حضور داريم درسته يا نه ؟؟؟تازه ما با 7 دقيهق وقت اضافه قهرمان نشديم با اقتدار كامل قهرمان شديم اينو كه يادت نميره هيچوقت ولي خب حالا شدين ديگه تموم شد رفت پي كارش در ضمن لباساتون ابروي لنگ و حمومم برده




ميشه يه توضيح جامع راجع به اين لنگايي كه شيشيه ي ماشين رو پاك مي كنن هم بدي ممنون ميشم توصيه ي سلامت خوبي بود پس از اين به بعد جاي حوله از لنگ استفاده مي كنم

يه كم دقت كني ميفهمي چون با چي شستنش .... آفرين گفتيا ....... حالا فهميدي پسر خوب

آفرين
اگه ما با 7 دقيقه وقت اضافه قهرمان شديم شما با 30 دقيقه

آره ميدونم .... 30 دقيقه قانونه اما بدون وقت اضافه هم وقتي وقت تلف شده باشه حقه اگه اعتراض داري مراجعه كن به آقاي فردوسي پور تا راهنماييتون كنه
 

afshin_ss

عضو جدید
کاربر ممتاز
ببینین من نمی دونم الان دارن به چیتون می نازین؟ بهاین که توی بازی فینال جام حذفی 70 هزار تا تماشگر اومده بودن بازیتونو ببینین؟؟؟ آخه اینم نازیدن داره؟؟؟؟؟

قبلا راجع به بليط فروشي تو اين بازي و فرق بليط فروشي بازي هاي حساس استقلال با بازي هاي حساس پرسپوليس رو گفتم برو بگرد پيدا كن و بخون نمي دونم شايد اتفاقيه كه هيچ وقت بليط بازي هاي استقلال تو آزادي فروخته نميشه و پيش فروش ميشه بدون اطلاع صحيح و آخرشم بليط 500 توماني جايگاه بالا رو ميدن 25000 تومان شما باشي ميري؟؟البته من خوشحالم كه بليط گيرم اومد اونم به زور چون اينهمه راه رفتم تا اونجا پس بدون اولا 70000 نفر نبود كمش 80000 نفر بودن شايدم بيشتر ثانيا بليط نفروختن به جرات مي گم حاضرم قسم بخورم به هر چي كه بگي با اون جمعيتي كه بيرون ورزشگاه بودن اگه بليط داخل ورزشگاه فروخته ميشد حتما حتما و حتما ورزشگاه ساعت 3 يا 4 پر پر ميشد خيلي بيشتر از اون حدي كه واسه شما اومده بود يادته كه بازي با برق شيراز

ببين دوست من
اگه تو بازي پرسپوليس فقط يه تماشگر بياد اونم شما باشي كه طرفدار استقلال باشي طرفداراي ما بيشتر كه چه عرض كنم اصلا قابل مقايسه نيست
مثلا تو روستاي ما كه 1800 نفر جمعيت داره فقط يه دونه استقلالي هست كه اون هم پشيمونه ولي روش نميشه برگرده وگر نه از خداشم هست





اين رو بدونين
اولا پرسپوليس سرور استقلاله

ثانيا طرفداراي پرسپوليس خيلي از شما بيشتره



با سند ثابت كن من ميگم برو ببين پرتماشاگر ترين بازي باشگاهي چي بوده (استقلال_جوبيلوايواتا)شايد به جرات بشه گفت كه تو جهانم پرجمعيت ترين بوده همه طرفدار آبي بودن مي فهمي كه تازشم بازي استقلال برق سال 85 بيشتر از بازي امسال شما تماشاگر اومده بود ولي اين بازي جايي ثبت نميشه پس عزيز دل آمار ميگه تماشاگري كه اومده ورزشگاه مال ما بيشتر بوده حالا باز بگو تو روستاي ما همه پرسپولسي هستن اين دليل نميشه
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
شما داري از آمار يه بازي مال سال بوق صحبت ميكني من از آمار كلي افتاد
 

afshin_ss

عضو جدید
کاربر ممتاز
عيبي نداره مي دونم خيلي بده همش بگي ما تو ايران بهتريم ولي وقتي به آمار نگاه كني ببيني كه مجموع قهرماني جام حذفي و ليگ هر دو تيم آ’ي و لنگ برابر وهر دو 11 بار قهرمان شدن

هي بگين ما بهتريم ما بهتريم ولي وقتي تو آسشيا يه نگاهي مي كني مي بيني هر بار كه لنگستون رفته آسيا حيثيت و ابروي هر چي ايراني هست رو برده 4 تا خوردن تو ايران از فجر سپاه و سپاهان مشكلي نداره ولي اونور خيلي زتشه آبروي ايراني در ميان نه ابروي لنگي ولي ما جور شما رو كشيديم و ابروي هر ايراني حتي شما رو هم در اسيا حفظ كرديم و تا حدودي بازي هاي ضعيف كه چه عرض كنم مفتضحانه ي شما رو كه همه ايراني ها جز آبي ها رو تحقير كرده بود جبران كرديم با 4 تا فينال و 2 قهرماني


هي ميگين ما بيشتريم ما بيشتريم ولي وقتي ه نگاه مي كنين مي بينين تو آسيا و جهان كه بازي استقلال_جوبيلوايواتا بيشترين نماشاگر رو داشته

تو ايرانم كه فكر مي كنم اين بازي شما تقريبا مي تونست به پاي اون بازي قلي ما با برق برسه حالا اون 2 سال پيش بود امسالم اگه بليط درست مي فروختن اينطوري نمي شد


حالا عيبي نداره زياد ناراحتي هم خوب نيست بابا فشارتون ميره بالا حالا بيا درستش كن امسالم زياد نترسين چون درسته آبروي ايران رو مي برين ولي باز ما هستيم و نمي ذاريم افتضاح شما زياد به چشم بياد فقط خواهش مي كنم از 4 تا بيشتر نخورين چون تيماي آسيايي پيشرفت كردن ما خيلي بتونيم 4 تا گل شما رو بزنيم و جلوي ابروي ملي كشور رو بگيريم
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دستتون درد نكنه ما هم تو ايران تلافي كرديم به خودتون 6تا زديم

راستي از اين چيزا زياده ما هم پگاه رو با 8 تا گل فرستاديم خونه اونوقت شما وسپاهان رو 4تايي كرد تا تلافي كرده باشه

ما شرمنده ايم ببخشيد
 

arghavan.z

عضو جدید
کاربر ممتاز
وای عجب بازی ای بود پرسپولیس بایرن مونیخ.....پرسپولیس عالی بازی کرد هرچند نبرد..ولی عالی بود....اخی....طفلی اس اس ها از این بازیا نکردن که ...نمیدونن بازی با تیمهای بزرگ چه جوریه
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
وای عجب بازی ای بود پرسپولیس بایرن مونیخ.....پرسپولیس عالی بازی کرد هرچند نبرد..ولی عالی بود....اخی....طفلی اس اس ها از این بازیا نکردن که ...نمیدونن بازی با تیمهای بزرگ چه جوریه


آره والا بعدش هم خواستن اداي ما رو در بيارن نتونستن


به نظر من باختن به بايرن خيلي بهتر از باختن به فنر نميدونم چي چيه
 

کربلایی

مدیر بازنشسته
...امسالم زياد نترسين چون درسته آبروي ايران رو مي برين ولي باز ما هستيم و نمي ذاريم افتضاح شما زياد به چشم بياد فقط ...

سلام هموطن

شما بهتره ليست بازيكنانتون رو سر موقع بفرستيد تا كار به استعفا و قضيه ايميل و زنگ زدن به حاجي و شكايت(البته خراب شدن) و حذف از ليگ آسياو بردن آبروي باشگاهاي ايراني و ... نكشه:mad:
دفاع از حيثيت فوتبال ايران پيش كش
موفق باشيد(در آسيا،‌تا قبل از بازي فينال)
 

کربلایی

مدیر بازنشسته
وای عجب بازی ای بود پرسپولیس بایرن مونیخ.....پرسپولیس عالی بازی کرد هرچند نبرد..ولی عالی بود....اخی....طفلی اس اس ها از این بازیا نکردن که ...نمیدونن بازی با تیمهای بزرگ چه جوریه

سلام
ارغوان جان كلا باهات خيلي حال ميكنم، فقط خواهشا اين ايتالياي آبي پوش رو بيخيال شو
موفق باشيد
 

tebyan

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
وای لطفی جان تو روخدا اسم این قلعه نوعی رو نیار که اصلا با هاش حال نمی کنم ....:wallbash:
اگه فابیو کاپلو مربی استقلال می شد اینقدر حالم بد نمی شد که قلعه نوعی جواد شده .... اینم مثل اون پسره ...صمد ....اصلا کلاس نداره :hate:
....
استیلی معلوم نیست ....چون کاشانی استعفا نامه شو نوشته داده علی ابادی :cry:
....
....
....
لطفی جان جواب پست 1177 رو ندادی عزیز دل برادر :cry:
دوستان خواهشا توهین نکنید.
ناسلامتی شماها تحصیل کرده های مملکتینا
راستش بعضی موقع ها میام اینجا ناراحت میشم
از شماها انتظار نمیره
 

afshin_ss

عضو جدید
کاربر ممتاز
وای عجب بازی ای بود پرسپولیس بایرن مونیخ.....پرسپولیس عالی بازی کرد هرچند نبرد..ولی عالی بود....اخی....طفلی اس اس ها از این بازیا نکردن که ...نمیدونن بازی با تیمهای بزرگ چه جوریه

اره ديگه ما اينقدر مغزمون كار مي كنه كه وقتي بازيكنا پول نگرفتن 500 ميليون نديم يه تيم خارجي بياد اينجا تا مارو ببره و بره آخه ارزشش رو داشت؟؟فكر كنم انصاري فرد عين بقيه ي كاراش كه همه به ضرر لنگيا شد فقط خواست كار تبليغاتي بكنه اگه مي تونين طوري بازي كنين كه عين ما دعوتتون كنن واسه بازي حتما يادتون هست كه اون سالي كه اشتوتگارت قهرمان آلمان شد از ما دعوت كرد تو آمان بازي كرديم؟؟؟خب اين ميشه بازي با تيم قهرمان آلمان ولي شما با بايرن مونيخي بازي كردين كه تو ليگ آلمان حرف واسه گفتن نداشت ولي عيبي نداره دلتون رو خوش كنين


آره والا بعدش هم خواستن اداي ما رو در بيارن نتونستن


به نظر من باختن به بايرن خيلي بهتر از باختن به فنر نميدونم چي چيه



راجع به ادا در آوردن هم عزيز من ما نمي خوايم 500 تومان بديم به يه تيم كه اون سال تو كشورش حرفي واسه گفتن ندشت و افتاده بود به دوره گردي ما رفتيم خيلي محترمانه به چلسي و اينتر و بوكا چند تا تيم بزرگ كه پيراهن آبي مي پوشن يه طرحي رو پيشنهاد داديم به نام طرح آبي هاي دنيا هنوزم در دست بررسي هستش شايد يه روزي قبول بشه و شما هم بتونين اين تيماي بزرگ ابي پوش رو ببينين

راستي حتما مي دوني كه استقلال با چلسي و اينتر خيلي روابط حسنه اي داره كاري نداره يه پول قلمبه بهشون بده و بگه واسه تابستون كه تعطيلن يه صفر بيان ايران ولي مي دوني يه جوري .......... كه اين همه پول بدي كه يه تيم 90 دقيقه جلوت بازي كنه و بازيكنات به جاي اينكه به فكر بازي و ياد گرفتن چيزي باشن دنبال اين باشن كه بازي تموم بشه و پيراهن بازيكناي حريف رو بگيرن به بچه محلاشون نشون بدن و يه چند تا عكس يادگاري هم بگيرن تا همه باور كنن كه اونا بايرن رو از نزديك ديدن:biggrin::biggrin:



ايشالا بعد از قهرماني تو اسيا ما با تيماي بزرگ بازي رسمي مي كنيم;)
 

afshin_ss

عضو جدید
کاربر ممتاز
شما داري از آمار يه بازي مال سال بوق صحبت ميكني من از آمار كلي افتاد


سال بوق؟؟؟:biggrin:عزيز من تو داري از آماري حرف مي زني كه فقط حدس مي زني هيچجا نديدي رو هوا كه نميشه حرف زد بايد با مدرك صحبت كرد آمار كلي چه جالب اين آمار كلي رو خودت تنهايي گرفتي يا از استدلال استقرايي حساب كردي كه چون اطراف تو همه لنگي هستن پس اينو تعميم دادي به 80 ميليون جمعيت ايران و حساب كردي كه ايرانم همه لنگي هستن ولي كو مدرك؟؟؟كو دليل؟؟؟بي خيال بابا اين حرفو نزن شما لنگيا همش مي گين طرفداراي ما بيشترن ولي وقتي پاي مدرك مياد وسط يا مي گن اون فينال مال عهد بوقه يا مي گن من كلي حرف مي زنم كدوم كلي كدوم عهد بوق اگه قهرماني هاي ما و اون فينال سال 78-79 مال سال بوقه كه شما دارين از 6 تايي حرف مي زنين كه هيچ كدومتون اون زمان نبودين اصلا اگرم بودين اون زمان فوتبال اينقدر طرفدار نداشت تا كسي دنبالش بره و اون بازي تماشاگر زيادي نداشت از تلويزيون هم پخش نشد فقط دو تا گل اون بازي هم الان هستش سال بوق اينه يا اون؟؟؟

پرسپوليس بايرن مونيخ كه يادت هست

يا بازم بهونه داري


بازي دوستانه اي كه حتي خود مربي و بازيكناي پرسپوليس هم واسه خاطر عكس و امضا گرفتن از بازيكنا و مربي بايرن اومدن ضمنا آزادي خيلي وقته 120 هزار نفر جا نمي گيره پس مطمئن باش كه اون بازي فينال ما هيچوقت تكرار نميشه

دستتون درد نكنه ما هم تو ايران تلافي كرديم به خودتون 6تا زديم

راستي از اين چيزا زياده ما هم پگاه رو با 8 تا گل فرستاديم خونه اونوقت شما وسپاهان رو 4تايي كرد تا تلافي كرده باشه

ما شرمنده ايم ببخشيد

راجع به 6 تا گفتم راجع به پگاه هم خودش عرضه داشت و انتقامشو گرفت شما چي تيماي ديگه مثل استقلال و پاس بايد قهرمان بشن تا انتقام شما رو بگيرن

پگاه با اين 3 گلي كه خورد تلافيشو در آورد ولي خوشحالم تيم شهر ما تا اينجا اومد و امسال همه تيماي خوب رو برد تا همه بفهمن كه رشت تيمش ضعيف نيست يادمه كه همين محمد طاها كه استقلالي هم هست به من مي گفت كه از فوتبال پگاه و رشت نگو كه..........
 

صياد

عضو جدید
اين ولخرجيها رو پرسپوليس كرده كه حالا به زمين و زمان بدهكاره ... آري هان تيمتونو از آسيا محروم نكنه ...اونوقت مشابه استقلال و فكس نام بازيكنان ميشه:biggrin:
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اوووووووووووووووووووووو چه رمانتيك آبياي دنيا
يادتون باشه پگاه رو هم دعوت كنين

اگر هم نشد برين تو دريا آب بازي كنين آخه دريا هم يه جورايي آبيه البته آبي نيستا ولي خوب ديگه بهش ميگن آبي تو كه بچه دريايي بهتر ميدوني
من خودم هم بچه بوشهرم دريا رو ميشناسم حالللللا به هر حال
ايشالا فينال آب بازي
 
بالا