كلاه بزرگ مجموعه قهوه تلخ بر سر خريداران ... آيا مديري مي تواند آپارتمان جايزه دهد؟

pinion

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مجموعه قهوه تلخ آخرين ساخته مهران مديري كه بر خلاف تبليغات صورت گرفته نه تنها انتظارات مخاطبان را برآْورده نكرده بلكه انتقادات گسترده اي را نسبت به ضعف كيفي و نيز كپي برداري هاي ناقص و بي محتوا از آثار قدرتمند هنري در كشور برانگيخته است.

به گزارش بولتن: انتقادات صورت گرفته بر محتواي توليد شده قهوه تلخ از يك سو و از سوي ديگر چگونگي عرضه آن در شبكه توزيع خانگي نيز از مباحثي است كه به شدت بر جنجالي بودن اين مجموعه و حاشيه هاي منفي آن افزوده است.

بنا بر اين گزارش؛ يكي از شايع ترين نوع كلاهبرداري و جذب مال و اموال مردم در كشورمان كه هر روزه دهها خبر در اين باره در مطبوعات منتشر مي شود مواردي است كه در آن شركت ها و گروه هاي مختلف با اعلام جوايز دهن پركن و چشم نواز اقدام به جذب سرمايه هاي ميلياردي مي كنند. به گونه اي كه اين گونه كلاهبرداري ها و جذب سرمايه هاي كلان پس از شركتهاي هرمي يكي از اصلي ترين موجبات سوء استفاده شيّادان اقتصادي به شمار مي رود. قرعه كشي ميلياردي براي خريد يك نشريه معمولي، جوايز صدها ميليوني براي خريداران از فروشگاه هاي ...، جايزه هاي چند صد ميلياردي خريد سيم كارت ...، قرعه كشي جواز صدها ميلياردي موسسات مالي و ... تنها نمونه هايي از اين قبيل است كه هر چند جوايز عمده در موسساتي مانند بانك ها با حضور نمايندگان دستگاه هاي نظارتي توزيع مي شود اما در مجموع به دليل نبود نظارت بر شركت ها و موسسات خصوصي، كلاهبرداري در اين گونه فعاليت هاي همواره حرف اول را زده است.



بر همين اساس، توزيع كنندگان قهوه تلخ نيز به مانند بسياري از شركت هاي خصوصي ديگر در حالي كه با مجوز و حمايت سيستم دولتي موفق به ساخت اين مجموعه شده اند اما با اين حال شگردهاي دهن پركن جوايز ميلياردي را نتيجه بخش ديده و از همين رو با تبليغ آپارتمان هاي لوكس و آماده و نيز جوايز متعدد ديگر دست به تبليغات عجيب و غريب براي جذب مشتري زده اند. اين در حالي است كه مشخص نيست مجموعه فروش قهوه تلخ در بهترين شرايط آرماني فروش آيا كفاف خريد چنين آپارتمان ها و جوايزي را مي دهد يا نه؟ مضاف بر اينكه در حال حاضر وضعيت توزيع و استقبال مشتريان از اين مجموعه به شدت پايين آمده و نارضايتي ها به خصوص از قسمت سوم به بعد افت فروش بسياري را موجب شده است.





همچنين، كه در اول هر قسمت نوشته مي شود 135 دقيقه به مخاطبان نمايش داده خواهد شد با جمع بندي هاي صورت گرفته مشخص شد كه اين قسمت ها در مجموع به رقمي بسيار كمتر از اين مي رسند يعني عوامل مجموعه با قرار دادن ساعت هاي كمتر و در نتيجه بالا بردن قسمت هاي سريال و هزينه كردن كمتر سعي در جبران شكست اقتصادي و عدم اقبال بالاي مردم دارند.


نظر برخی بیننده ها :


اصلا كار درستي نكردند كه بعد از قسمت ششم اعلام مي كنند بايد كدها از طريق يك شماره همراه ارسال مي شده. آقايان حالا كه سريالتان از اقبال و اعتماد خوب عمومي برخوردار شده اين كار صحيح نيست.


آقاي مديري چرا از همان ابتدا نگفتين بايد كدها را از طريق يك شماره موبايل ارسال كنيم. من و همسرم به اميد داشتن شانس بيشتر براي برنده شدن هر بار كدها را با با يك شماره فرستاديم. اين كار شما يعني سوء استفاده از اعتماد مردم


اگر قرار بودبرای شرکت در قرعه کشی همه 10 قسمت خریداری بشه ، باید آقای مدیری در همان ابتدا که از مردم خواهش میکردند که سی دی را کپی نکنند عنوان میکردند . این کار جواب حمایتهای مردم نبود


منبع :

http://www.bultannews.com/fa/pages/?cid=33711

توجه : هدف موسس تاپیک پیرامون این موضوع صرفا اطلاع رسانی میباشد
 
بالا