قدر مردان را بدانيد

amirstark

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
قلاب‌بافی؟!! گل‌چینی؟!! نمی‌خواهیم، نمی‌خواهیم، آن رومیزی‌های كج و كوله! جك و جانورهایی كه می‌سازید را هم می‌رویم از مغازه سر كوچه می‌خریم.
چرا قدر آقایان را نمی‌دانید؟! كم برا‌ی‌تان ظرف شستند؟ سوسك گرفتند؟ قدتان نمی‌رسید از آن بالا كاسه و بشقاب آوردند پایین؟
اگر اینها نباشند چه كسی به‌تان لینك می‌دهد؟ اصلاً چه كسی وبلاگ‌تان را می‌خواند؟! ندیدید می‌آیند الكی الكی قربان صدقه‌تان می‌روند و از نوشته‌هایتان تعریف می‌كنند؟! توی چت هم كه دیگه هیچی…

شما فكر كرده‌اید اگر مردها نباشند، دنیا اداره می‌شود؟! نه خانم جان! نه! این تعداد جنگ و خون‌ریزی كه در صحنه جهانی مشاهده می‌كنید، و اصلاً اینكه زمین در مدار معینی گردش می‌كند مرهون حضور آقایان در عرصه قدرت است.
اگر قدرت دست شما بود كه اصلاً آدم زنده در دنیا باقی نمی‌گذاشتید! ظرف چند روز جنگ هسته‌ای و متلاشی كردن كره خاكی و خروج آن از مدار. ما كه دیده‌ایم… وقتی دعوایتان می‌شود نزدیك است كله یكدیگر را بكنید!! باز طفلك آقایان چك و چانه هم را پایین می‌آورند.

نمی‌دانیم كدام مادر مرده‌ای این كلمه حقوق زنان را انداخت توی دهانتان؟! مگر ما چقدر حقوق می‌گیریم؟! تازه اگر بنده‌خدایی پیدا شود و خدای‌نكرده دوتا خانم را به گورآباد برساند، باید به اندازه یك مرد دیه بدهد!!
اِهِه… این دیگر چه بساطی است؟!! اعصابمان را خراب كردید! بس است دیگر…
 

kazimoto

عضو جدید
کاربر ممتاز
واقعا که راسته.
اکثر زنها از همدیگه حالشو به هم میخوره. هر کدوم فکر میکنه اون یکی خیلی کثیف و شلخته و بی مغزه. ولی اقایون همه فکر میکنند خانومها جذابند. بابا قدر ماها رو بدونید. تا حالا گیر دادیم به اینکه کفشتون مارک داره یا نه؟ ساعتتونو از کجا گرفتید؟؟ مارک ادکلونتون چیه؟؟ ولی شما دائم به فکر این چیزایید
 

niaz**

عضو جدید
کاربر ممتاز
:warn:گاهي وقتا زن ها و اصولا خانوما واقعا غير قابل تحمل ميشن.
حق با شما آقايونه:gol:
مرسي كه هستين:redface:
 

Similar threads

بالا