قبض برق - قطع شدن یارانه؟

lars_manson2002

عضو جدید
کاربر ممتاز
هههههه پس کچل هم هستی!!! کلت چرا تنکه ؟؟؟؟ به جای این کارا برو مو بکار خوب. خوب شد نیشت زدم یه چیزی مثل پشم رو کله ات سبز شد:w15::w15::w15::biggrin::biggrin:
کجاش خنده داره؟؟
حرفتون خیلی بی معنی بود, کم اوردید سوت بزنید , ترجیحا از نوع بلبلی تا به مزاقمان خوش بیاید.

هدفمندی یارانه ها سیاستی است در جهت تغییر بنیادین در اقتصاد ایران و این به معنای حرکت و تغییر به سمت پیشرفت است، اگر در همین وضعیت بماند اقتصاد، مثل آب می گندد و در نهایت بوی گندش همه را خفه خواهد کرد. و این است شباهت آن دو، "استاد سفسطه"، البته نفرمایید، ما پیش شما در خیلی از مسائل شاگردی میکنیم، سفسطه، تمسخر، توهین و .... مونده برسیم به شما اقا اسی...

"هزینه تولید برق هسته ای خیلی بالاست" امیدوارم از نوع همان تمسخرتان باشد، چون همه مهندسین خلاف این نظر رو در سرتاسر جهان دارند.

ضمن آنکه سفسطه در سفسطه نفرمایید، بحث بر سر زیاد شدن قبض ها بر اثر حذف یارانه هاست نه قیمت برق هسته ای و اینکه چه تاثیری میذاره توی قبض ها:gol:

:biggrin:
اینکه هزینه تولید برق هسته ای بسیار بالاست که تردیدی در آن نیست, نمی دونم شما از کجا میگید هزینه آن پایین است؟ فقط با پول تاسیس یک نیروگاه هسته ای میتوان چندین نیروگاه آبی و دهها نیروگاه بادی -که خوشبختانه شرایط برای هر دوی اینها در کشور ما مهیا هست- احداث نمود, در ضمن هم نیروگاه آبی و هم بادی به صورت لایتنهایی کار میکنند در حالی که کارشناسان کارکرد نیروگاههای هسته ای را با توجه به محدود بودن منابع اورانیوم کره زمین محدود اعلام کردند. در ضمن در ایران امکان ساخت نیروگاههای زمین گرمایی نیز میباشد که با مدیریت صحیح میتوان از این نعمت خدادادی تمام نشدنی استفاده نمود.
بعد هم اینکه اشتباه نکنید دوست عزیز, اینجا ایران است, کانون دزدی, غارت و چپاول و سرکیسه کردن مردم کما اینکه 4 سال قبل و سالهای قبل از 4 سال دیدیم. حذف یارانه ها یا به قول شما هدفمندسازی یارانه ها فقط سیاستی جدید است برای حیف و میل کردن هر چه بیشتر سرمایه های این مملکت و بدبخت تر کردن مردم شریف ایران. اگر دولت نمیخواست پول اضافی ناشی از حذف یارانه ها را برای سیاستهای غلط خودش استفاده کند پس چرا اینهمه تلاش کرد تا بالاخره رای مجلس برای عدم هر گونه دخالت مجلس در این پول را گرفت؟ چون دولت میخواهد طبق روال گذشته , بلکه بیش از پیش سیاستهای آب دوغ خیاری خودش را - که چهار سال قبل با همین سیاستها باعث خالی شدن خزانه شده بود - به صورت خیلی جدی تر ادامه دهد و در این راه حتی از پول سوبسیت من و تو نگذشت. سیاستهایی مثل خرید انواع سلاحهای جنگی با تکنولوژی قدیمی و لو رفته و کاملا غیرکاربردی در جنگهای امروزی, کمک به کشورهای دوست و همسایه نظیر کمور با همین ونزوئلا که خودش فروشنده سلاح به رژیم صهیونیستی است, هیزم تو آتیش فلسطین و عراق انداختن و...


مرد حسابی،خودت شروع کردی.
شما خوشحال بودی از کاهش قیمت قبضت،منم بهت تبریک گفتم.

سفسطه را اول خودت راه انداختی با آن مثال کذایی از گندیدن آب.

دیگه اونجوریشو ندیده بودیم،یاد اون تاپیکت افتادم که به من گفتی ادامه نده،اما خودت باز هم شروع کردی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مثال کذایی را هستم بدجور ;)
عزيزان

اطلاعاتي كه ميدم كاملا موسق


برق از يه حدي به بعد يارانه ها رو برداشتن

گاز هم همين طور ميشه

الان دستور و عملش اومده كاملا به صورت پلكاني
زير 200 متر مكعب 7.6 تومن
همين طور ميره بالا

با تشکر از جنابعالی , اما خدمتتان عرض کنم , کاش از قبض همسایمون و قبض خودمون عکس میگیرفتم و اینجا میذاشتم و خودتون می دیدید. کاکرد برق همسایمون 2014 کیلوولت بوده و به آنها حدود 40 هزارتومان یارانه تعلق گرفته در حالی که کارکرد ما 1920کیلووات بوده و و یارانه ما صفر میباشد.:que::que:
 
آخرین ویرایش:

روياي ماه

عضو جدید
بذار هر کاری خواستن بکنن مرگ یبار شیون یبار
خسته شدیم هر روز یه بلا سرمون در میارن
 

Similar threads

بالا