[ فستیوال های ورزشی ] المپیک 2012

[ فستیوال های ورزشی ] المپیک 2012

  • درخشان

    رای: 0 0.0%
  • خوب

    رای: 4 44.4%
  • متوسط

    رای: 5 55.6%
  • ضعیف

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    9
  • نظرسنجی بسته .

iZass32

عضو جدید
کاربر ممتاز
تمجید مسئولان فدراسیون جهانی از حضور تکواندوکاران ایرانی در المپیک لندن

مسئولان فدراسیون جهانی معتقدند حضور تکواندوکارانی مثل یوسف کرمی و محمدباقری معتمد باعث می‌شود سی‌امین دوره مسابقات المپیک لندن با بالاترین کیفیت برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت پیتی‌آی، مسئولان فدراسیون جهانی تکواندو از برگزاری مسابقات با حضور بهترین‌های دنیا ابراز خوشحالی کردند. آنها معتقدند پیکارهای تکواندوی المپیک 2012 لندن با حضور چندین ستاره درجه یک این رشته رزمی در سطحی بسیار بالا برگزار خواهد شد.

کارشناسان معتقدند در این دوره از مسابقات ستاره‌ها‌ی درجه یک از کشورهایی صاحب نام همچون ایران در این مسابقات حضور خواهند داشت.

مسئولان فدراسیون جهانی تکواندوکاران ایرانی همچون یوسف کرمی و محمدباقری معتمد را از قدرت‌های اصلی در این مسابقات معرفی کرده‌اند. از نگاه مسئولان فدراسیون جهانی ملی پوشان ایرانی بیشتری شانس کسب مدال در سی‌امین دوره از المپیک را دارند.

تکواندوکاران کره‌جنوبی و فرانسه نیز از گزینه‌های اصلی این مسابقات معرفی شده‌اند.

تحلیلی خبری 598
 

iZass32

عضو جدید
کاربر ممتاز
عباسی: جدول را طوری چیدند که عبدولی بازنده شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: قضاوت داوران در کشتی عبدولی ناعادلانه بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از لندن، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک که از ساعت 16:30 امروز به وقت ایران در سالن "اکسل" شهر لندن آغاز شد، سعید عبدولی نماینده وزن 66 کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور نخست و پیروزی در دور دوم مقابل نماینده ترکیه، در مرحله یک‌چهارم نهایی با ناداوری مقابل قهرمان فرانسوی المپیک پکن بازنده شد.

بلافاصله افشارزاده، دبیر کل کمیته ملی المپیک، محمد عباسی و حمید سجادی وزیر ورزش و معاون وی در کنار زمین جلسه‌ای برگزار کردند و خواهان رسیدگی به این ناداوری شدند.

محمد عباسی در این باره گفت: آنها جدول مسابقات را طوری چیده‌اند که حق کشتی‌گیران ایرانی را بخورند. کشتی‌گیر ما تلاش بسیار زیادی کرد، اما داوران حق او را ندادند. این داور باید مورد مؤاخذه قرار بگیرد.

وی افزود: این کار آنها ناعادلانه بود و من اعتراض خود را به رئیس فدراسیون جهانی گفتم تا به این موضوع رسیدگی کنند. باید کنترل کنیم که این فضا بدتر نشود.

تحلیلی خبری 598
 

iZass32

عضو جدید
کاربر ممتاز
قاسم رضایی فینالیست کشتی فرنگی شد




قاسم رضایی، کشتی گیر ۹۶ کیلوی کشورمان در دیداری جذاب و مهیج، توانست در مرحله نیمه نهایی مسابقات کشتی المپیک لندن ‘فالکون استرادا’ از کوبا را با نتیجه ۲بر ۰، شکست و به فینال المپیک کشتی فرهنگی راه یابد.
مسابقه فینال قاسم رضایی به وقت تهران ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه برگزار می شود.


انعکاس
 

iZass32

عضو جدید
کاربر ممتاز
زیباترین‌ کادوی‌ تولد دنیا+عکس

دیروز روز تولد محمد بنا هم بود. محمد بنایی که وقتی شاگردش بر روی تشک وارو می زد، پرچم سه رنگ را بردوشش انداخت تا با این پرچم مقدس دور افتخارش را در سالن بزند.



به گزارش صراط به نقل از خبرآنلاین: حمید سوریان، نابغه کشتی فرنگی ایران، با رسیدن به مدال طلای المپیک، ایران را آقای روز نخست رقابتهای کشتی المپیک لندن کرد تا اشک شوق در چشم ایرانیان حاضر در سالن اکسل نقش ببنند.






دیروز از هر گوشه سالن کشتی صدای ایران - ایران بلند می شد و سر را به هر طرف که برمی گرداندی، پرچم سه رنگ ایران مشخص بود. از آن طرف سوریان هم از همان ابتدا طوری به روی تشک آمد که با زبان بی زبانی به همه می گفت، به هرمدالی می خواهید فکر کنید، جز طلا. حمید سوریان وقتی حدود ساعت یک و 30 دقیقه ظهر به وقت لندن می خواست برای اولین کشتی به روی تشک بیاید، زیرگیری را از همان راهروی منتهی به سالن اصلی با محمد بنا آغاز کرده بود. زیرگیری از مربی ای که به گفته امیررضا خادم – قهرمان کشتی جهان که در سالن بود، 80 درصد موفقیتش را مدیون او بود.« بدون اغراق سوریان باید در بازیهای پکن هم طلا می گرفت، اما این کادر فنی ناموفق بود که باعث شد او به نتیجه مناسب نرسد. به نظر من این موفقیت نتیجه تلاش چهار ساله کادر فنی است و بی شک 80 درصد این موفقیت را به نام کادر فنی و در راس آن محمد بنا نوشت.»



دیروز روز تولد محمد بنا هم بود. محمد بنایی که وقتی شاگردش بر روی تشک وارو می زد، پرچم سه رنگ را بردوشش انداخت تا با این پرچم مقدس دور افتخارش را در سالن بزند. دوری که شور تماشاگران پرچم بدست که یکصدا فریاد می کشیدند سوریان را دوچندان کند. او که زیبا ترین کادو تولد زندگی اش را از حمید سوریان گرفت. 8 سال دوری از خانواده . 8 سال ، شب و روز ماندن در خانه کشتی. 8 سال خون دل خوردن و وعده و وعید شنیدن. 8 سال حسرت بی مهری مسئولان و یکباره در روز تولد ، 4 مسابقه ، 8 ساعت و یک طلای شیرین.حالا همه از آقا بنا می گویند. او حق داشت روی تشک اینگونه شاگردش را به آغوش بکشد. وزیر باید هم با افتخار در جمع خبرنگاران بگوید:« برای بنا هم جایزه ای ویژه در نظر گرفتیم. یک هدیه خوب برای تولد آقا مربی.»

سوریان امروز اشک همه را درآورد. حتی اشک بهرام افشارزاده ای که حدود 80 سال سن دارد.« واقعا اتفاق بزرگی در ورزش ایران افتاد. خدا را شکر. سوریان امروز حماسه آفرید. حماسه ای به یاد ماندنی. او راه را برای همه آنهایی که باقی ماندند نیز باز کرد. همه دیگر باید خودباوری داشته باشند. او کاری کرد کارستان که باید همچنان ادامه داشته باشد.»



اما سوریان، کشتی گیر 55 کیلوگرمی که تا کنون 5 مدال طلای جهان در کارنامه خود داشت، این تک مدال المپیک را در ویترین افتخاراتش کم داشت. مدالی که رئیس فدراسیون کشتی از آن به عنوان یک مدالی باارزش یاد می کند«حالا کلکسیون حمید سوریان کامل شد. حالا خیال من برای سایر مسابقات هم راحت تر است. این مدال ارزشمند حاصل دسترنج و مرارتهای سوریان است و باید به او تبریک گفت.»

سوریان، کشتی گیری که پس از باخت در بازیهای المپیک پکن و بازیهای آسیایی گوانگجو کسی باورش نمی شد که دوباره بتواند در المپیک قد راست کند، حالا دوباره آمد و قد کاروان ایران را راست کرد تا با مدال او، قعر جدول را به سایر کشورها بدهیم و به جمع کشورهایی برسیم که مدال خوشرنگ طلا جلوی نامشان ثبت شده است. به امید موفقیت هرچه بیشتر قهرمانان ایران در المپیک لندن.
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
جالبه ، حرف خودم رو به خودم تحویل میدی
نه چند سالی کمتر از 33 سالمه
شما به من بی احترامی کردید و حرفی رو که من بیان کردم و گفتم اینو شنیدم گفتید که زائده تخیلاتته و یعنی دروغه - تو فرهنگتون متهم کردن یکی به دروغ گویی توهین نیست؟
الانم که میگم از سال 72 دارم نتایج استقلال و تیم ملی رو دنبال میکنم بازم میگی نکنه اطلاعات جمع کردی و باور نداری ( یعنی اینکه من دروغ میگم )، شما بهتره اول نوع صحبت کردن خودتون رو اصلاح کنید و بعد از بقیه انتظار داشته باشید ، بازم میگم من تو اون پستم شبیه خودتون حرف زدم تا متوجه بشی، الانم مثل خودت باید بگم اینا عین واقعیت بود نه توهین؟؟
حتی این طرز صحبت رو بیان کردم ، اما ردش کردی و دوباره رووش تاکید کردی که همینطوره و از خودت دراوردی ، یادت میاد گفتی اطلاعات ورزش از زیر دستت رد میشه و اینکه من گفتم اخبار رو دنبال میکنم اما شما همه رو به مسخره گرفتی؟؟بهم میگی تو مگه خود مظاهری هستی؟ خوب اینا توهین نیست و حرف من میشه توهین ؟
در مورد مدالها اومدی و بیشتر بر اساس نتایج بازیهای آسیایی گوآنگژو قضاوت کردی ، منم چند تا از مدالهایی که مظاهری از قبل و بعد از اون داشت رو گفتم
اگه صرفا قضاوت بر اساس گوآنگژو بود ، بله ، الهه احمدی چند تا مدال داشت (2 نقره و یه برنز)،رنگ مدالهاشم هم که طلا نبود( هر چند خیلی خیلی خیلی با ارزش بودن)، اما شادی که تو گوآنگژو یه مدال طلا داشت نه دو تا؟ که اونم مظاهری داشت که تو دوحه گرفته بود.، حالا با همون علم ریاضی بگو : 1 طلا و یه برنز - یه طلا - 2 نقره و یه برنز، کدوم بیشتر و مرغوب تره؟؟ بازم که مظاهری بهتر بود ، نه؟ ، اما با این حال فرض کن شما یه ورزشکاری که 7-8 سال تو سطح اول هستی و کلی عنوان داری ، تو رشته خودت ( هیچ رشته ای هم قابل مقایسه با هم نیست ) جز بهترینهایی ، تو یه دوره اما مدال نمیگیری یا مثلا برنز میگیری اما یکی تازه اومده و 3 تا میگیره ( تو یه رشته دیگه)، یهو اون میشه بهتر از تو ؟ اونوقت تمام ارزش 7-8 سال زحمتت یهو باید نادیده گرفته بشه؟؟ مثل خود سوریان که نه المپیک قبلی مدال گرفت و نه تو بازیهای آسیایی گوآنگژو که بد باخت ، و اصلا به اون دلیلی هم که یکی از دلایل عدم انتخاب الهه احمدی بین گزینه ها رو گفتم توجه نمیکنی ، اون دلیل خودش نشون دهنده بهتر بودن مظاهری بین گزینه ها بود ، اگه مظاهری هم صبح فردای افتتاحیه ساعت 8 صبح بازی داشت و افتتاحیه تا ساعت 1.5 ادامه داشت و اینا تا برمیگشتن هتل میشد 3 صبح ، میگفتم نباید مظاهری انتخاب میشد
مقایسه رشته های ورزشی هم با هم اشتباهه ، یه ورزشکار تو رشته وزنه برداری تو اوج آمادگیش میتونه یه مدال بگیره اما یکی مثل یوسین بولت یا فلپس آمریکایی تو دو سرعت و شنا چند تا میگیرن ، به نظرت باید اینا رو با هم مقایسه کرد ؟ مثلا ایلیای قزاقستانی که اونطور قدرتمندانه رکورد دنیا و المپیک رو شکست ، دیگه جز گرفتن همون یه طلا چیکار باید میکرد؟ یا همین سوریان دیگه باید چیکار کنه؟ اوج کاری که ازش برمیومده رو کرده ، پس ارزشش کمتر از اونی که تو یه رشته خاص مثل شنا چند تا مدال گرفته ، نیست. (که امکان گرفتن چند تا مدال هست و اصلا شرایطش فرق داره ) قبول نداری؟؟
وقتی میگی محدودیت ، اولین چیز حجابه که به ذهن آدم میرسه ، که گفتم محدودیت نیست برای تیراندازی ، من قبول دارم ورزش زنامون تو اکثر رشته ها امکانات کمتری دارن ، اما منم گفتم در کل امکاناتمون با کشورهای دیگه ( کشورهای بد بخت تر از خودمون نه ) قابل مقایسه نیست حتی استادیوم های کاملا مردونه فوتبالمون عقب ترن ، قبول نداری؟
یه جایی ما یه سالن دوچرخه سواری نداریم ( تنها پیست نصفه نیمه یه استادیومه کنار استادیوم فوتبال آزادی ) دیگه بحث مرد و زن نداریم ، اصلا چیزی نداریم که بخوایم بگیم زنا دارن یا نه . یه جاییم مثل فوتبال امکاناتمون خلاصه میشه برای آقایون ، اما برای تیراندازی امکانات که مشترکه ، نیست؟ اگه فلان شهرستان سالن برای تیراندازی نداره ، نه برای آقایون داره نه خانمها ، و جاییم که داره برای هر دوشون داره ، و بخاطر همین شرایط تو سالهای اخیر تیر اندازی بانوان پا به پای آقایون بوده و گاهیم حتی بهتر مثل همین المپیک

موفق باشید

در مورد 7 خط اولت نظری ندارم.چون تکراری هست و در ضمن بی فایده!!فقط اینو بگم که حرفای من به خاطر ادعای جنابعالی در زمینه کل ورزش هست.که گفتم ای کاش اینطور باشه و اطلاعاتتون خوب باشه!!!

در مورد مدال ها شما از دوحه به اینور رو حساب میکنی؟؟!!!جالبه که شما گفتی مقایسه بعضی رشته ها باهم درست نیست.منم میگم مقایسه کسی که 8 سال تو ورزش بوده با کسی که 2 سال اومده کار درستی نیست.تازه جالب اینه که مدالاشم بیشتره!! معمولا باید بین هر المپیک رو مقایسه کرد .مظاهری از سال 2006 تا الان 1 طلا و 1 برنز داره!!!محسن شادی از 2010 وارد بزرگسالان شده و در نخستین حضورش طلای آسیارو گرفت.قبل از اینم تو جوانان جهان(زیر 23 سال) 2 طلای جهانی و 1 نقره داره.!!!
البته کلا مشخصه شما ریاضیتون اصلا خوب نیست!!!یه بار دیگه دوره میکنیم.فقط دقت کنید!!!
علی مظاهری 1طلا و 1 برنز آسیایی داره.
محسن شادی 1 طلا داره
الهه احمدی با دوتای قبلی قابل مقایسه داره چون ایشون مدال جهانی داره.1 نقره و 2 برنز آسیایی.1 برنز جهانی.در ضمن با نقره جهانی سهمیه گرفته.!!!
الان بنظرتون مدال جهانی اصلا با مدال آسیایی قابل مقایسه هستش؟!!!!در ضمن مظاهری حداقل از 2006 تو مسابقاب بوده !!!ولی 2تای دیگه به طور حرفه ای از 2010 وارد شدند!!مظاهر بقول شما مظاهری 7-8 سال تو سطح اول ورزش بوده و زحمت کشیده ولی اونطور که شما میگی افتخار آفرین نبوده چون 8 سال با 1 طلا و 1 برنز اونم آسیایی خیلی کار شاقی نیست.البته شاید برای شما شاق باشه!!!

این دلیل که شما میگید احمدی چون مسابقه داشته دلیل عجیبی هستش.که جدیدا رو کردند!!!
ولی شما تو پستای قبلیتون اشاره کرده بودید که مظاهری از همه بهتر بوده!!!
در ضمن سوریان اصلا با مظاهری قابل مقایسه نیست.کسی که 5 مدال طلا و چند مدال ۀسیایی داره رو نباید با کسی که 1 طلا و برنز آسیایی داشته باشه مقایسه کرد!!!

در کل بنا به دلایلی که مشخص نیست وزارت ورزش مظاهری رو انتخاب کرد .کاری به درست و غلطش نداریم.بحث من وقتی شروع شد که گفتم این ورزشکار بهتر بود که با داور دست میداد!!ولی نداد.و چون پرچمدار بوده ازش انتظار بیشتری داشتیم!!!الان شما عبدولی رو ببینید.واقعا با نامردی باخت.یه جورایی سرنوشتشون مثل هم بود.با این تفاوت که عبدولی 99% فینالیست بود. ولی مظاهری بعید بود که مدال بگیره.چون قرعه خوبیم نداشت.ولی محمد بنا بهش دستور داد با داور دست بده.این مربی رو با مربی بوکس مقایسه کنید.چون بنا به فکر آینده عبدولی بود.حتی با وجود اینکه میدونست اعتراض اثری نداشت!!

اتفاقا تفاوت امکانات تو ایران بین زن و مرد خیلی محسوسه!!!تازه یک دختر با 1000 زحمت میتونه اجازه ورزش کردن رو از خانوادش بگیره ولی برای پسرا اینا چیزی نیست.شما اگه بخواین تفاوت رو احساس کنید باید از تعداد مدالای مردان و زنان متوجه این تبعیض بشید.مطمئن باشید اگه امکانات زنا با مردا یکی بود پا به پای مردا میومدند جلو ولی متاسانه اینطور نیست!!!
 

مرتضی ساعی

کاربر فعال دفاع مقدس
کاربر ممتاز
قهرمانی دلاور مرد ایرانی ، قاسم رضایی بر همه گرامی باد

قهرمانی دلاور مرد ایرانی ، قاسم رضایی بر همه گرامی باد



کسب مدال طلای المپیک توسط فرنگی کار کشورمان

" قاسم رضایی "


بر شما هموطنان گرامی مبارک باد








 
آخرین ویرایش:

مرتضی ساعی

کاربر فعال دفاع مقدس
کاربر ممتاز
قهرمانی بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی مبارک

قهرمانی بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی مبارک


  • [*=center]قهرمانی
    [*=center]
    [*=center] " بهداد سلیمی "






  • [*=center]و

نایب قهرمانی




  • [*=center]" سجاد انوشیروانی "
    [*=center]
    [*=center]
    [*=center] مبارک
    [*=center]












 
آخرین ویرایش:

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
امشب واقعا عالی بود ....تا اینجا 2 طلا یه نقره ...ان شاءالله احسان حدادی هم مدال بگیره که خوشحالی امشبمون تکمیل شه ...
ولی یه چیزی منو ناراحت کرد ....بنظرم بهداد سلیمی عمداً رکورد نزد ... کاملا مشخص بود عین دفعه قبل وزنه رو پرت کرد ... شایدم نزاشتن رکورد بزنه ...
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
عجب شبی بود
تبریک میگم
بچه هامون عالی بودن ، عالی
دستشون درد نکنه ، خوشحالمون کردن
بقول فردوسی پور کم کم داریم میرسیم به چین
زنده باد بهداد سلیمی:gol: ، سجاد انوشیروانی:gol: ، قاسم رضایی:gol: و احسان حدادی:gol:
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
همه پستها موجوده عزیزم ، نیازی به توضیح نیست ، اما با این حال برای n امین بار :
مظاهری 2 تا طلای آسیا داره( یکی بازیهای آسیایی و یکی قهرمانی آسیا) چند تا هم برنز آسیا ( هم بازیهای آسیایی و هم قهرمانی آسیا) ، شما مدام دیگران رو متهم نکن تیکه ننداز ، خودت اصلا برو سرچ کن ببین که از جمله دلایل عدم انتخاب الهه احمدی و در نتیجه یه دلیل دیگه برای بهتر بودن مظاهری چی بود . حرف منو که قبول نداری
از نظر منم سوریان بهتر بود اگه تو لندن میبود ، اما این بنده خدا که اصلا تو لندن نبود اون موقع ، من که از اولم گفتم بین کاروان اولیه ایران ،کی جز این گفتم ؟
بالاخره باید المپیک رو حساب کنیم برای سنجش مدال آوری ،سالهای بین المپیک رو حساب کنیم یا بازیهای آسیایی یا جهانی و یا همه اینها رو؟؟که میگی معمولا بین المپیک رو باید حساب کرد ، این معمول رو کی گفته؟؟
و آیا تنها دلیل انتخاب یکی ، صرفا مدال آوریه و تعداد اون؟؟ در حالی که تو اینم مظاهری کلی افتخار داره و برتره( که شما مدام میگی یه طلا داره ) ،از اولم گفتم من به استمرار سالهای حضورش در تیم ملی و سطح اول ورزش به عنوان یه فاکتور و اخلاق مناسب هم اشاره کردم ( که البته هم احمدی و هم شادی تو این مورد مشکلی نداشتن) در کنار مدال آوری- تو همین المپیک هم شانس مدال بیشتری قائل بودیم برای مظاهری تا شادی و احمدی
با این حال اینم یه لیست تکمیلی از افتخارات علی مظاهری :
افتخارات خارجی : طلا بازیهای آسیایی دوحه 2006 – طلای قهرمانی آسیا 2007 – برنز قهرمانی آسیا 2004 – برنز قهرمانی آسیایی 2009 - برنز بازیهای آسیایی گوآنگژو 2010 – طلای تورنمنت گرین هیل پاکستان – طلای مسابقات گروزنی روسیه – قهرمانی مسابقات انتخابی المپیک2008 در تایلند و حضور در المپیک پکن – نقره و برنز مسابقات احمد کومرت ترکیه- نقره مسابقات ازبکستان – طلای مسابقات روسیه - قهرمانی در مسابقات انتخابی المپیک 2012 در قزاقستان
به نقل از این وبلاگ http://newsboxing.blogfa.com/post-458.aspx - اینا که زائده های ذهنی نویسنده این وبلاگ نبوده؟
- فرق بین بوکس و کشتی تو اینه که اگه یه بوکسور بازنده شه کلا حذف میشه ( جز نیمه نهایی که برنز داره براش ) اما یه کشتی گیر حذف نمیشه و باید منتظر بمونه که آیا حریفش به فینال میرسه یا نه ؟ که اگه رسید بره گروه بازنده ها. اگه عبد ولی نمیرفت وایسته و کشتی گیر فرانسوی به فینالم میرسید ، باز هم عبد ولی رو حذف میکردن. اما مظاهری کلا حذف شده بود .راستی اعتراض کردیم ، جواب داد؟حرف منم از اول این بود: مظاهری به عنوان پرچم دار هیچ کار غیر اخلاقی نکرد ، حتی در کمال متانت و ادب رفت و با مربیان کوبایی دست داد و به داورم هیچ توهینی نکرد ،حتی نرفت جلوش اعتراض کنه ، داد و بیدادم راه ننداخت، خیلی آروم از رینگ خارج شد
معمولا افتخارات یکی رو از یه سال به بعد حساب نمیکنن، تمام دوران ورزشی مهمه ، از روزی که وارد ورزش شده طرف یه کارنامه ای گذاشته دیگه
چرا همه چی رو با هم قاطی میکنی ، چه ربطی هست بین مقایسه نکردن رشته های ورزشی و مقایسه کردن مدت زمان دوران افتخار آفرینی یکی دیگه؟؟
پس مثلا اگه امروز یکی بیاد پرسپولیس که طرفدارشی و بهتر از علی کریمی باشه میتونه یهو بشه کاپیتان پرسپولیس؟؟

دیگه نیازی به توضیح اضافه نمیبینم
 
آخرین ویرایش:

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] تاريخي‌ترين نتيجه ايران در المپيك رقم خورد/ لندن 2012: غرور، افتخار و اقتدار ملي

[/h]
» سرویس: ورزشي - المپيك لندن
کد خبر: 91051811160
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۰:۳۱



كاروان ورزشي ايران در فاصله‌ي يك هفته مانده به پايان المپيك لندن، تاريخي‌ترين نتيجه تمام ادوار المپيك را به ثبت رساند.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، المپيك 2012 لندن براي تاريخ ورزش ايران خاطره‌ساز شد چرا كه با مدالهاي طلاي سوريان، نوروزي، رضايي و سليمي و نقره‌هاي حدادي، نصيرشلال و انوشيرواني و برنز رسمتي، بهترين نتيجه ادوار مختلف بازي‌هاي المپيك براي ايران ثبت شد.
كاروان ورزشي ايران در شرايطي كه در نخستين روزهاي هفته دوم رقابت‌ها كه هفته مدال‌آوري براي ايران است قرار دارد با كسب 4 مدال طلا، 3 نقره و يك برنز بهترين نتيجه تاريخ المپيك را به دست آورده است. اين نتيجه در حالي رقم مي‌خورد كه هنوز آزادكاران كشتي ايران و تكواندوكاران برابر حريفان‌شان قرار نگرفته‌اند. يعني رشته‌هايي كه شانس اول مدال براي كاروان ورزشي ايران به حساب مي‌آيند.
پيش از اين ورزش‌دوستان ايران، المپيك سيدني را بهترين المپيك براي ورزشكاران ايراني مي‌دانند چرا كه 2000 سالي بود كه ايران با كسب سه مدال طلا و يك مدال برنز بهترين سال ورزشي‌اش را در بازي‌هاي تاريخي المپيك به دست آورد مدال‌هايي كه حسين رضازاده و حسين توكلي در وزنه‌برداري و عليرضا دبير در كشتي آزاد به نام خود ثبت كردند و برنزي كه هادي ساعي به جمع مدال‌هاي ايران اضافه كرد.
كاروان ورزشي ايران در حال حاضر 8 مدال (4 طلا، 3 نقره و يك برنز) دارد و اين فرصت استثنايي وجود دارد تا نتيجه بهتري هم رقم بخورد. كاروان ايران در هيچ دوره‌اي در المپيك به چهار مدال طلا دست پيدا نكرده بود كه با توجه به نقره‌ي نصيرشلال و طلاي رضايي اين ركورد پيش از به پايان رسيدن المپيك شكسته شده است.
ركورد بيشترين مدال نيز به سال 1952 هلسينكي بر مي‌گشت كه 3 نقره و 4 برنز به دست آمد. در آن المپيك هم مدال‌آوران ما پهلوانان بودند. جهان‌پهلوان تختي نخستين نقره را بر گردن آويخت. ناصر گيوه‌چي در كشتي و محمود نامجو در وزنه‌بردار دو ورزشكار نقره‌اي ايران معرفي شدند. برنزي‌هاي ما در فنلاند نيز از اين دو رشته بودند. محمود ملاقاسمي، عبدالله مجتبوي و جهانبخت توفيق كشتي‌گيران برنزي و علي ميرزايي وزنه‌بردار برنزي ايران بود. ورزشكاران ايران ركورد تعداد مدال را نيز شكستند و تا اينجا هشت مدال گرفته‌اند.
در شرايطي كه سال‌ها از اين دو المپيك خاطره‌انگيز براي ورزش ايران مي‌گذرد دوباره پهلوانان ايراني در حال افتخار‌آفريني هستند. افتخارآفريني كه در تاريخ المپيك ايران بي‌نظير است و مدال‌هاي زيادي از لندن براي ورزش‌دوستان به ارمغان مي‌آورد.
كاروان ورزشي ايران با 4 طلا، 3 نقره و 1 برنز تا پايان روز سه شنبه در رده‌ي ارزشمند يازدهمي المپيك ايستاد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] حدادي با 9 سانتي‌متر اختلاف نقره گرفت/ مدال ارزشمند دووميداني به ايران رسيد

[/h]
» سرویس: ورزشي - المپيك لندن
کد خبر: 91051711145
سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۶



پرتابگر ديسك ايران به نشان نقره المپيك لندن دست يافت و مدالي بسيار با ارزش دست يافت.
به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) از لندن، احسان حدادي قهرمان و ركورددار پرتاب ديسك آسيا در فينال رقابت‌هاي المپيك لندن با پرتابي به ميزان 68 متر و 18 سانتي متر نخستين پرتاب خود را انجام داد.
حدادي كه تمام رقبايش را در فينال پيش رو داشت، در كنار 11 پرتابگر ديگر كارش را آغاز كرد.
وي در حركت دوم پرتابي به ميزان 64 متر و 9 سانتي متر انجام داد.
در ادامه پرتابگران نتوانستند به ركورد حدادي برسند، اما در ادامه هارتينگ با پرتاب 68 متر و 28 سانتي متر از حدادي پيشي گرفت. پرتابگر ايران پرتاب پنجم را خطا كرد و در پرتاب ششم هم خطا كرد و نقره گرفت.
پيش از اين احسان حدادي در رقابت‌هاي قهرماني جهان در كره جنوبي، موفق شده بود به مدال برنز دست پيدا كند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] چهره‌هاي مبهوت هيات رييسه فيلا در برابر افتخارآفريني كشتي‌گيران ايران

[/h]
» سرویس: ورزشي - المپيك لندن
کد خبر: 91051811154
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۷


كسب سومين نشان طلاي كشتي فرنگي ايران در بازي‌هاي المپيك 2012 اعضاي هيات رييسه فيلا را بهت زده كرد.
به گزارش خبرنگار اعزامي ايسنا از لندن، درخشش قاسم رضايي در فينال رقابت‌هاي وزن 96 كيلوگرم كشتي فرنگي و كسب سومين نشان طلاي ايران در اين بازي‌ها پس از حق‌كشي سعيد عبدولي از سوي داوران كشتي سي‌امين دوره بازي‌هاي المپيك باعث شد كه اعضاي هيات رييسه فيلا مات و مبهوت بمانند.
دريافت سومين نشان طلاي ايران تا آنجا براي مقامات فيلا تعجب‌آور بود كه نمي‌توانستند بپذيرند كه كشورهاي مختلف مقابل ايران زانو زدند و هيچ حرفي براي گفتن ندارند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] پدر سليمي: ديگر نمي‌خواهم بهداد وزنه بزند!/ روزانه 20 تن وزن كار سختي بود

[/h]
» سرویس: ورزشي - المپيك لندن

کد خبر: 91051811157
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۰:۲۱



پدر بهداد سليمي پس از موفقيت پسرش براي دريافت نخستين نشان طلاي وزنه‌برداري المپيك لندن مي‌گويد، بهداد كار بسيار سختي داشت. وي تاكيد دارد كه وزنه‌برداري خيلي در زندگي پسرش تاثير گذاشته و مي‌خواهد كه اين قهرمان فوق سنگين وزنه‌برداري ايران پس از كسب اين نشان پا به عرصه مربي‌گري بگذارد و ديگر وزنه نزند.
بهرام سليمي در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به قائمشهر، گفت: بهداد كار بسيار سختي داشت. قهرماني در المپيك كار دشواري است. او روزانه 20 تن وزنه را جابه‌جا كرد تا قهرمان المپيك شود.
وي ادامه داد: با توجه به توانايي كه در بهداد سراغ دارم، اگر اكنون به سال 83 كه او كارش را در وزنه‌برداري آغاز كرد برگردم، باز هم اجازه مي‌دهم و تشويقش مي‌كنم كه وزنه‌برداري را دنبال كند. وزنه‌برداري كاري است كه بهداد سليمي بايد آن را دنبال كند چرا كه استعدادش را دارد.
پدر بهداد سليمي ادامه داد: دوست دارم بعد از كسب طلاي المپيك بهداد مربي شود و ديگر وزنه نزند، چون وزنه‌برداري رشته سنگيني است و او فشار بسيار زيادي را تحمل مي‌كند. دوست دارم زندگي عادي‌اش تحت تاثير قرار نگيرد.
سليمي با تاكيد بر اينكه پسرش براي كسب اين طلا زندگي را به خودش سخت كرده است، ادامه داد: وزنه‌برداري خيلي در زندگي بهداد تاثير گذاشته است به طوري كه حتي ديپلم گرفتن او هم به تاخير افتاد. دوست ندارم اين تاثيرات همچنان در زندگي‌اش باقي بماند و از او مي‌خواهم كه پا به عرصه مربي‌گري بگذارد.
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
حدادي با 9 سانتي‌متر اختلاف نقره گرفت/ مدال ارزشمند دووميداني به ايران رسيد


دمش گرم ، این مدال واقعا با ارزش بود
دو و میدانی شد چهارمین رشته ورزشی که ایران تو تاریخ المپیک ازش مدال گرفته
کشتی ( آزاد و فرنگی ) ، وزنه برداری ، تکواندو و حالا دو و میدانی
ایشالله با برد فردای روزبهانی تو بوکس و قطعی شدن مدال برنزش تعداد ورزشها به 5 برسه
جز روزبهانی 9 تا شانس مدال دیگه داریم - 7 تا کشتی آزاد و 2 تا تکواندو - ایشالله حتما بازم از هر 3 رنگ مدال میگیریم( ایشالله طلا)
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
جهش چشمگير در جدول توزيع مدال‌ها/ ايران به رده‌ي يازدهم المپيك

جهش چشمگير در جدول توزيع مدال‌ها/ ايران به رده‌ي يازدهم المپيك

[h=1]» سرویس: ورزشي - المپيك لندن

[/h]
کد خبر: 91051811150
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۲



مدال‌هاي ارزشمند سليمي، رضايي، حدادي و انوشيرواني ايران را به رده‌ي يازدهم جدول توزيع مدال‌هاي المپيك رساند.
به گزارش خبرنگار اعزامي ايسنا از لندن، كاروان ورزشي ايران سه شنبه شب، دو مدال طلا توسط رضايي و سليمي و دو نقره توسط انوشيرواني و حدادي به دست آورد و با صعود 13 پله‌اي به جايگاه ارزشمند يازدهمي صعود كرد.
به اين ترتيب ايران در المپيك فعلا بالاتر از كشورهايي مانند ژاپن، كوبا، برزيل، لهستان و استراليا ايستاد.
 

iZass32

عضو جدید
کاربر ممتاز
محمدبنا:جایزه من را بدهند عبدولی

محمد بنا پس از فینالیست شدن قاسم رضایی در جمع خبرنگاران گفت: قاسم رضایی مبارزه بسیار خوبی را انجام داد و در صورتی که بتواند مدال طلا را کسب کند کشتی فرنگی ایران قهرمان المپیک خواهد شد. رضایی توانایی کسب مدال طلا را دارد و امیدواریم عصر امروز بتواند سومین طلای کشتی فرنگی ایران را کسب کند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مورد ناداوری که در مبارزه سعید عبدولی صورت گرفت، گفت: از دید من عبدولی قهرمان المپیک است. او جانانه مبارزه کرد اما متاسفانه داور به وضوح حق او را ضایع کرد. با این حال عبدولی از دید من مدال طلای المپیک را کسب کرده است.

وی تاکید کرد: برای مسئولان فیلا سخت است که کشتی فرنگی ایران در بازی‌های المپیک چهار فینالیست داشته باشد و سه مدال طلا بگیرد. این‌ها حق کشی کردند و کاری نمی‌شود کرد. ما باید روی تشک حقمان را بگیریم. کشتی سعید عبدولی آنقدر واضح بود که همه دیدند چطور کشتی گرفت.

محمد نبا خاطرنشان کرد: برای مسئولان فیلا قابل هضم نیست که کشتی فرنگی ایران که سابقه قهرمانی در المپیک را نداشته بیاید و دو مدال طلا بگیرد و در آستانه کسب سومین طلا هم باشد. آن‌ها این را باور ندارند و به هر بهانه‌ای می‌خواهند علیه کشتی فرنگی ایران حاشیه سازی کنند.

بنا در پاسخ به این پرسش که محمد علی آبادی برای شما تقاضای نشان لیاقت و جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی کرده است، گفت: من نشان لیاقتم را از مردم گرفته‌ام. جایزه‌ای هم که می‌خواهند به من بدهند، به سعید عبدولی بدهند که از نظر من قهرمان المپیک است.

گردآوری : گروه اینترنتی نیک صالحی
 

iZass32

عضو جدید
کاربر ممتاز
بهدادسلیمی قویترین مرد المپیک 2012


وزنه‌بردار فوق‌سنگين ايران به راحتي مدال طلاي المپيک و عنوان قوي‌ترين مرد جهان را به خود اختصاص داد.

قهرمان رقابت‌هاي جهاني پاريس در سال 2011 که بخت نخست طلاي المپيک بود، مطابق انتظار کارش را با وزنه‌هاي بالا و ديرتر از سايرين شروع کرد و به راحتي قهرماني المپيک شد.

سليمي در يک‌ضرب 208 کيلوگرم را زد. در حرکت دو ضرب سليمي کارش را با وزنه 247 کيلوگرم آغاز کرد و با همين وزنه طلايش را قطعي کرد.

همچنين در اين دسته سجاد انوشيرواني که از ابتدا عنوان کرده بود که براي نشان نقره المپيکي روي تخته خواهد رفت، با مجموع 449 به هدفش رسيد.

سليمي هم در همان حرکت اول به رکورد 455 کيلوگرم رسيد و طلا گرفت.
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
همه پستها موجوده عزیزم ، نیازی به توضیح نیست ، اما با این حال :
مظاهری 2 تا طلای آسیا داره( یکی بازیهای آسیایی و یکی قهرمانی آسیا) چند تا هم برنز آسیا ( هم بازیهای آسیایی و هم قهرمانی آسیا) ، شما اطلاعات رو زیاد کن و دیگران رو متهم نکن ، خودت اصلا برو سرچ کن ببین که از جمله دلایل عدم انتخاب الهه احمدی و در نتیجه یه دلیل دیگه برای بهتر بودن مظاهری چی بود . حرف منو که قبول نداری
از نظر منم سوریان بهتر بود اگه تو لندن میبود ، اما این بنده خدا که اصلا تو لندن نبود اون موقع ، من که از اولم گفتم بین کاروان اولیه ایران ،کی جز این گفتم ؟
بالاخره باید المپیک رو حساب کنیم برای سنجش مدال آوری ،سالهای بین المپیک رو حساب کنیم یا بازیهای آسیایی یا جهانی و یا همه اینها رو؟؟که میگی معمولا بین المپیک رو باید حساب کرد ، این معمول رو کی گفته؟؟
و آیا تنها دلیل انتخاب یکی ، صرفا مدال آوریه و تعداد اون؟؟ در حالی که تو اینم مظاهری کلی افتخار داره و برتره( که شما مدام میگی یه طلا داره ) ،از اولم هم گفتم من به استمرار سالهای حضورش در تیم ملی و سطح اول ورزش به عنوان یه فاکتور و اخلاق مناسب هم اشاره کردم ( که البته هم احمدی و هم شادی تو این مورد مشکلی نداشتن) در کنار مدال آوری- تو همین المپیک هم شانس مدال بیشتری قائل بودیم برای مظاهری تا شادی و احمدی - فرق بین بوکس و کشتی تو اینه که اگه یه بوکسور بازنده شه کلا حذف میشه ( جز نیمه نهایی که برنز داره براش ) اما یه کشتی گیر حذف نمیشه و باید منتظر بمونه که آیا حریفش به فینال میرسه یا نه ؟ که اگه رسید بره گروه بازنده ها. اگه عبد ولی نمیرفت وایسته و کشتی گیر فرانسوی به فینالم میرسید ، باز هم عبد ولی رو حذف میکردن. اما مظاهری کلا حذف شده بود .راستی اعتراض کردیم ، جواب داد؟
معمولا افتخارات یکی رو از یه سال به بعد حساب نمیکنن، تمام دوران ورزشی مهمه ، از روزی که وارد ورزش شده طرف یه کارنامه ای گذاشته دیگه
چرا همه چی رو با هم قاطی میکنی ، چه ربطی هست بین مقایسه نکردن رشته های ورزشی و مقایسه کردن مدت زمان دوران افتخار آفرینی یکی دیگه؟؟
پس مثلا اگه امروز یکی بیاد پرسپولیس که طرفدارشی و بهتر از علی کریمی باشه میتونه یهو بشه کاپیتان پرسپولیس؟؟
دیگه نیازی به توضیح اضافه نمیبینم

جالب اینه که قبلا میگفتی 1 طلا و 1 برنز داره .الان میگی 2 طلا و 2 برنز!!!جالبه تا قبل ازین پستت یه چیزی میگفتی و الان یه چیز دیگه میگی و منو متهم میکنی که اطلاعاتمو ببرم بالا.ولی بازم خداروشکر که رفتی یه سرچی کردی!!!سایتی هم که رفتی مشخصه تازه سرچ کردی که ایم منو خوشحال میکنه.ولی نکته ای که هست منبع خوبی رو اصلا انتخاب نکردی.این آدرسی که گذاشتی یک وب سایت هست که معمولا وب سایت ها معتبر نیستند .برای اینکار سایت معتبر بهتره انتخاب کنی یا اینکه ویکی پدیا هم معتبره.!!پس سعی کن بیشتر دقت کنی.در کل خوب سرچ نمیکنی!!
ولی بازم بیخیال.در ضمن افتخاراتی که تو سایت اورده یکسری مسابقات هست در حد جام فجر خودمون یا جام تختی و یا جامهایی که کشورها برگزار میکنند که تنها هدف این جام ها نه مدال هست نه عنوان بلکه آمادگی برای شرکت در مسابقات جهانی و نیز دیدن رقیبها که معمولا همه رقیب ها در این مسابقات شرکت نمیکنند!!!و معمولا عناوینی که تو این مسابقات کسب میشه با ارزش نیست .بلکه فقط صرف آمادگی و شناخت رقباست.!!!یه مثالم میزنم که کامل برات جا بیوفته.
قبل المپیک پکن رضا یزدانی تو یک مسابقه که کشور آذربایجان ترتیب داده بود شرکت کرد و با اقتدار اول شد و براحتی رقیب آذریشو برد.ولی تو المپیک که 1 الی 2 ماه بعدش بود خیلی راحت به حریف آذریش باخت.چون حریفش تو مسابقات یزدانیرو آنالیز کرد ولی هدف یزدانی فقط قهرمانی تو یک جام بی ارزش بود که منجر به فدا شدن مدال المپیک شد!!!
پس سعی کن ار آوردن عناوین غیر معتبر و تمینی خودداری کنی.و در ضمن تو منابع هم دقت بیشتری کن که وبلاگ در نیاد!!
اتفاقا اگه یه خورده سرچ بکنی میبینی که قبل از انتخاب مظاهری قرار بود احمدی یا حدادی ویا... انتخاب بشه.ولی خوب وزارت اومد مظاهری رو انتخاب کرد و این باعث تعجب اهالی ورزش بود.جالبه خود مظاهری هم گفته فکرشم نمیکردم برای اینکار انتخاب بشم!!!
در ضمن بحث انتخاب 3 نفر بود نه سوریان .!!!در ضمن مثل اینکه از دید شما مدال آسیایی از مدال جهانی مهمتره!!!اگه اینطوری فکر میکنید که من حرفی ندارم.سلایق متفاوته.بعضیا مثل شما مدال آسیا براشون مهمتره و همه غیر از شما مدال جهانی براشون مهمتره!!!در ضمن شما که میگی شانس مدال برای مظاهری بیشتر بود مثل اینکه الهه احمدی رو فراموش کردید!!!و اینم نهایت بی انصافیه.ایشون نفر ششم شدند اونم بین نزدیک به 60 نفر.نه بین 15 الی 20 نفر!!!البته بنظر خیلیا عجیب نبود .چون ایشون برنز جهانی داشت و تو انتخابی المپیک تو سیدنی مدال نقره گرفت که این مدال جهانی نشون میده این فرد پتانسیلش بالاست.اگه بیشتر بهش برسند میتونه بهتر بشه.در مورد مدال آورامونم همین صدق میکنه.رستمی وزنه بردار طلای جهان رو داشت اینجا هم سوم شد.سلیمی-انوشیروانی-نوروزی-سوریان-رضایی-حدادی همه عنوان جهانی داشتند و اینجا هم موفق بودند.یعنی اینطور نیست که هرکسی بتونه مدال بگیره .نصیر شلال هم خوب بود ولی شانس هم خیلی به کمکش اومد ولی در هر صورت مبارکش باشه.ولی افرادی که فقط در سطح آسیا بودند چیکار کردند!!!همه حذف شدند.چون سطحشون در سطح همون آسیا بود.مظاهری هم خوب بود ولی احتمال اینکه مدال بگیره خیلی کم بود.چون در سطح المپیک نیست.پس این مقایسه نشون میده که عملکرد احمدی بهتر از مظاهری میتونست باشه .

در ضمن مشخص بود اعتراض جواب نمیده ولی بنا کارش رو خوب بلده.به عبدولی گوشزد کرد که حتما بره با داور دست بده.اونم اطاعت کرد.درسته که اعتراض جواب نداد ولی با اینکارش فرهنگ بالاشو نشون داد و مربیش نشون داد چقدر حرفه ای هستش.ولی مظاهری اشتباه کرد.و اگه در آینده محرومش کردند ناراحت نشید.ولی در کل مقصر اصلی مربیش بود که با اون همه سن و سال هیچ حرفی نزد!!!
این حرفتونم جالبه که گفتی:
معمولا افتخارات یکی رو از یه سال به بعد حساب نمیکنن، تمام دوران ورزشی مهمه ، از روزی که وارد ورزش شده طرف یه کارنامه ای گذاشته دیگه
چرا همه چی رو با هم قاطی میکنی ، چه ربطی هست بین مقایسه نکردن رشته های ورزشی و مقایسه کردن مدت زمان دوران افتخار آفرینی یکی دیگه؟؟
من نمیدونم دیگه با چه زبونی باید به شما بگم.من تو پست قبلیم افتخارات احمدی رو نوشتم.و هر کسی بیاد ببینه میفهمه که با وجود حتی سابقه ورزشی بیشتر مظاهری ،احمدی از لحاظ افتخار ازون سرتره.البته به شرطی که مدال جهانی از مدال آسیایی سرتر باشه که شما کلا با این قضیه مشکل داری!!!
دوست عزیز سعی نکن همه چیزو با هم قاطی بکنی!!!!پرچمداری المپیک قضیش با کاپیتانی زمین تا آسمون فرق میکنه!!!
در ضمن تو استقلال قرار بود نکونام کاپیتان بشه.که رحمتی شد.!!!پس حرفاتون ربطی به این قضیه نداره!!!
در کل من آخرش نمیدونم چرا اینقدر تعصب نسبت به مظاهری دارید.!!تعصب خوبه ولی اندازه داره.
ولی در کل محمد بنا با اون حرکتش درس بزرگی به همه داد.با وجودی که حق شاگردشو خوردن.(تازه اگه نمیخوردند بالای 90% شانس طلا داشت)ولی بهش گفت با داور دست بده.واقعا کارش عالیه.
 
آخرین ویرایش:

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
من خواهش میکنم بهم نشون بده کی گفتم مظاهری کلا یه مدال طلا داشت و یه برنز؟؟
چرا حرفا رو عوض میکنی، اصلا فرق بین بازیهای آسیایی و قهرمانی آسیا رو میدونی چیه؟؟
همیشه برات تاکید کردم که مدالهای مظاهری کجا بوده و تو چه مسابقاتی یه طلا داشته کجای دیگه یه طلای دیگه ، بخاطر اینکه کاملا متوجه بشی همه رو هم تفکیک کردم اما انگاری نمیخوای متوجه بشی- شما بر اساس علم ریاضیت اومدی صرفا بر اساس گوآنگژو قضاوت کردی ، منم گفتم اگه بازیهای آسیایی مطرحه ، مظاهری تو بازیهای آسیای یه طلا و یه برنز داره ، اما حالا داری میگی من یه جا گفتم یه طلا یه جا دارم میگم 2 تا
شما که رفتی و سرچ کردی که خیلیم خوبه اطلاعاتت زیاد میشه ، چرا اعتراف نکردی که اون دلیل درست عدم انتخاب احمدی که من بارها بهش اشاره کردم هم دخیل بوده ، یکم شجاعت داشته باش
بقول خودت قرار بوده یکی دیگه انتخاب شه، پس چرا بعد از انتخاب الهه احمدی فدراسیون تیر اندازی انصراف داد ، از اول دارم میگم به نظر من بهترین گزینه مظاهری بوده تو کاروان اولیه ایران ، کلی دلیلم برات آوردم(دلایلی جز مدال آوری رو هم آوردم) که هر بار حتی مستقیما حرفهای منو عوض میکنی ، خیلی جالبه ، خیلی . تو همون جاهایی که سرچ کردی بخون که چرا بنا به دلایلی همینایی که گفتی رو انتخاب نکردن

دیگه نمیدونم چطوری باید بگم همونهایی که اسم میبری مثل حدادی یا همون ...( نقطه چین) تو افتتاحیه نبودن ، وگرنه مشخصه مثلا حدادی گزینه بهتری بود ، اما با کنترل از راه دور میخواست پرچم رو حمل کنه ؟؟ مگه من مظاهری رو با سوریان یا حدادی و ... ( نقطه چین ) مقایسه کردم که شما اینا رو هی پیش میکشی و آخرش میگی بحث سر اون 3 نفر بود ، اگه بحث سر ایناست چرا هر بار بقیه رو میاری وسط؟؟

اینم نظر رییس فدراسیون تیر اندازی:
رئيس فدراسيون تيراندازي در خصوص عدم پرچمداري الهه احمدي در كاروان ورزشي ايران گفت: در ابتداي امر احمدي به عنوان پرچمدار كاروان ايران انتخاب شد، اما به دليل اينكه تيراندازان كشورمان به عنوان اولين گروه از ورزشكاران فرداي مراسم افتتاحيه در ميدان رقابت حاضر مي‌شوند و ممكن بود اين موضوع تأثير منفي در عملكرد تيراندازان كشورمان داشته باشد، فدراسيون تيراندازي اعلام انصراف كرد.

اینم یه دلیل درست برای عدم انتخاب خانم احمدی در کنار خیلی از دلایل شایستگیهای مظاهری که گفتم
تو المپیک آتلانتا 1996 اگه یادت باشه تنها شرکت کننده زن ایرانی رو پرچم دار کردن ، در حالی که ایران نفراتی مثل رسول و امیر رضا خادم رو داشت ، دلیلشونم نشون دادن ارج نهادن به زنان بود و آزادی و راحتی و محترم بودن زنان در ایران ( حالا کاری ندارم که ارج میذارن یا نه و بقیه ) که به نظر دلیله خوبی بود برای اون سالهای ایران ما ، اون طفلک هم تا جایی که یادمه هیچ عنوانی نداشت و تو المپیک اما شرکت کرد

دقیقا هم اشاره کردم که از یه وبلاگ دارم اون افتخارات کامل مظاهری رو میگم و برای بیان افتخارات اصلیش نیازی به سرچ نبود حتی تو ویکیپدیا که انگاری اطلاعاتتو از اون جا جمع میکنی و با توجه به شناختم از شما ، پیش بینی حرفتم کردم و گفتم الان دوباره این حرفها رو بیان میکنی
شما تو اون مسابقات مظاهری بودید که میگید در حد چی بود و چی نبود ؟؟
باز که دوباره داری رشته ها رو با هم مقایسه میکنی- امشب بهداد سلیمی بین چند نفر قهرمان شد ؟؟ اینا واقعا چه ربطی بهم دارن که میگی مثلا بقیه رشته ها 15-20 نفرن و تیر اندازها 60 نفر؟
مثالتونم از یزدانی جالبه ، پس با این حرف چرا سوریان که همیشه طلای جهان رو میگرفت نه المپیک قبلی مدال گرفت و نه بازیهای آسیایی؟؟
حسین توکلی بدون سابقه جهانی درخشان اومد و تو سیدنی 2000 یه طلای المپیک رو تو وزنه برداری گرفت ، نه؟
شرایط المپیک با همه جا فرق داره ، گاهی یکی بی هیچ سابقه ای میاد و قهرمان میشه و یکیم با کلی سابقه کم میاره
من هیچ وقت ارزش مدالهای الهه احمدی رو پایین نیاوردم اما مدام داری ارزش کار مظاهری رو میاری پایین
مثل این میمونه که من ندونسته بگم مثلا بعضی از تیر اندازهای زن معروف و قهرمان جهان ، قبل از اون بازیها تونسته بودن سهمیه بگیرن و تو اون بازیهایی که خانم احمدی رفته کسی از تیر اندازهای مطرح نبوده ،( در حالی که من اصلا اینو نمیدونم )، اما شما با اطمینان بیان میکنی اون بازیها اصلا ارزش نداره ، انگاری همراه تیم رفته بودی و همه رو آنالیز کردی
همین خانم الهه احمدی تو تفنگ 50 متر المپیک ، بین 47 تیرانداز ، نفر 43 شد ، حالا باید با این نتیجه و طبق مثالی که از یزدانی زدید ، قضاوت کنیم که اون مسابقاتی که خانم احمدی رفته بود ارزشی نداشت؟؟( در حالی که از نطر من این نتیجه باعث نمیشه نتیجه خوبش تو تفنگ 10 متر رو نبینیم)
من همیشه قضاوت رو سپردم به کسایی که احیانا حوصله این بحث من و شما رو داشته باشن و بخوننش ، اما شما خوت میبری و میدوزی و از دید همه قضاوت میکنی و نتیجه هم میگیری به نفع خودت و نظر همه رو مثل نظر خودت میدونی، باریکلا - اینو که میدونی حداقل نطر خیلی ها در مورد دست دادن و ندادن مظاهری مخالف نظر شما بود

راستی خودت داری میگی اگه بیشتر برسن میتونه نتیجه بگیره ، هیچ میدونی بعد از بازیهای آسیایی 2010 همین علی مظاهری از تیم بوکس کنار رفت و دلیلشم عدم توجه مسئولان به بوکس بود ( که تو همون بازیها حقشو با نا داوری جلوی بوکسور سوری خوردن و نیمه نهایی رو به اون حریف سوری باخت و میگفت ما تو بوکس کسی رو نداریم که دادخواهی کنه )( حتی برای اولین بار المپیک امسال بوکس پخش مستقیم شد)
بحث پرچم داری نبود که بحث ارزش سابقه ورزشی و احترام به سابقه ورزشی افراد بود که از کاپیتانی پرسپولیس گفتم ، اما دوباره حرف منو عوض کردی
به نظرت من گفته بودم که نکونام جدیدالورود بشه کاپیتان استقلال؟؟من نظر خودتو پرسیدم. تو باشگاه هم سرچ کن همون موقع که این بحث کاپیتانی استقلال شد من چه نظری داشتم
این نظر شخصی شماست و نظر شخصی منم در مورد مظاهری و دست دادن و ندادن همونی بود که گفتم ، مظاهری هم شعورشو همونجا نشون داد
 
آخرین ویرایش:

z_elec_1991

عضو جدید
وااااااااااااااااای که چقد امشب خوشحال شدیم.
واقعا دم بچه های کشتی فرنگی ووزنه برداری گرم.حدادی ام که عالی بود بد شانسی آورد حقش طلا بود اونی که خطا بو خیلی نزدیک 70 بود.ولی بازم ما خوشحالیم
ولی عبدلی حیف شد کلی دلم سوخت.بعد مسابقش فشارم افتاد داشتم غش میکردم.ولی اونم مق مظاهری واسه ما یه قهرمانه.قهرمان همیشه قهرمانه.
کلا خوش بودیم امشب
راستی همین 3_4 شب ÷یش بود همه فشارا بالا نا امید بودیم چرا مدال نداریم.ولی بچه ها گل کاشتن.
 

میثم...

عضو جدید
کاربر ممتاز
[FONT=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]


تا الان 12 ام هستیم!
امیدوارم وقتی برگشتن ایران جایزه هاشون تا المپیک دوره بعد طول نکشه
زحمتش رو ورزشکارا میکشن اما پزش رو حضرات میدن
[/FONT]
 

iZass32

عضو جدید
کاربر ممتاز
حدادي با 9 سانتي‌متر اختلاف نقره گرفت

پرتابگر ديسك ايران به نشان نقره المپيك لندن دست يافت و مدالي بسيار با ارزش دست يافت.
به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) از لندن، احسان حدادي قهرمان و ركورددار پرتاب ديسك آسيا در فينال رقابت‌هاي المپيك لندن با پرتابي به ميزان 68 متر و 18 سانتي متر نخستين پرتاب خود را انجام داد.
حدادي كه تمام رقبايش را در فينال پيش رو داشت، در كنار 11 پرتابگر ديگر كارش را آغاز كرد.
وي در حركت دوم پرتابي به ميزان 64 متر و 9 سانتي متر انجام داد.
در ادامه پرتابگران نتوانستند به ركورد حدادي برسند، اما در ادامه هارتينگ با پرتاب 68 متر و 28 سانتي متر از حدادي پيشي گرفت. پرتابگر ايران پرتاب پنجم را خطا كرد و در پرتاب ششم هم خطا كرد و نقره گرفت.
پيش از اين احسان حدادي در رقابت‌هاي قهرماني جهان در كره جنوبي، موفق شده بود به مدال برنز دست پيدا كند.
 

حامدیا

اخراجی موقت
حریفاش مالی نبودن ، اون دوتا روس هم که قهرمان جهان بودن هم که نتونستن مسابقه بدن ، در کل خیلی شانس اورد واقعا که آبکی یه نقره گرفت

احسنت به شما با این نظرات کارشناسیتون ......................

المپیک میدان سختیه حالا که بچه ها دارن امسال زحمت میکشن و مدال میگیرن اگه شما میخواین زحمتاشون و به چشم نبینی دیگه حرفی نیست

انشاالله که کاروان کشور کانادا مدال بیشتری بگیرن تا شما خوشحال بشی

اون کشوری که با نا داوری می یاد مدال میگیره نمی یاد بگه آبکی مدال گرفته اما جنابعالی نمیدونم با چه استدلالی این حرف و میزنی مرحبا بر شما
 
بالا