[ فستیوال های ورزشی ] المپیک 2012

[ فستیوال های ورزشی ] المپیک 2012

  • درخشان

    رای: 0 0.0%
  • خوب

    رای: 4 44.4%
  • متوسط

    رای: 5 55.6%
  • ضعیف

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    9
  • نظرسنجی بسته .

Milad127

عضو جدید
خداوكيلي خيلي بي استرس و خيلي مقتدارنه طلا رو برد دمش گرم،
به اميد موفقيت ورزشكاراي باقيمونده...
 

sara-z-a

عضو جدید
به همه ی هم وطنای عزیزم تبریک میگم
خدا رو شکر تونست امسال خود واقعیش رو نشون بده
دستش درد نکنه
الان منو غرور ملی گرفته

:w33::w40::w33::w32::w33::w14::w33::w40::w31:
 

h@med_1

عضو جدید
کاربر ممتاز
متن پيام تبريک علي فتح‌الله‌زاده مدیر عامل استقلال نيز به اين شرح است:

تبريک به ملت ايران افتخار به جهان پهلوان حميد سوريان

حميد سوريان با دلاوري کشتي گرفت و با اقتداري که نشانه سرافرازي جوانان ايران اسلامي است بر سکوي نخست المپيک ايستاد.اين افتخار بر جامعه ورزش ايران مبارک باد....
 

h@med_1

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]کي‌روش قهرماني سوريان را تبريک گفت[/h]
[h=2]سرمربي پرتغالي تيم ملي فوتبال ايران، قهرماني 'حميد سوريان' در وزن 55 کيلوگرم مسابقه هاي کشتي فرنگي بازي هاي المپيک 2012 لندن را تبريک گفت.[/h] کارلوس کي روش'' در نخستين ساعات بامداد روز دوشنبه در گفت و گوي کوتاهي با خبرنگار ايرنا افزود: از اينکه ''حميد سوريان'' موفق شد مدال طلاي بازي هاي المپيک 2012 لندن را براي ايران به ارمغان آورد، خوشحال هستم و براي ديگر اعضاي کاروان ورزش ايران در بازي المپيک لندن نيز آرزوي موفقيت دارم.
 

h@med_1

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]سوريان: از 10 سال قبل منتظر اين مدال بودم[/h]
[h=2]دارنده مدال طلاي کشتي فرنگي المپيک گفت: نه تنها بعد از شکست و ناکامي در پکن بلکه از 10 سال قبل منتظر کسب اين مدال بودم.[/h]



به گزارش خبرنگار اعزامي فارس از لندن، حميد سوريان پس از کسب مدال طلاي کشتي فرنگي در بازي‌هاي المپيک لندن گفت: هميشه منتظر اين لحظه بودم. نه تنها بعد از شکست و ناکامي در پکن بلکه از 10 سال قبل منتظر چنين لحظه‌‌اي و کسب اين مدال بودم.

وي در پاسخ به اين سؤال که در کشتي‌هاي نخست عملکرد مطلوبي نداشت، گفت: ‌با توجه به وزني که کشتي‌گيران کم مي‌کنند دورهاي اول رقابت سخت است اما رفته رفته وضعيتم بهتر شد و کشتي‌‌هاي قابل قبولي گرفتم. از تمام مربيانم بخصوص ناصر نوربخش که به صورت تخصصي من را در اردوها همراهي مي‌کرد، تشکر مي‌کنم.

دارنده 5 مدال طلاي جهان و طلاي المپيک در پاسخ به اين سؤال که آيا از کشتي خداحافظي خواهد کرد، گفت:‌ براي آينده هنوز تصميمي نگرفتم چون به تنهايي نمي‌توانم در اين باره تصميم‌گيري کنم. بايد با عزيزاني که در اين سال‌ها همواره حمايتم کرده‌اند مشورت کنم.

سوريان تصريح کرد: به احتمال زياد اگر قرار باشد به کشتي ادامه دهم در يک وزن بالاتر کشتي خواهم گرفت.

وي افزود: فشار و استرس همواره وجود دارد اما اميدوارم فرنگي‌کاران کشورمان اين روند را ادامه دهند و باز هم براي ايران افتخار‌آفريني کنند.

سوريان در پاسخ به اين سؤال که با طلاي المپيک هديه خوبي در شب محمد بنا به او دادي، گفت:‌اميدوارم اين مدال، هديه خوبي براي محمد بنا باشد. قبل از اعزام به مسابقات هم‌قسم شده بوديم کار بزرگي در لندن انجام دهيم.

وي خاطرنشان کرد: از طرفي امشب سالروز تولد مادر عزيزم هم نيز است که اين مدال را تقديم مادرم مي‌کنم و اميدوارم جبران گوشه‌اي از زحمات بي‌دريغش باشد.

 

بانو امین

مدیر تالار اسلام و قرآن
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار
کاربر ممتاز
ممنون آقا حامد بابت اطلاعاتتون
 

Shahab

مدیر تالار عکس
مدیر تالار
کاربر ممتاز
دمش گرم واقعا دمش گرم كه دله يه ملتي رو شاد كرد خوش به حالش كه ميتونه اين همه ادما خوشال كنه
خدايا هر كي دل مردم عزيز ايرانمونو شاد ميكنه خودت دلشو شاد كن
 

neyo

عضو جدید
منم این افتخارو تبریک میگم و امیدوارم هممون یه روزی برای ایران افتخار آفرین باشیم همه که نباید تو المپیک مدال بگیرن ما هممون میتونیم توی تخصص خودمون اسم ایرانو جهانی کنیم.
 

neyo

عضو جدید
منم این افتخارو تبریک میگم و امیدوارم هممون یه روزی برای ایران افتخار آفرین باشیم همه که نباید تو المپیک مدال بگیرن ما هممون میتونیم توی تخصص خودمون اسم ایرانو جهانی کنیم.
 

mohandeseit

دستیار مدیر مهندسی فناوری اطلاعات
کاربر ممتاز
منم تبریک میگم،دل همه رو شاد کرد.
 

kingworld

عضو جدید
کاربر ممتاز
خدا نگهش داره....افتخار ملته

افرین خیلی خوب کشتی گرفت خدا هم مزد زحماتشو داد
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
از نظر من اینکه یکیو متهم کنیم به دروغ گویی توهینه( شاید از نظر شما این توهین نباشه)، و شما همش دارید همین کارو میکنید ، چیزیو که نشنیدید، تو ذهنتون اینه که اصلا نبوده و بیان نشده .
دوباره زدید تو بیراهه، کجای پست قبلیم گفتم الهه احمدی بهتر بوده از نظر من؟؟؟ گفتم اونم مسابقه داشته و انتخاب نشده و اونم فقط یه گزینه بوده ، مثل همین مظاهری . که در نهایت با همه جوانب مظاهری رو انتخاب کردن که به نظر من درست بوده و بهترین گزینه تو کاروان اولیه ایران . و اینکه تا جایی کم میاری بازم به حاشیه میری . شما یه چیزیو نمیدونی ، اما کسی که میدونه و در موردش شنیده ، متهم میکنی و مسخره میکنی به اینکه اخبار و اطلاعات رو با شما هماهنگ میکنن ، نه عزیزم منم مثل خیلی علاقه مندهای به ورزش اخبار رو دنبال میکنم
والله جز پا فشاری رو یه حرفها و نظرات شخصی من دلیلی از شما نخوندم ، همش نظرتون بود و یه مطلب که چند تا کارشناس گفتن مظاهری باید میرفت عقب که ربطی به حکایت آخر بازی نداشت. شما تو همون شبی که فکر میکنی روزه بمون
بحث ما سر چی بود؟؟ مگه جز سر دست دادن یا ندادن با داور؟؟؟ خوب منم نظر یه کارشناس داوری در این مورد رو گذاشتم ، حالا شما بازم حرف رو عوض کنید
اینکه میگید ما همیشه که میبازیم بد و بیراه میگیم رو قبول ندارم ، چون واقعا خیلی وقتا بوده حق ورزشکارامون پایمال شده و ما هم حرفی نزدیم .
در مورد آخر صحبتهاتون که این خانه از پای بست ویران است ، چه انتظاری میشه از وزارت ورزش داشت؟؟ اونا هم بدتر از بقیه ، تو مملکت ما تعجبی نداره ، متاسفانه تا بوده همین بوده و تا هست همین خواهد بود مگر اینکه اختمالا خودمون بخوایم عوض کنیم

خیلی جالبه که شما فکر میکنید که خیلی میدونید و اطلاعاتتون بالاست.ولی اینو باید یاد بکیرید که مثلا اگه اطلاعاتتون هم بالا باشه باید طرز استفادشم خوب بلد باشید!!یک نمونش همون بحث کارشناس داوری بود که شما بدون اینکه فکر کنید اونو تو پستاتون گذاشتید و تا الانم هنوز مرغ یه پا داره!!!پس سعی کنید همیشه در کنار اینکه مطالعه میکنید با دقت مطالعه کنید!!!!

من شمارو متهم نکردم .این لجاجت شماست که باعث شد من بگم که خبری رو که خود ورزشکار نگفته شما داری ازش نقل و قول میکنی.وهی بازم حرف خودتونو میزدی تا به قول معروف مثلا کم نیارید!!!

در مورد احمدی من نگفتم کدوم بهتر بوده.این از قول شما بوده که قرار بوده احمدی پرچمدار باشه ولی به دلیل اینکه مسابقه داشته مظاهری شده.چون شما گفته بودی بهترین عناوین رو مظاهری بین کاروان اولیه اوده.منم مثالایی اوردم که نقضش کرد.اینم که میگید مظاهری بهتره نظر شخصیه شماست و قابل احترام.ولی محض اطلاعتون بگم که ایشون با وجود شایستگی مدالاشون در حد آسیا بوده و فراترم نرفته.

شما میگید که :
اینکه تا جایی کم میاری بازم به حاشیه میری . شما یه چیزیو نمیدونی ، اما کسی که میدونه و در موردش شنیده ، متهم میکنی و مسخره میکنی به اینکه اخبار و اطلاعات رو با شما هماهنگ میکنن ، نه عزیزم منم مثل خیلی علاقه مندهای به ورزش اخبار رو دنبال میکنم
حالا من میگم که شما فقط خوب اخبارگوش میکنی.از نظر تحلیلی ولی خوب نیستی.شما میگید من یه چیزیو نمیدونم ولی چیزی رو که کسی میدونه من متهمش میکنم!!حالا شما بگو ببینم چه چیز خاصیو میدونستی؟؟!!!ما بحث خاصی نکردیم که عیار شما یا من مشخص بشه؟؟!!!
ما کلا نهایت 5 تا موضوع رو بحث کردیم که 3 تا از بحثای شما زیر سوال رفت که اینارو من میگم.البته 50 بار گفتم ولی خب بازم میگم تا مرور بشه براتون
1-شما گفتید مظاهری بهترین ورزشکار کاروان اولیه ایران بود ولی من مثال اوردم و گفتم در سطح آسیا خوب بوده و در سطح جهان تاکنون حرف خاصی برای گفتن نداشته.این نظر شخصی من نیست که تو سطح آسیا مدال گرفته.!!!
ولی در کل یک آمار جالب بدم که فکر نکنید با شما مشکل دارم یا اینکه از مظاهری خوشم نمیاد.چون احساس میکنم اینو نگم شما قبول نمیکنید
لیست مدال آوران بازیهای آسیایی گوانجو که تو کاروان اولیه بودند::
محسن شادی .طلا **الهه احمدی 3 نقره و برنز(بیشترین مدال در بازیهای آسیایی چین در بی ورزشکاران ایرانی)**علی مظاهری .برنز**
این مدالهای کسب شده تو بازیهای آسیایی هستش.در ضمن محسن شادی و مظاهری تو جهان عنوانی کسب نکردند ولی الهه احمدی مدال برنز جهانی هم داره تو سال 2010.
البته اینها افتخارات اصلی این 3 تا ورزشکار هستند از المپیک پکن تا الان.
پس مظاهری میتونست گزنه سوم برای پرچمداری ایران باشه.پس اینکه بنظرتون مظاهری بهترین ورزشکار برای پرجمداری بوده یک نظر شخصی و تا حدی احساسیه.
پس مشخص شد که این حرف بنده شخصی نیست و کاملا منطقی هستش!!
2- شما نظر یک کارشناس داوری رو که از لحاظ فنی چیزی نمیدونه رو میای اینجا میزاری که فلان بوکسور اینطوری بوده .این مثل اینه که تو برنامه نود عسگری بیاد در مورد آنالیز تیم ها صحبت بکنه و حاج رضایی بیاد بحث داوری داشته باشه!!در ضمن نظری که من در این مورد دادم نظر احدی مربی قبلی تیم بود که اومد و این نظراتی که من خدمت شما عرض کردم رو گفته بود.پس اینم نظر شخصی من نبود!!!
3- شما بعد از بوکس مظاهری گفتید که چون ناداوری شده بود و حق مظاهری رو خوردند و به این دلیل که مظاهری میخواست خداحافظی کنه با داور دست نداد.چون محروم هم بشه مهم نیست چون قرار هست خداحافظی بکنه!! ولی خب اینهارو من نمیدونم شما از کجا فهمیدین.چون خود مظاهری هم حرفی نزده!!!پس وقتی خودش نگفته پس خداحافظی تا الان که من دارم اینو مینویسم وجود نداره!!!پس اینم نظر شخصی بنده نبوده ولی 100% نظر شخصی و سلیقه ای شماست.در حالی که کارشناسان در حالیکه کار داور رو محکوم کردند ولی حرکت مظاهری رو تائید نکردند!!یه نمونشم ماحدی مربی مظاهری!!!


پس لطف کنید نگین که من هیچی نمیدونم و شما خیلی میدونید .این یک کل کل الکی هستش که معمولا خوب نیست و بهتره با منطق برین جلو و چون چنتا خبرم میبینید فکر نکنید این شمایید که اخبار میبینید در حالیکه اینطور نیست.همه اطلاعاتشون با وجود اینترنت و ماهواره به روزه!!!
شما گفتید که :
بحث ما سر چی بود؟؟ مگه جز سر دست دادن یا ندادن با داور؟؟؟ خوب منم نظر یه کارشناس داوری در این مورد رو گذاشتم ، حالا شما بازم حرف رو عوض کنید

بحث درسته از دست دادن یا ندادن شروع شد ولی به اونجایی رسید که یک داور به جای فقط نقد داوری بکنه اومد و از روی احساسات بحث فنی هم انجام داد که این بنظرم درست نبود و بحث فنی ربطی به داور نداره!!!من تو اینجا حرفم این بود که این جور نظرات رو سهی کنید نزارید.
در مورد دست دادنم کلا شما موافق کارش بودید و من مخالف.که اونم نظرات شخصی بود.البته من مقصر اصلیشم مربیشو میدیدم.و با این کار باعث شد غیر از اینکه جایی برای اعتراض نمیمونه در آینده احتمال محرومیتم برای علی مظاهری وجود داره!!!

در مورد اینکه وقتی میبازیم باید بگم که ما معمولا تو باختامون دنبال مقصر میگردیم.غافل ازین که شاید مقصر خودمون باشیم.مثلا وقتی تو یک رشته ای میبازیم.مربی باخت رو میندازه گردن داور یا ...
مدیر باشگاه مشکل رو مربی میدون و سریع عوضش میکنه.وزارت ورزشم فکر میکنه مشکل مدیر باشگاه هستش و مدیرو عوض میکنه و فکر میکنه همه کارای خودش درسته.در حالی که بیشترین تقصیرات به گردن بالا دستیاست که با سیاستای غلطشون باعث این عقب افتادگیا شدند.!!

در مورد حرف اخرتون باهاتون موافقم واقعا هیچ چیزی رو حساب کتاب نیست!!
 

کانادا

عضو جدید
کاربر ممتاز
مدالهای شناگر آمریکایی مایکل فلپس تو این المپیک از کل مدالهای کاروان ایران بیشتر شده .( 4 طلا 2 نقره):biggrin:
آمریکاییها انقده شلوغش نکردن که شما برای یه طلا اونم تازه تو کشتی ..................................................
 

بوگاتی رنسانس

عضو جدید
کاربر ممتاز
دمش گرمممممم
تا حالا 70 تا جا نوشتم کارش درسته اینجا هم می نویسم
خدایی طوری کشتی گرف که اصلا داورا نتونستن برعلیهش رای بدن
دمش گرم
همه اش داش حمله می کرد
من خراب فیتیله پیچاشم ، دمش گرم
نوش جونش 200 تا سکه
 

بوگاتی رنسانس

عضو جدید
کاربر ممتاز
مدالهای شناگر آمریکایی مایکل فلپس تو این المپیک از کل مدالهای کاروان ایران بیشتر شده .( 4 طلا 2 نقره):biggrin:
آمریکاییها انقده شلوغش نکردن که شما برای یه طلا اونم تازه تو کشتی ..................................................
شما مشکل داری :mad:
دم اونم گرم
 
بالا