فراخوان قرآن ‌سوزی در امریکا

وضعیت
موضوع بسته شده است.

mostafanokhodian

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
یک کلیسای مروج اسلام‌ستیزی در امریکا از پیروان خود خواسته است که در نهمین سالگرد حملات یازده سپتامبر، قرآن مجید را به آتش بکشند.
روزنامه امریکایی هافینگتون‌پست در مقاله جمعه (8 مرداد) خود خبر داد که کلیسایی در ایالت فلوریدا موسوم به مرکز فراخوان جهانی کبوتر، 11 سپتامبر را به عنوان روز جهانی سوزاندن قرآن اعلام کرده و از طرفداران خود خواسته است در این روز، کتاب آسمانی مسلمانان را در مقابل انظار عمومی به آتش بکشند.
در فراخوان این اقدام موهن و تحریک‌آمیز، هدف این‌گونه توصیف شده است : "آگاه‌سازی درباره خطر اسلام و این ‌که قرآن کتابی است که مردم را به سوی جهنم هدایت می‌کند. تنها مسیری که قرآن مردم را به سوی آن هدایت می‌کند آتش ابدی است و ما می‌خواهیم این کتاب را در جایگاه آن یعنی آتش قرار دهیم."
تری جونز کشیش و مسئول این کلیسا گفت: "هدف از این اقدام و فعالیت‌های مشابه آن، این است که به مسلمانان فرصت دهیم از دین خود برگردند."
جونز و کلیسای وی سابقه طولانی در اسلام‌ستیزی دارند. جونز در سخنرانی‌ها و کتاب خود، اسلام را دینی شیطانی خوانده و با سخنانی تحریک‌آمیز خواستار اقدام مسیحیان برای نابودی اسلام شده است.
وی که افکار سیاسی افراطی دارد از سیاست‌های افراط‎‎ گرایانه جمهوری‌خواهان و دولت امریکا در زمان ریاست جمهوری جورج بوش، از جمله ‌لشکر‌کشی به کشورهای اسلامی همانند عراق و افغانستان، حمایت جدی کرده و مروج جنگ‌های نوین صلیبی است.
حمایت وی از مک‌کین نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری امریکا در سال 2009 ، نزدیک بود به چالشی برای مک‌کین منتهی شود.
فراخوان اخیر این کلیسا برای به آتش کشیدن قرآن، انعکاس گسترده‌ای در رسانه‌های امریکایی و خارج از این کشور پیدا کرده و انتقادات زیادی را در پی داشته است.
سازمان‌ها و انجمن‌های مربوط به مسلمانان امریکا، این تلاش تحریک‌آمیز را به شدت محکوم کردند ولی تاکید دارند که در برابر این کلیسای خشونت‌طلب، به واکنش مستقیم و خارج از مجرای قانون دست نخواهند زد.
به دنبال حملات مشکوک 11 سپتامبر 2001 در امریکا که به گروه القاعده نسبت داده می‌شود، مسلمانان امریکا با فشارهای شدید گروه‌های افراطی و محدودیت‌های امنیتی گوناگون مواجه شد
http://rajanews.com/Detail.asp?id=56578

متن اصلی:
Members of a church in Gainesville, Florida are planning to commemorate the anniversary of the terrorist attacks on Sept. 11, 2001 by burning Korans. The "International Burn A Quran Day," is just the latest in anti-Islamic protests that the Dove World Outreach Center holds each year on 9/11.​
"The goal of these and other protests are to give Muslims an opportunity to convert," said the church's pastor, Terry Jones.​
The church stirred up controversy last year when in July, they put out signs that read "Islam Is Of The Devil," which is also the title of the pastor's book.
"We are definitely trying to send the message that Jesus Christ is the only way, said Jones.
The church has been known for its controversial nature since it was founded by Jones in 1981. The Dove World Outreach Center has also been very outspoke about abortion, gay marriage and homo***uality. Members of the congregation plan to meet on August 2 to protest the election of Gainesville's first gay mayor. They have come under scrutiny in the past for picketing with signs that said "No Homo Mayor."
If protesting wasn't enough controversy for the church, it has also recently become the subject of investigation over its alleged for-profit enterprise. Jones uses the church as a tax-exempt business and makes profits from its unpaid members in various
practices, including merchandising and eBay sales

http://www.huffingtonpost.com/2010/07/28/dove-world-outreach-cente_n_662450.html
 
آخرین ویرایش:

babi charlton

عضو جدید
کاربر ممتاز
ای بر پدرشون لعنت.
عجب حیوونایی پیدا میشن.
اینا دارن جنگ را میندازن.این باعث میشه افراد آگاه بیشتر به اسلام رو بیارن.
 

mostafanokhodian

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ای بر پدرشون لعنت.
عجب حیوونایی پیدا میشن.
اینا دارن جنگ را میندازن.این باعث میشه افراد آگاه بیشتر به اسلام رو بیارن.
حواست هست این چند وقت چقدر گفتی ای بر پدرشون لعنت؟؟؟:lol:
حرص نخور، خدا جای حق نشسته:gol:
 

ssara2025

عضو جدید
کاربر ممتاز
:eek::eek::eek::eek::eek:
تقدیم به کسانی که معتقدند در جهان اول !!!!! تعصب کورکورانه وجود نداره !!!!
پس این یعنی چی ؟؟؟؟
آقای kung لطفاً بیاد از این ایده حمایت کنه و چشمها ی متعصب و کور رو باز کنه :mad::mad::mad::mad:
 

babi charlton

عضو جدید
کاربر ممتاز
راستی یاد نظرسنجی در مورد فلسطین و اسرائیل افتادم.یه نظرسنجی تو یه سایت هستش که داره بین فلسطین و اسرائیل نظرسنجی میکنه.برید به فلسطین رای بدید.

http://www.israel-vs-palestine.com/US/EN/
الان شما مطمئنی این نظر سنجی درسته؟
یکم مشکوک میزنه
اسرائیل شده 50 درصد؟
 

سرمد حیدری

مدیر تالارهای مهندسی شیمی و نفت
مدیر تالار
مگه سر سلمان رشدی بلا اومده؟:surprised:

فتوای مزگشو خمینی داد دیگه. بیچاره داشت از ترس میمرد تا آخر مجبور شد عذرخواهی کنه. ولی بازم قبول نکردن. بیچاره تمام عمرشو با ترس و وحشت گذرونده.


اعصاب نمیذارن برا آدم که با این کاراشون.:exclaim:
ای بر پدرشون لعنت :w25:

خیلی بده ها تازگیا شده تیکه کلام :cry:

یکی یه لیوان آب بده دست این.
 

mostafanokhodian

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
راستی یاد نظرسنجی در مورد فلسطین و اسرائیل افتادم.یه نظرسنجی تو یه سایت هستش که داره بین فلسطین و اسرائیل نظرسنجی میکنه.برید به فلسطین رای بدید.

http://www.israel-vs-palestine.com/US/EN/
ممنون که گذاشتید:gol:
سمت راستش هم یه ستون هست که بقیه نظر سنجی ها رو لینکشو گذاشته، به اونها هم رای بدیم...

الان شما مطمئنی این نظر سنجی درسته؟
یکم مشکوک میزنه
اسرائیل شده 50 درصد؟
آره چون بیشتر از آمریکا و اینها توش شرکت کردن، بدن دست ایرانی ها یه شبه فلسطین میشه 90 درصد، البته اگه غیرت باشه!!!
 

mostafanokhodian

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
:surprised::surprised::surprised:

مطمئنید؟!!!! یا باز این رجا تندروی کرده؟:surprised:
متن اصلیش رو از سایت روزنامه هافینگتون پست گذاشتم توی تاپیک، درسته، قبلاً هم اخباری بود مبنی بر اینکه روی دیوارهای این کلیسا شعارهایی ضد قرآن و حضرت محمد نوشته بودند...
 
آخرین ویرایش:

ooraman

عضو جدید
کاربر ممتاز
متن اصلیش رو از روزنامه سایت هافینگتون پست گذاشتم توی تاپیک، درسته، قبلاً هم اخباری بود مبنی بر اینکه روی دیوارهای این کلیسا شعارهایی ضد قرآن و حضرت محمد نوشته بودند...
واقعا که....:razz:به نظر من تند روی تندرویه چه مسلمون این کارو بکنه چه مسیحی چه یهودی.....تا کی جنگ بین عقاید و مذهبها میخواد ادامه پیدا کنه!!!:razz:
 

karkard

متخصص موشک
کاربر ممتاز
آمريكايي‌ها قرآن‌ها را به آتش كشيدند

آمريكايي‌ها قرآن‌ها را به آتش كشيدند

آيت‌الله مكارم شيرازي:
احترام به انبيا و كتب الهي پاسخ ما به توهين‌ كليساهاي آمريكا است
خبرگزاري فارس: يكي از مراجع عظام تقليد قم گفت: ما در برابر توهين كليساهاي آمريكا در سوزاندن و به آتش كشيدن قرآن به انبيا و كتب الهي احترام مي‌گذاريم.




به گزارش خبرگزاري فارس از قم، آيت‌الله ناصر مكارم شيرازي بعد از ظهر امروز در جمع نمازگزاران حرم مطهر حضرت معصومه (س) در سخناني اظهار داشت: مسلمان بودن در محيطي كه همه مسلمان و درستكار هستند خوب است اما زياد مهم نيست.
وي ادامه داد: اينكه انسان در يك محيط آلوده قرار گرفته باشد و بتواند ايمان، تقوا و اخلاق خود را حفظ كند، مهم است.
استاد حوزه علميه قم بيان داشت: جواناني هستند كه بيان مي‌كنند در محيط خانواده دچار مشكل هستند بايد بدانند پاك بودن در چنين محيط خانوادگي كه آلوده است از اهميت برخوردار است.
مكارم شيرازي با اشاره به داستان مومن آل فرعون و مومن آل ياسين تصريح كرد: اين افراد در شرايطي كه تمام اطرافيانشان به خدا ايمان نداشتند، ايمان آورده و آن را حفظ كردند.
وي خاطرنشان كرد: جوانان بايد به خاطر داشته باشند كه اگر در محيط آلوده‌اي قرار دارند نبايد احساس تنهايي كنند، كسي كه خدا با او است، تنها نمي‌ماند.
اين مرجع تقليد ادامه: برخي جوانان براي ادامه تحصيل به خارج از كشور مي‌روند و آنجا مشاهده مي‌كنند ديگران آلوده هستند و آنها در مسيري كه پيش مي‌روند تنها مانده‌اند.
وي اضافه كرد: خداوند حامي انسان‌ها است و فردي نبايد تصور كند كه تنها مانده است.
استاد حوزه علميه قم گفت: نبايد به اين سخن كه «خواهي نشوي رسوا همرنگ جماعت شو» اعتنا كرد بلكه بايد همانند مومن آل فرعون، آل ياسين و امام علي (ع) بود كه در مسير درست تنها پيش رفته‌اند.
مكارم شيرازي با اشاره به دعوت آشكار پيامبر (ص) از خويشان و اعلام آمادگي علي بن ابيطالب (ع) براي ياري ايشان گفت: پيامبر بزرگوار اسلام از علي (ع) نخواستند كه مانند ديگران از پذيرش دعوت حق سرباز كنند.
وي تصريح كرد: كساني كه در مسير حق، عدالت، تقوا و ايمان قدم مي‌گذارند هيچگاه احساس تنهايي نمي‌كنند، اگر ديگران نيامده‌اند مهم نيست و هيچ مشكلي وجود ندارد بايد در مسير درست حتي به تنهايي پيش رفت.
اين مرجع تقليد در ادامه با اشاره به سخنان وهابيون در ارتباط با بحث تقيه گفت: اينكه وهابي‌ها به شيعيان خرده مي‌گيرند كه چرا شيعيان در برخورد با كفار تقيه مي‌كنند بايد گفت، بحث تقيه در قرآن مطرح شده است و خود عاملي براي نجات جان انسان و مسلمان است.
مكارم شيرازي در پاسخ به سئوالات وهابيون افزود: جان و نيرو حفظ شود و مورد استفاده بهينه قرار گيرد يا به طور كل از بين برود كداميك منطقي‌تر و عاقلانه‌تر است.
وي با اشاره به جنايات اخير و بمب‌گذاري وهابيون در پاكستان تصريح كرد: اين اعمال در دنيا سابقه ندارد كه كشوري دچار سيل و آوارگي باشد و گروهي اقدام به كارهاي تروريستي و بمب‌گذاري بكنند.
اين مرجع تقليد خاطرنشان كرد: اخيرا يكي از كليساهاي آمريكا اعلام كرده است كه به مناسبت 11 سپتامبر قرآن‌ها را به آتش بكشند جالب اين است كه تمام كليساهاي دنيا عليه اين كليسا قرار گرفته‌اند.
استاد حوزه علميه قم با بيان اينكه آنهايي كه داستان 11 سپتامبر را به وجود آوردند، وهابي‌ها بودند، گفت: اگر آنها قرآن را به آتش بكشند ما به عيسي و موسي (ع) احترام مي‌گذاريم، ما انجيل و تورات را از سوي خداوند تعالي مي‌دانيم و هرگز به خود اجازه نخواهيم داد به انبيا الهي بي‌احترامي كنيم و دنيا قضاوت مي‌كند آنها برحق هستند يا ما.
وي خطاب به نمازگزاران يادآور شد: يك ماه روزه گرفتن قلب انسان را پاك مي‌كند و نامه اعمال انسان را از گناه مي‌زدايد بايد سعي كرد نورانيت و روحانيت به‌دست آمده از اين ماه را تا سال آينده حفظ كرد.
مكارم شيرازي تصريح كرد: رويت هلال ماه شوال بايد ثابت شود و تا ثابت نشود نمي‌توان اعلام كرد كه اميدواريم مشكلي نباشد و نماز عيد با اتحاد برگزار شود.
 

karkard

متخصص موشک
کاربر ممتاز
آمريكايي‌ها قرآن‌ها را به آتش كشيدند

آمريكايي‌ها قرآن‌ها را به آتش كشيدند

در پی آتش زدن قران در آمریکا

پيام بروجردي به پاپ بنديكت شانزدهم؛
تبعات قرآن‌سوزي توسط يك كشيش افراطي غيرقابل پيش‌بيني و نگران‌كننده است
خبرگزاري فارس: رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در پيامي خطاب به پاپ بنديكت شانزدهم گفت: تبعات برگزاري مراسم شيطاني قرآن‌سوزي توسط يك كشيش افراطي بويژه در كشورهاي اسلامي غيرقابل پيش‌بيني و نگران‌كننده است.




به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از اداره اخبار مجلس شوراي اسلامي رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي صبح امروز يكشنبه در ديدار با سفير واتيكان در تهران پيام خود به پاپ بنديكت شانزدهم در خصوص برگزاري مراسم شيطاني قرآن‌سوزي توسط يك كشيش افراطي را تسليم كرد.

متن كامل پيام رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي به پاپ بنديكت شانزدهم به شرح ذيل است:

عاليجناب پاپ بنديكت شانزدهم
رهبر محترم كاتوليك‌هاي جهان

با درود و احترامات فائقه براي جنابعالي در آن مسئوليت خطير آرزوي موفقيت و برداشتن گام‌هايي بلند و مؤثر در جهت اهداف والاي الهي حضرت مسيح سلام‌اله عليه مي‌نمايم.

عاليجناب، نگاه ما در جمهوري اسلامي ايران به پيروان اديان الهي نگاه به جامعه توحيدي است و همانگونه كه مستحضريد قرآن كريم، كتاب مقدس ما مسلمانان، با احترام ويژه‌اي از همه پيامبران الهي از جمله حضرت مسيح سلام‌الله عليه ياد مي‌نمايد و بخشي از اين كتاب مقدس الهي به حضرت مريم سلام‌الله عليه اختصاص يافته است.

پيامبر عظيم‌الشان اسلام حضرت محمدبن عبدالله صلي‌الله عليه و آله دو گوهر گرانبها را در ميان پيروان دين مبين اسلام به امانت گذاشته است اول قرآن كريم و دوم اهل بيت عصمت و طهارت عليهما‌السلام، طبيعي است كه مسلمانان به هيچ وجه هيچگونه بي‌حرمتي به ساحت مقدس اين دو وديعه الهي را برنمي‌تابند.

متاسفانه اخيرا كشيش كليسائي در ايالت فلوريداي آمريكا به نام تري جونز به بهانه حادثه 11 سپتامبر سردمدار جريان قرآن سوزي در آمريكا شده است، اين واقعيت قابل درك است كه اين فرد پيرو مكتب كاتوليك نيست، ولي اين تصميم تاسف بار و محكوم از طرف همه پيروان اديان الهي عملا توسط يك كشيش مسيحي صورت گرفته است.

انتظار اينجانب از جنابعالي موضع‌گيري صريح، قاطع و جدي در اين زمينه است تا همه پيروان مسيحيت بدانند كه چنين تفكري و تصميمي در آئين مسيح (ع) محكوم و مردود است.

اميد است كه جهان شاهد چنين رويداد زشتي نباشد زيرا تبعات آن بويژه در كشورهاي اسلامي غيرقابل پيش‌بيني و نگران‌كننده است.

در پايان از توجه جنابعالي به اين مسئله مهم سپاسگزاري مي‌نمايم.
 

karkard

متخصص موشک
کاربر ممتاز
در اعتراض به هتك حرمت قرآن‌كريم در آمريكا صورت مي‌گيرد
فردا؛ تجمع دانشجويان مقابل دفتر حافظ منافع آمريكا در ايران
خبرگزاري فارس: دانشجويان دانشگاه‌هاي تهران در اعتراض به هتك‌حرمت قرآن‌كريم در آمريكا، فردا مقابل دفتر حافظ منافع اين كشور در ايران (سفارت سوئيس) تجمع مي‌كنند.




به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاري فارس، دانشجويان دانشگاه‌هاي تهران در اعتراض به اقدام كشيش‌هاي آمريكايي در توهين به قرآن‌كريم، مقابل سفارت سوئيس در تهران تجمع مي‌كنند.
اين تجمع اعتراض‌آميز با حضور دانشجويان دانشگاه‌هاي تهران و تشكل‌هاي دانشجويي فعال از ساعت 16 فردا دوشنبه 22 شهريور مقابل دفتر حافظ منافع آمريكا در ايران (سفارت سوئيس) برگزار مي‌شود.
 

karkard

متخصص موشک
کاربر ممتاز
آمريكايي‌ها قرآن‌ها را به آتش كشيدند

آمريكايي‌ها قرآن‌ها را به آتش كشيدند

بدون ممانعت پليس آمريكا
آمريكايي‌ها قرآن‌ها را به آتش كشيدند
خبرگزاري فارس: با وجود محكوميت‌هاي ظاهري قرآن‌سوزي در آمريكا توسط مقامات عاليرتبه اين كشور و ديگر كشورهاي غربي و عقب‌نشيني نمايشي كشيش افراطي، آمريكايي‌ها روز گذشته بدون هر گونه برخورد پليس آمريكا و در كمال آرامش چندين قرآن را به آتش كشيدند.




به گزارش فارس به نقل از پايگاه خبري "زي‌نيوز "، آمريكا روز گذشته مراسمي را در سالروز حملات يازده سپتامبر براي گراميداشت ياد قربانيان اين حادثه برگزار كرد و با وجود اينكه كشيش افراطي آمريكايي برنامه مراسم "قرآن‌سوزي " را لغو كرد، اما در دست‌كم 3 مكان مختلف در سطح آمريكا قرآن، كتاب مقدس مسلمانان مورد اهانت قرار گرفت.
بنا بر اين گزارش، صدها نفر موافق و همچنين مخالف ساخت مركز اسلامي نيويورك در نزديكي محل حادثه يازده سپتامبر حتي ساعت‌ها پس از پايان مراسم اين روز در نيويورك، واشنگتن و پنسيلوانيا تجمع كرده بودند. اگرچه اين تجمع‌ها بدون درگيري و خشونت صورت گرفت اما دست‌كم در 3 مكان مختلف در منهتن، به قرآن اهانت شد. در شهر "تنسي " دو كشيش پروتستان كه با هيچ كليساي مهمي در آمريكا در ارتباط نبودند، دو نسخه از قرآن را به آتش كشيدند.
علاوه براين، يك نفر نيز كه در محل ساخت مركز اسلامي در ميان تجمع‌كنندگان بود، صفحات يك نسخه از قرآن را پاره كرد و برگ‌هاي آن را به آتش كشيد.
همچنين مرد ديگري نيز صفحات قرآني را پاره مي‌كرد و با آن‌ها حركات توهين آميز انجام مي‌داد.
اين گزارش افزود: "تري جونز " كشيش افراطي آمريكايي با اعلام فراخوان برگزاري مراسم "قرآن‌سوزي " در كليساي كوچكي در ايالت فلوريدا به مسلمانان سراسر جهان اهانت كرد. اما وي در نهايت اعلام كرد كه هيچ قرآني را نخواهد سوزاند.
بسياري از تحليلگران مسائل سياسي در جهان بر اين باورند كه مطرح شدن موضوع برگزاري مراسم "قرآن‌سوزي " در يك كليساي كوچك مسيحي در ايالت فلوريدا طرحي بوده كه دولت آمريكا پشت آن است. طرحي كه واشنگتن براي پيشبرد پروژه اسلام‌ستيزي و ترويج اسلام‌هراسي، چندي پيش نيز با عنوان كردن موضوع ساخت مركز اسلامي در نيويورك، به راه انداخته بود.
مقامات آمريكا و غرب همواره تلاش كرده‌اند تا براي رسيدن به مقاصد خود در گوشه اي از دنيا مسئله‌اي را مطرح كنند و با استفاده از رسانه‌هاي جمعي آن را بزرگ جلوه دهند تا افكار عمومي را با خود همراه كنند و به دنبال آن قوانيني را تصويب كنند و به گوشه كنار دنيا لشكركشي كنند و يا با حمايت از گروه هاي مختلف موجبات دستيابي به خواسته‌هاي خود را فراهم كنند.
اظهارات اخير مقامات عاليرتبه آمريكا و ديگر كشورهاي غربي و همچنين نمايندگان سازمان‌هاي غربي درباره آتش زدن صدها قرآن توسط يك كليساي كوچك مسيحي در ايالت فلوريدا كه در رسانه‌هاي جهان منعكس شد، بيشتر جنبه تبليغاتي دارد تا ضمن ايجاد جوي رواني عليه دين اسلام، افراد تندرو در جهان را به انجام اين كار كه به ظاهر وي آن را منع كرده بود، ترغيب كند.
طبيعي است كه چنين اظهارنظرهايي خود به طور غيرمستقيم مي‌تواند افراد ديگري را كه از ماجرا آگاه نبودند، دعوت به اهانت به مقدسات اسلامي و مسلمانان كند.
 

karkard

متخصص موشک
کاربر ممتاز
شورای هماهنگی اهانت به قرآن را محکوم کرد





ساعت خبر: 17:10 - تاريخ خبر: 21/06/1389

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اقدام توهین‌آمیز و جسارت بی‌شرمانه جیره‌خواران رژیم صهیونیستی و عوامل استکبار جهانی به اسلام و کتاب آسمانی قرآن کریم، را به شدت محکوم نموده و این اقدام ننگین و نابخردانه آنها را اهانت به تمامی ادیان الهی و پیروان مکتب انبیاء دانست.


به گزارش واحد مرکزی خبر، در این بیانیه آمده است:



انّا لله و انّا الیه راجعون؛


اقدام موهن و ضدانسانی و تصمیم شیطانی استکبار جهانی در سوزاندن کتاب مقدس و آسمانی قرآن مجید به بهانه سالگرد حادثه مشکوک یازدهم سپتامبر بدست چند صهیونیست دین‌ستیز، آتش‌کشیدن تمامی ارزش‌های والای الهی و اهانت به ادیان آسمانی است که بدون شک برای ایجاد شکاف و اختلاف میان پیروان ادیان الهی طراحی و اجرا شده است.


این گونه اقدامات مذبوحانه که در جهت پروژه اسلام‌هراسی هر از چند گاهی توسط استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین‌الملل صورت می‌پذیرد، نشانه‌ای گویا از روند رو به انحطاط و اضمحلال شیطان بزرگ است که در مقابل زبان منطق اسلام و تفکر نورانی قرآن کریم، به استیصال رسیده‌اند و جسارت و توهین نسبت به آخرین کتاب آسمانی را در پیش گرفته‌اند، غافل از این که تنها دستاورد آن، افزایش نفرت جهانی نسبت به عاملان این گونه جسارت‌های ابلهانه و به موازات آن افزایش، اتحاد و انسجام میان مسلمین خواهد بود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است:





قرآن کریم به عنوان آخرین کتاب آسمانی و معجزه‌ای بزرگ از پیامبر ختم‌المرسلین، مصحف عدالت و رحمت ، صلح و شفقت و روشن‌ترین راه هدایت ابناء بشر است که همواره در روح و جان مسلمین و سایر آزادگان جهان، جاودانه خواهد ماند و مطمئناً این رفتارهای شنیع و گستاخانه، نخواهد توانست مانعی در برابر موج گسترده بیداری اسلامی ایجاد کند یا در روند روزافزون اقبال مردم دنیا به کتاب آسمانی قرآن کریم، کوچکترین وقفه‌ای به وجود آورد.

این بیانیه می‌افزاید:


امروز که جهان اسلام داغدار دو مصیبت عظیم فلسطین مقاوم و پاکستان محروم است، استکبار خون‌آشام و ددمنش جهانی با سناریوسازی و ایجاد توطئه‌های جدید و شوم، می‌کوشد تا افکار جهانی و قلوب میلیون‌ها مسلمان آزاده، حق‌طلب و حقیقت‌جو را از مسائل اساسی و مهم منطقه و جهان اسلام منحرف نموده و به تکمیل پروژه اسلام‌هراسی خود بپردازد، اما امواج خروشان خشم و نفرت و انزجار گروه‌های مردمی، مسلمانان جهان و سایر ادیان الهی و تمامی آزادگان و آزاداندیشان سراسر گیتی بدون شک پشیمانی و درماندگی عاملان نادان آن را به دنبال خواهد داشت.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان این بیانیه ضمن محکومیت مجدد این اقدام وقیحانه با اعلام تسلیت و تعزیت به محضر ولی‌عصر «عجل الله تعالی فرجه الشریف»، مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، حوزه‌های علوم دینی و آیات عظام،از مسلمانان و آزادگان جهان به ویژه به ملت مسلمان و شجاع و داغدار ایران اسلامی می‌خواهد تا با تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت، نسبت به این واقعه جسارت‌آمیز با هوشیاری و بصیرت، برخورد کنند.
 

karkard

متخصص موشک
کاربر ممتاز
طی اقدامی هماهنگ و از پیش طراحی شده؛


انا لله و انا اليه راجعون؛آمريكايي‌ها قرآن‌ها را به آتش كشيدند

بررسی‌ها نشان می‌دهد که در چندین ایالت از ایالت‌های آمریکا نسخه‌هایی از قرآن کریم،‌ از سوی افراد تندرو به آتش کشیده شد و این در حالی بود که پلیس نظاره‌گر این وقایع بود.

به گزارش رهوا وبه نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، ریما ابو حمدیه خبرنگار روسیا الیوم اظهار داشت: حدود شش نفر از افراد تندرو ساعات پایان روز گذشته در مقابل کاخ سفید تجمع کرده بودند و رئیس این گروه یک نسخه از قرآن کریم را به آتش کشید.
وی افزود: یک نفر دیگر از یک گروه تندروی دیگر آیاتی از قران کریم را خواند که به گمان وی این آیات به نفرت علیه مسیحیان و یهودیان اشاره دارد. این فرد ضمناً‌ آیات ترجمه شده به انگلیسی را پاره کرد.

خبرنگار روسیا الیوم با بیان اینکه پلیس آمریکا نیز فقط نظاره‌گر این دو حادثه بود و هیچ کاری انجام نداد، بیان داشت: بسیاری از رسانه‌های آمریکایی به این حادثه نپرداختند زیرا فقط 20 خبرنگار در مکان این دو حادثه حضور داشتند و تنها شماری از گردشگران نظاره‌گر این صحنه‌ها بودند.

ابوحمدیه با بیان اینکه در ایالت کانزاس نیز یک کلیسا اعلام کرد که روز جدیدی را برای به آتش کشیدن قرآن کریم مشخص خواهد کرد، افزود: این کلیسا به افراط‌گرایی شهرت و در فهرست کلیساهای تندروی آمریکایی قرار دارد و پلیس آمریکا همواره این کلیسا را زیر نظر دارد. این کلیسا همچنین به مخالفت با یهودیان و برخی طوایف مسیحی افتخار می‌کند.

خبرنگار روسیا الیوم درباره واکنش‌ها نسبت به این موضوع در آمریکا خاطرنشان کرد: دولت آمریکا رسماً اعلام کرده است این کار بر روند عملیات نظامی و جان آمریکایی‌ها در خارج تاثیر خواهد گذاشت.

همچنین پایگاه خبری "زی‌نیوز" نیز در این باره اعلام کر: صدها نفر موافق و همچنین مخالف ساخت مرکز اسلامی نیویورک در نزدیکی محل حادثه یازده سپتامبر، حتی ساعت‌ها پس از پایان مراسم این روز در نیویورک، واشنگتن و پنسیلوانیا تجمع کرده بودند. اگرچه این تجمع‌ها بدون درگیری و خشونت صورت گرفت اما دست‌کم در 3 مکان مختلف در منهتن، به قرآن اهانت شد. در شهر "تنسی " دو کشیش پروتستان که با هیچ کلیسای مهمی در آمریکا در ارتباط نبودند، دو نسخه از قرآن را به آتش کشیدند.
علاوه براین، یک نفر نیز که در محل ساخت مرکز اسلامی در میان تجمع‌کنندگان بود، صفحات یک نسخه از قرآن را پاره کرد و برگ‌های آن را به آتش کشید.
همچنین مرد دیگری نیز صفحات قرآنی را پاره می‌کرد و با آن‌ها حرکات توهین آمیز انجام می‌داد
 

karkard

متخصص موشک
کاربر ممتاز
قرآن سوزی را در راستای اسلام ستیزی

قرآن سوزی را در راستای اسلام ستیزی




حجت الاسلام صدیقی در واکنش به قرآن سوزی:
قرآن سنگر به سنگر فتوحات خود را پیش برده و دل‌ها را تسخیر می کند
قرآن سوزی اوج استیصال شیطان بزرگ است







امام جمعه موقت تهران گفت: قرآن سوزی را در راستای اسلام ستیزی و قرآن ستیزی در پیش گرفته اند، ولی خداوند هم آب پاکی را به دست آنها ریخته است و این نور خداست و خاموشی ندارد. به رغم حرف این مستکبرین، قرآن سنگر به سنگر فتوحات خود را پیش می برد و دلها را تسخیر می کند.
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۳۸

حجت الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص حادثه قرآن سوزی در نیویورک با بیان اینکه از زمان های دور، دنیای غرب جنگ علیه مذهب را آغاز کرده بود، گفت: با ظهور انقلاب اسلامی قدرت دین هم در صحنه سیاسی و اجتماعی و هم در ابعاد مختلف خودش را نشان داد و بشریت متوجه این نیروی عظیم شد و نه تنها اسلام احیا شد، بلکه اساسا خداپرستی در دنیا جان گرفت.

وی در ادامه افزود: دنیای استکبار در رأس شیطان بزرگ آمریکا و همچنین برخی کشورهای اروپایی که با آن همراه بودند، تصمیم گرفتند که شعله اسلام را خاموش کنند و به همین دلیل جنگ به راه انداختند.

صدیقی خاطرنشان کرد: آنها دیدند که نه تنها نتوانستند اسلام را منزوی و شعله آن را خاموش کنند، بلکه بر قدرت و هیمنه نظام اسلامی نیز افزوده شد. از این رو القاعده را درست کردند که به دنیا بگویند این دین، دین خشونت، ترور و آدم کشی است که البته باز هم دیدند واقعیت اسلام ناب در ایران که در حال پیاده کردن قرآن واقعی است، حقیقتی است که دنیا به آن توجه می کند و القاعده را ساخته خود آنها می داند.

وی با اعلام اینکه آنها به اوج استیصال رسیده اند، یادآور شد: این حرکت، حرکت یک کشیش یا یک فرد نیست، بلکه جریان غرب علیه دین، عدالتخواهی، اخلاق و منش انسانی است و این نهایت استیصال آنها را نشان می دهد و همه درها به روی آنها بسته شده است.

امام جمعه موقت تهران تأکید کرد: قرآن سوزی را در راستای اسلام ستیزی و قرآن ستیزی در پیش گرفته اند، ولی خداوند هم آب پاکی را به دست آنها ریخته است و این نور خداست و خاموشی ندارد و به رغم حرف این مستکبرین، قرآن سنگر به سنگر فتوحات خود را پیش می برد و دل‌ها را تسخیر می کند.

صدیقی اظهار داشت: آنها هیچ غلطی نمی توانند بکنند و هر کاری بکنند افتضاح‌شان بیشتر برملا می شود و در سراسر جهان پرچم قرآن کریم به اهتزاز در می آید و با مدیریت قرآنی آسایش، خداپرستی و خدمت به هم نوع را می ببیند.

وی افزود: معلوم است که دنیای اسلام ساکت نمی نشیند. با این کار چهره کریه ضددینی خودشان را بی پرده آشکار ساختند. این موارد بی سیاستی و بی تدبیری بوده و آنها زوال خودشان را نزدیک تر می کنند.


 

nima_tavana

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوست عزیز درسته یک عده کمی این کار وحشتناکو انجام دادن و خدا هم حتما پاسخشونو میده اما این کار باعث شد که اسم قران تو تمام رسانه هایه دنیا بیاد و مردم امریکا کنجکاو بشن برن ببینن که این قران چیه و هر کس فقط برایه یک بار قران را بخواند متحول میشود و متوجه میشن که با دین خودشون 1000 برابر فرق داره و این قران واقعا اسمانی هست.و امار مسلمان شدن اون هم شیعه بعد از 11 سبتامر چندین برابر شده در امریکا و در واقع دولتمردان صهیونیست امریکایی با این کار بچگانه گور خودشونو کندن.:gol::heart:
 

karkard

متخصص موشک
کاربر ممتاز
واكنش گسترده مردم عليه جنايت قرآن سوزي

سرويس سياسي -
اقدام جنايتكارانه آمريكايي ها در هتك حرمت به قرآن كريم موجي از خشم و انزجار را در ميان آحاد ملت مسلمان ايران برانگيخت.
دانشجويان دانشگاههاي تهران اعلام كردند در اعتراض به اقدام كشيش هاي آمريكايي در توهين به قرآن كريم امروز در مقابل سفارت سوئيس در تهران تجمع مي كنند.
اين تجمع اعتراض آميز با حضور دانشجويان دانشگاه هاي تهران و تشكل هاي دانشجويي فعال از ساعت 16 امروز (دوشنبه 22 شهريور) در مقابل دفتر حافظ منافع آمريكا در ايران (سفارت سوئيس) برگزار خواهد شد.
دانشجويان شاهد: كفن پوش آماده شهادتيم
انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه شاهد هم با صدور بيانيه اي تاكيد كرد كفن پوش خود را براي اقدام عملياتي و شهادت بر ضد هتك حرمت به قرآن كريم آماده كرده ايم.
دانشجويان دانشگاه شاهد در ادامه اين بيانيه با اشاره به عمل منفور قرآن سوزي در آمريكا تاكيد كردند: بيش از هر امري اين روزها را عزاي امت اسلام مي دانيم و از عموم دانشجويان و طلاب مي خواهيم كه انزجار خود را به صورت علني و عملي از اين اقدام سخيف اعلام كنند و اميدواريم كه با اعلام انزجار امت اسلام تسكيني بر قلب پيامبر اسلام آن رسول مهر و محبت باشد كه كوتاهي در اين امر خود بهانه اي براي ادامه گستاخي هاست.
نويسندگان اين بيانيه در ادامه خاطرنشان كردند: گرچه از دولت مستعمره آمريكا هيچ انتظاري براي پوزش در اين خصوص نمي آيد اما به سفارت سوئيس و انگليس كه صهيونيست ولد ناخلف آن است اعلام مي كنيم پيش از آنكه شعله هاي خشم دانشجويان و امت مسلمان ايران دامن جاسوس خانه آنها را بگيرد از اين اقدام وقيح پوزش و تبري بجويند.
در بخش ديگري از اين بيانيه تاكيد شده است: به سفارت و دولت واتيكان هم اعلام مي كنيم گرچه بي غيرتي شما در همان زمان كه به تمثال مبارك عيسي بن مريم(ع) اهانت شد و دم بر نياورديد بر ما اثبات شده است اما ما دانشجويان اين بي ادبي را معطوف به بي همتي و تقدس زدايي مي دانيم كه از آستانه كليساها توسط آن دولت صورت گرفته فلذا خواستار تبري و محكوم كردن آن اقدام وقيح از سوي دولت واتيكان هستيم.
مراجع تقليد حكم شرعي عاملان اهانت به قرآن را اعلام كنند
اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانشجويان مستقل هم طي نامه اي خطاب به آيت الله العظمي خامنه اي ولي امر مسلمين جهان و همچنين آيات عظام مكارم شيرازي، وحيد خراساني، نوري همداني، جعفر سبحاني، علوي گرگاني، صافي گلپايگاني، شبيري زنجاني و سيستاني اهانت به قرآن را به شدت محكوم كرده و خواستار اعلام حكم شرعي از سوي مراجع عظام براي عاملان اهانت به قرآن شدند.
اين دانشجويان در نامه خود ضمن محكوميت شديد توهين به قرآن كريم، خطاب به مراجع عظام تقليد اعلام كردند كه در صورت صدور حكم براي هتاكان به قرآن فرزندان انقلابي شما دست به اعدام انقلابي آنها خواهند زد.
سازمان بسيج دانشجويي دانشگاه هاي كشور هم با صدور بيانيه اي، تاكيد كرد: سوزاندن قرآن در آمريكا، عرصه را بر نماينده آنان در خاورميانه، يعني رژيم صهيونيستي سخت تر خواهد كرد و بخشي از امكانات مادي و فرصت هاي غرب بايد براي افزايش ضريب امنيتي اين رژيم به كار گرفته شود.
جلوه اي از جنگ صليبي
امام جمعه موقت تهران هم در گفت وگو با ايسنا در مورد عمل منفور قرآن سوزي در آمريكا گفت: انالله و انا اليه راجعون
اهانت به قرآن كريم داغ سنگيني است كه بايد اين مصيبت را به محضر حضرت بقيه الله الاعظم حجت ابن الحسن ارواحنا لتراب مقدمه الفداه كه قرآن ناطق و صاحب قرآن است تسليت گفت. وي افزود: اين جنايت جلوه اي از جنگ صليبي است كه مدت هاست دشمنان اسلام آن را آغاز كرده اند و بدون ترديد در اين جنگ، بازنده آنها هستند و خواهند ديد كه توان مقاومت در برابر نور گسترده و رو به افزايش اسلام را ندارند.
اين عضو مجلس خبرگان رهبري اظهار كرد: اين حركت خود نشانه ديگري است از خيزش جهاني اسلام كه كينه خود را اين چنين در اين جنايت به نمايش مي گذارند و بايستي اوباما و هيأت حاكمه آمريكا در اين زمينه پاسخگو باشند؛ زيرا اين جنايت در حوزه جغرافيايي كشور آنها صورت گرفته و هيچ عذري در اين رابطه پذيرفته نيست.
سيداحمد خاتمي گفت: اميدواريم جهان اسلام با خروش جهاني خود عليه اين جنايت، جنايتكاران و آناني كه جنايت را در خيال خود دارند و فكر مي كنند مي توانند با اسلام عزيز مقابله كنند را از رفتار خود پشيمان كرده و با اين خروش خود به جهانيان اين پيام را بدهند كه «اي مگس عرصه سيمرغ نه جولانگه توست، عرض خود مي بري و زحمت ما مي داري».
بربريت عصر مدرن
سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس هم در واكنش به هتك حرمت قرآن توسط مدعيان دموكراسي در آمريكا گفت: هتك حرمت قرآن توسط برخي افراد كوردل آمريكايي اقدامي وحشيانه و نشانگر بربريت عصر مدرن است و قطعاً اين واقعه موج جديد تنفر و انزجار جهاني عليه آمريكا را درپي خواهد داشت.
كاظم جلالي نماينده مردم شاهرود در مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: چنين حركتي در جامعه اي كه مدعي دموكراسي و آزادي عقيده و احترام مي باشد علناً نهادينه شدن دروغ و تقلب و جنايت در آن جامعه را نمايان مي سازد.
سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس خاطر نشان كرد: آتش زدن قرآن در آمريكاي مدعي دموكراسي ثابت مي كند كه ارزشهاي انساني در اين جامعه هيچ جايگاهي ندارد و بي ترديد اين اقدام سرآغاز موج جديد تنفر و انزجار جهاني را نسبت به آمريكا در پي خواهد داشت.
وي در ادامه تصريح كرد: امروز عواطف و احساسات قريب به دو ميليارد مسلمان در سراسر جهان تحت آماج جنايت وحشتناك آمريكا قرار گرفت بنابراين اين اقدام نشان مي دهد جامعه مبتني بر ليبرال دموكراسي خواهان حذف اسلام و قرآن است در حالي كه اين حركت موهوم باعث تحريك عواطف انسانهاي آزادي خواه و موج اسلام خواهي در ميان بشريت خواهد شد.
جلالي همچنين با اشاره به اينكه جامعه اسلامي بايد نسبت به اين اقدام آمريكا واكنش نشان دهد اذعان داشت: جامعه اسلامي بايد در دو بخش دولتي و مردمي به اين حركت اسلام ستيزي در كشورشان واكنش نشان دهند و اين اقدام را محكوم نمايند.
سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در ادامه خاطرنشان كرد: دولتها بايد در قالب سازمان كنفرانس اسلامي به شكل جدي در مقابل اين پديده شوم ايستادگي نمايند و همچنين بايد بدانند كه اين حركت يك جنگ واقعي عليه اسلام و ارزشهاي آن توسط نظام سلطه بين المللي است.
دولتمردان آمريكا
مصون نخواهند بود
يك عضو كميسيون قضايي مجلس نيز با تاكيد بر اينكه دولت آمريكا تاوان اهمال خود در زمينه اهانت به قرآن مجيد را پرداخت خواهد كرد، گفت: دولت ايالات متحده مسئول مستقيم توهين به قرآن كريم است.
حجت الاسلام موسي قرباني در گفت وگو با فارس با اشاره به اهانت برخي افراطيون آمريكا به قرآن كريم، اظهار داشت: با توجه به اينكه اين اهانت با اطلاع رساني قبلي صورت گرفته بود، دولت آمريكا بايد مانع اين اقدام وقيحانه مي شد.
وي افزود: زمينه سازي هايي كه دولت آمريكا همراه با موضع گيري هاي مسئولان اين كشور عليه اسلام و مسلمين كرده بودند، قطعاً زمينه بروز چنين تفكر افراطي و مردود را در اذهان يهوديان و مسيحيان افراطي ايالت متحده به وجود آورده است.
عضو كميسيون قضايي مجلس در ادامه گفت كه دولتمردان آمريكا به خاطر اين اهانت به كتاب آسماني مسلمانان از خشم امت هاي اسلامي مصون نخواهند ماند.
قرباني اضافه كرد: دولت و مسئولان آمريكايي قطعاً تاوان اهمال و كوتاهي خود در مورد اهانت به قرآن مجيد را پرداخت خواهند كرد.
وي در پايان با بيان اينكه دولت آمريكا در درجه اول مسئول مستقيم توهين به قرآن كريم است، تاكيد كرد: دولتمردان آمريكايي بايد نسبت به اين اقدام شهروندان افراطي خود پاسخگوي يك ميليارد و نيم مسلمان در جهان باشند.
گفتني است صبح ديروز تعدادي از كشيش ها و افراطيون آمريكا در چند نقطه از خاك اين كشور در اقدامي وحشيانه و جنايتكارانه كتاب آسماني مسلمانان جهان را در ملاء عام آتش زدند.


منبع: روزنامه کیهان


.
 

h.q

عضو جدید
سلام بر شما دوستان
ابتدا تشكر مي كنم از شما و تمام عزيزاني كه نسبت به اين اقدام جاهلانه(جاهلانه چون تنها علت انجام چنين كار وقيحي تنها و تنها ناشي از جهل به موضوع است)ابراز تاسف كرديد و پيگير موضوع هستيد و حال گلايه مندم از همه براي اينكه:
آيا واقعا براي پاسخ به چنين اقدام وقيحي تنها اعتراض در تهران كافيست؟؟؟!!!
يا اينكه بهتراست فردا در جاي جاي ايران نسبت به اين موضوع مهم بلكه بسيار مهم راهپيمايي معتضرانه اي صورت گيرد؟؟؟!!!
خودتان بگوييد!
 

ahmad.naha

عضو جدید
سلام بر شما دوستان
ابتدا تشكر مي كنم از شما و تمام عزيزاني كه نسبت به اين اقدام جاهلانه(جاهلانه چون تنها علت انجام چنين كار وقيحي تنها و تنها ناشي از جهل به موضوع است)ابراز تاسف كرديد و پيگير موضوع هستيد و حال گلايه مندم از همه براي اينكه:
آيا واقعا براي پاسخ به چنين اقدام وقيحي تنها اعتراض در تهران كافيست؟؟؟!!!
يا اينكه بهتراست فردا در جاي جاي ايران نسبت به اين موضوع مهم بلكه بسيار مهم راهپيمايي معتضرانه اي صورت گيرد؟؟؟!!!
خودتان بگوييد!

باید تمام جهان اسلام به این حرکت خباث آلود شیطانی اعتراض کنند. اعتراضها باید در سطح جهانی باشند.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا